Oznámenie 3098 - MST

Obsah

3098 - MST
Vestník č. 48/2014 - 08.03.2014

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 2 podľa Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) č. 842/2011

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA
Univerzitná nemocnica Bratislava
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31813861
Pažítková 4, 82101 Bratislava-Ružinov

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Odbor verejného obstarávania
Kontaktná osoba: Ing. Ján Mlynarčík
Telefón: +421 248234957
Fax: +421 248234798
Email: jan.mlynarcik@unb.sk
Internetová adresa (internetové adresy)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.unb.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.2) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa
Organizácia riadená verejným právom
I.3) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Hlavný predmet alebo predmety činnosti:
Zdravotníctvo
I.4) ZADANIE ZÁKAZKY V MENE INÝCH VEREJNÝCH OBSTARÁVATEĽOV
Verejný obstarávateľ nakupuje v mene iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) OPIS
II.1.1) Názov pridelený zákazke verejným obstarávateľom
Mlieko a mliečne výrobky
II.1.2) Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto alebo lokalita uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb: Miestom plnenia sa rozumie miesto dodania tovaru.
Miestom plnenia je Bratislava, v mieste na adrese sídla organizačných zložiek verejného obstarávateľa. Miesto plnenia bude dohodnuté v uzavieranej zmluve.
Kód NUTS
SK010
II.1.3) Informácie o verejnej zákazke, rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme (DPS)
Oznámenie zahŕňa uzavretie rámcovej dohody
II.1.4) Informácie o rámcovej dohode
Hodnota: 24
Predpokladaná celková hodnota nákupov na celé obdobie trvania rámcovej dohody
Hodnota 700 000,0000 EUR
II.1.5) Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Dodávka mlieka a mliečnych výrobkov s určením pre zariadenia hromadného stravovania verejného obstarávateľa a jeho organizačných subjektov (ďalej len kupujúci), v predpokladaných objemoch a v sortimente v zmysle špecifikácie uvedenej v časti B. Opis predmetu zákazky, týchto súťažných podkladov. Predmet zákazky je v celom rozsahu opísaný tak, aby bol presne a zrozumiteľne špecifikovaný. Ak niektorý z použitých parametrov, alebo rozpätie parametrov identifikuje konkrétny typ výrobku, alebo výrobok konkrétneho výrobcu, verejný obstarávateľ umožňuje nahradiť takýto výrobok ekvivalentným výrobkom pod podmienkou, že ekvivalentný výrobok bude spĺňať úžitkové charakteristiky a je rovnakej alebo vyššej kvality.
Neoddeliteľnou súčasťou dodávky je doprava do mieste plnenia a vyloženie tovaru do určeného skladu, vrátane odvozu obalov.
II.1.6) Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 15500000-3
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 15511000-3, 15512000-0, 15530000-2, 15540000-5, 15550000-8
II.1.7) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
II.1.8) Časti
II.1.9) Informácie o variantoch
II.2) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZMLUVY
II.2.1) Celkové množstvo alebo rozsah
V predpokladanom objeme cca 700 tis. EUR bez DPH za obdobie 24 mesiacov, t.j. za obdobie platnosti rámcovej
dohody.
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 700 000,0000 EUR
II.2.2) Informácie o opciách
II.2.3) Informácie o obnovenom obstarávaní
II.3) TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTA NA DOKONČENIE
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 24
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.1.1) Požadované zábezpeky a záruky
Zábezpeka je stanovená vo výške 10.000,00 € (slovom: Desaťtisíc EUR).
III.1.2) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Predmet zákazky bude financovaný z finančných prostriedkov verejného obstarávateľa.
Vlastná platba bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku prostredníctvom finančného úradu predávajúceho a kupujúceho, na základe zmluvy s finančným plnením (čiastkové kúpne zmluvy alebo objednávky), uzavretej za podmienok dohodnutých v rámcovej dohode.
Skutočná hodnota predmetu zákazky môže byť vyššia ako predpokladaná hodnota zákazky podľa oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania a týchto súťažných podkladov, pretože v nej nie je započítaná hodnota určená na nákup ostatného sortimentu mlieka a mliečnych výrobkov, ktorých potreba je sporadická, nepravidelná v zmysle širokej sortimentnej ponuky a aktuálneho cenníka predávajúceho. Zároveň je skutočná hodnota predmetu zákazky závislá na skutočných potrebách verejného obstarávateľa a na výške vyčlenených finančných prostriedkov.
III.1.3) Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
Verejný obstarávateľ nevyžaduje od skupiny dodávateľov, aby vytvorila právne vzťahy do predloženia ponuky, musí však stanoviť lídra skupiny dodávateľov. Všetci členovia takejto skupiny dodávateľov utvorenej na dodanie predmetu zákazky musia udeliť plnomocenstvo jednému z členov skupiny dodávateľov konať v mene všetkých členov skupiny dodávateľov a prijímať pokyny v tomto verejnom obstarávaní ako aj konať v mene skupiny pre prípad prijatia ponuky, podpisu zmluvy a komunikácie/zodpovednosti v procese plnenia zmluvy. Ak bude úspešným uchádzačom skupina dodávateľov, táto musí vytvoriť také právne vzťahy, ktoré jej umožnia ako celku vstúpiť do zmluvného vzťahu s verejným obstarávateľom a budú zaväzovať členov skupiny dodávateľov, aby ručili spoločne a nerozdielne za záväzky voči verejnému obstarávateľovi vzniknuté pri realizácii predmetu zákazky.
III.1.4) Ďalšie osobitné podmienky
III.2) PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1) Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uvedené v § 26 ods. 1 zákona a preukáže ich predložením originálnych dokladov alebo ich overených kópií podľa § 26 ods. 2, 3 a 4 zákona. Doklady musia byť aktuálne a musia odrážať skutočný stav v čase, v ktorom sa uchádzač zúčastňuje verejnej súťaže:
1. výpis z registra trestov nie starší ako tri mesiace, ktorým musí uchádzač preukázať v zmysle zákona, že,
a) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskej únie, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme,
b) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním,
2. potvrdenie príslušného súdu nie staršie ako tri mesiace, že nie je voči nemu vedené konkurzné konanie, nie je v konkurze, v likvidácii ani nebol proti nemu zamietnutý návrh na vyhlásenie konkurzu pre nedostatok majetku;
3. potvrdenie (potvrdenia) Sociálnej poisťovne a zdravotnej poisťovne nie staršie ako tri mesiace, že uchádzač nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia;
4. potvrdenie miestne príslušného daňového úradu nie staršie ako tri mesiace, že uchádzač nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia;
5. doklad o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu.
6. čestným vyhlásením, že nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejným obstarávaní alebo nie je osobou,
1. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je alebo v čase, kedy prebiehalo verejné obstarávanie vo vzťahu ku ktorému bol právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, bola
a. spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou osoby, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
b. právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, kedy k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, ktorá sa stala právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, kedy k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní.
7. Ak uchádzač nepredloží doklady podľa bodu 1.1. až 1.6. bude z verejného obstarávania vylúčený.
8. Podmienkou účasti je tiež, že uchádzačovi nebolo v predchádzajúcich troch rokoch preukázané závažné porušenie odborných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ preukázať.
9. Ak sa v krajine jeho sídla niektorý z dokladov uvedených v § 26 ods. 2 zákona nevydáva alebo sa nevydávajú ani rovnocenné doklady, nahradí ho čestným vyhlásením alebo vyhlásením, v súlade s § 26 ods. 4 zákona, podľa predpisov platných v krajine jeho sídla.
10. Uchádzač zapísaný v zozname podnikateľov Úradu pre verejné obstarávanie podľa § 128 ods. 1 zákona vedeného Úradom pre verejné obstarávanie, môže nahradiť doklady uvedené v § 26 ods. 2 zákona predložením platného potvrdenia o zapísaní do zoznamu podnikateľov a dokladmi podľa bodu 6..
11. Skupina preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
12. Splnenie podmienky účasti možno preukázať spôsobom podľa § 32 ods. 11 zákona.
Odôvodnenie požiadavky
Verejný obstarávateľ stanovil podmienku účasti v súlade s platnou legislatívou.
III.2.2) Ekonomická a finančná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uchádzač musí v ponuke predložiť nasledovné informácie a dokumenty, ktorými preukazuje finančné a ekonomické postavenie a preukáže ich predložením originálnych dokladov alebo ich overených kópií, Doklady musia byť aktuálne a musia odrážať skutočný stav v čase, v ktorom sa záujemca zúčastňuje verejnej súťaže:
1. Doklad podľa § 27 ods. 1 písm. a) zákona - vyjadrenie banky, pobočky zahraničnej banky alebo zahraničnej banky, v ktorej má uchádzač vedený účet, o solventnosti a o schopnosti plniť si finančné záväzky, resp. poskytnutí úveru, napr. v nasledovnom znení: Uchádzač .... je schopný plniť svoje finančné záväzky.
Odôvodnenie:
Na preukázanie schopnosti uchádzača prefinancovať realizáciu zákazky vlastnými prostriedkami alebo poskytnutým úverom banky, nakoľko zálohové platby a platba vopred sa nebude umožňovať.
2. Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi tejto osoby. Túto skutočnosť preukazuje písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté.
3. Ak uchádzač nedokáže z objektívnych dôvodov preukázať finančné a ekonomické postavenie dokladom požadovaným verejným obstarávateľom, môže ho preukázať iným dokladom, ktorý verejný obstarávateľ môže uznať za vhodný.
4. Skupina preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia spoločne.
5. Splnenie podmienky účasti možno preukázať spôsobom podľa § 32 ods. 11 zákona.
III.2.3) Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uchádzač musí v ponuke predložiť nasledovné informácie a dokumenty, ktorými preukazuje odbornú a technickú spôsobilosť na dodanie predmetu zákazky v súlade s § 28 zákona a preukáže ich predložením originálnych dokladov alebo ich overených kópií. Doklady musia byť aktuálne a musia odrážať skutočný stav v čase, v ktorom sa zúčastňuje verejnej súťaže:
1. Podľa § 28 zákona ods. 1 písm. a) zákona zoznamom zmlúv o poskytovaní služieb rovnakého charakteru a zložitosti s plánovanou zmluvou ako je predmet zákazky (predaj mlieka a mliečnych výrobkov a dodávka do miesta plnenia, vrátane súvisiacich služieb spojených s dodávkou) uzavretých alebo platných v predchádzajúcich troch rokoch (2011, 2012 a 2013), doplnených potvrdeniami o kvalite dodania tovaru alebo poskytnutia služieb s uvedením celkových cien za zmluvu, lehôt dodania a odberateľov, ak odberateľom
a) bol verejný obstarávateľ podľa Zákona o verejnom obstarávaní, dôkaz o plnení zmlúv potvrdí tento verejný obstarávateľ,
b) bola iná osoba ako verejný obstarávateľ podľa Zákona o verejnom obstarávaní, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača o ich dodaní,
Dôkazný prostriedok:
Potvrdenia odberateľov/odberateľa, resp. v zákonom stanovenom prípade vyhlásenie uchádzača s uvedením zoznamu zmlúv o predaji a dodávke potravinárskych výrobkov, uzavretých alebo platných v predchádzajúcich troch rokoch, s uvedením celkového finančného objemu realizovaných dodávok v predchádzajúcich troch rokoch.
Odôvodnenie:
Za účelom preukázania skúseností a spôsobilosti uchádzača s realizáciou rovnakého alebo obdobného predmetu zákazky a schopnosti komplexného opakovaného zabezpečenia služieb spojených s dodávkou základných balených potravín pre viacerých odberateľov, resp. jedného alebo viacerých významných odberateľov dohodnutej kvalite a dohodnutých termínoch a k preukázaniu, že uchádzač má zvládnutý komplexný logistický systém distribúcie a predaja a má dostatočné kapacitné možnosti dodávať tovar a poskytovať služby v požadovanom rozsahu, keď platí, že verejný obstarávateľ nie je jeho jediným odberateľom.
2. Podľa § 28 zákona ods. 1 písm. d) zákona opisom technického vybavenia a opatrení použitých uchádzačom na zabezpečenie kvality, vrátane osobitných podmienok súvisiacich so skladovaním a prepravou potravinárskych výrobkov.
Uchádzač predloží minimálne:
2.1. platné potvrdenie - doklad Štátnej veterinárnej a potravinovej správy Slovenskej republiky (ďalej len ŠVPS SR), prípadne Regionálnej veterinárnej a potravinovej správy Slovenskej republiky, o zapísaní prevádzkarne uchádzača do zoznamu ŠVPS SR, preukazujúci súhlas štátneho orgánu so skladovaním a distribúciou potravín alebo ekvivalentný doklad/doklady k preukázaniu požadovanej skutočnosti
2.2. platné potvrdenie doklad ŠVPS SR na preukázanie spôsobilosti motorových vozidiel uchádzača k preprave potravín a potravinových výrobkov. V prípade, ak dodávka tovaru bude vykonávaná so zmluvným prepravcom, predloží overenú kópiu zmluvy s takýmto prepravcom, vrátane platného potvrdenia ŠVPS SR o spôsobilosti vozidiel prepravcu alebo ekvivalentný doklad/doklady k preukázaniu požadovanej skutočnosti.
Doklady musia byt aktuálne a musia odrážať skutočný stav čase, v ktorom sa uchádzač zúčastňuje verejnej súťaže. Doklady predkladá v origináloch alebo ako úradne overené kópie.
Odôvodnenie:
Za účelom preukázania spôsobilosti technického vybavenia uchádzača plniť špecifické požiadavky na skladovanie a prepravu a dodržiavania hygienických a iných noriem súvisiacich s predajom a distribúciou potravinárskych výrobkov.
3. Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté.
4. Splnenie podmienky účasti možno preukázať spôsobom podľa § 32 ods. 11 zákona.
5. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa technickej alebo odbornej spôsobilosti preukazuje spoločne.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
Súčet zmluvných cien podľa zoznamu zmlúv o predaji a dodávke potravinárskych výrobkov uzavretých v predchádzajúcich troch rokoch (2011 až 2013), ktorých súčet cien na základe takýchto zmlúv bol najmenej 500 tis. EUR s DPH alebo ekvivalent v inej mene (v danom prípade uvedie prepočet pôvodnej meny na EUR, pri použití prepočítavacieho kurzu podľa údajov Národnej banky Slovenska, platného v čase realizácie dodávky ).
Uchádzač musí preukázať, že v sledovanom období rokov 2011 až 2013 mal uzavretú alebo platnú zmluvu s minimálne jedným zmluvným partnerom, u ktorého objem realizovaných dodávok predstavoval čiastku minimálne 100 tis. € s DPH.
III.2.4) Informácie o vyhradených zákazkách
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
Otvorená
IV.2) KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska
kritérií uvedených ďalej (kritériá na vyhodnotenie ponúk je potrebné uviesť s ich relatívnou váhou alebo v zostupnom poradí dôležitosti, ak nemožno z preukázateľných dôvodov uviesť ich relatívnu váhu)
1. 1. Cena tovaru - kúpna cena vybratých druhov tovaru - 80
2. 2. Cenníková cena - výška poskytovanej zľavy - 15
3. 3. Šírka ponúkaného sortimentu - 5
IV.2.2) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Pre zadanie zákazky verejný obstarávateľ, po úvodnom úplnom vyhodnotení ponúk podľa kritérií na vyhodnotenie ponúk a relatívnej váhy priradenej jednotlivým kritériám, použije elektronickú aukciu, za účelom zostavenia poradia ponúk automatizovaným spôsobom.
Elektronická aukcia
1 Všeobecné informácie
1.1 Na účasť v elektronickej aukcii budú vyzvaní všetci uchádzači, ktorých ponuka bola vyhodnocovaná podľa prvej vety t.j. vyhoveli podmienkam účasti vo verejnom obstarávaní a splnili všetky požiadavky verejného obstarávateľa kladené na predmet zákazky.
1.2 Elektronická aukcia (ďalej len e-aukcia) je pre účely tohto verejného obstarávania opakujúci sa proces, ktorý využíva elektronické zariadenia na predkladanie nových cien tovarov a služieb a/alebo nových hodnôt, upravených smerom nadol.
1.3 Účelom e-aukcie je zostavenie poradia ponúk automatizovaným vyhodnotením po úvodnom úplnom vyhodnotení ponúk.
1.4 Predmet e-aukcie je zhodný s predmetom zákazky uvedenom v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania a podrobne špecifikovaný v súťažných podkladoch verejnej súťaže.
1.5 Vyhlasovateľ eAukcie (ďalej len vyhlasovateľ) je Univerzitná nemocnica Bratislava, bližšie špecifikovaný v týchto súťažných podkladoch.
1.6 Administrátor vyhlasovateľa je osoba, ktorá v rámci eAukcie vyzýva uchádzačov na predkladanie nových cien upravených smerom nadol a nových hodnôt, ktoré sa týkajú určitých prvkov ponúk.
1.7 Elektronická aukčná sieň (ďalej len eAukčná sieň) je prostredie umiestnené na určenej adrese vo verejnej dátovej sieti Internet, v ktorom uchádzači predkladajú nové ceny upravené smerom nadol a nové hodnoty, ktoré sa týkajú určitých
1.8 Prípravné kolo je časť postupu, v ktorom sa po sprístupnení eAukčnej siene uchádzači oboznámia s eAukčným prostredím pred zahájením Aukčného kola (elektronickej aukcie).
1.9 Aukčné kolo (elektronická aukcia) je časť postupu, v ktorom prebieha on-line vzájomné porovnávanie cien a nových hodnôt, ktoré sa týkajú určitých prvkov ponúk ponúkaných uchádzačmi prihlásených do eAukcie a ich vyhodnocovanie v limitovanom čase.
2 Priebeh e-aukcie:
2.1 Názov e-Aukcie: Mlieko a mliečne výrobky.
2.2 Ponuky uchádzačov budú posudzované na základe hodnotenia podľa ekonomicky najvýhodnejšej ponuky so stanovením relatívnych váh jednotlivých kritérií nasledovne:
- Kritérium č.1: Cena za predmet zákazky, Cena tovaru - kúpna cena vybratých druhov tovaru .................80,00 %
- Kritérium č.2: Cena za predmet zákazky, Cenníková cena výška poskytovanej zľavy ............................15,00 %
- Kritérium č.3: Šírka ponúkaného sortimentu...............................05,00 %
Relatívna váha jednotlivých kritérií je stanovená v percentuálnych bodoch a uvedená na 2 desatinné miesta. Prvky, ktorých hodnoty sú predmetom ponuky uchádzača v eAukcii sú jednotkové ceny za jednotlivé položky predmetu zákazky podľa Prílohy č. 1 časti B. Opis predmetu zákazky súťažných podkladov (podľa návrhu na plnenie kritérií na hodnotenie ponúk).
Kritérium č.2 a č.3 nebude možné v Aukčnom kole meniť. Tieto kritériá zostanú na úrovni ponuky uchádzača a zostanú počas priebehu Aukčného kola fixné. Body získané za tieto kritériá sa budú v rámci elektronickej aukcie automaticky pripočítavať k bodom získaným za ostatné kritérium.
2.3 Vzorec na výpočet hodnotenia ponúk podľa ekonomickej najvýhodnejšej ponuky je uvedený v týchto súťažných podkladoch.
2.4 Cena bude vyjadrená v EUR bez DPH.
2.5 V rámci úplného úvodného vyhodnotenia ponúk podľa kritéria stanoveného na vyhodnotenie ponúk vyhlasovateľ určí poradie uchádzačov porovnaním výšky dosiahnutých bodov. Po určení poradia na základe predložených ponúk v listinnej podobe, vyhlasovateľ vyzve elektronickými prostriedkami súčasne všetkých uchádzačov, ktorí splnili podmienky účasti a ktorých ponuky spĺňajú určené podmienky na predloženie nových cien a nových hodnôt, ktoré sa týkajú určitých prvkov ponúk v eAukcii. Vo Výzve na účasť v elektronickej aukcii (ďalej len Výzva) vyhlasovateľ uvedie podrobné informácie týkajúce sa eAukcie v zmysle § 43 ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní. Výzva bude zaslaná elektronicky zodpovednej osobe určenej uchádzačom v ponuke ako kontaktná osoba pre eAukciu (z uvedeného dôvodu je potrebné uviesť správne kontaktné údaje zodpovednej osoby) a bude uchádzačom odoslaná e-mailom najneskôr dva pracovné dni pred konaním Aukčného kola. K Výzve vyhlasovateľ každému uchádzačovi priloží výsledok celkového vyhodnotenia jeho ponuky.
2.6 eAukcia sa bude vykonávať prostredníctvom sw PROe.biz.
2.7 V Prípravnom kole sa uchádzači oboznámia s priebehom a pravidlami eAukcie. Výzva obsahuje aj údaje týkajúce sa minimálneho kroku zníženia cenových ponúk, prípadne zníženia alebo zvýšenia ďalších prvkov, ktorých hodnoty sú predmetom úpravy v eAukcii, pravidlá predlžovania Aukčného kola a lehotu platnosti prístupových kľúčov a pod.
2.8 Uchádzačom, ktorí budú vyzvaní na účasť v eAukcii, bude v Prípravnom kole a v čase uvedenom vo Výzve sprístupnená eAukčná sieň, kde si môžu skontrolovať správnosť zadaných vstupných ponúk, ktoré do eAukčnej siene zadá administrátor eAukcie, a to v súlade s pôvodnými, listinne predloženými ponukami. Každý uchádzač do začiatku Aukčného kola bude vidieť iba svoju ponuku a až do začiatku Aukčného kola ju nemôže meniť. Všetky informácie o prihlásení a priebehu budú uvedené vo Výzve.
2.9 Aukčné kolo sa začne a skončí v termínoch uvedených vo Výzve. Na začiatku Aukčného kola sa všetkým uchádzačom zobrazia
ich jednotkové ceny,
najnižšie jednotkové ceny,
ich hodnoty, ktoré sa týkajú určitých prvkov ponúk,
najlepšie hodnoty, ktoré sa týkajú určitých prvkov ponúk,
ich celková ponuková cena,
najnižšia celková ponuková cena,
ich dosiahnuté body pri jednotlivých kritériách,
ich celkový počet dosiahnutých bodov,
najvyšší celkový počet dosiahnutých bodov,
ich priebežné umiestnenie (poradie).
Predmetom úpravy v eAukcii budú prvky, ktorých hodnoty sú predmetom ponuky uchádzača - v Návrhu na plnenie kritérií, pričom sa bude automaticky prerátavať celkový počet bodov za všetky hodnotené kritériá spolu. Uchádzači budú upravovať ceny smerom nadol. Ostatné hodnoty, ktoré sa týkajú určitých prvkov ponúk nebudú uchádzači upravovať.
Vyhlasovateľ upozorňuje, že systém neumožní dorovnať ponuku uchádzača na priebežnom 1. mieste (t.j. nebude možné urobiť takú zmenu ponuky, ktorá by v prepočte na body dorovnala počet bodov dosiahnutých uchádzačom s aktuálne najvýhodnejšou ponukou). Uchádzač bude o takto vzniknutej situácii informovaný.
V priebehu Aukčného kola budú zverejňované všetkým uchádzačom zaradeným do eAukcie v eAukčnej sieni informácie, ktoré umožnia uchádzačom zistiť v každom okamihu ich relatívne umiestnenie.
2.10 Minimálny krok zníženia pri kritériu č.1 je 0,50 % z aktuálnej jednotkovej ceny daného uchádzača.
2.11 Maximálny krok zníženia ceny u (pri akomkoľvek cenovom kritériu) uchádzača nie je určený. Uchádzač však bude upozornený pri zmene ceny o viac ako 50 %. Upozornenie pri maximálnom znížení ceny sa viaže k aktuálnej jednotkovej cene. Maximálny krok pri necenových kritériách a neaukčných kritériách nie je stanovený.
2.12 Aukčné kolo bude ukončené, ak nedôjde k jeho predlžovaniu, uplynutím časového limitu 20 min. eAukcia bude ukončená ak na základe Výzvy nedostane vyhlasovateľ, v lehote 20 min., žiadne nové prvky, ktorých hodnoty sú predmetom ponuky uchádzača a ktoré spĺňajú požiadavky uvedených v predchádzajúcich odsekoch.
Koniec eAukcie sa môže predĺžiť v prípade predkladania nových cien (alebo nových hodnôt), ktoré sa týkajú určitých prvkov ponúk (teda pri akejkoľvek zmene) v posledných dvoch minútach trvania eAukcie vždy o ďalšie dve minúty (tzn. k času, kedy došlo k predĺženiu sa pridajú celé 2 min.). eAukcia sa bude predlžovať v prípade, ak dôjde k úprave akejkoľvek zmene ponuky uchádzača. Počet predĺžení nie je limitovaný. Po ukončení eAukcie už nebude možné upravovať ceny a hodnoty, ktoré sa týkajú určitých prvkov ponúk a ktoré boli predmetom úpravy v eAukcii.
2.13 Výsledkom eAukcie bude zostavenie objektívneho poradia ponúk podľa ekonomicky najvýhodnejšej ponuky automatizovaným vyhodnotením.
2.14 Technické požiadavky na prístup do eAukcie: počítač uchádzača musí byť pripojený k Internetu. Na bezproblémovú účasť v eAukcii je nutné používať jeden z podporovaných internetových prehliadačov:
- Microsoft Internet Explorer od verzie 7.0 a vyššie,
- Mozilla Firefox od verzie 13.0 a vyššie alebo
- Google Chrome.
Správna funkčnosť iných internetových prehliadačov je možná, avšak nie je garantovaná. Ďalej je nutné mať v použitom internetovom prehliadači zapnuté cookies a javaskripty.
2.15 Podrobnejšie informácie o procese eAukcie budú uvedené vo Výzve.
2.16 Pre prípad eliminácie akejkoľvek nepredvídateľnej situácie (napr. výpadok elektrickej energie, konektivity na internetu, alebo inej objektívnej príčiny zabraňujúcej v ďalšom pokračovaní uchádzača v eAukcii) vyhlasovateľ odporúča uchádzačom mať pripravený náhradný zdroj elektrickej energie, prípadne mobilný Internet (napr. notebook s mobilným Internetom). Vyhlasovateľ nenesie zodpovednosť za uchádzačmi použité technické prostriedky. Vyhlasovateľ si vyhradzuje právo opakovania eAukcie v prípade nepredvídateľných technických problémov na strane vyhlasovateľa.
IV.3) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1) Referenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
R3-8/03-05/2014
IV.3.2) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tejto zákazky
Ak áno Predbežné oznámenie
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2013/S 087-147697
z: 04.05.2013
IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 10.04.2014 12:00
IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 10.04.2014 12:00
IV.3.6) Jazyk (jazyky), v ktorom možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
Lehoty a podmienky verejnej súťaže
IV.3.7) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Dátum: 30.06.2014
IV.3.8) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 11.04.2014 10:00
Miesto: Univerzitná nemocnica Bratislava, Riaditeľstvo, Pažítková 4, Bratislava
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
VI.3) DOLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Súťažné podklady verejný obstarávateľ zverejnil na svojom profile http://www.unb.sk/Verejné obstarávanie. Záujemcovia si môžu súťažné podklady stiahnuť, vyžiadať alebo osobne vyzdvihnúť v sídle verejného
obstarávateľa, v pracovných dňoch od 08,00 hod. do 15,00 hod.; na základe písomnej žiadosti o účasť. Písomnú žiadosť o poskytnutie súťažných podkladov záujemca doručí na adresu sídla verejného obstarávateľa osobne, poštou, faxom alebo elektronickou poštou, najneskoršie v lehote určenej v bode IV.3.3. tohto oznámenia. Žiadosť o účasť podanú telefonicky musí potvrdiť elektronickou poštou alebo poštovou zásielkou.
Verejný obstarávateľ pošle záujemcovi súťažné podklady do šiestich dní od prijatia žiadosti o účasť za predpokladu, že žiadosť bola podaná dostatočne vopred pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk.
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje súťažné podklady poskytovať prednostne v elektronickej forme. V tlačenej písomnej forme budú poskytnuté súťažné podklady len záujemcom, ktorí o to výslovne požiadajú.
Odpoveď na žiadosť o vysvetlenie súťažných podkladov, bude poskytnutá všetkým verejnému obstarávateľovi známym záujemcom, t.j. ktorí podali písomnú žiadosť o účasť. Vysvetľovanie, odovzdávanie podkladov a dorozumievanie medzi obstarávateľom a záujemcom alebo uchádzačom bude uskutočňované prednostne elektronickou poštou.
VI.4) ODVOLACIE KONANIE
VI.4.1) Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
Orgán zodpovedný za mediáciu
Univerzitná nemocnica Bratislava
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31813861
Pažítková 4 , 82101 Bratislava

Slovensko
Telefón: +421 248234957
Email: jan.mlynarcik@unb.sk
Internetová adresa (URL): http://www.unb.sk
VI.4.2) Podanie odvolania
Presné informácie o termínoch na podanie odvolania: Podľa § 135 a nasledujúcich zákona o verejnom obstarávaní.
VI.4.3) Úrad, od ktorého možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
06.03.2014

Redakčné opravy

3434 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 51/2014
V oznámení 03098-MST verejného obstarávateľa/obstarávateľa Univerzitná nemocnica Bratislava, Pažítková 4, 821 01 Bratislava - mestská časť Ružinov zverejnenom vo VVO č. 048/2014 zo dňa 08.03.2014 boli nesprávne zverejnené údaje III.2.1) Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov Namiesto: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uvedené v § 26 ods. 1 zákona a preukáže ich predložením originálnych dokladov alebo ich overených kópií podľa § 26 ods. 2, 3 a 4 zákona. Doklady musia byť aktuálne a musia odrážať skutočný stav v čase, v ktorom sa uchádzač zúčastňuje verejnej súťaže: 1. výpis z registra trestov nie starší ako tri mesiace, ktorým musí uchádzač preukázať v zmysle zákona, že, a) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskej únie, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, b) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním, 2. potvrdenie príslušného súdu nie staršie ako tri mesiace, že nie je voči nemu vedené konkurzné konanie, nie je v konkurze, v likvidácii ani nebol proti nemu zamietnutý návrh na vyhlásenie konkurzu pre nedostatok majetku; 3. potvrdenie (potvrdenia) Sociálnej poisťovne a zdravotnej poisťovne nie staršie ako tri mesiace, že uchádzač nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia; 4. potvrdenie miestne príslušného daňového úradu nie staršie ako tri mesiace, že uchádzač nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia; 5. doklad o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu. 6. čestným vyhlásením, že nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejným obstarávaní alebo nie je osobou, 1. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, 2. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je alebo v čase, kedy prebiehalo verejné obstarávanie vo vzťahu ku ktorému bol právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, bola a. spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou osoby, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, b. právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, kedy k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, ktorá sa stala právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, kedy k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní. 7. Ak uchádzač nepredloží doklady podľa bodu 1.1. až 1.6. bude z verejného obstarávania vylúčený. 8. Podmienkou účasti je tiež, že uchádzačovi nebolo v predchádzajúcich troch rokoch preukázané závažné porušenie odborných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ preukázať. 9. Ak sa v krajine jeho sídla niektorý z dokladov uvedených v § 26 ods. 2 zákona nevydáva alebo sa nevydávajú ani rovnocenné doklady, nahradí ho čestným vyhlásením alebo vyhlásením, v súlade s § 26 ods. 4 zákona, podľa predpisov platných v krajine jeho sídla. 10. Uchádzač zapísaný v zozname podnikateľov Úradu pre verejné obstarávanie podľa § 128 ods. 1 zákona vedeného Úradom pre verejné obstarávanie, môže nahradiť doklady uvedené v § 26 ods. 2 zákona predložením platného potvrdenia o zapísaní do zoznamu podnikateľov a dokladmi podľa bodu 6.. 11. Skupina preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. 12. Splnenie podmienky účasti možno preukázať spôsobom podľa § 32 ods. 11 zákona. Odôvodnenie požiadavky Verejný obstarávateľ stanovil podmienku účasti v súlade s platnou legislatívou. Viď: 1. Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uvedené v § 26 ods. 1 zákona a preukáže ich predložením originálnych dokladov alebo ich overených kópií podľa § 26 ods. 2, 3 a 4 zákona. Doklady musia byť aktuálne a musia odrážať skutočný stav v čase, v ktorom sa uchádzač zúčastňuje verejnej súťaže: 1. výpis z registra trestov nie starší ako tri mesiace, ktorým musí uchádzač preukázať v zmysle zákona, že, a) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskej únie, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, b) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním, 2. potvrdenie príslušného súdu nie staršie ako tri mesiace, že nie je voči nemu vedené konkurzné konanie, nie je v konkurze, v likvidácii ani nebol proti nemu zamietnutý návrh na vyhlásenie konkurzu pre nedostatok majetku; 3. potvrdenie (potvrdenia) Sociálnej poisťovne a zdravotnej poisťovne nie staršie ako tri mesiace, že uchádzač nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia; 4. potvrdenie miestne príslušného daňového úradu nie staršie ako tri mesiace, že uchádzač nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia; 5. doklad o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu. 6. čestným vyhlásením, že nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejným obstarávaní alebo nie je osobou, 6.1. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, 6.2. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je alebo v čase, kedy prebiehalo verejné obstarávanie vo vzťahu ku ktorému bol právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, bola a. spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou osoby, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, b. právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, kedy k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, 6.3. ktorá sa stala právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, kedy k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní 7. čestné vyhlásenie, že: - nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia odmeny alebo odplaty zo zmluvy s osobou, ktorá je alebo bola subdodávateľom vo vzťahu k zákazke, zadanej podľa tohto zákona, ktorá sa vymáha výkonom rozhodnutia, - nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia mzdy, platu alebo inej odmeny za prácu, náhrady mzdy alebo odstupného, na ktorých vyplatenie má zamestnanec nárok, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia. 8. Podmienkou účasti je tiež, že uchádzačovi nebolo v predchádzajúcich troch rokoch preukázané závažné porušenie odborných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ preukázať. 9. Ak sa v krajine jeho sídla niektorý z dokladov uvedených v § 26 ods. 2 zákona nevydáva alebo sa nevydávajú ani rovnocenné doklady, nahradí ho čestným vyhlásením alebo vyhlásením, v súlade s § 26 ods. 4 zákona, podľa predpisov platných v krajine jeho sídla. 10. Uchádzač zapísaný v zozname podnikateľov Úradu pre verejné obstarávanie podľa § 128 ods. 1 zákona vedeného Úradom pre verejné obstarávanie, preukazuje splnenie podmienok vo verejnom obstarávaní podľa § 26 zákona údajmi a dokladmi zapísanými v zozname podnikateľov, predložením platného potvrdenia o zapísaní do zoznamu podnikateľov. Vyhodnotenie splnenia podmienok účasti podľa § 26 zákona vykoná verejný obstarávateľ podľa § 128 ods. 3 zákon a výkladového stanoviska Úradu pre verejné obstarávanie k osobnému postaveniu č. 10/2013. 11. Skupina preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. 12. Splnenie podmienky účasti možno preukázať spôsobom podľa § 32 ods. 11 zákona, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predloží verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom. Odôvodnenie požiadavky Verejný obstarávateľ stanovil podmienku účasti v súlade s platnou legislatívou.

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité