Oznámenie 3279 - MSS

Obsah

3279 - MSS
Vestník č. 50/2014 - 12.03.2014

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 2 podľa Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) č. 842/2011

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA
Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00681156
Špitálska 4, 6, 8, 81643 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Odbor verejného obstarávania
Kontaktná osoba: Mgr. Soňa Arvayová
Telefón: +421 220462318
Fax: +421 220462405
Email: sona.arvayova@employment.gov.sk
Internetová adresa (internetové adresy)
Ďalšie informácie možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.2) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa
Ministerstvo alebo iný štátny orgán vrátane jeho regionálnych alebo miestnych útvarov
I.3) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Hlavný predmet alebo predmety činnosti:
Všeobecné verejné služby
Sociálna starostlivosť
I.4) ZADANIE ZÁKAZKY V MENE INÝCH VEREJNÝCH OBSTARÁVATEĽOV
Verejný obstarávateľ nakupuje v mene iných verejných obstarávateľov
Príloha A.IV) ADRESY INÉHO VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA, V MENE KTORÉHO VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ NAKUPUJE
Úradný názov: Zákazka sa obstaráva pre viacerých verejných obstarávateľov, ktorí ako účastníci tohto obstarávania tvoria uzavretý okruh, do ktorého sú zaradení: (i) Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny SR v pozícií centrálnej obstarávateľskej organizácie, (ii) organizácie v zriaďovateľskej a riadiacej pôsobnosti Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny SR, (iii) prípadne novovzniknuté organizácie v zriadovateľskej a riadiacej pôsobnosti Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny SR
Vnútroštátne identifikačné číslo: .
Poštová adresa: .
Mesto/Obec: .
PSČ: .
Štát: Slovensko
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) OPIS
II.1.1) Názov pridelený zákazke verejným obstarávateľom
Stravné poukážky pre zamestnancov organizácií rezortu MPSVR SR
II.1.2) Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služieb č. 17
Hlavné miesto alebo lokalita uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb: Slovenská republika
Kód NUTS
SK0
II.1.3) Informácie o verejnej zákazke, rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme (DPS)
Oznámenie zahŕňa uzavretie rámcovej dohody
II.1.4) Informácie o rámcovej dohode
Hodnota: 48
Predpokladaná celková hodnota nákupov na celé obdobie trvania rámcovej dohody
Hodnota 33 634 650,0000 EUR
II.1.5) Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je zabezpečenie stravovania pre zamestnancov verejného obstarávateľa a zamestnancov
pristupujúcich organizácií formou stravných poukážok s ochrannými prvkami. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v súťažných podkladoch v časti B. Opis predmetu zákazky.
II.1.6) Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 55520000-1
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 30199770-8
II.1.7) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
II.1.8) Časti
II.1.9) Informácie o variantoch
II.2) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZMLUVY
II.2.1) Celkové množstvo alebo rozsah
predpokladaný rozsah 9 355 338 ks
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
II.3) TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTA NA DOKONČENIE
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 48
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.1.1) Požadované zábezpeky a záruky
Verejný obstarávateľ požaduje zábezpeku vo výške 200 000,- EUR (slovom: dvestotisíc eur). Podmienky zloženia zábezpeky sú uvedené v časti A. súťažných podkladov.
III.1.2) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Predmet zákazky bude financovaný z rozpočtových prostriedkov verejného obstarávateľa vyčlenených na tento účel a z fondov EÚ. Verejný obstarávateľ neposkytuje preddavky. Minimálna lehota splatnosti faktúr bude 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi.
III.1.3) Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
Verejného obstarávania sa môže zúčastniť skupina dodávateľov podľa § 31 zákona č. 25/2 006 Z. z. o verejnom
obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. Verejný obstarávateľ bude
vyžadovať vytvorenie právnej formy, ak bude prijatá ponuka skupiny dodávateľov a vytvorenie právnej formy je
potrebné z dôvodu riadneho plnenia zmluvy.
III.2) PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1) Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Splnenie podmienok účasti podľa § 26 zákona o verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia uchádzača jednotliví uchádzači preukážu platnými dokladmi v predloženej ponuke.
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúcu sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní v znení neskorších predpisov (ďalej ZVO) a preukázať ich splnenie dokladmi podľa § 26 ods. 2 prípadne podľa ods. 4 a 5 ZVO alebo dokladom podľa § 128 ods. 1 cit. zákona, a to v súlade s § 19 ods. 3 ZVO na požadovaný predmet zákazky.
III.2.2) Ekonomická a finančná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
§ 27 ods. 1 písm. a) ZVO Vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, ktorým môže byť prísľub banky alebo pobočky zahraničnej banky o poskytnutí úveru.
V súlade s ustanovením § 32 ods. 6 ZVO, verejný obstarávateľ odôvodňuje primeranosť určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia nasledovne: § 27 ods. 1 písm. a) ZVO - Podmienka účasti sleduje cieľ, aby plnenie zmluvy bolo zabezpečované spôsobilým zmluvným uchádzačom, ktorý si plní svoje finančné záväzky riadne a včas.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
Uchádzač predloží vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky/bánk, ktorým preukáže, že nie je v nepovolenom debete a že si plní voči banke/bankám všetky záväzky, ktoré vyplývajú zo zriadenia účtu, prípadne z plnenia si záväzkov vyplývajúcich z úverových vzťahov. Výpis z účtu verejný obstarávateľ neuzná. Predložené vyjadrenie musí byť nie staršie ako tri mesiace ku dňu predloženia ponuky. K vyjadreniu banky/bánk sa požaduje predložiť aj čestné vyhlásenie uchádzača, že má otvorené účty len v bankách, od ktorých predložil vyjadrenie. Výpis z účtu sa nepovažuje za potvrdenie banky.
III.2.3) Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
1/ v zmysle § 28 ods. 1 písm. a) ZVO verejný obstarávateľ požaduje zoznam dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky doplneným potvrdeniami o kvalite dodania tovaru alebo poskytnutia služieb s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom
1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní, doplneným dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané,
V súlade s ustanovením § 32 ods. 6 ZVO, verejný obstarávateľ odôvodňuje primeranosť určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia nasledovne: uchádzač preukáže skúsenosti s rovnakými, alebo podobnými zákazkami a schopnosť a spôsobilosť pre poskytnutie služieb v plnom rozsahu a v požadovanej kvalite.
2/ v zmysle § 28 ods. 1 písm. j) ZVO údajmi o strojovom a technickom vybavení, ktoré má uchádzač alebo záujemca k dispozícii na uskutočnenie stavebných prác alebo na poskytnutie služieb
V súlade s ustanovením § 32 ods. 6 ZVO, verejný obstarávateľ odôvodňuje primeranosť určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia nasledovne: verejný obstarávateľ požaduje preukázanie demo prístupu za účelom preukázania, že uchádzač je schopný poskytnúť požadované služby.
3/ v zmysle § 28 ods. 1 písm. k) ZVO uvedením podielu plnenia zo zmluvy, ktorý má uchádzač alebo záujemca
poskytujúci službu v úmysle zabezpečiť subdodávateľom, spolu s uvedením identifikačných údajov subdodávateľa, ak je známy, v rozsahu meno a priezvisko, obchodné meno alebo názov, adresa pobytu alebo sídlo. Identifikačné číslo alebo dátum narodenia, ak nebolo pridelené identifikačné číslo.
V súlade s ustanovením § 32 ods. 6 ZVO, verejný obstarávateľ odôvodňuje primeranosť určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia nasledovne: povinnosť verejného obstarávateľa v zmysle § 32 ods. 3 písm. b).
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
1/ § 28 ods. 1 písm. a) ZVO - Uchádzač predloží zoznam poskytnutých služieb rovnakého, alebo podobného predmetu zákazky podpísaný štatutárnym zástupcom uchádzača. K zoznamu uchádzač predloží min. 1 potvrdenie o poskytnutí služieb v originálnom vyhotovení, alebo úradne osvedčenej kópii. Potvrdenie o poskytnutí služieb musí byť v hodnote minimálne 8 400 000,00 EUR bez DPH. Potvrdenie bude obsahovať údaje podľa § 28 ods. 1 písm. a). Uchádzač musí v potvrdení o poskytnutí služieb uviesť kontaktné údaje na osobu/osoby odberateľa, ktorí vedia potvrdiť predkladané vyhlásenia uchádzača o poskytnutí služieb. Verejný obstarávateľ bude akceptovať poskytnutie služieb porovnateľné s predmetom zákazky. Za predchádzajúce 3 roky sa na účely tejto zákazky považujú 3 roky predchádzajúce dňu, ktorý je posledným dňom lehoty na predkladanie ponúk.

2/ § 28 ods. 1 písm. j) ZVO uchádzač predloží funkčný používateľský demo prístup vytvorenie elektronického formulára na objednávanie stravných poukážok s automatickým vygenerovaním spätného potvrdzujúceho emailu, v ktorom budú obsiahnuté všetky relevantné informácie o objednávke (nominálna hodnota stravných poukážok, ich počet, konečná cena stravných poukážok, čas odoslania objednávky, čas a miesto doručenia, kontaktná osoba), zvlášť pre personalizovanú formu a zvlášť pre nepersonalizovanú formu. Elektronický formulár musí umožňovať stiahnutie a vytlačenie štatistických údajov, ktoré budú dostupné objednávateľovi - Ministerstvu práce, sociálnych vecí a rodiny SR.
Štatistické údaje musia obsahovať hodnotu súhrnného odberu v počtoch kusov a v Eurách za celý rezort, súhrnný odber v počtoch kusov a v Eurách podľa jednotlivých mesiacov aj podľa objednávateľov.

3/ § 28 ods. 1 písm. k) ZVO uchádzač uvedie podiel plnenia zo zmluvy, ktorý má v úmysle zabezpečiť subdodávateľom / subdodávateľmi ak hodnota plnenia zákazky presiahne 30 %.
III.2.4) Informácie o vyhradených zákazkách
III.3) OSOBITNÉ PODMIENKY PRE ZÁKAZKY NA POSKYTOVANIE SLUŽIEB
III.3.1) Informácie o konkrétnej profesii
III.3.2) Pracovníci zodpovední za poskytnutie služby
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
Otvorená
IV.2) KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska
kritérií uvedených ďalej (kritériá na vyhodnotenie ponúk je potrebné uviesť s ich relatívnou váhou alebo v zostupnom poradí dôležitosti, ak nemožno z preukázateľných dôvodov uviesť ich relatívnu váhu)
1. Cena za predmet zákazky - 98
2. Lehota dodania stravných poukážok - 2
IV.2.2) Informácie o elektronickej aukcii
IV.3) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.2) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tejto zákazky
Ak áno Predbežné oznámenie
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2013/S 249-436047
z: 24.12.2013
IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 28.04.2014 10:00
IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 28.04.2014 10:00
IV.3.6) Jazyk (jazyky), v ktorom možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
Lehoty a podmienky verejnej súťaže
IV.3.7) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Dátum: 31.10.2014
IV.3.8) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 28.04.2014 10:15
Miesto: Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny SR, Špitálska 4,6, 8, Odbor verejného obstarávania, 816 43
Bratislava. Tento úkon sa týka otvárania ponuky, časť Ponuka/ostatné. Otváranie tejto časti ponuky je neverejné.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Fondy EÚ a Národný projekt DI.
VI.3) DOLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny SR vykonáva predmetné verejné obstarávanie elektronicky v systéme elektronického verejného obstarávania EVOSERVIS.
Každý záujemca/uchádzač, ktorý nie je registrovaný v systéme EVOSERVIS sa zaregistruje do systému na adrese
www.evoservis.sk/mpsvrsr/ prípadne na www.evoservis.sk. Po zaregistrovaní mu bude na jeho zadaný e-mail zaslaný prístupový kód (meno a heslo) pre komunikáciu s verejným obstarávateľom, preberanie zadávacej dokumentácie, príloh a predkladanie elektronických ponúk v systéme EVOSERVIS.
Registrovaný uchádzač v systéme EVOSERVIS sa neregistruje. Na prihlásenie do systému používa prístupové kódy, ktoré mu boli doručené pri prvotnej registrácii. Po prihlásení do systému má uchádzač v profile PREBIEHAJÚCE AKCIE po potvrdení žiadosti o zadávaciu dokumentáciu neobmedzený prístup ku všetkým údajom a pokynom, vrátane súťažných podkladov a príslušných príloh.
Uchádzač bude svoju ponuku predkladať elektronicky v zmysle § 39 ods. 1 písm. b) ZVO. Požadované doklady a
dokumenty vloží do časti prílohy v ponukovom formulári na predloženie ponuky. Elektronicky predložená ponuka sa bude podpisovať elektronickým podpisom/certifikátom. Bližšie informácie o elektronickom podpise sú uvedené v súťažných podkladoch. V prípade otázok, resp. žiadosti o vysvetlenie bude záujemca/uchádzač komunikovať s verejným obstarávateľom priamo v systéme EVOSERVIS cez komunikačné rozhranie v zmysle časti A. súťažných podkladov.
2. V elektronicky podanej ponuke sa predkladajú oskenované kópie originálnych dokladov. Úspešný uchádzač pred podpisom zmluvy predloží originály požadovaných dokladov alebo úradne overené kópie originálov dokladov. Splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti musia byť platné a potvrdené ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk.
Všetky predložené doklady musia odrážať skutočný stav uchádzača v čase, v ktorom sa zúčastňuje na verejnom
obstarávaní.
3. Uchádzač musí v referenčných listoch uviesť finančnú hodnotu v EUR. Ak je v referenčnom liste uvedená iná mena ako EUR, prepočet môže byť dopísaný do referenčného listu ručne perom (prepočet kurzom uvedenej meny k mene euro, platným ku dňu zverejnenia oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania. (Platný kurz na prepočet uvedenej meny do meny na vyhodnotenie ponúk je daný zverejneným kurzovým lístkom NBS v uvedený deň.)
4. Skupina dodávateľov sa riadi § 31 ZVO.
5. Celá ponuka, tiež dokumenty v nej predložené musia byť vyhotovené v slovenskom jazyku. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzačov so sídlom mimo územia SR, musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne doložené úradným prekladom do slovenského jazyka, okrem dokladov v českom jazyku.
6. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ponuku, ktorej zmluvná cena za stravnú poukážku prevyšuje 100% nominálnej hodnoty stravnej poukážky ktorejkoľvek požadovanej nominálnej hodnoty stravnej poukážky.
7. Ak sa vyskytnú v procese vyhodnotenia ponúk po uplatnení pravidiel na vyhodnotenie ponúk viaceré ponuky s rovnakým bodovým hodnotením - nesledkom bude uzatvorenie rámcovej dohody s viacerými uchádzačmi podľa § 64 ods. 5 pism. a).
VI.4) ODVOLACIE KONANIE
VI.4.1) Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Úrad, od ktorého možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
10.03.2014

Redakčné opravy

5650 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 72/2014
V oznámení 03279-MSS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky, Špitálska 4, 6, 8, 816 43 Bratislava - mestská časť Staré Mesto zverejnenom vo VVO č. 050/2014 zo dňa 12.03.2014 boli nesprávne zverejnené údaje III.2.3) Technická spôsobilosť Namiesto: Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok 1/ v zmysle § 28 ods. 1 písm. a) ZVO verejný obstarávateľ požaduje zoznam dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky doplneným potvrdeniami o kvalite dodania tovaru alebo poskytnutia služieb s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom 1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia, 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní, doplneným dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané, V súlade s ustanovením § 32 ods. 6 ZVO, verejný obstarávateľ odôvodňuje primeranosť určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia nasledovne: uchádzač preukáže skúsenosti s rovnakými, alebo podobnými zákazkami a schopnosť a spôsobilosť pre poskytnutie služieb v plnom rozsahu a v požadovanej kvalite. 2/ v zmysle § 28 ods. 1 písm. j) ZVO údajmi o strojovom a technickom vybavení, ktoré má uchádzač alebo záujemca k dispozícii na uskutočnenie stavebných prác alebo na poskytnutie služieb V súlade s ustanovením § 32 ods. 6 ZVO, verejný obstarávateľ odôvodňuje primeranosť určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia nasledovne: verejný obstarávateľ požaduje preukázanie demo prístupu za účelom preukázania, že uchádzač je schopný poskytnúť požadované služby. 3/ v zmysle § 28 ods. 1 písm. k) ZVO uvedením podielu plnenia zo zmluvy, ktorý má uchádzač alebo záujemca poskytujúci službu v úmysle zabezpečiť subdodávateľom, spolu s uvedením identifikačných údajov subdodávateľa, ak je známy, v rozsahu meno a priezvisko, obchodné meno alebo názov, adresa pobytu alebo sídlo. Identifikačné číslo alebo dátum narodenia, ak nebolo pridelené identifikačné číslo. V súlade s ustanovením § 32 ods. 6 ZVO, verejný obstarávateľ odôvodňuje primeranosť určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia nasledovne: povinnosť verejného obstarávateľa v zmysle § 32 ods. 3 písm. b). Minimálna požadovaná úroveň štandardov 1/ § 28 ods. 1 písm. a) ZVO - Uchádzač predloží zoznam poskytnutých služieb rovnakého, alebo podobného predmetu zákazky podpísaný štatutárnym zástupcom uchádzača. K zoznamu uchádzač predloží min. 1 potvrdenie o poskytnutí služieb v originálnom vyhotovení, alebo úradne osvedčenej kópii. Potvrdenie o poskytnutí služieb musí byť v hodnote minimálne 8 400 000,00 EUR bez DPH. Potvrdenie bude obsahovať údaje podľa § 28 ods. 1 písm. a). Uchádzač musí v potvrdení o poskytnutí služieb uviesť kontaktné údaje na osobu/osoby odberateľa, ktorí vedia potvrdiť predkladané vyhlásenia uchádzača o poskytnutí služieb. Verejný obstarávateľ bude akceptovať poskytnutie služieb porovnateľné s predmetom zákazky. Za predchádzajúce 3 roky sa na účely tejto zákazky považujú 3 roky predchádzajúce dňu, ktorý je posledným dňom lehoty na predkladanie ponúk. 2/ § 28 ods. 1 písm. j) ZVO uchádzač predloží funkčný používateľský demo prístup vytvorenie elektronického formulára na objednávanie stravných poukážok s automatickým vygenerovaním spätného potvrdzujúceho emailu, v ktorom budú obsiahnuté všetky relevantné informácie o objednávke (nominálna hodnota stravných poukážok, ich počet, konečná cena stravných poukážok, čas odoslania objednávky, čas a miesto doručenia, kontaktná osoba), zvlášť pre personalizovanú formu a zvlášť pre nepersonalizovanú formu. Elektronický formulár musí umožňovať stiahnutie a vytlačenie štatistických údajov, ktoré budú dostupné objednávateľovi - Ministerstvu práce, sociálnych vecí a rodiny SR. Štatistické údaje musia obsahovať hodnotu súhrnného odberu v počtoch kusov a v Eurách za celý rezort, súhrnný odber v počtoch kusov a v Eurách podľa jednotlivých mesiacov aj podľa objednávateľov. 3/ § 28 ods. 1 písm. k) ZVO uchádzač uvedie podiel plnenia zo zmluvy, ktorý má v úmysle zabezpečiť subdodávateľom / subdodávateľmi ak hodnota plnenia zákazky presiahne 30 % . Viď: Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok 1/ v zmysle § 28 ods. 1 písm. a) ZVO verejný obstarávateľ požaduje zoznam dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky doplneným potvrdeniami o kvalite dodania tovaru alebo poskytnutia služieb s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom 1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia, 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní, doplneným dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané, V súlade s ustanovením § 32 ods. 6 ZVO, verejný obstarávateľ odôvodňuje primeranosť určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia nasledovne: uchádzač preukáže skúsenosti s rovnakými, alebo podobnými zákazkami a schopnosť a spôsobilosť pre poskytnutie služieb v plnom rozsahu a v požadovanej kvalite. 2/ v zmysle § 28 ods. 1 písm. k) ZVO uvedením podielu plnenia zo zmluvy, ktorý má uchádzač alebo záujemca poskytujúci službu v úmysle zabezpečiť subdodávateľom, spolu s uvedením identifikačných údajov subdodávateľa, ak je známy, v rozsahu meno a priezvisko, obchodné meno alebo názov, adresa pobytu alebo sídlo. Identifikačné číslo alebo dátum narodenia, ak nebolo pridelené identifikačné číslo. V súlade s ustanovením § 32 ods. 6 ZVO, verejný obstarávateľ odôvodňuje primeranosť určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia nasledovne: povinnosť verejného obstarávateľa v zmysle § 32 ods. 3 písm. b). Minimálna požadovaná úroveň štandardov 1/ § 28 ods. 1 písm. a) ZVO - Uchádzač predloží zoznam poskytnutých služieb rovnakého, alebo podobného predmetu zákazky podpísaný štatutárnym zástupcom uchádzača. K zoznamu uchádzač predloží min. 1 potvrdenie o poskytnutí služieb v originálnom vyhotovení, alebo úradne osvedčenej kópii. Potvrdenie o poskytnutí služieb musí byť v hodnote minimálne 8 400 000,00 EUR bez DPH. Potvrdenie bude obsahovať údaje podľa § 28 ods. 1 písm. a). Uchádzač musí v potvrdení o poskytnutí služieb uviesť kontaktné údaje na osobu/osoby odberateľa, ktorí vedia potvrdiť predkladané vyhlásenia uchádzača o poskytnutí služieb. Verejný obstarávateľ bude akceptovať poskytnutie služieb porovnateľné s predmetom zákazky. Za predchádzajúce 3 roky sa na účely tejto zákazky považujú 3 roky predchádzajúce dňu, ktorý je posledným dňom lehoty na predkladanie ponúk. 2/ § 28 ods. 1 písm. k) ZVO uchádzač uvedie podiel plnenia zo zmluvy, ktorý má v úmysle zabezpečiť subdodávateľom / subdodávateľmi ak hodnota plnenia zákazky presiahne 30 %. III.1.4 Ďalšie osobitné podmienky plnenia zmluvy podľa osobitných podmienok Doplnený text: Úspešný uchádzač najneskôr ku dňu účinnosti rámcovej dohody predloží funkčný používateľský demo prístup vytvorenie elektronického formulára na objednávanie stravných poukážok s automatickým vygenerovaním spätného potvrdzujúceho emailu alebo iného spôsobu potvrdenia prijatia objednávky, v ktorom budú obsiahnuté všetky relevantné informácie o objednávke (nominálna hodnota stravných poukážok, ich počet, konečná cena stravných poukážok, čas odoslania objednávky, čas a miesto doručenia, kontaktná osoba), zvlášť pre personalizovanú formu a zvlášť pre nepersonalizovanú formu. Elektronický formulár musí umožňovať stiahnutie a vytlačenie štatistických údajov, ktoré budú dostupné prostredníctvom chráneného prístupu administrátorovi objednávateľa - Ministerstvu práce, sociálnych vecí a rodiny SR. Štatistické údaje musia obsahovať hodnotu súhrnného odberu v počtoch kusov a v Eurách za celý rezort, súhrnný odber v počtoch kusov a v Eurách podľa jednotlivých mesiacov aj podľa objednávateľov.

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité