Oznámenie 4301 - WYP

Obsah

4301 - WYP
Vestník č. 61/2014 - 27.03.2014

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
Miestna akčná skupina Vršatec
IČO: 42025303
Obecný úrad Horná Súča 233 , 91333 Horná Súča

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): MAS VRŠATEC, Obecný úrad Horná Súča 233, Horná Súča 913 33
Kontaktná osoba: Petra Šupáková
Telefón: +421 326401072
Email: supakova@masvrsatec.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.masvrsatec.sk
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
iné - Iný verejný obstarávateľ
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): Miestna akčná skupina, občianske združenie
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 7 ods. 1
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Vyhliadková veža - MAS VRŠATEC- novostavba
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné stavenisko alebo miesto uskutočňovania stavebných prác: Parc.č. 678/2 CKN, druh pozemku ostatná plocha s výmerou 66m2, k.ú. Trenčianska Závada, obec Nemšová, okres Trenčín. Podrobnosti sú uvedené v projektovej dokumentácii k tejto zákazke.
NUTS kód:
SK022
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je uskutočnenie stavebných prác spočívajúcich v zrealizovaní novostavby vyhliadkovej veže podľa stavebného povolenia OV/890/13/14/PR-004 vydaného Mestom Nemšová dňa 29.01.2014 a v rozsahu podľa projektovej dokumentácie: Vyhliadková veža- MAS Vršatec - spracovanej autorizovaným architektom Ing. arch. Milanom Jakubekom, Jarná 3423/6, 921 01 Piešťany z 06/2013, (ďalej v texte označovaná aj len ako: projektová dokumentácia alebo projekt), pričom táto projektová dokumentácia tvorí prílohu k súťažným podkladom.

Stručný opis novostavby: Projekt stavby rieši novostavbu vyhliadkovej veže v pohorí Bielych Karpát, medzi obcami Nemšová, časť Trenčianska Závada a Dolná Súča. Predmetná stavba bude umiestnená v katastrálnom území Trenčianska Závada, mimo zastavaného územia obce. Miesto, na ktorom bude vyhliadková veža vybudovaná, sa nachádza na okraji lúky pri lesnom poraste, v svahovitom teréne a vedie k nemu len lesná a poľná cesta.

Vyhliadková veža je obdĺžnikovitého pôdorysného tvaru, zastrešená stanovou strechou. Objekt je navrhnutý z drevenej konštrukcie, v spodnej časti kotvenej do železobetónovej monolitickej konštrukcie s rozmermi 6,20m x 5,12m. Výškové osadenie +- 0,00= 449,00 m.n.m. Výška posledného podlažia vyhliadkovej veže je + 21,12 m (470,12 m.n.m.), celková výška objektu je 24,60m.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 45000000-7
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 45223200-8, 44212210-4, 45260000-7, 45422000-1, 31216200-5, 45421000-4, 45261300-7, 03419000-0
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Podľa stavebného povolenia OV/890/13/14/PR-004 vydaného Mestom Nemšová dňa 29.01.2014 a v rozsahu podľa projektovej dokumentácie: Vyhliadková veža- MAS Vršatec - spracovanej autorizovaným architektom Ing. arch. Milanom Jakubekom, Jarná 3423/6, 921 01 Piešťany z 06/2013,
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 63 476,5200 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 2
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Podmienky účasti uchádzačov vo verejnom obstarávaní podľa § 26 a § 100 zákona o verejnom obstarávaní (týkajúce sa osobného postavenia):

Uchádzač predloží na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia doklady podľa § 26 ods. 2 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
Splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia bude vyhodnocované v súlade s § 26, § 100 ods. 1 a v súlade s Výkladovým stanoviskom Úradu pre verejné obstarávanie č. 10/2013 z 23.07.2013 k osobnému postaveniu podľa zákona o verejnom obstarávaní, podľa ktorého platí, že:
Podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom od 01. 07. 2013 (t. j. podnikateľ, ktorý o zapísanie do zoznamu podnikateľov požiadal po 30. 06. 2013 a ktorému Úrad pre verejné obstarávanie (ďalej len úrad") vydal výpis zo zoznamu podnikateľov vo forme elektronického odpisu) nie je povinný v procesoch verejného obstarávania predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.
Podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 30. 06. 2013 (t. j. podnikateľ, ktorý o zapísanie do zoznamu podnikateľov požiadal do 30. 06. 2013 a ktorému úrad vydal potvrdenie o zapísaní do zoznamu podnikateľov v listinnej podobe) nie je povinný v procesoch verejného obstarávania predkladať toto potvrdenie. Avšak je potrebné, aby tento podnikateľ preukázal v procesoch verejného obstarávania, že spĺňa aj podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. i) a j), príp. aj podľa písm. h) zákona o verejnom obstarávaní, ak ani tento údaj potvrdenie neobsahuje.
Splnenie týchto podmienok účasti môže podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 30. 06. 2013 preukázať tým, že v ponuke alebo v žiadosti o účasť predloží doklady na preukázanie splnenia týchto podmienok [§ 26 ods. 1 písm. i) a j), príp. aj písm. h) zákona o verejnom obstarávaní, t. j. čestné vyhlásenia podľa § 26 ods. 2 písm. g), príp. aj písm. f) tohto zákona].
Ak podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 30. 06. 2013 opomenie v ponuke alebo v žiadosti o účasť predložiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti podľa § 26 ods. 1 písm. i) a j), príp. aj písm. h) zákona o verejnom obstarávaní, t. j. čestné vyhlásenia podľa § 26 ods. 2 písm. g), príp. písm. f) tohto zákona, verejný obstarávateľ a obstarávateľ ho písomne požiada o doplnenie týchto dokladov. Podnikateľ môže doplniť doklady jedným z týchto spôsobov:
doplnením dokladov prostredníctvom oznámenia o zmene údajov, ktorého vzor úrad zverejňuje na svojom webovom sídle, s priložením dokladov podľa § 26 ods. 2 písm. g), príp. aj písm. f) zákona o verejnom obstarávaní; doplnením dokladov sa nepredlžuje platnosť zápisu v zozname podnikateľov a nie je spoplatnené,
predložením dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti podľa § 26 ods. 1 písm. i) a j), príp. aj písm. h) zákona o verejnom obstarávaní, t. j. čestné vyhlásenia podľa § 26 ods. 2 písm. g), príp. aj písm. f) tohto zákona priamo verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi.
Uchádzač alebo záujemca, ktorý nie je zapísaný v zozname podnikateľov, môže v ponuke alebo v žiadosti o účasť predložiť doklady podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní na preukázanie splnenia podmienok účasti podľa § 26 ods. 1 tohto zákona.
Uchádzačom alebo záujemcom, ktorí nie sú zapísaní v zozname podnikateľov, odporúčame požiadať o takýto zápis podľa § 129 zákona o verejnom obstarávaní. Zápis do zoznamu podnikateľov sa vykoná s platnosťou na tri roky a platí sa zaň správny poplatok 66 eur.
Podnikatelia, ktorí sú zapísaní v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 30. 06. 2013, môžu požiadať o predĺženie platnosti zápisu v zozname podnikateľov podľa § 132 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní. Zápis sa vykoná s platnosťou na tri roky. Za predĺženie zápisu v zozname podnikateľov sa platí správny poplatok 66 eur.
V prípade podnikateľov, ktorí sú zapísaní v zozname podnikateľov, verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ má právo požiadať úrad o poskytnutie údajov zo zoznamu podnikateľov alebo o prístup k týmto údajom, ktoré mu úrad vo vzťahu k uchádzačovi alebo záujemcovi bezodplatne poskytne.
Celý text citovaného výkladového stanoviska UVO sa nachádza:
http://www.uvo.gov.sk/vykladove-stanoviska/-/asset_publisher/7gWP3f2ikLHv/content/vykladove-stanovisko-c-10-k-osobnemu-postaveniu-podla-zakona-o-verejnom-obstaravani?redirect=http%3A%2F%2Fwww.uvo.gov.sk%2Fvykladove-stanoviska%3Fp_p_id%3D101_INSTANCE_7gWP3f2ikLHv%26p_p_lifecycle%3D0%26p_p_state%3Dnormal%26p_p_mode%3Dview%26p_p_col_id%3Dcolumn-2%26p_p_col_pos%3D1%26p_p_col_count%3D2%26p_r_p_564233524_categoryId%3D1599261%26p_r_p_564233524_resetCur%3Dtrue

Odôvodnenie vyžadovania vyššie uvedených podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia:
Podľa § 100 ods. 1 písm. b) zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov platí, že pri zadávaní podlimitných zákaziek verejný obstarávateľ postupuje podľa prvej časti a: vyžaduje na preukázanie splnenia podmienok účasti doklady podľa § 26 ods. 2.... Podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia boli určené v zmysle zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. Toto ustanovenie je taxatívne a preto ho musel verejný obstarávateľ v plnom rozsahu aplikovať. Vzhľadom ku skutočnosti, že predmet zákazky je financovaný aj z verejných zdrojov verejný obstarávateľ má záujem, aby bola zmluva uzavretá len s takým uchádzačom, ktorý spĺňa podmienky účasti tak, ako je uvedené v § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní. Je aj v záujme verejného obstarávateľa, aby uzavrel zmluvu so subjektom, ktorý nie je evidovaný ako dlžník voči príslušným štátnym orgánom, voči ktorému by bol vedený výkon rozhodnutia a tiež, aby uchádzač a jeho štatutárny orgán (resp. jeho členovia) neboli právoplatne odsúdení za trestné činy, ktoré špecifikuje zákon o verejnom obstarávaní a ktorý spĺňa aj ďalšie podmienky účasti tak, ako je uvedené v § 26 zákona o verejnom obstarávaní.

Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne a splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia a technickej alebo odbornej spôsobilosti preukazuje spoločne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.

Skupina dodávateľov môže využiť finančné zdroje účastníkov skupiny dodávateľov alebo iných osôb podľa § 27 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní, technické a odborné kapacity účastníkov skupiny dodávateľov alebo iných osôb podľa § 28 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: 2.Podmienky účasti uchádzačov vo verejnom obstarávaní, ktorými preukazuje finančné a ekonomické postavenie podľa § 27 zákona o verejnom obstarávaní:

Uchádzač v ponuke predloží nasledovné informácie a dokumenty, ktorými preukazuje svoje finančné alebo ekonomické postavenie:

2.1 Vyjadrenie banky o schopnosti uchádzača plniť svoje finančné záväzky, nie staršie ako 3 mesiace ku dňu, v ktorom uplynie lehota na predkladanie ponúk. Verejný obstarávateľ požaduje takéto vyjadrenie od každej banky, v ktorej má uchádzač vedený účet. V prípade, ak sa banka vyjadrí, že uchádzač je v nepovolenom debete, alebo že jeho účet je predmetom exekúcie alebo že uchádzač nedodržuje splátkový kalendár, je potrebné aby uchádzač doložil aj podrobné zdôvodnenie tohto stavu. V prípade, ak z predložených dokladov alebo z predloženého zdôvodnenia uchádzača bude zrejmé, že uchádzač nie je schopný plniť svoje finančné záväzky, bude z tejto zákazky uchádzač vylúčený.

Uchádzač zároveň predloží aj čestné vyhlásenie (podpísané osobou/osobami oprávnenou zastupovať uchádzača), v ktorom presne uvedie, v ktorých bankách má vedený účet (vymenuje všetky banky) a že nemá vedený účet v inej banke (ani v Slovenskej republike a ani v zahraničí). Odporúčaný vzor takéhoto vyhlásenia je uvedený v tejto časti týchto podkladov.
Vyjadrenie banky a čestné vyhlásenie požaduje verejný obstarávateľ predložiť v originálnom rovnopise alebo v jeho úradne overenej fotokópii.

Odôvodnenie vyžadovania tejto podmienky účasti:
Vzhľadom na to, že úhrady za práce budú fakturované až po ich uskutočnení a s časovým odstupom, verejný obstarávateľ potrebuje mať istotu, že uchádzač je dostatočne ekonomicky silný, aby bol schopný realizovať zákazku a uskutočniť stavebné práce aj bez predchádzajúcich záloh a preddavkov. Táto podmienka účasti má slúžiť aj na to, aby verejný obstarávateľ získal aktuálny údaj o schopnosti uchádzača plniť svoje finančné záväzky a to od bankového subjektu, ktorý uchádzačovi vedie účet/účty a teda má prehľad o jeho prípadných finančných problémoch odôvodňujúcich obavu o riadne plnenie zmluvy (napr. o účte, ktorý je zablokovaný exekútorom a pod.). Finančné postavenie uchádzača je dôležité aj pre to, aby bol uchádzač schopný plniť svoje povinnosti vyplývajúce zo záruky.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Podmienky účasti uchádzačov vo verejnom obstarávaní, ktorými preukazuje technickú alebo odbornú spôsobilosť § 28 zákona o verejnom obstarávaní :
Uchádzač v ponuke predloží nasledovné informácie a dokumenty, ktorými preukazuje (odbornú) technickú spôsobilosť:
3.1 Zoznam stavebných prác (podľa § 28 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní) rovnakého alebo porovnateľného charakteru ako je predmet zákazky (t. z. stavebné práce na výstavbe pozemných stavieb, konkrétne drevostavieb) uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov (t. z. od 15.04.2009 do 15.04.2014 tzv. rozhodné obdobie), doplnený potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných prác s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia prác a zhodnotenia uskutočnených prác podľa obchodných podmienok. Verejný obstarávateľ taktiež vyžaduje, aby uchádzač uviedol pre každé stavebné práce aj názov odberateľa (t. z. druhej zmluvnej strany), kontaktnú osobu odberateľa a prípadne aj telefón na ňu a aj stručný opis prác, (aby bolo možné overiť, či išlo o stavebné práce rovnakého alebo porovnateľného charakteru ako je predmet zákazky, pokiaľ to nie je zrejmé už z názvu "referencie").
Verejný obstarávateľ bude uznávať zo zoznamu stavebných prác len tie časti stavebných prác, ktoré boli uskutočnené v rozhodnom období (t. z. od 15.04.2009 do 15.04.2014 ), ak by išlo o stavebné práce, ktoré boli začaté a/alebo ukončené mimo tohto rozhodného obdobia. Uchádzač je povinný v tomto prípade výslovne uviesť k takýmto stavebným prácam (referenciám) aj presný údaj o tom, aký objem stavebných prác (v € bez DPH) bol uskutočnený v rozhodnom období.
Verejný obstarávateľ určil minimálny štandard (úroveň) na preukázanie splnenia tejto podmienky skutočnosť, aby uchádzač preukázal uskutočnenie stavebných prác rovnakého alebo porovnateľného charakteru ako je predmet zákazky (t. z. stavebné práce na výstavbe pozemných stavieb - drevostavieb) v rozhodnom období (t. z. od 15.04.2009 do 15.04.2014) v minimálnom objeme 63.000,- € bez DPH v súčte (avšak žiadna jednotlivá "referencia" nesmie byť nižšia ako 21.000,- € bez DPH) t.z. minimálny objem uskutočnených stavebných prác na jednu referenciu je 21.000,- € bez DPH.
Pre odstránenie pochybností uvádzame, že minimálny objem (hodnota) stavebných prác na 1 referenciu je 21.000,- € bez DPH a uchádzač je povinný predložiť aspoň tri takéto referencie, resp. je možné predložiť aj dve alebo jednu referenciu, avšak za podmienky, že celková hodnota referencii bude min. 63.000 € bez DPH a žiadna z referencii nebude mať nižšiu hodnotu ako 21.000 € bez DPH.
Odôvodnenie vyžadovania tejto podmienky účasti:Zoznam uskutočnených stavebných prác za predchádzajúcich 5 rokov má slúžiť na to, aby zákazku realizoval taký uchádzač, ktorý už má skúsenosti s uskutočňovaním stavebných prác rovnakého alebo porovnateľného charakteru ako je predmet zákazky. Nakoľko sa jedná o vysokú drevenú konštrukciu náročnú na statiku, je dôležité, aby uchádzač mal skúsenosti so stavbou drevostavieb v rozsahu požadovanom verejným obstarávateľom. Minimálna požadovaná úroveň štandardov pri tejto podmienke bola určená primerane k predpokladanej hodnote zákazky a k hodnotám referencii, ktoré bežne dosahuje väčšina dodávateľov na trhu. Verejný obstarávateľ vyžaduje, aby uchádzač mal skúsenosti s uskutočňovaním stavebných prác v rozsahu, ktorý určil a ktorý považuje za primeraný a nediskriminačný, nakoľko práve skúsenosti s realizáciou zákaziek v tomto minimálnom objeme majú vytvoriť predpoklad, že zákazku bude realizovať dostatočne skúsený, odborne a technicky zdatný zmluvný partner. Práve skúsenosti uchádzača s realizáciou obdobných zákaziek vytvárajú predpoklad pre kvalitné a odborné plnenie zmluvy uzavretej s úspešným uchádzačom. Nakoľko zákazka bude financovaná aj z verejných zdrojov, je o to potrebnejšie, aby bola zákazka zrealizovaná riadne, skúseným partnerom bez vážnejších technických a odborných problémov a práve skúsenosti uchádzača by mali byť zárukou kvalitného plnenia.

3.2 Údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za riadenie stavebných prác (podľa § 28 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní), ktoré preukáže uchádzač nasledovne: Uchádzač v ponuke predloží doklady o odbornej spôsobilosti stavbyvedúceho na vybrané činnosti podľa § 45 ods. 1 písm. b) a § 45 ods. 4, 5 a § 46a zákona č. 50/1976 Zb. o územnom plánovaní a stavebnom poriadku (Stavebný zákon) v znení neskorších predpisov (stavbyvedúci) v spojení so zákonom č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov alebo doklad ekvivalentný podľa práva EÚ. Uchádzač predloží osvedčenie stavbyvedúceho o vykonaní odbornej skúšky pre činnosť stavbyvedúceho alebo iný ekvivalentný doklad platný v členských krajinách EÚ (predloží buď originál alebo overenú fotokópiu alebo kópiu, na ktorej bude originál pečiatky tohto stavbyvedúceho a jeho podpis).
Odôvodnenie vyžadovania tejto podmienky účasti:
Požiadavka na predloženie dokladu o odbornej spôsobilosti stavbyvedúceho na vybrané činnosti podľa § 45 ods. 1 písm. b) a § 45 ods. 4, 5 a § 46a zákona č. 50/1976 Zb. o územnom plánovaní a stavebnom poriadku (stavebný zákon) v znení neskorších predpisov (stavbyvedúci) v spojení so zákonom č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov alebo dokladu ekvivalentného podľa práva EÚ je nevyhnutnosťou vyplývajúcou z platnej legislatívy pri uskutočňovaní stavieb.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Verejný obstarávateľ určil minimálny štandard (úroveň) na preukázanie splnenia tejto podmienky skutočnosť, aby uchádzač preukázal uskutočnenie stavebných prác rovnakého alebo porovnateľného charakteru ako je predmet zákazky (t. z. stavebné práce na výstavbe pozemných stavieb - drevostavieb) v rozhodnom období (t. z. od 15.04.2009 do 15.04.2014) v minimálnom objeme 63.000,- € bez DPH v súčte (avšak žiadna jednotlivá "referencia" nesmie byť nižšia ako 21.000,- € bez DPH) t.z. minimálny objem uskutočnených stavebných prác na jednu referenciu je 21.000,- € bez DPH...
Pre odstránenie pochybností uvádzame, že minimálny objem (hodnota) stavebných prác na 1 referenciu je 21.000,- € bez DPH a uchádzač je povinný predložiť aspoň tri takéto referencie, resp. je možné predložiť aj dve alebo jednu referenciu, avšak za podmienky, že celková hodnota referencii bude min. 63.000 € bez DPH a žiadna z referencii nebude mať nižšiu hodnotu ako 21.000 € bez DPH
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 15.04.2014 10:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 15.04.2014 10:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 15.04.2014 16:30
Miesto : MAS Vršatec, Obecný úrad Horná Súča 233, 913 33 Horná Súča, Slovenská republika
Poschodie: 3 Miestnosť: zasadačka č.dv.: 13
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Pri otváraní obálok podľa ustanovenia § 100 ods. 6 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní nebude umožnená účasť uchádzačov, nakoľko pri použití elektronickej aukcie je otváranie ponúk neverejné a zápisnica sa neodosiela
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
Ak áno, uviesť odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Projekt Obnovme strážne veže historickej cesty Magna Via, Program PRV 2007 - 2013, Os: 4. LEADER, Opatrenie: 4.2 Vykonávanie projektov spolupráce, Číslo Výzvy: 2013/PRV/29
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
O súťažné podklady možno požiadať písomne na adrese: MAS Vršatec, Obecný úrad Horná Súča 233, 913 33 Horná Súča, Slovenská republika alebo osobne na vyššie uvedenej adrese.
Úradné hodiny verejného obstarávateľa pre potreby tejto súťaže:
Pracovné dni: Po-Pia: 09,00 15,00 hod.

Žiadosti o súťažné podklady môžu záujemcovia zasielať aj elektronicky na adresu: supakova@masvrsatec.sk Súťažné podklady budú poskytované v elektronickej forme, v prípade ak záujemca vyžaduje zaslanie podkladov aj v papierovej podobe poštou, je potrebné uviesť túto požiadavku do žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
25.03.2014

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité