Oznámenie 3655 - WYT

Obsah

3655 - WYT
Vestník č. 54/2014 - 18.03.2014

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
Herba Drug, s.r.o.
IČO: 36172944
Mlynská 1335 , 05311 Smižany

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Well management, s.r.o., Hurbanovo námestie 46, 972 01 Bojnice
Kontaktná osoba: Mgr. Jaroslava Takáčová
Telefón: +421 903545107
Fax: +421 53534433781
Email: obstaravanie@well.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.herbadrug.sk
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
iné - Iný verejný obstarávateľ
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): Spoločnosť s ručením obmedzeným
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 7 ods. 2
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Zvýšenie konkurencieschopnosti spoločnosti Herba Drug, s.r.o. prostredníctvom inovácie výrobného procesu
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto dodania tovarov: Miestom dodania predmetu zákazky sú výrobné priestory v sídle spoločnosti na adrese Mlynská 1335, 053 11 Smižany
NUTS kód:
SK042
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je dodávka technologických zariadení pre kozmetickú výrobu, ktorá spočíva v nákupe, dovoze, inštalácii vrátane inštalačného materiálu, uvedení do prevádzky vrátane zaškolenia obsluhy, záručnom servise v dĺžke 60 mesiacov, FAT/SAT testov, certifikátov, návodov a dodaní potrebnej dokumentácie v slovenskom alebo českom jazyku tak Výrobnej časti ako aj Adjustačnej časti.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 42900000-5
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Predmet zákazky je rozdelený na dve časti, uchádzač môže predložiť ponuku na jednu alebo obidve časti.
1. Výrobná časť - tvorí ju 6 logických celkov - Zariadenie na úpravu vody a filtráciu nízkoviskóznych vodnoalkoholových roztokov; Zariadenie na výrobu liehovej kozmetiky; Zariadenie na výrobu emulzií a olejov; Laboratórne zariadenie na vývoj nových výrobkov a na kontrolu kvality; Váhy a Zariadenia na sterilizáciu vzduchu, lehota dodania je od 3 do 6 mesiacov od nadobudnutia účinnosti kúpnej zmluvy,
2. Adjustačná časť - tvorí ju jeden logický celok - Plniace, baliace, značiace a kontrolné zariadenia, vrátane príslušenstva, lehota dodania je od 3 do 6 mesiacov od nadobudnutia účinnosti kúpnej zmluvy
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 990 000,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 9
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: 1.Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Ich splnenie preukáže podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní predložením originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených kópií :
Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia :
a)nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskej únie, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme,,
b)nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním,
c)nie je voči nemu vedené konkurzné konanie, nie je v konkurze, v likvidácii, ani nebol proti nemu zamietnutý návrh na vyhlásenie konkurzu pre nedostatok majetku,
d)nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
e)nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
f)je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu, vo vzťahu aspoň k jednému predmetu zákazky, na ktorú predkladá uchádzač ponuku alebo žiadosť o účasť,
g)nebolo mu v predchádzajúcich troch rokoch preukázané závažné porušenie odborných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ preukázať,
h)nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní alebo nie je osobou,
1. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je alebo v čase, kedy prebiehalo verejné obstarávanie vo vzťahu ku ktorému bol právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, bola
2a. spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou osoby, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2b. právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, kedy k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
3. ktorá sa stala právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, kedy k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní.
i)nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia odmeny alebo odplaty zo zmluvy s osobou, ktorá je alebo bola subdodávateľom vo vzťahu k zákazke, zadanej podľa tohto zákona, ktorá sa vymáha výkonom rozhodnutia,
j)nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia mzdy, platu alebo inej odmeny za prácu, náhrady mzdy alebo odstupného, na ktorých vyplatenie má zamestnanec nárok, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia.
2.Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti podľa odseku 1
a) písm. a) a b) výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace,
b) písm. c) potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace,
c) písm. d) potvrdením Sociálnej poisťovne a zdravotnej poisťovne nie starším ako tri mesiace,
d) písm. e) potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace,
e) písm. f) dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu.
f) písm. h) čestným vyhlásením.
g) písm. i) a j) čestným vyhlásením.
3.Uvedené doklady je možné nahradiť v zmysle § 128 a § 133 zákona o verejnom obstarávaní:
a) potvrdením o zapísaní do zoznamu podnikateľov (ako bolo vydané do 30.6.2013) a čestným vyhlásením podľa § 26 ods. 2 písm. g) alebo aj f) - doklad musí byť platný a predložený v origináli alebo v notársky overenej kópii, alebo
b) výpisom zo zoznamu podnikateľov, ak bol do tohto zoznamu zapísaný po 1.7.2013.
4.Ak doklady na splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia predkladá skupina uchádzačov, doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti osobného postavenia musí doložiť každý člen skupiny.
5.Ak uchádzač so sídlom mimo územia Slovenskej republiky nedokáže doložiť doklady požadované v tejto časti, lebo ich krajina jeho sídla nevydáva a krajina jeho sídla nevydáva ani rovnocenné doklady podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní, môže ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine jeho sídla.
6.Uchádzač so sídlom v členskom štáte inom ako Slovenská republika, môže nahradiť čestné vyhlásenie podľa predchádzajúceho odseku vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača, ak právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia.
7.Uchádzač, ktorý predkladá ponuku na niekoľko častí predmetu zákazky, preukazuje splnenie podmienok účasti podľa § 26 ods. 1 iba raz, t.j. spoločne pre všetky časti.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: 1.Uchádzač finančné a ekonomické postavenie preukáže podľa § 27 ods. 1 písm. d) zákona. č. 25/2006 Z. z. prehľadom o celkovom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, najviac za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti, pričom požiadavka na výšku obratu za obdobie jedného hospodárskeho roku je minimálne vo výške predpokladanej hodnoty zákazky.
Minimálna úroveň:
Pre časť 1 (Výrobná časť) prehľadom o celkovom obrate dosiahnutom za posledné tri hospodárske roky zdokladovaný priloženou výsledovkou, ktorá bola súčasťou daňového priznania, pričom minimálny ročný obrat sa požaduje vo výške 450 000,00 Eur.
Pre časť 2 (Adjustačná časť) prehľadom o celkovom obrate dosiahnutom za posledné tri kalendárne roky zdokladovaný priloženou výsledovkou, ktorá bola súčasťou daňového priznania, pričom minimálny ročný obrat sa požaduje vo výške 540 000,00 Eur.
Pre obe časti spolu prehľadom o celkovom obrate dosiahnutom za posledné tri kalendárne roky zdokladovaný priloženou výsledovkou, ktorá bola súčasťou daňového priznania, pričom minimálny ročný obrat sa požaduje vo výške 990 000,00 Eur
Zdôvodnenie: Splnením týchto podmienok uchádzač preukáže, že je z hľadiska svojho ekonomického a finančného postavenia schopný riadne plniť predmetnú zmluvu vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky.
2. Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač alebo záujemca preukázal finančné a ekonomické postavenie zdrojmi inej osoby a počas trvania zmluvy, koncesnej zmluvy alebo rámcovej dohody dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač alebo záujemca je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
3. Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti podľa § 27 ods. 1 podľa toho, na ktorú časť (časti) predmetu zákazky ponuku predkladá.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač technickú a odbornú spôsobilosť preukáže podľa:
1. § 28 ods. 1 písm. a) vzťahuje sa ku každej časti predmetu zákazky samostatne
Zoznamom dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky doplneným potvrdeniami o kvalite dodania tovaru alebo poskytnutia služieb s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom
1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní, doplneným dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané,
Minimálna úroveň pre časť 1 Výrobná časť
Uchádzač, ktorý predkladá svoju ponuku na časť 1 Výrobná časť, preukáže splnenie podmienky dodávkou aspoň troch homogenizačných zariadení v štandarde GMP s minimálnym objemom. 600 l.
Zdôvodnenie: Vzhľadom na to, že homogenizačné zariadenie predstavuje podstatnú časť prvej časti zákazky, stanovenou podmienkou uchádzač preukáže, že má praktickú skúsenosť s plnením rovnakej alebo obdobnej zákazky.
Minimálna úroveň pre časť 2 Adjustačná časť
Uchádzač, ktorý predkladá svoju ponuku na časť 2 Adjustačná časť, preukáže splnenie podmienky dodávkou aspoň troch plniacich a etiketovacích zariadení v celkovej minimálnej hodnote 150 000,00 EUR bez DPH.
Zdôvodnenie: Splnením tejto podmienky uchádzač preukáže, že má praktickú skúsenosť s plnením rovnakej alebo obdobnej zákazky
Referencie musia byť vyhotovené v rozsahu uvedenom v prvej vete § 28 ods. 1, písm. a). Za predchádzajúce tri roky sa považujú roku 2013, 2012 a 2011.
2. § 28 ods. 1 písm. l) vzťahuje sa ku každej časti predmetu zákazky samostatne
1. vzorkami, opismi alebo fotografiami,
2. vyhláseniami zhody a doplňujúcimi podkladmi k nim, certifikátmi vydanými autorizovanými osobami alebo notifikovanými osobami, ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody výrobkov alebo na preukazovanie zhody stavebných výrobkov s technickými špecifikáciami.
Minimálna úroveň:
Podľa bodu 2.1. sa požaduje predložiť:
podrobný technický opis a údaje deklarujúce technické parametre ponúkaného zariadenia s uvedením obchodného názvu ponúkaného zariadenia, resp. typového označenia v slovenskom alebo českom jazyku, ktorým uchádzač preukáže splnenie požiadaviek verejného obstarávateľa uvedených v časti D. Opis predmetu zákazky súťažných podkladov. Opis je potrebné predložiť vo forme vyplnenej príslušnej časti formulára (Príloha č. 2 Technická špecifikácia), ktorý bude podpísaný oprávnenou osobou uchádzača.
Podľa bodu 2.2. sa požaduje predložiť:
čestné vyhlásenie, že s tovarom dodá vyhlásenie zhody výrobku s doplňujúcimi podkladmi k nim, alebo certifikát výrobku vydaný autorizovanými osobami alebo notifikovanými osobami Európskymi spoločenstvami, ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody výrobkov.
Zdôvodnenie: Uchádzač musí preukázať, že ním ponúkané zariadenie je predkladané v súlade s požiadavkami verejného obstarávateľa, v súlade s technickými, bezpečnostnými a kvalitatívnymi normami všeobecne platnými v EU, resp. v SR, že ním ponúkaný tovar je spôsobilý na taký účel užívania ako požaduje verejný obstarávateľ.
3. Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač alebo záujemca preukázal technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť technickými a odbornými kapacitami inej osoby a počas trvania zmluvy, koncesnej zmluvy alebo rámcovej dohody dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač alebo záujemca je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
Všeobecná informácia k preukázaniu podmienok účasti:
1. Všetky doklady musia byť predložené ako originály alebo úradne osvedčené kópie originálnych dokladov, ak nie je uvedené inak.
2. Ak ponuku predkladá uchádzač so sídlom mimo územia Slovenskej republiky, musí predložiť doklady, ktorými
preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní v pôvodnom jazyku a súčasne predložiť úradný preklad takýchto dokladov do slovenského jazyka, okrem dokladov predložených v českom jazyku.
3. Splnenie podmienok účasti možno preukázať podľa § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods.1 v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
565382
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 23.04.2014 10:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 23.04.2014 10:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 23.04.2014 10:30
Miesto : Uvedený čas sa vzťahuje k otváraniu častí ponúk s označením "Ostatné". Otváranie časti ponúk Kritériá sa
uskutoční podľa § 41 ods. 2 a ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní. Vzhľadom na použitie elektronickej aukcie je podľa § 43 ods. 3 otváranie ponúk neverejné a zápisnica z otvárania ponúk sa uchádzačom nezasiela.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
Ak áno, uviesť odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Názov projektu: Zvýšenie konkurencieschopnosti spoločnosti Herba Drug, s.r.o. prostredníctvom inovácie výrobného procesu. Kód výzvy KaHR-111SP-1201
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
V bode II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania je uvedená najdlhšia lehota. Jednotlivé časti predmetu zákazky majú rôzne lehoty dodania od 3 do 9 mesiacov. Podrobný rozpis dodacích lehôt je v súťažných podkladoch.
Žiadosť o súťažné podklady posiela záujemca písomne buď poštou na adresu Well management, s.r.o., Hurbanovo námestie 46, 972 01 Bojnice alebo elektronicky na adresu obstaravanie@well.sk. Súťažné podklady budú poskytnuté elektronicky alebo osobne v pracovných dňoch v čase od 8:00 hod do 14:00 hod. na uvedenej adrese. V žiadosti o súťažné podklady záujemca uvedie svoje obchodné meno, sídlo, adresu pre poštový styk; meno, číslo telefónu, emailovú adresu kontaktnej osoby.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
14.03.2014

Redakčné opravy

4826 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 66/2014
V oznámení 03655-WYT verejného obstarávateľa/obstarávateľa Herba Drug, s.r.o., Mlynská 1335, 053 11 Smižany zverejnenom vo VVO č. 054/2014 zo dňa 18.03.2014 boli nesprávne zverejnené údaje III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie Namiesto: 1. Uchádzač finančné a ekonomické postavenie preukáže podľa § 27 ods. 1 písm. d) zákona. č. 25/2006 Z. z. prehľadom o celkovom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, najviac za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti, pričom požiadavka na výšku obratu za obdobie jedného hospodárskeho roku je minimálne vo výške predpokladanej hodnoty zákazky. Minimálna úroveň: Pre časť 1 (Výrobná časť) prehľadom o celkovom obrate dosiahnutom za posledné tri hospodárske roky dokladovaný priloženou výsledovkou, ktorá bola súčasťou daňového priznania, pričom minimálny ročný obrat sa požaduje vo výške 450 000,00 Eur. Pre časť 2 (Adjustačná časť) prehľadom o celkovom obrate dosiahnutom za posledné tri kalendárne roky zdokladovaný priloženou výsledovkou, ktorá bola súčasťou daňového priznania, pričom minimálny ročný obrat sa požaduje vo výške 540 000,00 Eur. Pre obe časti spolu prehľadom o celkovom obrate dosiahnutom za posledné tri kalendárne roky zdokladovaný priloženou výsledovkou, ktorá bola súčasťou daňového priznania, pričom minimálny ročný obrat sa požaduje vo výške 990 000,00 Eur Viď: 1. Uchádzač finančné a ekonomické postavenie preukáže podľa § 27 ods. 1 písm. d) zákona. č. 25/2006 Z. z. prehľadom o celkovom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, najviac za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti, pričom požiadavka na výšku celkového obratu za preukazované obdobie je minimálne vo výške troj násobku predpokladanej hodnoty zákazky. Minimálna úroveň: Pre časť 1 (Výrobná časť) prehľadom o celkovom obrate dosiahnutom za posledné tri hospodárske roky (2013, 2012, 2011) zdokladovaný priloženou výsledovkou, ktorá bola súčasťou daňového priznania, pričom minimálny celkový obrat za preukazované obdobie sa požaduje minimálne vo výške 1 350 000,00 Eur. Pre časť 2 (Adjustačná časť) prehľadom o celkovom obrate dosiahnutom za posledné tri hospodárske roky (2013, 2012, 2011) zdokladovaný priloženou výsledovkou, ktorá bola súčasťou daňového priznania, pričom minimálny celkový obrat za preukazované obdobie sa požaduje minimálne vo výške 1 620 000,00 Eur. Pre obe časti spolu prehľadom o celkovom obrate dosiahnutom za posledné tri hospodárske roky (2013, 2012, 2011) zdokladovaný priloženou výsledovkou, ktorá bola súčasťou daňového priznania, pričom celkový obrat za preukazované obdobie sa požaduje minimálne vo výške 2 970 000,00 Eur

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité