Oznámenie 1176 - MST

Obsah

1176 - MST
Vestník č. 14/2014 - 22.01.2014

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 2 podľa Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) č. 842/2011

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA
Stolárstvo u Kunaja, s.r.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36478881
1169 , 05941 Tatranská Štrba

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Tatranská Štrba 1169, 059 41
Kontaktná osoba: Martin Smoleňák
Telefón: +421 527791210
Email: kunaj@kunaj.sk
Internetová adresa (internetové adresy)
Ďalšie informácie možno získať na adrese:
iné (vyplňte prílohu A.I)
Príloha A.I): ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA, ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
Ultima Ratio s.r.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 46862439
Ulica 1. mája709 , 03101 Liptovský Mikuláš

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Ultima Ratio s.r.o.
Kontaktná osoba: PhDr. Katarína Žišková
Telefón: +421 907258476
Email: katarina.ziskova@ultimaratio.sk
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na adrese:
iné (vyplňte prílohu A.II)
Príloha A.II): ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA, ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ SÚŤAŽNÉ PODKLADY A DOPLŇUJÚCE DOKUMENTY
Ultima Ratio s.r.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 46862439
Ulica 1. mája 709 , 03101 Liptovský Mikuláš

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Ultima Ratio s.r.o.
Kontaktná osoba: PhDr. Katarína Žišková
Telefón: +421 907258476
Email: katarina.ziskova@ultimaratio.sk
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na:
iné (vyplňte prílohu A.III)
Príloha A.III): ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA, KAM SA MUSIA ZASIELAŤ PONUKY/ŽIADOSTI O ÚČASŤ
Ultima Ratio s.r.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 46862439
Ulica 1. mája709 , 03101 Liptovský Mikuláš

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Ultima Ratio s.r.o.
Kontaktná osoba: PhDr. Katarína Žišková
Telefón: +421 907258476
I.2) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa
Iné (uveďte)
Iný verejný obstarávateľ: verejný obstarávateľ podľa § 7 zákona č. 25/2006 Z.z.
I.3) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Hlavný predmet alebo predmety činnosti:
Iné (uveďte)
Iný predmet: stolárstvo
I.4) ZADANIE ZÁKAZKY V MENE INÝCH VEREJNÝCH OBSTARÁVATEĽOV
Verejný obstarávateľ nakupuje v mene iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) OPIS
II.1.1) Názov pridelený zákazke verejným obstarávateľom
Technológia na opracovanie dreva a odsávanie drevného odpadu
II.1.2) Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto alebo lokalita uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb: Stolárstvo u Kunaja s.r.o., č. 1169, Štrba Tatranská Štrba 059 41
Kód NUTS
SK041
II.1.3) Informácie o verejnej zákazke, rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme (DPS)
Oznámenie zahŕňa verejnú zákazku
II.1.5) Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Logický celok 1: Filtrácia na odsávanie dreveného odpadu
Logický celok 2: Širokopásová brúska
Logický celok 3: Optimalizačná píla
Predmet zákazky pozostáva z dodania a inštalácie filtrácie na odsávanie drevného odpadu, širokopásová brúska, optimalizačná píla.
Súčasťou navrhovanej ceny a predmetom dodávky úspešného uchádzača musí byť kompletné a funkčné zariadenie.
Súčasťou dodávky je tiež doprava, poistenie a prípadné preclenie predmetu kúpy a jeho doručenie na miesto dodania, inštalácia a inštruktáž obsluhy a záruka.
II.1.6) Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 42514300-5
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 42642100-9, 43810000-4
II.1.7) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
II.1.8) Časti
II.1.9) Informácie o variantoch
II.2) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZMLUVY
II.2.1) Celkové množstvo alebo rozsah
Filtrácia na odsávanie dreveného odpadu - 1 ks
Širokopásová brúska - 1 ks
Optimalizačná píla - 1 ks
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 320 000,0000 EUR
II.3) TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTA NA DOKONČENIE
Obdobie lehoty uskutočnenia
Začatie: 01.05.2014
Ukončenie: 30.09.2014
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.1.1) Požadované zábezpeky a záruky
Zábezpeka sa vyžaduje. Zábezpeka zabezpečí viazanosť ponuky počas lehoty viazanosti ponúk.
Zábezpeka je pre predmet zákazky stanovená vo výške 9.500,- Eur.
Spôsoby zloženia zábezpeky si vyberie uchádzač. Spôsoby zloženia zábezpeky sú:
- poskytnutím bankovej záruky za uchádzača alebo
- zložením finančných prostriedkov na bankový účet verejného obstarávateľa:
Majiteľ účtu: Stolárstvo u Kunaja s.r.o.
Banka: ČSOB
Číslo účtu: 4007062990/7500
Variabilný symbol: IČO uchádzača 36478881
Konštantný symbol: 0308
SWIFT(BIC) kód: CEKO SK BX
IBAN: SK 04 7500 0000 0040 0706 2990
Pri platbách do zahraničia a použití IBAN a SWIFT kódu je potrebné uviesť aj platobnú inštrukciu:
Please pay to:
.................... (uchádzač uvedie svoje meno alebo názov spoločnosti)
III.1.2) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Predmet zákazky bude financovaný z vlastných zdrojov i z prostriedkov štrukturálnych fondov:
Operačný program:OP Konkurencieschopnosť a hospodársky rast
Prioritná os:Prioritná os 1- Inovácie a rast konkurencieschopnosti,
Opatrenie:1.1 Inovácie a technologické transfery
Podopatrenie 1.1.1Podpora zavádzania inovácií a technologických transferov
Kód výzvy:KaHR-111DM - 1301
III.2) PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1) Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
1.Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uvedené v § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní a preukáže ich predložením originálnych dokladov alebo ich overených kópií, požadovaných v bodoch 1.1. až 1.6. resp. 1.11:

1.1Výpisom (výpismi) z registra trestov nie starším (staršími) ako tri mesiace ku dňu predloženia ponuky, že nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskej únie, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme:
1.1.1fyzická osoba podnikateľ predloží výpis/y z registra trestov za osobu, na ktorú je vydané živnostenské oprávnenie alebo iné než živnostenské oprávnenie podľa osobitných predpisov,
1.1.2právnická osoba - podnikateľ predloží výpis/y z registra trestov za osoby, ktoré sú štatutárnym orgánom alebo členmi štatutárneho orgánu podnikateľa (uchádzača).
1.2Výpisom (výpismi) z registra trestov nie starším (staršími) ako tri mesiace ku dňu
predloženia ponuky, že nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním:
fyzická osoba - podnikateľ predloží výpis/y z registra trestov za osobu,
na ktorú je vydané živnostenské oprávnenie alebo iné než živnostenské oprávnenie podľa osobitných predpisov,
právnická osoba - podnikateľ predloží výpis/y z registra trestov za osoby, ktoré sú štatutárnym orgánom alebo členmi štatutárneho orgánu podnikateľa (uchádzača).
1.3Potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace ku dňu predloženia ponuky, že voči uchádzačovi nie je vedené konkurzné konanie, že nie je v konkurze, likvidácii, ani nebol proti uchádzačovi zamietnutý návrh na vyhlásenie konkurzu pre nedostatok majetku (doklad predkladajú právnické osoby aj fyzické osoby). Potvrdenie súdu musí byť aktuálne a musí odrážať skutočný stav v čase, v ktorom sa uchádzač zúčastňuje verejnej súťaže.
1.4Potvrdením Sociálnej poisťovne a zdravotných poisťovní, že nemá nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie nie staršie ako tri mesiace ku dňu predloženia ponuky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia.
1.5Potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace ku dňu predloženia ponuky, že uchádzač nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia.
1.6Dokladom, že uchádzač je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, vo vzťahu aspoň k jednému predmetu zákazky, na ktorú predkladá uchádzač ponuku alebo žiadosť o účasť,
1.6.1.živnostenské oprávnenie alebo výpis zo živnostenského registra (predkladá fyzická osoba podnikateľ, príspevková organizácia podnikateľ),
1.6.2.výpis z obchodného registra (predkladá právnická osoba podnikateľ, fyzická osoba podnikateľ zapísaný v obchodnom registri),
1.6.3.iné než živnostenské oprávnenie, vydané podľa osobitných predpisov.
Doklad o oprávnení podnikať musí odrážať skutočný stav v čase, v ktorom sa uchádzač zúčastňuje verejnej súťaže.
Uchádzač predloží doklad o oprávnení podnikať na celý rozsah predmetu zákazky. V prípade, že v predmete činnosti oprávnenia podnikať nie sú uvedené niektoré činnosti v rozsahu činnosti predmetu zákazky, uchádzač splní túto požiadavku ak v ponuke predloží doklad o oprávnení podnikať na chýbajúce činnosti z predmetu zákazky, ktoré zabezpečí tretími osobami. Uvedenie tejto požiadavky nezbavuje zodpovednosti uchádzača za celkové plnenie zmluvy. V prípade predloženia dokladu o oprávnení podnikať niektorého subdodávateľa, uchádzač predloží aj zmluvu o budúcej zmluve uzatvorenú na predmetné činnosti so subdodávateľom.
1.7Čestným vyhlásením, že uchádzač nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní alebo nie je osobou,
1. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho
orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je alebo v čase, kedy prebiehalo verejné obstarávanie vo vzťahu ku ktorému bol právoplatne uložený
zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, bola
2a spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou osoby, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2b právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, kedy k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
3. ktorá sa stala právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, kedy k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní.
1.8Čestným vyhlásením, že uchádzačovi nebolo v predchádzajúcich troch rokoch preukázané závažné porušenie odborných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať. Uchádzač nepreukazuje žiadnym dokladom splnenie tejto podmienky. Tieto podmienky musí dokázať v prípade potreby verejný obstarávateľ.
1.9Čestným vyhlásením, že uchádzač nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia odmeny alebo odplaty zo zmluvy s osobou, ktorá je alebo bola subdodávateľom vo vzťahu k zákazke, zadanej podľa tohto zákona, ktorá sa vymáha výkonom rozhodnutia,
1.10 Čestným vyhlásením, že uchádzač nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia mzdy, platu alebo inej odmeny za prácu, náhrady mzdy alebo odstupného, na ktorých vyplatenie má zamestnanec nárok, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia.
1.11 Uchádzač so sídlom mimo územia Slovenskej republiky a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z dokladov uvedených v bode 1.1. až 1.6. alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, môže ich uchádzač nahradiť čestným vyhlásením, podľa predpisov platných v krajine svojho sídla.
1.12Uchádzač so sídlom v členskom štáte inom ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača.
1.13 Podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom od 01. 07. 2013 (t. j. podnikateľ, ktorý o zapísanie do zoznamu podnikateľov požiadal po 30. 06. 2013 a ktorému Úrad pre verejné obstarávanie (ďalej len úrad") vydal výpis zo zoznamu podnikateľov vo forme elektronického odpisu) nie je povinný v procese verejného obstarávania predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní na základe skutočnosti, že verejný obstarávateľ v takomto prípade bude v zmysle § 33 ods. 4 zákona o verejnom obstarávaní vyhodnocovať splnenie podmienok účasti uvedených v § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní spôsobom podľa § 128 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní.
Podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 30. 06. 2013 (t. j. podnikateľ, ktorý o zapísanie do zoznamu podnikateľov požiadal do 30. 06. 2013 a ktorému úrad vydal potvrdenie o zapísaní do zoznamu podnikateľov v listinnej podobe) nie je povinný v procese verejného obstarávania predkladať toto potvrdenie na základe skutočnosti, že verejný obstarávateľ v takomto prípade bude v zmysle § 33 ods. 4 zákona o verejnom obstarávaní vyhodnocovať splnenie podmienok účasti uvedených v § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní spôsobom podľa § 128 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní. Avšak je potrebné, aby tento podnikateľ preukázal v procese verejného obstarávania, že spĺňa aj podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. i) a j), príp. aj podľa písm. h) zákona o verejnom obstarávaní, ak ani tento údaj potvrdenie neobsahuje. Splnenie týchto podmienok účasti môže podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 30. 06. 2013 preukázať tým, že v ponuke predloží doklady na preukázanie splnenia týchto podmienok [§ 26 ods. 1 písm. i) a j), príp. aj písm. h) zákona o verejnom obstarávaní, t. j. čestné vyhlásenia podľa § 26 ods. 2 písm. g), príp. aj písm. f) zákona o verejnom obstarávaní.
Ak podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 30. 06. 2013 opomenie v ponuke predložiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti podľa § 26 ods. 1 písm. i) a j), príp. aj písm. h) zákona o verejnom obstarávaní, t. j. čestné vyhlásenia podľa § 26 ods. 2 písm. g), príp. písm. f) zákona o verejnom obstarávaní, verejný obstarávateľ ho písomne požiada o doplnenie týchto dokladov. Podnikateľ môže doplniť doklady jedným z týchto spôsobov:
a) doplnením dokladov prostredníctvom oznámenia o zmene údajov, ktorého vzor úrad zverejňuje na svojom webovom sídle, s priložením dokladov podľa § 26 ods. 2 písm. g), príp. aj písm. f) zákona o verejnom obstarávaní, b) predložením dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti podľa § 26 ods. 1 písm. i) a j), príp. aj písm. h) zákona o verejnom obstarávaní, t. j. čestné vyhlásenia podľa § 26 ods. 2 písm. g), príp. aj písm. f) tohto zákona priamo verejnému obstarávateľovi.

Odôvodnenie primeranosti: Podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia určil verejný obstarávateľ v súlade s ustanoveniami § 26 zákona o VO, ako taxatívne podmienky zákona.
III.2.2) Ekonomická a finančná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
2.1vyjadrenia banky (bánk), ktorej (ktorých) je uchádzač klientom, o schopnosti plniť finančné záväzky, za roky 2011, 2012 a 2013, nie staršie ako tri mesiace ku dňu lehoty na predkladanie ponúk. Vyjadrenie banky musí obsahovať údaje o tom, že:
2.1.1uchádzač v prípade splácania úveru dodržiava splátkový kalendár,
2.1.2jeho bežný účet nebol ku dňu vystavenia tohto vyjadrenia predmetom exekúcie.
2.2čestné vyhlásenia uchádzača, že v iných bankách nemá záväzky,
2.3 Podľa § 27 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní: Prehľad o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné údaje v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Uchádzač predloží výkazy ziskov a strát alebo výkazy o príjmoch a výdavkoch za posledné tri hospodárske roky a čestné vyhlásenie podpísané osobou oprávnenou konať v mene účastníka o výške obratu dosiahnutého v predmete zákazky za požadované obdobie. Súčasťou predložených výkazov musí byť osvedčenie daňového úradu podľa § 23 zákona č. 563/2009 Z. z. o správe daní (daňový poriadok) a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, resp. podľa právnych predpisov platných v krajine jeho sídla.

Odôvodnenie podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: Na preukázanie finančného a ekonomického postavenia je možné vyžadovať doklady, z ktorých sa dá primerane zistiť účastníkova situácia alebo spôsobilosť vykonávať určitú činnosť. Z hľadiska dodržiavania základných princípov vo verejnom obstarávaní vyhlasovateľ stanovil podmienky splniteľné a nediskriminačné a vzťahujú sa na zadávanú zákazku, to znamená že vyhlasovateľ stanovil podmienky účasti primerane k predmetu zákazky. Podľa § 27 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní možno finančné a ekonomické postavenie preukázať prehľadom o celkovom obrate alebo prehľadom o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, najviac za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Vzhľadom na uvedené pri určení minimálnej úrovne finančného a ekonomického postavenia (celkový obrat, resp. dosiahnutý obrat v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka) vzal do úvahy najmä zložitosť a rozsah predmetu plnenia, vrátane podmienok jeho uskutočnenia.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
Týmto spôsobom musí účastník preukázať minimálny dosiahnutý obrat v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka vo výške 300 000,00 EUR za posledné tri hospodárske roky, t. j. roky 2011, 2012 a 2013.
III.2.3) Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
3.1 Podľa § 28 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní: Zoznamom dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky (2011, 2012 a 2013) doplneným potvrdeniami o kvalite dodania tovaru s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom
1.bol verejný obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
2.bola iná osoba ako verejný obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní, doplneným dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané.
V zmysle § 155m ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní splnenie podmienky účasti podľa § 28 ods. 1 písm. a) je do troch rokov odo dňa nasledujúceho po dni zriadenia evidencie referencií možné aj potvrdením o plnení.
Predložený zoznam dodávok tovaru musí obsahovať:
-obchodné meno alebo názov odberateľa, kontakt na odberateľa, kde je možné informácie overiť,
-sídlo objednávateľa,
-názov predmetu plnenia zmluvy, stručný opis,
-zmluvnú cenu a zmluvnú lehotu dodania.

3.2 Podľa § 28 ods. 1 písm. l) bod. 1 vzorkami, opismi alebo fotografiami
Verejný obstarávateľ požaduje predloženie originál opisov alebo jasných špecifikácií k jednotlivým logickým celkom predmetu zákazky. V prípade predkladania katalógov, katalógy môžu byť predložené v jazykovej mutácií, verejný obstarávateľ však požaduje aspoň sumárny preklad do slovenského jazyku. (preklad nemusí byť úradne potvrdený)

3.3Podľa § 28 ods. 1 písm. l) bod. 2 vyhláseniami zhody a doplňujúcimi podkladmi k nim, certifikátmi vydanými autorizovanými osobami alebo notifikovanými osobami, ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody výrobkov.
Uchádzač predloží požadované certifikáty ku každému logickému celku.

Odôvodnenie podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: Na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti je možné vyžadovať doklady, z ktorých sa dá primerane zistiť účastníkova situácia alebo spôsobilosť vykonávať určitú činnosť. Z hľadiska dodržiavania základných princípov vo verejnom obstarávaní vyhlasovateľ stanovil podmienky splniteľné a nediskriminačné a vzťahujú sa na zadávanú zákazku, to znamená že vyhlasovateľ stanovil podmienky účasti primerane k predmetu zákazky, podľa § 28 ods. 1 písm. a), písm. b) bod 1 a 2 zákona o verejnom obstarávaní.
III.2.4) Informácie o vyhradených zákazkách
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
Otvorená
IV.2) KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska
kritérií uvedených ďalej (kritériá na vyhodnotenie ponúk je potrebné uviesť s ich relatívnou váhou alebo v zostupnom poradí dôležitosti, ak nemožno z preukázateľných dôvodov uviesť ich relatívnu váhu)
1. Cena za predmet zákazky bez DPH (EUR) po procese elektronickej aukcie - 40
2. Cena ročného pozáručného servisu bez DPH (EUR) po procese elektronickej aukcie - 40
3. Dodacia lehota od podpisu zmluvy (v mesiacoch) - 20
IV.2.2) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Predmetom elektronickej aukcie bude predkladanie nových cien upravených smerom nadol..
Vo výzve na účasť v elektronickej aukcii, ktorá bude odoslaná prostredníctvom elektronických prostriedkov budú uvedené všetky príslušné informácie, týkajúce sa individuálneho pripojenia k používanému elektronickému zariadeniu - dátum a čas začatia elektronickej aukcie a spôsob ukončenia.
IV.3) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.2) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 07.03.2014 14:00
Cena: 10,0000 EUR
Podmienky a spôsob platby: Číslo účtu/kód banky: 2900338145/8330
IBAN: SK208330000002900338145
BIC SWIFT kód: FIOZSKBA
Informácia pre prijímatela: číslo výzvy podľa VVO
IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 07.03.2014 14:00
IV.3.6) Jazyk (jazyky), v ktorom možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
Lehoty a podmienky verejnej súťaže
IV.3.7) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Dátum: 30.09.2014
IV.3.8) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 07.03.2014 14:30
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): OP Konkurencieschopnosť a hospodársky rast
VI.4) ODVOLACIE KONANIE
VI.4.1) Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Úrad, od ktorého možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
20.01.2014

Redakčné opravy

2576 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 40/2014
V oznámení 01176-MST verejného obstarávateľa/obstarávateľa Stolárstvo u Kunaja, s.r.o., 1169, 059 41 Tatranská Štrba zverejnenom vo VVO č. 014/2014 zo dňa 22.01.2014 boli nesprávne zverejnené údaje II.2.1 Celkové množstvo alebo rozsah Namiesto: Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH Hodnota: 320 000 EUR Viď: Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH Hodnota: 285 000 EUR III.1.1 Požadované zábezpeky a záruky Namiesto: Zábezpebka je pre predmet zákazky stanovená vo výške 9.500,- EUR Viď: Zábezpebka je pre predmet zákazky stanovená vo výške 8.500,- EUR

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité