Oznámenie 1854 - MST

Obsah

1854 - MST
Vestník č. 26/2014 - 06.02.2014

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 2 podľa Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) č. 842/2011

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA
Mesto Piešťany
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00612031
Námestie SNP 3, 92145 Piešťany

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Mestský úrad Piešťany, Námestie SNP č.3,912 45 Piešťany
Kontaktná osoba: Ing. Peter Bittara
Telefón: +421 337765416
Fax: +421 33838776544
Email: peter.bittara@piestany.sk
Internetová adresa (internetové adresy)
Ďalšie informácie možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.2) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa
Regionálna alebo miestna agentúra/úrad
I.3) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Hlavný predmet alebo predmety činnosti:
Všeobecné verejné služby
I.4) ZADANIE ZÁKAZKY V MENE INÝCH VEREJNÝCH OBSTARÁVATEĽOV
Verejný obstarávateľ nakupuje v mene iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) OPIS
II.1.1) Názov pridelený zákazke verejným obstarávateľom
Dodávka potravín pre zariadenia sociálnych služieb mesta Piešťany
II.1.2) Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto alebo lokalita uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb: Jedáleň pre dôchodcov Staničná č.22 Piešťany, Vila Juliaanna Štefánikova č.125 Piešťany, Mestské jasle Javorova č. 27 Piešťany a Zariadenie opatrovateľskej služby Kalinčiakova č.12 Piešťany
Kód NUTS
SK021
II.1.3) Informácie o verejnej zákazke, rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme (DPS)
Oznámenie zahŕňa uzavretie rámcovej dohody
II.1.4) Informácie o rámcovej dohode
Hodnota: 48
Predpokladaná celková hodnota nákupov na celé obdobie trvania rámcovej dohody
Hodnota 458 333,3300 EUR
Frekvencia a hodnota zákaziek, ktoré sa majú zadať: Priebežne podla skupín potravín dená až 5 dňovfá dodávka
II.1.5) Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je dodávka potravín podľa požiadaviek kupujúceho dovozom priamo do zariadení sociálnych služieb (Jedáleň pre dôchodcov Staničná č.22 Piešťany, Vila Juliaanna Štefánikova č.125 Piešťany, Mestské jasle Javorova č. 27 Piešťany a Zariadenie opatrovateľskej služby Kalinčiakova č.12 Piešťany) na obdobie 48 mesiacov od dátumu platnosti a účinnosti rámcovej dohody.
II.1.6) Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 15000000-8
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 15110000-2, 15300000-1, 15500000-3, 15600000-4, 15800000-6, 15900000-7
II.1.7) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
II.1.8) Časti
II.1.9) Informácie o variantoch
II.2) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZMLUVY
II.2.1) Celkové množstvo alebo rozsah
Predmetom zákazky je dodávka potravín podľa požiadaviek kupujúceho dovozom priamo do zariadení sociálnych služieb (Jedáleň pre dôchodcov Staničná č.22 Piešťany, Vila Juliaanna Štefánikova č.125 Piešťany, Mestské jasle Javorova č. 27 Piešťany a Zariadenie opatrovateľskej služby Kalinčiakova č.12 Piešťany) na obdobie 48 mesiacov od dátumu platnosti a účinnosti rámcovej dohody.Podrobný rozpis potravín je rozpracovaný v súťažných podkladoch.Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo znížiť, resp. zvýšiť požadovanú dodávku potravín na obdobie platnosti rámcovej dohody podľa skutočných potrieb. Požadované množstvá dodávky potravín na ďalšie obdobie budú upresňované na základe potrieb v závislosti na vyčlenení rozpočtových prostriedkov.
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 458 333,3300 EUR
II.2.2) Informácie o opciách
II.2.3) Informácie o obnovenom obstarávaní
II.3) TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTA NA DOKONČENIE
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 48
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.1.1) Požadované zábezpeky a záruky
16 ZÁBEZPEKA PONUKY
16.1Zábezpeka ponuky sa vyžaduje.
16.2Zábezpeka je stanovená vo výške: 5 000,- EUR
16.3Spôsoby zloženia zábezpeky ponuky
16.3.1 poskytnutím bankovej záruky za uchádzača alebo
16.3.2 zložením finančných prostriedkov na bankový účet verejného obstarávateľa
16.4 Podmienky zloženia zábezpeky ponuky
16.4.1 poskytnutie bankovej záruky za uchádzača
16.4.1.1 Poskytnutie bankovej záruky, sa riadi ustanoveniami § 313 až § 322 zákona č. 513/1991 Zb. Obchodného zákonníka. Záručná listina môže byť vystavená bankou alebo pobočkou zahraničnej banky (ďalej len banka).
16.4.1.2Zo záručnej listiny vystavenej bankou musí vyplývať, že:
16.4.1.2.1 banka uspokojí veriteľa (verejného obstarávateľa podľa bodu 1) za dlžníka (uchádzača) v prípade prepadnutia jeho zábezpeky ponuky v prospech verejného obstarávateľa podľa bodu 16.7,
16.4.1.2.2 banková záruka sa použije na úhradu zábezpeky ponuky vo výške podľa bodu 16.2,
16.4.1.2.3 banka sa zaväzuje zaplatiť vzniknutú pohľadávku do 21 dní po doručení výzvy verejného obstarávateľa na zaplatenie, na účet verejného obstarávateľa podľa bodu 16.4.2.1,
16.4.1.2.4 banková záruka nadobúda platnosť dňom jej vystavenia bankou a vzniká doručením záručnej listiny verejnému obstarávateľovi,
16.4.1.2.5 platnosť bankovej záruky končí uplynutím lehoty viazanosti ponúk podľa bodu 9.1, resp. predĺženej lehoty viazanosti ponúk podľa bodu 9.2, pokiaľ verejný obstarávateľ do uplynutia doby platnosti bankovej záruky banke písomne oznámi takéto primerané predĺženie lehoty viazanosti ponúk,
16.4.1.2.6banková záruka zanikne
16.4.1.2.6.1plnením banky v rozsahu, v akom banka za uchádzača poskytla plnenie v prospech verejného obstarávateľa,
16.4.1.2.6.2odvolaním bankovej záruky na základe písomnej žiadosti verejného obstarávateľa,
16.4.1.2.6.3uplynutím doby platnosti, ak si verejný obstarávateľ do uplynutia doby platnosti neuplatnil svoje nároky voči banke vyplývajúce z vystavenej záručnej listiny, alebo v dobe platnosti bankovej záruky nepožiadal o predĺženie doby platnosti bankovej záruky.
16.4.1.3Záručná listina podľa bodov 16.4.1.2, v ktorej banka písomne vyhlási, že uspokojí verejného obstarávateľa za uchádzača do výšky finančných prostriedkov, ktoré verejný obstarávateľ požaduje ako zábezpeku viazanosti ponuky uchádzača, musí byť súčasťou ponuky. Ak bankovú záruku poskytne zahraničná banka, ktorá nemá pobočku na území Slovenskej republiky, záručná listina vyhotovená zahraničnou bankou v štátnom jazyku krajiny sídla takejto banky musí byť zároveň doložená úradným prekladom do slovenského jazyka.
16.4.1.4Ak záručná listina podľa bodu 16.4.1.3 nebude súčasťou ponuky, bude uchádzač z verejného obstarávania vylúčený.
16.4.1.5Podmienky vrátenia zábezpeky ponuky pred uplynutím lehoty viazanosti ponúk:
16.4.1.5.1Verejný obstarávateľ odvolá poskytnutú bankovú záruku za uchádzača do 7 dní, ak uchádzač nesplnil podmienky účasti vo verejnom obstarávaní a verejný obstarávateľ ho vylúčil z verejného obstarávania a uchádzač nepodal námietku proti postupu verejného obstarávateľa v lehote podľa § 138 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní.
16.4.1.5.2Verejný obstarávateľ odvolá poskytnutú bankovú záruku za uchádzača do 7 dní, ak vylúčil jeho ponuku pri vyhodnocovaní ponúk a uchádzač nepodal námietku proti postupu verejného obstarávateľa v lehote podľa § 138 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní .
16.4.1.6Podmienky vrátenia zábezpeky ponuky po uzavretí zmluvy:
16.4.1.6.1Platnosť poskytnutej bankovej záruky zanikne uplynutím lehoty, na ktorú bola vystavená, pokiaľ verejný obstarávateľ písomne neoznámi banke svoje nároky z bankovej záruky počas doby jej platnosti.
16.4.2Zloženie finančných prostriedkov na bankový účet verejného obstarávateľa
16.4.2.1Finančné prostriedky vo výške podľa bodu 16.2 musia byť zložené na účet verejného obstarávateľa vedený v DEXIA BANKE SLOVENSKO, a.s. číslo účtu 5204374023/5600 s uvedením variabilného symbolu číslo: 8492014.
16.4.2.2Finančné prostriedky musia byť pripísané na účte verejného obstarávateľa najneskôr v deň uplynutia lehoty na predkladanie ponúk podľa bodu 22.2.
16.4.2.3Ak finančné prostriedky nebudú zložené na účte verejného obstarávateľa podľa bodu 16.4.2.2, bude uchádzač z verejného obstarávania vylúčený.
16.4.2.4Doba platnosti zábezpeky ponuky poskytnutej zložením finančných prostriedkov na účet verejného obstarávateľa trvá do uplynutia lehoty viazanosti ponúk podľa bodu 9.1, resp. do uplynutia primerane predĺženej lehoty viazanosti ponúk podľa bodu 9.2.
16.4.2.5Podmienky vrátenia zábezpeky pred uplynutím lehoty viazanosti ponúk:
16.4.2.5.1Verejný obstarávateľ vráti uchádzačovi zábezpeku podľa § 36 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní do 7 dní, ak uchádzač nesplnil podmienky účasti vo verejnom obstarávaní a verejný obstarávateľ ho vylúčil z verejného obstarávania a uchádzač nepodal námietku proti postupu verejného obstarávateľa v lehote podľa § 138 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní.
16.4.2.5.2Verejný obstarávateľ vráti uchádzačovi zábezpeku podľa § 36 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní do 7 dní, ak vylúčil jeho ponuku pri vyhodnocovaní ponúk a uchádzač nepodal námietku proti postupu verejného obstarávateľa v lehote podľa § 138 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní.
16.4.2.5.3Verejný obstarávateľ vystaví banke prevodný príkaz na prevod finančných prostriedkov vo výške podľa bodu 16.2, ktoré slúžili ako zábezpeka ponuky uchádzača, s príslušným úrokom, ktorý poskytla verejnému obstarávateľovi banka.
16.4.2.5.4Podmienky vrátenia zábezpeky ponuky po uzavretí zmluvy:
16.4.2.5.5Zábezpeka ponuky bude uchádzačom uvoľnená najneskôr do 7 dní odo dňa uzavretia rámcovej dohody.
16.4.2.5.6Verejný obstarávateľ vystaví banke prevodný príkaz na prevod finančných prostriedkov vo výške podľa bodu 16.2, ktoré slúžili ako zábezpeka ponuky uchádzača, s príslušným úrokom, ktorý poskytla verejnému obstarávateľovi banka.
16.5Spôsob zloženia zábezpeky si uchádzač vyberie podľa podmienok zloženia uvedených v bode 16.4.
16.6V prípade predĺženia lehoty viazanosti ponúk podľa bodu 9.2 zábezpeka ponúk naďalej zabezpečuje viazanosť ponúk uchádzačov až do uplynutia takto primerane predĺženej lehoty viazanosti ponúk.
16.7Zábezpeka prepadne v prospech verejného obstarávateľa, ak uchádzač odstúpi od svojej ponuky v lehote viazanosti ponúk a v prípadoch podľa § 32 ods. 11 nepredloží doklady v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom alebo predloží doklady, ktoré sú sfalšované alebo pozmenené tak, že nezodpovedajú skutočnosti a majú alebo by mohli mať vplyv na posúdenie osobného postavenia, finančného a ekonomického postavenia alebo technickej alebo odbornej spôsobilosti vo verejnom obstarávaní v jeho prospech alebo neposkytne súčinnosť podľa § 45 ods.9.
16.8Ak verejný obstarávateľ zruší použitý postup zadávania zákazky, bezodkladne vráti zábezpeku uchádzačovi vo výške podľa bodu 16.2 s príslušným úrokom, ktorý poskytla verejnému obstarávateľovi banka.
III.1.2) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
7ZDROJ FINANČNÝCH PROSTRIEDKOV
7.1Predmet zákazky sa bude financovať z finančných prostriedkov Mesta Piešťany.
7.2Dodávateľ (uchádzač) vystaví pre Odberateľa (verejného obstarávateľa) mesačne predmetnú faktúru samostatne za každé odberné miesta - Jedáleň pre dôchodcov Staničná č.22 Piešťany, Vila Juliaanna Štefánikova č.125 Piešťany, Mestské jasle Javorova č. 27 Piešťany a Zariadenie opatrovateľskej služby Kalinčiakova č.12 Piešťany k poslednému dňu predmetného mesiaca na základe príslušných dodacích listov.
7.3Lehota splatnosti faktúr je 21 dní od ich doručenia odberateľovi (verejnému obstarávateľovi
III.1.4) Ďalšie osobitné podmienky
III.2) PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1) Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
1.1Osobné postavenie podľa § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní predložením dokladov podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní:
1.1.1nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskej únie, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny alebo za tretsný čin terorizmu a niektorých účasti na terorizme, že nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním uchádzač preukazuje splnenie podmienok výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace,
1.1.2nebol naňho vyhlásený konkurz, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku - uchádzač preukazuje splnenie podmienok potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace,
1.1.3nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia - uchádzač preukazuje splnenie podmienok potvrdením Sociálnej poisťovne a zdravotnej poisťovne nie starším ako tri mesiace,
1.1.4nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia - uchádzač preukazuje splnenie podmienok potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace,
1.1.5je oprávnený dodávať tovar - uchádzač preukazuje splnenie podmienok dokladom o oprávnení dodávať tovar (aktuálne živnostenské oprávnenie alebo výpis zo živnostenského registra predkladá fyzická osoba podnikateľ, alebo aktuálny výpis z obchodného registra - predkladá právnická osoba podnikateľ zapísaný v obchodnom registri alebo iné než živnostenské oprávnenie vydané podľa osobitných predpisov).
1.1.6Ak uchádzač nemá sídlo v Slovenskej republike a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z dokladov uvedených v ods. 1.1.1 1.1.5 alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine jeho sídla.
1.1.7Ak má uchádzač sídlo v členskom štáte inom ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača.
1.1.8uchádzač, môže doklady uvedené v bodoch 1.1.1 - 1.1.5 nahradiť platným potvrdením Úradu pre verejné obstarávanie o zápise do zoznamu podnikateľov v zmysle § 128 zákona o verejnom obstarávaní.
1.1.9 potvrdením Úradu pre verejné obstarávanie nie starším ako tri mesiace ku dňu lehoty na predkladanie ponúk, že nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní a čestným vyhlásením, že nie je osobou,
1.ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spo-ločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2.ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spo-ločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je alebo v čase, kedy prebiehalo verejné obstarávanie vo vzťahu ku ktorému bol právoplatne uložený zákaz účasti vo ve-rejnom obstarávaní, bola
2a.spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoloč-nosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou osoby, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2b.právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, kedy k nástupníctvu došlo, právoplat-ne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
3.ktorá sa stala právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, kedy k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní.
III.2.2) Ekonomická a finančná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
.2 Podmienky účasti uchádzačov vo verejnom obstarávaní týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia podľa zákona §27 zákona o verejnom obstarávaní.

Uchádzač v ponuke predloží nasledovné doklady, ktorými preukazuje svoje finančné a ekonomické postavenie ako dôkazy, že v predchádzajúcom období bol z hľadiska svojho ekonomického a finančného postavenia schopný úspešne splniť zmluvy rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, resp. v súčasnom období je z hľadiska svojho ekonomického a finančného postavenia schopný riadne plniť takúto zmluvu. Uchádzač predkladá originálne doklady alebo ich úradne overené kópie.

Požadované finančné a ekonomické postavenie uchádzač preukáže:

1.2.1. Pozitívne vyjadrenie/vyjadrenia tej banky/bánk alebo pobočky/pobočiek zahraničnej ban-ky/bánk, v ktorej je uchádzač klientom a má otvorený/vedený účet, o schopnosti uchádzača plniť si finančné záväzky. Doklad nesmie byť starší ako tri mesiace ku dňu predkladania ponúk.

1.2.2. Ak uchádzač preukazuje finančné a ekonomické postavenie prostredníctvom inej osoby, v tomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukazovanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchá-dzač písomnou zmluvou uzavretou a touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté.

1.2.3. Ak uchádzač nedokáže z objektívnych dôvodov preukázať finančné a ekonomické postavenie určeným dokladom, verejný obstarávateľ môže uznať aj iný doklad, ktorým sa preukazuje finančné a ekonomické postavenie.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: Ide o ochranu verejného obstarávateľa, aby sa neuzavrela zmluva s uchádzačom, ktorý ma problémy s plnením svojich záväzkov napr. pre dlhy voči veriteľom.
Splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti, doručí verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač najneskôr do 7 dní odo dňa doručenia výzvy na predloženie uvedených dokladov a to spôsobom podľa bodu 21 týchto súťažných podkladov.
III.2.3) Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
1.3Technická alebo odborná spôsobilosť-Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti podľa §28 zákona o verejnom obstarávaní:

1.3.1 podľa § 28 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ požaduje zoznam dodávok tovaru rovnakého alebo podobného predmetu zákazky (nákup potravín) za predchádzajúce tri roky ( rok 2011, 2012, 2013 ) s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom
1.bol verejný obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ,
2.bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní.
K zoznamu uchádzač priloží minimálne 3 referenčné listy, originál, alebo úradne overenú kópiu s uvedením názvu obchodného mena objednávateľa, adresy jeho sídla, názvu a obchodného mena dodávateľa, názvu predmetu zmluvy, stručného opisu predmetu zmluvy, celkovej zmluvnej ceny prepočítané na EUR bez DPH, lehoty dodania, miestom dodania, vyjadrením objednávateľa, kontaktnej osoby objednávateľa, meno, priezvisko, telefónne číslo u ktorej si verejný obstarávateľ môže overiť uvedené údaje.
1.3.2podľa § 28 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní. Uchádzač preukáže technickú spôsobilosť predložením originálu alebo overenej kópie nasledovných dokladov:
1.3.2.1 Uchádzač môže na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti.
1.3.2.2 V prípade, ak sa verejného obstarávania zúčastní skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne a splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti preukazujú spoločne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Skupina dodávateľov môže využiť technické a odborné kapacity účastníkov skupiny dodávateľov alebo iných osôb podľa § 28 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.
1.3.2.3 Minimálna úroveň požadovaná verejným obstarávateľom podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní, uchádzač predloží zoznam dodávok (nákupu) potravín resp. výrobkov s podobným zložením a účelom využitia za predchádzajúce tri roky 2011, 2012 a 2013 (spolu) celkom vo výške 140 000 EUR.
III.2.4) Informácie o vyhradených zákazkách
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
Otvorená
IV.2) KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Elektronická aukcia:

PODMIENKY ELEKTRONICKEJ AUKCIE
Elektronická aukcia - je podľa § 43 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní opakujúci sa proces, ktorý využíva elektronické zariadenia na predkladanie nových cien upravených smerom nadol po úvodnom úplnom vyhodnotení ponúk. Elektronická aukcia (ďalej len e-aukcia) nie je samostatný postup, ale súčasťou postupu zadávania zákazky, konkrétne vyhodnotenia ponúk automatizovaným spôsobom.
Účelom elektronickej aukcie je zostaviť poradie ponúk automatizovaným vyhodnotením, ktoré sa uskutoční po úvodnom úplnom vyhodnotení ponúk.
E-aukcia sa nemôže začať skôr ako dva pracovné dni odo dňa odoslania výzvy na účasť v elektronickej aukcii. (§ 43, ods. 9).
Podmienky a špecifikácia technického pripojenia
-Počítač s operačným systémom Windows (XP, Vista, 7), Linux
-MS Intenet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome
-Internetový prehliadač musí podporovať 256 bitové SSL certifikáty pre šifrovanie komunikácie so serverom.
-Inštalovanú podporu jazyka Java min. ver. 1.4 integrovanú s internetovým prehliadačom
-V internetovom prehliadači nastavený jazyk "Slovenčina"
-Adobe Acrobat 6.x Standard a vyššie verzie pre vypĺňanie a podpisovanie formulárov a ponúk.
Výzva na predloženie ponuky do elektronickej aukcie - bude uchádzačom, ktorí neboli vylúčení, zaslaná e-mailom na adresu, ktorú uviedli vo svojej ponuke. Táto výzva bude obsahovať procedurálne informácie ohľadom priebehu e-aukcie v súlade s § 43 ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní vrátane dátumov a časov začatia, ukončenia a spôsobu ukončenia elektronickej aukcie.
V termíne na ukončenia prijímania ponúk, ktorý bude stanovený vo výzve je povinnosťou uchádzača zadať vstupné hodnoty svojej ponuky, ktoré sú zhodné s tými, ktoré zaslal verejnému obstarávateľovi v písomnej ponuke.
V priebehu elektronickej aukcie môže uchádzač zadávať nové hodnoty jednotkových cien v ľubovoľnom počte krokov, a to vždy iba nižšie ako sú jeho aktuálne jednotkové ceny. Nová ponuka ceny pre jednotlivú položku nemôže byť zhodná s aktuálnou najlepšou ponukou. Najmenší krok zníženia ceny položky môže byť 1 %, maximálny krok zníženia ceny položky môže byť 50%.
Zmena ceny nesmie byť na úkor kvality, tzn. že uchádzačom ponúknutá nová cena musí byť cenou za rovnaký predmet zákazky ako bol špecifikovaný v písomnej ponuke uchádzača.
V priebehu elektronickej aukcie bude každý účastník informovaný, na ktorom mieste sa aktuálne nachádza a bude mu zobrazená najnižšia jednotková cena v jednotlivých položkách.
Riešenia nepredvídateľných situácií počas e-aukcie.
V prípade akejkoľvek nepredvídateľnej situácie (napr. výpadok elektrickej energie, konektivity k internetu, alebo inej objektívne príčiny zabraňujúcej v ďalšom pokračovaní účastníka v aukcii) účastník kontaktuje administrátora, ktorý rozhodne o ďalšom postupe a tento oznámi všetkým účastníkom.



Predmetom on-line výberového konania bude celková cena s DPH za celý predmet zákazky (súčet jednotlivých komodít s DPH vynásobený príslušnými množstevnými koeficientmi)

Pre predmet zákazky
kód položkynázov položkymerná jednotka Cena celkom
UPOZORNENIE ceny za celý
predmet zákazky (ks,kg,l) zadávajte
v EUR s DPH, zaokrúhlenú
na 4 desatinné miesta
001Potraviny celkom ks, kg, l





Hodnotenie ponúk uchádzačov je dané stanovením poradia podľa ponúknutej ceny, kde víťazom sa stáva uchádzač, ktorý ponúkol najnižšiu cenu.
V prípade odstúpenia uchádzača vyhodnoteného na prvom mieste počas lehoty viazanosti ponúk, bude zmluva uzavretá s uchádzačom, ktorý sa umiestnil v hodnotení na druhom mieste. V prípade odstúpenia uchádzača vyhodnoteného na druhom mieste počas lehoty viazanosti, bude zmluva uzavretá s uchádzačom, ktorý sa umiestnil na treťom mieste. Nevybratie uchádzača za dodávateľa elektrickej energie nevytvára nárok na uplatnenie náhrady škody.
Po ukončení elektronickej aukcie, najúspešnejší uchádzač predloží verejnému obstarávateľovi vytlačený protokol o účasti v elektronickej aukcii podpísaný štatutárnym orgánom uchádzača, dopracuje prílohu č.1. s prepočítaním cien na základe výsledkov predmetnej elektronickej aukcie, ktoré budú súčasťou rámcovej dohody.
IV.3) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1) Referenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
849/2014
IV.3.2) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 03.04.2014 14:00
IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 03.04.2014 14:00
IV.3.6) Jazyk (jazyky), v ktorom možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
Lehoty a podmienky verejnej súťaže
IV.3.7) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Dátum: 30.06.2014
IV.3.8) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 07.04.2014 13:00
Miesto: Mesto Piešťany, Nám. SNP č. 3, 921 45 Piešťany v kancelárii č. 60.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
VI.4) ODVOLACIE KONANIE
VI.4.1) Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Úrad, od ktorého možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
03.02.2014

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité