Oznámenie 4464 - WYT

Obsah

4464 - WYT
Vestník č. 63/2014 - 29.03.2014

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
Stredisko sociálnej starostlivosti
IČO: 17639760
Clementisova 51, 91701 Trnava

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Vl. Clementisa 51, 917 01 Trnava
Kontaktná osoba: Mgr. Rudolf Holkovič
Mobil: +421 915778665
Telefón: +421 333236607
Fax: +421 333236623
Email: rudolf.holkovic@sss.trnava.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.sss.trnava.sk
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.sss.trnava.sk
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
OP - Organizácia riadená verejným právom
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. d)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Rôzne potravinové výrobky
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto dodania tovarov: sú prevádzky Strediska sociálnej starostlivosti, a to: Detské jasle ul. Hodžova č. 38, vývarovňa ul. Mozartova č. 10, vývarovňa Vl. Clementisa č. 51 a Zariadenie opatrovateľskej služby ul. Hospodárska č. 62. nachádzajúce sa na území mesta Trnava.
NUTS kód:
SK
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Nákup rôznych potravinových výrobkov, ktorých bližšia špecifikácia je uvedená v súťažných podkladoch.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 15800000-6
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Je uvedený v súťažných podkladoch, jedná sa o predbežné dodávanie potravinových výrobkov počas jedného roka.
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 110 000,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 12
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač musí spĺňať časť podmienok účasti podľa § 26 ods.1 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. Ich splnenie preukáže predložením originálov dokladov alebo ich osvedčených fotokópií požadovaných v bodoch 1.1.1 až 1.1.4.


1.1.1 Platné potvrdenie Sociálnej poisťovne, že nemá evidované nedoplatky poistného na sociálne a dôchodkové poistenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia, potvrdenie má byť originál alebo úradne osvedčená kópia.

1.1.2 Platné potvrdenie príslušnej zdravotnej poisťovne, že nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia, potvrdenie má byť originál alebo úradne osvedčená kópia.

1.1.3 Platné potvrdenie príslušného daňového úradu, že nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia, potvrdenie má byť originál alebo úradne osvedčená kópia.

1.1.4 Platný doklad o oprávnení podnikať (originál alebo úradne osvedčenú
kópiu), ktorým uchádzač preukáže spôsobilosť na dodanie predmetu
obstarávania, podľa ustanovenia § 26 ods. 1 písm. f) zákona č. 25/2006 Z. z.
o verejnom obstarávaní. Uchádzač zapísaný do Zoznamu podnikateľov vedeného
Úradom pre verejné obstarávanie môže doklad o oprávnení podnikať nahradiť
predložením potvrdenia alebo úradne osvedčenej kópie platného potvrdenia
o jeho zapísaní do Zoznamu podnikateľov podľa § 128 ods. 1 zákona č. 25/2006
Z. z. o verejnom obstarávaní.

Uchádzač zapísaný do Zoznamu podnikateľov vedeného Úradom pre verejné
obstarávanie môže doklady vyžadujúce podľa bodu 1.1.1až 1.1.4, nahradiť predložením potvrdenia, o jeho zapísaní do Zoznamu podnikateľov podľa § 128 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní.


Odôvodnenie primeranosti § 26 podmienok účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potreby jej zahrnutia v súlade s ustanovením § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: Jedná sa o doklady, ktoré potvrdzujú serióznosť uchádzača.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Platné potvrdenie banky/bánk, ktorej/ktorých je uchádzač klientom o schopnosti plniť finančné záväzky, ktoré musí obsahovať informácie o tom, že:
- v prípade splácania úveru dodržiava splátkový kalendár,
- jeho bežný účet nebol predmetom exekúcie.
Potvrdenie banky/bánk predloží uchádzač ako originál alebo úradne osvedčenú kópiu.

Odôvodnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: Predmetná podmienka vyplýva z § 32 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní a verejný obstarávateľ touto požiadavkou vytvára predpoklad, že pri plnení zmluvy nenastane problém so zabezpečovaním financovania predmetu zo strany úspešného uchádzača, keďže verejný obstarávateľ neposkytuje preddavky na plnenie predmetu zákazky.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: 1.3.1. Úradne osvedčenú kópiu platného rozhodnutia Štátnej veterinárnej správy SR, alebo príslušnej regionálnej veterinárnej a potravinovej správy o schválení prevádzky uchádzača na činnosť skladovania a obchodovania s predmetom tejto zákazky a jeho vývoz do členských štátov EÚ, poprípade ekvivalentný doklad podľa predpisov platných v krajine sídla uchádzača.

1.3.2. Úradne osvedčenú kópiu, alebo originál potvrdenia príslušnej regionálnej veterinárnej a potravinovej správy, že prevádzka uchádzača disponuje minimálne dvomi dopravnými prostriedkami, ktoré sú spôsobilé na prepravu predmetu tejto zákazky.

V prípade, že uchádzač bude dopravu predmetu zákazky vykonávať so zmluvným partnerom, uchádzač predloží úradne osvedčenú kópiu zmluvy uzatvorenú s dopravcom. Tiež predloží úradne osvedčenú kópiu, alebo originál potvrdenia príslušnej regionálnej veterinárnej a potravinovej správy, že zmluvný dopravca disponuje minimálne dvomi dopravnými prostriedkami, ktoré sú spôsobilé na prepravu predmetu tohto verejného obstarávania.

Odôvodnenie primeranosti a potreby podmienok účasti týkajúcich sa technickej alebo odbornej spôsobilosti: Podmienka je stanovená na zabezpečenie odbornej a technickej zodpovednosti uchádzača.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
1/2014/OS
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 22.04.2014 09:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 22.04.2014 09:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 22.04.2014 10:00
Miesto : Stredisko sociálnej starostlivosti, Vl. Clementisa 51, 917 01 Trnava, kancelária č. 8.
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Členovia komisie a zástupcovia uchádzačov, ktorí predložili ponuky.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
Predložením ponuky sa uchádzač zaväzuje, že aj v prípade prekročenia predpokladaného množstva predmetu tohto verejného obstarávania za obdobie, počas ktorého bude uzavretá zmluva, nebude požadovať zvýšenie cien.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
28.03.2014

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité