Oznámenie 4805 - WYS

Obsah

4805 - WYS
Vestník č. 66/2014 - 03.04.2014

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
Združenie miest a obcí Slovenska
IČO: 00584614
Bezručova 9, 81109 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Združenie miest a obcí Slovenska (ZMOS)
Kontaktná osoba: Ing. Silvia Ďurechová
Mobil: +421 907697201
Telefón: +421 252925461
Fax: +421 252964256
Email: durechova@zmos.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.zmos.sk
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
RO - Regionálny alebo miestny orgán
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. d)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Environmentálne vzdelávanie samospráv s cieľom podpory štátnej environmentálnej politiky na úrovní miestnej územnej samosprávy
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služby číslo
24
Hlavné miesto poskytovania služieb: sídlo organizácie ZMOS
NUTS kód:
SK
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmet zákazky je vzdelávanie zástupcov samospráv a ich občanov s cieľom zvýšenia ich environmentálneho povedomia, vedomosti a subsidiárnej autority pri uplatňovaní práva na zdravé životné prostredie a to najmä v oblasti odpadového hospodárstva a zvyšovanie a usmernenie environmentálneho vedomia v oblasti procesov EIA (SEA). Podrobný popis služieb je definovaný v súťažných podkladoch.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 80400000-8
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 80340000-9
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
V zmysle opisu predmetu zákazky uvedeného v súťažných podkladoch.
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 199 000,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 6
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: V súlade s § 100 ods.1 písm. b) zákona verejný obstarávateľ vyžaduje na preukázanie splnenia podmienok účasti doklady podľa § 26 ods. 2 zákona. Podnikateľ/uchádzač zapísaný do zoznamu podnikateľov vedeného Úradom pre verejné obstarávanie, ktorý preukázal spôsobilosť na uzavieranie zmlúv alebo rámcových dohôd vo verejnom obstarávaní a ktorý o zapísanie požiadal, môže preukázať splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 26 údajmi a dokladmi zapísanými v zozname podnikateľov podľa § 128 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Splnenie podmienok účasti podľa § 26 zákona sa vyhodnocuje spôsobom podľa § 128 ods. 3 zákona.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Nepožaduje sa
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: V súlade s § 100 ods.1 písm. b) zákona verejný obstarávateľ vyžaduje na preukázanie splnenia technickej alebo odbornej spôsobilosti doklady ( originály alebo ich úradne osvedčené kópie):
1. podľa § 28 ods. 1 písm. b) zákona o VO - zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky ( 2011 - 2013) doplneným potvrdeniami o kvalite poskytnutých služieb s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov;
1. ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
2. ak odberateľom bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ, ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní, doplneným dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané. Zoznam musí byť podpísaný štatutárnym orgánom uchádzača alebo splnomocnenou oprávnenou osobou.
2. podľa § 28 ods. 1 písm. g) zákona o VO - údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov, osobitne zodpovedných za poskytnutie služby spracované formou zoznamu riadiacich zamestnancov, ktorí budú zodpovední za zabezpečenie plnenia predmetu zákazky s uvedením údajov o ich vzdelaní, profesijných životopisov (v ktorom uvedú aj súčasného zamestnávateľa) a pozície, ktorú zastávali. Údaje majú byť potvrdené podpisom riadiaceho zamestnanca.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : K bodu 1. Uchádzač musí potvrdeniami preukázať, že v uvedenom období poskytol
1.1.minimálne päť (5) referencií o poskytnutí služieb v oblasti realizácie seminárov, prezentácií a školení pre zástupcov miest a obcí týkajúcich sa odpadového hospodárstva, nakladania s komunálnym odpadom v odpadovom hospodárstve v súlade s platnou legislatívou SR za obdobie predchádzajúcich 36 mesiacov k lehote predkladania ponuky pre zástupcov rôznych regionálnych združení samosprávy, ktorých hodnota (odmena za poskytnutie predmetnej služby) bola sumárne minimálne 50.000,- EUR bez DPH a boli realizované v minimálne piatich krajoch SR. Doklad, ktorým sa preukáže splnenie podmienky bude zoznam realizovaných seminárov a prezentácií spolu pre minimálne 100 účastníkov preukázaný dokladom o ich účasti (napr. prezenčná listina obsahujúca názov samosprávy, meno a priezvisko účastníka, podpis).
1.2.minimálne jednu (1) referenciu za obdobie predchádzajúcich 36 mesiacov k lehote predkladania ponuky, ktorá sa týka poskytnutia služieb v oblasti prevádzkovania informačného portálu, ktorý rieši problematiku evidencie odpadového hospodárstva, komunálnych odpadov a výkazníctva produkcie komunálnych odpadov v súlade s platnou legislatívou SR, je v rutinnej prevádzke a prístupný pre samosprávy SR minimálne 36 mesiacov k lehote predkladania ponuky. Doklad, ktorým sa preukáže splnenie podmienky, musí byť potvrdený oprávnenou osobou, t.j. vlastníkom a musí obsahovať zoznam minimálne 500 aktívne pracujúcich samospráv preukázaný výpisom z databázy portálu, ktoré s ním pracujú posledný kalendárny rok.
1.3.minimálne desať (10) referencií za obdobie predchádzajúcich 36 mesiacov k lehote predkladania ponuky, ktorá sa týkali poskytnutia služieb - školení v oblasti odpadového hospodárstva a komunálnych odpadov v súlade s platnou legislatívou SR plošne v rámci celého SR. Doklad, ktorým sa preukáže splnenie podmienky bude zoznam realizovaných školení sumárne pre minimálne 200 účastníkov na území SR minimálne v piatich rôznych krajoch preukázaný dokladom o ich účasti (napr. prezenčná listina obsahujúca názov samosprávy, meno a priezvisko účastníka, podpis).
ODÔVODNENIE PRIMERANOSTI PODMIENKY ÚČASTI VO VZŤAHU K PREDMETU ZÁKAZKY A
POTREBA JEJ ZAHRNUTIA MEDZI PODMIENKY ÚČASTI: Odôvodnenie v zmysle § 32 ods. 6. : K bodu 1.1.
Verejný obstarávateľ plánuje realizovať projekt, ktorým chce zabezpečiť vzdelávanie zástupcov samospráv a vzdelávanie občanov v oblasti odpadového hospodárstva plošne v rámci celého územia SR. Účelom požiadavky je preukázanie schopnosti záujemcu zabezpečiť realizáciu vzdelávania v špecifickej oblasti akou je odpadové hospodárstvo, mať znalosť príslušnej legislatívy a postupov, ktoré sa uplatňujú na samosprávach pri riešení problematiky odpadového hospodárstva. a mať personálne a technické kapacity na realizáciu vzdelávania v rôznych častiach SR. K bodu 1.2. Podmienka je potrebná a primeraná vo vzťahu k predmetu zákazky, ktorým je dodanie školiaceho modulu, ktorý bude umiestnený na informačnom portály. Účelom požiadavky je predloženie zoznamu samospráv, ktoré používajú a aktívne pracujú s informačným portálom, ktorý záujemca zabezpečil, na základe čoho sa dá predpokladať, že záujemca má dostatočnú personálnu a materiálovú vybavenosť na dodanie predmetu obstarávania. K bodu 1.3. Podmienka účasti je potrebná a primeraná vo vzťahu k predmetu zákazky, ktorým vzdelávanie zamestnancov samosprávy, ktoré má byť plošné realizované v rámci SR. Účelom požiadavky na predloženie zoznamu poskytnutých služieb v predchádzajúcom období, ako jednej z podmienok účasti týkajúcej sa technickej a odbornej spôsobilosti, ako aj minimálnej požadovanej úrovne štandardov, je najmä preukázanie skutočnosti, či mal záujemca v tomto období dostatočnú materiálnu a personálnu vybavenosť, či je spoľahlivý a technicky spôsobilý zrealizovať predmet zákazky v súlade s technickou špecifikáciou a harmonogramom projektu.
K bodu 2. Uchádzač musí údajmi preukázať, že má na poskytnutie požadovaných služieb k dispozícii
2.1. experta č.1 pre oblasť EIA
a) minimálne 5 rokov odborných skúseností v oblasti spracovania štúdií hodnotenia a monitorovania životného prostredia, zabezpečenie a realizácia školení a tréningových aktivít samosprávy v oblasti EIA; Túto podmienku účasti záujemca u experta preukáže profesijným životopisom alebo ekvivalentným dokladom;
b) minimálne 3 praktické skúsenosti v oblasti spracovanie EIA dokumentácie, monitorovania životného prostredia, ekologických štúdií. Túto podmienku účasti záujemca u experta preukáže profesijným životopisom a zoznamom projektov alebo ekvivalentným dokladom;
c) získaný a platný certifikát na EIA procesy alebo ekvivalent daného certifikátu od inej akreditovanej autority.
Túto podmienku účasti záujemca u experta preukáže certifikátom alebo ekvivalentným dokladom vystavovaným v členských krajinách
2.2. experta č. 2 pre oblasť odpadového hospodárstva
a) minimálne 5 rokov odborných skúseností v oblasti odpadového hospodárstva, znalosť legislatívnych predpisov SR, realizácia školiacich a tréningových aktivít na samosprávach, realizácia a koordinácia marketingových aktivít týkajúca sa podpory triedenie komunálneho odpadu na samosprávach;
Túto podmienku účasti záujemca u experta preukáže uvedeným profesijným životopisom alebo ekvivalentným dokladom;
b)minimálne 3 praktické skúsenosti, z toho
-minimálne jedna praktická skúsenosť bola v oblasti realizácie školení a seminárov na samosprávach v SR,
-minimálne jedna praktická skúsenosť bola v oblasti realizácie kampaní a marketingových aktivít pre podporu triedenia komunálneho odpadu na samosprávach v SR. Túto podmienku účasti záujemca u experta preukáže profesijným životopisom alebo ekvivalentným dokladom;
2.3.experta č.3 Projektový manažér
a)minimálne 5 rokov odborných skúseností v oblasti projektového riadenia, realizácie seminárov a školení pre mestá a obce; Túto podmienku účasti záujemca u experta preukáže vyššie uvedeným profesijným životopisom alebo ekvivalentným dokladom.
b)minimálne 3 praktické skúsenosti za posledných 36 mesiacov, s riadením projektov v oblasti zabezpečenia vzdelávacích a tréningových aktivít pre samosprávy; Túto podmienku účasti záujemca u experta preukáže profesijným životopisom alebo ekvivalentným dokladom.
c)získaný a platný certifikát projektového manažmentu IPMA alebo ekvivalent daného certifikátu od inej akreditovanej autority; Túto podmienku účasti záujemca u experta preukáže certifikátom alebo ekvivalentným dokladom vystavovaným v členských krajinách
ODÔVODNENIE PRIMERANOSTI PODMIENKY ÚČASTI VO VZŤAHU K PREDMETU ZÁKAZKY A
POTREBA JEJ ZAHRNUTIA MEDZI PODMIENKY ÚČASTI: Odôvodnenie v zmysle § 32 ods. 6. K bodu 2.
Ad 2.1.
V rámci predmetu verejného obstarávania sa vyžadujú špeciálne činnosti v oblasti vzdelávania EIA. Vyžaduje sa, aby kľúčový expert, ktorý má byť garantom pre zabezpečenie týchto špeciálnych činností, mal predchádzajúce praktické skúsenosti ako aj skúsenosti s realizáciou podobných projektov ako je predmet zákazky. Certifikát garantuje znalosť a orientáciu v problematike EIA.
Ad 2.2.
Verejný obstarávateľ prostredníctvom tejto podmienky účasti požaduje preukázať, že budúci dodávateľ má k
dispozícii primeraného experta v oblasti realizácie školení pre oblasť odpadového hospodárstva a komunálneho odpadu, ktorý bude zodpovedný a bude garantovať kvalitu časti poskytnutých vzdelávacích služieb.
Ad 2.3.
V rámci predmetu verejného obstarávania sa vyžadujú činnosti projektového riadenia a koordinácie vzdelávacích aktivít v požadovanom čase, mieste a kvalite. Vyžaduje sa, aby kľúčový expert, ktorý má byť garantom a zabezpečiť koordináciu a time manažment celého projektu, mal predchádzajúce praktické skúsenosti ako aj skúsenosti s realizáciou podobných projektov ako je predmet zákazky. Certifikát garantuje znalosť a orientáciu v problematike projektového riadenia.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
01/2014/VO
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 22.04.2014 12:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 22.04.2014 12:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 22.04.2014 14:00
Miesto : ZMOS, prízemie, zasadačka
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Termín uvádza otváranie častí ponúk "Ostatné". Otváranie ponúk časť "Ostatné" je neverejné. Otváranie časti ponúk "Kritériá" bude vykonané v súlade s § 41 zákona o verejnom obstarávaní
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
Ak áno, uviesť odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Predmet zákazky bude financovaný z dotácie Environmentálneho fondu.
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
1. Záujemca si môže prevziať súťažné podklady na základe písomnej žiadosti a to osobne v pracovné dni v čase od 8.00 do 14 hod. na 1 poschodí sídla ZMOS, miestnosť č. 18, alebo mu budú na požiadanie zaslané.
2. Záujemca môže požiadať o vysvetlenie súťažných podkladov najneskôr do 10.04.2014 do 12.00 písomnou formou. 3. Splnenie podmienky účasti možno podľa § 32 ods. 11 zákona preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predloží úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom. Pri využití čestného vyhlásenia podľa § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní musí čestné vyhlásenie obsahovať informáciu, či záujemca použije na preukázanie splnenia danej podmienky účasti tretiu osobou. Z predloženého čestného vyhlásenia musí byť zrejmé splnenie požadovanej podmienky účasti, najmä čo sa týka minimálnych úrovní štandardov 4. Ďalšie postupy, vzťahy, termíny, povinnosti a pod. viažuce sa k vyhlásenému postupu verejného obstarávania, ktoré nie sú popísané alebo špecifikované vo výzve na predloženie ponúk a súťažných podkladoch, sa riadia všeobecnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní. 6. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť súťaž, ak všetky ponuky presiahnu predpokladanú hodnotu zákazky. 7. Ak nebudú na predmetnú zákazku pridelené finančné prostriedky z Environmentálneho fondu, nebude možné plnenie zmluvy.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
01.04.2014

Redakčné opravy

6983 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 83/2014
V oznámení 04805-WYS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Združenie miest a obcí Slovenska, Bezručova 9, 811 09 Bratislava - mestská časť Staré Mesto zverejnenom vo VVO č. 066/2014 zo dňa 03.04.2014 boli nesprávne zverejnené údaje ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ Namiesto: Áno Viď: Nie

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité