Oznámenie 331 - MST

Obsah

331 - MST
Vestník č. 8/2014 - 14.01.2014

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 2 podľa Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) č. 842/2011

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA
Správa a údržba ciest Prešovského samosprávneho kraja
Vnútroštátne identifikačné číslo: 37936859
Jesenná 14, 08005 Prešov

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Správa a údržba ciest Prešovského samosprávneho kraja
Kontaktná osoba: Dana Repeľová
Telefón: +421 517563700
Fax: +421 517563711
Email: obstaravanie@sucpsk.sk
Internetová adresa (internetové adresy)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.sucpsk.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.2) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa
Iné (uveďte)
Iný verejný obstarávateľ: rozpočtová organizácia vyššieho územného celku
I.3) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Hlavný predmet alebo predmety činnosti:
Iné (uveďte)
Iný predmet: správa a údržba ciest II. a III. triedy
I.4) ZADANIE ZÁKAZKY V MENE INÝCH VEREJNÝCH OBSTARÁVATEĽOV
Verejný obstarávateľ nakupuje v mene iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) OPIS
II.1.1) Názov pridelený zákazke verejným obstarávateľom
Asfaltový betón
II.1.2) Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto alebo lokalita uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb: sídlo obľovacieho centra úspešného uchádzača/uchádzačov
Kód NUTS
SK041
II.1.3) Informácie o verejnej zákazke, rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme (DPS)
Oznámenie zahŕňa verejnú zákazku
II.1.5) Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Dodanie asfaltového betonu na základe prírodného asfaltu určeného pre vysprávky výtlkov komunikácií I. až III. triedy v správe verejného obstarávateľa v lehote do 31.12.2015.
II.1.6) Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 44113600-1
II.1.7) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
II.1.8) Časti
Počet častí: 7
II.1.9) Informácie o variantoch
II.2) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZMLUVY
II.2.1) Celkové množstvo alebo rozsah
dodanie asfaltového betónu v predpokladanom množstve 29 200 ton pre tri druhy ACo 8 II, ACo 11 I a ACo 11 II
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 1 699 800,0000 EUR
II.2.2) Informácie o opciách
II.3) TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTA NA DOKONČENIE
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 21
PRÍLOHA B - INFORMÁCIE O ČASTIACH
Časť: 1
NÁZOV
Asfaltový betón oblasť Bardejov
1) STRUČNÝ OPIS
dodanie ACo8 II a ACo11 I
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 44113600-1
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
ACo8 II 3300 ton a ACo11 I 300 ton
Časť: 2
NÁZOV
Asfaltový betón oblasť Humenné
1) STRUČNÝ OPIS
dodanie ACo8 II a ACo11 II
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 44113600-1
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
ACo8 II 2100 ton a ACo11 II 900 ton
Časť: 3
NÁZOV
Asfaltový betón oblasť Poprad
1) STRUČNÝ OPIS
dodanie ACo8 II a ACo11 I
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 44113600-1
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
ACo8 II 5600 ton a ACo11 I 400 ton
Časť: 4
NÁZOV
Asfaltový betón oblasť Prešov
1) STRUČNÝ OPIS
dodanie ACo8 II a ACo11 I
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 44113600-1
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
ACo8 II 4000 ton a ACo11 I 2500 ton
Časť: 5
NÁZOV
Asfaltový betón oblasť Stará Ľubovňa
1) STRUČNÝ OPIS
dodanie ACo8 II a ACo11 I
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 44113600-1
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
ACo8 II 1900 ton a ACo11 I 700 ton
Časť: 6
NÁZOV
Asfaltový betón oblasť Svidník
1) STRUČNÝ OPIS
dodanie ACo8 II a ACo11 II
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 44113600-1
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
ACo8 II 3000 ton a ACo11 II 1500 ton
Časť: 7
NÁZOV
Asfaltový betón oblasť Vranov nad Topľou
1) STRUČNÝ OPIS
dodanie ACo8 II a ACo11 II
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 44113600-1
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
ACo8 II 2700 ton a ACo11 II 300 ton
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.1.1) Požadované zábezpeky a záruky
Zábezpeka sa nevyžaduje.
III.1.2) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Predmet zákazky bude financovaný z rozpočtu verejného obstarávateľa, ktorý neposkytuje preddavky ani zálohu. Spôsob úhrady za základe faktúry s lehotou splatnosti 30 dní od doručenia faktúry do podateľne verejného obstarávateľa.
III.2) PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1) Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 ods.1 zákona o verejnom obstarávaní predložením dokladov podľa § 26 ods. 2, resp. ods. 4, 5 alebo § 128 zákona o verejnom obstarávaní.
III.2.2) Ekonomická a finančná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Nevyžaduje sa.
III.2.3) Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
1. § 28 ods. 1, písm. a) - zoznam dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky doplnený potvrdeniami o kvalite dodania tovaru s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov, ak odberateľom
1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní, doplneným dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané. Za rovnaký alebo podobný charakter ako je predmet zákazky bude verejný obstarávateľ považovať okrem asfaltového betónu uvedeného v opise predmetu zákazky, aj ďalšie druhy asfaltových betónov v zmysle STN EN 13108-1 v platnom znení, ktoré uchádzač dodal odberateľom ako tovar.
Uchádzač predloží za roky 2011, 2012 a 2013 objednávateľmi potvrdené referencie s uvedením týchto údajov: objednávateľ: názov, sídlo, IČO; dodávateľ: názov, sídlo IČO; popis resp. druh dodaného tovaru, zmluvná cena vrátane DPH, lehoty dodania, kontaktnej osoby a telefonického kontaktu. Referencie musia byť opatrené pečiatkou a podpisom oprávneného zástupcu objednávateľa, u ktorého si možno uvedené informácie overiť.
2. § 28 ods. 1 písm. l) bod 2. - vyhlásenia zhody a doplňujúcimi podkladmi k nim, certifikáty vydané autorizovanými osobami alebo notifikovanými osobami, ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody výrobkov alebo na preukazovanie zhody stavebných výrobkov s technickými špecifikáciami pre každý požadovaný druh tovaru, vrátane príloh (napr. opis špecifických vlastností prípadne vyhlásenie o zhode a pod.).
3. § 29 - certifikát kvality vydaný nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie noriem zabezpečenia kvality uchádzačom, môže využiť systémy zabezpečenia kvality vyplývajúce z európskych noriem, na aplikáciu systému riadenia kvality podľa normy STN EN ISO 9001:2009 / EN ISO 9001:2008 na predmet zákazky, resp. iné dôkazy, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie kvality podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
1. Uchádzač musí predloženými dôkazmi o plnení (referenciami) preukázať dodávku tovaru zmluvného plnenia rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky v objeme minimálne 30 000 ton spolu za tri kalendárne roky 2011, 2012 a 2013.
Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potreba zahrnutia medzi podmienky účasti: Vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky je potrebné, aby mal uchádzač v predmetnej oblasti dostatočné skúsenosti s dodaním tovaru.
2. Uchádzač musí preukázať, že je spôsobilý dodať každý druh tovaru/predmetu zákazky v súlade so zák. č. 90/1998 Z.z. o stavebných výrobkoch v znení neskorších predpisov a v požadovanej kvalite, s prislúchajúcimi technickými parametrami požadovaných verejným obstarávateľom a podľa technických špecifikácií určených verejným obstarávateľom.
Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potreba zahrnutia medzi podmienky účasti: Preukázanie schopnosti realizovania dodávok podľa druhu predmetu zákazky a posúdenie požadovanej technickej špecifikácie a parametrov predmetu zákazky.
3. Uchádzač musí preukázať zavedenie postupov riadenia kvality a aplikáciu systémov manažérstva podľa platných noriem, resp. podľa systémov zabezpečenia kvality vyplývajúcich z európskych noriem.
Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potreba zahrnutia medzi podmienky účasti: Preukázanie zabezpečenia postupov riadenia kvality uchádzača v procese výroby a počas realizovania dodávok predmetu zákazky.
III.2.4) Informácie o vyhradených zákazkách
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
Otvorená
IV.2) KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Všetkým uchádzačom súčasne, ktorí splnili podmienky účasti a splnili požiadavky na predmet zákazky verejný obstarávateľ zašle po úplnom úvodnom vyhodnotení elektronickými prostriedkami výzvu na účasť v on-line výberovom konaní. Vo výzve na účasť v elektronickej aukcii verejný obstarávateľ uvedie termín konania elektronickej aukcie (ďalej e-aukcia), podmienky a podrobné informácie týkajúce sa elektronickej aukcie v zmysle § 43 ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní najneskôr dva pracovné dni pred konaním e-aukcie. Pre účely odoslania výzvy na účasť v on-line výberovom konaní je potrebné za strany uchádzača uviesť e-mailovú adresu, na ktorú bude výzva odoslaná. Počas trvania elektronickej aukcie uchádzači predkladajú nový návrh kritéria na vyhodnotenie ponúk upravený smerom nadol. Výsledkom elektronickej aukcie bude zostavenie objektívneho poradia ponúk podľa najnižšej ceny v € bez DPH automatizovaným vyhodnotením. Po ukončení elektronickej aukcie úspešný uchádzač v lehote najneskôr do 7 dní odo dňa prevzatia oznámenia o výsledku vyhodnotenia ponúk predloží verejnému obstarávateľovi upravenú rámcovú dohodu s uvedením jednotkovej ceny bez DPH, celkovej ceny bez DPH a celkovej ceny vrátane DPH podľa prislúchajúceho množstva, na základe výsledku elektronickej aukcie, v závislosti na tú časť v ktorej bol vyhodnotený ako úspešný uchádzač. Ďalšie informácie o procese elektronickej aukcie sú uvedené v súťažných podkladoch časť A.5 Podklady k elektronickej aukcii.
IV.3) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1) Referenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
01VS/2014
IV.3.2) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tejto zákazky
Ak áno Predbežné oznámenie
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2013/S 249-434712
z: 24.12.2013
IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 24.02.2014 11:00
IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 24.02.2014 11:00
Lehoty a podmienky verejnej súťaže
IV.3.7) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Dátum: 30.06.2014
IV.3.8) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 24.02.2014 13:00
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
VI.3) DOLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Súťažné podklady budú poskytované na základe žiadosti záujemcu o registráciu, po prihlásení sa pomocou voľby Registrácia portál www.evo.gov.sk a následnom schválení záujemcu verejným obstarávateľom. Systém EVO následne vygeneruje informačný e-mail o schválení používateľa a pošle ho záujemcovi elektronickou poštou. Záujemca si po prihlásení do systému www.evo.gov.sk môže prevziať súťažné podklady prostredníctvom položky Súťažné podklady v elektronickej forme. Bez vyplnenia elektronického formulára o registráciu nemôže byť záujemcom zriadený prístup k elektronickému verejnému obstarávaniu, t.j. k poskytovaniu súťažných podkladov, vysvetľovaniu, resp. doplneniu súťažných podkladov a e-aukcii. Lehota na podanie žiadosti o vysvetľovanie súťažných podkladov alebo údajov uvedených v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania uplynie dňa 13.02.2014 o 12:00 hod. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť použitý postup zadávania zákazky a neuzavrieť rámcovú dohodu/dohody v prípade, ak cenová ponuka úspešného uchádzača bude vyššia ako predpokladaná hodnota zákazky. Okrem predloženia ponuky v písomnej forme žiadame predložiť ponuku aj vo formáte PDF na CD/DVD nosiči. Potvrdenia, doklady a iné dokumenty tvoriace obsah ponuky, požadované v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania a v súťažných podkladoch, musia byť v ponuke predložené ako originály alebo ich úradne osvedčené kópie.
VI.4) ODVOLACIE KONANIE
VI.4.1) Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Úrad, od ktorého možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
10.01.2014

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité