Oznámenie 721 - MSS

Obsah

721 - MSS
Vestník č. 11/2014 - 17.01.2014

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 2 podľa Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) č. 842/2011

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA
Národný ústav celoživotného vzdelávania
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00699438
Tomášikova 4 , 82009 Bratislava

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Národný ústav celoživotného vzdelávania, Tomášikova 4, 820 09 Bratislava 29
Kontaktná osoba: Mgr. Michal Sekera, Mgr. Hana Šlachtová
Mobil: +421 908464595
Telefón: +421 269202207
Fax: +421 269202204
Email: michal.sekera@nuczv.sk
Internetová adresa (internetové adresy)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.nuczv.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.2) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa
Organizácia riadená verejným právom
I.3) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Hlavný predmet alebo predmety činnosti:
Vzdelávanie
I.4) ZADANIE ZÁKAZKY V MENE INÝCH VEREJNÝCH OBSTARÁVATEĽOV
Verejný obstarávateľ nakupuje v mene iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) OPIS
II.1.1) Názov pridelený zákazke verejným obstarávateľom
Zabezpečenie vzdelávania, skúšok a seminárov, konferencií a workshopov
II.1.2) Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služieb č. 24
Hlavné miesto alebo lokalita uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb: Slovenská republika
Kód NUTS
SK0
II.1.3) Informácie o verejnej zákazke, rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme (DPS)
Oznámenie zahŕňa uzavretie rámcovej dohody
II.1.4) Informácie o rámcovej dohode
Hodnota: 19
Predpokladaná celková hodnota nákupov na celé obdobie trvania rámcovej dohody
Hodnota 2 498 203,5500 EUR
II.1.5) Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je zabezpečenie vzdelávania a komplexnej realizácie modulových vzdelávacích programov (MVP),
súvisiacich skúšok, vrátane ubytovania, stravného/diét a cestovných náhrad pre frekventantov ako aj konferencií,
workshopov a seminárov, ktoré sú súčasťou diseminačnej kampane, v rámci projektu: "Ďalšie vzdelávanie a
poradenstvo pre dospelých ako nástroj lepšej uplatniteľnosti na trhu práce".
Súčasťou predmetu zákazky je:
-personálne zabezpečenie vzdelávania, skúšok, konferencií, workshopov a seminárov (zabezpečenie školiteľov/lektorov, facilitátorov/prednášateľov a predsedov a členov skúšobných komisií);
- materiálno-technické zabezpečenie vzdelávania, skúšok, konferencií, workshopov a seminárov (zabezpečenie potrebnej didaktickej techniky, strojov, zariadení a pod.);
- priestorové zabezpečenie vzdelávania, skúšok, konferencií, workshopov a seminárov (prednáškových
miestností/konferenčných priestorov);
- zabezpečenie ubytovania, občerstvenia, stravného/diét a cestovných náhrad pre frekventantov vzdelávania,
školiteľov/lektorov, facilitátorov/prednášateľov a predsedov a členov skúšobných komisií.
II.1.6) Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 80400000-8
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 80500000-9, 80510000-2, 80570000-0, 55120000-7, 55100000-1, 55110000-4
II.1.7) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
II.1.8) Časti
II.1.9) Informácie o variantoch
II.2) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZMLUVY
II.2.1) Celkové množstvo alebo rozsah
Predpokladaný počet je 5 600 frekventantov/účastníkov vzdelávania, pričom vzdelávanie bude prebiehať v skupinách v zložení minimálne 12 frekventantov na celom území Slovenska. Predpokladaná hodnota zákazky je 2 498 203,55 EUR bez DPH.
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 2 498 203,5500 EUR
II.2.2) Informácie o opciách
II.2.3) Informácie o obnovenom obstarávaní
II.3) TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTA NA DOKONČENIE
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 19
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.1.1) Požadované zábezpeky a záruky
Zábezpeka ponuky sa vyžaduje. Zábezpeka je stanovená vo výške 74 000,00 EUR. Spôsob a podmienky zloženia
zábezpeky sú stanovené podľa zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých
zákonov v znení neskorších predpisov a podrobne rozpísané v súťažných podkladoch. Zloženie zábezpeky budú
uchádzači preukazovať v ponukách. Zábezpeka musí byť pripísaná na určený účet verejného obstarávateľa alebo
predložená vo forme bankovej záruky v ponuke uchádzača najneskôr k uplynutiu lehoty na predkladanie ponúk. Verejný obstarávateľ bude nesplnenie tejto požiadavky klasifikovať ako nesplnenie podmienok stanovených verejným obstarávateľom a takéhoto uchádzača vylúči. Číslo účtu a bankový ústav na zloženie zábezpeky budú uvedené v príslušnej časti súťažných podkladov. V prípade zloženia zábezpeky bankovým prevodom odporúčame, aby bol doklad preukazujúci uvedenú skutočnosť súčasťou ponuky. V prípade zloženia zábezpeky formou bankovej záruky musí byť
uvedený dokument súčasťou ponuky a jeho platnosť preukázateľná počas celej lehoty viazanosti ponúk.
III.1.2) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Financovanie predmetu zákazky sa riadi podmienkami financovania a platobnými dojednaniami v súlade so Systémom finančného riadenia Štrukturálnych fondov a Kohézneho fondu na programové obdobie 2007 - 2013, podmienkami financovania a platobnými dojednaniami v súlade so Zmluvou o poskytnutí nenávratného finančného príspevku, uzavretou medzi verejným obstarávateľom a RO pre Operačný program Vzdelávanie, ktorým je Ministerstvo školstva, vedy, výskumu a športu SR. Predmet zákazky bude spolufinancovaný z prostriedkov Európskej únie a štátneho rozpočtu.
Verejný obstarávateľ neposkytujú preddavok, ani zálohovú platbu. Platby sa budú realizovať bezhotovostným stykom na základe vystavených faktúr. Splatnosť faktúr bude do 30 kalendárnych dní od ich doručenia verejnému obstarávateľovi. Podrobne budú podmienky uvedené v súťažných podkladoch.
III.1.3) Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
V prípade predloženia ponuky skupinou dodávateľov verejný obstarávateľ nevyžaduje, aby vytvorila určitú právnu formu
do predloženia ponuky. Verejný obstarávateľ však bude vyžadovať vytvorenie určitej právnej formy (napr. uzavretím
zmluvy o združení), ak ponuka skupiny dodávateľov bude prijatá, pred podpisom zmluvy. Vytvorenie právnej formy je
potrebné z dôvodu riadneho plnenia zmluvy.
III.1.4) Ďalšie osobitné podmienky
III.2) PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1) Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Ich splnenie preukáže podľa § 26 ods. 2, resp. ods. 4, resp. ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní predložením originálnych dokladov alebo ich úradne overených kópií, nie starších ako tri mesiace ku dňu predkladania ponúk (doklad o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu v zmysle § 26 ods. 2 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní môže byť predložený ako originál alebo overená kópia staršia ako tri mesiace ku dňu predkladania ponúk).
Doklady podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní je možné nahradiť potvrdením o zapísaní do zoznamu podnikateľov. Podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa predpisov účinných do 30. júna 2013 na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia musí preukázať, že spĺňa podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. i) a j), príp. aj podľa písm. h) zákona o verejnom obstarávaní, ak ani tento údaj potvrdenie neobsahuje. Splnenie týchto podmienok účasti podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa predpisov účinných do 30. júna 2013 preukáže predložením dokladov/čestných vyhlásení podľa § 26 ods. 2 písm. g), príp. aj písm. f) zákona o verejnom obstarávaní.
Podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa predpisov účinných od 01. júla 2013 nemusí predkladať žiadne doklady podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.
Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, týkajúce sa osobného postavenia, predloží každý člen skupiny. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods.1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
Uchádzač so sídlom mimo územia Slovenskej republiky môže postupovať aj v súlade s § 26 ods. 4 alebo ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní.
Podľa § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní je možné splnenie podmienok účasti preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti v zmysle § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní:
V súlade s § 32 ods. 1 a 4 zákona o verejnom obstarávaní preukazuje uchádzač podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia, stanovené v § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní dokladmi podľa § 26 ods. 2, zákona o verejnom obstarávaní.
III.2.2) Ekonomická a finančná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
§ 27 ods. 1 Finančné a ekonomické postavenie možno preukázať spravidla (cit. zákona):
a) vyjadrením banky alebo pobočky zahraničnej banky, ktorým môže byť prísľub banky alebo pobočky zahraničnej
banky o poskytnutí úveru,
d) prehľadom o celkovom obrate alebo prehľadom o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka,
najviac za posledné 3 hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začiatku prevádzkovania
činnosti, pričom požiadavka na výšku obratu za obdobie jedného hospodárskeho roku nesmie presiahnuť predpokladanú hodnotu zákazky vypočítanú na obdobie 12 mesiacov.
Odôvodnenie primeranosti podmienok účasti v zmysle § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní:
V súlade s § 27 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní požaduje verejný obstarávateľ predložiť aspoň nezáväzný úverový prísľub banky z dôvodu zabezpečenia plynulosti poskytovania služieb a bezproblémového preklenutia obdobia medzi poskytnutím služieb a ich preplatením zo strany verejného obstarávateľa. Prísľub banky vo výške 300 000 EUR je primeraný vzhľadom na finančný objem celej zákazky, požadovaná výška úverového prísľubu predstavuje 12% z celkovej predpokladanej hodnoty zákazky. Vyjadrenie banky/bánk o schopnosti plniť si finančné záväzky je požadované z dôvodu overenia solventnosti a kredibility uchádzača.
V súlade s § 27 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní požaduje verejný obstarávateľ predložiť výkazy ziskov a strát alebo výkazy o príjmoch a výdavkoch za roky 2010, 2011 a 2012, resp. za posledné 3 hospodárske roky. Tieto doklady požaduje predložiť za účelom získania informácií o obratoch uchádzačov a ďalších relevantných informácií o finančnom a ekonomickom postavení uchádzačov, ktoré sú nevyhnutné na posúdenie ich finančnej a ekonomickej kondície a schopnosti realizovať zákazku. Verejný obstarávateľ stanovil minimálny požadovaný obrat za posledné 3 roky po dôkladnom posúdení a primerane k typu, charakteru, finančnému objemu a dĺžke realizácie zadávanej zákazky tak, aby na jednej strane vybral poskytovateľa schopného realizovať predmetnú zákazku, no na druhej strane neprimerane neobmedzil otvorenú hospodársku súťaž. Stanovenie minimálneho požadovaného obratu uchádzača je nevyhnutné pre výber zmluvného partnera, garantujúceho plynulú a bezproblémovú realizáciu zákazky bez zbytočných prieťahov a jej úspešné dokončenie v zmluvne dohodnutom termíne.
V prípade, že uchádzač využije na preukázanie finančného a ekonomického postavenia finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah v čase podania ponuky, je uchádzač povinný verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukáže uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 zákona vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač preukázal finančné a ekonomické postavenie zdrojmi inej osoby a počas trvania zmluvy dôjde k plneniu, ktorého sa preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, požaduje sa preukázanie splnenia podmienok účasti podľa tohto bodu za všetkých členov skupiny spoločne.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
Na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti je nevyhnutné predložiť nasledovné doklady a splniť nižšie uvedené
podmienky:
1. § 27 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní
1.1 prísľub banky, alebo pobočky zahraničnej banky o tom, že v prípade že o to uchádzač požiada, banka mu poskytne úver vo výške minimálne 300 000 EUR;
1.2 vyjadrenie banky, že za posledných 36 mesiacov predchádzajúcich dňu uverejnenia tejto zákazky vo Vestníku EÚ nebol uchádzač v nepovolenom debete a je schopný plniť svoje záväzky voči banke. V prípade, ak má uchádzač vedené účty vo viacerých bankách, predloží toto vyjadrenie od všetkých bánk, v ktorých má vedené účty. Zároveň predloží čestné vyhlásenie, že v iných bankách ako tých, ktorých vyjadrenie predkladá, nemá vedené účty ani žiadne záväzky. Výpis z účtu sa nepovažuje za vyjadrenie banky.
2. § 27 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní
2.1 - výkazy ziskov a strát alebo výkazy o príjmoch a výdavkoch za roky 2010, 2011 a 2012, resp. za posledné 3 hospodárske roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti, ako originály potvrdené príslušným daňovým úradom, prípadne potvrdené inak v súlade s legislatívou platnou v krajine pôvodu uchádzača, alebo úradne overené fotokópie potvrdené príslušným daňovým úradom, prípadne potvrdené inak v súlade s legislatívou platnou v krajine pôvodu uchádzača, pričom uchádzač farebne zvýrazní obrat. Podmienkou účasti uchádzača je výška obratu minimálne 3 500 000,00 EUR za roky 2010 až 2012 súhrnne (resp. za posledné tri hospodárske roky).
III.2.3) Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
§ 28 ods. 1 Technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť možno preukázať podľa druhu, množstva, dôležitosti alebo využitia dodávky tovaru, stavebných prác alebo služieb jedným alebo niekoľkými z týchto dokladov (cit. zákona):
a) zoznamom dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky doplneným potvrdeniami o kvalite dodania tovaru alebo poskytnutia služieb s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov, ak odberateľom
1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní, doplneným dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané.
g) údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov, osobitne osôb
zodpovedných za riadenie stavebných prác alebo za poskytnutie služieb.
Odôvodnenie primeranosti podmienok účasti v zmysle § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní:
V súlade s § 28 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní požaduje verejný obstarávateľ preukázať poskytnutie služieb na zabezpečenie vzdelávania za posledných 36 mesiacov predchádzajúcich dňu uverejnenia tejto zákazky vo Vestníku EÚ v stanovenom minimálnom finančnom objeme z dôvodu výberu zmluvného partnera, majúceho dostatočné skúsenosti s úspešnou realizáciou rovnakých alebo podobných zákaziek. Preukázanie úspešnej realizácie stanoveného minimálneho počtu zákaziek vedie k výberu dodávateľa, garantujúceho profesionálnu, plynulú a bezproblémovú realizáciu zákazky bez zbytočných prieťahov a jej úspešné dokončenie v zmluvne dohodnutom termíne. Minimálna úroveň požiadaviek na zrealizované/poskytnuté služby (referencie), ktoré sa týkajú rozsahu, finančného objemu sú stanovené primerane, nediskriminačne vzhľadom na rozsah samotnej realizácii predmetu zákazky. Stanovením podmienok v tomto rozsahu verejný obstarávateľ má za cieľ výber kvalitného a dostatočne skúseného poskytovateľa služieb podobného/obdobného charakteru ako je predmet zákazky.
Podmienka účasti podľa § 28 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní, podľa ktorej požaduje verejný obstarávateľ predložiť údaje o vzdelaní a odbornej praxi osôb, ktoré budú pre poskytovanie požadovaných služieb kľúčové, je nevyhnutná pre zabezpečenie bezproblémovej, odbornej a plynulej realizácie zákazky osobami s dostatočnými skúsenosťami s realizáciou podobných zákaziek.
Expert pre oblasť ďalšieho vzdelávania (min. 3 osoby) - verejným obstarávateľom požadovaná prax je primeraná požiadavka na experta a zároveň je zárukou toho, že kľúčový expert s predmetnou praxou bude skutočným odborníkom/profesionálom vo svojom odbore, ktorý sa dlhodobo a opakovane venuje oblasti tvorby a realizácie vzdelávacích programov.
Expert pre oblasť poradenstva (min. 3 osoby) - verejným obstarávateľom požadovaná prax je primeraná požiadavka na experta a zároveň je zárukou toho, že kľúčový expert s predmetnou praxou bude skutočným odborníkom/profesionálom vo svojom odbore, ktorý sa dlhodobo a opakovane venuje oblasti osobného rozvoja.
Expert pre oblasť monitorovania a prognózovania (min. 1 osoba) - verejným obstarávateľom požadovaná prax je primeraná požiadavka na experta a zároveň je zárukou toho, že kľúčový expert s predmetnou praxou bude skutočným odborníkom/profesionálom vo svojom odbore, ktorý sa dlhodobo a opakovane venuje oblasti monitorovania a prognózovania.
Minimálna požadovaná prax u všetkých expertov je 5 rokov. Výška tejto požiadavky na kľúčových expertov je primeraná a je v nej zohľadnená potrebná dĺžka získavania odborných skúseností v danej oblasti, v ktorej má byť
kľúčová osoba expertom. Všetky ostatné minimálne požiadavky na expertov sú určené nediskriminačne a ich minimálna úroveň odzrkadľuje schopnosti expertov hrať kľúčovú úlohu v danej oblasti.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
1. § 28 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní - verejný obstarávateľ požaduje predložiť zoznam poskytovaných služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky za posledných 36 mesiacov predchádzajúcich dňu uverejnenia tejto zákazky vo Vestníku EÚ, doplnený o: cenu zákazky, lehotu poskytnutia/dodania zákazky, odberateľa. Ak odberateľom
- bol verejný obstarávateľ, dokladom je referencia,
- bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní, doplneným dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané.
Ako služby rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky bude verejný obstarávateľ akceptovať poskytnutie služieb na zabezpečenie vzdelávania..
Zoznamom zrealizovaných zákaziek, súčasťou ktorého budú aj referenčné listy alebo ekvivalentné doklady, musí
uchádzač preukázať, že za posledných 36 mesiacov predchádzajúcich dňu uverejnenia tejto zákazky vo Vestníku EÚ:
1.1 zrealizoval minimálne 3 zmluvy/zákazky/služby v celkovej súhrnnej hodnote minimálne 1 500 000 EUR bez DPH , predmetom ktorých bolo poskytnutie služieb na zabezpečenie vzdelávania, pričom v rámci min. 3 zmlúv/zákaziek/služieb poskytol vzdelávanie pre minimálne 3 360 frekventantov (žiakov, študentov).
Zo zoznamu zrealizovaných zákaziek, súčasťou ktorého budú referenčné listy alebo ekvivalentné doklady, predloženého uchádzačom, musia vyplývať všetky vyššie uvedené jednotlivé požiadavky, a to tak po formálnej ako aj obsahovej stránke.
2. § 28 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní - verejný obstarávateľ požaduje od uchádzača preukázať splnenie nasledovných minimálnych podmienok týkajúcich sa osôb, zodpovedných za poskytnutie požadovaných služieb (kľúčový experti).
Z uchádzačom predložených dokladov musia byť minimálne zrejmé:
-údaje o vzdelaní a odbornej praxi kľúčových expertov, čo uchádzač u týchto kľúčových expertov preukáže predložením profesijných životopisov a zoznamom zmlúv/realizovaných vzdelávaní, seminárov, workshopov, konferencií kľúčových expertov (referencie o aktívnej účasti na vzdelávaní, seminároch, workshopov, konferenciách) alebo ekvivalentnými dokladmi.
Z každého uchádzačom predloženého profesijného životopisu príslušného kľúčového experta alebo ekvivalentného dokladu musia byť zrejmé nasledovné skutočnosti:
-meno a priezvisko príslušného kľúčového experta,
-najvyššie dosiahnuté vzdelanie príslušného kľúčového experta (inštitúcia, od - do, získaný titul/certifikát),
-jazykové znalosti,
-opis/zoznam odbornej praxe (pracovná pozícia, opis pracovnej náplne/odborné skúsenosti, miesto - krajina, mesiac a rok plnenia/zamestnania, zamestnávateľ/objednávateľ) príslušného kľúčového experta, dosiahnutú/získanú odbornú kvalifikáciu príslušného kľúčového experta, súčasná pozícia a prípadne ostatné relevantné informácie vo vzťahu k odbornému vzdelaniu, zručnostiam a praxi príslušného kľúčového experta
-podpis kľúčového experta.
Z každého uchádzačom predloženého zoznamu zmlúv/realizovaných vzdelávaní príslušného kľúčového experta (referencie o aktívnej účasti na vzdelávaní, seminároch, workshopov, konferenciách) alebo ekvivalentného dokladu musia byť zrejmé nasledovné údaje/skutočnosti:
- meno, priezvisko, titul a pozícia kľúčového experta,
- obchodné meno, sídlo/miesto podnikania zmluvného partnera, pre ktorého kľúčový expert poskytol služby, t.j.
zúčastnil sa na realizácii vzdelávania, semináru, workshopu, konferencie,
- predmet vzdelávania, semináru, workshopu konferencie, na ktorej sa kľúčový expert zúčastnil na riešení a stručný rozsah činností, ktoré príslušný kľúčový expert zabezpečoval,
- realizačné obdobie zmluvy//realizovaného vzdelávania, semináru, workshopu, konferencie na ktorom sa kľúčový expert zúčastnil na riešení (od do; mesiac, rok),
- kontaktná osoba zmluvného partnera poverená poskytnutím informácií (meno a priezvisko, tel. číslo a e-mail tejto
osoby),
- potvrdenie kľúčového experta (dátum a podpis).
Zároveň predloží uchádzač čestné vyhlásenia expertov o pripravenosti plniť predmet zákazky vo vzťahu k preukazovanej pozícii a podpis experta. Na realizáciu zákazky budú zmluvne požadované osoby (experti), ktoré predmetné čestné vyhlásenia predložia.
Uchádzač vyššie uvedeným spôsobom preukáže splnenie nasledovných minimálnych požiadaviek na kľúčových expertov:
2.1 Expert pre oblasť ďalšieho vzdelávania (min. 3 osoby):
- odborné skúsenosti (prax) v oblasti tvorby vzdelávacích programov, alebo realizácie vzdelávacích programov alebo ako lektor vzdelávacích programov: min. 5 rokov - túto podmienku účasti uchádzač u experta preukáže vyššie uvedeným profesijným životopisom, zoznamom kľúčového experta alebo ekvivalentným dokladom;
2.2 Expert pre oblasť poradenstva (min. 3 osoby)
- odborné skúsenosti (prax) v oblasti osobnostného rozvoja: min. 5 rokov - túto podmienku účasti uchádzač u experta preukáže vyššie uvedeným profesijným životopisom, zoznamom kľúčového experta alebo ekvivalentným dokladom;
2.3 Expert pre oblasť monitorovania a prognózovania (min. 1 osoba)
- odborné skúsenosti (prax) v oblasti monitorovania a prognózovania: min. 5 rokov - túto podmienku účasti uchádzač u experta preukáže vyššie uvedeným profesijným životopisom, zoznamom kľúčového experta alebo ekvivalentným dokladom.
V prípade, že uchádzač využije na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah v čase podania ponuky, je uchádzač povinný verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukáže uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 zákona vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač preukázal technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť technickými alebo odbornými kapacitami inej osoby a počas trvania zmluvy dôjde k plneniu, ktorého sa preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
Z uchádzačom predkladaných dokladov a/alebo dokumentov preukazujúcich spôsobilosť podľa § 28 zákona o
verejnom obstarávaní musí byť zrejmé splnenie vyššie identifikovanej minimálnej úrovne požadovanej verejným
obstarávateľom a rovnako musí byť zrejmé, že preukazovanie sa týka osoby uchádzača.
V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, požaduje sa preukázanie splnenia podmienok účasti podľa tohto bodu za všetkých členov skupiny spoločne.
III.2.4) Informácie o vyhradených zákazkách
III.3) OSOBITNÉ PODMIENKY PRE ZÁKAZKY NA POSKYTOVANIE SLUŽIEB
III.3.1) Informácie o konkrétnej profesii
III.3.2) Pracovníci zodpovední za poskytnutie služby
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
Otvorená
IV.2) KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska
kritérií uvedených ďalej (kritériá na vyhodnotenie ponúk je potrebné uviesť s ich relatívnou váhou alebo v zostupnom poradí dôležitosti, ak nemožno z preukázateľných dôvodov uviesť ich relatívnu váhu)
1. Cena za vzdelávanie 1 frekventanta v rámci 1 modulového vzdelávacieho programu (ďalej len MVP) pre nadobudnutie odbornej spôsobilosti v EUR s DPH - 40
2. Cena za vzdelávanie 1 manažéra výrobného podniku v rámci 1 vzdelávacieho programu pre manažérov výrobných podnikov v EUR s DPH - 7
3. Cena za kompletnú organizáciu a realizáciu skúšky na overenie odbornej spôsobilosti 1 frekventanta v EUR s DPH - 25
4. Cena za organizáciu a realizáciu konferencií, workshopov a seminárov, ktoré sú súčasťou diseminačnej kampane v EUR s DPH - 25
5. Maximálna kapacita uchádzača na súbežnú realizáciu MVP počas celej doby realizácie vzdelávania (maximálny počet súbežne realizovaných MVP) - 3
IV.2.2) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Elektronická aukcia sa uskutoční v súlade s § 43 zákona o verejnom obstarávaní. Bližšie informácie o elektronickej akcii budú uvedené v súťažných podkladoch.
IV.3) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1) Referenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
15012014/školenia/NÚCZV
IV.3.2) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tejto zákazky
Ak áno Predbežné oznámenie
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2013/S 246-428919
z: 19.12.2013
IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 04.03.2014 10:00
IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 04.03.2014 10:00
IV.3.6) Jazyk (jazyky), v ktorom možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
CS
SK
Lehoty a podmienky verejnej súťaže
IV.3.7) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Dátum: 31.08.2014
IV.3.8) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 04.03.2014 10:15
Miesto: Národný ústav celoživotného vzdelávania, Tomášikova 4, 820 09 Bratislava 29
Nakoľko však verejný obstarávateľ na výber úspešného uchádzača použije v súlade s § 43 zákona o verejnom
obstarávaní elektronickú aukciu, otváranie ponúk je v súlade s § 43 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní neverejné a uchádzači, ktorí predložili ponuku sa ho nemôžu zúčastniť.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Operačný program Vzdelávanie, Prioritná os 2: Ďalšie vzdelávanie ako nástroj rozvoja ľudských zdrojov, Opatrenie 2.1: Podpora ďalšieho vzdelávania, http://www.minedu.sk/op-vzdelavanie-esf/
VI.3) DOLŇUJÚCE INFORMÁCIE
K prepočtu cudzej meny na EUR sa použije kurz Európskej centrálnej banky platný ku dňu zverejnenia oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania vo Vestníku EÚ.
Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedčených kópií všetkých vyššie spomínaných dokladov uvedených, pokiaľ nie je uvedené inak.
Náklady spojené s účasťou vo verejnej súťaži znášajú záujemcovia/uchádzači v plnej výške bez akéhokoľvek nároku voči verejnému obstarávateľovi.
Ak uchádzačom bude skupina dodávateľov musí stanoviť lídra skupiny dodávateľov. Všetci členovia takejto skupiny
dodávateľov musia udeliť plnomocenstvo jednému z členov skupiny dodávateľov konať v mene všetkých členov skupiny dodávateľov a prijímať pokyny v tomto verejnom obstarávaní.
Verejný obstarávateľ nadlimitnú zákazku zruší, ak ani jeden uchádzač nesplní podmienky účasti vo verejnom
obstarávaní, alebo nedostane ani jednu ponuku, alebo ani jedna z predložených ponúk nebude zodpovedať
požiadavkám určeným podľa § 34 zákona o verejnom obstarávaní a uchádzač neuplatní žiadosť o nápravu v lehote
podľa § 136 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní a nepodá námietky v lehote podľa § 138 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní, alebo jej zrušenie nariadi Úrad pre verejné obstarávanie SR. Ak sa zmenili okolnosti, za ktorých sa nadlimitná zákazka vyhlásila, verejný obstarávateľ môže použitý postup zadávania zákazky zrušiť, alebo ak nebolo predložených viac, než dve ponuky.
V prípade, ak budú všetky hodnotené ponuky presahovať predpokladanú hodnotu predmetu zákazky, verejný
obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu ponuku a nadlimitnú zákazku v zmysle § 46 ods. 1 písm. c) zákona o verejnom obstarávaní zrušiť.
VI.4) ODVOLACIE KONANIE
VI.4.1) Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Úrad, od ktorého možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
15.01.2014

Redakčné opravy

1892 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 26/2014
V oznámení 00721-MSS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Národný ústav celoživotného vzdelávania, Tomášikova 4, 820 09 Bratislava zverejnenom vo VVO č. 011/2014 zo dňa 17.01.2014 boli nesprávne zverejnené údaje III.2.3) Technická spôsobilosť Namiesto: Minimálna požadovaná úroveň štandardov 1. § 28 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní - verejný obstarávateľ požaduje predložiť zoznam poskytovaných služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky za posledných 36 mesiacov predchádzajúcich dňu uverejnenia tejto zákazky vo Vestníku EÚ, doplnený o: cenu zákazky, lehotu poskytnutia/dodania zákazky, odberateľa. Ak odberateľom - bol verejný obstarávateľ, dokladom je referencia, - bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní, doplneným dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané. Ako služby rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky bude verejný obstarávateľ akceptovať poskytnutie služieb na zabezpečenie vzdelávania.. Zoznamom zrealizovaných zákaziek, súčasťou ktorého budú aj referenčné listy alebo ekvivalentné doklady, musí uchádzač preukázať, že za posledných 36 mesiacov predchádzajúcich dňu uverejnenia tejto zákazky vo Vestníku EÚ: 1.1 zrealizoval minimálne 3 zmluvy/zákazky/služby v celkovej súhrnnej hodnote minimálne 1 500 000 EUR bez DPH, predmetom ktorých bolo poskytnutie služieb na zabezpečenie vzdelávania, pričom v rámci min. 3 zmlúv/zákaziek/služieb poskytol vzdelávanie pre minimálne 3 360 frekventantov (žiakov, študentov). Viď: Minimálna požadovaná úroveň štandardov 1. § 28 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní - verejný obstarávateľ požaduje predložiť zoznam poskytovaných služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky za posledných 36 mesiacov predchádzajúcich dňu uverejnenia tejto zákazky vo Vestníku EÚ, doplnený o: cenu zákazky, lehotu poskytnutia/dodania zákazky, odberateľa. Ak odberateľom - bol verejný obstarávateľ, dokladom je referencia, - bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní, doplneným dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané. Ako služby rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky bude verejný obstarávateľ akceptovať poskytnutie služieb na zabezpečenie vzdelávania.. Zoznamom zrealizovaných zákaziek, súčasťou ktorého budú aj referenčné listy alebo ekvivalentné doklady, musí uchádzač preukázať, že za posledných 36 mesiacov predchádzajúcich dňu uverejnenia tejto zákazky vo Vestníku EÚ: 1.1 zrealizoval minimálne 3 zmluvy/zákazky/služby v celkovej súhrnnej hodnote minimálne 1 500 000 EUR bez DPH, predmetom ktorých bolo poskytnutie služieb na zabezpečenie vzdelávania, pričom v rámci min. 3 zmlúv/zákaziek/služieb poskytol vzdelávanie pre minimálne 3 360 frekventantov.

Súvisiace oznámenia

Oznámenia o začatí konania o námietkách

Názov obstarávateľ Dátum
Národný ústav celoživotného vzdelávania
ozkn-

Profil Obstarávateľa


Dôležité