Oznámenie 5207 - WYS

Obsah

5207 - WYS
Vestník č. 69/2014 - 08.04.2014

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
Prešovský samosprávny kraj
IČO: 37870475
Námestie mieru 2, 08001 Prešov

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): ARR PSK, Prostějovská 117/A, 080 01 Prešov
Kontaktná osoba: Ing. Peter Lupták
Mobil: +421 915963032
Telefón: +421 517465382
Fax: +421 517465386
Email: luptak@arrpsk.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.vucpo.sk
Ďalšie informácie možno získať na inom mieste
Príloha A.I) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať ďalšie informácie
Agentúra regionálneho rozvoja PSK
IČO: 37885341
Prostějovská 117/A , 08001 Prešov

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): ARR PSK, Prostějovská 117/A, 080 01 Prešov
Kontaktná osoba: Ing. Peter Lupták
Mobil: +421 915963032
Telefón: +421 517465382
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na inom mieste
Príloha A.II) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať súťažné podklady a doplňujúce dokumenty
Agentúra regionálneho rozvoja PSK
IČO: 37885341
Prostějovská 117/A , 08001 Prešov

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): ARR PSK, Prostějovská 117/A, 080 01 Prešov
Kontaktná osoba: Ing. Peter Lupták
Mobil: +421 915963032
Telefón: +421 517465382
Email: luptak@arrpsk.sk
Ponuky budú doručené na inom mieste
Príloha A.III) Adresa a kontaktné miesto, na ktoré musia byť doručené ponuky
Agentúra regionálneho rozvoja PSK
IČO: 37885341
Prostějovská 117/A , 08001 Prešov

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): ARR PSK, Prostějovská 117/A, 080 01 Prešov
Kontaktná osoba: Ing. Peter Lupták
Mobil: +421 915963032
Telefón: +421 517465382
Email: luptak@arrpsk.sk
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
RO - Regionálny alebo miestny orgán
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. c)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Program hospodárskeho a sociálneho rozvoja Prešovského samosprávneho kraja na obdobie 2014 - 2020 – vypracovanie dokumentu
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služby číslo
27
Hlavné miesto poskytovania služieb: Prešovský samosprávny kraj, Námestie mieru 2, 080 01 Prešov
NUTS kód:
SK041
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je vypracovanie komplexného rozvojového dokumentu, ktorého názov je Program hospodárskeho a sociálneho rozvoja (PHSR) Prešovského samosprávneho kraja na obdobie 2014 - 2020.
Dokument bude vypracovaný v súlade so zákonom č. 539/2008 Z. z. o podpore regionálneho rozvoja v platnom znení a ďalšími relevantnými predpismi. Bude využitá Metodika OECD na vypracovanie programov hospodárskeho a sociálneho rozvoja VÚC. Vzhľadom na to, že vypracovaný dokument je v zmysle zákona č. 24/2006 Z. z. o posudzovaní vplyvov na životné prostredie a o zmene a doplnení niektorých zákonov predmetom posudzovania jeho vplyvu na životné prostredie (SEA), je súčasťou zákazky aj zabezpečenie náležitosti v zmysle vyššie uvedeného zákona.
Podrobný opis predmetu zákazky bude uvedený v súťažných podkladoch.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 75112100-5
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 80 000,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 16
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní). Splnenie podmienok účasti uchádzač preukáže predložením dokladov podľa § 26 ods. 2, ods. 4 a 5 zákona o verejnom obstarávaní v origináli alebo úradne overenej fotokópii. Uchádzač zapísaný do zoznamu podnikateľov, ktorý vedie Úrad pre verejné obstarávanie, preukazuje splnenie podmienky účasti podľa § 26 údajmi a dokladmi, zapísanými v zozname podnikateľov.
Splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia budú vyhodnocované v súlade s § 26 a § 128 zákona o verejnom obstarávaní v zmysle výkladového stanoviska č. 10/2013:
Podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom od 01. 07. 2013 (t.j. podnikateľ, ktorý o zapísanie do zoznamu podnikateľov požiadal po 30. 06. 2013 a ktorému Úrad pre verejné obstarávanie (ďalej len úrad") vydal výpis zo zoznamu podnikateľov vo forme elektronického odpisu) nie je povinný v procesoch verejného obstarávania predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.
Podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 30. 06. 2013 (t.j. podnikateľ, ktorý o zapísanie do zoznamu podnikateľov požiadal do 30. 06. 2013 a ktorému úrad vydal potvrdenie o zapísaní do zoznamu podnikateľov v listinnej podobe) nie je povinný v procesoch verejného obstarávania predkladať toto potvrdenie. Avšak je potrebné, aby tento podnikateľ preukázal v procesoch verejného obstarávania, že spĺňa aj podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. i) a j), príp. aj podľa písm. h) zákona o verejnom obstarávaní, ak ani tento údaj potvrdenie neobsahuje.
Splnenie týchto podmienok účasti môže podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom
obstarávaní v znení účinnom do 30. 06. 2013 preukázať tým, že v ponuke alebo v žiadosti o účasť predloží doklady na preukázanie splnenia týchto podmienok [§ 26 ods. 1 písm. i) a j), príp. aj písm. h) zákona o verejnom obstarávaní, t. j. čestné vyhlásenia podľa § 26 ods. 2 písm. g), príp. aj písm. f) tohto zákona].
Odôvodnenie: Podmienka účasti je daná zákonom o verejnom obstarávaní.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: 1. Verejný obstarávateľ požaduje predloženie vyjadrenia od banky alebo pobočky zahraničnej banky alebo zahraničnej banky (banka), v ktorej má záujemca vedený účet, o schopnosti záujemcu plniť finančné záväzky, ktoré musí obsahovať informáciu o tom, že záujemca nie je v nepovolenom debete, v prípade splácania úveru, dodržuje splátkový kalendár a, že jeho bežný účet nie je predmetom exekúcie. Toto vyjadrenie sa musí vzťahovať na obdobie predchádzajúcich troch rokov, resp. na obdobie, za ktoré sú údaje dostupné v závislosti od vzniku, alebo začatia prevádzkovania činnosti. Za predchádzajúce obdobie sa pre účely tejto zákazky považujú tri roky predchádzajúce dňu, ktorý je posledným dňom, pred dňom lehoty na predkladanie žiadosti o účasť.
K vyjadreniu banky/bánk záujemca zároveň predloží čestné vyhlásenie , že nemá vedené účty ani záväzky v inej/iných banke/ách ako tej/tých, od ktorej/ktorých predložil vyššie uvedené vyjadrenie.
2. Verejný obstarávateľ požaduje predloženie prehľadu o dosiahnutom obrate za posledné 3 hospodárske roky, t.j. za roky 2011,2012 a 2013, resp. za roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Uchádzač predloží prehľad čestným vyhlásením, v ktorom bude uvedená výška obratu za plnenia rovnakého charakteru ako predmet zákazky za príslušné hospodárske roky.
Odôvodnenie primeranosti použitia podmienok účasti:
Podmienky účasti podľa § 27 zákona verejný obstarávateľ zadefinoval striktne vo vzťahu k predmetu zákazky s cieľom dosiahnuť čestnú hospodársku súťaž medzi kvalifikovanými záujemcami. Sú primerané predmetu zákazky a ich potreba plynie z nevyhnutnosti preukázania ekonomickej stability a schopnosti bezproblémovo plniť požadovaný predmet zákazky, ako aj skutočnosti, že záujemca je po finančnej stránke spoľahlivým partnerom.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač predloží nasledovné dokumenty:
1. § 28 ods. 1 písm. a) zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky doplneným potvrdeniami o kvalite
poskytnutia služieb s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom 1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia, 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní, doplneným dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané.
2. §28 ods.1 písm. g) údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov.
Odôvodnenie primeranosti použitia podmienok účasti:
Podmienky účasti podľa § 28 zákona verejný obstarávateľ zadefinoval striktne vo vzťahu k predmetu zákazky s cieľom dosiahnuť čestnú hospodársku súťaž medzi kvalifikovanými záujemcami. Vzhľadom na charakter dokumentu, jeho zložitosť a význam musí uchádzač splnením požiadaviek preukázať potrebné primerané skúsenosti pri poskytovaní služieb rovnakého alebo podobného charakteru a zložitosti ako je predmet zákazky. Podmienky účasti sú primerané a ich potreba vyplynula z dôvodu overenia si skutočnosti, či uchádzači disponujú odbornými skúsenosťami z oblasti predmetu zákazky a sú oprávnení a schopní ho plniť/dodať.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : 1. V zozname podľa § 28 ods. 1 písm. a) podmienkou účasti je predloženie najmenej 5 poskytnutých služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, pričom zo zoznamu poskytnutých služieb aspoň 1 musí byť v hodnote minimálne 40.000,- EUR bez DPH. Zároveň aspoň 1 poskytnutá služba v zozname musí súvisieť s prípravou rozvojových dokumentov pre programové obdobie 2014 - 2020.
Za podobné zákazky poskytnutia služieb ako je predmet zákazky verejný obstarávateľ považuje hodnotiace, analytické a rozvojové štúdie, strategické, rozvojové dokumenty a všetky ostatné druhy dokumentov súvisiace so spracovaním analýz a tvorbou stratégií v oblasti regionálneho rozvoja a územného rozvoja, svojim významom zasahujúce rozsiahlejšie územie, minimálna územná úroveň NUTS III a väčšie.
2. K §28 ods.1 písm. g) verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač preukázal, že na plnenie predmetu zákazky má k dispozícii spolu minimálne 3 expertov, ktorí garantujú jeho odbornú spôsobilosť vo vzťahu k plneniu tým, že spĺňajú nasledovné požiadavky:
Kľúčový expert č.1 - projektový manažér;
- VŠ vzdelanie II. stupňa,
- aspoň 5 ročná prax v oblasti regionálneho rozvoja alebo územného rozvoja,
- aspoň 3 preukázateľné referencie dokladujúce skúsenosti s tvorbou stratégií regionálneho a územného rozvoja rozsiahlejšieho územia, minimálne úroveň NUTS III a väčšie,
- aspoň 2 preukázateľné referencie dokladujúce skúsenosti s tvorbou dokumentov súvisiacich s prípravou programového obdobia 2014-2020, preukázané životopisom.
Kľúčový expert č. 2 - expert na facilitáciu;
- VŠ vzdelanie II. stupňa,
- aspoň 5 ročná odborná prax v oblasti facilitácie,
- aspoň 3 preukázateľné referencie dokladujúce skúsenosti s tvorbou stratégií regionálneho a územného rozvoja rozsiahlejšieho územia, minimálne úroveň NUTS III a väčšie.
Kľúčový expert č. 3 expert pre vypracovanie analýz;
- VŠ vzdelanie II. stupňa,
- aspoň 5 ročná odborná prax v uvedených oblastiach,
- aspoň 3 preukázateľné referencie dokladujúce skúsenosti s tvorbou stratégií regionálneho a územného rozvoja rozsiahlejšieho územia, minimálne úroveň NUTS III a väčšie.
Uchádzač zároveň predloží čestné vyhlásenie za každého jednotlivého experta pre ktorúkoľvek časť zákazky, v ktorom bude dokladovaná pripravenosť plniť predmet zákazky vo vzťahu k preukazovanej pozícii, vzhľadom na skutočnosť, že realizáciu zákazky budú vykonávať osoby, ktoré predmetné čestné vyhlásenie predložia.
Uchádzač predloží súhlasy dotknutých osôb, expertov pre ktorúkoľvek časť zákazky so spracovaním osobných údajov v zmysle zákona č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov.
Životopis experta, ktorý musí poskytovať minimálne nasledovné informácie: meno a priezvisko experta, vzdelanie, vrátane názvu školy, názvu odboru/špecializácie, úrovne kvalifikácie (stupeň vzdelania) a roku ukončenia štúdia, pracovnú a/alebo odbornú skúsenosť a prax, vrátane názvu zamestnávateľa, pozície a roku pôsobenia v danej pozícii, zoznam relevantných odborných výkonov obsahujúci názov a sídlo organizácie, pre ktorú boli výkony realizované, stručný popis činností obsiahnutých vo výkonoch, osobu a jej kontaktné údaje, ktorá bola zodpovedná za celkové riadenie zmluvy/projektu pre ktorú boli realizované výkony.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska
kritérií uvedených nižšie (kritériá na vyhodnotenie ponúk je potrebné uviesť s ich relatívnou váhou alebo v zostupnom poradí dôležitosti, ak nemožno z preukázateľných dôvodov uviesť ich relatívnu váhu)
Časť: 1
Názov: Najnižšia cena
Váha: 80
Časť: 2
Názov: Kvalifikačné predpoklady
Váha: 20
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 28.04.2014 09:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 28.04.2014 09:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Miesto : Verejný obstarávateľ uskutoční najprv otváranie ponúk na časť "Ostatné". Následne vykoná všetky potrebné
úkony v zmysle ustanovenia § 41 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Otváranie ponúk v časti "Kritériá" uskutoční verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 41 ods. 2 a 3 zákona o verejnom obstarávaní. Otváranie ponúk časť "Ostatné" je neverejné. Otváranie časť - Kritériá sa uskutoční na adrese: ARR PSK, Prostějovská 117/A, 080 01 Prešov.
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Uchádzač môže byť zastúpený osobou oprávnenou zúčastniť sa na otváraní obálok s ponukami za uchádzača. Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba) sa preukáže na otváraní obálok s ponukami preukazom totožnosti. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže aj splnomocnením na zastupovanie.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
Ak áno, uviesť odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Regionálny operačný program, Prioritná os 4- Regenerácia sídiel- neinvestičné projekty- rozvojové dokumenty regiónov.
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
V prípade, že uchádzač využije na preukázanie finančného a ekonomického postavenia a/alebo technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti zdroje a/alebo kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah v čase podania ponuky, je uchádzač povinný verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi a/alebo kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie príslušných podmienok účasti. Túto skutočnosť preukáže uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi a/alebo kapacitami mieni preukázať svoju kapacitu alebo spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje zdroje a/alebo kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje a/alebo kapacity majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia a/alebo technickej alebo odbornej spôsobilosti musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 zákona vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje a/alebo kapacity uchádzačovi poskytnuté.
Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedčených kópií všetkých dokladov, ak nie je uvedené inak.
Splnenie podmienok účasti môže uchádzač preukázať čestným vyhlásením podľa § 32 ods. 11 zákona, pričom z
uchádzačom predloženého predmetného čestného vyhlásenia musí byť jednoznačne zrejmé, že rozsahom, obsahom aj spôsobom spĺňa všetky podmienky účasti stanovené verejným obstarávateľom v bode III.2 tohto oznámenia ku dňu predkladania žiadostí o účasť a je schopný túto skutočnosť preukázať.
V prípade, že proces verejného obstarávania nebude akceptovaný zo strany poskytovateľa finančných prostriedkov, verejný obstarávateľ neuzatvorí zmluvu s úspešným uchádzačom.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
04.04.2014

Redakčné opravy

6878 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 82/2014
V oznámení 05207-WYS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Prešovský samosprávny kraj, Námestie mieru 2, 080 01 Prešov zverejnenom vo VVO č. 069/2014 zo dňa 08.04.2014 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom Namiesto: 28.04.2014 09:00 Viď: 02.05.2014 09:00 IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 28.04.2014 09:00 Viď: 02.05.2014 09:00

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité