Oznámenie 2430 - MSS

Obsah

2430 - MSS
Vestník č. 38/2014 - 22.02.2014

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 2 podľa Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) č. 842/2011

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA
TISINA s.r.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31727042
Kamienka 532 , 06532 Kamienka

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Kamienka 532
Kontaktná osoba: Ing. Slavomír Vislocký
Mobil: +421 907996457
Telefón: +421 907996457
Fax: +421 524362176
Email: tisina@stonline.sk
Internetová adresa (internetové adresy)
Ďalšie informácie možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na adrese:
iné (vyplňte prílohu A.II)
Príloha A.II): ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA, ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ SÚŤAŽNÉ PODKLADY A DOPLŇUJÚCE DOKUMENTY
H&H INVEST s.r.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36825310
Farská 46 , 94901 Nitra

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Nitra
Kontaktná osoba: Tomáš Hyčko
Mobil: +421 944718659
Telefón: +421 944718659
Email: vapnenie.kamienka@gmail.com
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na:
iné (vyplňte prílohu A.III)
Príloha A.III): ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA, KAM SA MUSIA ZASIELAŤ PONUKY/ŽIADOSTI O ÚČASŤ
H&H INVEST s.r.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36825310
Farská 46 , 94901 Nitra

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Nitra
Kontaktná osoba: Tomáš Hyčko
Mobil: +421 944718659
Telefón: +421 944718659
Email: vapnenie.kamienka@gmail.com
I.2) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa
Iné (uveďte)
Iný verejný obstarávateľ: osoba podľa § 7
I.3) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Hlavný predmet alebo predmety činnosti:
Iné (uveďte)
Iný predmet: Lesné hospodárstvo
I.4) ZADANIE ZÁKAZKY V MENE INÝCH VEREJNÝCH OBSTARÁVATEĽOV
Verejný obstarávateľ nakupuje v mene iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) OPIS
II.1.1) Názov pridelený zákazke verejným obstarávateľom
Kamienka - Projekt vápnenia v rámci ozdravných opatrení
II.1.2) Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služieb č. 3
Hlavné miesto alebo lokalita uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb: KÚ Kamienka
Kód NUTS
SK
II.1.3) Informácie o verejnej zákazke, rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme (DPS)
Oznámenie zahŕňa verejnú zákazku
II.1.5) Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Úprava pôdneho prostredia- kompelxná revitalizácia pomocou obnových a pestovných opatrení a doplnenia zásob bázických živín leteckým vápnením- vrtuľníkom
II.1.6) Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 60441000-1
II.1.7) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
II.1.8) Časti
II.1.9) Informácie o variantoch
II.2) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZMLUVY
II.2.1) Celkové množstvo alebo rozsah
Rozsah je súčasťou podrobnej špecifikácie v prílohe súťažných podkladov.
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 514 910,0000 EUR
II.2.2) Informácie o opciách
II.2.3) Informácie o obnovenom obstarávaní
II.3) TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTA NA DOKONČENIE
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 9
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.1.1) Požadované zábezpeky a záruky
subjekt podľa § 7 požaduje zábezpeku podľa § 36 zákona o verejnom obstarávaní vo výške 15 000 EUR.
- poskytnutím bankovej záruky za uchádzača
- zložením finančných prostriedkov na bankový účet obstarávateľskej organizácie

spôsob zloženia zábezpeky bude bližšie špecifikovaný v súťažných podkladoch
III.1.2) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
1. Z nenávratného finančného príspevku - Program rozvoja vidieka SR 2 007-2 013, Os 2, opatrenie 2.1 - Obnova potenciálu lesného hospodárstva a zavedenie preventívnych opatrení.
2. Na plnenie predmetu zmluvy sa neposkytne preddavok.
3. Platba sa bude realizovať bezhotovostným platobným stykom na základe vystavených faktúr, splatnosť bude 30 dní odo dňa doručenia verejnému obstarávateľovi.
Podmienky financovania a platobné podmienky sú uvedené v Návrhu zmluvy o poskytnutí služieb - Príloha č.1 súťažných podkladov.
III.1.3) Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
v prípade prijatia ponuky skupiny dodávateľov vyžadujeme od tejto skupiny dodávateľov pred uzatvorením zmluvy vytvoriť právne vzťahy v zmysle platnej legislatívy
III.1.4) Ďalšie osobitné podmienky
III.2) PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1) Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia
podľa § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.Podnikateľ vo verejnom obstarávaní preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 26 zákona údajmi a dokladmi, zapísanými v zozname podnikateľov.
Splnenie podmienok účasti podľa § 26 zákona sa vyhodnocuje spôsobom podľa § 128 ods. 3 zákona. Splnenie podmienok účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača podľa § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom.
III.2.2) Ekonomická a finančná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
podľa § 27 ods. 1 písm. a) vyjadrením banky/všetkých bánk, v ktorých má záujemca účty, o solventnosti preukazujúcim skutočnosť, že záujemca je schopný plniť svoje finančné záväzky, účet/účty záujemcu za posledné 3 roky neboli v nepovolenom debete, záujemca v prípade splácania úveru dodržiava splátkový kalendár, bežný účet záujemcu nebol a ani nie je v čase predkladania súťažnej ponuky predmetom exekúcie. Vyjadrenie sa predkladá ako originál alebo úradne osvedčená fotokópia a nebude v posledný deň lehoty určenej na predkladanie ponúk staršie ako tri mesiace.
Súčasne uchádzač predloží čestné vyhlásenie, že predložil vyjadrenia všetkých bánk, v ktorých má vedený účet, podpísané štatutárnym zástupcom uchádzača alebo osobou oprávnenou konať za uchádzača. Pre spresnenie sa uvádza, že výpis z účtu sa nepovažuje za potvrdenie banky.

2.2 podľa § 27 ods. 1 písm. d) - obratom v oblasti, ktorej sa týka predmet zákazky za predchádzajúce 3 roky - (rok , 2 011,201 2 a 2 013). Dôkazný prostriedok 1) výkaz ziskov a strát (podnikateľ - právnická osoba) za posledné 3 roky alebo za kratšie obdobie, podľa toho za ktoré sú tieto údaje dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti - potvrdený štatutárnym zástupcom uchádzača, alebo výkaz o príjmoch a výdajoch za posledné 3 roky alebo za kratšie obdobie, podľa toho za ktoré sú tieto údaje dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti (podnikateľ - fyzická osoba) potvrdený štatutárnym zástupcom uchádzača. Vyžaduje sa predloženie originálov alebo overených kópií. Z predložených dokladov musí byť zrejmý jednoznačný obrat (príjem v prípade podnikateľa fyzickej osoby) - zvýraznený farebne, napr. zvýrazňovačom. Pokiaľ uchádzač nemá zákonnú povinnosť mat uzavreté účtovníctvo za rok 2 013 do lehoty podávania podávania súťažných ponúk, rok 2 013 uvedie ako predpoklad. Ak záujemca/uchádzač nemá sídlo v SR a krajina v jeho sídle požadované doklady, verejný obstarávateľ prijme aj iný doklad (ekvivalent), ktorým uchádzač preukáže splnenie požadovanej podmienky. Na preukázanie finančného a ekonomického postavenia môže záujemca využiť finančné zdroje inej osoby podľa §27, ods. 2 zákona o VO, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí záujemca preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Odôvodnenie v zmysle § 32 ods.6 zákona o verejnom obstarávaní: verejný obstarávateľ požadovaním týchto podmienok účasti v bode 2.1.,2.2. skúma ekonomickú silu a finančnú stabilitu uchádzačov. Taktiež z dôvodu uistenia sa, že výber úspešného uchádzača bude z uchádzačov, ktorí sú schopní si plniť finančné záväzky, sú ekonomicky stabilní, budú schopní prefinancovať časť zákazky vzhľadom na dĺžku splatnosti faktúr a financovania bez preddavkov alebo záloh. Z požadovaných účtovných výkazov budú kontrolované obraty uchádzačov za uvedené roky v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
Minimálna úroveň požadovaná verejným obstarávateľom podľa § 32 ods. 6 zákona o VO k bodu 2.2 Uchádzač preukáže výšku obratu v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka za roky 2 011,201 2 a 2 013 alebo za kratšie obdobie, podľa toho za ktoré sú tieto údaje dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti spolu minimálne 2 000 000,00 EUR alebo ekvivalent v inej mene. V prípade obratov, ktoré sú vyjadrené v inej mene ako euro, je potrebné na prepočítanie tejto meny na euro použiť kurz Národnej banky Slovenska, aktuálny v posledný deň v príslušnom hospodárskom roku, v ktorom došlo ku skutočnosti, rozhodujúcej pre preukázanie splnenia predmetnej podmienky účasti.
2.3. Ak uchádzač nedokáže s objektívnych dôvodov preukázať finančné a ekonomické postavenie určenými dokladmi, obstarávateľ
III.2.3) Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
§ 28 ods. 1 písm. a) zoznamom dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky doplneným potvrdeniami o kvalite dodania tovaru alebo poskytnutia služieb s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom
1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní, doplneným dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané
3.2
Verejný obstarávateľ požaduje dokladovať min. 3 akcie/zákazky rovnakého alebo podobného charakteru (za zákazky rovnakého a podobného charakteru sú letecké služby v lesnom a vodnom hospodárstve vykonávané vrtuľníkovou leteckou technikou pri aplikácii pevných hnojív) za posledné 3 roky z ktorých aspoň jedna bola min. 514 000,00 € bez DPH za 3 roky pomocou vrtuľníka.
3.3
Odôvodnenie primeranosti podmienky v zmysle § 32 ods. 6:
Preukázanie skúsenosti záujemcu vo vzťahu k predmetu zákazky a tým úspešne realizovať zákazku
§ 28 ods. 1 písm. g) údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za riadenie stavebných prác alebo za poskytnutie služby.Požadujeme dokumenty/údaje o odbornej kvalifikácii min.3 osoby/piloti:
3.4
Platný pilotný preukaz pre daný typ predkladanej leteckej techniky
3.5
Platné osvedčenie pilotov podľa § 18 zákona č. 193/2 005 Z.z. o odbornej spôsobilosti na aplikáciu prípravkov na ochranu rastlín lebo iných prípravkov aplikátorov v poľnohospodárstve.
Uchádzač predloží overené fotokópie osvedčení potvrdzujúcich odbornú spôsobilosť týchto osôb vydaných podľa slovenskej legislatívy alebo legislatívy krajiny pôvodu odborne spôsobilej osoby.
Odôvodnenie primeranosti podmienky v zmysle § 32 ods. 6:
Preukázanie skúsenosti záujemcu vo vzťahu k predmetu zákazky a tým úspešne realizovať službu.
§ 28 ods. 1 písm. j) údaje o strojovom a technickom vybavení, ktoré má uchádzač alebo záujemca k dispozícii na uskutočnenie stavebných prác alebo na poskytnutie služby.
Uchádzač predloží čestné vyhlásenie, že vlastní alebo má v prenájme minimálne 3 ks vrtuľníkov na plnenie predmetu zmluvy.
3.7
doložiť platné osvedčenie o letovej spôsobilosti vrtuľníka,
3.11
Čestné vyhlásenie, že všetky vrtuľníky sú vybavené GPS prístrojmi pre zabezpečenie požadovanej aplikácie ošetrovanej plochy, ktoré zaznamenajú začiatok a koniec aplikácie s dátovým výstupom, zaznamenaným na dvoch nezávislých nosičoch.
3.12
dokladovať fotodokumentáciu s technickým popisom GPS zariadenia
Uchádzač predloží čestné vyhlásenie, že vlastní alebo má v prenájme minimálne 2 ks autocisterny na zásobovanie leteckým palivom.
3.13
s platnými osvedčeniami o schválení vozidla na prepravu určitých nebezpečných vecí
Odôvodnenie primeranosti podmienky v zmysle § 32 ods. 6:
Pre zabezpečenie realizácie služby a pre dodržanie časového harmonogramu je nutne mať k dispozícii primerané množstvá techniky.
3.14
§ 29 certifikát kvality vydaný nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie noriem zabezpečenia kvality uchádzačom alebo záujemcom.
Predloženie certifikátu kvality vydaného nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie noriem zabezpečenia kvality, pričom môže využiť systémy zabezpečenia kvality vyplývajúce z Európskych noriem ISO 9 001:2 005 alebo ich ekvivalent. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov a rovnako prijme aj iné dôkazy, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie kvality podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu.
Odôvodnenie primeranosti podmienky v zmysle § 32 ods. 6:
Certifikát kvality preukazuje, že uchádzač má kvalitatívne, organizačné a logistické predpoklady na realizáciu zadávanej zákazky.
3.15
§ 30 certifikát kvality vydaný nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie určitých noriem environmentálneho riadenia uchádzačom alebo záujemcom
Predloženie certifikátu kvality vydaného nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie určitých noriem environmentálneho riadenia (environmentálne manažérstvo a audit alebo normy environmentálneho manažérstva) ISO 14 001:2 005, resp. ich ekvivalent , pričom môže využiť systémy takého riadenia vyplývajúce z Európskych noriem . Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov a rovnako prijme aj iné dôkazy, ktoré sú rovnocenné opatreniam environmentálneho riadenia podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu.

Odôvodnenie primeranosti podmienky v zmysle § 32 ods. 6:
Certifikát environmentálneho riadenia preukazuje, že uchádzač má dostatočné predpoklady na dodržiavanie environmentálnych požiadaviek a na kvalitnú realizáciu zadávanej zákazky. Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté.
Ak uchádzač preukázal technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť technickými a odbornými kapacitami inej osoby a počas trvania zmluvy alebo rámcovej dohody dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
III.2.4) Informácie o vyhradených zákazkách
III.3) OSOBITNÉ PODMIENKY PRE ZÁKAZKY NA POSKYTOVANIE SLUŽIEB
III.3.1) Informácie o konkrétnej profesii
III.3.2) Pracovníci zodpovední za poskytnutie služby
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
Otvorená
IV.2) KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2) Informácie o elektronickej aukcii
IV.3) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1) Referenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
V-05
IV.3.2) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 07.04.2014 09:00
Cena: 10,0000 EUR
Podmienky a spôsob platby: Podmienky a spôsob platby: V pokladni alebo prevodom na účet , alebo peňažnou
poukážkou na číslo účtu: 530 544 187/0 900. Uchádzač pri vyzdvihnutí súťažných podkladov výpisom zo svojho účtu alebo ústrižkom poukážky, preukáže uhradenie uvedenej sumy.
IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 07.04.2014 09:00
IV.3.6) Jazyk (jazyky), v ktorom možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Iné: Slovenský a Český
Lehoty a podmienky verejnej súťaže
IV.3.7) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Dátum: 31.07.2014
IV.3.8) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 07.04.2014 10:00
Miesto: Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Otváranie časti ponúk "Ostatné" dňa 7.4.2014 o 10.00 hod. je neverejné. Otváranie častí ponúk, označených ako "Kritériá" vykoná komisia len vo vzťahu k ponukám, ktoré neboli vylúčené, a to na mieste a v čase oznámenom uchádzačom, ktorých ponuky neboli vylúčené, toto otváranie bude za účasti uchádzačov. Osoba podľa § 7 odošle všetkým uchádzačom, ktorých ponuky neboli vylúčené, oznámenie o mieste a čase otvárania týchto častí ponúk v zmysle zákona.
Dodatočné informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Štatutárni zástupcovia uchádzačov alebo osoby poverené štatutárnym zástupcom uchádzačov.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Program rozvoja vidieka 2 007 - 2 013
VI.3) DOLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Zmluva nadobúda účinnosť po splnení odkladacej podmienky, ktorá spočíva v tom, že dôjde k uzavretiu platnej a účinnej zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku medzi príslušným vykonávateľom pomoci a príjemcom pomoci, ktorým je objednávateľ, a to na základe jeho žiadosti o poskytnutie nenávratného finančného príspevku z Program rozvoja vidieka SR 2 007-2 013, Os 2, opatrenie 2.1 - Obnova potenciálu lesného hospodárstva a zavedenie preventívnych opatrení. V prípade neuzavretia zmluvy o nenávratný finančný príspevok v rámci uvedeného programu, verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo využiť inštitút odkladacej podmienky a následne zmluvu anulovať.
Úspešný uchádzač (zhotoviteľ) je povinný pred nástupom na vykonanie diela preukázať verejnému obstarávateľovi, že má uzatvorenú zmluvu na poistenie zodpovednosti za škodu spôsobenú v súvislosti s realizáciou a dokončením diela a odstránením všetkých jeho vád.V prípade osobného doručovania alebo doručovania prostredníctvom kuriéra je nutné vopred dohodnúť s kontaktnou osobou minimálne jeden pracovný deň vopred.Pokiaľ bude žiadosť o súťažné podklady napísaná v inom ako slovenskom alebo českom jazyku , jej súčasťou bude aj preklad do slovenského jazyka.
VI.4) ODVOLACIE KONANIE
VI.4.1) Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Úrad, od ktorého možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
20.02.2014

Profil Obstarávateľa


Dôležité