Oznámenie 1388 - MST

Obsah

1388 - MST
Vestník č. 16/2014 - 24.01.2014

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 2 podľa Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) č. 842/2011

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA
Správa a údržba ciest Prešovského samosprávneho kraja
Vnútroštátne identifikačné číslo: 37936859
Jesenná 14, 08005 Prešov

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Správa a údržba ciest Prešovského samosprávneho kraja
Kontaktná osoba: Dana Repeľová
Telefón: +421 517563700
Fax: +421 517563711
Email: obstaravanie@sucpsk.sk
Internetová adresa (internetové adresy)
Ďalšie informácie možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.2) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa
Iné (uveďte)
Iný verejný obstarávateľ: rozpočtová organizácia vyššieho územného celku
I.3) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Hlavný predmet alebo predmety činnosti:
Iné (uveďte)
Iný predmet: správa a údržba ciest II. a III. triedy
I.4) ZADANIE ZÁKAZKY V MENE INÝCH VEREJNÝCH OBSTARÁVATEĽOV
Verejný obstarávateľ nakupuje v mene iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) OPIS
II.1.1) Názov pridelený zákazke verejným obstarávateľom
Materiály na aplikáciu postrekových technológií
II.1.2) Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto alebo lokalita uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb: sídla stredísk údržby ciest podľa určenia verejného obstarávateľa
Kód NUTS
SK041
II.1.3) Informácie o verejnej zákazke, rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme (DPS)
Oznámenie zahŕňa verejnú zákazku
II.1.5) Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky sú materiály na aplikáciu postrekových technológií, t.j. dodanie asfaltovej katiónaktívnej emulzie a kameniva, spĺňajúce podmienky vzájomnej priľnavosti v zmysle požadovaných špecifikácií na aplikáciu a použitie pri údržbe povrchov vozoviek postrekovými technológiami, vrátane dopravy materiálov na miest určenia.
II.1.6) Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 44113700-2
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 14212000-0
II.1.7) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
II.1.8) Časti
II.1.9) Informácie o variantoch
II.2) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZMLUVY
II.2.1) Celkové množstvo alebo rozsah
dodanie materiálov na aplikáciu postrekových technológií, t.j. dodanie katiónaktívnej asfaltovej emulzie v predpokladanom množstve cca 1 680 ton, dodanie cca 10 080 ton kameniva frakcie 2-5 mm a cca 1 680 ton kameniva frakcie 4-8 mm vrátane dopravy materiálov na miesta určenia
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 1 313 525,0000 EUR
II.3) TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTA NA DOKONČENIE
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 30
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.1.2) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Predmet zákazky bude financovaný z rozpočtu verejného obstarávateľa, ktorý neposkytuje preddavky ani zálohu. Spôsob úhrady za základe faktúry s lehotou splatnosti 30 dní od doručenia faktúry do podateľne verejného obstarávateľa.
III.2) PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1) Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 ods.1 zákona o verejnom obstarávaní predložením dokladov podľa § 26 ods. 2, resp. ods. 4, 5 alebo § 128 zákona o verejnom obstarávaní.
III.2.2) Ekonomická a finančná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Nevyžaduje sa.
III.2.3) Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
1. § 28 ods. 1 písm. a) - zoznam dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky doplnený potvrdeniami o kvalite dodania tovaru s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov, ak odberateľom
1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní, doplneným dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané. Za tovar, ktorým bude uchádzač preukazovať dodávky, bude verejný obstarávateľ považovať tovar podľa predmetu zákazky, t.j. asfaltová katiónaktívna emulzia a kamenivo frakcie 2-5 mm a 4-8 mm a zároveň aj dodanie inej asfaltovej emulzie (anionaktívna, modifikovaná polymérom podľa STN EN 13 808) a iného kameniva (t.j. napr. iná frakcia alebo iné ostatné parametre v zmysle STN EN 13 043), ktoré uchádzač dodal odberateľom ako tovar. Dôkaz o plnení (referencie) požaduje verejný obstarávateľ spracovať s uvedením týchto údajov: objednávateľ: názov, sídlo, IČO; dodávateľ: názov, sídlo, IČO; popis realizovaných dodávok s uvedením jednotlivých položiek a dodaného množstva, zmluvnej ceny vrátane DPH, fakturovanej ceny vrátane DPH, termín dodávok, kontaktná osoba, telefonický kontakt, pečiatka a podpis oprávneného zástupcu odberateľa. Údaje uvedené v zozname a v referenciách musia vzájomne korešpondovať. Verejný obstarávateľ doporučuje uchádzačom v ponuke spracovať a predložiť zoznam dodávok podľa odporúčanej predlohy v prílohe č. 1 súťažných podkladov Zoznam dodávok tovaru.
2. § 28 ods. 1 písm. l) bod 2. - vyhlásenia zhody a doplňujúcimi podkladmi k nim, certifikáty vydané autorizovanými osobami alebo notifikovanými osobami, ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody výrobkov alebo na preukazovanie zhody stavebných výrobkov s technickými špecifikáciami pre každý požadovaný druh tovaru, vrátane doplňujúcich podkladov a príloh napr. opis špecifických vlastností, záverečné protokoly resp. technickú dokumentáciu prípadne vyhlásenie o zhode a pod.
3. § 28 ods. 1 písm. d) - opis technického vybavenia a opatrení použitých uchádzačom na zabezpečenie kvality potrebného na plnenie zmluvy podľa požadovaných druhov, t.j. zoznam vozidiel, ktorými bude uchádzač zabezpečovať dopravu predmetu zákazky s uvedením typu, značky vozidla, prepravnej kapacity a veku vozidla, v členení na zabezpečenie prepravy emulzie a prepravy kameniva. V prípade, ak uchádzač nemá k dispozícii vlastné strojné vybavenie, predloží doklad o zabezpečení prepravy celkového objemu predmetu zákazky podľa požadovaných druhov v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
1. Uchádzač musí predloženými dôkazmi o plnení, t.j. referenciami preukázať dodávku tovarov zmluvného plnenia rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky v objeme v objeme minimálne 1 000 ton emulzie a 10 000 ton kameniva sumárne za tri kalendárne roky 2011, 2012 a 2013. Požaduje sa spracovať a predložiť samostatný zoznam pre asfaltovú emulziu a samostatný zoznam pre kamenivo.
Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potreba zahrnutia medzi podmienky účasti: Vzhľadom na predpokladanú hodnotu a rozsah zákazky je potrebné, aby mal uchádzač dostatočné skúsenosti s dodaním tovaru.
2. Uchádzač musí preukázať, že je spôsobilý dodať každý druh tovaru/predmetu zákazky v súlade so zák. č. 90/1998 Z.z. o stavebných výrobkoch v znení neskorších predpisov v požadovanej kvalite s prislúchajúcimi technickými parametrami a podľa technických špecifikácií určených verejným obstarávateľom.
Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potreba zahrnutia medzi podmienky účasti: Preukázanie schopnosti realizovania dodávok podľa druhu predmetu zákazky a posúdenie požadovanej technickej špecifikácie a parametrov predmetu zákazky.
3. Uchádzač musí preukázať že má k dispozícii strojné a technické vybavenie v rozsahu min. dve nákladné vozidlá prispôsobené na prevoz špeciálneho druhu tovaru, t.j. katiónaktívnej asfaltovej emulzie a min. dve nákladné vozidlá s nosnosťou 27 ton na prepravu kameniva. V prípade, že uchádzač nemá k dispozícii vlastné technické vybavenie, predloží dôkaz o zabezpečení kontraktu na prepravu celkového objemu predmetu zákazky podľa § 28 ods. 2 zákona (napr. zmluvu o budúcej zmluve, zmluvu o preprave, nájomnú zmluvu na prenájom vozidiel a pod.) v trvaní minimálne počas trvania zmluvy, t.j. musí preukázať schopnosť prepravovať predmet zákazky podľa požadovaných druhov tovarov.
Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potreba zahrnutia medzi podmienky účasti: Preukázanie schopnosti prepravy dodávok podľa štruktúry predmetu zákazky a posúdenie zabezpečenia plynulosti a schopnosti dopravy v požadovanom rozsahu.

Ak uchádzač využije na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti kapacity inej osoby, preukáže splnenie podmienok účasti inej osoby podľa § 26 ods. 1 zákona vo väzbe na § 28 ods. 2 vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. V prípade ak uchádzač na splnenie podmienok § 28 zákona využíva kapacity inej osoby,uvedie túto skutočnosť v ponuke a zároveň v ponuke predloží zmluvu podľa § 28 ods. 2 zákona, a to bez ohľadu na to, či na preukázanie splnenia dotknutých podmienok účasti využíva ustanovenie § 32 ods. 11 zákona.
Uchádzač podľa § 32 ods. 11 zákona môže splnenie podmienok účasti preukázať v ponuke predložením čestného vyhlásenia. V prípade uplatnenia predloženia čestného vyhlásenia uchádzačom bude verejný obstarávateľ postupovať v zmysle § 44 ods. 1 zákona. Verejný obstarávateľ bude na preukázanie splnenia podmienok účasti akceptovať predloženie originálnych dokladov a dokumentov resp. úradne overených kópií takto:
dokladov preukazujúcich osobné postavenie uchádzača s dátumom vydania originálnych dokumentov podľa ustanovení § 26, ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní,
dokladov preukazujúcich technickú alebo odbornú spôsobilosť uchádzača a zabezpečenie kvality bez obmedzenia termínu vystavenia originálneho dokladu.
Všetky predložené doklady musia odrážať skutočný stav v čase predloženia ponuky vo verejnej súťaži.
III.2.4) Informácie o vyhradených zákazkách
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
Otvorená
IV.2) KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Všetkým uchádzačom súčasne, ktorí splnili podmienky účasti a splnili požiadavky na predmet zákazky verejný obstarávateľ zašle po úplnom úvodnom vyhodnotení elektronickými prostriedkami výzvu na účasť v on-line výberovom konaní. Vo výzve na účasť v elektronickej aukcii verejný obstarávateľ uvedie termín konania elektronickej aukcie (ďalej e-aukcia), podmienky a podrobné informácie týkajúce sa elektronickej aukcie v zmysle § 43 ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní najneskôr dva pracovné dni pred konaním e-aukcie. Pre účely odoslania výzvy na účasť v on-line výberovom konaní je potrebné za strany uchádzača uviesť e-mailovú adresu, na ktorú bude výzva odoslaná. Počas trvania elektronickej aukcie uchádzači predkladajú nový návrh kritéria na vyhodnotenie ponúk upravený smerom nadol. Výsledkom elektronickej aukcie bude zostavenie objektívneho poradia ponúk podľa najnižšej ceny v € s DPH automatizovaným vyhodnotením. Po ukončení elektronickej aukcie úspešný uchádzač v lehote najneskôr do 7 dní odo dňa prevzatia oznámenia o výsledku vyhodnotenia ponúk predloží verejnému obstarávateľovi upravenú zmluvu s uvedením jednotkovej ceny bez DPH, celkovej ceny bez DPH a celkovej ceny vrátane DPH podľa prislúchajúceho množstva, na základe výsledku elektronickej aukcie. Ďalšie informácie o procese elektronickej aukcie sú uvedené v súťažných podkladoch časť A.5 Podklady k elektronickej aukcii.
IV.3) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1) Referenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
02VS/2014
IV.3.2) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tejto zákazky
Ak áno Predbežné oznámenie
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2014/S 007-007602
z: 10.01.2014
IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 10.03.2014 11:00
IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 10.03.2014 11:00
Lehoty a podmienky verejnej súťaže
IV.3.7) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Dátum: 30.06.2014
IV.3.8) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 10.03.2014 13:00
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
VI.3) DOLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Súťažné podklady budú poskytované na základe žiadosti záujemcu o registráciu, po prihlásení sa pomocou voľby Registrácia portál www.evo.gov.sk a následnom schválení záujemcu verejným obstarávateľom. Systém EVO následne vygeneruje informačný e-mail o schválení používateľa a pošle ho záujemcovi elektronickou poštou. Záujemca si po prihlásení do systému www.evo.gov.sk môže prevziať súťažné podklady prostredníctvom položky Súťažné podklady v elektronickej forme. Bez vyplnenia elektronického formulára o registráciu nemôže byť záujemcom zriadený prístup k elektronickému verejnému obstarávaniu, t.j. k poskytovaniu súťažných podkladov, vysvetľovaniu, resp. doplneniu súťažných podkladov a e-aukcii. Lehota na podanie žiadosti o vysvetľovanie súťažných podkladov alebo údajov uvedených v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania uplynie dňa 24.02.2014 o 12:00 hod. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť použitý postup zadávania zákazky a neuzavrieť zmluvu v prípade, ak cenová ponuka úspešného uchádzača bude vyššia ako predpokladaná hodnota zákazky. Okrem predloženia ponuky v písomnej forme žiadame predložiť ponuku aj vo formáte PDF na CD/DVD nosiči. Potvrdenia, doklady a iné dokumenty tvoriace obsah ponuky, požadované v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania a v súťažných podkladoch, musia byť v ponuke predložené ako originály alebo ich úradne osvedčené kópie.
VI.4) ODVOLACIE KONANIE
VI.4.1) Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Úrad, od ktorého možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
22.01.2014

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité