Oznámenie 3999 - WYT

Obsah

3999 - WYT
Vestník č. 58/2014 - 22.03.2014

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
Stredná odborná škola drevárska, Filinského 7, Spišská Nová Ves
IČO: 42096642
Filinského 7, 05201 Spišská Nová Ves

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Spišská Nová Ves
Kontaktná osoba: Ing.Vladimír Jančík, riaditeľ školy
Telefón: +421 534424246
Fax: +421 534425156
Email: erstaving@gmail.com; sosd@sosdsnv.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.sosdsnv.sk
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
OP - Organizácia riadená verejným právom
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. d)
Iný (špecifikujte): vzdelávanie
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
DREVÁRKA - kvalitné a moderné odborné vzdelávanie , ITMS kód Projektu : 26110130567,Inovácia didaktických prostriedkov na opracovanie dreva
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto dodania tovarov: Stredná odborná škola drevárska, Filinského 7, 052 01 Spišská Nová Ves
NUTS kód:
SK042
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je zaobstaranie didaktických prostriedkov na opracovanie dreva a ručné náradie pre vyučovanie odborných predmetov .
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 42642100-9
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 42620000-8
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Špecifikácia a množstvá sú podrobne popísané v súťažných podkladoch časti : Opis predmetu zákazky
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 23 100,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 30
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: (1) Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce
a) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskej únie, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme,
b) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním,
c) nebol naňho vyhlásený konkurz, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku.
d) nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
e) nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
f) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu vo vzťahu aspoň k jednému predmetu zákazky, na ktorú predkladá uchádzač ponuku alebo žiadosť o účasť,
g) nebolo mu v predchádzajúcich troch rokoch preukázané závažné porušenie odborných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať,
h) nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní alebo nie je osobou,
1. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je alebo v čase, keď prebiehalo verejné obstarávanie vo vzťahu ku ktorému bol právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, bola
2a. spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou osoby, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2b. právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
3. ktorá sa stala právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
i) nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia odmeny alebo odplaty zo zmluvy s osobou, ktorá je alebo bola subdodávateľom vo vzťahu k zákazke, zadanej podľa tohto zákona, ktorá sa vymáha výkonom rozhodnutia,
j) nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia mzdy, platu alebo inej odmeny za prácu, náhrady mzdy alebo odstupného, na ktorých vyplatenie má zamestnanec nárok, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia.
V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne.
Uchádzač zapísaný do zoznamu podnikateľov vedenom Úradom pre verejné obstarávanie môže doklady podľa § 26 ods. 2 zákona nahradiť predložením potvrdenia o zapísaní do zoznamu podnikateľov podľa § 128 ods. 1 v rozsahu a platnosti v zmysle zákona.

Ak uchádzač alebo záujemca nemá sídlo v Slovenskej republike a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z dokladov uvedených v odseku 1.2 alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine jeho sídla.

Ak má uchádzač alebo záujemca sídlo v členskom štáte inom ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača alebo záujemcu.
Skupina dodávateľov sa riadi § 31 zákona o verejnom obstarávaní.
Zdôvodnenie primeranosti požadovaných podmienok účasti podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní:
Podmienky účastí týkajúce sa osobného postavenia uchádzačov vychádzajú z taxatívne daných podmienok v zmysle § 26 zákona o verejnom obstarávaní.
UPOZORNENIE:
Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Verejný obstarávateľ požaduje predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti - osobné postavenie v originálnom vyhotovení alebo ako úradne osvedčené kópie týchto dokladov.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: podľa § 27
1.
a) vyjadrením banky alebo pobočky zahraničnej banky, ktorým môže byť prísľub banky alebo pobočky zahraničnej banky o poskytnutí úveru,
c) súvahou alebo výkazom o majetku a záväzkoch alebo údajmi z nich alebo
Uchádzač predloží výkaz ziskov a strát alebo výkaz o príjmoch a výdavkoch alebo ekvivalent za rok 2011, 2012, 2013, ako fotokópie potvrdené príslušným daňovým úradom, pričom záujemca farebne zvýrazní obrat v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka. (Verejný obstarávateľ bude akceptovať aj doklady potvrdené daňovým úradom a úradne overené.)Ak záujemca nemá sídlo v SR a krajina v jeho sídle požadované doklady nevydáva, verejný obstarávateľ príjme aj iný doklad (ekvivalent), ktorým záujemca preukáže splnenie požadovanej podmienky. Uchádzač súčasne predloží čestným vyhlásením súčet obratov za roky 2011, 2012, 2013 vo výške 60 000 EUR.
d) prehľadom o celkovom obrate alebo prehľadom o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, najviac za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.


(2) Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač alebo záujemca preukázal finančné a ekonomické postavenie zdrojmi inej osoby a počas trvania zmluvy, koncesnej zmluvy alebo rámcovej dohody dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač alebo záujemca je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Minimálna úroveň požadovaná verejným obstarávateľom podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní a bodu III.1.2) a), Výzvy na predkladanie ponúk: Vyjadrenie banky/bánk alebo pobočky zahraničnej banky/bánk (bánk vtedy, ak uchádzač má otvorených viac podnikateľských účtov vo viacerých bankách) nie staršie ako 3 mesiace ku dňu predkladania ponuky, že uchádzač nie je v nepovolenom debete, že si plní voči banke/bankám alebo pobočke/pobočkám všetky záväzky, ktoré vyplývajú zo zriadenia účtu, prípadne z plnenia si záväzkov vyplývajúcich z úverových vzťahov a jeho účet/účty nie sú predmetom exekúcie. Súčasne treba k vyjadreniu banky/bánk predložiť aj čestné vyhlásenie štatutárneho orgánu uchádzača, v ktorých bankách alebo pobočkách zahraničných bánk má vedený účet/vedené účty. Nie je možné nahradiť požadované potvrdenie, resp. potvrdenia príslušnej banky/bánk alebo pobočky/pobočiek výpisom z účtu uchádzača v príslušnej banke/bankách alebo pobočke/ pobočkách.
Zdôvodnenie primeranosti požadovaných podmienok účasti podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní:
Podmienku účasti v zmysle § 27 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní verejný obstarávateľ zadefinoval striktne vo vzťahu k predmetu zákazky za účelom dosiahnuť čestnú hospodársku súťaž medzi poskytovateľmi/dodávateľmi, ktorí sú schopní plniť si svoje záväzky a plniť/dodať predmet zákazky a je primeraná zložitosti a rozsahu predmetu zákazky, uchádzač týmto preukáže schopnosť plniť svoje finančné záväzky.
Podmienku účasti v zmysle § 27 ods. 1 písm. d) min. obrat za požadované obdobie : 60 000,00 € bez dph.
Odôvodnenie : Verejný obstarávateľ danou podmienkou mieni overiť stabilitu a skúsenosti záujemcu na trhu s predmetom zákazky za účelom preukázania spôsobilosti a schopnosti záujemcu realizovať daný predmet zákazky. Vzhľadom k tomu, že sa jedná o dodávku technológie, je potrebné preukázať, že záujemca už má praktické skúsenosti a v minulosti úspešne zvládol realizáciu podobnej/porovnateľnej zákazky ako je predmet zákazky
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: § 28
písm. a) zoznamom dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky doplneným potvrdeniami o kvalite dodania tovaru alebo poskytnutia služieb s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom

1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,

2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní, doplneným dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané,
písm.l) 1. vzorkami, opismi alebo fotografiami,

2. vyhláseniami zhody a doplňujúcimi podkladmi k nim, certifikátmi vydanými autorizovanými osobami alebo notifikovanými osobami, ktoré majú oprávnenie10) na posudzovanie zhody výrobkov alebo na preukazovanie zhody stavebných výrobkov s technickými špecifikáciami.

Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky.
Verejný obstarávateľ vyžaduje, aby uchádzač bol spoľahlivý, mal schopnosti, skúsenosti a oprávnenie s porovnateľnými dodávkami tovarov, a tým vytvoriť reálny predpoklad, že tovary bude dodávať dostatočne skúsený a odborne zdatný uchádzač.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Verejný obstarávateľ požaduje, aby zoznam dodávok a tovarov obsahoval ročne min. 5 dodávok podobných ako je predmet zákazky.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
191/B-l
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 11.04.2014 10:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 11.04.2014 10:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 14.04.2014 10:00
Miesto : Stredná odborná škola drevárska , Filinského 7, 052 021 Spišská Nová Ves - riaditeľňa
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : 1. Otváranie ponúk časti ponúk, označených ako Ostatné bude neverejné.
2. Otváranie častí ponúk, označených ako "Kritériá" vykoná komisia len vo vzťahu k ponukám, ktoré neboli vylúčené, a to na mieste a v čase oznámenom uchádzačom, ktorých ponuky neboli vylúčené. Na tomto otváraní obálok sa majú možnosť zúčastniť všetci uchádzači, ktorých ponuky neboli vylúčené zo súťaže. Prítomný uchádzač sa na otváraní obálok preukáže poverením, pokiaľ nebude štatutárnym orgánom uchádzača.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
Ak áno, uviesť odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Operačný program : Vzdelávanie, Spolufinacovaný fondom : Európsky sociálny fond, Prioritná os : 1.Reforma systému vzdelávania a odbornej prípravy ,Opatrenie : 1.12 Premena tradičnej školy na modernú a vlasných prostredkov verejného obstarávateľa vo výške 5%.
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
1. V zmysle usmernenia ÚVO k zasielaniu dokumentácie z verejného obstarávania zo dňa 29.6.2011 úrad odporúča okrem predloženia ponuky v originály (v kópii) i predloženie kópie ponuky na elektronickom nosiči vo formáte pdf, ktorý je prevedený na strojovo čitateľný tvar z dôvodu umožnenia fulltextového vyhľadávania v súlade s § 18 písm. d) výnosu MF SR č. 312/2010.
2)Súťažné podklady sa poskytujú na základe žiadosti záujemcu . Verejný obstarávateľ bude akceptovať žiadosť o súťažné podklady aj e-mailom. Komunikáciou vo veciach verejného obstarávania je poverená Erika Szabadosová e-mail. : erstaving@gmail.com , resp. mob.: 0905 921 307 . V žiadosti o SP záujemca uvedenie svoje identifikačné údaje, a zodpovednú kontaktnú osobu vo verejnom obstarávaní v predmete zákazky.
3)Ponuky sa predkladajú na adresu uvedenú v bode 1 tejto Výzvy s označením súťaže - neotvárať.
4) Dodávateľ je povinný strpieť výkon kontroly/auditu/overovania súvisiaceho s dodávaným predmetom zmluvy kedykoľvek počas platnosti a účinnosti zmluvy/zmlúv o nenávratnom finančnom príspevku a to oprávnenými osobami, ktorými sú najmä poskytovateľ .(Agentúra Ministerstva školstva, vedy, výskumu a športu SR pre ŠF EÚ) a ním poverené osoby, Najvyšší kontrolný úrad SR, príslušná správa finančnej kontroly, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby, Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a nimi poverené osoby, splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov, osoby prizvané orgánmi, ktoré sú uvedené ako oprávnené osoby v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a ES, a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť.
5).V prípade, že uchádzač nie je schopný dodať niektorú položku predmetu zákazky alebo niektorá položka nebude spĺňať špecifikáciu/minimálne požiadavky bude z procesu verejného obstarávania vylúčený, v zmysle § 42 zákona o verejnom obstarávaní.
6)Verejný obstarávateľ upozorňuje záujemcov, že ak si požiadajú o súťažné podklady v posledné dni, nebudú môcť uplatniť inštitút vysvetľovania a súťažné podklady im môžu byť doručené až po lehote na predkladanie ponúk.
7) Podľa § 32 ods. 11 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača alebo záujemcu, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom.
8) Zmluva na predmet zákazky nadobudne účinnosť až po akceptácii verejného obstarávania riadiacim orgánom . Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zadanie podlimitnej zákazky bez využitia elektronického trhoviska, použitého ako Výzva na predkladanie ponúk zrušiť v zmysle § 46 zákona o verejnom obstarávaní, alebo ak cenová ponuka úspešného uchádzača prevýši predpokladanú hodnotu zákazky, alebo ak overenie procesu verejného obstarávania bude so záporným výsledkom.
9) Spôsob predloženia ponúk bude podrobne opísaný v súťažných podkladoch
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
20.03.2014

Redakčné opravy

6421 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 77/2014
V oznámení 03999-WYT verejného obstarávateľa/obstarávateľa Stredná odborná škola drevárska, Filinského 7, Spišská Nová Ves, Filinského 7, 052 01 Spišská Nová Ves zverejnenom vo VVO č. 058/2014 zo dňa 22.03.2014 boli nesprávne zverejnené údaje IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia Namiesto: Nie Viď: Áno VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie Namiesto: 1. Otváranie častí ponúk, označených ako Kritériá vykoná komisia len vo vzťahu k ponukám, ktoré neboli vylúčené. Otváranie častí ponúk, označených ako Kritériá je neverejné. Otváranie ponúk sa uskutoční za prítomnosti členov komisie na vyhodnotenie ponúk bez účasti uchádzačov. 2. Po úvodnom úplnom vyhodnotení ponúk sa použije elektronická aukcia. Na účasť v elektronickej aukcii budú vyzvaní súčasne všetci uchádzači, ktorých ponuky spĺňajú určené podmienky, na predloženie nových cien. Uchádzači sa elektronickej aukcie budú zúčastňovať prostredníctvom e-mailovej adresy, ktorú uviedli vo svojej ponuke ako e-mailovú adresu určenú pre elektronickú komunikáciu v elektronickej aukcii. Na túto e-mailovú adresu im bude elektronickými prostriedkami poslaná výzva na účasť v elektronickej aukcii. Vo výzve na účasť v elektronickej aukcii budú uvedené podrobné informácie týkajúce sa elektronickej aukcie v zmysle § 43 ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní. Elekronická aukcia bude realizovaná cez systém AukciaAs, ktorý je umiestnený na portáli elektronických aukcií www.aukciaas.sk. 3. Po skončení elektronickej aukcie na základe výsledku elektronickej aukcie všetkým uchádzačom bude doručená písomná informácia o výsledku vyhodnotenia ponúk v elektronickej aukcii. 4. Po skončení elektronickej aukcie úspešný uchádzač na základe výsledkov elektronickej aukcie predloží upravený dokument Formulár návrhov na plnenie kritérií na vyhodnotenie ponúk podľa časti Kritériá na vyhodnotenie ponúk a spôsob ich uplatnenia a podľa stanoveného spôsobu určenia ceny, podpísaný štatutárnym orgánom uchádzača, a to do 10 pracovných dní dní od prevzatia oznámenia o výsledku vyhodnotenia ponúk. 5. Po skončení elektronickej aukcie, na základe výsledkov elektronickej aukcie, ak v prípade podľa § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní nedošlo k predloženiu dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti skôr, bude po vyhodnotení ponúk vyhodnotené splnenie podmienok účasti úspešným uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí sa umiestnili na prvom až treťom mieste v poradí. Ak dôjde k vylúčeniu uchádzača alebo uchádzačov bude následne vyhodnotené splnenie podmienok účasti ďalšieho uchádzača alebo uchádzačov v poradí. Pri tomto vyhodnotení splnenia podmienok účasti sa bude postupovať podľa § 33 ods. 1, pričom budú uchádzači vyzvaní na predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti v lehote nie kratšej, ako desať pracovných dní odo dňa doručenia výzvy a nepredloženie dokladov v tejto lehote sa považuje za nesplnenie podmienok účasti. Po skončení postupu podľa predchádzajúceho bodu a po odoslaní všetkých prípadných oznámení o vylúčení uchádzača bude bezodkladne písomne oznámené všetkým uchádzačom, ktorých ponuky sa vyhodnocovali, výsledok vyhodnotenia ponúk na základe výsledku elektronickej aukcie, vrátane poradia uchádzačov. 6. Po skončení postupu podľa predchádzajúceho bodu a po odoslaní všetkých prípadných oznámení o vylúčení uchádzača bude bezodkladne písomne oznámené všetkým uchádzačom, ktorých ponuky sa vyhodnocovali, výsledok vyhodnotenia ponúk na základe výsledku elektronickej aukcie, vrátane poradia uchádzačov. 7. Úspešnému uchádzačovi sa oznámi, že jeho ponuka sa prijíma. 8. Neúspešnému uchádzačovi sa oznámi, že neuspel a dôvody neprijatia jeho ponuky. Viď: 1. Otváranie častí ponúk, označených ako Kritériá vykoná komisia len vo vzťahu k ponukám, ktoré neboli vylúčené. Otváranie častí ponúk, označených ako Kritériá je neverejné. Otváranie ponúk sa uskutoční za prítomnosti členov komisie na vyhodnotenie ponúk bez účasti uchádzačov. 2. Po úvodnom úplnom vyhodnotení ponúk sa použije elektronická aukcia. Na účasť v elektronickej aukcii budú vyzvaní súčasne všetci uchádzači, ktorých ponuky spĺňajú určené podmienky, na predloženie nových cien. Uchádzači sa elektronickej aukcie budú zúčastňovať prostredníctvom e-mailovej adresy, ktorú uviedli vo svojej ponuke ako e-mailovú adresu určenú pre elektronickú komunikáciu v elektronickej aukcii. Na túto e-mailovú adresu im bude elektronickými prostriedkami poslaná výzva na účasť v elektronickej aukcii. Vo výzve na účasť v elektronickej aukcii budú uvedené podrobné informácie týkajúce sa elektronickej aukcie v zmysle § 43 ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní. Elekronická aukcia bude realizovaná cez systém AukciaAs, ktorý je umiestnený na portáli elektronických aukcií www.aukciaas.sk. 3. Po skončení elektronickej aukcie na základe výsledku elektronickej aukcie všetkým uchádzačom bude doručená písomná informácia o výsledku vyhodnotenia ponúk v elektronickej aukcii. 4. Po skončení elektronickej aukcie úspešný uchádzač na základe výsledkov elektronickej aukcie predloží upravený dokument Formulár návrhov na plnenie kritérií na vyhodnotenie ponúk podľa časti Kritériá na vyhodnotenie ponúk a spôsob ich uplatnenia a podľa stanoveného spôsobu určenia ceny, podpísaný štatutárnym orgánom uchádzača, a to do 10 pracovných dní dní od prevzatia oznámenia o výsledku vyhodnotenia ponúk. 5. Po skončení elektronickej aukcie, na základe výsledkov elektronickej aukcie, ak v prípade podľa § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní nedošlo k predloženiu dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti skôr, bude po vyhodnotení ponúk vyhodnotené splnenie podmienok účasti úspešným uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí sa umiestnili na prvom až treťom mieste v poradí. Ak dôjde k vylúčeniu uchádzača alebo uchádzačov bude následne vyhodnotené splnenie podmienok účasti ďalšieho uchádzača alebo uchádzačov v poradí. Pri tomto vyhodnotení splnenia podmienok účasti sa bude postupovať podľa § 33 ods. 1, pričom budú uchádzači vyzvaní na predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti v lehote nie kratšej, ako desať pracovných dní odo dňa doručenia výzvy a nepredloženie dokladov v tejto lehote sa považuje za nesplnenie podmienok účasti. Po skončení postupu podľa predchádzajúceho bodu a po odoslaní všetkých prípadných oznámení o vylúčení uchádzača bude bezodkladne písomne oznámené všetkým uchádzačom, ktorých ponuky sa vyhodnocovali, výsledok vyhodnotenia ponúk na základe výsledku elektronickej aukcie, vrátane poradia uchádzačov. 6. Po skončení postupu podľa predchádzajúceho bodu a po odoslaní všetkých prípadných oznámení o vylúčení uchádzača bude bezodkladne písomne oznámené všetkým uchádzačom, ktorých ponuky sa vyhodnocovali, výsledok vyhodnotenia ponúk na základe výsledku elektronickej aukcie, vrátane poradia uchádzačov. 7. Úspešnému uchádzačovi sa oznámi, že jeho ponuka sa prijíma. 8. Neúspešnému uchádzačovi sa oznámi, že neuspel a dôvody neprijatia jeho ponuky.

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité