Oznámenie 336 - MSS

Obsah

336 - MSS
Vestník č. 8/2014 - 14.01.2014

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 2 podľa Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) č. 842/2011

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA
Ministerstvo hospodárstva Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00686832
Mierová 19, 82715 Bratislava-Ružinov

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Mierová 19
Kontaktná osoba: Beláková Tatiana Ing.
Telefón: +421 248541317
Fax: +421 243337827
Email: evo.belakova@mhsr.sk
Internetová adresa (internetové adresy)
Ďalšie informácie možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.2) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa
Ministerstvo alebo iný štátny orgán vrátane jeho regionálnych alebo miestnych útvarov
I.3) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Hlavný predmet alebo predmety činnosti:
Hospodárstvo a finančné záležitosti
I.4) ZADANIE ZÁKAZKY V MENE INÝCH VEREJNÝCH OBSTARÁVATEĽOV
Verejný obstarávateľ nakupuje v mene iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) OPIS
II.1.1) Názov pridelený zákazke verejným obstarávateľom
Realizácia oficiálnej účasti Ministerstva hospodárstva Slovenskej republiky na vybraných výstavách v roku 2014
II.1.2) Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služieb č. 27
Hlavné miesto alebo lokalita uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb: Ministerstvo hospodárstva Slovenskej republiky, Mierová 19, 827 15 Bratislava 212 a miesta realizácie a poskytnutia služieb vo vybraných teritóriách konania výstav.
Kód NUTS
DE
II.1.3) Informácie o verejnej zákazke, rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme (DPS)
Oznámenie zahŕňa verejnú zákazku
II.1.5) Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Realizácia oficiálnej účasti Ministerstva hospodárstva Slovenskej republiky na vybraných piatich výstavách v roku 2014 v zahraničí, z toho 1 na ploche 80 m2 a 4 na ploche 30 - 50 m2.
II.1.6) Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 79950000-8
II.1.7) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
II.1.8) Časti
Počet častí: 5
II.1.9) Informácie o variantoch
II.2) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZMLUVY
II.2.1) Celkové množstvo alebo rozsah
5 výstav: IWA Norimberg, NSR; Mosbuild Moskva, RF; DSA Kuala Lumpur; SEFEX Amman, Jordánsko; Elektro Moskva, RF.
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 176 000,0000 EUR
II.3) TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTA NA DOKONČENIE
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 7
PRÍLOHA B - INFORMÁCIE O ČASTIACH
Časť: 1
NÁZOV
IWA Norimberg, NSR
1) STRUČNÝ OPIS
Medzinárodný veľtrh zbraní, streliva, poľovníctva.
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 79950000-8
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
1
4) ÚDAJE O ODLIŠNOM TRVANÍ ZÁKAZKY ALEBO LEHOTÁCH USKUTOČNENIA
Obdobie
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 6
Časť: 2
NÁZOV
Mosbuild Moskva, RF
1) STRUČNÝ OPIS
Medzinárodná stavebná výstava.
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 79950000-8
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
1
4) ÚDAJE O ODLIŠNOM TRVANÍ ZÁKAZKY ALEBO LEHOTÁCH USKUTOČNENIA
Obdobie
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 6
Časť: 3
NÁZOV
DSA, Kuala Lumpur
1) STRUČNÝ OPIS
Zbrojársky a obranný priemysel, zaradené na základe oficiálnej žiadosti Združenia bezpečnostného a obranného priemyslu SR.
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 79950000-8
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
1
4) ÚDAJE O ODLIŠNOM TRVANÍ ZÁKAZKY ALEBO LEHOTÁCH USKUTOČNENIA
Obdobie
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 6
Časť: 4
NÁZOV
SOFEX Amman, Jordánsko
1) STRUČNÝ OPIS
Zbrojársky a obranný priemysel.
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 79950000-8
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
1
4) ÚDAJE O ODLIŠNOM TRVANÍ ZÁKAZKY ALEBO LEHOTÁCH USKUTOČNENIA
Obdobie
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 6
Časť: 5
NÁZOV
Elektro Moskva, RF
1) STRUČNÝ OPIS
Elektrotechnika, elektronika.
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 79950000-8
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
1
4) ÚDAJE O ODLIŠNOM TRVANÍ ZÁKAZKY ALEBO LEHOTÁCH USKUTOČNENIA
Obdobie
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 6
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.1.1) Požadované zábezpeky a záruky
Zábezpeka sa neuplatňuje
III.1.2) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Zákazka bude financovaná z prostriedkov rozpočtu kaitoly verejného obstarávateľa na rozpočtový rok 2014. Predpokladaná hodnota zákazky je 176 000 eur s DPH z toho:
- náklady na realizáciu výstav 61 000 eur s DPH (vrátane všetkých vzniknutých nákladov pri poskytovaní služieb pri realizácii predmetu zákazky,
- predpokladané náklady na prenajaté výstavné plochy 94 300 eur s DPH, náklady na technické pripojenia stánku (voda, energie, internet ...) sú 5 400 eur s DPH, predpokladané náklady na registráciu a marketing a ostatné poplatky sú 14 500 eur s DPH. Ceny za prenajaté plochy, technické pripojenia, registračné, marketingové a ostatné poplatky sú predpokladanými nákladmi na základe predbežných kalkulácií v zmysle podmienok účasti na jednotlivých výstavách stanovených organizátormi výstav. Náklady na výstavné plochy a technické pripojenia hradí verejný obstarávateľ. Registračné a marketingové poplatky uhradené Ministerstvom hospodárstva SR za spoluvystavujúce subjekty organizátorovi výstavy, spoluvystavovatelia spätne refundujú Ministerstvu hospodárstva SR.Uvedené finančné položky tvoria predpokladanú časť hodnoty zákazky, aby nedošlo k deleniu predmetu zákazky (nie sú predmetom súťaženia).
III.1.4) Ďalšie osobitné podmienky
III.2) PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1) Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uchádzač je oprávnený zúčastniť sa vo verejnom obstarávaní alebo na uzatváraní zmluvy v prípade, ak spĺňa podmienky účasti uvedené v § 26 ods. 1 písm. a) a až f) a písm. h) zákona o verejnom obstarávaní. Ich splnenie preukáže podľa § 26 ods. 2 písm. a) až f) resp. ods. 4 a ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní predložením originálnych alebo úradne overených dokladov.
III.2.2) Ekonomická a finančná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uchádzač alebo záujemca preukáže splnenie podmienok účasti podľa:
1. § 27 ods. 1 písm. a)
Vyjadrením banky alebo pobočky zahraničnej banky, v ktorej má záujemca vedený(é) účet(y) o schopnosti plniť finančné záväzky. Súčasne uchádzač alebo záujemca predloží čestné vyhlásenie, že predložil vyjadrenia všetkých bánk, v ktorých má vedený účet, podpísané štatutárnym zástupcom záujemcu alebo osobou oprávnenou konať za záujemcu. Požadovaný doklad musí byť predložený ako originál, prípadne úradne overená kópia.
2.§ 27 ods. 1 písm. d)
Prehľadom o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka najviac za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.
V prípade, že uchádzač alebo záujemca využije na preukázanie finančného a ekonomického postavenia finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah, je uchádzač alebo záujemca povinný predložiť príslušný prísľub tejto osoby v súlade s § 27 ods. 2 zákona. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté.
Požadované doklady musia byť predložené ako originály, prípadne úradne overené kópie.
Odôvodnenie podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: Cieľom uvedených podmienok účasti a minimálnych štandardov je overiť postavenie záujemcu z ekonomického a finančného hľadiska a uistiť sa, že uchádzač bude spôsobilý k plneniu zmluvy v požadovanom rozsahu.
Doklady, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti, ktoré sú vyjadrené sumou v cudzej mene (inej ako euro), záujemca predloží v pôvodnej mene a v mene euro. Prepočet inej meny na euro záujemca prepočíta kurzom vyhláseným ECB (Európskou centrálnou bankou) dňa zaslania oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania.
III.2.3) Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Doklady a dokumenty, ktorými preukazuje technickú alebo odbornú spôsobilosť podľa § 28 ods. 1 písm. a), g), j) zákona o verejnom obstarávaní:
1.Predložením zoznamu poskytnutých služieb, na ktoré predkladá ponuku podľa § 28 ods. 1 písm. a):
-úspešne splnených/zrealizovaných zmlúv/projektov za predchádzajúce tri roky doplnenými potvrdeniami o kvalite poskytnutej služby predmetom ktorej/ktorého, bolo poskytovanie služieb ako je predmet zákazky, resp. zoznamom poskytnutých služieb, na ktoré predkladá ponuku formou čestného vyhlásenia (v čestnom vyhlásení musí byť zdôvodnenie (podpísané štatutárom), z akého objektívneho (overiteľného) dôvodu nemohol uchádzač predložiť potvrdený zoznam od odberateľa.
Záujemcom predložený zoznam úspešne splnených zmlúv/projektov bude obsahovať názov a sídlo dodávateľa, opis predmetu zmluvy/projektu, lehotu plnenia zmluvy/projektu (mesiac, rok), meno zamestnanca odberateľa a telefónne číslo, kde je možné si tieto údaje overiť.
Ak odberateľom:
-bol verejný obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dokladom je referencia,
-bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ, ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich poskytnutí,doplneným dokladom preukazujúcim ich poskytnutie alebo zmluvný vzťah na základe ktorého boli dodané.
Odôvodnenie: Vzhľadom na komplexnosť požadovaného predmetu zákazky je potrebné preukázať, že uchádzač alebo záujemca má praktické skúsenosti s realizáciou služieb rovnakého, alebo podobného charakteru, ako je predmet zákazky, ako aj z pohľadu odbornej spôsobilosti vo vzťahu k organizovaniu výstav. Podmienka je dôležitá z dôvodu preukázania odborných skúseností pri poskytovaní služieb prostredníctvom referencií od realizátorov predmetných služieb.
Ak bude v zozname, alebo v potvrdení odberateľa uvedený objem v inej mene ako eur, použije sa na prepočet z inej meny na eur kurz inej meny k eur, ktorý bol v období rokov 2011 až 2013 zverejnený v kurzovom lístku ECB ako posledný v príslušnom hospodárskom roku.
2.Predložením údajov o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii osôb zodpovedných za poskytnutie služby s minimálnou trojročnou praxou v príslušnom odbore činnosti podľa § 28 ods. 1 písm. g).
Odôvodnenie: Podmienka vychádza zo skúseností a profesijných schopností vysoko profesionálneho výkonu pri poskytovaní služieb v danej oblasti. Z dôvodu rozsahu zákazky vyplýva potreba, aby uchádzač alebo záujemca disponoval personálnym obsadením, ktoré bude schopné poskytovať služby v požadovanom rozsahu a kvalite a aby bolo zaručené plnenie v celom rozsahu požadovaného predmetu zákazky.
3.Predložením vyhlásenia uchádzača alebo záujemcu, že má k dispozícii prostriedky, vybavenie a technické zariadenia potrebné na plnenie zmluvy (napr. čestné vyhlásenie alebo vyhlásenie tretej osoby, min. údaje: názov, sídlo, IČO, štatutár ....) podľa § 28 ods. 1 písm. j).
Odôvodnenie: Je nevyhnutné z dôvodu preukázania uchádzačom, že tento má k dispozícii vlastné, alebo prostredníctvom inej osoby zabezpečené technické vybavenie a zariadenia nevyhnutné pre zabezpečenie realizácie predmetu zákazky v zmysle požiadaviek verejného obstarávateľa.
4.V prípade záujemcu, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti za všetkých členov skupiny spoločne;
5.V prípade, ak záujemca alebo uchádzač nemá sídlo v Slovenskej republike verejný obstarávateľ uzná aj ekvivalentné doklady/osvedčenia vydané podľa právnych predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača;
V prípade, že záujemca využije na preukázanie technickej/odbornej spôsobilosti technické/odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah, je záujemca povinný predložiť príslušný prísľub tejto osoby v súlade s § 28 ods. 2 zákona a v zmysle prísľubu je povinný zabezpečiť technické/odborné plnenie predmetu zákazky osobou, ktorá tento prísľub poskytla.
Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickým a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté.
Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne overených kópií všetkých dokladov .
Odôvodnenie: Verejný obstarávateľ musí mať istotu, že uchádzač dokáže požadované služby dodať v primeranej kvalite a v požadovanom čase.
III.2.4) Informácie o vyhradených zákazkách
III.3) OSOBITNÉ PODMIENKY PRE ZÁKAZKY NA POSKYTOVANIE SLUŽIEB
III.3.1) Informácie o konkrétnej profesii
III.3.2) Pracovníci zodpovední za poskytnutie služby
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
Otvorená
IV.2) KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Vyhodnotenie ponúk sa uskutočňuje elektronicky spôsobom a prostriedkami v súlade s § 43 zákona o verejnom obstarávaní a ktorý zabezpečí úplnosť údajov a obsah uvedených v ponuke a zaručí ochranu dôverných a osobných údajov uvedených v týchto dokumentoch. Po prvotnom posúdení ponúk verejný obstarávateľ vyzve prostredníctvom systému EVO na účasť v e-aukcii všetkých uchádzačov, ktorých ponuky splnili všetky podmienky účasti uchádzačov a všetky ďalšie požiadavky verejného obstarávateľa na predmet zákazky. Podrobnosti k priebehu e-aukcie obsahujú súťažné podklady a aukčný poriadok.
IV.3) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1) Referenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
1258/2013-2040
IV.3.2) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 21.02.2014 10:00
IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 21.02.2014 10:00
IV.3.6) Jazyk (jazyky), v ktorom možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
Lehoty a podmienky verejnej súťaže
IV.3.7) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Dátum: 30.07.2014
IV.3.8) Podmienky na otváranie ponúk
Miesto: Z dôvodu realizovania elektronickej aukcie sa uchádzači, ktorí predložia ponuku nezúčastnia otvárania ponúk. Zápisnica z otvárania ponúk sa uchádzačom, ktorí predložili ponuku nezasiela.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
VI.3) DOLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Verejný Obstarávateľ pri zadávaní zákazky stanovuje elektronickú komunikáciu, ktorá sa realizuje prostredníctvom systému elektronického verejného obstarávania (systém EVO) - https://evo.gov.sk. Postup je upravený v príručke pre záujemcu/uchádzača - Príručka EVO pre Záujemcu/Uchádzača - Verejná súťaž (verzia 2.8.2012), ktorá je zverejnená na stránke portálu EVO https://evo.gov.sk v položke menu Metodické pokyny. Pre účasť v tejto zákazke je potrebné, aby sa záujemca zaregistroval prostredníctvom systému EVO do zákazky, ktorá je zverejnená na portáli EVO (https://evo.gov.sk) pod číslom 46.01 s názvom "Realizácia oficiálnej účasti Ministerstva hospodárstva Slovenskej republiky na výstavách v roku 2014" . Lehota na registráciu je uvedená v bode IV.3.3) tohto oznámenia.
2. Súťažné podklady sú prístupné zaregistrovaným záujemcom do zákazky realizovanej prostredníctvom systému EVO (po schválení záujemcu verejným obstarávateľom má záujemca priamy a neobmedzený prístup k súťažným podkladom), a preto verejný obstarávateľ nebude poskytovať záujemcom súťažné podklady v listinnej podobe. Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo prístup k dokumentom je uvedená v bode IV.3.3 tohto oznámenia.
3. Lehota na vysvetľovanie súťažnýchpodkladov:13.02.2014 do 09:00 hod.
Akékoľvek vysvetľovanie v tejto zákazke sa realizuje elektronicky, a to výlučne prostredníctvom systému EVO. Telefonické kontakty slúžia len na potvrdenie funkčnosti systému, či informácií o doručení a pod., nie na vysvetľovanie.
4. Ďalšie usmernenia a upozornenia pre uchádzačov alebo záujemcov týkajúce sa ustanovení zákona pojednávajúce o elektronickej komunikácii a elektronickom verejnom obstarávaní a odporúčania na aplikáciu týchto ustanovení v systéme EVO sú obsiahnuté v Metodickom pokyne k systému EVO, ktorý je zverejnený na stránke portálu EVO https://evo.gov.sk v položke menu Metodické pokyny.
5. Podmienkou pre úspešnú komunikáciu v systéme EVO a pre neskoršie úspešné predkladanie ponúk je, aby záujemca mal príslušné technické predpoklady a vybavenie potrebné na používanie systému EVO, ktoré je uvedené v častiach Metodického pokynu k systému EVO, ktorý je zverejnený na portáli EVO.
6. V prípade potreby môžu záujemcovia alebo uchádzači elektronicky požiadať o pomoc s prácou v systéme EVO na e-mailovej adrese helpdesku: helpdesk_evo@uvo.gov.sk.
7. V prípade zistenia alebo akéhokoľvek podozrenia z neštandardného správania sa systému EVO môžu záujemcovia alebo uchádzači stiahnuť si do svojho počítača formulár pre hlásenie porúch http://www.evo.gov.sk/RepErEVOEX.html, ktorý je zverejnený na stránke portálu EVO https://evo.gov.sk v položke menu Hlásenie porúch a formulár elektronicky zaslať na e-mailovú adresu helpdesku: helpdesk_evo@uvo.gov.sk.
8. V prípade technických či iných objektívnych problémov, ktoré neumožnia elektronickú komunikáciu prostredníctvom systému EVO na dlhší čas, môže zákazka prebiehať po obnovení prevádzky systému EVO ďalej elektronicky alebo v listinnej podobe v súlade so zákonom, o čom budú registrovaní záujemcovia informovaní. V mimoriadnom prípade verejný obstarávateľ môže predĺžiť príslušné lehoty vo verejnom obstarávaní, následne túto skutočnosť verejný obstarávateľ oznámi všetkým záujemcom v predmetnom postupe zadávania zákazky. Súčasne môže byť oznámenie o predlžení lehoty odoslané e-mailom alebo faxom.
9. V prípade, ak v mene podnikateľa sú v zmysle dokladu podľa § 26 ods. 2, písm. e) zákona o verejnom obstarávaní oprávnené na konanie viaceré osoby súčasne (vyžadujú sa podpisy viac ako jednej osoby štatutárneho orgánu) alebo žiadosť o účasť predkladá skupina dodávateľov v zmysle § 31 zákona, vyžaduje sa v tejto súťaži aj predloženie splnomocnenia na konanie v mene uchádzača/skupiny dodávateľov navonok vystavené v prospech osoby, ktorá v tejto súťaži koná (registrácia v systéme EVO a predkladanie ponúk).
10. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne a splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia a technickej alebo odbornej spôsobilosti preukazuje spoločne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť (ods. 3 § 31 zákona).
11. Prísľuby tretích strán môžu byt akceptované v súlade s § 27 ods. 2 a § 28 ods. 2 zákona len v prípade zdrojov finančných, odborných alebo technických kapacít, ktoré budú mať uchádzači alebo záujemcovia k dispozícii na plnenie zmluvy, teda kapacít, ktoré budú použité v budúcnosti pri plnení zmluvy.
12. Čestné vyhlásenia alebo dokumenty, kde sa vyžaduje podpis oprávnenej osoby musia byť podpísané štatutárnym orgánom uchádzača (osobou oprávnenou konať spôsobom, ako je to uvedené v obchodnom registri /živnostenskom registri/ rovnocenný register v krajine sídla uchádzača) alebo splnomocnenou osobou konať v jeho mene na základe splnomocnenia podľa platných právnych noriem v krajine sídla uchádzača, a to v origináli alebo úradne osvedčenej kópii.
13. Ak bude v zozname zmlúv/projektov objednávateľa uvedená zmluvná cena v inej mene ako eur, použije sa na prepočet z inej meny na eur kurz inej meny ku eur, ktorý bol v období rokov 2010 až 2013 zverejnený v kurzovom lístku ECB ako posledný v príslušnom hospodárskom roku.
Ak záujemca alebo uchádzač nahradí doklady čestnými vyhláseniami v zmysle § 32 ods. 11 zákona, čestné vyhlásenia predloží prostredníctvom systému EVO podpísané elektronickým podpisom vygenerovaným systémom EVO pre túto súťaž.
VI.4) ODVOLACIE KONANIE
VI.4.1) Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Úrad, od ktorého možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
10.01.2014

Redakčné opravy

714 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 10/2014
V oznámení 00336-MSS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Ministerstvo hospodárstva Slovenskej republiky, Mierová 19, 827 15 Bratislava - mestská časť Ružinov zverejnenom vo VVO č. 008/2014 zo dňa 14.01.2014 boli nesprávne zverejnené údaje II.2.1) Celkové množstvo alebo rozsah Namiesto: 176 000 bez DPH Viď: 176 000 s DPH

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité