Oznámenie 4004 - WYS

Obsah

4004 - WYS
Vestník č. 58/2014 - 22.03.2014

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
Ministerstvo školstva, vedy, výskumu a športu Slovenskej republiky
IČO: 00164381
Stromová 1, 81330 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Stromová 1, Bratislava
Kontaktná osoba: PhDr. Juraj Janík
Telefón: +421 259374365
Fax: +421 259374237
Email: juraj.janik@minedu.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.minedu.sk
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
MS - Ministerstvo alebo iný štátny orgán vrátane jeho regionálnych alebo miestnych útvarov
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. a)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Zabezpečenie vzdelávania cudzích jazykov
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služby číslo
24
Hlavné miesto poskytovania služieb: Bratislava - priestory verejného obstarávateľa
NUTS kód:
SK010
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Touto zákazkou si verejný obstarávateľ hodlá zabezpečovať proces vzdelávania cudzích jazykov svojich vedúcich zamestnancov a zamestnancov.
Predmetom zákazky sa preto rozumie: komplexné zabezpečovanie vzdelávania cudzích jazykov pre zamestnancov Ministerstva školstva, vedy, výskumu a športu SR (ďalej len objednávateľ). Obsahom vzdelávania je výuka príslušného cudzieho jazyka v nadväznosti na úroveň aktuálnych poznatkov jednotlivých účastníkov tohto vzdelávania. Výuka bude prebiehať formou priameho vzdelávania. Cieľom je osvojenie, prehĺbenie alebo inovovanie komunikačných schopnosti v Anglickom, Nemeckom alebo Ruskom jazyku.
Dodávateľ služby vypracuje v súčinnosti s objednávateľom časový harmonogram s určením kurzu, lektora, miesta konania a času konania vyučovacej hodiny pre skupinu a aj pre jednotlivcov. Dodávateľ dodrží zásadu, že počet účastníkov vzdelávania v skupine neprekročí maximálny počet 10. Počet skupín bude určený podľa potrieb objednávateľa. Frekvencia výučby je 2 hodiny týždenne. Dĺžka 1 vyučovacej hodiny: 60 minút. Vyučovanie bude prebiehať v rámci zavedenej pružnej pracovnej doby objednávateľa a to v čase od 07,00 do 09,00 h. a od 15,00 do 17,00 hodiny. Objednávateľ požaduje, aby úspešný uchádzač počas celej realizácie tohto vzdelávania zabezpečil merania vstupnej úrovne poznatkov účastníkov prostredníctvom vstupného kontrolného testu. Nadväzne navrhol zaradenie účastníkov do jednotlivých skupín. Úspešný uchádzač bude povinný dokumentovať účasť na jazykových kurzoch a to prostredníctvom prezenčných listín, v ktorých budú svoju účasť potvrdzovať podpismi účastníci aj lektori kurzov. Prezenčné listiny budú vyhotovované a dokumentované rovnako pre individuálne vzdelávanie, ako aj pre vzdelávanie v skupinách. Po skončení jazykového kurzu vykoná dodávateľ služby výstupné testovanie účastníkov vzdelávania z nadobudnutých znalostí a praktických skúseností v ovládnutí príslušného jazyka. Toto testovanie vykoná len u tých účastníkov, ktorých dochádzka na vyučovanie neklesla počas trvania kurzu pod 70%.Úspešní absolventi kurzu dostanú od vzdelávacej inštitúcie príslušný doklad (certifikát) potvrdzujúci absolvovanie kurzu. Komplexnosť lektorského zabezpečenia: Verejný obstarávateľ v tejto súvislosti zásadne požaduje, aby výuka prebiehala výhradne prostredníctvom tých lektorov, ktorých zoznam predloží uchádzač vo svojej ponuke. Každá odchýlka od predloženého zoznamu lektorov musí byť v predstihu prerokovaná a odsúhlasená objednávateľom.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 80000000-4
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 29 990,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 12
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Vyžaduje sa splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 zákona č. 25/2 006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ZVO). Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 26 ZVO v súlade s ustanoveniami zákona a výkladovým stanoviskom č. 10/2013 k osobnému postaveniu podľa zákona, sprístupnené na internetovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Odôvodnenie primeranosti použitia každej určenej podmienky účasti podľa § 26 zákona vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona: Podmienky účasti na osobné postavenie vyplývajú z § 26 a § 32 ods. 1 zákona.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: podľa § 27 ods. 1 písm. a) ZVO - vyjadrením banky alebo pobočky zahraničnej banky, ktorým môže byť prísľub banky alebo pobočky zahraničnej banky o poskytnutí úveru, uchádzač predloží Vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky / bánk, ktorým uchádzač preukáže, že nie je v nepovolenom debete, že jeho bežný účet nebol a ani nie je predmetom exekúcie a že si plní voči banke/bankám všetky záväzky, ktoré vyplývajú zo zriadenia účtu, prípadne z plnenia si záväzkov vyplývajúcich z úverových vzťahov za obdobie posledných troch kalendárnych rokov (2011, 2012 a 2013). Výpis z účtu verejný obstarávateľ neuzná. Predložené vyjadrenie musí byť nie staršie ako tri mesiace ku dňu predloženia ponuky. § 27 ods. 1 písm. d) prehľad o celkovom obrate za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. V prípade, ak záujemca je osoba, ktorá vedie podvojné účtovníctvo, predloží z účtovnej závierky výkaz ziskov a strát a ak záujemca je osoba, ktorá vedie jednoduché účtovníctvo, predloží z účtovnej závierky výkaz príjmov a výdavkov, za posledné tri hospodárske roky (2011, 2012, 2013), za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začiatku prevádzkovania činnosti. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Minimálny celkový obrat za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začiatku prevádzkovania činnosti (kumulatívne) musí byť minimálne 50.000,- Eur. Súčasťou predložených výkazov musí byť overenie príslušného daňového úradu podľa zákona č. 563/2009 Z. z. o správe daní (daňový poriadok) a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, resp. podľa právnych predpisov platných v krajine jeho sídla. Odôvodnenie primeranosti: Vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky, spôsob úhrad faktúr a stanovenú lehotu splatnosti faktúry je potrebné, aby uchádzač preukázal svoju schopnosť bezproblémovo plniť predmet zákazky. V prípade, že uchádzač využije na preukázanie finančného a ekonomického postavenia finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah v čase podania ponuky, je uchádzač povinný verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy na poskytovanie služieb bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukáže uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 zákona vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje uchádzačovi poskytnuté. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, požaduje sa preukázanie splnenia podmienok účasti podľa tejto výzvy za všetkých členov skupiny spoločne. Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedčených kópií všetkých dokladov uvedených podľa tejto výzvy.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač v ponuke predloží nasledovné doklady, ktorými preukazuje svoju technickú alebo odbornú spôsobilosť vo verejnom obstarávaní: § 28 ods. 1 písm. a) - zoznamom dodávok tovaru a poskytnutia služby rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, za predchádzajúce tri roky. Zoznamom musí uchádzač preukázať, že poskytol minimálne tri (3) zákazky s celkovou cenou vo výške min. 40 000,- Eur. Odôvodnenie primeranosti: Vzhľadom na predpokladanú hodnotu a dobu trvania zákazky je potrebné, aby mal uchádzač v predmetnej oblasti dostatočné skúsenosti s poskytovaním rovnakých alebo podobných služieb. § 28 ods. 1 písm. g) údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za riadenie stavebných prác alebo za poskytnutie služby. Minimálna úroveň: Každý uchádzač uvedie zloženie tímov lektorov a to minimálne troch pre každý z jazykov: Angličtina, Nemčina, Ruština. K zoznamu priloží ich profesijné životopisy s dokladmi o najvyššom dosiahnutom vzdelaní v oblasti poskytovania danej služby (v príslušných jazykových znalostiach). Uchádzač preukazuje aj pracovnoprávny vzťah k uvádzanému lektorovi respektíve záväzný prísľub lektora, že v prípade úspechu v súťaži, mu bude k dispozícii počas celého plnenia predmetu zákazky. Ďalej predloží prehľad realizovaných školení, ktorým uchádzač preukazuje schopnosť/spôsobilosť dodania požadovanej zákazky na základe profesionálnej odbornej praxe lektorov cudzích jazykov, pričom tento musí obsahovať:
-meno a priezvisko príslušného lektora,
-názov a sídlo prijímateľa/odberateľa/objednávateľa resp. zamestnávateľa,
-čas plnenia zmluvy, t.j. od - do (mesiac, rok),
-stručný popis predmetu hodnotenia/analýzy/zmluvy,
-názov, rozsah a stručný popis charakteru vzdelávania, ktoré príslušný lektor realizocal,
-meno a tel. číslo zodpovedného zamestnanca prijímateľa/odberateľa/objednávateľa, resp. zamestnávateľa kde je možné si uvedené údaje overiť.
Uchádzač v predloženej ponuke zabezpečí súhlasy dotknutých osôb so spracovaním ich osobných údajov v zmysle zákona č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov.
Odôvodnenie primeranosti: Odôvodnenie podľa §32 ods. 6 ZVO: Verejný obstarávateľ sa touto požiadavkou usiluje preveriť, či uchádzač má primerané skúsenosti pri realizovaní služieb rovnakého, alebo podobného charakteru a zložitosti, ako je predmet zákazky. Verejný obstarávateľ v súlade s § 29 ZVO požaduje predložiť platný certifikát kvality pre danú oblasť poskytovania služieb (zabezpečovanie vzdelávania, napr. certifikát podľa STN EN ISO 9000) ktorý je vydaný nezávislou inštitúciou pre oblasť zabezpečovania služieb, ktorým sa potvrdzuje splnenie noriem zabezpečenia kvality uchádzačom, pričom uchádzač môže využiť systémy zabezpečenia kvality vyplývajúce z európskych noriem. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov EÚ. Verejný obstarávateľ príjme aj iné dôkazy predložené uchádzačom, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie kvality podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu. Odôvodnenie podľa §32 ods. 6 ZVO: Verejný obstarávateľ požaduje predloženie certifikátu na preukázanie, že uchádzač poskytované služby zabezpečuje v požadovanej kvalite v súlade s príslušnými normami SR resp. EÚ, resp. verejný obstarávateľ sa touto požiadavkou usiluje preveriť či uchádzač zabezpečí dostatočnú kvalitu pri realizovaní služieb. Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni uchádzač preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa §26 ods. 1 písm. f) vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté.
UPOZORNENIE: Doklady, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti uvedené v časti III. tohto oznámenia musia spĺňať nasledovné požiadavky. Uvedené doklady sa predkladajú v origináloch alebo v úradne osvedčených kópiách vyhotovených v štátnom jazyku, t.j. v slovenskom jazyku. Doklady uchádzača so sídlom mimo územia Slovenskej republiky, t.j. doklady vyhotovené v inom ako slovenskom jazyku musia byť predložené v pôvodnom jazyku ako originálny doklad alebo ako kópia úradne overená a súčasne musia byť preložené do štátneho jazyka, t.j. do slovenského jazyka, okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je preklad v slovenskom jazyku.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Uchádzač vyššie uvedeným spôsobom preukáže splnenie nasledovných minimálnych požiadaviek na všetkých 9 lektorov (3 Anglický jazyk, 3- Nemecký jazyk a 3- Ruský jazyk): Lektor 1 - kvalifikačné požiadavky: ukončené vysokoškolské vzdelanie II. stupňa preukáže kópiou diplomu a min. 10 rokov praxe v oblasti výučby príslušného jazyka čo preukáže životopisom, znalosť príslušného jazyka slovom aj písmom čo preukáže predložením certifikátu najvyššieho - v danom jazyku - dosiahnutého vzdelania.
Lektor 2 a 3 - kvalifikačné požiadavky: ukončené vysokoškolské vzdelanie II. stupňa preukáže kópiou diplomu, min. 5 rokov praxe v oblasti výučby jazyka (preukáže životopisom, znalosť anglického jazyka slovom aj písmom preukáže najvyšším dosiahnutým vzdelaním).
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
01/50-100/2014:64-S
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 15.04.2014 10:00
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 15.04.2014 10:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 15.04.2014 11:00
Miesto : Sídlo verejného obstarávateľa uvedené v úvode výzvy, miestnosť č.922
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Maximálne dvaja zástupcovia uchádzačov, ktorí predložili ponuku. Účastník bude povinný preukázať relevantným dokladom právo vystupovať v mene uchádzača.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
Skupina dodávateľov nemusí vytvoriť právnu formu, musí však stanoviť lídra skupiny dodávateľov. Všetci členovia takejto skupiny dodávateľov utvorenej na dodanie predmetu zákazky musia udeliť plno mocenstvo jednému z členov skupiny dodávateľov konať v mene všetkých členov skupiny dodávateľov a prijímať pokyny v tomto verejnom obstarávaní ako aj konať v mene skupiny pre prípad prijatia ich ponuky.
Verejný obstarávateľ UPOZORŇUJE ZÁUJEMCOV, že predmetné verejné obstarávanie je zabezpečené prostredníctvom systém EVO a jeho technického vybavenia. Po uverejnení výzvy vo vestníku bude táto výzva zverejnená aj na portáli EVO. Verejný obstarávateľ v tejto súvislosti upozorňuje, že nebude reagovať na žiadosti o súťažné podklady, ktoré mu budú doručené inak ako cez systéme EVO (poštou alebo iným komunikačným kanálom) z dôvodu zabezpečenia jednotnej komunikácie so všetkými záujemcami a uchádzačmi rovnako. Každý záujemca, ktorý nebude túto skutočnosť rešpektovať, bude podľa možností usmernený na portál EVO, kde sa môže do zákazky regulárne prihlásiť a získať neobmedzený prístup ku všetkým súťažným podkladom a informáciám k tejto súťaži.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
20.03.2014

Redakčné opravy

4695 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 65/2014
V oznámení 04004-WYS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Ministerstvo školstva, vedy, výskumu a športu Slovenskej republiky, Stromová 1, 813 30 Bratislava - mestská časť Staré Mesto zverejnenom vo VVO č. 058/2014 zo dňa 22.03.2014 boli nesprávne zverejnené údaje II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH Namiesto: Hodnota: 29 990,0000 EUR Viď: Hodnota: 39 928,0000 EUR III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť Namiesto: Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač v ponuke predloží nasledovné doklady, ktorými preukazuje svoju technickú alebo odbornú spôsobilosť vo verejnom obstarávaní: § 28 ods. 1 písm. a) - zoznamom dodávok tovaru a poskytnutia služby rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, za predchádzajúce tri roky. Zoznamom musí uchádzač preukázať, že poskytol minimálne tri (3) zákazky s celkovou cenou vo výške min. 40 000,- Eur. Odôvodnenie primeranosti: Vzhľadom na predpokladanú hodnotu a dobu trvania zákazky je potrebné, aby mal uchádzač v predmetnej oblasti dostatočné skúsenosti s poskytovaním rovnakých alebo podobných služieb. § 28 ods. 1 písm. g) údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za riadenie stavebných prác alebo za poskytnutie služby. Minimálna úroveň: Každý uchádzač uvedie zloženie tímov lektorov a to minimálne troch pre každý z jazykov: Angličtina, Nemčina, Ruština. K zoznamu priloží ich profesijné životopisy s dokladmi o najvyššom dosiahnutom vzdelaní v oblasti poskytovania danej služby (v príslušných jazykových znalostiach). Uchádzač preukazuje aj pracovnoprávny vzťah k uvádzanému lektorovi respektíve záväzný prísľub lektora, že v prípade úspechu v súťaži, mu bude k dispozícii počas celého plnenia predmetu zákazky. Ďalej predloží prehľad realizovaných školení, ktorým uchádzač preukazuje schopnosť/spôsobilosť dodania požadovanej zákazky na základe profesionálnej odbornej praxe lektorov cudzích jazykov, pričom tento musí obsahovať: - meno a priezvisko príslušného lektora, - názov a sídlo prijímateľa/odberateľa/objednávateľa resp. zamestnávateľa, - čas plnenia zmluvy, t.j. od - do (mesiac, rok), - stručný popis predmetu hodnotenia/analýzy/zmluvy, - názov, rozsah a stručný popis charakteru vzdelávania, ktoré príslušný lektor realizocal, - meno a tel. číslo zodpovedného zamestnanca prijímateľa/odberateľa/objednávateľa, resp. zamestnávateľa kde je možné si uvedené údaje overiť. Uchádzač v predloženej ponuke zabezpečí súhlasy dotknutých osôb so spracovaním ich osobných údajov v zmysle zákona č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov. Odôvodnenie primeranosti: Odôvodnenie podľa §32 ods. 6 ZVO: Verejný obstarávateľ sa touto požiadavkou usiluje preveriť, či uchádzač má primerané skúsenosti pri realizovaní služieb rovnakého, alebo podobného charakteru a zložitosti, ako je predmet zákazky. Verejný obstarávateľ v súlade s § 29 ZVO požaduje predložiť platný certifikát kvality pre danú oblasť poskytovania služieb (zabezpečovanie vzdelávania, napr. certifikát podľa STN EN ISO 9000) ktorý je vydaný nezávislou inštitúciou pre oblasť zabezpečovania služieb, ktorým sa potvrdzuje splnenie noriem zabezpečenia kvality uchádzačom, pričom uchádzač môže využiť systémy zabezpečenia kvality vyplývajúce z európskych noriem. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov EÚ. Verejný obstarávateľ príjme aj iné dôkazy predložené uchádzačom, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie kvality podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu. Odôvodnenie podľa §32 ods. 6 ZVO: Verejný obstarávateľ požaduje predloženie certifikátu na preukázanie, že uchádzač poskytované služby zabezpečuje v požadovanej kvalite v súlade s príslušnými normami SR resp. EÚ, resp. verejný obstarávateľ sa touto požiadavkou usiluje preveriť či uchádzač zabezpečí dostatočnú kvalitu pri realizovaní služieb. Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni uchádzač preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa §26 ods. 1 písm. f) vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. UPOZORNENIE: Doklady, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti uvedené v časti III. tohto oznámenia musia spĺňať nasledovné požiadavky. Uvedené doklady sa predkladajú v origináloch alebo v úradne osvedčených kópiách vyhotovených v štátnom jazyku, t.j. v slovenskom jazyku. Doklady uchádzača so sídlom mimo územia Slovenskej republiky, t.j. doklady vyhotovené v inom ako slovenskom jazyku musia byť predložené v pôvodnom jazyku ako originálny doklad alebo ako kópia úradne overená a súčasne musia byť preložené do štátneho jazyka, t.j. do slovenského jazyka, okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je preklad v slovenskom jazyku. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač vyššie uvedeným spôsobom preukáže splnenie nasledovných minimálnych požiadaviek na všetkých 9 lektorov (3 Anglický jazyk, 3- Nemecký jazyk a 3- Ruský jazyk): Lektor 1 - kvalifikačné požiadavky: ukončené vysokoškolské vzdelanie II. stupňa preukáže kópiou diplomu a min. 10 rokov praxe v oblasti výučby príslušného jazyka čo preukáže životopisom, znalosť príslušného jazyka slovom aj písmom čo preukáže predložením certifikátu najvyššieho - v danom jazyku - dosiahnutého vzdelania. Lektor 2 a 3 - kvalifikačné požiadavky: ukončené vysokoškolské vzdelanie II. stupňa preukáže kópiou diplomu, min. 5 rokov praxe v oblasti výučby jazyka (preukáže životopisom, znalosť anglického jazyka slovom aj písmom preukáže najvyšším dosiahnutým vzdelaním). Viď: Informačné a formálne náležitosti nevyhnutné na splnenie podmienok účasti: Uchádzač v ponuke predloží nasledovné doklady, ktorými preukazuje svoju technickú alebo odbornú spôsobilosť vo verejnom obstarávaní: § 28 ods. 1 písm. a) - zoznamom dodávok tovaru a poskytnutia služby rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, za predchádzajúce tri roky. Zoznamom musí uchádzač preukázať, že poskytol minimálne tri (3) zákazky s celkovou cenou vo výške min. 40 000,- Eur. § 28 ods. 1 písm. g) údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za riadenie stavebných prác alebo za poskytnutie služby. Minimálna úroveň: Každý uchádzač uvedie zloženie tímov lektorov pre každý z jazykov: Angličtina, Nemčina, Ruština. Minimálna požiadavka je uvedenie 3 lektorov pre každý z uvedených jazykov (spolu celkovo 9). Predložený zoznam musí obsahovať štandardné profesijné životopisy uvádzaných lektorov s identifikáciou lektorov, dokladmi o najvyššom dosiahnutom stupni vzdelania v oblasti poskytovania danej služby (v príslušných cudzích jazykoch). Odporučená štruktúra profesijného životopisu: - meno a priezvisko príslušného lektora, - doklad o požadovanom vzdelaní, - názov a sídlo prijímateľa/odberateľa/objednávateľa resp. zamestnávateľa, - čas plnenia zmluvy, t.j. od - do (mesiac, rok), - názov, rozsah a stručný popis charakteru vzdelávania, ktoré príslušný lektor realizoval, - meno a tel. číslo zodpovedného zamestnanca prijímateľa/odberateľa/objednávateľa, resp. zamestnávateľa kde je možné si uvedené údaje overiť. Každý životopis musí byť potvrdený originálnym podpisom lektora a musí obsahovať súhlas dotknutej osoby so spracovaním a archiváciou (minimálne po dobu stanovenú zákonom o verejnom obstarávaní) predloženej dokumentácie a to v súlade so zákonom č.122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov. Verejný obstarávateľ upozorňuje že bude trvať na podmienke, aby predmet obstarávania zabezpečovali primárne tí lektori, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti. Minimálnou požiadavkou na lektorov: 1. preukázanie ukončeného vysokoškolského vzdelania II. Stupňa (diplom), 2. preukázanie štátnej jazykovej skúšky príslušného jazyka v Štátnej jazykovej škole, alebo jazykovej škole (diplom), 3. požiadavka na preukázanie minimálne 5-ročnej odbornej praxe lektora vo výuke daného cudzieho jazyka. 4. Uchádzač preukáže typ pracovnoprávneho vzťahu k uvádzaným lektorom, alebo predloží záväzný prísľub uvádzaných lektorov, že v prípade úspechu tohto uchádzača v súťaži, bude k dispozícii na zabezpečenie vzdelávania cudzích jazykov, počas celého plnenia predmetu zákazky v predpokladaných časoch realizácie ( možný čas na vzdelávanie je v pracovných dňoch od 07,00 až 09,00 h. a od 15,00 do 17,00 h. podľa dohody a po schválení harmonogramu výuky). Odôvodnenie primeranosti: Odôvodnenie podľa §32 ods. 6 ZVO: Verejný obstarávateľ sa požiadavkami na preukázanie technickej a odbornej spôsobilosti na plnenie predmetu obstarávania usiluje preveriť či uchádzač má dostatočné skúsenosti pri realizovaní služieb rovnakého, alebo podobného charakteru a zložitosti ako je predmet zákazky a či disponuje v čase predkladania ponuky kvalifikovanými lektormi na vyučovanie predmetných cudzích jazykov počas celého obdobia dodávania služby. Verejný obstarávateľ v súlade s § 29 ZVO požaduje predložiť platný certifikát kvality pre danú oblasť poskytovania služieb (napr. certifikát udelený podľa STN EN ISO 9001:2008) ktorý je vydaný nezávislou inštitúciou pre oblasť vzdelávania, ktorým uchádzač potvrdí splnenie noriem na zabezpečenie kvality. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov. Verejný obstarávateľ prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie kvality podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu. Odôvodnenie podľa §32 ods. 6 ZVO: Verejný obstarávateľ požaduje predloženie certifikátu na preukázanie, že uchádzač poskytované služby zabezpečuje v požadovanej kvalite v súlade s príslušnými normami SR resp. EÚ, resp. verejný obstarávateľ sa touto požiadavkou usiluje zabezpečiť dostatočnú kvalitu pri realizovaní daných služieb. V prípade, že uchádzač preukáže odbornú alebo technickú spôsobilosť využitím technickej alebo odbornej kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah, musí takýto uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s danými kapacitami osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami preukazuje splnenie tejto podmienky, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu bez obmedzení. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) ZVO, vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. UPOZORNENIE: Doklady, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti uvedené v časti III. tohto oznámenia musia spĺňať nasledovné požiadavky. Uvedené doklady sa predkladajú v origináloch alebo v úradne osvedčených kópiách vyhotovených v štátnom jazyku, t.j. v slovenskom jazyku. Doklady uchádzača so sídlom mimo územia Slovenskej republiky, t.j. doklady vyhotovené v inom ako slovenskom jazyku musia byť predložené v pôvodnom jazyku ako originálny doklad alebo ako kópia úradne overená a súčasne musia byť preložené do štátneho jazyka, t.j. do slovenského jazyka, okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je preklad v slovenskom jazyku. IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov Namiesto: 15.04.2014 10:00 Viď: 22.04.2014 10:00 IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 15.04.2014 10:00 Viď: 22.04.2014 10:00 IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk Namiesto: 15.04.2014 11:00 Viď: 22.04.2014 11:00
6318 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 76/2014
V oznámení 04004-WYS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Ministerstvo školstva, vedy, výskumu a športu Slovenskej republiky, Stromová 1, 813 30 Bratislava - mestská časť Staré Mesto zverejnenom vo VVO č. 058/2014 zo dňa 22.03.2014 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk Namiesto: 22.04.2014 Viď: 23.04.2014

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité