Oznámenie 2722 - MST

Obsah

2722 - MST
Vestník č. 43/2014 - 01.03.2014

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 2 podľa Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) č. 842/2011

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA
WMJ company, spol s r.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36295302
Prievozská 4D , 82109 Bratislava

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Euro Dotácie, a.s., Na Šefranici 1280/8, 010 01 Žilina
Kontaktná osoba: Ing. Matej Pirošík
Telefón: +421 415665265
Fax: +421 2254640013
Email: pirosik@eurodotacie.sk
Internetová adresa (internetové adresy)
Ďalšie informácie možno získať na adrese:
iné (vyplňte prílohu A.I)
Príloha A.I): ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA, ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
Euro Dotácie, a.s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36438766
Na Šefranici 1280/8 , 01001 Žilina

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Euro Dotácie, a.s., Na Šefranici 1280/8, 010 01 Žilina
Kontaktná osoba: Ing. Matej Pirošík
Telefón: +421 415665265
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na adrese:
iné (vyplňte prílohu A.II)
Príloha A.II): ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA, ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ SÚŤAŽNÉ PODKLADY A DOPLŇUJÚCE DOKUMENTY
Euro Dotácie, a.s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36438766
Na Šefranici 1280/8 , 01001 Žilina

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Euro Dotácie, a.s., Na Šefranici 1280/8, 010 01 Žilina
Kontaktná osoba: Ing. Matej Pirošík
Telefón: +421 415665265
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na:
iné (vyplňte prílohu A.III)
Príloha A.III): ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA, KAM SA MUSIA ZASIELAŤ PONUKY/ŽIADOSTI O ÚČASŤ
Euro Dotácie, a.s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36438766
Na Šefranici 1280/8 , 01001 Žilina

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Euro Dotácie, a.s., Na Šefranici 1280/8, 010 01 Žilina
Kontaktná osoba: Ing. Matej Pirošík
Telefón: +421 415665265
I.2) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa
Iné (uveďte)
Iný verejný obstarávateľ: osoba podľa §7
I.3) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Hlavný predmet alebo predmety činnosti:
Iné (uveďte)
Iný predmet: Odlievanie železa
I.4) ZADANIE ZÁKAZKY V MENE INÝCH VEREJNÝCH OBSTARÁVATEĽOV
Verejný obstarávateľ nakupuje v mene iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) OPIS
II.1.1) Názov pridelený zákazke verejným obstarávateľom
Strednofrekvenčný menič pre taviacu pec
II.1.2) Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto alebo lokalita uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb: WMJ company, s.r.o., Robotnícka 14, 036 01 Martin
Kód NUTS
SK031
II.1.3) Informácie o verejnej zákazke, rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme (DPS)
Oznámenie zahŕňa verejnú zákazku
II.1.5) Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je dodávka strednofrekvenčného meniča pre taviacu pec.
II.1.6) Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 31151000-9
II.1.7) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
II.1.8) Časti
II.1.9) Informácie o variantoch
II.2) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZMLUVY
II.2.1) Celkové množstvo alebo rozsah
Predmet zákazky je bližšie špecifikovaný v súťažných podkladoch.
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 550 000,0000 EUR
II.3) TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTA NA DOKONČENIE
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 6
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.1.2) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Predmet zákazky bude financovaný v zmysle podmienok Operačného programu Životné prostredie.
III.2) PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1) Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní) spôsobom podľa § 26 a § 128 zákona o verejnom obstarávaní. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne.

Zdôvodnenie primeranosti požadovaných podmienok účasti podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: Podmienky účastí týkajúce sa osobného postavenia uchádzačov vychádzajú z taxatívne daných podmienok v zmysle § 26 zákona o verejnom obstarávaní.

UPOZORNENIE:
Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Verejný obstarávateľ požaduje predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti - osobné postavenie v originálnom vyhotovení alebo ako úradne osvedčené kópie týchto dokladov.
III.2.2) Ekonomická a finančná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
2.1 § 27 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní: Minimálna úroveň požadovaná osobou podľa § 7 podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní a bodu III.1.2) - 2.1 Výzvy na predkladanie ponúk: Vyjadrenie banky/bánk alebo pobočky zahraničnej banky/bánk (bánk vtedy, ak uchádzač má otvorených viac podnikateľských účtov vo viacerých bankách) nie staršie ako 3 mesiace ku dňu predkladania ponuky, že uchádzač nie je v nepovolenom debete, že si plní voči banke/bankám alebo pobočke/pobočkám všetky záväzky, ktoré vyplývajú zo zriadenia účtu, prípadne z plnenia si záväzkov vyplývajúcich z úverových vzťahov a jeho účet/účty nie sú predmetom exekúcie. Súčasne treba k vyjadreniu banky/bánk predložiť aj čestné vyhlásenie štatutárneho orgánu uchádzača, v ktorých bankách alebo pobočkách zahraničných bánk má vedený účet/vedené účty. Nie je možné nahradiť požadované potvrdenie, resp. potvrdenia príslušnej banky/bánk alebo pobočky/pobočiek výpisom z účtu uchádzača v príslušnej banke/bankách alebo pobočke/ pobočkách.

Zdôvodnenie primeranosti požadovaných podmienok účasti podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: Podmienku účasti v zmysle § 27 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní osoba podľa § 7 zadefinovala striktne vo vzťahu k predmetu zákazky za účelom dosiahnuť čestnú hospodársku súťaž medzi poskytovateľmi/dodávateľmi, ktorí sú schopní plniť si svoje záväzky a plniť/dodať predmet zákazky a je primeraná zložitosti a rozsahu predmetu zákazky, uchádzač týmto preukáže schopnosť plniť svoje finančné záväzky.

UPOZORNENIE:
Uchádzač môže na preukázanie ekonomického a finančného postavenia využiť ekonomické a finančné postavenie inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač osobe podľa § 7 preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie ekonomického a finančného postavenia. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej ekonomickými a finančnými kapacitami mieni preukázať svoju ekonomickú a finančnú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie ekonomickej a finančnej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač preukázal finančné a ekonomické postavenie zdrojmi inej osoby počas trvania zmluvy dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal, možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá. Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti - ekonomické a finančné postavenie, spoločne. Osoba podľa § 7 požaduje predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti ekonomické a finančné postavenie v originálnom vyhotovení alebo ako úradne osvedčené kópie týchto dokladov, pokiaľ nie je uvedené inak.
III.2.3) Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
3.1 podľa § 28 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní: Minimálna úroveň požadovaná osobou podľa § 7 podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní a bodu III.1.3) - 3.1 Výzvy na predkladanie ponúk: Uchádzač predloží zoznam dodávok tovarov za predchádzajúce tri roky (za predchádzajúce tri roky sa na účely tejto zákazky považujú tri roky predchádzajúce dňu, ktorý je posledným dňom lehoty na predkladanie ponúk) doplnený potvrdením o plnení v zmysle § 28 ods. 1 písm. a) bod 1. resp. 2 zákona o verejnom obstarávaní, ktorým preukáže realizáciu minimálne jednej dodávky rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky a to v minimálnej hodnote 550 000,00 EUR bez DPH/dodávka. Zoznam dodaných tovarov musí byť podpísaný štatutárnym orgánom uchádzača alebo splnomocnenou osobou oprávnenou konať za uchádzača (v takom prípade uchádzač predloží splnomocnenie tejto osoby na zastupovanie).

Zdôvodnenie primeranosti požadovaných podmienok účasti podľa § 32 ods. 6 zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní: Zoznam úspešne realizovaných zmlúv má garantovať odborné a kvalitné plnenie zákazky, ako aj preukázanie skúsenosti uchádzača s plnením zmlúv rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky a to s prihliadnutím na predpokladaný finančný objem požadovaného predmetu zákazky. Účelom, požiadavky na predloženie zoznamu dodávok tovarov v predchádzajúcom období, ako jednej z podmienok účasti týkajúcej sa technickej a odbornej spôsobilosti, ako aj minimálnej požadovanej úrovne štandardov, je najmä preukázanie skutočnosti, či mal uchádzač v tomto období dostatočnú materiálnu a personálnu vybavenosť, či je spoľahlivý a technicky spôsobilý zrealizovať predmet zákazky.

UPOZORNENIE:
Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti využiť technickú spôsobilosť inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač osobe podľa § 7 preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickú spôsobilosť mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač preukázal technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť technických a odbornými kapacitami inej osoby a počas trvania zmluvy dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, záujemca je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal, možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá. Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti technická alebo odborná spôsobilosť, spoločne. Osoby podľa § 7 požaduje predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti technická alebo odborná spôsobilosť v originálnom vyhotovení alebo ako úradne osvedčené kópie týchto dokladov, pokiaľ nie je uvedené inak.
III.2.4) Informácie o vyhradených zákazkách
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
Otvorená
IV.2) KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Elektronická aukcia nezačne skôr ako dva pracovné dni odo dňa odoslania výzvy na účasť v elektronickej aukcii.
IV.3) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1) Referenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
WMJ/NLT/T2
IV.3.2) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 14.04.2014 10:00
IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 14.04.2014 10:00
Lehoty a podmienky verejnej súťaže
IV.3.7) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Dátum: 30.09.2014
IV.3.8) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 14.04.2014 13:00
Miesto: Euro Dotácie, a.s., Na Šefranici 1280/8, 010 01 Žilina
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Operačný program Životné prostredie
VI.3) DOLŇUJÚCE INFORMÁCIE
(1) Súťažné podklady si záujemcovia vyžiadajú písomnou žiadosťou doručenou na adresu kontaktného miesta osoby podľa §7: Euro Dotácie, a.s., Na Šefranici 1280/8, 010 01 Žilina. Žiadosť musí obsahovať kompletné identifikačné údaje žiadateľa (názov, adresa sídla, adresa doručovania v prípade, že je iná ako adresa sídla), uvedený predmet žiadosti (čo sa žiada), meno referenta zodpovedného za žiadosť a jeho telefónne číslo. Na žiadosti doručené na inú adresu, alebo v inom jazyku alebo nezrozumiteľné žiadosti sa nebude reagovať. Po doručení kompletnej žiadosti budú záujemcovi na poštovú adresu doručené súťažné podklady. Tie budú poskytnuté výlučne v tlačenej forme. Osoba podľa §7 odporúča záujemcom, aby si vyžiadali súťažné podklady aj vtedy, ak získali tieto súťažné podklady od inej fyzickej alebo právnickej osoby. V prípade, že osoba podľa §7 nebude poznať identifikačné údaje resp. kontaktné údaje na záujemcov, nevie im zabezpečiť doručenie vysvetlení, zmien a iných informácií, ktoré by mohli mať vplyv na vypracovanie kvalifikovanej ponuky k tejto súťaži. V prípade, že si potenciálny záujemca nevyžiada súťažné podklady, koná tak na vlastnú zodpovednosť a vlastné riziko.

(2) V prípade, že bude záujemca chcieť preberať súťažné podklady osobne, odporúča sa dohodnúť si čas prevzatia súťažných podkladov telefonicky u kontaktnej osoby. Osobné prevzatie súťažných podkladov v pracovných dňoch od 9,00-11,00 hod. a od 14,00-15,00 hod.

(3) Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky, dokladov ktorými preukazuje splnenie podmienok účasti a iných dokladov, súvisiacich s touto výzvou znáša záujemca/uchádzač bez finančného nároku voči osobe podľa §7, a to bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania.

(4) Na účely zabezpečenia efektívnej, účinnej a účelnej hospodárskej súťaže si osoba podľa §7 vyhradzuje právo počítať lehoty doručenia zásielok záujemcom alebo uchádzačom nasledovne. Dôležité písomnosti, najmä informácie, vysvetlenia, žiadosti alebo iné písomnosti sa doručujú do rúk fyzickej alebo právnickej osobe (ďalej len adresát). Ak nebol adresát písomnosti, ktorá sa má doručiť, zastihnutý, hoci sa v mieste doručenia zdržiava, doručovateľ uloží písomnosť na pošte a adresáta o tom vhodným spôsobom upovedomí. Ak si adresát nevyzdvihne písomnosť do troch dní od uloženia, posledný deň tejto lehoty sa považuje za deň doručenia, aj keď sa adresát o uložení nedozvedel. Za miesto, kde sa adresát zdržiava sa považuje miesto jeho sídla, bydliska, miesta podnikania alebo miesto, ktoré uviedol dokumente, ktorý bol doručený do rúk osoby podľa §7. Ak adresát bezdôvodne odoprel písomnosť prijať, je doručená dňom, keď sa jej prijatie odoprelo. Ak má účastník konania, ktorý sa zdržiava v cudzine alebo tam má sídlo, opatrovníka alebo zástupcu v tuzemsku, doručí sa písomnosť tomuto opatrovníkovi alebo zástupcovi.

(5) Osoba podľa §7 si vyhradzuje právo zrušiť túto súťaž, alebo neprijať ani jednu z predložených ponúk, ak sa podstatne zmenia okolnosti za ktorých bola súťaž zverejnená alebo ak nastane niektorá z okolností uvedených v § 46 zákona o verejnom obstarávaní.

(6) Akákoľvek komunikácia medzi osobou podľa §7 a záujemcami/uchádzačmi bude výlučne v slovenskom jazyku a písomnou formou. Zo strany záujemcu/uchádzača bude akceptovaný aj český jazyk. Pri poskytnutí informácií elektronickými prostriedkami, napríklad elektronickou poštou, faxom a pod. (ďalej len elektronické prostriedky), ktorými nemožno trvalo zachytiť ich obsah, tieto informácie sa doručia aj v písomnej forme, najneskôr do 3 dní odo dňa odoslania informácie elektronickými prostriedkami, pri DODRŽANÍ stanovených lehôt. Pri zistení rozdielov medzi obsahom informácie bez trvalého zachytenia obsahu a informácie doručenej v písomnej forme je rozhodujúca písomná forma.

(7) Uchádzači predložia originály alebo úradne overené kópie dokladov, ktoré sú platné k termínu predloženia ponuky. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzačov so sídlom mimo územia Slovenskej republiky musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť úradne preložené do slovenského jazyka okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je preklad v štátnom jazyku.

(8) Ponuku záujemca doručí v zalepenej obálke s označením SÚŤAŽ - Strednofrekvenčný menič - NEOTVÁRAŤ poštou, kuriérnou službou alebo osobne na adresu kontaktného miesta osoby podľa §7. Na obale musí byť uvedené obchodné meno a sídlo uchádzača.

(9) Žiadosti o nápravu doručí záujemca poštou, kuriérnou službou alebo osobne na adresu osoby podľa §7 a zároveň kópiu na kontaktného miesto na adresu: Euro Dotácie, a.s., Na Šefranici 1280/8, 010 01 Žilina.
VI.4) ODVOLACIE KONANIE
VI.4.1) Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Úrad, od ktorého možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
27.02.2014

Redakčné opravy

3011 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 46/2014
V oznámení 02722-MST verejného obstarávateľa/obstarávateľa WMJ company, spol s r.o., Prievozská 4D, 821 09 Bratislava zverejnenom vo VVO č. 043/2014 zo dňa 01.03.2014 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2) Dodatočné informácie o elektronickej aukcii Namiesto: Elektronická aukcia sa nezačne skôr ako dva pracovné dni odo dňa odoslania výzvy na účasť v elektronickej aukcii. Viď: Elektronická aukcia sa nezačne skôr ako dva pracovné dni odo dňa odoslania výzvy na účasť v elektronickej aukcii. Elektronická aukcia sa riadi ustanoveniami § 43 zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch. VI.3) DOLŇUJÚCE INFORMÁCIE Namiesto: (1) Súťažné podklady si záujemcovia vyžiadajú písomnou žiadosťou doručenou na adresu kontaktného miesta osoby podľa §7: Euro Dotácie, a.s., Na Šefranici 1280/8, 010 01 Žilina. Žiadosť musí obsahovať kompletné identifikačné údaje žiadateľa (názov, adresa sídla, adresa doručovania v prípade, že je iná ako adresa sídla), uvedený predmet žiadosti (čo sa žiada), meno referenta zodpovedného za žiadosť a jeho telefónne číslo. Na žiadosti doručené na inú adresu, alebo v inom jazyku alebo nezrozumiteľné žiadosti sa nebude reagovať. Po doručení kompletnej žiadosti budú záujemcovi na poštovú adresu doručené súťažné podklady. Tie budú poskytnuté výlučne v tlačenej forme. Osoba podľa §7 odporúča záujemcom, aby si vyžiadali súťažné podklady aj vtedy, ak získali tieto súťažné podklady od inej fyzickej alebo právnickej osoby. V prípade, že osoba podľa §7 nebude poznať identifikačné údaje resp. kontaktné údaje na záujemcov, nevie im zabezpečiť doručenie vysvetlení, zmien a iných informácií, ktoré by mohli mať vplyv na vypracovanie kvalifikovanej ponuky k tejto súťaži. V prípade, že si potenciálny záujemca nevyžiada súťažné podklady, koná tak na vlastnú zodpovednosť a vlastné riziko. Viď: (1) Súťažné podklady si záujemcovia vyzdvihnú v profile osoby podľa §7, vedenom v súlade s § 113 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní. VI.3) DOLŇUJÚCE INFORMÁCIE Namiesto: (2) V prípade, že bude záujemca chcieť prebrať súťažné podklady osobne, odporúča sa dohodnúť si čas prevzatia súťažných podkladov telefonicky u kontaktnej osoby. Osobné prevzatie súťažných podkladov v pracovných dňoch od 9,00-11,00 hod. a od 14,00-15,00 hod. Viď: Bod (2) sa vypúšťa. IV.3.6) Jazyk (jazyky), v ktorom možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť Doplnený text: Úradný jazyk/úradné jazyky EÚ SK CS
4116 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 59/2014
V oznámení 02722-MST verejného obstarávateľa/obstarávateľa WMJ company, spol s r.o., Prievozská 4D, 821 09 Bratislava zverejnenom vo VVO č. 043/2014 zo dňa 01.03.2014 boli nesprávne zverejnené údaje II.1.5) Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov) Namiesto: Predmetom zákazky je dodávka strednofrekvenčného meniča pre taviacu pec. Viď: Predmetom zákazky je kúpa, montáž a uvedenie do prevádzky nových nepoužitých technológií, ktorých podrobná špecifikácia je uvedená v súťažných podkladoch vrátane kompletného zaškolenia obsluhy II.1.8) Časti Namiesto: Táto zákazka sa delí na časti: Nie Viď: Táto zákazka sa delí na časti: Áno Počet častí: 2 jednu alebo viac častí PRÍLOHA B - INFORMÁCIE O ČASTIACH Časť: 1 NÁZOV Strednofrekvenčný menič pre taviacu pec 1) STRUČNÝ OPIS Kúpa, montáž, uvedenie do prevádzky vrátane zaškolenia obsluhy 2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV) Hlavný predmet Hlavný slovník: 31151000-9 3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH Strednofrekvenčný menič pre taviacu pec - 1 ks Hodnota: 550 000,0000 EUR Časť: 2 NÁZOV Filtračné zariadenie na tuhé častice vznikajúce pri tavbe železa 1) STRUČNÝ OPIS Kúpa, montáž, uvedenie do prevádzky vrátane zaškolenia obsluhy 2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV) Hlavný predmet Hlavný slovník: 42912100-3 3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH Filtračné zariadenie na tuhé častice vznikajúce pri tavbe železa - 1 ks Hodnota: 75 240,0000 EUR II.2.1) Celkové množstvo alebo rozsah Namiesto: Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH Hodnota: 550 000,0000 EUR Viď: Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH Hodnota: 625 240,0000 EUR III.2.3) Technická spôsobilosť Namiesto: Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok 3.1 podľa § 28 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní: Minimálna úroveň požadovaná osobou podľa § 7 podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní a bodu III.1.3) - 3.1 Výzvy na predkladanie ponúk: Uchádzač predloží zoznam dodávok tovarov za predchádzajúce tri roky (za predchádzajúce tri roky sa na účely tejto zákazky považujú tri roky predchádzajúce dňu, ktorý je posledným dňom lehoty na predkladanie ponúk) doplnený potvrdením o plnení v zmysle § 28 ods. 1 písm. a) bod 1. resp. 2 zákona o verejnom obstarávaní, ktorým preukáže realizáciu minimálne jednej dodávky rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky a to v minimálnej hodnote 550 000,00 EUR bez DPH/dodávka. Zoznam dodaných tovarov musí byť podpísaný štatutárnym orgánom uchádzača alebo splnomocnenou osobou oprávnenou konať za uchádzača (v takom prípade uchádzač predloží splnomocnenie tejto osoby na zastupovanie). Viď: Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok 3.1 podľa § 28 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní: Minimálna úroveň požadovaná osobou podľa § 7 podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní a bodu III.1.3) - 3.1 Výzvy na predkladanie ponúk: Uchádzač predloží zoznam dodávok tovarov za predchádzajúce tri roky (za predchádzajúce tri roky sa na účely tejto zákazky považujú tri roky predchádzajúce dňu, ktorý je posledným dňom lehoty na predkladanie ponúk) doplnený potvrdením o plnení v zmysle § 28 ods. 1 písm. a) bod 1. resp. 2 zákona o verejnom obstarávaní, ktorým preukáže: 3.1.1 pre časť 1 realizáciu minimálne jednej dodávky rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky (strednofrekvenčný menič pre taviacu pec) a to v minimálnej hodnote 550 000,00 EUR bez DPH/dodávka. 3.1.2 pre časť 2 realizáciu minimálne jednej dodávky rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky (Filtračné zariadenie na tuhé častice vznikajúce pri tavbe železa) a to v minimálnej hodnote 75 000,00 EUR bez DPH/dodávka V prípade, že uchádzač predkladá ponuku na viacero častí predmetu zákazky, splnenie požiadavky minimálnej úrovne definovanej osobou podľa § 7 zákona o verejnom obstarávaní musí preukázať pre každú časť predmetu zákazky samostatne. Zoznam dodaných tovarov musí byť podpísaný štatutárnym orgánom uchádzača alebo splnomocnenou osobou oprávnenou konať za uchádzača (v takom prípade uchádzač predloží splnomocnenie tejto osoby na zastupovanie). IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu Namiesto: 14.04.2014 10:00 Viď: 06.05.2014 10:00 IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 14.04.2014 10:00 Viď: 06.05.2014 10:00 IV.3.8) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 14.04.2014 13:00 Viď: 06.05.2014 13:00 II.1.6) Spoločný slovník obstarávania (CPV) Doplnený text: Doplňujúce predmety Hlavný slovník: 42912100-3

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité