Oznámenie 5209 - WYS

Obsah

5209 - WYS
Vestník č. 69/2014 - 08.04.2014

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
Slovenská zdravotnícka univerzita v Bratislave
IČO: 00165361
Limbová 12, 83303 Bratislava-Nové Mesto

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Slovenská zdravotnícka univerzita Limbová 12 Bratislava
Kontaktná osoba: Alžbeta Petrželová
Telefón: +421 259370671
Fax: +421 259370275
Email: alzbeta.petrzelova@szu.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.szu.sk
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
OP - Organizácia riadená verejným právom
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. d)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Pranie, čistenie a žehlenie neinfekčnej bielizne a pracovných odevov
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služby číslo
27
Hlavné miesto poskytovania služieb: Odber špinavej bielizne a prevzatie čistej bielizne sa bude uskutočňovať na pracoviskách SZU:
- SZU Bratislava, Limbová 12, 833 03 Bratislava 37
- ÚVZ SZU Modra - Harmónia 3019, Modra
- Polyfunkčný objekt SZU Banská Bystrica, Bernolákova ulica
NUTS kód:
SK
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je dodávka služieb - chemické čistenie, pranie, oprava a žehlenie neinfekčnej bielizne, textílií a pracovných odevov.
Verejný obstarávateľ požaduje ponuku uchádzača na celý predmet zákazky.
Predmet zákazky nie je možné rozdeliť.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 98000000-3
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Bližší rozpis jednotlivých druhov bielizne je súčasťou súťažných podkladov.
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 45 000,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 36
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Vyžaduje sa splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 26 ods.1,písm. a/ až h/ zákona č.25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov /ďalej len zákon č.25/2006 o verejnom obstarávaní v platnom znení/
Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti podľa § 26 ods.2 písm. a/ až g/ v primeranom rozsahu, zákona č.25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení.
Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne overených kópií dokladov.
V prípade predloženia čestných vyhlásení bude verejny obstarávateľ postupovať podľa § 44 ods.1 zákona č.25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Vyžaduje sa preukázanie finančného a ekonomického postavenia uchádzača podľa § 27 ods.1 písm. a/ až d/ v primeranom rozsahu zákona č.25/2006 Z.z o verejnom obstarávaní v platnom znení.
Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne overených kópií dokladov.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač v ponuke predloží doklady, ktorými preukazuje technickú alebo odbornú spôsobilosť podľa § 28 ods.1 písm. a/d/j/ a ods.2 v primeranom rozsahu. Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne overených kópií dokladov, v ktorých budú uvedené informácie, ktorými uchádzač preukáže splnenie minimálne požadovanej úrovne štandardu technickej alebo odbornej spôsobilosti.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
SZU-VO-003/2014
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 28.04.2014 10:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 28.04.2014 10:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 28.04.2014 13:00
Miesto : Slovenská zdravotnícka univerzita, Limbová 12, 833 03 Bratislava 37
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje výlučne v slovenskom jazyku písomne prostredníctvom pošty a elektronicky prostredníctvom e-mailu. Uvedená informácia sa vzťahuje aj na súťažné podklady.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
04.04.2014

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité