Oznámenie 4298 - WYS

Obsah

4298 - WYS
Vestník č. 61/2014 - 27.03.2014

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
Úrad pre dohľad nad zdravotnou starostlivosťou
IČO: 30796482
Žellova 2, 82924 Bratislava

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Úrad pre dohľad nad zdravotnou starostlivosťou, Žellova 2, 829 24 Bratislava
Kontaktná osoba: Mgr. Hana Šlachtová
Mobil: +421 908464595
Telefón: +421 908464595
Fax: +421 255567007
Email: slachtova@tendrex.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.udzs-sk.sk
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.udzs-sk.sk
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
SU - Štátna agentúra/úrad
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. d)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Pranie, oprava a dezinfekcia prádla
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služby číslo
27
Hlavné miesto poskytovania služieb: Súdnolekárske a patologickoanatomické pracoviská po celom Slovensku (Bratislava, Banská Bystrica, Košice, Nitra, Martin, Poprad, Prešov, Žilina).
NUTS kód:
SK0
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je zabezpečenie prania, opravy a dezinfekcie prádla pre jednotlivé Súdnolekárske a patologickoanatomické pracoviská po celom Slovensku (Bratislava, Banská Bystrica, Košice, Nitra, Martin, Poprad, Prešov, Žilina).
Verejné obstarávanie je rozdelené na 8 samostatných častí, pričom uchádzači môžu predložiť ponuku na ktorúkoľvek z týchto častí, alebo na viacero častí, príp. na všetky časti. Každá časť verejného obstarávania bude vyhodnocovaná samostatne, pričom úspešným uchádzačom na každej z častí verejného obstarávania môžu byť rozdielni uchádzači.
I. časť: pranie, oprava a dezinfekcia prádla pre Súdnolekárske pracovisko a Patologickoanatomické pracovisko Bratislava, Antolská 11, 851 07 Bratislava, Patologickoanatomické pracovisko Bratislava, Sasinkova 4, 851 07 Bratislava;
II. časť: pranie, oprava a dezinfekcia prádla pre Súdnolekárske a patologickoanatomické pracovisko Nitra;
III. časť: pranie, oprava a dezinfekcia prádla pre Súdnolekárske a patologickoanatomické pracovisko Banská Bystrica;
IV. časť: pranie, oprava a dezinfekcia prádla pre Súdnolekárske a patologickoanatomické pracovisko Martin;
V. časť: pranie, oprava a dezinfekcia prádla pre Súdnolekárske a patologickoanatomické pracovisko Žilina;
VI. časť: pranie, oprava a dezinfekcia prádla pre Súdnolekárske a patologickoanatomické pracovisko Poprad;
VII. časť: pranie, oprava a dezinfekcia prádla pre Súdnolekárske a patologickoanatomické pracovisko Prešov;
VIII. časť: pranie, oprava a dezinfekcia prádla pre Súdnolekárske a patologickoanatomické pracovisko Košice.
Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch k tejto podlimitnej zákazke.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 98310000-9
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 90921000-9
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Výsledkom tejto verejnej súťaže bude uzavretie 8 rámcových dohôd na poskytovanie služieb - pranie prádla, pričom súhrnná predpokladaná hodnota zákazky je 75 500,00 EUR bez DPH. Zákazka sa delí na 8 časti:
I. časť: pranie, oprava a dezinfekcia prádla pre Súdnolekárske pracovisko a Patologickoanatomické pracovisko Bratislava, Antolská 11, 851 07 Bratislava, Patologickoanatomické pracovisko Bratislava, Sasinkova 4, 851 07 Bratislava, predpokladaná hodnota I. časti zákazky počas trvania zmluvy je 30 000,00 EUR bez DPH;
II. časť: pranie, oprava a dezinfekcia prádla pre Súdnolekárske a patologickoanatomické pracovisko Nitra, predpokladaná hodnota II. časti zákazky počas trvania zmluvy je 5 500,00 EUR bez DPH;
III. časť: pranie, oprava a dezinfekcia prádla pre Súdnolekárske a patologickoanatomické pracovisko Banská Bystrica, predpokladaná hodnota III. časti zákazky počas trvania zmluvy je 10 000,00 EUR bez DPH;
IV. časť: pranie, oprava a dezinfekcia prádla pre Súdnolekárske a patologickoanatomické pracovisko Martin, predpokladaná hodnota IV. časti zákazky počas trvania zmluvy je 7 500,00 EUR bez DPH;
V. časť: pranie, oprava a dezinfekcia prádla pre Súdnolekárske a patologickoanatomické pracovisko Žilina, predpokladaná hodnota V. časti zákazky počas trvania zmluvy je 7 500,00 EUR bez DPH;
VI. časť: pranie, oprava a dezinfekcia prádla pre Súdnolekárske a patologickoanatomické pracovisko Poprad, predpokladaná hodnota VI. časti zákazky počas trvania zmluvy je 4 000,00 EUR bez DPH;
VII. časť: pranie, oprava a dezinfekcia prádla pre Súdnolekárske a patologickoanatomické pracovisko Prešov, predpokladaná hodnota VII. časti zákazky počas trvania zmluvy je 3 500,00 EUR bez DPH;
VIII. časť: pranie, oprava a dezinfekcia prádla pre Súdnolekárske a patologickoanatomické pracovisko Košice, predpokladaná hodnota VIII. časti zákazky počas trvania zmluvy je 7 500,00 EUR bez DPH.
Uchádzač môže predložiť ponuku na jednu alebo na viacero častí, príp. na všetky časti.
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 75 500,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 48
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Ich splnenie preukáže podľa § 26 ods. 2, resp. ods. 4, resp. ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní predložením originálnych dokladov alebo ich úradne overených kópií, nie starších ako tri mesiace ku dňu predkladania ponúk (doklad o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu v zmysle § 26 ods. 2 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní môže byť predložený ako originál alebo overená kópia staršia ako tri mesiace ku dňu predkladania ponúk).
Doklady podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní je možné nahradiť potvrdením o zapísaní do zoznamu
podnikateľov. Podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa predpisov účinných do 30. júna 2 013 na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia musí preukázať, že spĺňa podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. i) a j), príp. aj podľa písm. h) zákona o verejnom obstarávaní, ak ani tento údaj potvrdenie neobsahuje.
Splnenie týchto podmienok účasti podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa predpisov účinných do 30. júna 2013 preukáže predložením dokladov/čestných vyhlásení podľa § 26 ods. 2 písm. g), príp. aj písm. f) zákona o verejnom obstarávaní.
Podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa predpisov účinných od 01. júla 2013 nemusí predkladať žiadne
doklady podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.
Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, týkajúce sa osobného postavenia, predloží každý člen skupiny. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods.1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
Uchádzač so sídlom mimo územia Slovenskej republiky môže postupovať aj v súlade s § 26 ods. 4 alebo ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti v zmysle § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní:
V súlade s § 100 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje uchádzač podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia, stanovené v § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní dokladmi podľa § 26 ods. 2, zákona o
verejnom obstarávaní.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: § 27 ods. 1 Finančné a ekonomické postavenie možno preukázať spravidla (cit. zákona):
a) vyjadrením banky alebo pobočky zahraničnej banky, ktorým môže byť prísľub banky alebo pobočky zahraničnej
banky o poskytnutí úveru.
Odôvodnenie primeranosti podmienok účasti v zmysle § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní:
V súlade s § 27 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní požaduje verejný obstarávateľ predložiť vyjadrenie
banky/bánk o schopnosti plniť si finančné záväzky. Toto vyjadrenie banky/bánk je žiadané z dôvodu overenia
solventnosti a kredibility uchádzača.
V prípade, že uchádzač využije na preukázanie finančného a ekonomického postavenia finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah v čase podania ponuky, je uchádzač povinný verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukáže uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 zákona vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač preukázal finančné a ekonomické postavenie zdrojmi inej osoby a počas trvania zmluvy dôjde k plneniu, ktorého sa preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, požaduje sa preukázanie splnenia podmienok účasti podľa tohto bodu za všetkých členov skupiny spoločne.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti uchádzačov predkladajúcich ponuku do I., II., III., IV., V., VI., VII. alebo VIII. časti zákazky je nevyhnutné predložiť nasledovné doklady a splniť nižšie uvedené podmienky:
1. § 27 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní - vyjadrenie banky, že za obdobie posledných 3 rokov nebol
uchádzač v nepovolenom debete a je schopný plniť svoje záväzky voči banke. V prípade, ak má uchádzač vedené účty
vo viacerých bankách, predloží toto vyjadrenie od všetkých bánk, v ktorých má vedené účty. Zároveň predloží čestné
vyhlásenie, že v iných bankách ako tých, ktorých vyjadrenie predkladá, nemá vedené účty ani žiadne záväzky. Výpis z
účtu sa nepovažuje za vyjadrenie banky.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: § 28 ods. 1 Technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť možno preukázať podľa druhu, množstva, dôležitosti alebo využitia dodávky tovaru, stavebných prác alebo služieb jedným alebo niekoľkými z týchto dokladov (cit. zákona):
a) zoznamom dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky doplneným potvrdeniami o kvalite dodania tovaru alebo poskytnutia služieb s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov, ak odberateľom
1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní, doplneným dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané.
Odôvodnenie primeranosti podmienok účasti v zmysle § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní:
V súlade s § 28 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní požaduje verejný obstarávateľ preukázať poskytnutie služieb prania, opravy a dezinfekcie prádla za posledných 36 mesiacov predchádzajúcich dňu uverejnenia tejto zákazky vo Vestníku VO v stanovenom minimálnom finančnom objeme z dôvodu výberu zmluvného partnera, majúceho dostatočné skúsenosti s úspešnou realizáciou rovnakých alebo podobných zákaziek. Preukázanie úspešnej realizácie stanoveného minimálneho počtu zákaziek vedie k výberu dodávateľa, garantujúceho profesionálnu, plynulú a bezproblémovú realizáciu zákazky bez zbytočných prieťahov a jej úspešné dokončenie v zmluvne dohodnutom termíne. Minimálna úroveň požiadaviek na zrealizované/poskytnuté služby (referencie), ktoré sa týkajú rozsahu, finančného objemu sú stanovené primerane, nediskriminačne vzhľadom na rozsah samotnej realizácii predmetu zákazky. Stanovením podmienok v tomto rozsahu verejný obstarávateľ má za cieľ výber kvalitného a dostatočne skúseného poskytovateľa služieb podobného/obdobného charakteru ako je predmet zákazky.
V prípade, že uchádzač využije na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah v čase podania ponuky, je uchádzač povinný verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukáže uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 zákona vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač preukázal technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť technickými alebo odbornými kapacitami inej osoby a počas trvania zmluvy dôjde k plneniu, ktorého sa preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, požaduje sa preukázanie splnenia podmienok účasti podľa tohto bodu za všetkých členov skupiny spoločne.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti uchádzačov predkladajúcich ponuku do I., II., III., IV., V., VI., VII. alebo VIII. časti zákazky je nevyhnutné predložiť nasledovné doklady a splniť nižšie uvedené podmienky:
§ 28 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní - verejný obstarávateľ požaduje predložiť zoznam poskytovaných služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky za posledných 36 mesiacov predchádzajúcich dňu uverejnenia tejto zákazky vo Vestníku VO, doplnený o: cenu zákazky, lehotu poskytnutia/dodania zákazky, odberateľa. Ak odberateľom
- bol verejný obstarávateľ, dokladom je referencia,
- bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní/poskytnutí, doplneným dokladom, preukazujúcim ich dodanie/poskytnutie alebo zmluvný vzťah, na základe
ktorého boli dodané/poskytnuté.
Ako služby rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky bude verejný obstarávateľ akceptovať
poskytnutie služieb prania, opravy a dezinfekcie prádla.
Zoznamom zrealizovaných zákaziek, súčasťou ktorého budú aj referenčné listy alebo ekvivalentné doklady, musí
uchádzač preukázať, že za posledných 36 mesiacov predchádzajúcich dňu uverejnenia tejto zákazky vo Vestníku VO:
- pre I. časť zákazky - minimálne 2 zmluvy/zákazky/služby, každá v min. hodnote 5 000,00 EUR bez DPH predmetom, ktorých bolo poskytnutie služieb prania, opravy a dezinfekcie prádla;
- pre II., VI. a VII. časť zákazky - minimálne 2 zmluvy/zákazky/služby, každá v min. hodnote 1 500,00 EUR bez DPH poskytnutie služieb prania, opravy a dezinfekcie prádla;
- pre III., IV., V. a VIII. časť zákazky - minimálne 2 zmluvy/zákazky/služby, každá v min. hodnote 3 000,00 EUR bez DPH predmetom, ktorých bolo poskytnutie služieb prania, opravy a dezinfekcie prádla.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
25032014/ÚDZS/prádlo
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 15.04.2014 10:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 15.04.2014 10:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 15.04.2014 10:15
Miesto : Úrad pre dohľad nad zdravotnou starostlivosťou, Žellova 2,829 24 Bratislava
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Dňa 15.04.2014 o 10:15 hod. sa uskutoční otváranie časti ponuky "Ostatné". Otváranie časti ponuky "Ostatné" je neverejné.
Otváranie časti ponúk, označených ako "Kritériá" vykoná komisia len vo vzťahu k ponukám, ktoré neboli vylúčené.
Otváranie časti ponúk, označených ako "Kritériá" prebehne verejne. O mieste a čase konania otvárania časti ponúk,
označených ako "Kritériá" zašle verejný obstarávateľ oznámenie všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuky v lehote na predkladanie ponúk a ktorých ponuka nebola vylúčená. Na otváraní časti ponúk, označených ako "Kritériá" sa môže zúčastniť každý uchádzač, ktorý predložil ponuku v lehote na predkladanie ponúk a ktorého ponuka nebola vylúčená.
Uchádzač môže byť zastúpený osobou oprávnenou zúčastniť sa na otváraní ponúk za uchádzača. Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba) sa preukáže na otváraní ponúk
preukazom totožnosti a dokladom o oprávnení podnikať. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom
totožnosti, dokladom o oprávnení podnikať a splnomocnením na zastupovanie.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
K prepočtu cudzej meny na EUR sa použije kurz Európskej centrálnej banky platný ku dňu zverejnenia výzvy na
predkladanie ponúk vo Vestníku verejného obstarávania.
Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedčených kópií všetkých vyššie spomínaných dokladov uvedených, pokiaľ nie je uvedené inak.
Náklady spojené s účasťou v tejto podlimitnej zákazke znášajú záujemcovia/uchádzači v plnej výške bez akéhokoľvek nároku voči verejnému obstarávateľovi.
Ak uchádzačom bude skupina dodávateľov musí stanoviť lídra skupiny dodávateľov. Všetci členovia takejto skupiny
dodávateľov musia udeliť plnomocenstvo jednému z členov skupiny dodávateľov konať v mene všetkých členov
skupiny dodávateľov a prijímať pokyny v tomto verejnom obstarávaní.
Verejný obstarávateľ podlimitnú zákazku zruší, ak ani jeden uchádzač nesplní podmienky účasti vo verejnom
obstarávaní, alebo nedostane ani jednu ponuku, alebo ani jedna z predložených ponúk nebude zodpovedať
požiadavkám určeným podľa § 34 zákona o verejnom obstarávaní a uchádzač neuplatní žiadosť o nápravu v lehote
podľa § 136 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní a nepodá námietky v lehote podľa § 138 ods. 5 zákona o verejnom
obstarávaní, alebo jej zrušenie nariadi Úrad pre verejné obstarávanie SR. Ak sa zmenili okolnosti, za ktorých sa
podlimitná zákazka vyhlásila, verejný obstarávateľ môže použitý postup zadávania zákazky zrušiť, alebo ak nebolo
predložených viac, než dve ponuky.
V prípade, ak budú všetky hodnotené ponuky presahovať predpokladanú hodnotu predmetu zákazky, verejný
obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu ponuku a podlimitnú zákazku v zmysle § 46 ods. 1 písm. c) zákona o verejnom obstarávaní zrušiť.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
25.03.2014

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité