Oznámenie 3485 - WYT

Obsah

3485 - WYT
Vestník č. 52/2014 - 14.03.2014

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
SKL MECHANIC s.r.o.
IČO: 45410046
Pionierska 10 , 99001 Veľký Krtíš

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): SKL MECHANIC s.r.o., Pionierska 10, 990 01 Veľký Krtíš
Kontaktná osoba: Marian Varecha
Mobil: +421 911665522
Telefón: +421 911665522
Email: marianvarecha@sklmechanic.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://sklmechanic.sk
Ďalšie informácie možno získať na inom mieste
Príloha A.I) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať ďalšie informácie
Viera Sotníková
IČO: 00000000
Komenského 18/B , 97401 Banská Bystrica

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Komenského 18/B, 974 01 Banská Bystrica
Kontaktná osoba: Viera Sotníková
Mobil: +421 905317598
Telefón: +421 905317598
Email: sotnikova.viera@gmail.com
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na inom mieste
Príloha A.II) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať súťažné podklady a doplňujúce dokumenty
Viera Sotníková
IČO: 00000000
Komenského 18/B , 97401 Banská Bystrica

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Komenského 18/B, 974 01 Banská Bystrica
Kontaktná osoba: Viera Sotníková
Mobil: +421 905317598
Telefón: +421 905317598
Email: sotnikova.viera@gmail.com
Ponuky budú doručené na inom mieste
Príloha A.III) Adresa a kontaktné miesto, na ktoré musia byť doručené ponuky
SKL MECHANIC s.r.o.
IČO: 45410046
Pionierska 10 , 99001 Veľký Krtíš

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): SKL MECHANIC s.r.o., Pionierska 10, 990 01 Veľký Krtíš
Kontaktná osoba: Marian Varecha
Mobil: +421 911665522
Telefón: +421 911665522
Email: marianvarecha@sklmechanic.sk
Internetová adresa (URL): http://sklmechanic.sk
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
iné - Iný verejný obstarávateľ
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): Právnická osoba - osoba podľa § 7 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 7 ods. 2
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Nákup inovatívnych technológií do výroby.
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto dodania tovarov: Miesto realizácie projektu: Výrobný areál, Pôtor.
NUTS kód:
SK032
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je nákup inovatívnych technológií do výroby. Predmet zákazky je rozdelený na tri časti. Časť 1: nákup lakovacej linky na nanášanie tekutých farieb. Časť 2.: nákup lakovacej linky na nanášanie práškových farieb. Časť 3.: nákup tvarovacieho automatu drôtu. Súčasťou dodania predmetu zákazky je montáž a zaškolenie zamestnancov.Povinné súčasti dodania predmetu zákazky a podrobné technické špecifikácie sú uvedené v súťažných podkladoch. Uchádzač predloží ponuku na jednu, alebo dve, alebo tri časti predmetu zákazky podľa vlastného záujmu.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 44423710-1
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 44423720-4, 42942000-1, 42630000-1
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Časť 1: Lakovacia linka na nanášanie tekutých farieb - súčasti linky: 1 ks kombinovaná striekacia a sušiaca kabína, 1 ks tlakovzdušná trysková komora. Súčasťou dodania predmetu zákazky je montáž a zaškolenie zamestnancov. Časť 2.: Lakovacia linka na nanášanie práškových farieb - súčasti linky: 1 ks odmasťovacia a oplachová kabína, 1 ks plynová sušiaca pec, 1 ks striekacia stena , 1 ks aplikačné zariadenie, 1 ks plynová vytvrzovacia pec. Súčasťou dodania predmetu zákazky je montáž a zaškolenie zamestnancov. Časť 3.: Tvarovací automatu drôtu. Súčasťou dodania predmetu zákazky je montáž a zaškolenie zamestnancov.
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 1 047 951,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 4
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Časť 1., Časť 2., Časť 3.: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 26 ods.1 zákona o verejnom obstarávaní a ich splnenie preukázať dokladmi podľa § 26 ods. 2, resp. ods. 4 a ods. 5 alebo podľa § 128 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní, v zmysle ktorého podnikateľ vo verejnom obstarávaní preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 26 údajmi a dokladmi, zapísanými v zozname podnikateľov.
V prípade, že uchádzač v zozname podnikateľov nemá zapísaný doklad, ktorým preukazuje splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. h) zákona o verejnom obstarávaní, verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač predložil aj čestné vyhlásenie, že nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní alebo nie je osobou podľa § 26 ods. 1 písm. h) zákona o verejnom obstarávaní.
V prípade, že uchádzač v zozname podnikateľov nemá zapísané doklady, ktorými preukazuje splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. i) a písm. j) zákona o verejnom obstarávaní, verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač predložil aj čestné vyhlásenie/vyhlásenia, že nemá nesplnenú povinnosť podľa § 26 ods.1 písm. i ) a písm. j) zákona o verejnom obstarávaní.
V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
Podľa § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona: Podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia sú dané zákonom o verejnom obstarávaní a vyplývajú z § 26 v spojení s § 100 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Časť 1., Časť 2., Časť 3.: § 27 ods.1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní: vyjadrenie banky (bánk), v ktorej má uchádzač vedený účet o solventnosti a schopnosti plniť finančné záväzky za roky 2011, 2012 a 2013, resp. za obdobie, za ktoré sú údaje dostupné v závislosti od vzniku, alebo začatia prevádzkovania činnosti/zriadenia účtu, predložené v originálnom vyhotovení alebo ako úradne osvedčená fotokópia týchto dokumentov, pričom vyjadrenie banky (bánk) má byť nie staršie ako 3 mesiace ku dňu predloženia ponuky.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky musí obsahovať potvrdenie banky o tom, že uchádzač za roky 2011, 2012 a 2013, resp. za obdobie, za ktoré sú údaje dostupné v závislosti od vzniku, alebo začatia prevádzkovania činnosti/zriadenia účtu, je schopný plniť finančné záväzky, v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár, jeho bankový účet (účty) nebol za požadované obdobie predmetom exekúcie.
Uchádzač predloží okrem vyjadrenia banky (bánk) aj čestné vyhlásenie, že v iných bankách nemá záväzky.

V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia za všetkých členov skupiny spoločne.

Podľa § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom.


Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potreby jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: Vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky je potrebné, aby uchádzač preukázal svoju schopnosť pokryť finančné náklady spojené s plnením predmetu zákazky. Osoba podľa § 7 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní uvedenou podmienkou sleduje, aby prostredníctvom postupov uvedených v zákone o verejnom obstarávaní vybrala spôsobilého zmluvného partnera, ktorý preukáže stabilné pozitívne finančné postavenie, a ktorý si riadne a načas plnil finančné záväzky.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Časť 1., Časť 2., Časť 3.: § 28 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní - zoznamom dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky doplneným potvrdeniami o kvalite dodania tovaru s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom
1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní, doplneným dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Časť 1.: Uchádzač je povinný preukázať minimálne jednu dodávku technológií rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky za predchádzajúce tri roky k poslednému dňu lehoty na predkladanie ponúk (dodávky lakovacej linky na nanášanie tekutých farieb) a v minimálnej hodnote 400 000 Eur bez DPH.
Finančná hodnota v referenčných listoch musí byť uvedená v Eur. Ak je uvedená iná mena, môže byť uchádzačom doplnená prepočítaná na Eur platným kurzom zverejneným NBS v deň zverejnenia výzvy na predkladanie ponúk. Uchádzač pripojí k prepočtu kurzový lístok. Uchádzač musí uviesť v referenčných listoch finančnú hodnotu v Eur resp. prepočet inej meny na Eur.
V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa technickej alebo odbornej spôsobilosti spoločne.
Podľa § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potreby jej zahrnutia v súlade s ust. § 32 ods. 6 zákona o VO:
V záujme efektívneho a hospodárneho využitia financovania z fondov Európskej únie boli podmienky stanovené tak, aby bolo zabezpečené maximalizovanie výsledkov činnosti vo vzťahu k disponibilným prostriedkom. Vzhľadom na komplexnosť dodania požadovaného predmetu zákazky a veľkosť projektu je potrebné preukázať, že uchádzač má praktické skúsenosti s realizáciou dodávok tovaru rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky.
Časť 2.: Uchádzač je povinný preukázať minimálne jednu dodávku technológií rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky za predchádzajúce tri roky k poslednému dňu lehoty na predkladanie ponúk (dodávky lakovacej linky na nanášanie práškových farieb) a v minimálnej hodnote 350 000 Eur bez DPH.
Finančná hodnota v referenčných listoch musí byť uvedená v Eur. Ak je uvedená iná mena, môže byť uchádzačom doplnená prepočítaná na Eur platným kurzom zverejneným NBS v deň zverejnenia výzvy na predkladanie ponúk. Uchádzač pripojí k prepočtu kurzový lístok. Uchádzač musí uviesť v referenčných listoch finančnú hodnotu v Eur resp. prepočet inej meny na Eur.
V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa technickej alebo odbornej spôsobilosti spoločne.
Podľa § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potreby jej zahrnutia v súlade s ust. § 32 ods. 6 zákona o VO:
V záujme efektívneho a hospodárneho využitia financovania z fondov Európskej únie boli podmienky stanovené tak, aby bolo zabezpečené maximalizovanie výsledkov činnosti vo vzťahu k disponibilným prostriedkom. Vzhľadom na komplexnosť dodania požadovaného predmetu zákazky a veľkosť projektu je potrebné preukázať, že uchádzač má praktické skúsenosti s realizáciou dodávok tovaru rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky.
Časť 3.: Uchádzač je povinný preukázať minimálne jednu dodávku technológií rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky za predchádzajúce tri roky k poslednému dňu lehoty na predkladanie ponúk (dodávky tvarovacieho automatu drôtu) a v minimálnej hodnote 200 000 Eur bez DPH.
Finančná hodnota v referenčných listoch musí byť uvedená v Eur. Ak je uvedená iná mena, môže byť uchádzačom doplnená prepočítaná na Eur platným kurzom zverejneným NBS v deň zverejnenia výzvy na predkladanie ponúk. Uchádzač pripojí k prepočtu kurzový lístok. Uchádzač musí uviesť v referenčných listoch finančnú hodnotu v Eur resp. prepočet inej meny na Eur.
V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa technickej alebo odbornej spôsobilosti spoločne.
Podľa § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potreby jej zahrnutia v súlade s ust. § 32 ods. 6 zákona o VO:
V záujme efektívneho a hospodárneho využitia financovania z fondov Európskej únie boli podmienky stanovené tak, aby bolo zabezpečené maximalizovanie výsledkov činnosti vo vzťahu k disponibilným prostriedkom. Vzhľadom na komplexnosť dodania požadovaného predmetu zákazky a veľkosť projektu je potrebné preukázať, že uchádzač má praktické skúsenosti s realizáciou dodávok tovaru rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 08.04.2014 11:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 08.04.2014 11:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 08.04.2014 13:00
Miesto : SKL MECHANIC s.r.o., Pionierska 10, 990 01 Veľký Krtíš.
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Dňa 08.04.2014 o 13:00 hod. sa uskutoční otváranie častí ponúk označených ako "Ostatné". Otváranie častí ponúk označených ako "Ostatné" sa uskutoční len za prítomnosti členov komisie na vyhodnotenie ponúk. Pri použití elektronickej aukcie je otváranie ponúk (označených ako "Kritériá") neverejné a zápisnica sa neodosiela.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
Ak áno, uviesť odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Operačný program Konkurencieschopnosť a hospodársky rast. Intenzita pomoci: 50%.
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
1. Predpokladaná hodnota zákazky Časť 1: 416 454,00 Eur bez DPH. Predpokladaná hodnota zákazky Časť 2.: 384 177,00 Eur bez DPH. Predpokladaná hodnota zákazky Časť 3.: 247 320,00 Eur bez DPH. Uchádzač predloží ponuku na jednu, alebo dve, alebo tri časti predmetu zákazky podľa vlastného záujmu. Ak uchádzač predloží ponuku na dve časti alebo tri časti, nemusí na preukázanie splnenia podmienok účasti podľa § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní predkladať doklady podľa § 26 ods. 2, resp. ods. 4, resp. ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní a podľa § 27 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní osobitne na každú časť, ale len raz., napr. v ponuke predloženej na Časť 1. Na túto skutočnosť upozorní uchádzač v ponuke predloženej na Časť 1. To isté platí aj v prípade, ak uchádzač preukáže splnenie vyššie uvedených podmienok účasti v súlade s § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní. 2. Žiadosť o súťažné podklady je potrebné zasielať na adresu a kontaktné miesto uvedené v Prílohe A.II) tejto výzvy. 3. Úspešný uchádzač sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu/overovania súvisiaceho s dodávanými tovarmi a službami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku č. KaHR-111SP-1201/0718/116 uzavretej medzi osobou podľa § 7 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní/Objednávateľom ako prijímateľom a Ministerstvom hospodárstva SR na to oprávnenými osobami a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť v zmysle Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku.4. Neoddeliteľnou prílohou zmluvy s úspešným uchádzačom je elektronická verzia podrobného rozpočtu vo formáte MS Excel. Úspešný uchádzač je povinný predkladať v elektronickej verzii vo formáte MS Excel každú zmenu tohto podrobného rozpočtu, ku ktorej dôjde počas realizácie predmetu zmluvy. Rozpočet musí byť vypracovaný na najnižšiu možnú úroveň položiek, t.j. na úroveň zodpovedajúcu položkám výkaz výmer.5. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania Časť 1.: 4 mesiace. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania Časť 2.: 4 mesiace. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania Časť 3.: 4 mesiace.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
12.03.2014

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité