Oznámenie 2064 - MSS

Obsah

2064 - MSS
Vestník č. 30/2014 - 12.02.2014

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 2 podľa Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) č. 842/2011

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA
Novartis Slovakia s.r.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36723304
Galvaniho15/A , 82104 Bratislava

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): PRO - TENDER s.r.o., Smetanova 9, 040 01 Košice, Slovenská republika.
Kontaktná osoba: Ing. Katarína Vinceová
Mobil: +421 917951622
Telefón: +421 552861256
Fax: +421 552861257
Email: katarina.vinceova@protender.sk
Internetová adresa (internetové adresy)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.novartis.com
Ďalšie informácie možno získať na adrese:
iné (vyplňte prílohu A.I)
Príloha A.I): ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA, ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
PRO - TENDER s.r.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36591084
Smetanova 9 , 04001 Košice

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): pozri poštová adresa
Kontaktná osoba: Ing. Katarína Vinceová
Mobil: +421 917951622
Telefón: +421 552861256
Fax: +421 552861257
Email: katarina.vinceova@protender.sk
Internetová adresa (URL): http://www.protender.sk
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na adrese:
iné (vyplňte prílohu A.II)
Príloha A.II): ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA, ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ SÚŤAŽNÉ PODKLADY A DOPLŇUJÚCE DOKUMENTY
PRO - TENDER s.r.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36591084
Smetanova 9 , 04001 Košice

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): K súťažným podkladom je umožnený prístup elektronickými prostriedkami v systéme PROTENDER.sk na adrese http://www.protender.sk/akcia/aktualne (pozri bod VI.3)
Kontaktná osoba: Ing. Petra Kenderová
Mobil: +421 907877688
Telefón: +421 552861256
Fax: +421 552861257
Email: petra.kenderova@protender.sk
Internetová adresa (URL): http://www.protender.sk
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na:
iné (vyplňte prílohu A.III)
Príloha A.III): ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA, KAM SA MUSIA ZASIELAŤ PONUKY/ŽIADOSTI O ÚČASŤ
PRO - TENDER s.r.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36591084
Smetanova 9 , 04001 Košice

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): pozri poštová adresa
Kontaktná osoba: Ing. Petra Kenderová
Mobil: +421 907877688
Telefón: +421 552861256
Fax: +421 552861257
Email: petra.kenderova@protender.sk
Internetová adresa (URL): http://www.protender.sk
I.2) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa
Iné (uveďte)
Iný verejný obstarávateľ: Žiadateľ o nenávratný finančný príspevok z fondov Európskej únie
I.3) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Hlavný predmet alebo predmety činnosti:
Zdravotníctvo
I.4) ZADANIE ZÁKAZKY V MENE INÝCH VEREJNÝCH OBSTARÁVATEĽOV
Verejný obstarávateľ nakupuje v mene iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) OPIS
II.1.1) Názov pridelený zákazke verejným obstarávateľom
Screening pacientov, odborné vyšetrenia, odbery a zber dát pre epidemiologickú štúdiu v rámci projektu: Centrum
výskumu závažných ochorení a ich komplikácií.
II.1.2) Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služieb č. 25
Hlavné miesto alebo lokalita uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb: Diabetologické ambulancie a oftalmologické centrá pre diagnostiku diabetickej retinopátie na území Slovenskej republiky.
Kód NUTS
SK0
II.1.3) Informácie o verejnej zákazke, rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme (DPS)
Oznámenie zahŕňa uzavretie rámcovej dohody
II.1.4) Informácie o rámcovej dohode
Hodnota: 10
Predpokladaná celková hodnota nákupov na celé obdobie trvania rámcovej dohody
Hodnota 1 150 000,0000 EUR
II.1.5) Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Screening pacientov a zber dát pre epidemiologický prieskum výskytu diabetickej retinopátie v populácii pacientov s
diabetes mellitus a štúdia spoluúčasti genetických faktorov na diabetickej retinopatii.
Epidemiologický prieskum pozostáva z dvoch na seba nadväzujúcich častí. Prvá časť: nábor pacientov v spádovej
diabetologickej ambulancii s odoslaním pacienta na špecializované oftalmologické vyšetrenie. Druhá časť:
Oftalmologický screening.
1.Časť - Diabetologická ambulancia:
- Pomerné zastúpenie pacientov z celého Slovenska,
- Selekcia pacienta na základe inklúznych kritérií.
- Edukácia pacienta zameraná na mikrovaskulárne komplikácia diabetu a riziko rozvoja diabetologickej retinopátie a jej
následky (simulácia vízu pacienta s diabetickou retinopátiou),
- Vysvetlenie cieľov a obsahu epidemiologického prieskumu a genetického vyšetrenia z pohľadu pacienta,
- Podpis informovaného súhlasu pacienta zaradeného do epidemiologického prieskumu,
- Podpis informovaného súhlasu na genetické vyšetrenie,
- Odber krvi na genetické vyšetrenie spracovanie, označenie a odoslanie,
- Zber demografických dát zaradeného pacienta a ich zadanie do elektronického protokolu,
- Zber dát o type, priebehu, kompenzácii a liečbe Diabetes mellitus a ich zadanie do elektronického protokolu,
- Genetická anamnéza a jej zadanie do elektronického protokolu,
- Objednanie pacienta na oftalmologické vyšetrenie.
2.Časť - Oftalmologický screening:
- Zber oftalmologickej anamnézy vrátane doterajšej liečby (laser, farmakoterapia vrátane intravitreálnej aplikácie,
vitrektómia) a jej zadanie do elektronického protokolu,
- Genetická anamnéza a jej zadanie do elektronického protokolu
- Vyšetrenie vízu pacienta & zmeranie vnútročného tlaku,
- Oftlamoskopické vyšetrenie,
- Vyšetrenie pacienta v mydriáze so zameraním na diagnostiku diabetického edému makuly - vyšetrenie Fundus
kamerou & OCT, fotodokumentácia očného pozadia a jej zadanie do elektronického protokolu,
- Stanovenie diagnózy a jej zadanie do elektronického protokolu s odporúčaním ďalšieho postupu pre pacienta.
V rámci epidemiologického prieskumu sa predpokladá celkovo 5000 skrinovaných pacientov s Diabetes Mellitus, približne z 50 diabetologických ambulancií v rámci celého Slovenska, s odoslaním na oftalmologické vyšetrenie do približne 10 oftalmologických centier v rámci celého Slovenska.
II.1.6) Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 85140000-2
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 85121281-6
II.1.7) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
II.1.8) Časti
II.1.9) Informácie o variantoch
II.2) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZMLUVY
II.2.1) Celkové množstvo alebo rozsah
pozri bod II.1.5)
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 1 150 000,0000 EUR
II.2.2) Informácie o opciách
II.2.3) Informácie o obnovenom obstarávaní
II.3) TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTA NA DOKONČENIE
Obdobie lehoty uskutočnenia
Začatie: 01.06.2014
Ukončenie: 31.03.2015
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.1.1) Požadované zábezpeky a záruky
Zábezpeka je stanovená vo výške 20 000,- eur (slovom: dvadsaťtisíc eur). Podmienky zloženia a uvoľnenia zábezpeky budú uvedené v súťažných podkladoch.
III.1.2) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Predmet zákazky bude financovaný z Operačného programu: Výskum a vývoj, Prioritná os 4: Podpora výskumu a vývoja v Bratislavskom kraji, Opatrenie 4.1: Podpora sietí excelentných pracovísk výskumu a vývoja ako pilierov rozvoja regiónu v Bratislavskom kraji. Kód výzvy: OPVaV-2013/4.1/04-SORO. Názov projektu: Podpora sietí excelentných pracovísk výskumu a vývoja ako pilierov rozvoja regiónu v Bratislavskom kraji. ITMS kód projektu: NFP26240120038. Platobné podmienky sú uvedené v Návrhu zmluvy v prílohe č. 4 súťažných podkladov.
III.1.3) Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
Ponuku môže predložiť aj skupina dodávateľov. Skupina dodávateľov nemusí vytvoriť právnu formu, musí však stanoviť vedúceho člena skupiny dodávateľov. Všetci členovia skupiny dodávateľov musia udeliť písomné plnomocenstvo jednému z členov skupiny dodávateľov (vedúci člen skupiny), konať v mene všetkých členov skupiny dodávateľov počas celého procesu verejného obstarávania, prijímať pokyny v tomto verejnom obstarávaní a konať v mene skupiny pre prípad prijatia ponuky, podpisu zmluvy a komunikácie/zodpovednosti v procese plnenia zmluvy.
III.1.4) Ďalšie osobitné podmienky
III.2) PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1) Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uchádzač musí spĺňať nasledovné podmienky účasti vo verejnom obstarávaní:
1.1Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 26 a nasledujúce zákona č. 25/2006 Z .z., vo väzbe na § 128 a nasledujúce zákona č. 25/2006 Z. z.
1.2Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa bodu 1.1, za každého člena skupiny dodávateľov osobitne.
1.3Verejný obstarávateľ uzná rovnocenné potvrdenie vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ musí prijať aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom. Verejný obstarávateľ vyhodnocuje splnenie podmienok účasti podľa § 26 zákona č. 25/2006 Z. z. spôsobom podľa § 128 ods. 3 zákona č. 25/2006 Z. z.
1.4Odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky účasti podľa § 26 zákona č. 25/2006 Z. z., vo vzťahu k predmetu zákazky a potreby ich zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona č. 25/2006 Z. z.: Podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia určil verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 26 zákona č. 25/2006 Z. z.
III.2.2) Ekonomická a finančná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uchádzač v ponuke predloží nasledovné doklady, ktorými preukazuje ekonomické a finančné postavenie:
2.1 § 27 ods.1 písm. a) zákona č. 25/2006 Z. z.
2.2 § 27 ods. 1 písm. c) zákona č. 25/2006 Z. z.
2.3 § 27 ods. 1 písm. d) zákona č. 25/2006 Z. z.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
2.1Minimálna úroveň požadovaná verejným obstarávateľom podľa § 32 ods. 6 zákona č. 25/2006 Z. z. a bodu III.2.2) 2.1 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania:
Vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky / bánk, ktorým uchádzač preukáže, že
uchádzač nebol v nepovolenom debete za obdobie posledného kalendárneho roka 2013, a nie je v nepovolenom debete ku dňu vystavenia vyjadrenia banky,
jeho bežný účet nebol predmetom exekúcie za obdobie posledného kalendárneho roka 2013, a nie je predmetom exekúcie ku dňu vystavenia vyjadrenia banky.
v prípade splácania úveru, dodržuje splátkový kalendár,
Výpis z účtu sa nepovažuje za vyjadrenie banky a verejný obstarávateľ ho neuzná. Predložené vyjadrenie musí byť nie staršie ako tri mesiace ku dňu predloženia ponuky.
K vyjadreniu banky/bánk sa požaduje predložiť aj čestné vyhlásenie uchádzača, že ku dňu predkladania ponúk má otvorené účty len v bankách, od ktorých predložil vyjadrenie.
Odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky účasti podľa § 27 zákona č. 25/2006 Z. z., vo vzťahu k predmetu zákazky a potreby ich zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona č. 25/2006 Z. z.: Požiadavka sleduje cieľ nájsť schopného dodávateľa, ktorý si plní všetky svoje záväzky včas a riadne.
2.2 Minimálna úroveň požadovaná verejným obstarávateľom podľa § 32 ods. 6 zákona č. 25/2006 Z. z. a bodu III.2.2) 2.2 oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania:
Súvaha alebo výkaz o majetku a záväzkoch za hospodárske roky 2011 a 2012, za ktoré sú požadované doklady dostupné, v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti, overená príslušným správcom dane alebo audítorom, a to v originály alebo overenej fotokópii.
Uvedená forma overenia jednotlivých predložených dokladov musí byť dodržaná, inú formu overenia nebude verejný obstarávateľ akceptovať.
Odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky účasti podľa § 27 zákona č. 25/2006 Z. z., vo vzťahu k predmetu zákazky a potreby ich zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona č. 25/2006 Z. z.: Požiadavka mapuje stav ekonomickej a finančnej situácie uchádzača a sleduje cieľ nájsť spôsobilého a ekonomicky stabilného zmluvného partnera.
2.3 Minimálna úroveň požadovaná verejným obstarávateľom podľa § 32 ods. 6 zákona č. 25/2006 Z. z. a bodu III.2.2) 2.3 oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania:
Prehľad o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, za hospodárske roky 2011 a 2012, za ktoré sú požadované doklady dostupné, v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.
Uchádzač predloží:
a)Výkaz/výkazy ziskov a strát alebo výkaz/výkazy o príjmoch a výdavkoch za hospodárske roky 2011 a 2012, potvrdené miestne príslušným správcom dane alebo audítorom, a to v originály alebo overenej fotokópii. Uvedená forma overenia jednotlivých predložených dokladov musí byť dodržaná, inú formu overenia nebude verejný obstarávateľ akceptovať.
b)Vyhlásenie uchádzača o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, za hospodárske roky 2011 a 2012, za ktoré sú požadované doklady dostupné, v ktorom uvedie údaje za jednotlivé roky a údaje za požadované hospodárske roky spolu. Vyhlásenie musí byť podpísané štatutárnym orgánom uchádzača alebo splnomocnenou oprávnenou osobou (v takom prípade uchádzač predloží aj originál alebo overenú fotokópiu splnomocnenia tejto osoby na zastupovanie).
Minimálne požiadavky:
Požadovaný obrat v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, za hospodárske roky 2011 a 2012, za ktoré sú požadované doklady dostupné, v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti, musí byť minimálne vo výške 1.000.000,- EUR bez DPH.
Odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky účasti podľa § 27 zákona č. 25/2006 Z. z., vo vzťahu k predmetu zákazky a potreby ich zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona č. 25/2006 Z. z.: Požiadavka mapuje stav ekonomickej a finančnej situácie uchádzača a sleduje cieľ nájsť spôsobilého a ekonomicky stabilného zmluvného partnera.
2.4 Ak uchádzač nedokáže z objektívnych dôvodov preukázať ekonomické a finančné postavenie určenými dokladmi, verejný obstarávateľ môže uznať aj iné doklady, ktorými sa preukazuje ekonomické a finančné postavenie.
2.5 Z uchádzačom predkladaných dokladov a/alebo dokumentov preukazujúcich spôsobilosť podľa § 27 zákona č. 25/2006 Z. z. musí byť zrejmé splnenie vyššie identifikovanej/identifikovaných minimálnej/minimálnych úrovne/úrovní požadovanej/požadovaných verejným obstarávateľom.
2.6 V prípade, že uchádzač využije na preukázanie finančného a ekonomického postavenia finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah v čase predloženia ponuky, je uchádzač povinný verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z. z. vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač preukázal finančné a ekonomické postavenie zdrojmi inej osoby a počas trvania zmluvy, koncesnej zmluvy alebo rámcovej dohody dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
V prípade nadlimitnej zákazky s predpokladanou hodnotou najmenej 10 miliónov eur, na účely preukázania finančného a ekonomického postavenia finančnými zdrojmi tretej osoby je verejný obstarávateľ oprávnený akceptovať len doklad podľa § 27 ods. 1 písm. a) zákona č. 25/2006 Z. z.
2.7 V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, požaduje sa preukázanie podmienok účasti podľa bodu 2.1 týchto súťažných podkladov a bodu III.2.2) 2.1 2.3 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania, za všetkých členov skupiny spoločne.
2.8 Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedčených kópií všetkých dokladov uvedených podľa bodu 2.1 týchto súťažných podkladov a bodu III.2.2) 2.1- 2.3 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania.
2.9 Splnenie podmienok účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač alebo uchádzači, ktorí sa umiestnili na prvom až treťom mieste v poradí podľa § 44 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z. z. v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom.
2.10 Verejný obstarávateľ uzná rovnocenné potvrdenie vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ musí prijať aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom.
III.2.3) Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uchádzač v ponuke predloží nasledovné doklady, ktorými preukazuje technickú alebo odbornú spôsobilosť na dodanie predmetu zákazky:
3.1 § 28 ods. 1 písm. d) vo väzbe na § 29 zákona č. 25/2006 Z. z. zákona č. 25/2006 Z. z.
3.2 § 28 ods.1 písm. j) zákona č. 25/2006 Z. z.
3.3 § 28 ods. 1 písm. g) zákona č. 25/2006 Z. z.
3.4 § 28 ods.1 písm. k) zákona č. 25/2006 Z. z.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
3.1 Minimálna úroveň požadovaná verejným obstarávateľom podľa § 32 ods. 6 zákona č. 25/2006 Z. z. a bodu III.2.3) 3.1 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania:
Uchádzač preukáže a doloží, že je držiteľom platného certifikátu riadenia kvality podľa normy ISO 9001 alebo porovnateľného certifikátu pre oblasť rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky alebo porovnateľného certifikátu, pričom tento certifikát musí vychádzať zo slovenských technických noriem, alebo z noriem členských štátov Európskeho spoločenstva. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné certifikáty vydané orgánmi z členských štátov. Verejný obstarávateľ prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom, ktoré sú rovnocenné opatreniam riadenia kvality podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu.
Odôvodnenie primeranosti použitia každej určenej podmienky účasti a potrebe ich zahrnutia medzi podmienky účasti v súlade s ustanovením § 32 ods. 6 zákona č. 25/2006 Z. z.: Primerane stanovené k predmetu zákazky. Uchádzač musí preukázať, že disponuje príslušným certifikátom riadenia kvality.
3.2 Minimálna úroveň požadovaná verejným obstarávateľom podľa § 32 ods. 6 zákona č. 25/2006 Z. z. a bodu III.2.3) 3.2 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania:
Údaje o strojnom a technickom vybavení, ktoré má uchádzač k dispozícii na poskytnutie služby. Splnenie tejto podmienky preukáže predložením písomného zoznamu zariadení, ktoré použije pri zabezpečovaní zákazky. Zoznam musí byť podpísaný oprávnenou osobou konať za uchádzača. Uchádzač preukáže, že disponuje týmto minimálnym zodpovedajúcim technickým vybavením: ETDRS, Fundus kamera s FAG, SD OCT.
Odôvodnenie primeranosti použitia každej určenej podmienky účasti a potrebe ich zahrnutia medzi podmienky účasti v súlade s ustanovením § 32 ods. 6 zákona č. 25/2006 Z. z.: Primerane stanovené k predmetu zákazky. Uchádzač musí preukázať, že má k dispozícii strojové a technické vybavenie, ktorým dokáže zabezpečiť plnenie zmluvy v plnom rozsahu pri dodržaní požiadaviek na kvalitu.
3.3 Minimálna úroveň požadovaná verejným obstarávateľom podľa § 32 ods. 6 zákona č. 25/2006 Z. z. a bodu III.2.3) 3.3 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania:
Uchádzač preukáže odbornú úroveň personálneho zabezpečenia plnenia predmetu zákazky prostredníctvom minimálne 2 lekárov so špecializáciou II. stupňa v odbore oftalmológia.
3.3.1Minimálne požiadavky:
-špecializáciu II. stupňa v odbore oftalmológia preukáže:
-Profesijným životopisom (v minimálnom rozsahu podľa bodu 3.3.2).
-Čestným vyhlásením lekára, že bude k dispozícii na plnenie zmluvy.
3.3.2Minimálny rozsah profesijného životopisu:
-Titul, meno a priezvisko, štátna príslušnosť,
-Vzdelanie (inštitúcia, rok ukončenia, dosiahnutý najvyšší stupeň vzdelania, diplomy, absolvované školenia),
-História zamestnania (rok, miesto výkonu, zamestnávateľ, pozícia),
-Odborné skúsenosti (obdobie rok od - do, odberateľ, pozícia),
-Čestné vyhlásenie o pravdivosti údajov uvedených v životopise,
-Dátum a podpis.
Odôvodnenie primeranosti použitia každej určenej podmienky účasti a potrebe ich zahrnutia medzi podmienky účasti v súlade s ustanovením § 32 ods. 6 zákona č. 25/2006 Z. z.: Primerane stanovené k predmetu zákazky. Podmienka má zabezpečiť, aby verejný obstarávateľ vedel o schopnosti uchádzača riadne plniť predmet zákazky.
3.4 Minimálna úroveň požadovaná verejným obstarávateľom podľa § 32 ods. 6 zákona č. 25/2006 Z. z. a bodu III.2.3) 3.4 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania:
Uchádzač predloží informáciu o podiele plnenia zo zmluvy, ktorý má v úmysle zabezpečiť subdodávateľom, spolu s uvedením identifikačných údajov subdodávateľa, ak je známy, v rozsahu meno a priezvisko, obchodné meno alebo názov, adresa pobytu alebo sídlo, identifikačné číslo alebo dátum narodenia, ak nebolo pridelené identifikačné číslo.
Odôvodnenie primeranosti použitia každej určenej podmienky účasti a potrebe ich zahrnutia medzi podmienky účasti v súlade s ustanovením § 32 ods. 6 zákona č. 25/2006 Z. z.: Primerane stanovené k predmetu zákazky. Podmienka má zabezpečiť, aby verejný obstarávateľ vedel o schopnosti uchádzača riadne plniť predmet zákazky, prípadne zabezpečiť plnenie predmetu zákazky tretími osobami.
3.5 Z uchádzačom predkladaných dokladov a/alebo dokumentov preukazujúcich spôsobilosť podľa § 28 zákona č. 25/2006 Z. z. musí byť zrejmé splnenie vyššie identifikovanej/identifikovaných minimálnej/minimálnych úrovne/úrovní požadovanej/požadovaných verejným obstarávateľom.
3.6 V prípade, že uchádzač využije na preukázanie technickej/odbornej spôsobilosti technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah v čase predloženia ponuky, je uchádzač povinný verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej/odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z. z. vo vzťahu k predmetu zákazky, na ktorý boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač preukázal technickú alebo odbornú spôsobilosť technickými a odbornými kapacitami inej osoby a počas trvania zmluvy, koncesnej zmluvy alebo rámcovej dohody dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
3.7 V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, požaduje sa preukázanie podmienok účasti podľa bodov 3.1-3.4 súťažných podkladov a príslušných bodov Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania, za všetkých členov skupiny spoločne.
3.8 Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedčených kópií všetkých dokladov uvedených v bodoch 3.1-3.4 súťažných podkladov a príslušných bodov Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania.
3.9 Splnenie podmienok účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač alebo uchádzači, ktorí sa umiestnili na prvom až treťom mieste v poradí podľa § 44 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z. z. v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom.
3.10 Verejný obstarávateľ uzná rovnocenné potvrdenie vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ musí prijať aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom.
III.2.4) Informácie o vyhradených zákazkách
III.3) OSOBITNÉ PODMIENKY PRE ZÁKAZKY NA POSKYTOVANIE SLUŽIEB
III.3.1) Informácie o konkrétnej profesii
III.3.2) Pracovníci zodpovední za poskytnutie služby
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
Otvorená
IV.2) KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Elektronická aukcia sa uskutoční podľa § 43 zákona č. 25/2006 Z. z. Podrobné informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
IV.3) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1) Referenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
NOVARTIS-2014-NZ-VS-screning
IV.3.2) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tejto zákazky
Ak áno Predbežné oznámenie
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2014/S 025-039536
z: 05.02.2014
IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 24.03.2014 10:00
IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 24.03.2014 10:00
IV.3.6) Jazyk (jazyky), v ktorom možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Iné: SK, CS
Lehoty a podmienky verejnej súťaže
IV.3.7) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Dátum: 30.06.2014
IV.3.8) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 24.03.2014 14:00
Miesto: PRO - TENDER s.r.o., Smetanova 9, 040 01 Košice, Slovenská republika.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Operačný program: Výskum a vývoj, Prioritná os 4: Podpora výskumu a vývoja v Bratislavskom kraji, Opatrenie 4.1: Podpora sietí excelentných pracovísk výskumu a vývoja ako pilierov rozvoja regiónu v Bratislavskom kraji. Kód výzvy: OPVaV-2013/4.1/04-SORO. Názov projektu: Podpora sietí excelentných pracovísk výskumu a vývoja ako pilierov rozvoja regiónu v Bratislavskom kraji. ITMS kód projektu: NFP26240120038.
VI.3) DOLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. K súťažným podkladom je umožnený neobmedzený a priamy prístup elektronickými prostriedkami v systéme PROTENDER.sk na adrese http://www.protender.sk/akcia/aktualne v lehote podľa bodu IV.3.3 tohto oznámenia.
2. Žiadosť o vysvetlenie požiadaviek uvedených v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania, podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, súťažných podkladov, informatívneho dokumentu alebo inej sprievodnej dokumentácie (ďalej len žiadosť o vysvetlenie):
a. Lehota pre doručenie žiadosti o vysvetlenie: 14.03.2014 10:00 hod.
b. Spôsob predloženia žiadosti o vysvetlenie: zaslanie e-mailu na adresu podľa bodu I.1) Ďalšie informácie možno získať na adrese: tohto oznámenia alebo podľa bodu 1.2 časti A. súťažných podkladov.
c. Spôsob poskytnutia vysvetlenia: záujemcovia budú informovaní e-mailom o zverejnení vysvetlenia v systéme PROTENDER.sk na adrese http://www.protender.sk/akcia/aktualne pri príslušnej akcii.
3. Verejný obstarávateľ nie je povinný v rámci dorozumievania podľa bodov 1 a 2 komunikovať so záujemcami písomne v listinnej forme.
4. Dátum a čas uvedený v bode IV.3.8) Podmienky na otváranie ponúk je dátum a čas otvárania ponúk a časti ponúk Ostatné.
5. Pri použití elektronickej aukcie je otváranie ponúk podľa § 41 zákona č. 25/2006 Z. z. neverejné, údaje podľa § 41 ods. 3 zákona č. 25/2006 Z. z. komisia nezverejňuje a zápisnica podľa § 41 ods. 5 zákona č. 25/2006 Z. z. sa neodosiela.
6. Verejný obstarávateľ vyhodnotí splnenie podmienok účasti prostredníctvom komisie podľa nasledujúcich pravidiel: Hodnotenie splnenia podmienok účasti bude založené na preskúmaní splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia uchádzačov podľa § 26 zákona č. 25/2006 Z. z., finančného a ekonomického postavenia podľa § 27 zákona č. 25/2006 Z. z. a technickej alebo odbornej spôsobilosti uchádzačov podľa § 28 zákona č. 25/2006 Z. z. v intenciách podmienok uvedených v tomto oznámení. Posúdenie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa postavenia uchádzačov v tomto verejnom obstarávaní sa vykoná z podkladov predložených podľa požiadaviek uvedených v bode III.2.1), III.2.2 a III.2.3) tohto oznámenia v súlade so zákonom č. 25/2006 Z. z.
7. Verejný obstarávateľ požaduje predloženie nasledovných dokladov:
7.1 Platný štatút indikačného a aplikačného odborného pracoviska, so štatútom nemocnica, špecializovaná nemocnica v odbore oftalmológia.
7.2 Čestné vyhlásenie uchádzača, že realizoval minimálne 10 000 odborných oftalmologických vyšetrení ročne.
7.3 Čestné vyhlásenie uchádzača k formuláru Screening pacientov - SQA Workbook (viď súťažné podklady).
7.4 Zo strany pracoviska (viď bod 7.1) preukázaná koordinácia minimálne jedného interdisciplinárneho projektu so zodpovedajúcim zameraním oftalmológia, diabetológia (doložená zmluvou alebo publikáciou, .).
7.5 Odborná spôsobilosť preukázaná aktívnou participáciou pracoviska v intervenčných štúdiách so zodpovedajúcim zameraním oftalmológia, diabetológia (doložená zmluvou alebo publikáciou.),
7.6 Vzhľadom na rozsah epidemiologického prieskumu (v ktorom sa predpokladá celkovo 5000 skrinovaných pacientov s Diabetes Mellitus, približne v 50 diabetologických ambulanciách, s odoslaním na oftalmologické vyšetrenie do približne 10 spádových oftalmologických centier) zmluvne podložená spolupráca s minimálne 15 diabetologickými ambulanciami a 1 oftalmologickým centrom pre diagnostiku diabetickej retinopátie v pomernom geografickom rozložení:
-Bratislava a západ Slovenska minimálne 5 diabetologických ambulancií a (1 oftalmologické centrum pre diagnostiku diabetickej retinopátie),
-Stredné Slovensko minimálne 5 diabetologických ambulancií a (1 oftalmologické centrum pre diagnostiku diabetickej retinopátie),
-Východné Slovensko minimálne 5 diabetologických ambulancií (1 oftalmologické centrum pre diagnostiku diabetickej retinopátie).
VI.4) ODVOLACIE KONANIE
VI.4.1) Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
Orgán zodpovedný za mediáciu
Novartis Slovakia s.r.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36723304
Galvaniho15/A , 82104 Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 250706234
Email: veronika.jesenicova@novartis.com
Internetová adresa (URL): http://www.novartis.sk
VI.4.2) Podanie odvolania
Presné informácie o termínoch na podanie odvolania: V zmysle zákona č. 25/2006 Z.z.
VI.4.3) Úrad, od ktorého možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
10.02.2014

Redakčné opravy

3504 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 52/2014
V oznámení 02064-MSS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Novartis Slovakia s.r.o., Galvaniho15/A, 821 04 Bratislava zverejnenom vo VVO č. 030/2014 zo dňa 12.02.2014 boli nesprávne zverejnené údaje III.2.3)Technická spôsobilosť bod 3.4 Namiesto: 3.4 Minimálna úroveň požadovaná verejným obstarávateľom podľa § 32 ods. 6 zákona č. 25/2006 Z. z. a bodu III.2.3) 3.4 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania: Uchádzač predloží informáciu o podiele plnenia zo zmluvy, ktorý má v úmysle zabezpečiť subdodávateľom, spolu s uvedením identifikačných údajov subdodávateľa, ak je známy, v rozsahu meno a priezvisko, obchodné meno alebo názov, adresa pobytu alebo sídlo, identifikačné číslo alebo dátum narodenia, ak nebolo pridelené identifikačné číslo. Odôvodnenie primeranosti použitia každej určenej podmienky účasti a potrebe ich zahrnutia medzi podmienky účasti v súlade s ustanovením § 32 ods. 6 zákona č. 25/2006 Z. z.: Primerane stanovené k predmetu zákazky. Podmienka má zabezpečiť, aby verejný obstarávateľ vedel o schopnosti uchádzača riadne plniť predmet zákazky, prípadne zabezpečiť plnenie predmetu zákazky tretími osobami. Viď: 3.4 Minimálna úroveň požadovaná verejným obstarávateľom podľa § 32 ods. 6 zákona č. 25/2006 Z. z. a bodu III.2.3) 3.4 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania: Uchádzač predloží čestné vyhlásenie o podiele plnenia zo zmluvy, ktorý má v úmysle zabezpečiť subdodávateľom, spolu s uvedením identifikačných údajov subdodávateľa, ak je známy, v rozsahu meno a priezvisko, obchodné meno alebo názov, adresa pobytu alebo sídlo, identifikačné číslo alebo dátum narodenia, ak nebolo pridelené identifikačné číslo. Odôvodnenie primeranosti použitia každej určenej podmienky účasti a potrebe ich zahrnutia medzi podmienky účasti v súlade s ustanovením § 32 ods. 6 zákona č. 25/2006 Z. z.: Primerane stanovené k predmetu zákazky. Podmienka má zabezpečiť, aby verejný obstarávateľ vedel o schopnosti uchádzača riadne plniť predmet zákazky, prípadne zabezpečiť plnenie predmetu zákazky tretími osobami. VI.3) DOLŇUJÚCE INFORMÁCIE Doplnený text: 7.7 Vyplnená príloha č. 6 súťažných podkladov nasledovne: - V prípade ak uchádzač nebude využívať subdodávky v rámci daného verejného obstarávania a celé plnenie zabezpečí sám, vyplní a predloží v ponuke prvú stranu prílohy č. 6 súťažných podkladov, - V prípade ak uchádzač bude využívať subdodávky v rámci daného verejného obstarávania, vyplní a predloží v ponuke druhú stranu prílohy č. 6 súťažných podkladov. Predloženie tohto dokladu bude zároveň akceptované na preukázanie splnenia podmienky účasti podľa bodu 3.4 časti F. Podmienky účasti.

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité