V oznámení 05210-WYS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Revúca, Námestie slobody 13/17, 050 80 Revúca zverejnenom vo VVO č. 069/2014 zo dňa 08.04.2014 boli nesprávne zverejnené údaje
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
Namiesto:
1. Doklady, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti v tomto verejnom obstarávaní musia byť platné a musia obsahovať pravdivé a neskreslené informácie. Uchádzač, ktorý požadované doklady nepredloží v plnom rozsahu požadovanom verejným obstarávateľom alebo predloží neplatný/é doklad/y, alebo predloží nepravdivé a skreslené informácie, bude z tohto postupu verejného obstarávania vylúčený. Verejný obstarávateľ uzná rovnocenné potvrdenie vydané príslušným úradom iného členského štátu EÚ, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti v tomto postupe verejného obstarávania. Verejný obstarávateľ príjme aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom.
2. Spôsob vyžiadania a poskytnutia súťažných podkladov:
2.1. Záujemca zadá do internetového vyhľadávača elektronickú adresu www.ezakazky.sk/revuca.
2.2. Klikne na názov zákazky - Zavedenie inovatívnej technológie na výrobu jednorazových instantných nápojov.
2.3. Klikne na Žiadosť o účasť.
2.4. Prihlási sa do systému nasledovným spôsobom:
a) ak už záujemca má v systéme zriadené konto prihlási sa priamo svojimi, už poskytnutými prihlasovacími údajmi (v prípade zabudnutých prihlasovacích údajov zvolí možnosť zaslania prihlasovacích údajov elektronicky na elektronickú adresu;
b) ak ešte záujemca nemá zriadené konto v systéme, klikne na Registrácia a postupuje podľa pokynov uvedených pre registráciu v systéme priamo na internetovej stránke www.ezakazky.sk.
2.5. Po prihlásení (priamom, alebo po registrácii) si záujemca vygeneruje príslušnú žiadosť o účasť vo formáte PDF s časovou pečiatkou, ktorá sa zobrazí v záložke Dokumenty.
2.6. Vygenerovanú žiadosť o súťažné podklady záujemca vytlačí, potvrdí štatutárnym zástupcom záujemcu, alebo
štatutárnym zástupcom záujemcu poverenou osobou spôsobom, ktorý má záujemca uvedený ako
konanie menom záujemcu v oficiálnych dokumentoch (podpis/podpisy alebo podpis/podpisy a odtlačok pečiatky)
a doručí osobne
( v pracovných dňoch, alebo sprostredkovane (poštou, kuriérom a pod.) v písomnej listinnej podobe na adresu kontaktného miesta určeného verejným obstarávateľom, ktorou je TAYLLOR & COX Slovensko, a. s., Lazaretská 23, 811 09 Bratislava, Slovensko v lehote určenej verejným obstarávateľom na prijímanie žiadostí o súťažné podklady v tejto výzve na predkladanie ponúk, t. j. najneskôr do 28.04.2014 do 09:00 hod.
2.7. Na základe doručenej žiadosti o súťažné podklady spôsobom určeným verejným obstarávateľom a na doručovaciu adresu určenú verejným obstarávateľom v bode 2.6. tejto časti výzvy na predkladanie ponúk budú záujemcovi sprístupnené súťažné podklady a všetky ďalšie dokumenty s súvisiace so súťažnými podkladmi a určené verejným obstarávateľom pre vypracovanie ponuky v elektronickom systéme na elektronickej adrese ezakazky.sk/revuca.
3. Verejný obstarávateľ uzatvorí zmluvu na základe výsledku tohto postupu zadávania zákazky podľa § 100 ods. 7 písm. c) zákona o verejnom obstarávaní s ktorýmkoľvek uchádzačom, ktorý splní podmienky účasti, umiestni sa na niektorom z prvých troch miest v poradí uchádzačov a jeho ponuka nebude obsahovať hodnotu plnenia o viac než 20 %, než bude hodnota plnenia uchádzača, ktorý sa umiestni ako prvý v poradí. Verejný obstarávateľ písomne vyzve uchádzača na uzavretie zmluvy. poskytnutí služieb. V prípade, vyzvaný uchádzač odmietne uzavrieť zmluvu o poskytnutí služieb, verejný obstarávateľ bude postupovať podľa § 45 ods. 9 zákona o verejnom obstarávaní.
4. Podrobnosti o uskutočnení elektronickej aukcie sú uvedené v súťažných podkladoch v súlade s povinnosťami verejného obstarávateľa určenými zákonom o verejnom obstarávaní a budú podrobne špecifikované vo výzve na účasť v elektronickej aukcii podľa § 43 ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní.
5. Verejný obstarávateľ zruší túto verejnú súťaž v prípade, ak nastane niektorá z podmienok uvedených v § 46 ods. 1 alebo 2 zákona o verejnom obstarávaní.
6. Ak v tomto postupe zadávania zákazky nebude predložená ani jedna ponuka alebo ani jedna z predložených ponúk nebude vyhovovať požiadavkám určeným verejným obstarávateľom na predmet zákazky, bude verejný obstarávateľ postupovať podľa § 101 ods. 1, písm. b) zákona o verejnom obstarávaní.
7. Verejný obstarávateľ bude komunikovať v tomto verejnom obstarávaní iba v štátnom, t. j. slovenskom jazyku.
8. Ďalšie postupy, lehoty, povinnosti a informácie, týkajúce sa tohto verejného obstarávania, ktoré nie sú
opísané alebo špecifikované v tejto výzve na predkladanie ponúk a v súťažných podkladoch, sa v tomto verejnom obstarávaní riadia príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní.
10. Verejný obstarávateľ bude považovať ponuku uchádzača, ktorej celková cena za poskytnutie predmetu zákazky
prevýši finančný limit určený predpokladanou hodnotou zákazky, za ponuku, ktorá obsahuje zjavne nevýhodné
podmienky pre verejného obstarávateľa a teda za ponuku neregulárnu.
11. Toto verejné obstarávanie podlieha administratívnej kontrole uskutočnenej poskytovateľom nenávratného
finančného príspevku (ďalej len "NFP") verejnému obstarávateľovi. Zmluva s úspešným uchádzačom bude podpísaná iba v prípade kladného výsledku predmetnej administratívnej kontroly, tzn. iba v prípade doručenia Záznamu z administratívnej kontroly verejného obstarávania pred podpisom zmluvy, ktorým poskytovateľ NFP deklaruje, že prijímateľ môže pristúpiť k podpísaniu zmluvy s úspešným uchádzačom.
12. Úspešný uchádzač je povinný strpieť výkon kontroly/auditu/overovania súvisiaceho s poskytnutými službami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti zmluvy o poskytnutí NFP, a to oprávnenými osobami v zmysle všeobecných zmluvných podmienok zmluvy o poskytnutí NFP a poskytnúť im všetku požadovanú súčinnosť.
Viď:
1. Doklady, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti v tomto verejnom obstarávaní musia byť platné a musia obsahovať pravdivé a neskreslené informácie. Uchádzač, ktorý požadované doklady nepredloží v plnom rozsahu požadovanom verejným obstarávateľom alebo predloží neplatný/é doklad/y, alebo predloží nepravdivé a skreslené informácie, bude z tohto postupu verejného obstarávania vylúčený. Verejný obstarávateľ uzná rovnocenné potvrdenie vydané príslušným úradom iného členského štátu EÚ, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti v tomto postupe verejného obstarávania. Verejný obstarávateľ príjme aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom.
2. Spôsob vyžiadania a poskytnutia súťažných podkladov:
2.1. Záujemca zadá do internetového vyhľadávača elektronickú adresu www.ezakazky.sk/revuca.
2.2. Klikne na názov zákazky - Vzdelávacie aktivity pre projekt s názvom "Akadémia tretieho veku Revúca".
2.3. Klikne na Žiadosť o účasť.
2.4. Prihlási sa do systému nasledovným spôsobom:
a) ak už záujemca má v systéme zriadené konto prihlási sa priamo svojimi, už poskytnutými prihlasovacími údajmi (v prípade zabudnutých prihlasovacích údajov zvolí možnosť zaslania prihlasovacích údajov elektronicky na elektronickú adresu;
b) ak ešte záujemca nemá zriadené konto v systéme, klikne na Registrácia a postupuje podľa pokynov uvedených pre registráciu v systéme priamo na internetovej stránke www.ezakazky.sk.
2.5. Po prihlásení (priamom, alebo po registrácii) si záujemca vygeneruje príslušnú žiadosť o účasť vo formáte PDF s časovou pečiatkou, ktorá sa zobrazí v záložke Dokumenty.
2.6. Vygenerovanú žiadosť o súťažné podklady záujemca vytlačí, potvrdí štatutárnym zástupcom záujemcu, alebo
štatutárnym zástupcom záujemcu poverenou osobou spôsobom, ktorý má záujemca uvedený ako
konanie menom záujemcu v oficiálnych dokumentoch (podpis/podpisy alebo podpis/podpisy a odtlačok pečiatky)
a doručí osobne
( v pracovných dňoch, alebo sprostredkovane (poštou, kuriérom a pod.) v písomnej listinnej podobe na adresu kontaktného miesta určeného verejným obstarávateľom, ktorou je TAYLLOR & COX Slovensko, a. s., Lazaretská 23, 811 09 Bratislava, Slovensko v lehote určenej verejným obstarávateľom na prijímanie žiadostí o súťažné podklady v tejto výzve na predkladanie ponúk, t. j. najneskôr do 02.05.2014 do 09:00 hod.
2.7. Na základe doručenej žiadosti o súťažné podklady spôsobom určeným verejným obstarávateľom a na doručovaciu adresu určenú verejným obstarávateľom v bode 2.6. tejto časti výzvy na predkladanie ponúk budú záujemcovi sprístupnené súťažné podklady a všetky ďalšie dokumenty s súvisiace so súťažnými podkladmi a určené verejným obstarávateľom pre vypracovanie ponuky v elektronickom systéme na elektronickej adrese ezakazky.sk/revuca.
3. Verejný obstarávateľ uzatvorí zmluvu na základe výsledku tohto postupu zadávania zákazky podľa § 100 ods. 7 písm. c) zákona o verejnom obstarávaní s ktorýmkoľvek uchádzačom, ktorý splní podmienky účasti, umiestni sa na niektorom z prvých troch miest v poradí uchádzačov a jeho ponuka nebude obsahovať hodnotu plnenia o viac než 20 %, než bude hodnota plnenia uchádzača, ktorý sa umiestni ako prvý v poradí. Verejný obstarávateľ písomne vyzve uchádzača na uzavretie zmluvy. poskytnutí služieb. V prípade, vyzvaný uchádzač odmietne uzavrieť zmluvu o poskytnutí služieb, verejný obstarávateľ bude postupovať podľa § 45 ods. 9 zákona o verejnom obstarávaní.
4. Podrobnosti o uskutočnení elektronickej aukcie sú uvedené v súťažných podkladoch v súlade s povinnosťami verejného obstarávateľa určenými zákonom o verejnom obstarávaní a budú podrobne špecifikované vo výzve na účasť v elektronickej aukcii podľa § 43 ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní.
5. Verejný obstarávateľ zruší túto verejnú súťaž v prípade, ak nastane niektorá z podmienok uvedených v § 46 ods. 1 alebo 2 zákona o verejnom obstarávaní.
6. Ak v tomto postupe zadávania zákazky nebude predložená ani jedna ponuka alebo ani jedna z predložených ponúk nebude vyhovovať požiadavkám určeným verejným obstarávateľom na predmet zákazky, bude verejný obstarávateľ postupovať podľa § 101 ods. 1, písm. b) zákona o verejnom obstarávaní.
7. Verejný obstarávateľ bude komunikovať v tomto verejnom obstarávaní iba v štátnom, t. j. slovenskom jazyku.
8. Ďalšie postupy, lehoty, povinnosti a informácie, týkajúce sa tohto verejného obstarávania, ktoré nie sú
opísané alebo špecifikované v tejto výzve na predkladanie ponúk a v súťažných podkladoch, sa v tomto verejnom obstarávaní riadia príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní.
10. Verejný obstarávateľ bude považovať ponuku uchádzača, ktorej celková cena za poskytnutie predmetu zákazky
prevýši finančný limit určený predpokladanou hodnotou zákazky, za ponuku, ktorá obsahuje zjavne nevýhodné
podmienky pre verejného obstarávateľa a teda za ponuku neregulárnu.
11. Toto verejné obstarávanie podlieha administratívnej kontrole uskutočnenej poskytovateľom nenávratného
finančného príspevku (ďalej len "NFP") verejnému obstarávateľovi. Zmluva s úspešným uchádzačom bude podpísaná iba v prípade kladného výsledku predmetnej administratívnej kontroly, tzn. iba v prípade doručenia Záznamu z administratívnej kontroly verejného obstarávania pred podpisom zmluvy, ktorým poskytovateľ NFP deklaruje, že prijímateľ môže pristúpiť k podpísaniu zmluvy s úspešným uchádzačom.
12. Úspešný uchádzač je povinný strpieť výkon kontroly/auditu/overovania súvisiaceho s poskytnutými službami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti zmluvy o poskytnutí NFP, a to oprávnenými osobami v zmysle všeobecných zmluvných podmienok zmluvy o poskytnutí NFP a poskytnúť im všetku požadovanú súčinnosť.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
bod 3.1.4
Namiesto:
overiteľné skúsenosti s projektmi, resp. zákazkami s rovnakým alebo obdobným predmetom ako je predmet zákazky zoznamom realizovaných zákaziek, resp. poskytnutých služieb v rámci uskutočnených projektov a minimálne piatimi potvrdeniami odberateľov, resp. realizátorov projektov o uspokojivom poskytnutí služby, v ktorom musí byť uvedený vždy názov zákazky (projektu), názov a sídlo odberateľa (realizátora projektu), obdobie trvania zákazky (projektu) a poskytnutá služba.
Viď:
preukázanie minimálne piatich praktických skúsenosti s projektmi, resp. zákazkami s rovnakým alebo obdobným
predmetom ako je predmet v oblasti odborného riadenia projektov zoznamom realizovaných zákaziek (projektov), resp. poskytnutých služieb, v ktorom musí byť uvedený vždy názov zákazky (projektu), názov a sídlo odberateľa (realizátora projektu), obdobie trvania zákazky (projektu), poskytnutá služba a kontaktné údaje osoby, u ktorej je možné informácie poskytnuté uchádzačom overiť.
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Namiesto: 28.04.2014 09:00
Viď: 02.05.2014 09:00
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Namiesto: 28.04.2014 09:00
Viď: 02.05.2014 09:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Namiesto: 28.04.2014 09:15
Viď: 02.05.2014 09:15
Na fungovanie webovej stránky používame nevyhnutné cookies ktoré nám umožňujú realizovať základné funkcionality. Môžete ich zakázať zmenou nastavení vášho internetového prehliadača, čo však môže ovplyvniť fungovanie webu. Radi by sme tiež využívali dobrovoľné cookies, ktoré nám pomôžu zlepšiť fungovanie našej webovej stránky. Pre ich povolenie, prosím, odkliknite súhlas.