Oznámenie 2949 - MSS

Obsah

2949 - MSS
Vestník č. 46/2014 - 06.03.2014

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 2 podľa Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) č. 842/2011

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA
Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Rektorát
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00397768
Šrobárova 2, 04180 Košice - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Rektorát, Šrobárova 2, 041 80 Košice- mestská časť Staré Mesto, Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Tatiana Görčöšová, Ing. Terézia Nagyová
Mobil: +421 918919521/ 915789980
Telefón: +421 552341597 / 552341143
Fax: +421 556786959
Email: tatiana.gorcosova@upjs.sk; terezia.nagyova@upjs.sk
Internetová adresa (internetové adresy)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.upjs.sk/univerzita/verejne-obstaravanie-a-obchodne-sutaze/nadlimitne-zakazky-rok-2014
Ďalšie informácie možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.2) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa
Organizácia riadená verejným právom
I.3) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Hlavný predmet alebo predmety činnosti:
Vzdelávanie
I.4) ZADANIE ZÁKAZKY V MENE INÝCH VEREJNÝCH OBSTARÁVATEĽOV
Verejný obstarávateľ nakupuje v mene iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) OPIS
II.1.1) Názov pridelený zákazke verejným obstarávateľom
Informovanosť a publicita projektov
II.1.2) Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služieb č. 13
Hlavné miesto alebo lokalita uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb: Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Šrobárova 2,041 80 Košice, Rektorát,, fakulty a pracoviská.
Kód NUTS
SK042
II.1.3) Informácie o verejnej zákazke, rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme (DPS)
Oznámenie zahŕňa uzavretie rámcovej dohody
II.1.4) Informácie o rámcovej dohode
Hodnota: 18
Predpokladaná celková hodnota nákupov na celé obdobie trvania rámcovej dohody
Hodnota 230 000,0000 EUR
II.1.5) Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je poskytnutie služby na zabezpečenie informovania verejnosti o zdrojov financovania projektov z fondov Európskej únie nástrojmi poskytovania informácií a publicity ako je inštalácia trvalej vysvetľujúcej tabule (pamätná doska),inštalácia pamätnej tabule - označenie projektu, roll-up – reklamná roleta, prenosné informačné tabule, inzercia v médiách (inzercia v regionálnom periodiku s návrhom a grafickým spracovaním, inzercia v populárno-náučnom časopise, v celoslovenskom denníku s návrhom a grafickým spracovaním), tlačová konferencia s uverejnením tlačovej správy, tvorba webovej stránky prezentujúcej informácie o projekte, krátky dokumentárny film na DVD(vznik, priebeh, doterajšie výsledky projektu), spot v miestnej regionálnej televízii spolu s výrobou spotu, lišty na uchytenie posterov – transparentné nasúvacie lišty na zavesenie posterov na stenu, ako prezentácia výstupov projektu po konferencii na pracovisku, tlačové konferencie a workshopy zamerané na publicitu projektu (zabezpečenie priestoru na usporiadanie tlačovej konferencie, audiovizuálnej a inej prezentačnej techniky, zorganizovanie novinárskej obce, moderovanie tlačovej konferencie, príprava tlačových materiálov a podobne), tlačiarenských služieb na vyhotovenie brožúr, letákov, plagátov a samolepiek.
II.1.6) Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 79341000-6
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 79341400-0, 79800000-2, 22100000-1, 22140000-3, 22120000-7, 22112000-8, 79970000-4, 72415000-2, 92200000-3, 92111200-4
II.1.7) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
II.1.8) Časti
Počet častí: 2
II.1.9) Informácie o variantoch
II.2) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZMLUVY
II.2.1) Celkové množstvo alebo rozsah
Predmetom zákazky je zabezpečenie informovanosti a publicity v predpokladanom objeme: nálepky cca 100 ks, samolepky cca 3 935 ks, plagáty rôznych rozmerov cca 4 065 ks, CD média cca 400 ks, informačné tabule cca 12 ks, záložky do knihy cca 100 ks, letáky (skladačka) cca 2 200 ks, hliníkový zaklápací rám cca 15 ks, roll-up bannery s mechanikou a plátnom cca 25 ks, vizitky cca 600 ks, postery cca 2 ks, učebnice cca 8 500 ks, skriptá /učebné text cca 12 800 ks, pomocné učebné texty cca 3 950 ks, zborníky vedeckých prác cca 590 ks, vedecké monografie cca 5 910 ks, ostatná literatúra cca 500 ks, 4-krát tvorba webovej stránky, 1-krát príprava tlačovej konferencie s uverejnením tlačovej správy, 5-krát realizácia inzercie v populárno-náučnom časopise, 2-krát realizácia inzercie v celoslovenskom denníku, 1-krát výroba TV spotu a odvysielanie v televízii s celoslovenskou pôsobnosťou, 4-krát výroba rozhlasového príspevku a jeho odvysielanie v rozhlase s celoslovenskou pôsobnosťou.
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 230 000,0000 EUR
II.2.2) Informácie o opciách
II.2.3) Informácie o obnovenom obstarávaní
II.3) TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTA NA DOKONČENIE
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 18
PRÍLOHA B - INFORMÁCIE O ČASTIACH
Časť: 1
NÁZOV
Materiál pre informovanosť a publicitu
1) STRUČNÝ OPIS
Predmetom zákazky je zabezpečenie tlačiarenských služieb na vyhotovenie samolepiek, nálepiek, vizitiek, letákov (skladačiek), plagátov rôznych rozmerov , plagátov v zaklápacom ráme, záložiek do kníh, učebníc, skrípt, pomocných učebných textov, zborníkov vedeckých prác, vedecké monografie, informačných bulletínov, posterov, roll-up bannerov s mechanikou a plátnom, ďalej ide o vyhotovenie trvalých vysvetľujúcich pamätných tabúľ (pamätných dosiek) s montážou, informačných tabúľ s výlepom zo samolepiacej fólie s grafickým návrhom a inštaláciou (veľkoplošná reklamná tabuľa panel), CD médiá s potlačou na médiu a obale s návrhom a grafickým spracovaním potlače a zhotovenie hliníkových zaklápacích rámov.
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 79341400-0
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 79800000-2, 79970000-4, 22100000-1, 22112000-8, 22140000-3, 22120000-7
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
Predmetom zákazky je zabezpečenie tlačiarenských služieb pre informovanosť a publicitu v predpokladanom objeme:Nálepky cca 100 ks, samolepky cca 3 935 ks, plagáty rôznych rozmerov cca 4 065 ks, CD média cca 400 ks, informačné tabule cca 12 ks, záložky do knihy cca 100 ks, letáky (skladačka) cca 2 200 ks, hliníkový zaklápací rám cca 15 ks, roll-up bannery s mechanikou a plátnom cca 25 ks, vizitky cca 600 ks, postery cca 2 ks, učebnice cca 8 500 ks, skriptá /učebné text cca 12 800 ks, pomocné učebné texty cca 3 950 ks, zborníky vedeckých prác cca 590 ks, vedecké monografie cca 5 910 ks, ostatná literatúra cca 500 ks.
Hodnota 180 000,0000 EUR
4) ÚDAJE O ODLIŠNOM TRVANÍ ZÁKAZKY ALEBO LEHOTÁCH USKUTOČNENIA
Obdobie
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 18
Časť: 2
NÁZOV
Informovanosť a publicita v médiách
1) STRUČNÝ OPIS
Predmetom zákazky zabezpečenie informovanosti a publicity v médiách a to tvorbou webovej stránky prezentujúcej informácie o projekte-hosting a doména pod www.upjs.sk, príprava tlačovej konferencie s uverejnením tlačovej správy, prenájmu priestorov, techniky, služby moderátora, realizácia elektronických a tlačených pozvánok a realizácia tlačovej konferencie a distribúcia tlačovej správy, realizácia inzercie v populárno realizácia inzercie v populárno-náučnom časopise, realizácia inzercie v celoslovenskom, denníku, výroba TV spotu jeho odvysielanie v televízii s celoslovenskou pôsobnosťou a dodanie TV spotu na elektronickom médiu, výroba rozhlasového príspevku a jeho odvysielanie v rozhlase s celoslovenskou pôsobnosťou, výroba rozhlasového príspevku a jeho odvysielanie v rozhlase s celoslovenskou pôsobnosťou a dodanie rozhlasového príspevku na elektronickom médiu.
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 79341000-6
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 92200000-3, 92111200-4, 72415000-2
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
Predmetom zákazky je zabezpečenie informovanosti a publicity v predpokladanom objeme: 4-krát tvorba webovej stránky, 1-krát príprava tlačovej konferencie s uverejnením tlačovej správy, 5-krát realizácia inzercie v populárno-náučnom časopise, 2-krát realizácia inzercie v celoslovenskom denníku, 1-krát výroba TV spotu a odvysielanie v televízii s celoslovenskou pôsobnosťou, 4-krát výroba rozhlasového príspevku a jeho odvysielanie v rozhlase s celoslovenskou pôsobnosťou.
Hodnota 50 000,0000 EUR
4) ÚDAJE O ODLIŠNOM TRVANÍ ZÁKAZKY ALEBO LEHOTÁCH USKUTOČNENIA
Obdobie
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 18
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.1.1) Požadované zábezpeky a záruky
Zábezpeka ponúk sa vyžaduje v zmysle § 36 zákona č. 25/2 006 Z. z. o verejnom obstarávaní a je stanovená vo výške:
Časť I Materiál pre informovanosť a publicitu vo výške 4 000,00 €,
Časť II Informovanosť a publicita v médiách vo výške 1 000,00 €.
III.1.2) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Verejný obstarávateľ nebude poskytovať preddavky ani zálohové platby. Financovanie bude realizované bezhotovostným platobným stykom po dodaní poskytnutej služby na základe samostatných objednávok. Splatnosť faktúry pri financovaní predmetu zákazky zo štátneho rozpočtu resp. z iných zdrojov verejného obstarávateľa je stanovená do 30 dní odo dňa jej doručenia a pri financovaní predmetu zákazky z finančných prostriedkov NFP maximálne do 60 dní odo dňa doručenia faktúry. Platobné podmienky sú bližšie uvedené v súťažných podkladov.
III.1.3) Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
Verejný obstarávateľ nepredpisuje uchádzačom, aké právne vzťahy od skupiny dodávateľov vyžaduje vytvoriť do uplynutia lehoty na predkladanie ponúk. Uvedené ponecháva na samotných uchádzačov. V takom prípade je potrebné z hľadiska priehľadnosti vzťahov a prípadného vymáhania záväzkov, aby zmluva medzi členmi skupiny dodávateľov bola uzatvorená písomne a aby obsahovala podmienky pre všetkých členov skupiny dodávateľov ako sa majú pričiniť o dosiahnutie dojednaného účelu, pre ktorý skupiny dodávateľov vznikla.
III.1.4) Ďalšie osobitné podmienky
Opis osobitných podmienok: Z dôvodu, že predmet plnenia bude financovaný z nenávratných finančných prostriedkov poskytnutých poskytovateľom na základe Zmluvy o NFP, bude poskytovateľ povinný strpieť výkon kontroly/auditu/overovania súvisiacich s dodávkou predmetu plnenia kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o NFP a to oprávnenými osobami v zmysle článku 12 všeobecných zmluvných podmienok Zmluvy o NFP a poskytnúť týmto osobám všetku potrebnú súčinnosť. Za osoby oprávnené sa považujú: a) poskytovateľ nenávratného finančného príspevku a ním poverené osoby; b) najvyšší kontrolný úrad SR, príslušná Správa finančnej kontroly, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby; c) orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a nimi poverené osoby; d) splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov; e) osoby prizvané orgánmi podľa písm. a)-d) v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a Európskej únie. Rámcová dohoda môže byť uzavretá najskôr šestnásty deň odo dňa odoslania oznámenia o výsledku vyhodnotenia ponúk všetkým uchádzačom, ktorých ponuky boli vyhodnocované, ak nebola doručená žiadosť o nápravu, ak žiadosť o nápravu bola doručená po uplynutí lehoty podľa § 136 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní alebo ak neboli podané námietky podľa § 138 zákona o verejnom obstarávaní. Vzhľadom k tomu, že zákazka podlieha schvaľovaciemu procesu poskytovateľom NFP, verejný obstarávateľ dáva uchádzačom na vedomie, že z uvedeného dôvodu rámcová dohoda s úspešným uchádzačom bude uzavretá až po ukončení procesu schvaľovania zákazky. Úspešný uchádzač je povinný poskytnúť verejnému obstarávateľovi riadnu súčinnosť potrebnú na uzavretie rámcovej dohody tak, aby mohla byť uzatvorená do 30 dní, po písomnom vyzvaní verejného obstarávateľa na jej uzatvorenie. Ak úspešný uchádzač odmietne uzavrieť rámcovú dohodu alebo nesplní povinnosť, verejný obstarávateľ ju môže uzatvoriť s uchádzačom, ktorý sa umiestnil ako druhý v poradí. Ak uchádzač, ktorý sa umiestnil druhý v poradí odmietne uzavrieť rámcovú dohodu alebo neposkytne verejnému obstarávateľovi riadnu súčinnosť, potrebnú na jej uzavretie tak, aby mohla byť uzatvorené do 30 dní odo dňa, keď bol na jej uzavretie písomne vyzvaný, verejný obstarávateľ môže uzatvoriť rámcovú dohodu s úspešným uchádzačom , ktorý sa umiestnil ako tretí v poradí. Uchádzač, ktorý sa umiestnil tretí v poradí, je povinný poskytnúť verejnému obstarávateľovi riadnu súčinnosť, potrebnú na uzavretie rámcovej dohody tak, aby mohla byť uzatvorená do 30 dní odo dňa, keď bol na jej uzavretie písomne vyzvaný.
III.2) PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1) Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uvedené v § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní, ktoré uchádzač preukazuje dokladmi podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní a spôsobom podľa § 128 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní. predložením originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených fotokópií. Podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom od 1.7.2013 (t.j. podnikateľ, ktorý o zapísanie do zoznamu podnikateľov požiadal po 30.6.2013, a ktorému Úrad pre verejné obstarávanie vydal výpis zo zoznamu podnikateľov vo forme elektronického odpisu) nie je povinný v procesoch verejného obstarávania predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní. Podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 30.6.2013 (t.j. podnikateľ, ktorý o zapísanie do zoznamu podnikateľov požiadal do 30.6.2013 a ktorému úrad vydal potvrdenie o zapísaní do zoznamu podnikateľov v listinnej podobe) nie je povinný v procesoch verejného obstarávania predkladať toto potvrdenie. Avšak je potrebné, aby tento podnikateľ preukázal v procesoch verejného obstarávania, že spĺňa aj podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. i) a j), príp. aj podľa písm. h) zákona o verejnom obstarávaní, ak ani tento údaj potvrdenie neobsahuje. Ak nemá uchádzač sídlo v Slovenskej republike a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z uvedených dokladov alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine jeho sídla. Ak má uchádzač alebo záujemca sídlo v členskom štáte inom ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ich nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača. Skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne v súlade s § 31 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
III.2.2) Ekonomická a finančná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
§ 27 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní: vyjadrením banky alebo pobočky zahraničnej banky, ktorým môže byť prísľub banky alebo pobočky zahraničnej banky o poskytnutí úveru.
Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté.
Ak uchádzač preukázal finančné a ekonomické postavenie zdrojmi inej osoby a počas trvania zmluvy, koncesnej zmluvy alebo rámcovej dohody dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou, s ktorou toto postavenie preukázal možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
Uchádzač predloží vyjadrenie banky (bánk) alebo pobočky zahraničnej banky (bánk) s vyjadrením banky/bánk že:
je schopný platiť si svoje finančné záväzky, že v prípade splácania úveru dodržiava splátkový kalendár, že v predchádzajúcich dvoch kalendárnych rokoch (2 012,201 3) nebol a ani v súčasnosti nie je v nepovolenom debete, a že v predchádzajúcich dvoch kalendárnych rokoch (2 012,201 3) jeho účet nebol a ani v súčasnosti nie je predmetom exekúcie.
Odôvodnenie primeranosti:
Vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky, spôsob úhrad faktúr a stanovenú lehotu splatnosti faktúry je potrebné, aby uchádzač preukázal svoju schopnosť pokryť finančné náklady spojené s plnením predmetu zákazky.
III.2.3) Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
§ 28 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní zoznamom dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri kalendárne roky doplnenými potvrdeniami o kvalite dodania tovaru alebo poskytnutia služieb s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ, dokladom je referencia, bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ, ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich dodaní, doplneným dokladom preukazujú ich dodanie alebo zmluvný vzťah na základe, ktorého boli dodané.
§ 28 ods. 1 písm. k) zákona o verejnom obstarávaní uvedením podielu plnenia zmluvy, ktorý uchádzač poskytujúci službu v úmysle zabezpečiť subdodávateľom, spolu s uvedením identifikačných údajov subdodávateľa, ak je známy, v rozsahu meno a priezvisko, obchodné meno alebo názov, adresa pobytu alebo sídla, identifikačné číslo alebo dátum narodenia, ak nebolo pridelené identifikačné číslo.
Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač preukázal technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť technickými a odbornými kapacitami inej osoby a počas trvania zmluvy, koncesnej zmluvy alebo rámcovej dohody dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
Minimálna úroveň požadovaných štandardov § 28 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní:
Uchádzač ako dôkaz o poskytovaní služieb/referenciu rovnakého alebo podobného charakteru a zložitosti ako je predmet zákazky, za predchádzajúce tri kalendárne roky ( 2 011,201 2 a 2 013) predkladá dôkazy o plnení/referencie, ktoré musia obsahovať nasledovné údaje:
meno a priezvisko, obchodné meno alebo názov, adresu pobytu alebo sídlo, identifikačné číslo dodávateľa alebo dátum narodenia, ak nebolo pridelené identifikačné číslo, stručnú identifikáciu plnenia podľa zmluvy alebo rámcovej dohody, miesto, plnenia podľa zmluvy, cena plnenia podľa zmluvy a skutočne uhradená cena za predmet zmluvy,
lehota dodania plnenia podľa zmluvy, koncesnej zmluvy alebo rámcovej dohody,
odôvodnenie rozdielu v dodacích lehotách,
hodnotenie kvality plnenia podľa kritérií,
dátum vyhotovenia,
potvrdenia musia byť potvrdené (pečiatka a podpis) verejným obstarávateľom alebo obstarávateľom alebo iným odberateľom.
Verejný obstarávateľ ako dôkaz o plnení dodávok/referencií rovnakého alebo obdobného charakteru alebo zložitosti ako je predmet zákazky, bude považovať dôkazy/referencie týkajúce sa časti I poskytovania tlačiarenských služieb vrátane ostatných súvisiacich služieb za predchádzajúce tri kalendárne roky (2 011,201 2,2 013) na predmet zákazky s minimálnym finančným objemom 100 000,00 € s DPH za požadované obdobie (alebo ekvivalent v inej mene), pre časť II bude považovať dôkazy/referencie týkajúce sa poskytovania služieb zabezpečovania a prípravy publicity projektov v médiách vrátane ostatných súvisiacich služieb za predchádzajúce tri roky (2 011,201 2,2 013) na predmet zákazky s minimálnym finančným objemom 25 000,00 € vrátane DPH za požadované obdobie (alebo ekvivalent v inej mene).
Odôvodnenie primeranosti:
Vzhľadom na predpokladanú hodnotu predmetu zákazky je potrebné, aby mal uchádzač v predmetnej oblasti dostatočné skúsenosti s dodávaním tovarov a súvisiacimi službami vzťahujúcich sa na predmet zákazky. Zoznam úspešne realizovaných zmlúv má garantovať odborné a kvalitné plnenie zákazky ako aj preukázanie skúsenosti uchádzača s plnením zmlúv rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky a to s prihliadnutím na finančný objem požadovaného predmetu zákazky. Požiadavka je nediskriminačná a postačuje verejnému obstarávateľovi k prevereniu schopnosti uchádzača dodávať verejnému obstarávateľovi obdobný objem predmetu plnenia.
Minimálna úroveň požadovaných štandardov § 28 ods. 1 písm. k) zákona o verejnom obstarávaní:
Uchádzač predloží zoznam subdodávateľov prostredníctvom, ktorých má v úmysle poskytovať plnenie predmetu zmluvy. V zozname subdodávateľov uvedie podiel plnenia zo zmluvy v % a stručný opis časti zákazky, ktorá bude predmetom subdodávky, spolu s uvedením identifikačných údajov subdodávateľa, ak je známy, v rozsahu meno a priezvisko, obchodné meno alebo názov, adresa pobytu alebo sídlo, identifikačné číslo alebo dátum narodenia, ak nebolo pridelené identifikačné číslo.
Zoznam subdodávateľov musí byť podpísaný uchádzačom, jeho štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu alebo iným zástupcom uchádzača, ktorý je oprávnený konať v mene uchádzača v záväzkových vzťahoch, v súlade s dokladom o oprávnení podnikať.
K zoznamu subdodávateľov zároveň uchádzač predloží vyhlásenie subdodávateľa, v ktorom vyhlási, že bude pre uchádzača zabezpečovať činnosti potrebné na riadne plnenie zmluvy, podpísané štatutárnym orgánom subdodávateľa alebo členom štatutárneho orgánu alebo iným zástupcom subdodávateľa, ktorý je oprávnený konať v jeho mene v záväzkových vzťahoch, v prípade, ak uchádzač bude zabezpečovať plnenie predmetu zákazky prostredníctvom subdodávateľov predloží aj čestné vyhlásenie, že každý subdodávateľ spĺňa alebo najneskôr v čase plnenia bude spĺňať podmienky podľa § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní, podpísaný uchádzačom, jeho štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu alebo iným zástupcom uchádzača, ktorý je oprávnený konať v mene uchádzača v záväzkových vzťahoch, v súlade s dokladom o oprávnení podnikať.
Odôvodnenie primeranosti § 28 ods. 1 písm. k):
Verejný obstarávateľ požaduje daný zoznam subdodávok s podielom ich plnenia za účelom preukázania, že uchádzač má dostatočné skúsenosti a personálne obsadenie pre zabezpečenie splnenia predmetu zákazky v príslušnej kvalite.
III.2.4) Informácie o vyhradených zákazkách
III.3) OSOBITNÉ PODMIENKY PRE ZÁKAZKY NA POSKYTOVANIE SLUŽIEB
III.3.1) Informácie o konkrétnej profesii
III.3.2) Pracovníci zodpovední za poskytnutie služby
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
Otvorená
IV.2) KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Elektronická aukcia sa uskutoční v zmysle § 43 zákona o verejnom obstarávaní. Ďalšie podmienky elektronickej aukcie sú uvedené v súťažných podkladoch a vo výzve na účasť v elektronickej aukcii.
IV.3) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1) Referenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
R-53/VO/2014
IV.3.2) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tejto zákazky
Ak áno Predbežné oznámenie
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2014/S 040-066321
z: 26.02.2014
IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 22.04.2014 09:00
IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 22.04.2014 09:00
IV.3.6) Jazyk (jazyky), v ktorom možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
Lehoty a podmienky verejnej súťaže
IV.3.7) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Dátum: 28.02.2015
IV.3.8) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 22.04.2014 10:00
Miesto: Otváranie časti ponuky označenej ako "Ostatné" sa uskutoční dňa 22. 04.2014 o 10.00 hod. na adrese
Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Šrobárova 2,041 80 Košice, Slovensko, malá zasadačka, I. poschodie. Otváranie ponúk časti ponuky označenej ako "Ostatné" je neverejné bez účasti uchádzačov. Po otvorení časti ponuky,
označenej ako "Ostatné" komisia vykoná všetky úkony podľa zákona, spočívajúce vo vyhodnotení tejto časti ponuky,
podaní vysvetlenia, doplnení tejto časti ponuky, pri verejnej súťaži aj vo vyhodnotení splnenia podmienok účasti a
vylúčení záujemcov alebo uchádzačov alebo vylúčení ponúk uchádzačov. Otváranie častí ponúk, označených ako
"Kritériá" vykoná komisia podľa § 41 ods. 2 zákona. Otváranie časti ponúk, označených ako "Kritériá" vykoná komisia len vo vzťahu k ponukám, ktoré neboli vylúčené a to na mieste a v čase oznámenom uchádzačom, ktorých ponuky neboli vylúčené. Uchádzačom bude zaslané oznámenie o otváraní časti ponúk "Kritériá" v ktorom im bude oznámený dátum a čas otvárania časti ponúk označených ako "Kritéria". Otváranie časti ponuky označenej ako "Kritériá" je neverejné a zúčastnia sa ho len členovia komisie bez prítomnosti uchádzačov v zmysle § 43 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Názov projektu: KVARK Kvalita vzdelávania a rozvoj kompetencií doktorandov a postdoktorandov UPJŠ, kód výzvy: OPV-2 011/1.2/03-SORO, kód ITMS projektu: 26 110 230 084, číslo zmluvy: 020/2 012/1.2/OPV,
Názov projektu: Inovácie pre vedomostnú spoločnosť (IRES), kód výzvy: OPV-2 011/1.2/03-SORO, kód ITMS projektu: 26 110 230 075, číslo zmluvy: 017/2 012/1.2/OPV,
Názov projektu: Rozvoj inovatívnych foriem vzdelávania a podpora interdisciplinrity štúdia na Univerzite Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach (RIFIV), kód výzvy: OPV-2 012/1.2/05-SORO, kód ITMS: 26 110 230 101, číslo zmluvy: 016/2 013/1.2/OPV,
Názov projektu: SOFOS - Rozvoj vedomostí a zručností zamestnancov a študentov UPJŠ s akcentom na medziodborové kompetencie a integráciu do medzinárodných výskumných centier, kód výzvy: OPV-2 012/1.2/04-SORO, kód ITMS: 26 110 230 088 číslo zmluvy: 003/2 013/1.2/OPV,
Názov projektu: Rozšírenie študijného programu slovenský jazyk a literatúra v kombinácii na KSSFaK FF UPJŠ didaktiku slovenčiny ako cudzieho jazyka (DiSaC), kód výzvy: OPV-2 012/1.2/06-SORO, kód ITMS projektu: 26 110 230 102, číslo zmluvy: 013/2 013/1.2/OPV,
Názov projektu: Výskumné centrum moderných technológií monitorovania a diagnostiky ochorení ohrozujúcich verejné zdravie , kód Výzvy: OPVaV-2 011/2.2/07-SORO, kód ITMS: 26 220 220 162, číslo zmluvy: 157/2 012/2.2/OPVaV,
Názov projektu: Vybudovanie laboratória magnetickej rezonancie pre kariovaskulárny výskum, kód Výzvy: OPVaV-2 011/1.1/01-SORO, kód ITMS: 26 210 120 005, číslo zmluvy:, 011/2 012/1.1/OPVaV,
Názov projektu: Inovácia technologického procesu prípravy imunomodulačného prípravku Transfer faktor, overenie jeho účinnosti, bezpečnosti a zloženia, kód Výzvy: OPVaV-2 011/2.2/07-SORO, kód ITMS: 26 220 220 157, číslo zmluvy: 158/2 012/2.2/OPVaV,
Názov projektu: Centrum znalostných a informačných systémov v Košiciach (CeZIS), kód Výzvy: OPVaV-2 011/2.2/07-SORO, kód ITMS: 26 220 220 158, číslo zmluvy: 170/2 012/2.2/OPVaV,
Názov projektu: Medicínsky univerzitný vedecký park v Košiciach (MediPark, Košice) kód Výzvy: OPVaV-2 012/2.2/08-RO, kód ITMS: 26 220 220 185, číslo zmluvy: OPVaV/12/2 013,
Názov projektu: Rekonštrukcia budovy Filozofickej fakulty UPJŠ v Košiciach PLATÓN, kód ITMS: 26 250 120 065, kód žiadosti o NFP: NFP26 250 120 089.
VI.3) DOLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Doklady a dokumenty na preukázanie splnenia podmienok účasti môžu byť nahradené v zmysle § 32 ods. 11 zákona čestným vyhlásením. Ak uchádzač nahradí doklady a dokumenty na preukázanie splnenia podmienok účasti čestným vyhlásením, musí toto čestné vyhlásenie obsahovať všetky informácie, ktoré hodlá uchádzač predložiť, keď bude vyzvaný, aby čestné vyhlásenie nahradil originálnymi dokladmi alebo ich úradne overenými kópiami.
Verejný obstarávateľ pri zadávaní tejto zákazky ponúka priamy a neobmedzený prístup k súťažným podkladom
a ďalšej doplňujúcej dokumentácii v elektronickej podobe na portáli https://www.eaukcie.sk/upjs/ . Uchádzač,
ktorý doručí písomnú žiadosť o poskytnutie súťažných podkladov verejnému obstarávateľovi poštovou zásielkou
alebo osobne do termínu uvedenom v bode IV.3.3) tohto oznámenia, zaregistruje sa na vyššie uvedenom
portáli pre túto zákazku, bude mať povolený priamy a neobmedzený prístup k súťažným podkladom a ďalšej doplňujúcej dokumentácii nepretržite v elektronickej podobe.Verejný obstarávateľ bude všetky vysvetlenia
súťažných podkladov a prípadné doplnenie uverejňovať len na uvedenom portáli prostredníctvom už uvedeného
elektronického prístupu. Z uvedeného dôvodu verejný obstarávateľ v prípade poskytovania súťažných
podkladov a vysvetlenie resp. doplnenia súťažných podkladov nebude komunikovať písomne. V prípade
vysvetlenia informácií uvedených v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania, súťažných podkladov alebo
inej doplňujúcej dokumentácii môže záujemca požiadať najneskôr do 08. 04.2014 do 11:00 hod., písomnou
žiadosťou o vysvetlenie, doručenej verejnému obstarávateľovi poštovou zásielkou alebo osobne v stanovenej
lehote. Ponuka a ďalšie doklady a dokumenty vo verejnom obstarávaní sa predkladajú v štátnom jazyku, t.j.
v slovenskom jazyku. Doklady, ktorými preukazuje splnenie podmienok účasti uchádzač so sídlom mimo územia
Slovenskej republiky musia byt predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené úradným
prekladom do štátneho jazyka, t.j. do slovenského jazyka, okrem dokladov predložených v českom jazyku.
Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je preklad do štátneho jazyka, t.j. do slovenského jazyka. Verejný
obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu ponuku z predložených ponúk, ak sa obchodné podmienky
predložené uchádzačmi budú vymykať obvyklým zmluvným podmienkam, ktoré by znevýhodňovali verejného
obstarávateľa alebo predložená ponuka presiahne objem pridelených finančných prostriedkov na dodanie
predmetu zákazky. Táto ponuka sa stane pre verejného obstarávateľa neprijateľná.
VI.4) ODVOLACIE KONANIE
VI.4.1) Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
Orgán zodpovedný za mediáciu
Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Rektorát,
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00397768
Šrobárova 2 , 04001 Košce

Slovensko
Telefón: +421 552341597
Fax: +421 556786959
Email: tatiana.gorcosova@upjs.sk
Internetová adresa (URL): http://www.upjs.sk
VI.4.2) Podanie odvolania
Presné informácie o termínoch na podanie odvolania: V súlade s § 136 a § 138 zákona o verejnom obstarávaní.
VI.4.3) Úrad, od ktorého možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
04.03.2014

Redakčné opravy

3261 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 49/2014
V oznámení 02949-MSS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Rektorát, Šrobárova 2, 041 80 Košice - mestská časť Staré Mesto zverejnenom vo VVO č. 046/2014 zo dňa 06.03.2014 boli nesprávne zverejnené údaje VI.3) DOLŇUJÚCE INFORMÁCIE Namiesto: Doklady a dokumenty na preukázanie splnenia podmienok účasti môžu byť nahradené v zmysle § 32 ods. 11 zákona čestným vyhlásením. Ak uchádzač nahradí doklady a dokumenty na preukázanie splnenia podmienok účasti čestným vyhlásením, musí toto čestné vyhlásenie obsahovať všetky informácie, ktoré hodlá uchádzač predložiť, keď bude vyzvaný, aby čestné vyhlásenie nahradil originálnymi dokladmi alebo ich úradne overenými kópiami. Verejný obstarávateľ pri zadávaní tejto zákazky ponúka priamy a neobmedzený prístup k súťažným podkladom a ďalšej doplňujúcej dokumentácii v elektronickej podobe na portáli www.eaukcie.sk/upjs/ . Uchádzač, ktorý doručí písomnú žiadosť o poskytnutie súťažných podkladov verejnému obstarávateľovi poštovou zásielkou alebo osobne do termínu uvedenom v bode IV.3.3) tohto oznámenia, zaregistruje sa na vyššie uvedenom portáli pre túto zákazku, bude mať povolený priamy a neobmedzený prístup k súťažným podkladom a ďalšej doplňujúcej dokumentácii nepretržite v elektronickej podobe. Verejný obstarávateľ bude všetky vysvetlenia súťažných podkladov a prípadné doplnenie uverejňovať len na uvedenom portáli prostredníctvom už uvedeného elektronického prístupu. Z uvedeného dôvodu verejný obstarávateľ v prípade poskytovania súťažných podkladov a vysvetlenie resp. doplnenia súťažných podkladov nebude komunikovať písomne. V prípade vysvetlenia informácií uvedených v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania, súťažných podkladov alebo inej doplňujúcej dokumentácii môže záujemca požiadať najneskôr do 08.04.2014 do 11:00 hod., písomnou žiadosťou o vysvetlenie, doručenej verejnému obstarávateľovi poštovou zásielkou alebo osobne v stanovenej lehote. Ponuka a ďalšie doklady a dokumenty vo verejnom obstarávaní sa predkladajú v štátnom jazyku, t.j. v slovenskom jazyku. Doklady, ktorými preukazuje splnenie podmienok účasti uchádzač so sídlom mimo územia Slovenskej republiky musia byt predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené úradným prekladom do štátneho jazyka, t.j. do slovenského jazyka, okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je preklad do štátneho jazyka, t.j. do slovenského jazyka. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu ponuku z predložených ponúk, ak sa obchodné podmienky predložené uchádzačmi budú vymykať obvyklým zmluvným podmienkam, ktoré by znevýhodňovali verejného obstarávateľa alebo predložená ponuka presiahne objem pridelených finančných prostriedkov na dodanie predmetu zákazky. Táto ponuka sa stane pre verejného obstarávateľa neprijateľná. Viď: Doklady a dokumenty na preukázanie splnenia podmienok účasti môžu byť nahradené v zmysle § 32 ods. 11 zákona čestným vyhlásením. Ak uchádzač nahradí doklady a dokumenty na preukázanie splnenia podmienok účasti čestným vyhlásením, musí toto čestné vyhlásenie obsahovať všetky informácie, ktoré hodlá uchádzač predložiť, keď bude vyzvaný, aby čestné vyhlásenie nahradil originálnymi dokladmi alebo ich úradne overenými kópiami. Verejný obstarávateľ pri zadávaní tejto zákazky ponúka priamy a neobmedzený prístup k súťažným podkladom a ďalšej doplňujúcej dokumentácii v elektronickej podobe na portáli www.ezakazky.sk/upjs/ . Uchádzač, ktorý doručí písomnú žiadosť o poskytnutie súťažných podkladov verejnému obstarávateľovi poštovou zásielkou alebo osobne do termínu uvedenom v bode IV.3.3) tohto oznámenia, zaregistruje sa na vyššie uvedenom portáli pre túto zákazku, bude mať povolený priamy a neobmedzený prístup k súťažným podkladom a ďalšej doplňujúcej dokumentácii nepretržite v elektronickej podobe. Verejný obstarávateľ bude všetky vysvetlenia súťažných podkladov a prípadné doplnenie uverejňovať len na uvedenom portáli prostredníctvom už uvedeného elektronického prístupu. Z uvedeného dôvodu verejný obstarávateľ v prípade poskytovania súťažných podkladov a vysvetlenie resp. doplnenia súťažných podkladov nebude komunikovať písomne. V prípade vysvetlenia informácií uvedených v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania, súťažných podkladov alebo inej doplňujúcej dokumentácii môže záujemca požiadať najneskôr do 08.04.2014 do 11:00 hod., písomnou žiadosťou o vysvetlenie, doručenej verejnému obstarávateľovi poštovou zásielkou alebo osobne v stanovenej lehote. Ponuka a ďalšie doklady a dokumenty vo verejnom obstarávaní sa predkladajú v štátnom jazyku, t.j. v slovenskom jazyku. Doklady, ktorými preukazuje splnenie podmienok účasti uchádzač so sídlom mimo územia Slovenskej republiky musia byt predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené úradným prekladom do štátneho jazyka, t.j. do slovenského jazyka, okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je preklad do štátneho jazyka, t.j. do slovenského jazyka. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu ponuku z predložených ponúk, ak sa obchodné podmienky predložené uchádzačmi budú vymykať obvyklým zmluvným podmienkam, ktoré by znevýhodňovali verejného obstarávateľa alebo predložená ponuka presiahne objem pridelených finančných prostriedkov na dodanie predmetu zákazky. Táto ponuka sa stane pre verejného obstarávateľa neprijateľná.

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité