Oznámenie 4406 - WYT

Obsah

4406 - WYT
Vestník č. 62/2014 - 28.03.2014

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
Mestské služby Nitra
IČO: 17643848
Tehelná 3, 94985 Nitra

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Mestské služby Nitra, Tehelná 3, 949 85 Nitra
Kontaktná osoba: Lukáš Daniš
Mobil: +421 911483296
Telefón: +421 377720003
Fax: +421 376525054
Email: danis@mss-nitra.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.mss-nitra.sk/main.php
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
OP - Organizácia riadená verejným právom
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. d)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Dodávka, montáž a servis samoobslužných automatov na predaj parkovacích lístkov.
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto dodania tovarov: Osadenie a montáž samoobslužných automatov na predaj parkovacích lístkov bude katastrálne územie mesta Nitra na uliciach: Cintorínska, Chalúpkova, Podzámska, Jesenského, Cintorínska, Nábrežie mládeže, ul. Boženy Slančíkovej, parkovisko oproti ŠD UKF Nitra a parkovisko pri PKO.
NUTS kód:
SK023
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Dodávka 20 ks samoobslužných parkovacích automatov, montáž a uvedenie zariadení do prevádzky, vrátane inštalácie. Súčasťou dodávky parkovacieho automatu musí byť oceľová konštrukcia na inštaláciu a uchytenie parkovacieho automatu, ktorá sa zabuduje do zeme betónovaním. Predmetom plnenia je podpora prevádzky, inštalácia softvéru na správu a diaľkovú kontrolu zariadení, základné prevedenie funkčnosti a poskytovanie technického servisu.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 30144200-2
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 42933000-5, 34996300-8, 72268000-1, 51610000-1
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Dodávka 20 ks samoobslužných parkovacích automatov, montáž a uvedenie zariadení do prevádzky, vrátane inštalácie.
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 78 900,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 28
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: PODMIENKY ÚČASTI VO VEREJNOM OBSTARÁVANÍ PODĽA § 26 ZÁKONA O VEREJNOM OBSTARÁVANÍ
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Ich splnenie preukáže podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní predložením originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených kópií:
1. § 26 ods. 1 písm. a) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov poškodzovania finančných záujmov Európskej únie, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme - výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace
2. § 26 ods. 1 písm. b) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním - výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace
3. § 26 ods. 1 písm. c) nebol naňho vyhlásený konkurz, nie je v likvidácií, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku potvrdením príslušného súdu, dokladom nie starším ako tri mesiace
4. § 26 ods. 1 písm. d) nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia - potvrdením Sociálnej poisťovne a zdravotnej poisťovne nie starším ako tri mesiace
5. § 26 ods. 1 písm. e) nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia - potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace
6. § 26 ods. 1 písm. f) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu vo vzťahu aspoň k jednému predmetu zákazky, na ktorú uchádzač predkladá ponuku alebo žiadosť o účasť
7. § 26 ods. 1 písm. g) nebolo mu v predchádzajúcich troch rokoch preukázané závažné porušenie odborných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať.
8. § 26 ods. 1 písm. h) nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní alebo nie je osobou, 1. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, 2. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je alebo v čase, keď prebiehalo verejné obstarávanie vo vzťahu ku ktorému bol právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, bola 2a. spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou osoby, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, 2b. právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, 3. ktorá sa stala právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní.
9. § 26 ods. 1 písm. i) nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia alebo odplaty zo zmluvy s osobou, ktorá je alebo bola subdodávateľom vo vzťahu k zákazke zadanej podľa tohto zákona, ktorá sa vymáha výkonom rozhodnutia
10. § 26 ods. 1 písm. j) nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia mzdy, platu alebo inej odmeny za prácu, náhrady mzdy alebo odstupného, na ktorých vyplatenie má zamestnanec nárok, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia.
Uchádzač predkladá doklady podľa písm. h), i), j) čestným vyhlásením.
Uchádzač zapísaný do zoznamu podnikateľov vedeného Úradom pre verejné obstarávanie môže doklady požadované podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní nahradiť predložením platného potvrdenia alebo úradne osvedčenej kópie platného potvrdenia o jeho zapísaní do zoznamu podnikateľov podľa § 128 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní a požadovanými čestnými vyhláseniami.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: PODMIENKY ÚČASTI VO VEREJNOM OBSTARÁVANÍ, TÝKAJÚCE SA FINANČNÉHO A EKONOMICKÉHO POSTAVENIA
Požadované finančné a ekonomické postavenie uchádzač preukáže:
§ 27 ods. 1 písm. a) vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, ktoré obsahuje potvrdenie banky o tom, že záujemca nebol za obdobie roku 2011-2013 v nepovolenom debete, v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár, jeho bankový účet (účty) nebol predmetom exekúcie - doklad musí byť predložený v origináli, prípadne jeho úradne osvedčená kópia.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov :
a) potvrdením banky/bánk, ktorej/ktorých je uchádzač klientom o schopnosti plniť finančné záväzky, ktoré musí obsahovať nasledujúce informáciu o tom, že:
- v prípade splácania úveru dodržiava splátkový kalendár
- jeho bežný účet nebol predmetom exekúcie
Potvrdenie banky/bánk predloží uchádzač ako originál alebo úradne osvedčenú kópiu,
b) čestné vyhlásenie podpísané osobou oprávnenou konať v mene uchádzača, v ktorom uchádzač vyhlási, že nemá záväzky v inej banke/bankách okrem tej/tých, od ktorej/ktorých predložil vyššie uvedené potvrdenie
Primeranosť: Verejný obstarávateľa skúma schopnosti uchádzača plniť si finančné záväzky voči finančným inštitúciám z čoho sa bude dať usúdiť serióznosť uchádzača plniť si finančné záväzky alebo finančná stabilita
Potreba: Vyplýva z obsahu súťažných podkladov, kedy uchádzač musí mať vlastné zdroje alebo schopnosť získať finančné krytie na dodávku predmetu obstarávania.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: PODMIENKY ÚČASTI VO VEREJNOM OBSTARÁVANÍ, TÝKAJÚCE SA TECHNICKEJ ALEBO ODBORNEJ SPÔSOBILOSTI
Požadovanú technickú spôsobilosť uchádzač preukáže nasledovne:
§ 28 ods. 1 písm. a) zoznam dodávok tovarov za predchádzajúce tri roky ( 2011, 2012, 2013 referenčné obdobie) doplnený potvrdeniami o kvalite dodania tovaru s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov (obchodné meno odberateľa, kontaktná osoba a telefónne číslo) na tovar porovnateľný s predmetom zákazky:
a) ak odberateľom bol verejný obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia
b) bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak takéto potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní doplnený dokladom preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané
Minimálna požadovaná úroveň štandardov:
Podmienka bude splnená, ak zoznam bude obsahovať dodávku rovnakého alebo obdobného charakteru ako predmet zákazky a to minimálne 20 kusov samoobslužných parkovacích automatov za predchádzajúce tri roky, t. j. roky 2011, 2012, 2013 a dodávku servisu a údržby HW a SW samoobslužných parkovacích automatov pre odberateľa. Služby musia byť poskytované nepretržite po dobu minimálne 3 roky (2011, 2012, 2013) a počet servisovaných automatov musí byť minimálne 20 ks.
Potvrdenia o uspokojivom dodaní tovaru verejného obstarávateľa alebo odberateľa musia byť predložené v originálnom vyhotovení s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov (názov/ obchodné meno a kontaktnú adresu odberateľov vrátane tel. čísla), u ktorých je možné overenie predložených informácií.
Odôvodnenie primeranosti:
Podmienky technickej a odbornej spôsobilosti sú postavené tak, aby uchádzač preukázal svoje skúseností s plnením zmlúv rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky.
§ 28 ods. 1 písm. l) zákona o verejnom obstarávaní verejný obstarávateľ požaduje preukázať technickú spôsobilosť k predmetu zákazky,
1. opisom a fotografiami, 2. vyhláseniami zhody a doplňujúcimi podklady k nim, certifikátmi vydanými autorizovanými osobami alebo notifikovanými osobami Európskymi spoločenstvami, ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody výrobkov alebo na preukazovanie zhody stavebných výrobkov s technickými špecifikáciami.
Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. 3.4 Ak uchádzač nepredloží niektorý z dokumentov požadovaných verejným obstarávateľom v tejto časti podkladov alebo predloží nepravdivé alebo skreslené informácie, bude z verejnej súťaže vylúčený.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov:
Uchádzač predloží opis ponúkaného tovaru a fotografie ako aj vyhlásenie o zhode týkajúce sa výrobkov podľa ustanovení zákona č. 254/2003 Z. z. o technických požiadavkách na výrobky a o posudzovaní zhody a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení zákona § 11 ods. 9 zákona č. 264/1999 Z. z. a zákona č. 436/2001 Z. z. ktorým sa mení a dopĺňa zákon č. 264/1999 Z. z. o technických požiadavkách na výrobky a o posudzovaní zhody a o zmene a doplnení niektorých zákonov alebo iný rozsahom a obsahom ekvivalentný doklad podľa platnej legislatívy v krajine sídla uchádzača, ktoré chce uchádzač použiť na realizáciu zákazky, resp. certifikát vydaný autorizovanou osobou alebo notifikovanou osobou Európskych spoločenstiev, ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody výrobkov s technickými špecifikáciami.
Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní:
podľa § 28 ods. 1 písm. l) zákona o verejnom obstarávaní možno technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť preukázať opisom ponúkaného tovaru vrátane prospektového materiálu, alebo fotografiami tovaru podľa ponuky a vyhlásením zhody. Účelom požiadavky na opis ponúkaného tovaru a vyhlásenia o zhode týkajúce sa výrobkov podľa ustanovení zákona č. 254/2003 Z. z. o technických požiadavkách na výrobky a o posudzovaní zhody a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení zákona č. 436/2001 Z. z. alebo iným rozsahom a obsahom ekvivalentných dokladov podľa platnej legislatívy v krajine sídla uchádzača, ktoré chce uchádzač použiť na realizáciu zákazky, resp. certifikátom vydaným autorizovanou osobou alebo notifikovanou osobou Európskych spoločenstiev, ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody výrobkov s technickými špecifikáciami ako jednej z požiadaviek na splnenie technickej a odbornej spôsobilosti je najmä preukázanie skutočnosti či má uchádzač dostatočnú materiálnu vybavenosť, či je technicky spôsobilý zrealizovať predmet zákazky a či uchádzač disponuje tovarom, ktorý je predmetom zákazky.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska
kritérií uvedených nižšie (kritériá na vyhodnotenie ponúk je potrebné uviesť s ich relatívnou váhou alebo v zostupnom poradí dôležitosti, ak nemožno z preukázateľných dôvodov uviesť ich relatívnu váhu)
Časť: 1
Názov: Zmluvná cena za dodanie požadovaného predmetu zákazky.
Váha: 60%
Časť: 2
Názov: Cena pravidelného základného technického servisu zariadenia.
Váha: 20%
Časť: 3
Názov: Kritérium ochranných a bezpečnostných prvkov.
Váha: 15%
Časť: 4
Názov: Kritérium servisnej pohotovosti.
Váha: 5%
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
10/2014
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 22.04.2014 13:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 22.04.2014 13:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 24.04.2014 08:30
Miesto : Mestské služby Nitra, Tehelná 3, 949 85 Nitra
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Otváranie časti ponúk Kritériá vykoná komisia len vo vzťahu k ponukám, ktoré neboli vylúčené a to na mieste a v čase oznámenom uchádzačom, ktorých ponuky neboli vylúčené.
Pri použití elektronickej aukcie je otváranie časti ponúk Ostatné a časti ponúk Kritériá podľa ustanovenia § 41 a § 43 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní neverejné.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
1. Súťažné podklady budú záujemcom sprístupnené po zaregistrovaní sa do zákazky v systéme EVO.
2. Podmienkou pre účasť v zákazke je nutná registrácia cez systém EVO (www.evo.gov.sk). Postup registrácie je
uvedený priamo na portáli EVO v časti Ako sa zaregistrovať prostredníctvom on-line formulára dostupného na portáli
EVO.
3. V prípade potreby môžu záujemcovia/uchádzači elektronicky požiadať o pomoc s prácou v systéme EVO na e-mailovej
adrese helpdesku: helpdesk_evo@uvo.gov.sk.
4. V prípade zistenia alebo akéhokoľvek podozrenia z neštandardného správania sa systému EVO si môžu
záujemcovia/uchádzači stiahnuť do svojho počítača formulár pre hlásenie porúch (porucha.rtf), ktorý je zverejnený na
portáli EVO www.evo.gov.sk v položke menu Hlásenie porúch a formulár elektronicky zaslať na e-mailovú adresu
helpdesku: helpdesk_evo@uvo.gov.sk.
5.Technické predpoklady pre prácu v systéme EVO: pre bezproblémovú účasť je nutné mať na pracovnej stanici: -
operačný systém Windows stabilné pripojenie na internet - nainštalovaný niektorý z podporovaných webových
prehliadačov. Internetový prehliadač musí podporovať 128 bitové SSL certifikáty pre šifrovanie komunikácie so serverom
pomocou HTTPS - nastavený jazyk Slovenčina. Zároveň je potrebné zabezpečiť doručovanie notifikačných e-mailov
generovaných systémom EVO tzn. nastavenie mailového servera uchádzača tak, aby prijímané mailové správy neboli
blokované, vyhodnocované ako SPAM resp. ako škodlivé a boli správne doručené.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
27.03.2014

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité