Oznámenie 3279 - MSS
3279 - MSS
Vestník č. 50/2014 - 12.03.2014
OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 2
podľa Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) č. 842/2011
Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
5650 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 72/2014 |
---|
V oznámení 03279-MSS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky, Špitálska 4, 6, 8, 816 43 Bratislava - mestská časť Staré Mesto zverejnenom vo VVO č. 050/2014 zo dňa 12.03.2014 boli nesprávne zverejnené údaje III.2.3) Technická spôsobilosť Namiesto: Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok 1/ v zmysle § 28 ods. 1 písm. a) ZVO verejný obstarávateľ požaduje zoznam dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky doplneným potvrdeniami o kvalite dodania tovaru alebo poskytnutia služieb s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom 1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia, 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní, doplneným dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané, V súlade s ustanovením § 32 ods. 6 ZVO, verejný obstarávateľ odôvodňuje primeranosť určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia nasledovne: uchádzač preukáže skúsenosti s rovnakými, alebo podobnými zákazkami a schopnosť a spôsobilosť pre poskytnutie služieb v plnom rozsahu a v požadovanej kvalite. 2/ v zmysle § 28 ods. 1 písm. j) ZVO údajmi o strojovom a technickom vybavení, ktoré má uchádzač alebo záujemca k dispozícii na uskutočnenie stavebných prác alebo na poskytnutie služieb V súlade s ustanovením § 32 ods. 6 ZVO, verejný obstarávateľ odôvodňuje primeranosť určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia nasledovne: verejný obstarávateľ požaduje preukázanie demo prístupu za účelom preukázania, že uchádzač je schopný poskytnúť požadované služby. 3/ v zmysle § 28 ods. 1 písm. k) ZVO uvedením podielu plnenia zo zmluvy, ktorý má uchádzač alebo záujemca poskytujúci službu v úmysle zabezpečiť subdodávateľom, spolu s uvedením identifikačných údajov subdodávateľa, ak je známy, v rozsahu meno a priezvisko, obchodné meno alebo názov, adresa pobytu alebo sídlo. Identifikačné číslo alebo dátum narodenia, ak nebolo pridelené identifikačné číslo. V súlade s ustanovením § 32 ods. 6 ZVO, verejný obstarávateľ odôvodňuje primeranosť určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia nasledovne: povinnosť verejného obstarávateľa v zmysle § 32 ods. 3 písm. b). Minimálna požadovaná úroveň štandardov 1/ § 28 ods. 1 písm. a) ZVO - Uchádzač predloží zoznam poskytnutých služieb rovnakého, alebo podobného predmetu zákazky podpísaný štatutárnym zástupcom uchádzača. K zoznamu uchádzač predloží min. 1 potvrdenie o poskytnutí služieb v originálnom vyhotovení, alebo úradne osvedčenej kópii. Potvrdenie o poskytnutí služieb musí byť v hodnote minimálne 8 400 000,00 EUR bez DPH. Potvrdenie bude obsahovať údaje podľa § 28 ods. 1 písm. a). Uchádzač musí v potvrdení o poskytnutí služieb uviesť kontaktné údaje na osobu/osoby odberateľa, ktorí vedia potvrdiť predkladané vyhlásenia uchádzača o poskytnutí služieb. Verejný obstarávateľ bude akceptovať poskytnutie služieb porovnateľné s predmetom zákazky. Za predchádzajúce 3 roky sa na účely tejto zákazky považujú 3 roky predchádzajúce dňu, ktorý je posledným dňom lehoty na predkladanie ponúk. 2/ § 28 ods. 1 písm. j) ZVO uchádzač predloží funkčný používateľský demo prístup vytvorenie elektronického formulára na objednávanie stravných poukážok s automatickým vygenerovaním spätného potvrdzujúceho emailu, v ktorom budú obsiahnuté všetky relevantné informácie o objednávke (nominálna hodnota stravných poukážok, ich počet, konečná cena stravných poukážok, čas odoslania objednávky, čas a miesto doručenia, kontaktná osoba), zvlášť pre personalizovanú formu a zvlášť pre nepersonalizovanú formu. Elektronický formulár musí umožňovať stiahnutie a vytlačenie štatistických údajov, ktoré budú dostupné objednávateľovi - Ministerstvu práce, sociálnych vecí a rodiny SR. Štatistické údaje musia obsahovať hodnotu súhrnného odberu v počtoch kusov a v Eurách za celý rezort, súhrnný odber v počtoch kusov a v Eurách podľa jednotlivých mesiacov aj podľa objednávateľov. 3/ § 28 ods. 1 písm. k) ZVO uchádzač uvedie podiel plnenia zo zmluvy, ktorý má v úmysle zabezpečiť subdodávateľom / subdodávateľmi ak hodnota plnenia zákazky presiahne 30 % . Viď: Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok 1/ v zmysle § 28 ods. 1 písm. a) ZVO verejný obstarávateľ požaduje zoznam dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky doplneným potvrdeniami o kvalite dodania tovaru alebo poskytnutia služieb s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom 1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia, 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní, doplneným dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané, V súlade s ustanovením § 32 ods. 6 ZVO, verejný obstarávateľ odôvodňuje primeranosť určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia nasledovne: uchádzač preukáže skúsenosti s rovnakými, alebo podobnými zákazkami a schopnosť a spôsobilosť pre poskytnutie služieb v plnom rozsahu a v požadovanej kvalite. 2/ v zmysle § 28 ods. 1 písm. k) ZVO uvedením podielu plnenia zo zmluvy, ktorý má uchádzač alebo záujemca poskytujúci službu v úmysle zabezpečiť subdodávateľom, spolu s uvedením identifikačných údajov subdodávateľa, ak je známy, v rozsahu meno a priezvisko, obchodné meno alebo názov, adresa pobytu alebo sídlo. Identifikačné číslo alebo dátum narodenia, ak nebolo pridelené identifikačné číslo. V súlade s ustanovením § 32 ods. 6 ZVO, verejný obstarávateľ odôvodňuje primeranosť určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia nasledovne: povinnosť verejného obstarávateľa v zmysle § 32 ods. 3 písm. b). Minimálna požadovaná úroveň štandardov 1/ § 28 ods. 1 písm. a) ZVO - Uchádzač predloží zoznam poskytnutých služieb rovnakého, alebo podobného predmetu zákazky podpísaný štatutárnym zástupcom uchádzača. K zoznamu uchádzač predloží min. 1 potvrdenie o poskytnutí služieb v originálnom vyhotovení, alebo úradne osvedčenej kópii. Potvrdenie o poskytnutí služieb musí byť v hodnote minimálne 8 400 000,00 EUR bez DPH. Potvrdenie bude obsahovať údaje podľa § 28 ods. 1 písm. a). Uchádzač musí v potvrdení o poskytnutí služieb uviesť kontaktné údaje na osobu/osoby odberateľa, ktorí vedia potvrdiť predkladané vyhlásenia uchádzača o poskytnutí služieb. Verejný obstarávateľ bude akceptovať poskytnutie služieb porovnateľné s predmetom zákazky. Za predchádzajúce 3 roky sa na účely tejto zákazky považujú 3 roky predchádzajúce dňu, ktorý je posledným dňom lehoty na predkladanie ponúk. 2/ § 28 ods. 1 písm. k) ZVO uchádzač uvedie podiel plnenia zo zmluvy, ktorý má v úmysle zabezpečiť subdodávateľom / subdodávateľmi ak hodnota plnenia zákazky presiahne 30 %. III.1.4 Ďalšie osobitné podmienky plnenia zmluvy podľa osobitných podmienok Doplnený text: Úspešný uchádzač najneskôr ku dňu účinnosti rámcovej dohody predloží funkčný používateľský demo prístup vytvorenie elektronického formulára na objednávanie stravných poukážok s automatickým vygenerovaním spätného potvrdzujúceho emailu alebo iného spôsobu potvrdenia prijatia objednávky, v ktorom budú obsiahnuté všetky relevantné informácie o objednávke (nominálna hodnota stravných poukážok, ich počet, konečná cena stravných poukážok, čas odoslania objednávky, čas a miesto doručenia, kontaktná osoba), zvlášť pre personalizovanú formu a zvlášť pre nepersonalizovanú formu. Elektronický formulár musí umožňovať stiahnutie a vytlačenie štatistických údajov, ktoré budú dostupné prostredníctvom chráneného prístupu administrátorovi objednávateľa - Ministerstvu práce, sociálnych vecí a rodiny SR. Štatistické údaje musia obsahovať hodnotu súhrnného odberu v počtoch kusov a v Eurách za celý rezort, súhrnný odber v počtoch kusov a v Eurách podľa jednotlivých mesiacov aj podľa objednávateľov. |