Oznámenie 3772 - WYS

Obsah

3772 - WYS
Vestník č. 55/2014 - 19.03.2014

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Rektorát
IČO: 00397768
Šrobárova 2, 04180 Košice - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Rektorát, Šrobárova 2, 041 80 Košice - mestská časť Staré Mesto, Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Tatiana Görčöšová
Mobil: +421 918919521
Telefón: +421 552341597
Fax: +421 556786959
Email: tatiana.gorcosova@upjs.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.upjs.sk
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.upjs.sk/univerzita/verejne-obstaravanie-a-obchodne-sutaze/podlimitne-zakazky-rok-2014
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
OP - Organizácia riadená verejným právom
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. d)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Regeneračno-rehabilitačné pobyty
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služby číslo
27
Hlavné miesto poskytovania služieb: Kúpeľné zariadenia úspešných uchádzačov.
NUTS kód:
SK042
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je zabezpečenie 7 dňových regeneračno-rehabilitačných pobytov pre zamestnancov Univerzity Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 98000000-3
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 98332000-9, 98333000-6, 98341000-5
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Zabezpečenie 7-dňových regeneračno-rehabilitačných pobytov pre 440 zamestnancov UPJŠ v Košiciach počas trvania rámcovej dohody za obdobie 2014 až 2016.
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 80 000,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 24
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uvedené v § 26 ods. 1 zákona č. 25/2 006 Z. z. o verejnom obstarávaní predložením dokladov podľa § 26 ods. 2 zákona č. 25/2 006 Z. z. spôsobom podľa § 128 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní, predložením originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených fotokópií. Podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom od 1.7.2013 (t.j. podnikateľ, ktorý o zapísanie do zoznamu podnikateľov požiadal po 30.6.2013 a ktorému Úrad pre verejné obstarávanie (ďalej len úrad") vydal výpis zo zoznamu podnikateľov vo forme elektronického odpisu) nie je povinný v procesoch verejného obstarávania predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní. Podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 30.6.2013 (t.j. podnikateľ, ktorý o zapísanie do zoznamu podnikateľov požiadal do 30.6.2013 a ktorému úrad vydal potvrdenie o zapísaní do zoznamu podnikateľov v listinnej podobe) nie je povinný v procesoch verejného obstarávania predkladať toto potvrdenie. Avšak je potrebné, aby tento podnikateľ preukázal v procesoch verejného obstarávania, že spĺňa aj podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm i) a j), príp. aj podľa písm. h) zákona o verejnom obstarávaní, ak ani tento údaj potvrdenie neobsahuje. Ak má uchádzač sídlo v členskom štáte inom ako v Slovenská republika a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z uvedených dokladov alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine jeho sídla. Ak má uchádzač alebo záujemca sídlo v členskom štáte inom ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ich nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača. Skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne v súlade s § 31 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní.Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť a súčasne predložia plnú moc pre jedného z členov skupiny, ktorý bude oprávnený prijímať pokyny za všetkých členov skupiny a konať v mene všetkých členov skupiny, podpísanú všetkými členmi skupiny alebo osobou / osobami oprávnenými konať v danej veci za každého člena skupiny.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Podľa § 27 ods. 1 písm. a) vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, ktorým môže byť prísľub banky alebo pobočky zahraničnej banky o poskytnutí úveru.
Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje uchádzačovi poskytnuté.
Ak uchádzač preukázal finančné a ekonomické postavenie zdrojmi inej osoby a počas trvania zmluvy, koncesnej zmluvy alebo rámcovej dohody dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Uchádzač predloží vyjadrenie banky (bánk) alebo pobočky zahraničnej banky (bánk) s vyjadrením banky/bánk že:
je schopný platiť si svoje finančné záväzky, že v prípade splácania úveru dodržiava splátkový kalendár, že v predchádzajúcich dvoch kalendárnych rokoch (2 012 a 2 013) nebol a ani v súčasnosti nie je v nepovolenom debete, že v predchádzajúcich dvoch kalendárnych rokoch (2 012 a 2 013) jeho účet nebol a ani v súčasnosti nie je predmetom exekúcie.
Odôvodnenie primeranosti:
Vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky, spôsob úhrad faktúr a stanovenú lehotu splatnosti faktúry je potrebné, aby uchádzač preukázal svoju schopnosť pokryť finančné náklady spojené s plnením predmetu zákazky.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Podľa § 28 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní zoznamom dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky doplneným potvrdeniami o kvalite dodania tovaru alebo poskytnutia služieb s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov, ak odberateľom: bol verejný obstarávateľ, dokladom je referencia,
bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ, ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich dodaní, doplneným dokladom preukazuje ich dodanie alebo zmluvný vzťah na základe, ktorého boli dodané.
Podľa § 28 ods. 1 písm. f) ak ide o zložité služby alebo služby určené na osobitné účely, kontrolou technickej
spôsobilosti uchádzača poskytujúceho služby vykonanou verejným obstarávateľom alebo
obstarávateľom alebo v jeho mene príslušným orgánom v krajine sídla uchádzača a so súhlasom tohto orgánu; ak je to potrebné, kontrolou študijných a výskumných prostriedkov, ktoré sú k dispozícii, a kvality používaných kontrolných opatrení.
Podľa § 28 ods. 1 písm. k) zákona o verejnom obstarávaní uvedením podielu plnenia zmluvy, ktorý uchádzač poskytujúci službu v úmysle zabezpečiť subdodávateľom, spolu s uvedením identifikačných údajov
subdodávateľa, ak je známy, v rozsahu meno a priezvisko, obchodné meno alebo názov, adresa pobytu alebo sídla, identifikačné číslo alebo dátum narodenia, ak nebolo pridelené identifikačné číslo.
Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač preukázal technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť technickými a odbornými kapacitami inej osoby a počas trvania zmluvy, koncesnej zmluvy alebo rámcovej dohody dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Minimálna úroveň požadovaných štandardov § 28 ods. 1 písm. a):
Uchádzač ako dôkaz o poskytovaní služieb/referenciu rovnakého alebo podobného charakteru a zložitosti ako je predmet zákazky, za predchádzajúce tri roky (2 011,201 2 a 2 013) predkladá dôkazy o plnení/referencie, ktoré musia obsahovať nasledovné údaje meno a priezvisko, obchodné meno alebo názov, adresu pobytu alebo sídlo, identifikačné číslo dodávateľa alebo dátum narodenia, ak nebolo pridelené identifikačné číslo, stručnú identifikáciu plnenia podľa zmluvy alebo rámcovej dohody, miesto, plnenia podľa zmluvy, cena plnenia podľa
zmluvy a skutočne uhradená cena za predmet zmluvy, lehota dodania plnenia podľa zmluvy, koncesnej zmluvy alebo rámcovej dohody, odôvodnenie rozdielu medzi zmluvnou a skutočne uhradenou cenou, hodnotenie kvality plnenia podľa kritérií, dátum vyhotovenia, pečiatka a podpis verejného obstarávateľa alebo obstarávateľa alebo iného odberateľa.
Verejný obstarávateľ ako dôkaz o poskytovaní služieb/referenciu rovnakého alebo obdobného charakteru alebo zložitosti ako je predmet zákazky, bude považovať dôkazy/referencie týkajúce sa poskytovania služieb ako je predmet zákazky s minimálnym finančným objemom 40 000,00 EUR celkovo za požadované obdobie (alebo ekvivalent v inej mene). V prípade dokladov vystavených v inej mene ako euro, prepočet bude uchádzačom vykonaný kurzom uvedeným v ECB platným v deň rozhodujúcej skutočnosti.
Odôvodnenie primeranosti § 28 ods. 1 písm. a):
Vzhľadom na predpokladanú hodnotu predmetu zákazky je potrebné, aby mal uchádzač v predmetnej oblasti dostatočné skúsenosti s poskytovanými službami vzťahujúcich sa na predmet zákazky. Zoznam úspešne realizovaných zmlúv má garantovať odborné a kvalitné plnenie zákazky ako aj preukázanie skúsenosti uchádzača s plnením zmlúv rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky a to s prihliadnutím na finančný objem požadovaného predmetu zákazky. Požiadavka nie je diskriminačná a postačuje verejnému obstarávateľovi k prevereniu schopnosti uchádzača dodávať verejnému obstarávateľovi obdobný objem predmetu plnenia.
Minimálna úroveň požadovaných štandardov § 28 ods. 1 písm. f):
Uchádzač v ponuke predloží rozhodnutie Ministerstva zdravotníctva SR o povolení poskytovať zdravotnú starostlivosť v zdravotníckom zariadení s predmetom činnosti: ústavná zdravotná starostlivosť - prírodné liečebné kúpele, prípadne ekvivalentný doklad podľa predpisov platných v krajine sídla uchádzača, originál alebo overená kópia.
Odôvodnenie primeranosti § 28 ods. 1 písm. f):
Verejný obstarávateľ si chce overiť či poskytovaná služba rehabilitačno-rekondičný pobyt bude zabezpečený a
usmerňovaný odbornými zdravotníckymi pracovníkmi s odbornou spôsobilosťou, a program rekondičného pobytu
zamestnanca bude odborne vypracovaný s prihliadnutím na typ práce a pracovné prostredie zamestnanca. Podmienka účasti vo vzťahu k predmetu zákazky je primerane stanovená a nie je diskriminačná.
Minimálna úroveň požadovaných štandardov § 28 ods. 1 písm. k):
Uchádzač predloží zoznam subdodávateľov prostredníctvom, ktorých má v úmysle poskytovať plnenie predmetu zmluvy s uvedením podielu plnenia zo zmluvy v % a stručným opisom časti zákazky, ktorá bude predmetom subdodávky, spolu s uvedením identifikačných údajov subdodávateľa, ak je známy, v rozsahu meno a priezvisko, obchodné meno alebo názov, adresa pobytu alebo sídlo, identifikačné číslo alebo dátum narodenia, ak nebolo pridelené identifikačné číslo. V prípade, ak uchádzač nebude zabezpečovať plnenie predmetu zákazky prostredníctvom subdodávateľov predloží doklad, kde túto skutočnosť uvedie. Zoznam subdodávateľov musí byť podpísaný uchádzačom, jeho štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu alebo iným zástupcom uchádzača, ktorý je oprávnený konať v mene uchádzača v záväzkových vzťahoch, v súlade s dokladom o oprávnení podnikať. K zoznamu subdodávateľov zároveň uchádzač predloží vyhlásenie subdodávateľa, v ktorom vyhlási, že bude pre uchádzača zabezpečovať činnosti potrebné na riadne plnenie zmluvy, podpísané štatutárnym orgánom subdodávateľa alebo členom štatutárneho orgánu alebo iným zástupcom subdodávateľa, ktorý je oprávnený konať v jeho mene v záväzkových vzťahoch, v prípade, ak uchádzač bude zabezpečovať plnenie predmetu zákazky prostredníctvom subdodávateľov predloží aj čestné vyhlásenie, že každý subdodávateľ spĺňa alebo najneskôr v čase plnenia bude spĺňať podmienky podľa § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní, podpísaný uchádzačom, jeho štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu alebo iným zástupcom uchádzača, ktorý je oprávnený konať v mene uchádzača v záväzkových vzťahoch, v súlade s dokladom o oprávnení podnikať.
Odôvodnenie primeranosti § 28 ods. 1 písm. k):
Verejný obstarávateľ požaduje daný zoznam subdodávok s podielom ich plnenia za účelom preukázania, že uchádzač má dostatočné skúsenosti a personálne obsadenie pre zabezpečenie splnenia predmetu zákazky v príslušnej kvalite. Doklady uchádzač predkladá ako originály alebo úradne overené kópie týchto dokladov.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
R-68/VO-2014
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 07.04.2014 09:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 07.04.2014 09:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 07.04.2014 10:00
Miesto : Otváranie časti ponuky označenej ako Ostatné sa uskutoční dňa 7. apríla 2 014 o 10.00 hod. na adrese Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Šrobárova 2,041 80 Košice, Slovensko, malá zasadačka, I. poschodie.
Otváranie ponúk časti ponuky označenej ako Ostatné je neverejné bez účasti uchádzačov.
Otváranie častí ponúk, označených ako "Kritériá" vykoná komisia najskôr deň, nasledujúci po dni márneho uplynutia lehôt uvedených v § 41 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.Otváranie častí ponúk, označených ako "Kritériá" vykoná komisia podľa § 41 ods. 2 zákona. Otváranie časti ponúk, označených ako "Kritériá" vykoná komisia len vo vzťahu k ponukám, ktoré neboli vylúčené a to na mieste a v čase oznámenom uchádzačom, ktorých ponuky neboli vylúčené. Uchádzačom bude zaslané oznámenie o otváraní časti ponúk "Kritériá" v ktorom im bude oznámený dátum a čas otvárania časti ponúk označených ako "Kritéria". Otváranie časti ponuky označenej ako "Kritériá" je neverejné a zúčastnia sa ho len členovia komisie bez prítomnosti uchádzačov v zmysle § 43 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
Verejný obstarávateľ pri zadávaní tejto zákazky ponúka priamy a neobmedzený prístup k súťažným podkladom
a ďalšej doplňujúcej dokumentácii v elektronickej podobe na portáli https://www.ezakazky.sk/upjs/ . Uchádzač,
ktorý doručí písomnú žiadosť o poskytnutie súťažných podkladov verejnému obstarávateľovi poštovou zásielkou
alebo osobne do termínu uvedenom v bode IV.2.2) tejto výzvy, zaregistruje sa na vyššie uvedenom portáli pre túto zákazku, bude mať povolený priamy a neobmedzený prístup k súťažným podkladom a ďalšej doplňujúcej dokumentácii nepretržite v elektronickej podobe.Verejný obstarávateľ bude všetky vysvetlenia súťažných podkladov a prípadné doplnenie uverejňovať len na uvedenom portáli prostredníctvom už uvedeného elektronického prístupu. Z uvedeného dôvodu verejný obstarávateľ v prípade poskytovania súťažných podkladov a vysvetlenie resp. doplnenia súťažných podkladov nebude komunikovať písomne. V prípade vysvetlenia informácií uvedených vo výzve na predkladanie ponúk a v súťažných podkladov alebo inej doplňujúcej dokumentácii môže záujemca požiadať najneskôr šesť pracovných dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk písomnou žiadosťou o vysvetlenie, doručenej verejnému obstarávateľovi poštovou zásielkou alebo osobne v stanovenej lehote. Verejný obstarávateľ poskytne vysvetlenie údajov uvedených vo výzve na predkladanie ponúk alebo v súťažných podkladoch bezodkladne, najneskôr do piatich pracovných dní od doručenia žiadosti o vysvetlenie.
Výsledkom obstarávania bude uzatvorenie rámcovej dohody v súlade § 11 a § 64 ods. 5 písm. a) zákona o verejnom
obstarávaní a podľa § 269 ods. 2. zákona č. 513/1 991 Zb. v znení neskorších predpisov - Obchodný zákonník, s piatimi úspešnými uchádzačmi, ktorí na základe kritérií na hodnotenie ponúk, budú umiestnení podľa pridelených bodov na prvých piatich miestach.
Ponuka a ďalšie doklady a dokumenty vo verejnom obstarávaní sa predkladajú v štátnom jazyku, t.j. v slovenskom jazyku. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzačov so sídlom mimo územia Slovenskej republiky musia byt predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené úradným prekladom do štátneho jazyka, t.j. do slovenského jazyka, okrem dokladov predložených v českom jazyku.Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je preklad do štátneho jazyka, t.j. do slovenského jazyka. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu ponuku z predložených ponúk, ak sa obchodné podmienky predložené uchádzačmi budú vymykať obvyklým zmluvným podmienkam, ktoré by znevýhodňovali verejného obstarávateľa alebo predložená ponuka presiahne objem pridelených finančných prostriedkov na dodanie predmetu zákazky. Táto ponuka sa stane pre verejného obstarávateľa neprijateľná.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
17.03.2014

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité