Oznámenie 1855 - MST

Obsah

1855 - MST
Vestník č. 26/2014 - 06.02.2014

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 2 podľa Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) č. 842/2011

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA
LESY Slovenskej republiky, štátny podnik
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36038351
Námestie SNP 8, 97566 Banská Bystrica

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): LESY Slovenskej republiky, štátny podnik, Námestie SNP č.8, 975 66 Banská Bystrica
Kontaktná osoba: Ing. Jarmila Bornemisová
Mobil: +421 918444264
Telefón: +421 484344264
Fax: +421 484344191
Email: jarmila.bornemisova@lesy.sk
Internetová adresa (internetové adresy)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.lesy.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.2) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa
Organizácia riadená verejným právom
I.3) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Hlavný predmet alebo predmety činnosti:
Iné (uveďte)
Iný predmet: Správa lesného a iného majetku vo vlastníctve Slovenskej republiky
I.4) ZADANIE ZÁKAZKY V MENE INÝCH VEREJNÝCH OBSTARÁVATEĽOV
Verejný obstarávateľ nakupuje v mene iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) OPIS
II.1.1) Názov pridelený zákazke verejným obstarávateľom
Pletivo, drôty a klince pre organizačné zložky LESOV Slovenskej republiky, štátny podnik, Banská Bystrica
II.1.2) Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto alebo lokalita uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb: Miestom plnenia predmetu zákazky, uvedeného v súťažných podkladoch sú miesta LESY Slovenskej republiky, š.p. Námestie SNP č.8, 975 66 Banská Bystrica bude uvedené v samostatných objednávkach verejného obstarávateľa.
Adresa fakturácie: bude uvedená v dielčich objednávkach odštepných závodov.
Lehota dodania tovaru bude do 10 pracovných dní od potvrdenia dielčej objednávky na miesto plnenia taktiež uvedené v dielčich objednávkach.
Kód NUTS
SK0
II.1.3) Informácie o verejnej zákazke, rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme (DPS)
Oznámenie zahŕňa uzavretie rámcovej dohody
II.1.4) Informácie o rámcovej dohode
Hodnota: 48
Predpokladaná celková hodnota nákupov na celé obdobie trvania rámcovej dohody
Hodnota 720 000,0000 EUR
II.1.5) Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je: zabezpečenie dodávok pletiva, drôtov a klincov pre potreby organizačných zložiek verejného obstarávateľa, v množstvách a lehotách špecifikovaných v samotných objednávkach na základe skutočných potrieb verejného obstarávateľa a jeho organizačných zložiek vrátane dopravy na miesto určenia verejným obstarávateľom podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky, ktorá je podrobne uvedená v súťažných podkladoch, v prílohe č.2 OPIS PREDMETU ZÁKAZKY.
Pletivá, drôty a klince sú požadované v kvalite podľa platných noriem STN uvedených v technickej špecifikácii, ktoré sú potrebné pre ochranu lesných kultúr, pre obory lesnej zveri, pre ohradenie pozemkov patriacich štátnemu podniku LESY Slovenskej republiky Banská Bystrica, napínacích drôtov a klincov na údržbu a obnovu oplotenia, na údržbu a opravu budov, prístreškov, poľovných zariadení, v predpísanom priemere v mm, dĺžky v bm a druhu vyhotovenia.
Požadované pletivá musia mať certifikáty kvality alebo stanovisko technického ústavu stavebného, musia byť vyhotovené z z drôtu s predpísaným nánosom zinku, klince musia spĺňať predpísané normy STN. Požadované tovary musia byť funkčné a musia byť pevnostne v súlade s požadovaným prevedením.
II.1.6) Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 44333000-3
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 44192200-4, 44313200-9
II.1.7) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
II.1.8) Časti
II.1.9) Informácie o variantoch
II.2) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZMLUVY
II.2.1) Celkové množstvo alebo rozsah
Bude uzatvorená Rámcová dohoda s jedným úspešným uchádzačom na 48 mesiacov od jej právoplatnosti .
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 720 000,0000 EUR
II.2.2) Informácie o opciách
II.3) TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTA NA DOKONČENIE
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 48
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.1.1) Požadované zábezpeky a záruky
Zábezpeka ponuky sa vyžaduje

Verejný obstarávateľ požaduje súťažnú zábezpeku na celú zákazku vo výške 10.000,00 EUR.
Spôsoby zloženia zábezpeky:
1.zložením finančných prostriedkov uchádzačom na bankový účet verejného obstarávateľa alebo
2.poskytnutím bankovej záruky za uchádzača.
Spôsob a postup je uvedený v súťažných podkladoch.
III.1.2) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Predmet zákazky bude financovaný z vlastných zdrojov LESOV Slovenskej republiky, š.p.Banská Bystrica. Rozdelenie finančných prostriedkov na jednotlivé organizačné zložky (Odštepné závody, ďalej len OZ) LESOV SR, š.p. bude vychádzať z potrieb OZ LESOV SR, š.p. a rozpočtu LESOV SR, š.p. Banská Bystrica na príslušný rok. Správne poplatky sú v réžii LESOV SR, š.p. Banská Bystrica. Doba splatnosti faktúr bude minimálne 30 dní.
Vlastné platby sa budú realizovať formou bezhotovostného platobného styku v eurách s DPH.
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu z predložených ponúk, ak nebudú zodpovedať finančným možnostiam verejného obstarávateľa. Verejný obstarávateľ neprijme ponuku, ktorej ponuková cena sa bude nachádzať mimo očakávaného cenového rozpätia.
III.1.3) Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
Uchádzačom môže byť fyzická alebo právnická osoba vystupujúca voči verejnému obstarávateľovi samostatne alebo skupina fyzických/právnických osôb vystupujúcich voči verejnému obstarávateľovi spoločne. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti na verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia (§ 26 zákona o verejnom obstarávaní) za každého člena skupiny osobitne a splnenie podmienok účasti týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia (§ 27) alebo technickej alebo odbornej spôsobilosti (§ 28) preukazuje spoločne. Verejný obstarávateľ bude vyžadovať vytvorenie právneho vzťahu v zmysle ustanovení zákona č. 513/1991 Z.z. v znení neskorších predpisov (Obchodný zákonník), ak bude prijatá ponuka skupiny dodávateľov, z dôvodu riadneho uzavretia a plnenia zmluvy pričom je skupina dodávateľov pred podpisom zmluvy povinná zmluvne určiť ako lídra skupiny dodávateľov jednu spoločnosť pre komunikáciu a fakturáciu.
III.1.4) Ďalšie osobitné podmienky
III.2) PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1) Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Podľa § 32, odsek 8 splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača alebo záujemcu, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi a obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods.1 v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom.
1.OSOBNÉ POSTAVENIE UCHÁDZAČOV A ZÁUJEMCOV PODĽA § 26 ZÁKONA O VEREJNOM OBSTARÁVANÍ
Vyhlásenia, potvrdenia, doklady a dokumenty, prostredníctvom ktorých uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 zákona:
a)výpis, resp. výpisy z registra trestov v súlade s § 26 ods. 2 písm. a) zákona
(fyzická osoba predloží výpis z registra trestov za osobu, na ktorú je vydané živnostenské oprávnenie alebo iné než živnostenské oprávnenie podľa osobitých predpisov), (právnická osoba predloží výpisy z registra trestov za všetky osoby, ktoré tvoria štatutárny orgán alebo sú členmi štatutárneho orgánu podnikateľa,
b) potvrdenie príslušného súdu v súlade s § 26 ods. 2 písm. b) zákona, (vzťahuje sa na právnické osoby),
c) potvrdenie Sociálnej poisťovne v súlade s § 26 ods. 2 písm. c) zákona,
d) potvrdenie príslušnej zdravotnej poisťovne, resp. príslušných zdravotných poisťovní v súlade s § 26 ods. 2 písm. c) zákona,( žiadame uchádzačov, aby predkladali potvrdenie o tom, že nemajú evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia, od tej zdravotnej poisťovne, v ktorej sú vedení v evidencii platiteľov),
e) potvrdenie miestne príslušného daňového úradu v súlade s § 26 ods. 2 písm. d) zákona,
f) doklad o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu v súlade s
§ 26 ods. 2 písm. e) zákona, v prípade, že uchádzačom je občianske združenie alebo nadácia, potvrdenie Ministerstva vnútra SR o vedení v registri a stanovy alebo zriaďovacia listina,
g) nebolo mu v predchádzajúcich troch rokoch preukázané závažné porušenie odborných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať splnenie uchádzač doloží čestným vyhlásením.
h) nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní alebo nie je osobou,
1. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34% akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je alebo v čase, keď prebiehalo verejné obstarávanie vo vzťahu ku ktorému bol právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, bola
2a. spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto súpoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo avládajúcou osobou osoby, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2b. právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
3. ktorá sa stala právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní splnenie uchádzač preukáže čestným vyhlásením.
Doklady podľa písmena a), b), c), d), e), f) nesmú byť ku dňu predloženia ponuky staršie ako tri mesiace.
Uchádzač zapísaný do zoznamu podnikateľov vedeného Úradom pre verejné obstarávanie môže doklady
požadované v bodoch a), b), c), d), e) a f) nahradiť predložením platného potvrdenia alebo úradne osvedčenej kópie platného potvrdenia o jeho zapísaní do zoznamu podnikateľov podľa § 128 ods. 1 zákona.
V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia (§ 26 zákona o verejnom obstarávaní) za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienok účasti týkajúcej sa finančného a ekonomického postavenia (§ 27) alebo technickej alebo odbornej spôsobilosti (§ 28) preukazuje spoločne. Verejný obstarávateľ bude vyžadovať vytvorenie právneho vzťahu v zmysle ustanovení zák. č. 512/1991 Z.z. v znení neskorších predpisov (Obchodný zákonník), ak bude prijatá ponuka skupiny dodávateľov, z dôvodu riadneho uzavretia a plnenia zmluvy pričom je skupina dodávateľov pred podpisom zmluvy povinná zmluvne určiť ako lídra skupiny dodávateľov jednu spoločnosť pre komunikáciu a fakturáciu.
Uchádzač so sídlom mimo územia Slovenskej republiky postupuje v súlade s § 26 ods. 4 a ods. 8 zákona.
Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedčených kópií všetkých dokladov uvedených podľa tohto bodu.
III.2.2) Ekonomická a finančná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uchádzač musí spĺňať z podmienok týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia finančnú primeranosť, ktorú preukáže podľa § 27 ods. 1 písm. a), c) a d) a v ponuke musí predložiť nasledovné informácie a dokumenty, ktorými preukazuje finančné a ekonomické postavenie v súlade s § 27 zákona a preukáže ich predložením originálnych dokladov alebo ich overených kópií, s dátumom overenia nie starším ako 3 mesiace ku dňu predkladania ponúk. Doklady musia byť aktuálne a musia odrážať skutočný stav v čase, v ktorom sa záujemca zúčastňuje verejnej súťaže:

1. Vyjadrenie banky/všetkých bánk, pobočky zahraničnej banky alebo zahraničnej banky, v ktorých má záujemca vedený účet, o solventnosti a o schopnosti plniť si finančné záväzky v nasledovnom znení: Záujemca/uchádzač o verejnú zákazku Pletivo, drôty a klince pre organizačné zložky LESOV Slovenskej republiky, š.p. Banská Bystrica je schopný plniť svoje finančné záväzky", jeho účet/úcty za posledné tri roky (2011, 2012 a 2013) nebol/i v nepovolenom debete", v prípade splácania úveru dodržiava splátkový kalendár", bežný účet záujemcu/uchádzača nebol a ani v súčasnosti nie je predmetom exekúcie". Zároveň uchádzač predloží čestné vyhlásenie, že v inej/iných ako uvedenej/uvedených banke/bankách, pobočke zahraničnej banky alebo zahraničnej banke nemá vedený účet. V opačnom prípade doloží vyjadrenie všetkých bánk, v ktorých má vedený účet.
2. Prehľad o celkovom obrate za predchádzajúce tri roky - (roky 2011, 2012 a 2013), ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Dôkazný prostriedok -výkaz ziskov a strát za posledné tri roky - úradne overená kópia potvrdená príslušným správcom dane v zmysle zákona c. 511/1992 Zb. o správe daní a poplatkov a o zmenách v sústave územných finančných orgánov v znení neskorších predpisov, alebo výkaz o príjmoch a výdajoch za posledné tri roky (podnikateľ - fyzická osoba) - úradne overená kópia potvrdená miestne príslušným správcom dane alebo audítorom. Uchádzač môže predložiť aj iný účtovný doklad, overený daňovým úradom, ktorý uchádzač vytvára v súlade s medzinárodnými daňovými štandardmi, platnými aj v Slovenskej republike. Z predložených dokladov musí byt zrejmý a jednoznačný obrat a/alebo tržby (príjem v prípade podnikateľa - fyzickej osoby) - zvýraznený farebne, napr. zvýrazňovačom. Verejný obstarávateľ stanovuje podmienku na preukázanie finančného postavenia, aby minimálna výška obratu/tržieb dokopy za všetky účtovné roky (roky 2011, 2012 a 2013) resp. od začatia podnikania nebola nižšia na celý predmet zákazky, ako trojnásobok predpokladanej hodnoty zákazky v EUR s DPH, alebo ekvivalent v inej mene. Verejný obstarávateľ bude posudzovať splnenie požadovanej výšky obratu z výkazu ziskov a strát, resp. výkazu o príjmoch a výdavkoch, príp. z iného predloženého účtovného dokladu, overeného príslušným daňovým úradom.
Ak prevádzkovanie činnosti je kratšie ako tri roky, tak prehľad o dosiahnutom obrate za obdobie prevádzkovania podnikateľskej činnosti; aj v tomto prípade však platí požiadavka na obrat minimálne trojnásobku hodnoty celej zákazky v EUR s DPH od začiatku podnikania.
3. Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi tejto osoby.
4. Skupina preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia spoločne.
5. Predmetné podmienky vyplývajú z § 27 zákona o verejnom obstarávaní a verejný obstarávateľ sa touto požiadavkou chce ubezpečiť, že uchádzač je z hľadiska svojho ekonomického a finančného postavenia schopný riadne plniť predmetnú rámcovú dohodu vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky.
III.2.3) Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač v ponuke predloží nasledujúce doklady podľa § 28 ods. (1) písm. a), d), zákona o verejnom obstarávaní, ktorými preukáže svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť na uskutočnenie predmetu zákazky :

1.Zoznam dodávok charakteru predmetu zákazky uskutočnených v predchádzajúcich troch rokoch 2011,2012, 2013 s uvedením ich finančného objemu plnenia, cien bez DPH, cien s DPH, lehôt dodania a odberateľov, doplnený potvrdeniami odberateľov o uspokojivom dodaní. Zoznam aj potvrdenia musia obsahovať minimálne tieto údaje: obchodné meno a sídlo predávajúceho, obchodné meno a sídlo kupujúceho, názov zákazky so stručným popisom, cenu, lehotu dodania, meno kontaktnej osoby odberateľa pre overenie informácií s jej telefonickým kontaktom a e-mailovou adresou. Verejný obstarávateľ vyžaduje pri všetkých dodávkach, uvedených v zozname, potvrdenie odberateľmi o uspokojivom dodaní tovaru s uvedením cien, lehôt dodania. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo overiť hodnotenie uchádzača u odberateľov uvedených v zozname, ktorí boli s uchádzačom v obchodnom styku v súvislosti s plnením zmlúv uvedených v zozname. V prípade, ak verejný obstarávateľ preukázateľne zistí, že uchádzač svoj záväzok nesplnil riadne a včas, v súlade s uzatvorenými zmluvami, bude sa to považovať za porušenie povinnosti uchádzača uvádzať pravdivé a úplné údaje a za dôvod na vylúčenie uchádzača zo súťaže. Ak odberateľom bol verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení zmlúv bude potvrdený týmto verejným obstarávateľom; ak odberateľom bola fyzická osoba alebo právnická osoba iná ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení bude potvrdený týmto odberateľom; ak to nie je možné , vyhlásením uchádzača o ich dodaní, predložené v origináloch alebo úradne osvedčených fotokópiách. Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Odôvodnenie primeranosti podmienok účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia v súlade s ustanovením § 32 ods.6 zákona o verejnom obstarávaní podmienky účasti týkajúce sa technickej a odbornej spôsobilosti uvedené v tomto bode určil verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 28 zákona. Zoznam dodávok a ich potvrdeniami odberateľov uchádzač preukazuje spôsobilosť dodávať verejnému obstarávateľovi požadované tovary. Verejným obstarávateľom požadovaný rozsah dodávok uvedený v tomto bode je primeraný a je stanovený nediskriminačne, aby sa súťaže mohol zúčastniť čo najširší počet uchádzačov.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: zoznam dodávok za uvedené roky 2011, 2012 a 2013 musí uchádzač preukázať spolu za posledné tri roky vo finančnom objeme v minimálnom rozsahu celej hodnoty zákazky.
Prepočet cudzej meny na euro: Uchádzač so sídlom v SR v aktuálnom prípade prepočtu zahraničnej meny na euro použije kurz NBS platný (aktuálny) v posledný deň v príslušnom kalendárnom roku, v ktorom došlo ku skutočnosti, rozhodujúcej pre preukázanie splnenia predmetnej podmienky účasti. Uchádzač so sídlom mimo SR v aktuálnom prípade prepočtu zahraničnej meny na euro použije kurz ECB (Európskej centrálnej banky) platný v posledný deň v príslušnom kalendárnom roku, v ktorom došlo ku skutočnosti, rozhodujúcej pre preukázanie splnenia predmetnej podmienky účasti.

2.Uchádzač v ponuke predloží:
Technickú dokumentácia k celému sortimentu predmetu zákazky, taktiež fotodokumentácia (katalóg), kde bude
zrejmé aký typ tovaru uchádzač deklaruje v ponuke. Doplniť presnú špecifikáciu ku každej položke, poprípade názov
výrobku.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov:
Uzlové pletivo:
A.Technický list, ktorý musí obsahovať: schématické zobrazenie rozostupov vodorovných a zvislých drôtov, priemery drôtov, nános zinku na drôte, pevnosť drôtu, balenie.
B.Certifikát alebo Stanovisko skúšobného ústavu, že výrobok nepodlieha technickému posudzovaniu a následne preukazovaniu zhody.
Oborové pletivo a štvorhranné pletivo:
A.Technický list, ktorý musí obsahovať: schématické zobrazenie, údaje o priemere drôtu, pevnosti drôtu, veľkosti oka, nános zinku, balenie.
B.Certifikát alebo Stanovisko skúšobného ústavu, že výrobok nepodlieha technickému posudzovaniu a následne preukazovaniu zhody.
6-hranné pletivo:
A.Technický list, ktorý musí obsahovať: schématické zobrazenie, údaje o veľkosti oka, priemere drôtu, povrchovej úprave, balení.
B.Certifikát alebo ôStanovisko skúšobného ústavu, že výrobok nepodlieha technickému posudzovaniu a následnému preukazovaniu zhody.
Klince:
Prehlásenie, že výrobok je vyrobený v zmysle príslušnej normy, doložiť doklad.
Drôt ostnatý:
A.Technický list , ktorý musí obsahovať: schématické vyobrazenie, rozostupy ostňov, priemery použitých drôtov, nános zinku na drôtoch, balenie.
B.Certifikát alebo Stanovisko skúšobného ústavu, že výrobok nepodlieha technickému posudzovaniu a následnému preukazovaniu zhody.
Drôt pozinkovaný:
Certifikát výrobku.



3.Uchádzač predloží prehlásenie o tom, že priebežne počas naplnenia požadovaných dodávok bude kontrolovať kvalitu vlastností predmetu zákazky, či zodpovedajú kvalite deklarovaných ponúk.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
ODÔVODNENIE PRIMERANOSTI URČENÝCH PODMIENOK ÚČASTI VO VEREJNOM OBSTARÁVANÍ
1.Na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, či technickej a odbornej spôsobilosti je možné vyžadovať doklady, z ktorých sa dá primerane zistiť uchádzačova alebo záujemcova situácia alebo spôsobilosť vykonávať určitú činnosť. Z hľadiska dodržiavania základných princípov vo verejnom obstarávaní verejný obstarávateľ stanovil podmienky splniteľné a nediskriminačné a vzťahujúce sa na zadávanú zákazku, to znamená že verejný obstarávateľ stanovil podmienky účasti primerane k predmetu zákazky. Podľa § 27 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní možno finančné a ekonomické postavenie preukázať prehľadom o celkovom obrate alebo prehľadom o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, najviac za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Vzhľadom na uvedené verejný obstarávateľ pri určení minimálnej úrovne finančného a ekonomického postavenia (celkový obrat, resp. dosiahnutý obrat v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka) vzal do úvahy najmä zložitosť a rozsah predmetu plnenia, vrátane jeho dodania.
2.Podľa § 28 ods.1 písm.a) zákona o verejnom obstarávaní možno technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť preukázať podľa druhu, množstva, dôležitosti alebo využitia služieb zoznamom dodaných tovarov za predchádzajúce tri roky s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom bol verejný obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ, ak odberateľom bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača o ich dodaní. Účelom požiadavky na predloženie zoznamu dodaných tovarov v predchádzajúcom období, ako jednej z podmienok účasti týkajúcej sa technickej a odbornej spôsobilosti, ako aj minimálnej požadovanej úrovne štandardov, je najmä preukázanie skutočnosti, či mal uchádzač v tomto období dostatočnú materiálnu a personálnu vybavenosť, či je spoľahlivý a technicky spôsobilý zrealizovať predmet zákazky.
3.Verejný obstarávateľ pri formulovaní podmienky účasti podľa § 28 ods. 1 písm. l) zákona o verejnom obstarávaní prihliada na získané praktické skúsenosti, ako aj požiadavky obvykle uplatňované v rámci relevantného trhu; v prípade požiadaviek na splnenie určitých noriem zabezpečenia kvality má verejný obstarávateľ zároveň na zreteli, aby stanovenými podmienkami neodôvodnene a neprimerane neobmedzoval v účasti uchádzačov a teda neznemožnil uskutočnenie riadnej a čestnej hospodárskej súťaže v rámci použitého postupu zadávania zákazky ale zároveň zabezpečil bezpečnosť pri výkone v ťažbovej činnosti.
III.2.4) Informácie o vyhradených zákazkách
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
Otvorená
IV.2) KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska
kritérií uvedených ďalej (kritériá na vyhodnotenie ponúk je potrebné uviesť s ich relatívnou váhou alebo v zostupnom poradí dôležitosti, ak nemožno z preukázateľných dôvodov uviesť ich relatívnu váhu)
1. 1.Cena v EUR bez DPH predmetu zákazky podľa PRÍLOHY č.1.Počet bodov je vyjadrený súčtom získaných bodov. Maximálny počet bodov hodnoteného kritéria bude udelený ponuke s najnižšou cenou z elektronickej aukcii s tým, že počet bodov pridelených ostatným ponukám bude v priamej úmere k najnižšej cene (nižší). Uchádzači teda v každom z kritérií 1.1 postupne získajú body v rozpätí od 90 do xx bodov na predmet zákazky: - 90
2. 2.Funkčné charakteristiky výška základnej zmluvnej pokuty za omeškanie predávajúceho s plnením povinnosti podľa vykonávacej zmluvy určená v %. Každý člen komisie s právom vyhodnocovať ponuky bude brať do úvahy len číselnú hodnotu, t.j. výšku základnej zmluvnej pokuty za omeškanie dodávateľa s plnením povinnosti podľa Rámcovej dohody určenú v % (ďalej len hodnota v %), ktorú uchádzač doplní do odsek VII. bod. 2. podpísaného návrhu Rámcovej dohody tvoriacej súčasť jeho ponuky. Každý člen komisie pridelí maximálny počet bodov ponuke uchádzača s najvyššou číselnou hodnotou v % a pri ostatných ponukách počet bodov určí úmerou, t.j. počet bodov vyjadrí ako podiel navrhovanej hodnoty v % príslušnej vyhodnocovanej ponuky a najvyššej navrhovanej hodnoty v %, ktorú prenásobí maximálnym počtom bodov pre uvedené kritérium. - 10
IV.2.2) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: ELEKTRONICKÁ AUKCIA prebehne v pracovný deň v termíne po 9,00 hodine, presný termín bude uvedený
v pozvánke do elektronickej aukcie, najskôr po termíne vyhodnotenia podmienok účasti , t.j. po termíne
28.3.2014.
1 Verejný obstarávateľ v procese vyhodnocovania ponúk po úvodnom vyhodnotení ponúk, zostaví poradie cenových ponúk automatizovaným vyhodnotením a to použitím elektronickej aukcie prostredníctvom on-line systému.

2 Zúčastniť sa elektronickej aukcie realizovanej prostredníctvom on-line systému môžu len uchádzači, ktorí predložili ponuku v lehote a na miesto stanovené verejným obstarávateľom v bode 21.1 týchto súťažných podkladov a ktorých verejný obstarávateľ vyzval na účasť v elektronickej aukcii prostredníctvom on-line systému.

3 Predmetom elektronickej aukcie prostredníctvom on-line systému je:
Celková cena predmetu zákazky podľa Prílohy č.2: OPIS PREDMETU ZÁKAZKY, ktorá je súčasťou súťažných podkladov.
IV.3) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1) Referenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
1183/2014/510
IV.3.2) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tejto zákazky
Ak áno Predbežné oznámenie
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2014/S 020-030786
z: 29.01.2014
IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 21.03.2014 14:00
IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 21.03.2014 14:00
IV.3.6) Jazyk (jazyky), v ktorom možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Iné: Slovenský
Lehoty a podmienky verejnej súťaže
IV.3.7) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Dátum: 30.06.2014
IV.3.8) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 28.03.2014 09:00
Miesto: 1Otváranie s ponukami sa uskutoční na adrese:
Názov: LESY Slovenskej republiky, štátny podnik
Obec (mesto): Banská Bystrica PSČ: 97566
Ulica: Námestie SNP Číslo: 8
Poschodie: I. Miestnosť: Malá zasadačka
2 Otváranie častí s ponukami označenými ako Ostatné sa uskutoční dňa 28.3.2014 o 9,00 hod.
3 Otváranie ponúk bude neverejné a v zmysle § 43 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní sa § 41 zákona
o verejnom obstarávaní nepoužije. Otváranie ponúk sa uskutoční za prítomnosti členov komisie.
4 Otváranie častí s ponukami označenými ako Kritériá sa uskutoční v termíne podľa § 41, odsek 2 zákona.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
VI.3) DOLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Ponuka sa predkladá tak, aby obsahovala osobitne oddelenú a uzavretú časť týkajúcu sa návrhu na plnenie kritérií na vyhodnotenie ponúk, označenú slovom Kritériá a osobitne oddelenú a uzavretú ostatnú časť ponuky, označenú slovom Ostatné. Pričom uchádzač vloží obe časti do samostatného neprehľadného obalu. Obálka/obal ponuky musí byť uzatvorený, prípadne zapečatený proti nežiadúcemu otvoreniu s označením, z ktorého jednoznačne vyplýva, že ide o ponuku na Predmet zákazky (bod 20 súťažných podmienok). Viď. bod 11. súťažných podkladov.
VI.4) ODVOLACIE KONANIE
VI.4.1) Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
Orgán zodpovedný za mediáciu
LESY Slovenskej republiky, štátny podnik
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36038351
Námestie SNP č.8 , 97566 Banská Bystrica

Slovensko
Telefón: +421 484344264
Fax: +421 484344191
Email: jarmila.bornemisova@lesy.sk
Internetová adresa (URL): http://www.lesy.sk
VI.4.3) Úrad, od ktorého možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
03.02.2014

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité