Oznámenie 4094 - WYT

Obsah

4094 - WYT
Vestník č. 59/2014 - 25.03.2014

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
ISPA Prešov, s.r.o.
IČO: 36478423
Sabinovská 1, 08001 Prešov

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): ISPA Prešov, s.r.o.,
Kontaktná osoba: Ing. Rastislav Pavlovič
Telefón: +421 514891047
Fax: +421 514891048
Email: kamenarstvo@kamenarstvoispa.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.kamenarstvoispa.sk
Ďalšie informácie možno získať na inom mieste
Príloha A.I) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať ďalšie informácie
LEDAS s.r.o.
IČO: 35886609
Trnavská 70 , 82102 Bratislava

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): LEDAS s.r.o., Trnavská 70, 821 02 Bratislava
Kontaktná osoba: Ing. Dagmar Šoková
Telefón: +421 903731202
Email: info@ledas.sk
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na inom mieste
Príloha A.II) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať súťažné podklady a doplňujúce dokumenty
LEDAS s.r.o.
IČO: 35886609
Trnavská 70 , 82102 Bratislava

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): LEDAS s.r.o., Trnavská 70, 821 02 Bratislava
Kontaktná osoba: Ing. Dagmar Šoková
Telefón: +421 903731202
Email: info@ledas.sk
Ponuky budú doručené na inom mieste
Príloha A.III) Adresa a kontaktné miesto, na ktoré musia byť doručené ponuky
LEDAS, s.r.o.
IČO: 35886609
Trnavská 70 , 82102 Bratislava

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): LEDAS s.r.o., Trnavská 70, 82102 Bratislava
Kontaktná osoba: Ing. Dagmar Šoková
Telefón: +421 903731202
Email: info@ledas.sk
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
iné - Iný verejný obstarávateľ
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): Osoba podľa §7
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 7 ods. 2
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Zavedenie inovatívnej technológie do kamenárskej výroby
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto dodania tovarov: Okres Prešov, Obec Záhradné
NUTS kód:
SK041
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Výber dodávateľa/dodávateľov na nákup prevádzkových strojov, konkrétne:
Pre časť 1: Kantovacia linka (1 ks); Odkaľovacie zariadenie s príslušenstvom: Kalolis (1 ks); 5-osá CNC mostová píla (1 ks) s príslušenstvom: a) Foto kamera na snímanie opracovaného materiálu (1 ks), b) Vákuový systém pre manipuláciu materiálu pri rezaní (1 ks).
Pre časť 2: Mostový žeriav (1 ks)
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 42990000-2
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 42414500-6
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Pre časť 1: Kantovacia linka (1 ks); Odkaľovacie zariadenie s príslušenstvom: Kalolis (1 ks); 5-osá CNC mostová píla (1 ks) s príslušenstvom: a) Foto kamera na snímanie opracovaného materiálu (1 ks), b) Vákuový systém pre manipuláciu materiálu pri rezaní (1 ks) v predpokladanej hodnote spolu za časť 1: 596 267,00 EUR bez DPH
Pre časť 2: Mostový žeriav (1 ks) v predpokladanej hodnote spolu: 79 300,00 EUR bez DPH
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 675 567,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 2
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač musí podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa §26 ods.1 zákona o verejnom obstarávaní a preukázať ich splnenie dokladmi podľa § 26 ods.2, ods. 4 a ods. 5 (pričom doklad o oprávnení dodáva tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu sa preukazuje vo vzťahu aspoň k jednému predmetu zákazky, na ktorú uchádzač predkladá ponuku), resp. podľa § 128 ods.1 zákona o verejnom obstarávaní, v zmysle ktorého podnikateľ vo verejnom obstarávaní preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 26 údajmi a dokladmi, zapísanými v zozname podnikateľov. V prípade, že uchádzač nemá v zozname podnikateľov zapísaný doklad, ktorým preukazuje splnenie osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 písm. h), Osoba podľa § 7 ZoVO požaduje, aby uchádzač predložil čestné vyhlásenie, že nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní alebo nie je osobou podľa § 26 ods.1 písm. h). V prípade, že uchádzač nemá v zozname podnikateľov zapísané doklady, ktorými preukazuje splnenie osobného postavenia podľa §26 ods. 1 písm. i) a písm. j), Osoba podľa § 7 ZoVO požaduje, aby uchádzač predložil čestné vyhlásenie, že nemá nesplnenú povinnosť podľa § 26 ods.1 písm. i) a písm. j). Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods.1 písm. f) preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
Zdôvodnenie primeranosti určenej podmienky vo vzťahu k predmetu zákazky podľa § 32 ods. 6 Zákona:
Podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia vychádzajú z podmienok daných v zmysle § 26 Zákona. Splnenie
podmienok účasti podľa § 26 Zákona uchádzač preukáže podľa príslušných ustanovení Zákona.
Pri predkladaní dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia (najmä v prípade uchádzačov zapísaných do zoznamu podnikateľov) odporúčame postupovať v súlade s výkladovým stanoviskom Úradu verejného obstarávania č. 10/2 013, ktoré je zverejnené na internetovej stránke Úradu verejného obstarávania.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: 1.
§ 27 ods. 1 písm. a) Vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky na území SR alebo zahraničnej banky (ďalej len banka) o schopnosti uchádzača plniť svoje finančné záväzky, a to ako originál alebo úradne osvedčenú fotokópiu. Zároveň uchádzač predloží čestné vyhlásenie, že v iných bankách ako tých, ktorých potvrdenia predkladá, nemá vedené účty ani žiadne záväzky.
2.2.
Uchádzač, ktorého tvorí skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti, ktoré sa týkajú finančného a ekonomického postavenia za všetkých členov skupiny spoločne. Pri preukázaní finančného a ekonomického postavenia, ak uchádzač nedokáže z objektívnych dôvodov preukázať finančné a ekonomické postavenie určeným dokladom, Verejný obstarávateľ môže uznať aj iný doklad, ktorým sa preukazuje finančné a ekonomické postavenie.
Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté.
Ak uchádzač alebo záujemca preukázal finančné a ekonomické postavenie zdrojmi inej osoby a počas trvania zmluvy, koncesnej zmluvy alebo rámcovej dohody dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač alebo záujemca je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
Odôvodnenie primeranosti určených podmienok účasti v súlade s ustanovením § 32 ods. 6 zákona o verejnom
obstarávaní:
Podmienky účasti týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia sú stanovené v súlade s ustanovením § 27
zákona. Uvedená požiadavka svedčí o schopnosti uchádzača plniť svoje finančné záväzky je primeraná a sleduje cieľ vybrať schopného dodávateľa, ktorý si plní všetky svoje záväzky včas a riadne.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : 2.1
§ 27 ods. 1, písm. a) uchádzač predloží potvrdenie banky nie staršie ako tri mesiace k poslednému dňu lehoty určenej na predkladanie ponúk o tom, že uchádzač nebol za predchádzajúcich 12 mesiacov ku dňu vystavenia dokladu v nepovolenom debete, jeho bankový účet (účty) nebol predmetom exekúcie, v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár, ak uchádzač úver z banky nečerpal, prehlásenie o tejto skutočnosti. Pre spresnenie sa uvádza, že výpis z účtu sa nepovažuje za potvrdenie banky.
2.2
Všetky doklady musia byť predložené ako originály alebo úradne osvedčené kópie.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: 3.1
§ 28 ods. 1 písm. l) bod č. 1. zákona o verejnom obstarávaní osoba podľa § 7 zákona o verejnom obstarávaní
požaduje preukázanie ponúkaného tovaru vzorkami, opismi alebo fotografiami.
Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a
odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému
obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač preukázal technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť technickými a odbornými kapacitami inej osoby a počas trvania zmluvy, koncesnej zmluvy alebo rámcovej dohody dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
Odôvodnenie primeranosť určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky o verejnom obstarávaní: Účelom
požiadavky na splnenie predmetnej podmienky účasti je najmä preukázanie skutočnosti, či je uchádzač spoľahlivý a
technicky spôsobilý dodať predmet zákazky.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : 3.1
v zmysle § 28 ods. 1 písm. l) č. 1 zákona pre dodávané tovary, z ktorých budú zrejmé základné technické parametre.
Požaduje sa predloženie v rozsahu a platnosti v zmysle zákona. V prípade predloženia v inom ako slovenskom alebo
českom jazyku, požaduje sa okrem predloženia v pôvodnom jazyku aj predloženie prekladu v rozsahu a platnosti v
zmysle zákona do štátneho/slovenského jazyka. Uvedenú podmienku účasti predloží uchádzač za každú časť samostatne.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
201404
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 14.04.2014 09:00
Úhrada za súťažné podklady
Ak áno, cena : 5,0000 EUR
Podmienky a spôsob úhrady: Záujemca o poskytnutie súťažných podkladov požiada na kontaktnom mieste osoby podľa
§ 7 zákona o verejnom obstarávaní (LEDAS s.r.o., Trnavská 70, 82102 Bratislava) na základe žiadosti o súťažné podklady. Ak záujemca predloží žiadosť o súťažné podklady osobne, urobí tak na kontaktnom mieste osoby podľa § 7 zákona o verejnom obstarávaní v pracovných dňoch od 08:30 hod. do 12:00 hod. Uvedená suma musí byť najneskôr do dňa uvedeného ako lehota na prijímanie žiadosti o súťažné podklady pripísaná na účte vedenom v Tatrabanke, a.s. č. IBAN SK481 100 00 000 029 2 284 8 066. Pri prevode alebo vložení finančných prostriedkov na účet je nutné ako variabilný symbol uviesť IČO záujemcu a špecifický symbol 201405. Ak bude žiadosť o súťažné podklady zaslaná spôsobom, ktorý nezabezpečuje trvalé zachytenie prenesených správ (e-mail), malo by byť listinné vyhotovenie originálu žiadosti doručené na uvedenú adresu do 3 dní odo dňa doručenia žiadosti spôsobom, ktorý nezabezpečuje trvalé zachytenie prenesených správ. V žiadosti o vydanie súťažných podkladov by mal záujemca uviesť kontaktnú osobu, telefonický, mailový, prípadne aj faxový kontakt a spôsob prevzatia súťažných podkladov (osobne alebo poštou)
a mal by byť priložený doklad o zaplatení poplatku za poskytnutie súťažných podkladov (napr. fotokópia prevodného
príkazu alebo dokladu o vložení peňažných prostriedkov na účet). V prípade, že bude záujemca preberať súťažné
podklady osobne, odporúča sa dohodnúť si čas prevzatia súťažných podkladov telefonicky u kontaktnej osoby.
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 14.04.2014 09:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 14.04.2014 10:00
Miesto : LEDAS s.r.o., Trnavská 70, 82102 Bratislava
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Časť ponúk označených ako "Ostatné" ako aj časť označených ako "Kritériá "ponúk budú otvárané bez účasti uchádzačov.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
Ak áno, uviesť odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): OP Konkurencieschopnosť a Hospodársky rast, Prioritná os 1 - Inovácie a rast konkurencieschopnosti, Opatrenie 1.1 - Inovácie a technologické transfery, kód výzvy: KaHR-111SP-1201
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
1. Súťažné podklady sa poskytujú na základe písomnej žiadosti v slovenskom jazyku po predložení dokladu o úhrade za súťažné podklady. 2. Záujemcovia predkladajú žiadosti v originálnom vyhotovení, poštovým stykom, alebo osobne v
pracovných dňoch od 8:30 h. do 12:00 h na kontaktnej adrese Osoby podľa § 7 zákona o verejnom obstarávaní. Žiadosť o súťažné podklady bude e-mailom, ale súčasne ju záujemca doručí poštou, alebo osobne. Za dátum predloženia žiadosti sa bude považovať prvé doručenie. 3.Ponuku uchádzač doručuje v uzavretom obale v dvoch vyhotoveniach (1x originál dokladov a 1 x kópia ponuky totožná s originálom a na CD) s uvedením obchodného mena a sídla uchádzača s označením: "ISPA - nákup technológie_PONUKA - NEOTVÁRAŤ!", poštou, kuriérnou službou alebo osobne na kontaktnú adresu osoby podľa § 7 zákona o verejnom obstarávaní (LEDAS s.r.o., Trnavská 70, 82102 Bratislava). 4.Ponuka sa predkladá tak, aby obsahovala osobitne oddelenú a uzavretú časť týkajúcu sa návrhu na plnenie kritérií na vyhodnotenie ponúk, označenú slovom "Kritériá" a osobitne oddelenú a uzavretú ostatnú časť ponuky, označenú slovom "Ostatné". 5. Okrem predloženia ponuky v písomnej podobe Osoba podľa § 7 zákona o verejnom obstarávaní žiada, aby uchádzač predložil ponuku i v elektronickej podobe na CD/DVD nosiči za účelom zaslania ponuky Úradu pre verejné obstarávanie v zmysle zákona o verejnom obstarávaní. 6. Osoba podľa § 7 zákona o verejnom obstarávaní si vyhradzuje právo zrušiť túto súťaž, alebo neprijať ani jednu z predložených ponúk, ak sa podstatne zmenia okolnosti za ktorých bola súťaž zverejnená. 7.Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané: do 30.09.2014. 8. Uchádzač v zmluvných podmienkach uvedie, že: "strpí výkon kontroly/auditu/overovania súvisiaceho s dodávaným tovarom, prácami a službami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku, a to oprávnenými osobami a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. 9. Uchádzač musí v referenčných listoch uviesť finančnú hodnotu v EUR. Ak je v referenčnom liste uvedená iná mena ako EUR, prepočet môže byť dopísaný do referenčného listu ručne perom (prepočet kurzom uvedenej meny k mene euro, platným ku dňu zverejnenia oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania. Platný kurz na prepočet uvedenej meny do meny na vyhodnotenie ponúk je daný zverejneným kurzovým lístkom NBS v uvedený deň.) 10. Uchádzač môže predložiť ponuka na jednu alebo obe časti zákazky. 11. Úspešný uchádzač je povinný zaopatriť si (na svoje náklady) zábezpeku na splnenie zmluvných záväzkov (ďalej len zábezpeka na splnenie zmluvných záväzkov) minimálne vo výške rovnajúcej sa 10 % z ponúknutej ceny (vrátane DPH) ako celok, podrobnejšie v súťažných podkladoch. 12. Splatnosť faktúry je 60 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
22.03.2014

Redakčné opravy

23346 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 192/2014
V oznámení 04094-WYT verejného obstarávateľa/obstarávateľa ISPA Prešov, s.r.o., Sabinovská 1, 080 01 Prešov zverejnenom vo VVO č. 059/2014 zo dňa 25.03.2014 boli nesprávne zverejnené údaje OPRAVA TEXTU Miesto, kde má byť text upravený: VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie bod č. 7 Namiesto: Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané: do 30.09.2014. Viď: Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané: do 31.12.2014.

Súvisiace oznámenia

Oznámenia o začatí konania o námietkách

Názov obstarávateľ Dátum
ISPA Prešov, s.r.o.
ozkn-

Profil Obstarávateľa


Dôležité