Oznámenie 4500 - MST
4500 - MST
Vestník č. 64/2014 - 01.04.2014
OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 2
podľa Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) č. 842/2011
Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
III.1)
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.1.2)
Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Predmet zákazky bude financovaný z prostriedkov Univerzity Komenského v Bratislave a z fondov Európskej únie, Operačný program Výskum a vývoj, projekt Centrum excelentnosti pre výskum v personalizovanej terapii, ITMS kód projektu 26220120053; projekt Kompetenčné centrum pre výskum a vývoj v oblasti diagnostiky a terapie onkologických ochorení, ITMS kód projektu 26220220153; projekt Molekulová diagnostika rakoviny krčka maternice, ITMS kód projektu 26220220113; projekt Identifikácia nových markerov v diagnostickom paneli neurologických ochorení, ITMS kód projektu 26220220114; projekt Karcinogénne a toxické kovy v životnom a pracovnom prostredí, ITMS kód projektu 26220220111.
Financovanie bude viazané na pridelenie finančných prostriedkov v roku 2014. Verejný obstarávateľ vykoná platbu na základe vystavených faktúr od zhotoviteľa podľa skutočne dodaných tovarov na základe dodacích listov, v súlade s uzatvorenou zmluvou na dodanie tovarov. Verejný obstarávateľ neposkytuje preddavky. Lehota splatnosti faktúr je 60 dní.
III.1.3)
Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
Skupina dodávateľov, utvorená na dodanie predmetu zákazky, ak bola ponuka skupiny prijatá, do termínu stanoveného pre uzavretie zmluvy vytvorí právne vzťahy z dôvodu riadneho plnenia zmluvy. Verejný obstarávateľ nepredpisuje uchádzačom, aké právne vzťahy od skupiny dodávateľov vyžaduje. Uvedené ponecháva na samotných uchádzačov. V takom prípade je potrebné z hľadiska priehľadnosti vzťahov a prípadného vymáhania záväzkov, aby zmluva medzi členmi skupiny dodávateľov bola uzatvorená písomne a aby obsahovala podmienky pre všetkých členov skupiny dodávateľov, ako sa majú pričiniť o dosiahnutie dojednaného účelu, pre ktorý skupina dodávateľov vznikla.
III.2)
PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1)
Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 26 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon) a preukáže ich predložením nasledovných dokladov:
1.1výpis (výpisy) z registra trestov nie starší ako 3 mesiace, že -nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskej únie, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme - § 26 ods. 1 písm. a), -nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním - § 26 ods. 1 písm. b), 1.1.1 fyzická osoba - podnikateľ predloží výpis z registra trestov za osobu, na ktorú je vydané živnostenské oprávnenie alebo iné než živnostenské oprávnenie podľa osobitných predpisov, 1.1.2 právnická osoba - podnikateľ predloží výpisy z registra trestov za osoby, ktoré sú štatutárnym orgánom alebo členmi štatutárneho orgánu podnikateľa (uchádzača). 1.3 potvrdenie (potvrdenia) príslušného súdu nie staršie ako 3 mesiace, že nebol naňho vyhlásený konkurz, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku podľa zákonov a predpisov platných v krajine svojho sídla- § 26 ods. 1 písm. c), 1.4 potvrdenie Sociálnej poisťovne, v ktorej je uchádzač vedený v evidencii platiteľov poisteného nie staršie ako tri mesiace, že uchádzač nemá v Slovenskej republike alebo v krajine svojho sídla evidované nedoplatky poistného na sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia, § 26 ods. 1 písm. d), 1.5 potvrdenie zdravotnej poisťovne, v ktorej je uchádzač vedený v evidencii platiteľov zdravotného poistenia nie staršie ako tri mesiace, že uchádzač nemá v Slovenskej republike alebo v krajine svojho sídla evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia-§ 26 ods.1 písm. d) 1.6 potvrdenie miestne príslušného daňového úradu nie staršie ako tri mesiace, že uchádzač nemá v Slovenskej republike alebo v krajine svojho sídla evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia, § 26 ods. 1 písm. e), 1.7 doklad o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu - § 26 ods. 1 písm. f). 1.8. čestné vyhlásenie, že nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní alebo nie je osobou, 1. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, 2. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je alebo v čase, keď prebiehalo verejné obstarávanie vo vzťahu ku ktorému bol právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, bola 2a. spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou osoby, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, 2b. právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, 3. ktorá sa stala právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, - § 26 ods. 1 písm. h) 1.9. čestné vyhlásenie, že nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia odmeny alebo odplaty zo zmluvy s osobou, ktorá je alebo bola subdodávateľom vo vzťahu k zákazke, zadanej podľa tohto zákona, ktorá sa vymáha výkonom rozhodnutia - § 26 ods. 1 písm. i) 1.10. čestné vyhlásenie, že nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia mzdy, platu alebo inej odmeny za prácu, náhrady mzdy alebo odstupného, na ktorých vyplatenie má zamestnanec nárok, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia - § 26 ods. 1 písm. j) 1.11 Ak uchádzač nemá sídlo v Slovenskej republike a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z dokladov uvedených v bode 1.1.- 1.7. alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich (v súlade s § 26 ods.4 zákona o verejnom obstarávaní v znení neskorších predpisov) nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine sídla uchádzača. 1.12 Ak má uchádzač sídlo v členskom štáte inom ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača. 1.13 Vo vzťahu k predkladaniu dokladov k osobnému postaveniu podľa § 26 zákona o verejnom obstarávaní verejný obstarávateľ dáva do pozornosti výkladové stanovisko č. 10/2013 k osobnému postaveniu podľa zákona o verejnom obstarávaní vydané Úradom pre verejné obstarávanie: https://www.uvo.gov.sk/vykladove-stanoviska.
III.2.2)
Ekonomická a finančná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uchádzač predloží nasledovné informácie a dokumenty, ktorými preukazuje svoje finančné alebo ekonomické postavenie podľa § 27ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní takto:
2.1.Vyjadrenie banky (bánk) alebo pobočky zahraničnej banky, ktorým môže byť prísľub banky alebo pobočky zahraničnej banky o poskytnutí úveru Podmienka k bodu 2.1: Predložiť čestné prehlásenie uchádzača o tom, že v iných bankových inštitúciách nemá vedené peňažné účty podpísané štatutárnym orgánom uchádzača. Vzor čestného prehlásenia tvorí prílohu č. 1 tejto časti súťažných podkladov. Odôvodnenie: Predloženie dokladov o minimálnych finančnom a ekonomickom postavení slúži k preukázaniu schopností k plneniu zmluvnému vzťahu dodávky predmetu zákazky. Vzhľadom na predpokladanú hodnotu predmetu zákazky a stanovenú lehotu splatnosti faktúry je potrebné, aby uchádzač preukázal svoju schopnosť pokryť finančné náklady spojené s plnením predmetu zákazky.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
Uchádzač predloží vyjadrenie banky (bánk) alebo pobočky zahraničnej banky o schopnosti plniť finančné záväzky, že uchádzač nebol v nepovolenom debete, v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár, jeho bankový účet nebol predmetom exekúcie za obdobie posledných 6 mesiacov ku dňu vystavenia vyjadrenia banky/bankovej informácie vzor vyjadrenia banky tvorí prílohu č. 2 tejto časti súťažných podkladov. Dokument vyjadrenia banky nesmie byť starší ako 3 mesiace.
Uchádzači predložia originály dokladov alebo úradne overené fotokópie dokladov vyjadrenia banky (bánk). Čestné vyhlásenia uchádzača podpísané štatutárnym orgánom.
III.2.3)
Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uchádzač v ponuke predloží nasledovné informácie a dokumenty, ktorými preukazuje technickú spôsobilosť na dodanie požadovaného tovaru (originály alebo úradne overené kópie).
Uchádzač preukazuje technickú spôsobilosť podľa § 28 zákona 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní takto : 3.1 podľa § 28 ods. 1) písm. l ak ide o tovar, ktorým sú výrobky, ktoré sa majú dodať: 3.1.1. vzorkami, opismi alebo fotografiami Odôvodnenie: opisom ponúkaného tovaru uchádzač preukáže, že ním ponúkaný tovar spĺňa požiadavky verejného obstarávateľa na špecifikáciu predmetu zákazky a tiež že spĺňa minimálne požiadavky na technické parametre a minimálne príslušenstvo ponúkaného prístroja (zariadenia) podľa časti B. súťažných podkladov.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
Uchádzači v predložených dokumentoch predložia opis predmetu a fotografie, príp. prospektový materiál k ponúkaným prístrojom a zariadeniam v slovenskom resp. českom jazyku na predmet zákazky.
III.2.4)
Informácie o vyhradených zákazkách
IV.1)
DRUH POSTUPU
IV.1.1)
Druh postupu
Otvorená
IV.2)
KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2)
Informácie o elektronickej aukcii
Použije sa elektronická aukcia
Áno
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii:
Pre realizáciu elektronickej aukcie bude využitý systém Elektronické Verejné Obstarávanie (EVO ). Jedná sa o systém - programová aplikácia ktorá umožňuje elektronické zadávanie zákaziek s bezplatným prístupom na internetovej stránke http:/www.evo.gov.sk .
Technické predpoklady a požiadavky na používanie systému EVO Systém EVO na komunikáciu so záujemcami a uchádzačmi využíva počítačovú sieť internet. Minimálne potrebné technické vybavenie pre pripojenie do systému EVO: Počítač s operačným systémom Windows 98, 2000, ME, XP Pripojenie na internet Internetový prehliadač MS Internet Explorer min. ver.6.x. s podporou 128 bitové SSL certifikáty pre šifrovanie komunikácie so serverom Inštalovanú podporu jazyka Java min. ver. 1.4 integrovanú s internetovým prehliadačom V internetovom prehliadači nastavený jazyk - slovenčina Programové vybavenie pre vypĺňanie a podpisovanie formulárov a ponúk formátu pdf minimálna verzia Adobe Acrobat 6.x Standard Prenos dát do systému je obmedzený na 10 MB na dokument. Podrobné technické predpoklady a požiadavky na používanie systému EVO sú uvedené v príručke používateľa systému EVO, ktorý je zverejnený na stránke http://www.uvo.gov.sk/ Formáty kódovania dokumentov, vkladaných do systému EVO, šifrovania a komunikačný formát Formát kódovania - pre textové súbory .pdf, -pre tabuľkové súbory .pdf, -pre kompresiu súborov .zip -pre grafické súbory Formát šifrovania - protokol https Komunikačný formát - .pdf Typológia elektronickej aukcie Pre vyhodnotenie bude použitá najnižšia celková cena pre požadovanú časť zákazky. Elektronická aukcia bude vytvorená pre každú časť zákazky samostatne. Podľa charakteru pôjde o otvorený typ e-aukcie s jedným súťažným kolom s predlžovaním/pohyblivým koncom s časovým navýšením 10 minút. Elektronická aukcia (ďalej len e-aukcia) je na účely tohto verejného obstarávania opakujúci sa proces, ktorý využíva elektronické zariadenia na predkladanie nových cien upravených smerom nadol. Účelom e-aukcie je zostavenie poradia ponúk automatizovaným vyhodnotením po úvodnom úplnom vyhodnotení ponúk. Predmet e-aukcie je rovnaký ako predmet zákazky, uvedený vo výzve a bližšie špecifikovaný v opise súťažných podkladov časť B. Opis predmetu zákazky. Administrátor verejného obstarávateľa je osoba, ktorá v rámci on-line e-aukcie vyzýva uchádzačov na predkladanie nových cien upravených smerom nadol. Elektronická aukčná sieň (ďalej len e-aukčná sieň) je prostredie systému EVO, v ktorom záujemcovia/uchádzači predkladajú nové ceny a/alebo nové hodnoty určitých prvkov ponúk (t. j. nové ponuky) Priebeh aukcie E-aukcia bude vykonaná elektronickými zariadeniami prostredníctvom siete Internet s využitím systému EVO, ktorý je umiestnený na portáli Úradu pre verejné obstarávanie Administrátor odošle výzvu na účasť v e-aukcii elektronickými prostriedkami súčasne všetkým tým uchádzačom, ktorých ponuky spĺňajú určené technické podmienky a tiež podmienky v súlade s časťou E Podmienky účasti uchádzačov týchto súťažných podkladov, teda ich ponuky neboli vylúčené. Vo výzve budú uvedené všetky príslušné informácie týkajúce sa individuálneho pripojenia k používanému elektronickému zariadeniu v súlade s § 43 ods. 7 zákona, dátum a čas začatia súťažného kola a spôsob ukončenia e-aukcie, minimálny krok zníženia nových cien. V súťažnom kole bude prebiehať e-aukcia on-line. Uchádzači budú mať možnosť upravovať ceny položiek v ľubovoľnom počte krokov smerom nadol a to v jednom kroku najmenej o 0,01 % oproti aktuálnej najnižšej cene zákazky v elektronickej aukcii. Zmena ceny nesmie byť na úkor kvality, tzn. že uchádzačom ponúknutá nová cena musí byť cenou za rovnaký predmet zákazky ako bol špecifikovaný v ponuke uchádzača, predloženej v lehote na predkladanie ponúk. Počas súťažného kola budú všetkým uchádzačom súčasne uverejňované informácie, ktoré im umožnia zistiť v každom okamihu ich relatívne umiestnenie. Súťažné kolo je ukončené uplynutím lehoty od prijatia poslednej ponuky. Časové navýšenie ukončenia od predloženia poslednej ponuky je stanovené na 10 minút. E-aukcia bude ukončená, ak žiaden z uchádzačov v predĺženom súťažnom kole neupravil cenu niektorej z položiek smerom nadol spôsobom vyššie uvedeným. Po ukončení súťažného kola si uchádzači môžu vytlačiť protokoly z priebehu e-aukcie. Ďalšie podrobnosti a časový harmonogram elektronickej aukcie budú zverejnené vo výzve na účasť. Všeobecné informácie a technické informácie k realizácii elektronickej aukcie v systéme EVO sú k dispozícii v Príručke používateľa systému EVO - Elektronická aukcia Záujemca/Uchádzač v aktuálnej verzii na stránke http://www.uvo.gov.sk/metodicke-pokyny
IV.3)
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1)
Referenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
JLFUK MT 3-OVO/2014
IV.3.2)
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tejto zákazky
Áno
Ak áno
Predbežné oznámenie
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2014/S 058-096812
z: 22.03.2014
IV.3.3)
Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 15.05.2014 12:00 Spoplatnená dokumentácia
Nie
IV.3.4)
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 15.05.2014 12:00
IV.3.6)
Jazyk (jazyky), v ktorom možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Úradný jazyk/úradné jazyky EÚ
CS
SK
Lehoty a podmienky verejnej súťaže
IV.3.7)
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Trvanie
Do dátumu
Dátum: 31.12.2014
IV.3.8)
Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 16.05.2014 00:00
Miesto:
Jesseniova lekárska fakulta UK v Martine, Malá Hora 10701/4A, Martin, budova dekanátu, č. dverí 205
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk
Nie
VI.1)
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
Toto obstarávanie sa bude opakovať
Nie
VI.2)
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Vyplňte
Áno
Odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy):
Operačný program Výskum a vývoj, projekt Centrum excelentnosti pre výskum v personalizovanej terapii, ITMS kód projektu 26220120053;
projekt Kompetenčné centrum pre výskum a vývoj v oblasti diagnostiky a terapie onkologických ochorení, ITMS kód projektu 26220220153; projekt Molekulová diagnostika rakoviny krčka maternice, ITMS kód projektu 26220220113; projekt Identifikácia nových markerov v diagnostickom paneli neurologických ochorení, ITMS kód projektu 26220220114; projekt Karcinogénne a toxické kovy v životnom a pracovnom prostredí, ITMS kód projektu 26220220111.
VI.3)
DOLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Verejný obstarávateľ zruší vyhlásený postup verejného obstarávania, ak bude splnená niektorá z podmienok uvedených v § 46 ods.1 a môže zrušiť za okolností podľa § 46 ods. 2 zákona 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neuzavrieť zmluvu s úspešným uchádzačom, pokiaľ výsledkom verejnej súťaže bude vyššia finančná hodnota ponuky úspešného uchádzača ako predpokladaná hodnota zákazky.
Všetky náklady uchádzačov spojené s účasťou na verejnej súťaži si uchádzači platia v plnej výške. Ponuky doručené na adresu uvedenú v bode 22.1 a predložené v lehote na predkladanie ponúk podľa bodu 22.2, sa počas plynutia lehoty viazanosti a po uplynutí lehoty viazanosti ponúk podľa bodu 11. uchádzačom nevracajú. Zostávajú ako súčasť dokumentácie o verejnej súťaži. Informácie o veciach organizačných poskytne Ing. Jana Pedanová na telefónnom čísle: 043/2633204, 0910 372797. Záujemcovi bude umožnený neobmedzený prístup k súťažným podkladom a s nimi súvisiacim dokumentom tým, že mu bude po registrácii v systéme EVO zaslaný prístupový kód. Uchádzač musí predložiť všetky doklady a dokumenty požadované v písomnej listinnej podobe čitateľné, úplné, aktuálne, platné a zodpovedajúce štruktúre požadovanej súťažných podkladoch. Predložené doklady alebo dokumenty musia byť predložené ako originály alebo ich úradne overené kópie, pokiaľ v konkrétnom prípade nie je uvedené inak. Ak ponuku predkladá uchádzač so sídlom mimo územia Slovenskej republiky, musí predložiť doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzačov v pôvodnom jazyku a súčasne preložené do slovenského jazyka (štátneho jazyka) okrem dokladov predložených v českom jazyku, pokiaľ nie je určené inak. V prípade zistenia rozdielov v obsahu predložených dokladov je rozhodujúci úradný preklad v slovenskom jazyku. Verejný obstarávateľ môže požiadať uchádzača o vysvetlenie alebo doplnenie predložených dokladov, ktorými preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Verejné obstarávanie je realizované prostredníctvom systému EVO umiestneného na portáli Úradu pre verejné obstarávanie. Súťažné podklady si záujemca môže stiahnuť priamo z portálu EVO ako verejné dokumenty a taktiež aj po registrácii a prihlásení do zákazky. Verejný obstarávateľ upozorňuje záujemcov, ktorí získajú súťažné podklady z verejne dostupných zdrojov, prípadne ako verejné podklady z portálu EVO a ktorí majú záujem o predloženie ponuky v zákazke, že z dôvodu požiadavky verejného obstarávateľa na predloženie ponúk v systéme EVO, nie je bez jedinečného certifikačného súboru, prideleného systémom EVO po registrácii do zákazky v EVO, možné v tomto systéme ponuku podať. Z tohto dôvodu žiada o registráciu záujemcov do zákazky na uvedenom linku : https://evo.gov.sk/evo/tender/2918_1703_20140325.nsf/dspleafs/skwelcome?OpenDocument Registrácia a prihlasovanie do zákazky sa uskutočňuje elektronicky podľa metodického postupu umiestneného na stránke http://www.uvo.gov.sk/metodicke-pokyny. Registráciu do zákazky a elektronické podpisovanie ponuky uskutoční štatutárny zástupca uchádzača alebo osoba oprávnená konať za uchádzača na základe splnomocnenia. V prípade viacerých štatutárnych zástupcov (konateľov) ktorí podpisujú za uchádzača (spoločnosť) spoločne, je potrebné doložiť splnomocnenie podpisujúceho zástupcu na samostatné podpisovanie. Zákazka je uvedená v zozname zákaziek v systéme EVO, por. číslo zákazky 17.03 , názov zákazky: Analytické prístroje, laboratórne prístroje a vybavenie pre výskum. Písomné žiadosti na adresu verejného obstarávateľa nebudú akceptované. Ďalšie informácie zverejnené v oznámení: Splnenie podmienok účasti môže uchádzač preukázať čestným vyhlásením podľa § 32 ods. 11 zákona, ktoré predloží v rámci časti ponuky Ostatné, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom. Z uchádzačom predloženého predmetného čestného vyhlásenia musí byť jednoznačne zrejmé, že spĺňa všetky podmienky účasti stanovené verejným obstarávateľom v tomto oznámení a v súťažných podkladoch (rozsahom, obsahom aj spôsobom), pre ktoré čestné prehlásenie uplatňuje. Čestné vyhlásenie musí byť podpísané štatutárnym zástupcom uchádzača alebo osobou písomne splnomocnenou na zastupovanie. V prípade viacerých štatutárnych zástupcov (konateľov) ktorí podpisujú za uchádzača (spoločnosť) spoločne, je potrebné doložiť splnomocnenie podpisujúceho zástupcu na samostatné podpisovanie. V prípade, že sa verejného obstarávania zúčastňuje skupina, preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne a splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia a technickej alebo odbornej spôsobilosti preukazuje spoločne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Skupina dodávateľov môže využiť finančné zdroje účastníkov skupiny dodávateľov alebo iných osôb podľa § 27 ods. 2, technické a odborné kapacity účastníkov skupiny dodávateľov alebo iných osôb podľa § 28 ods. 2. Dátum a čas otvárania uvedený v bode IV.3.8 oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania sa týka častí ponúk označených ako "Ostatné". Presný dátum a čas otvárania častí ponúk označených ako "Kritériá" bude v súlade s ust. § 41 ods. 2 a 3 zákona o verejnom obstarávaní oznámený všetkým uchádzačom, ktorých ponuky neboli vylúčené. Detailný popis požiadaviek na predkladanie ponúk, ako aj postup pri otváraní častí ponúk je uvedený v súťažných podkladoch.
VI.4)
ODVOLACIE KONANIE
VI.4.1)
Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903 Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24 Slovensko Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3)
Úrad, od ktorého možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903 Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24 Slovensko Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5)
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
28.03.2014
|