Oznámenie 3864 - WYS

Obsah

3864 - WYS
Vestník č. 56/2014 - 20.03.2014

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
EKO - podnik verejnoprospešných služieb
IČO: 00491870
Halašova 20, 83290 Bratislava

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): EKO - podnik VPS, Halašova 20, 832 90 Bratislava
Kontaktná osoba: Michaela Mišková
Mobil: 0911420312
Telefón: +421 244259188
Fax: +421 244373850
Email: miskova@ekovps.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.ekovps.sk
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.ekovps.sk
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
iné - Iný verejný obstarávateľ
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): Verejnoprospešné práce (príspevková organizácia obce)
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: Iný VO
Iný (špecifikujte): Všeobecné verejné služby
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Vodná záchranná služba na prírodnom kúpalisku Kuchajda.
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služby číslo
27
Hlavné miesto poskytovania služieb: Prírodné kúpalisko Kuchajda, 832 01 Bratislava, Slovenská republika
NUTS kód:
SK
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je poskytovanie vodnej záchrannej služby (ďalej len VZS) počas letnej sezóny na prírodnom
kúpalisku Kuchajda v Bratislave:
- Počet stanovísk (veží): 3,
- Počet osôb zabezpečujúcich výkon VZS počas každého dňa: štyria, z toho jedna osoba je na vystriedanie,
- Požiadavky na osoby vykonávajúce VZS (plavčík): vek nad 18 rokov, preukaz plavčíka
Požiadavky na materiálne zabezpečenie výkonu VZS:
a) pre plavčíkov: - tričká s logom organizácie vykonávajúcu VZS a nápis PLAVČÍK, na tričkách nesmie byť červený kríž,
pokiaľ nejde o organizáciu Slovenský červený kríž, alebo jej organizačnú zložku, nakoľko červený kríž je symbol
organizácie chránený medzinárodnými dohovormi,
- trenírky vo farbe signálna oranžová, alebo červená,
- plášť do dažďa,
- píšťalka,
b) spoločná výbava:
- lekárnička 3 ks vybavená podľa štandardov prvej pomoci, materiál v lekárničke nesmie byť po expiračnej dobe.
- ďalekohľad 1 ks,
- vrhačka 3 ks,
- záchranný pás plavecký 3 ks,
- megafón 1 ks,
- stolička na sedenie pre plavčíka 3 ks,
- slnečník pre plavčíka 3 ks,
- chrbticová doska Backboard s popruhmi 1 ks,
- Ambuvak 1 ks,
- bójky na ohradenie chráneného priestoru 10 ks,
- lanko na bójky 4 mm 150 m,
- karabínky na bójky 10 ks.
Ďalšie požiadavky na výkon VZS:
- poskytovateľ VZS si zabezpečí vyznačenie chráneného priestoru bójami,
- poskytovateľ zabezpečí montáž a demontáž trysiek
- plavčíci nesmú byť počas výkonu služby pod vplyvom alkoholu, omamných a psychotropných látok,
- plavčíci musia dodržiavať všetky platné právne predpisy,
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 75252000-7
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Poskytovanie vodnej záchrannej služby počas 234 kalendárnych dní (3 x 78 kalendárnych dní).
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 70 000,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 36
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač v ponuke predloží nasledovné doklady, ktorými preukazuje osobné postavenie:
1.1:Vyžaduje predloženie dokladu podľa § 26 ods. 2 písm. e), resp. ods. 4, resp. ods. 5 zákona č. 25/2 006 Z. z., ktorým sa preukazuje splnenie podmienok účasti podľa osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona č. 25/2 006 Z. z.:
1.2:Doklad o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať práce alebo poskytovať službu:
1.2.1: fyzická osoba podnikateľ, príspevková organizácia podnikateľ, predkladá živnostenské oprávnenie alebo výpis zo živnostenského registra,
1.2.2: právnická osoba podnikateľ, fyzická osoba podnikateľ zapísaný v obchodnom registri, predkladá výpis z
obchodného registra,
1.2.3: osoba z oblasti činností, pre ktoré je vystavovaný doklad o oprávnení poskytovať službu podľa osobitných
predpisov, predkladá iné než živnostenské oprávnenie, vydané podľa osobitných predpisov (napr. doklad o zapísaní v profesijnom zozname vedenom profesijnou organizáciou).
1.3:Uchádzač môže doklady požadované v 26 ods. 2 písm. e) zákona č. 25/2 006 Z. z. nahradiť predložením overenej kópie platného potvrdenia o zapísaní do zoznamu podnikateľov, podľa zákona č. 25/2 006 Z. z.
1.4:Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného
postavenia podľa § 26 ods. 1 zákona č. 25/2 006 Z. z., za každého člena skupiny dodávateľov osobitne. Splnenie
podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona č. 25/2 006 Z. z. preukazuje člen skupiny vo vzťahu k tej časti
predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
1.5:Verejný obstarávateľ uzná rovnocenné potvrdenie vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým
uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ musí prijať aj iný
rovnocenný doklad predložený uchádzačom.
1.6:Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti v súlade s ustanovením § 32 ods. 6 zákona č. 25/2 006 Z. z.:
Podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia určil verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 26 zákona č. 25/2 006 Z. z.
1.7:Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedčených kópií všetkých dokladov.
1.8:Vyžaduje sa splnenie podmienok účasti podľa § 26 ods. 1 predložením čestného prehlásenia o splnení všetkých podmienok.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: 2.1: § 27 ods.1 písm. a) zákona č. 25/2 006 Z. z..
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : 2.1:
Minimálna úroveň požadovaná verejným obstarávateľom podľa § 32 ods. 6 zákona č. 25/2 006 Z. z. a bodu III.2.2) 2.1
Výzvy na predkladanie ponúk:
Vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky / bánk, ktorým uchádzač preukáže, že nie je v nepovolenom debete a že si plní voči banke/bankám všetky záväzky, ktoré vyplývajú zo zriadenia účtu, prípadne z plnenia si záväzkov vyplývajúcich z úverových vzťahov za obdobie posledného kalendárneho roka 2013. Výpis z účtu verejný obstarávateľ neuzná. Predložené vyjadrenie musí byť nie staršie ako tri mesiace ku dňu predloženia ponuky. K vyjadreniu banky/bánk sa požaduje predložiť aj čestné vyhlásenie uchádzača, že má otvorené účty len v bankách, od ktorých predložil vyjadrenie. Výpis z účtu sa nepovažuje za potvrdenie banky.
Odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky účasti podľa § 27 zákona č. 25/2 006 Z. z., vo vzťahu k predmetu zákazky a potreby ich zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona č. 25/2 006 Z. z.: Požiadavka sleduje cieľ nájsť schopného dodávateľa, ktorý si plní všetky svoje záväzky včas a riadne.
2.2:Ak uchádzač nedokáže z objektívnych dôvodov preukázať ekonomické a finančné postavenie určenými dokladmi, verejný obstarávateľ môže uznať aj iné doklady, ktorými sa preukazuje ekonomické a finančné postavenie.
2.3:Z uchádzačom predkladaných dokladov a/alebo dokumentov preukazujúcich spôsobilosť podľa § 27 zákona č.
25/2 006 Z. z. musí byť zrejmé splnenie vyššie identifikovanej/identifikovaných minimálnej/minimálnych úrovne/úrovní požadovanej/požadovaných verejným obstarávateľom.
2.4:V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, požaduje sa
preukázanie podmienok účasti podľa bodu 2.1 týchto súťažných podkladov a bodu III.2.2) 2.1 Výzvy na predkladanie ponúk, za všetkých členov skupiny spoločne.
2.5:Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedčených kópií všetkých dokladov uvedených podľa bodu 2.1 týchto súťažných podkladov a bodu III.2.2) 2.1 Výzvy na predkladanie ponúk.
2.6:Verejný obstarávateľ uzná rovnocenné potvrdenie vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým
uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ musí prijať aj iný
rovnocenný doklad predložený uchádzačom.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: 3.1: § 28 ods. 1 písm. a) zákona č. 25/2 006 Z. z..Minimálna požadovaná úroveň štandardov : 3.1: Minimálna úroveň požadovaná verejným obstarávateľom podľa § 32 ods. 6 zákona č. 25/2 006 Z. z. a bodu III.2.3) 3.1 Výzvy na predkladanie ponúk: Uchádzač predloží zoznam poskytovaných služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, poskytovaných za predchádzajúce tri roky (2011, 2012, 2013), doplnený potvrdeniami o uspokojivom poskytovaní služieb (ďalej len kvalifikované referencie). Zoznam aj kvalifikované referencie musia obsahovať minimálne tieto údaje:
3.1.1:obchodné meno a sídlo poskytovateľa,
3.1.2:obchodné meno a sídlo objednávateľa,
3.1.3:zmluvný termín dodania, skutočný termín poskytovania služby,
3.1.4:rozsah poskytovaných služieb,
3.1.5:celkovú zmluvnú cenu, ktorou sa rozumie celková zmluvná cena za poskytovanie služieb. V prípade, že skutočne fakturovaná celková cena sa líši od celkovej zmluvnej ceny a je preukázaná podľa ďalej uvedených pravidiel, bude akceptovaná táto fakturačná hodnota (ďalej len cena).
Mena pre cenu: EUR.
Cenu je potrebné uviesť v štruktúre cena bez DPH, DPH a cena s DPH pre jednoznačné posúdenie splnenia požadovanej minimálnej úrovne.
Cenu v inej mene ako je EUR je potrebné prepočítať priemerným ročným kurzom stanoveným Európskej centrálnej banky nadaný rok, ku ktorému sa kvalifikovaná referencia viaže a uviesť ako bola vypočítaná. Ak sa poskytované služby uvedené v kvalifikovanej referencii viaže na viac rokov, uchádzač uvedie alikvotné údaje za príslušné obdobie každého roka kvalifikovanej referencie v pôvodnej mene a následne vykoná prepočet na EUR pre každú časť kvalifikovanej referencie daného obdobia. Prepočet ceny takejto kvalifikovanej referencie sa vypočíta ako súčet prepočítaných súm v EUR jednotlivých rokov.
3.1.6:meno a priezvisko, funkciu a telefónne číslo alebo e-mail kontaktnej osoby objednávateľa, u ktorej si možno overiť údaje uvedené v kvalifikovanej referencii,
Ak odberateľom:
a)bol verejný obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ;
alebo
b)bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak to nie je možné, uchádzač predloží čestné vyhlásenie o dodávke tovaru.
Minimálne požiadavky:
Uchádzač musí preukázať minimálne tri poskytované služby podobného charakteru v každom z predchádzajúcich troch rokoch (2011, 2012, 2013).
Odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky účasti podľa § 28 zákona č. 25/2 006 Z. z., vo vzťahu k predmetu zákazky a potreby ich zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona č. 25/2 006 Z. z.: Uchádzač musí preukázať, že má dostatočné skúsenosti s dodávkami rovnakého charakteru, ako je predmet zákazky.
3.2:Z uchádzačom predkladaných dokladov a/alebo dokumentov preukazujúcich spôsobilosť podľa § 28 zákona č.
25/2 006 Z. z. musí byť zrejmé splnenie vyššie identifikovanej/identifikovaných minimálnej/minimálnych úrovne/úrovní požadovanej/požadovaných verejným obstarávateľom.
3.3:V prípade, že uchádzač využije na preukázanie technickej/odbornej spôsobilosti technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah v čase predloženia ponuky, je uchádzač povinný verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej/odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu.
Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona č. 25/2 006 Z. z. vo vzťahu k predmetu zákazky, na ktorý boli kapacity uchádzačovi poskytnuté.
3.4:V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, požaduje sa
preukázanie podmienok účasti podľa 3.1 súťažných podkladov a príslušných bodov výzvy na predkladanie ponúk, za všetkých členov skupiny spoločne.
3.5:Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedčených kópií všetkých dokladov uvedených v bodoch 3.1 súťažných podkladov a príslušných bodov výzvy na predkladanie ponúk.
3.6:Verejný obstarávateľ uzná rovnocenné potvrdenie vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým
uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ musí prijať aj iný
rovnocenný doklad predložený uchádzačom.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
EKO-1/PZ/2014-VZS
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 14.04.2014 10:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 14.04.2014 10:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 14.04.2014 13:00
Miesto : EKO - podnik VPS, Halašova 20,832 90 Bratislava
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Na otváraní ponúk sa môže zúčastniť každý uchádzač, ktorý predložil ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Uchádzač môže byť zastúpený osobou oprávnenou zúčastniť sa na otváraní ponúk za uchádzača. Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba) sa preukáže na otváraní ponúk preukazom totožnosti a kópiou dokladu uchádzača o oprávnení podnikať. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti, kópiou dokladu uchádzača o oprávnení podnikať a splnomocnením na zastupovanie.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
1) K súťažným podkladom je umožnený neobmedzený a priamy prístup elektronickými prostriedkami
na adrese http://www.ekovps.sk/registerzmluv/Verejne-obstaravanie.aspx v lehote podľa bodu IV.2.2 tejto výzvy. 2) Žiadosť o vysvetlenie požiadaviek uvedených vo výzve na predkladanie ponúk, podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, súťažných podkladov, informatívneho dokumentu alebo inej sprievodnej dokumentácie (ďalej len žiadosť o vysvetlenie).
2a) Lehota pre doručenie žiadosti o vysvetlenie: 7.4.2014 do 14:30 hod.. 2b) Spôsob predloženia žiadosti o
vysvetlenie: zaslanie e-mailu na adresu podľa bodu I.1) Ďalšie informácie možno získať na adrese: tohto oznámenia alebo podľa bodu 1.2 časti A. súťažných podkladov. 2c) Spôsob poskytnutia vysvetlenia: záujemcovia budú informovaní e-mailom o zverejnení vysvetlenia na web stránke verejného obstarávateľa pri príslušnej akcii. 3) Verejný obstarávateľ nie je povinný v rámci dorozumievania podľa bodov 1 a 2 komunikovať so záujemcami písomne v listinnej forme. 4) Osobné vyzdvihnutie súťažných podkladov: v pracovnej dobe 08:00-15:00 na
adrese podľa bodu I.1) Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na adrese: tohto oznámenia. Záujemca bude zaregistrovaný a budú mu poskytnuté súťažné podklady v elektronickej forme.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
19.03.2014

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité