Oznámenie 4299 - WYS

Obsah

4299 - WYS
Vestník č. 61/2014 - 27.03.2014

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
Mesto Žilina
IČO: 00321796
Námestie obetí komunizmu 1, 01131 Žilina

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Mestský úrad Žilina Námestie obetí komunizmu 1, 011 31 Žilina
Kontaktná osoba: Mgr. Katarína Zahradníková
Mobil: +421 917990119
Telefón: +421 417063203
Fax: +421 417231912
Email: katarina.zahradnikova@zilina.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.zilina.sk
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
RO - Regionálny alebo miestny orgán
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. b)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Organizačno-technické zabezpečenie Staromestských slávností v dňoch 29.5.2014-31.05.2014
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služby číslo
27
Hlavné miesto poskytovania služieb: Mesto Žilina, Mariánske Námestie a Námestie Andreja Hlinku
NUTS kód:
SK031
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je organizačné a technické zabezpečenie Staromestských slávností v dňoch 29.5.2014 až 31.5.2014 na Mariánskom námestí a Námestí Andreja Hlinku v Žiline a zabezpečenie účinkovania najmenej 4 headlinerov (hudobná skupina, interpret s kapelou) a 4 hudobných skupín resp. interpret s kapelou podrobný opis predmetu zákazky sa nachádza v časti B.1 Opis predmetu zákazky.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 79952100-3
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Rozsah požadovanej služby je podrobne špecifikovaný v časti súťažných podkladov B. 1 Opis predmetu zákazky
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 39 990,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 3
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 26 ods.1 zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní, čo preukáže dokladmi podľa § 26 ods. 2, resp. 4 alebo 5 v zmysle § 19 ods. 3. Uchádzač zapísaný v Zozname podnikateľov vedenom ÚVO môže predložiť platné potvrdenie o zapísaní, podľa dátumu jeho vystavenia aj s doplňujúcimi dokladmi tak, by preukázal splnenie všetkých podmienok. Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti osobného postavenia predkladá každý člen skupiny. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
Odôvodnenie:
Podmienky účasti sú určené v zmysle zákona o verejnom obstarávaní.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Verejný obstarávateľ nevyžaduje.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač predloží v zmysle:
§ 28 ods.1 písm. b) zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní zoznam poskytnutých služieb rovnakého alebo podobného charakteru za predchádzajúce tri roky doplnený potvrdeniami o uspokojivom poskytnutí služieb s uvedením cien a lehôt poskytovania služieb podľa obchodných podmienok, ak odberateľom
1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich poskytnutí, doplneným dokladom, preukazujúcim ich poskytnutie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli poskytnuté.
§ 28 ods.1 písm. g) zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov osobitne osôb zodpovedných za poskytnutie služby.
Odôvodnenie:
Podmienky účasti sú stanovené v zmysle zákona o verejnom obstarávaní, sú nediskriminačné, splniteľné a primerané vo vzťahu k predmetu obstarávania. Vyhlasovateľ verejného obstarávania má možnosť ubezpečiť sa o technickej spôsobilosti uchádzača.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : § 28 ods.1 písm. b) podmienka je splnená, ak uchádzač preukáže zoznam minimálne 2 zákaziek rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky uskutočnených za obdobie predchádzajúcich troch rokov v celkovej hodnote 70 000 eur.
Pre odstránenie pochybností uvádzame, že minimálny objem (hodnota) poskytnutých služieb na 1 referenciu verejný obstarávateľ neobmedzuje avšak súčet takýchto poskytnutých služieb - referencii v rozhodujúcom období (t. j. od 16.04.2012 do 15.04.2014 ) musí byť min. 70.000,- € bez DPH. Poskytnuté služby rovnakého alebo porovnateľného charakteru ako je predmet zákazky sa rozumejú služby realizované v exteriéri, festivalového charakteru ( s účinkovaním minimálne 10 interpretov) s dobou trvania minimálne dvoch po sebe nasledujúcich dní. V prípade nesplnenia vyššie uvedených podmienok minimálnej úrovne, bude toto považované za nesplnenie podmienok účasti.
§ 28 ods.1 písm. g) podmienka je splnená ak uchádzač preukáže odbornú úroveň personálneho zabezpečenia plnenia predmetu zákazky prostredníctvom experta - stagemanagera, ktorý zabezpečí, aby vecné plnenie zmluvy zo
strany záujemcu bolo v súlade s predmetom zmluvy. Uvedený expert musí spĺňať nižšie požadované kvalifikačné
predpoklady:
Expert - stagemanager
Minimálne stredoškolské vzdelanie s maturitou (doložiť dokladom o najvyššom dosiahnutom stupni vzdelania) a minimálne 3- ročná prax s organizovaním openair podujatí (doložiť životopisom a informáciou o konkrétnych podujatiach, ktoré expert organizoval v pozícii stagemanagera)
Profesijný životopis stagemanagera musí obsahovať: a)titul, meno a priezvisko, štátna príslušnosť príslušného experta, b)vzdelanie t. j. inštitúcia, rok ukončenia, dosiahnutý najvyšší stupeň vzdelania/diplomy, absolvované školenia, c)história zamestnania (rok, miesto výkonu,zamestnávateľ, pozícia), d) odborné skúsenosti (názov podujatia, rok ,odberateľ, telefónny kontakt odberateľa), e) čestné vyhlásenie experta o pravdivosti údajov uvedených v životopise, f) dátum a podpis experta. Súčasťou požadovaných dokladov musí byt aj kópia dokladu o najvyššom dosiahnutom vzdelaní.
Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takom prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 zákona o VO vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač alebo záujemca preukázal technickú alebo odbornú spôsobilosť technickými a odbornými kapacitami inej osoby a počas trvania zmluvy, koncesnej zmluvy alebo rámcovej dohody dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač alebo záujemca je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
6409/2014
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 16.04.2014 09:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 16.04.2014 09:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 16.04.2014 13:30
Miesto : Mestský úrad Žilina, Námestie obetí komunizmu 1, 011 31 Žilina.
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Na otváraní obálok s ponukami sa môže zúčastniť každý uchádzač, ktorý predložil ponuku. Na otváraní obálok s ponukami môže byť uchádzač zastúpený najviac jednou osobou oprávnenou zúčastniť sa na otváraním ponúk. Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba) sa preukáže na otváraní obálok s ponukami preukazom totožnosti a kópiou dokladu o oprávnení podnikať (napr. kópiu výpisu z obchodného alebo živnostenského registra). Poverený zástupca uchádzača sa preukáže na otváraní obálok s ponukami preukazom totožnosti. a splnomocnením na zastupovanie.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
1.Súťažné podklady si možno stiahnuť z profilu verejného obstarávateľa (v uvedenom prípade verejný obstarávateľ odporúča uchádzačom, zaslať informáciu elektronicky na adresu: katarina.zahradnikova@zilina.sk. Záujemcovia predkladajú žiadosti v slovenskom jazyku v originálnom vyhotovení, poštovým stykom, alebo osobne v pracovných dňoch od 08.00 h do 14.00 h. Verejný obstarávateľ bude akceptovať žiadosť o súťažné podklady aj faxom, alebo e-mailom, ale súčasne doporučujeme záujemcovi doručiť žiadosť poštou alebo osobne, za účelom preukázania predloženej žiadosti. V opačnom prípade verejný obstarávateľ nepreberá zodpovednosť za jej doručenie. Za dátum predloženia žiadosti sa bude považovať prvé doručenie.
2. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo na uzavretie dodatkov ktoré sú v súlade s § 9 zákona o VO.
3. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť použitý postup zadávania zákazky v súlade s § 46.
4. Ďalšie postupy, vzťahy, termíny, povinnosti a pod. viažuce sa k vyhlásenému postupu verejného obstarávania, ktoré nie sú popísané alebo špecifikované v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania a súťažných podkladoch, sa v tejto súťaži riadia všeobecnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní.
5.Ponuku doručí uchádzač v uzavretom obale v jednom originálnom vyhotovení s uvedením obchodného mena a sídla uchádzača s označením: Podlimitná zákazka STAROMESTSKÉ Slávnosti - NEOTVÁRAŤ! poštou, kuriérnou službou alebo osobne na adresu Mestský úrad Žilina Námestie obetí komunizmu 1, 011 31 Žilina. Uchádzač v ponuke uvedie kontaktné údaje: tel. č., fax, e-mail. Všetky predložené doklady musia odrážať skutočný stav uchádzača v čase, v ktorom sa zúčastňuje na verejnom obstarávaní. Doklady doporučuje verejný obstarávateľ pevne zviazať, očíslovať a parafovať štatutárnym zástupcom alebo osobou splnomocnenou štatutárnym zástupcom.
6. Skupina dodávateľov sa riadi § 31 zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní.
7. Všetky dokumenty musia byť predložené v slovenskom jazyku, alebo preložené do slovenského jazyka, okrem dokladov v českom jazyku.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
26.03.2014

Redakčné opravy

4954 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 67/2014
V oznámení 04299-WYS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Žilina, Námestie obetí komunizmu 1, 011 31 Žilina zverejnenom vo VVO č. 061/2014 zo dňa 27.03.2014 boli nesprávne zverejnené údaje ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE III.1. Podmienky účasti III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Namiesto: Pre odstránenie pochybností uvádzame, že minimálny objem (hodnota) poskytnutých služieb na 1 referenciu verejný obstarávateľ neobmedzuje avšak súčet takýchto poskytnutých služieb - referencii v rozhodujúcom období (t. j. od 16.04.2012 do 15.04.2014 ) musí byť min. 70.000,- € bez DPH. Poskytnuté služby rovnakého alebo porovnateľného charakteru ako je predmet zákazky sa rozumejú služby realizované v exteriéri, festivalového charakteru ( s účinkovaním minimálne 10 interpretov) s dobou trvania minimálne dvoch po sebe nasledujúcich dní. Viď: Pre odstránenie pochybností uvádzame, že minimálny objem (hodnota) poskytnutých služieb na 1 referenciu verejný obstarávateľ neobmedzuje avšak súčet takýchto poskytnutých služieb - referencii v rozhodujúcom období (t. j. od 16.04.2011 do 15.04.2014 ) musí byť min. 70.000,- € bez DPH. Poskytnuté služby rovnakého alebo porovnateľného charakteru ako je predmet zákazky sa rozumejú služby realizované v exteriéri, festivalového charakteru ( s účinkovaním minimálne 10 interpretov) s dobou trvania minimálne dvoch po sebe nasledujúcich dní.

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité