Oznámenie 4932 - WYT

Obsah

4932 - WYT
Vestník č. 67/2014 - 04.04.2014

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
Národný žrebčín "Topoľčianky" štátny podnik
IČO: 31447708
Parková 13 , 95193 Topoľčianky

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): v zastúpení : Centrálna obstarávacia agentúra s.r.o., Kozmonautov 3/A, 949 01 Nitra
Kontaktná osoba: Ing. Dagmar Trnáková
Telefón: +421 376551113
Fax: +421 37376301611
Email: dagmar.trnakova@evob.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://sk.nztopolcianky.sk/
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
OP - Organizácia riadená verejným právom
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. d)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Sójový extrahovaný šrot
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto dodania tovarov: Národný žrebčín Topoľčianky, š.p., Parková 13, Topoľčianky
NUTS kód:
SK023
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je nákup a dodávka sójového extrahovaného šrotu ako krmiva pre potreby Národného žrebčína Topoľčianky, š.p. Ide o kŕmny doplnok účinný na zvyšovanie hmotnosti a zdravej výživy zvierat.
Predpokladané množstvo odberu počas trvania zmluvy je 120 t, predpokladané množstvo odberu 10 12 t mesačne
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 15710000-8
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
120 t / rok
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 55 000,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 12
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uvedené v § 26 ods. 1) zák. č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon), preukáže ich v zmysle § 26 ods. 2) resp. 4) až 5) zákona predložením originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených kópií, resp. v zmysle § 128 zákona nasledovne:
Uchádzač zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom od 01. 07. 2013 (t. j. podnikateľ, ktorý o zapísanie do zoznamu podnikateľov požiadal po 30. 06. 2013 a ktorému Úrad pre verejné obstarávanie (ďalej len úrad") vydal výpis zo zoznamu podnikateľov vo forme elektronického odpisu) nie je povinný v procesoch verejného obstarávania predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.
Uchádzač zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 30. 06. 2013 (t. j. podnikateľ, ktorý o zapísanie do zoznamu podnikateľov požiadal do 30. 06. 2013 a ktorému úrad vydal potvrdenie o zapísaní do zoznamu podnikateľov v listinnej podobe) nie je povinný v procesoch verejného obstarávania predkladať toto potvrdenie. Avšak je potrebné, aby tento podnikateľ preukázal v procesoch verejného obstarávania, že spĺňa aj podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. i) a j), príp. aj podľa písm. h) zákona o verejnom obstarávaní, ak ani tento údaj potvrdenie neobsahuje. Splnenie týchto podmienok účasti môže podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 30. 06. 2013 preukázať tým, že v ponuke predloží doklady na preukázanie splnenia týchto podmienok [§ 26 ods. 1 písm. i) a j), príp. aj písm. h) zákona o verejnom obstarávaní, t. j. čestné vyhlásenia podľa § 26 ods. 2 písm. g), príp. aj písm. f) tohto zákona.
Uchádzač alebo záujemca, ktorý nie je zapísaný v zozname podnikateľov, predloží doklady podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní na preukázanie splnenia podmienok účasti podľa § 26 ods. 1 tohto zákona. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje verejný obstarávateľ.
V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za všetkých členov skupiny osobitne, splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods.1 písm. f) zákona preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
Verejný obstarávateľ pri posudzovaní splnenia podmienok účasti bude postupovať v súlade s Výkladovým stanoviskom ÚVO č. 10/2013.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Nepožaduje sa
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: § 28 ods. 1 písm. a) zoznam poskytnutých dodávok tovarov za predchádzajúce tri roky ( 2011, 2012, 2013 referenčné obdobie). Minimálny objem dodaných zákaziek z uvedených rokov musí byť 120 ton s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov totožný s predmetom zákazky:
-ak odberateľom bol verejný obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia
-bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak takéto potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní doplnený dokladom preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané

Uchádzač predloží zoznam spolu s referenčnými listami. Referenčné listy za referenčné obdobie s minimálnym objemom dodávok 120 ton musia byť originály alebo úradne overené fotokópie s uvedením miest a kontaktnej osoby, u ktorej si môže verejný obstarávateľ overiť uvedené údaje.
Referencie potvrdené koncovými odberateľmi podľa § 28 ods.1 písm. a) bod 1,2 ZVO budú obsahovať obchodný názov, adresu alebo miesto podnikania odberateľa, predmet zmluvy, zmluvného obdobia, zmluvného objemu realizovaných dodávok samostatne za referenčné obdobie v tonách, hodnotenie plnenia podľa obchodných podmienok, kontaktu a mena kontaktnej osoby odberateľa, u ktorej je možné overiť si potvrdené referencie. Uchádzač musí predloženým zoznamom a predloženými referenciami preukázať, že v referenčnom období dodával tovar totožný s predmetom obstarávania v objeme minimálne 120 ton. Referencia musí byť podpísaná štatutárnym zástupcom odberateľa alebo osobou splnomocnenou na jeho zastupovanie. V prípade podpísania osobou splnomocnenou na zastupovanie, musí byť predložené splnomocnenie na zastupovanie.
V prípade, že uchádzač využije na preukázanie technickej a odbornej spôsobilosti technické a odborné kapacity inej osoby bez ohľadu na ich právny vzťah, uchádzač musí verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie technickej a odbornej v súlade s § 28 ods.2 zákona č. 25/2006 Z.z. v znení neskorších predpisov.

Primeranosť : Získať prehľad o solídnosti uchádzača na trhu s možnosťou preverenia kvality uchádzača, výška požadovaného rozpočtového nákladu nie je vyššia ako predpokladaná hodnota zákazky
Potreba : Uvedený doklad dáva možnosť preverenia uchádzača na trhu a ním poskytované dodávky tovarov a súvisiace služby
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
04/2014
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 25.04.2014 14:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 25.04.2014 14:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 29.04.2014 09:00
Miesto : Centrálna obstarávacia agentúra s.r.o., Kozmonautov 3/A, 949 01 Nitra
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Otváranie časti ponúk Kritériá vykoná komisia len vo vzťahu k ponukám, ktoré neboli vylúčené a to na mieste a v čase oznámenom uchádzačom, ktorých ponuky neboli vylúčené.

Pri otváraní časti ponúk označených ako Ostatné a Kritériá podľa ustanovenia § 43 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní nebude umožnená účasť uchádzačov, otváranie je podľa § 41 neverejné.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
Súťažné podklady budú sprístupnené všetkým záujemcom na elektronickom portáli www.evob.sk.
Súťažné podklady budú sprístupnené všetkým záujemcom odo dňa zverejnenia Výzvy vo Vestníku VO do lehoty na predkladanie ponúk, t.j. do 25.04.2014 do 14:00 hod.
Žiadosti o poskytnutie SP nie je potrebné zasielať poštou ani v elektronickej forme, postačujúce je zaregistrovať sa do systému www.evob.sk a stiahnuť si SP v elektronickej forme.
Ďalšie doplňujúce informácie technického zabezpečenia budú poskytnuté pracovníkom centra podpory - support@evob.sk na tel.: +421 376551111.
V prípade podaní vysvetlení, verejný obstarávateľ podá vysvetlenie všetkým jemu známym záujemcom a zároveň vysvetlenie umiestni na stránke www.evob.sk a na profile verejného obstarávateľa na elektronickom úložisku na portáli ÚVO.
Verejný obstarávateľ nepožaduje zábezpeku ponuky.
Verejný obstarávateľ neposkytuje preddavky ani zálohy.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
03.04.2014

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité