Oznámenie 5211 - WYS

Obsah

5211 - WYS
Vestník č. 69/2014 - 08.04.2014

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
Mesto Vranov nad Topľou
IČO: 00332933
Dr. C. Daxnera 87/1, 09316 Vranov nad Topľou

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Mestský úrad , Dr. C. Daxnera 87/1, Vranov nad Topľou, Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Andrej Krišanda
Mobil: +421 000000000
Telefón: +421 574422551
Fax: +421 574422929
Email: mesto@vranov.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.vranov.sk
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/6463
Ďalšie informácie možno získať na inom mieste
Príloha A.I) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať ďalšie informácie
EVMI, s.r.o.
IČO: 46702130
Varín 1197 , 01303 Varín

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): eBIZ Corp s.r.o., Líščie údolie 5,841 04 Bratislava, Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. René Bábela
Mobil: +421 905472006
Telefón: +421 000000000
Fax: +421 000000000
Email: obstaravatel@gmail.com
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na inom mieste
Príloha A.II) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať súťažné podklady a doplňujúce dokumenty
EVMI, s.r.o.
IČO: 46702130
Varín 1197 , 01303 Varín

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): eBIZ Corp s.r.o., Líščie údolie 5, 841 04 Bratislava, Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. René Bábela
Mobil: +421 905472006
Telefón: +421 000000000
Fax: +421 000000000
Email: obstaravatel@gmail.com
Ponuky budú doručené na inom mieste
Príloha A.III) Adresa a kontaktné miesto, na ktoré musia byť doručené ponuky
EVMI, s.r.o.
IČO: 46702130
Varín 1197 , 01303 Varín

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): eBIZ Corp s.r.o., Líščie údolie 5, 841 04 Bratislava, Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. René Bábela
Mobil: +421 905472006
Telefón: +421 000000000
Fax: +421 000000000
Email: obstaravatel@gmail.com
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
RO - Regionálny alebo miestny orgán
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. b)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Vzdelávacie aktivity pre projekt s názvom „Akadémia tretieho veku Vranov nad Topľou“.
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služby číslo
24
Hlavné miesto poskytovania služieb: Mesto Vranov nad Topľou, Slovensko. Priestory na vzdelávanie určené verejným obstarávateľom, v ktorých sa vzdelávacie služby, ktoré sú predmetom tejto zákazky, fyzicky vykonajú.
NUTS kód:
SK041
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je zabezpečenie poskytnutia profesionálnych vzdelávacích aktivít pre seniorov odbornými lektormi
podľa požiadaviek verejného obstarávateľa v oblastiach informačných a komunikačných technológií, jazykového vzdelávania v anglickom jazyku, rozvoja kľúčových kompetencií, získania právneho minima a zvládania stresu v edukačnom procese formou prípravy a realizácie projektu vzdelávania v súčinnosti s verejným obstarávateľom vrátane jeho odborného riadenia.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 80400000-8
Doplnkový slovník: DA17-2, EA05-7, EA11-5
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 80580000-3, 80533000-9, 80533100-0, 80510000-2, 79140000-7, 80570000-0
Doplnkový slovník: EA05-7 , FA01-6 , JA04-0 , EA11-5 , FA01-6 , DA34-3 , FA01-6
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Vzdelávací projekt musí byť realizovaný ako päť vzdelávacích aktivít (školení) v nasledovnom rozsahu:
1. Školenie: Informačné a komunikačné technológie pre seniorov; školenie bude prebiehať v 2 skupinách po 10 osôb s počtom 56 hodín školenia pre jednu osobu.
2. Školenie: Anglický jazyk; školenie bude prebiehať v 2 skupinách po 10 osôb s počtom 48 hodín školenia pre jednu osobu.
3. Školenie: Kľúčové kompetencie seniora; školenie bude prebiehať v 2 skupinách po 10 osôb s počtom 48 hodín školenia pre jednu osobu.
4. Školenie: Právne minimum pre seniorov; školenie bude prebiehať v 6 skupinách po 10 osôb s počtom 16 hodín školenia pre jednu osobu.
5. Školenie: Zvládanie stresu v edukačnom procese; školenie bude prebiehať v 2 skupinách po 10 osôb s počtom 30 hodín školenia pre jednu osobu.
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 45 106,6800 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 11
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní, a ich splnenie preukáže dokladmi podľa § 26 ods.2., t.j. že:
a) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskej únie, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, čo uchádzač preukáže výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace,
b) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého
skutková podstata súvisí s podnikaním, čo uchádzač preukáže výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace,
c) nebol naňho vyhlásený konkurz, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre
nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku, čo uchádzač preukáže potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace,
d) nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné
dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia, čo uchádzač preukáže potvrdením Sociálnej poisťovne a zdravotnej poisťovne nie starším ako tri mesiace,
e) nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia, čo uchádzač preukáže potvrdením
miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace,
f) je oprávnený poskytovať služby vo vzťahu aspoň k jednému predmetu zákazky, na ktorú predkladá uchádzač ponuku, čo uchádzač preukáže dokladom o oprávnení poskytovať službu, ktorá je predmetom zadávanej zákazky,
g) nebolo mu v predchádzajúcich troch rokoch preukázané závažné porušenie odborných povinností, ktoré dokáže
verejný obstarávateľ preukázať; uchádzač túto podmienku účasti nepreukazuje;
Podľa § 26 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní sa za závažné porušenie odborných povinností na účely tohto zákona rozumie najmä účasť na dohode obmedzujúcej súťaž vo verejnom obstarávaní podľa § 4 ods. 3 písm. f) zákona č. 136/2001 Z. z. o ochrane hospodárskej súťaže a o zmene a doplnení zákona Slovenskej národnej rady č. 347/1990 Zb. o organizácii ministerstiev a ostatných ústredných orgánov štátnej správy Slovenskej republiky v znení neskorších predpisov v znení zákona č. 465/2002 Z. z., t. j. porušenie zákazu dohody obmedzujúcej súťaž, ktorá obsahuje znaky koluzívneho správania, v ktorého dôsledku podnikatelia koordinujú svoje správanie, najmä v procese verejného obstarávania, porušenie zákazu nelegálneho zamestnávania, za ktoré bola právoplatne uložená pokuta, a iné hrubé porušenie práva alebo hrubé porušenie zmluvných povinností, ktoré možno preukázať konečným rozhodnutím príslušného orgánu verejnej moci. Určená lehota prechádzajúcich troch rokov plynie odo dňa, kedy sa rozhodnutie stane konečným.
Podľa § 26 ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní sa konečným rozhodnutím príslušného orgánu verejnej moci pre účely zákona o verejnom obstarávaní rozumie:
a) právoplatné rozhodnutie príslušného správneho orgánu, proti ktorému nie je možné podať žalobu,
b) právoplatné rozhodnutie príslušného správneho orgánu, proti ktorému nebola podaná žaloba,
c) právoplatné rozhodnutie súdu, ktorým bola žaloba proti rozhodnutiu alebo postupu správneho orgánu zamietnutá alebo konanie zastavené alebo
d) iný právoplatný rozsudok súdu.
Podľa § 26 ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní určenú podmienku účasti spĺňa aj ten, komu nebola uložená pokuta alebo mu bola uložená znížená pokuta podľa osobitného predpisu, ktorým je zákon č. 136/2001 Z. z. v znení neskorších predpisov.
h) nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní alebo nie je osobou,
1. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je alebo v čase, keď prebiehalo verejné obstarávanie vo vzťahu ku ktorému bol právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, bola
2a. spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou osoby, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2b. právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo
verejnom obstarávaní, 3. ktorá sa stala právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, čo uchádzač preukáže čestným vyhlásením.
i) nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia odmeny alebo odplaty zo zmluvy s osobou, ktorá je alebo bola subdodávateľom vo vzťahu k zákazke, zadanej podľa tohto zákona, ktorá sa vymáha výkonom rozhodnutia, čo uchádzač preukáže čestným vyhlásením,
j) nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia mzdy, platu alebo inej odmeny za prácu, náhrady mzdy alebo odstupného, na ktorých vyplatenie má zamestnanec nárok, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia, čo uchádzač preukáže čestným vyhlásením.
Ak uchádzač nemá sídlo v Slovenskej republike a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z dokladov podľa § 26 ods. 2
zákona o verejnom obstarávaní alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine jeho sídla.
Ak má uchádzač sídlo v členskom štáte inom ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača.
Zapísanie v zozname podnikateľov, ktorý vedie Úrad pre verejné obstarávanie (ďalej len "úrad"), oprávňuje podnikateľa preukázať vo verejnom obstarávaní splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní potvrdením Úradu pre verejné obstarávanie podľa § 128 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní.
Pri preukazovaní splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia sa uchádzačom odporúča postupovať v súlade s výkladovým stanoviskom úradu č. 10/2013, t.j.: Uchádzač zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom od 01. 07. 2013 (t. j. uchádzač, ktorý o zapísanie do zoznamu podnikateľov požiadal po 30. 06. 2013 a ktorému úrad vydal výpis zo zoznamu podnikateľov vo forme elektronického odpisu nie je povinný v procesoch verejného obstarávania predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.
Uchádzač zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 30. 06. 2013 (t.j. uchádzač, ktorý o zapísanie do zoznamu podnikateľov požiadal do 30. 06. 2013 a ktorému úrad vydal potvrdenie o zapísaní do zoznamu podnikateľov v listinnej podobe) nie je povinný v procesoch verejného obstarávania predkladať toto potvrdenie. Takýto uchádzač však musí preukázať splnenie aj podmienok účasti podľa § 26 ods. 1 písm. i) a j), príp. aj podľa písm. h) zákona o verejnom obstarávaní, ak ani tento údaj potvrdenie neobsahuje.
Splnenie týchto podmienok účasti môže podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom
obstarávaní v znení účinnom do 30. 06. 2013 preukázať tým, že v ponuke predloží doklady na preukázanie splnenia
týchto podmienok [§ 26 ods. 1 písm. i) a j), príp. aj písm. h) zákona o verejnom obstarávaní, t. j. čestné vyhlásenia podľa § 26 ods. 2 písm. g), príp. aj písm. f) zákona o verejnom obstarávaní].
Ak podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 30. 06. 2013 opomenie v ponuke predložiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti podľa § 26 ods. 1 písm. i) a j), príp. aj písm. h) zákona o verejnom obstarávaní, t. j. čestné vyhlásenia podľa § 26 ods. 2 písm. g), príp. písm. f) zákona o verejnom obstarávaní, verejný obstarávateľ ho písomne požiada o doplnenie týchto dokladov. Uchádzač môže doplniť doklady jedným z nasledovných spôsobov: a) doplnením dokladov prostredníctvom oznámenia o zmene údajov, ktorého vzor úrad zverejňuje na svojom webovom sídle, s priložením dokladov podľa § 26 ods. 2 písm. g), príp. aj písm. f) zákona o verejnom obstarávaní; b) predložením dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti podľa § 26 ods. 1 písm. i) a j), príp. aj písm. h) zákona o verejnom obstarávaní, t. j. čestných vyhlásení podľa § 26 ods. 2 písm. g), príp. aj písm. f) zákona o verejnom obstarávaní priamo verejnému obstarávateľovi.
Ak uchádzač nemá sídlo v Slovenskej republike a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z požadovaných dokladov alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine jeho sídla.
Ak má uchádzač sídlo v členskom štáte inom ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača.
Doklady, ktorými uchádzač preukazuje osobné postavenie, vyhotovené v inom ako štátnom jazyku, t. j. v slovenskom jazyku, musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené do štátneho jazyka, t. j. do slovenského jazyka, okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad v štátnom jazyku.
Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
Splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača podľa § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom.
Odôvodnenie podmienok účasti podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: Podmienky sú taxatívne určené
zákonom o verejnom obstarávaní.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia nasledovne:
1. Podľa § 27 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní vyjadrením banky alebo pobočky zahraničnej banky,
ktorým môže byť prísľub banky alebo pobočky zahraničnej banky o poskytnutí úveru.
Odôvodnenie potreby a primeranosti určenej podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní:
určená podmienka účasti je alternatívne vymedzená zákonom o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ určenou podmienkou účasti overuje schopnosť uchádzača plniť si svoje záväzky v nadväznosti na vytvorenie podmienok pre bezproblémové plnenie predmetu zákazky vo vzťahu k podmienkam jej financovania.
2. Podľa § 27 ods 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní prehľadom o celkovom obrate alebo prehľadom o
dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, najviac za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú
dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.
Odôvodnenie potreby a primeranosti určenej podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní:
určená podmienka účasti je alternatívne vymedzená zákonom o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ určenou podmienkou účasti overuje skúsenosti uchádzača s financovaním poskytovania služieb v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, vzhľadom na určené podmienky financovania predmetu zákazky.
Uchádzač, ktorého tvorí skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti, ktoré sa týkajú finančného a
ekonomického postavenia za všetkých členov skupiny spoločne. Skupina dodávateľov môže využiť finančné zdroje
účastníkov skupiny dodávateľov alebo iných osôb podľa § 27 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.
V prípade, že finančné podklady uchádzača boli realizované v inej mene ako euro, údaje v uvedených potvrdeniach je potrebné prepočítať priemerným ročným kurzom vyhláseným NBS (Národná banka Slovenska) alebo ECB (Európska centrálna banka).
Doklady, ktorými uchádzač preukazuje finančné a ekonomické postavenie, vyhotovené v inom ako štátnom jazyku, t. j. v slovenskom jazyku, musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené do štátneho jazyka, t. j. do slovenského jazyka, okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad v štátnom jazyku.
Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač preukázal finančné a ekonomické postavenie zdrojmi inej osoby a počas trvania zmluvy dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
Splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača podľa § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Podľa § 27 ods.1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní uchádzač predloží:
1. 1. Podľa § 27 ods.1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní uchádzač predloží:
Vyjadrenie banky/bánk alebo pobočky zahraničnej banky/bánk (bánk v prípade, že uchádzač má vedené podnikateľské účty vo viacerých bankách), že uchádzač nie je v nepovolenom debete, a že si plní voči banke/bankám alebo pobočke/pobočkám všetky záväzky, ktoré vyplývajú zo zriadenia účtu, prípadne z plnenia si záväzkov vyplývajúcich z úverových vzťahov. Súčasne uchádzač k predloženému vyjadreniu banky/bánk predloží aj čestné vyhlásenie svojho štatutárneho orgánu, že nemá zriadený účet/účty v inej banke/bankách ako v tých, od ktorých predložil požadované vyjadrenie. Verejný obstarávateľ neumožňuje nahradiť požadované potvrdenie, resp. potvrdenia príslušnej banky/bánk alebo pobočky/pobočiek výpisom z účtu uchádzača v príslušnej banke/bankách alebo pobočke/pobočkách.
1.2. Podľa § 27 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní uchádzač preukáže obrat za posledné tri hospodárske roky ( 2011, 2012,2013 ), resp. roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začiatku prevádzkovania činnosti, pričom tento obrat musí byť preukázaný v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka a musí byť preukázaný v minimálnej výške 45000,00 EUR, pričom za oblasť, ktorej sa predmet zákazky týka, považuje verejný obstarávateľ poskytnutie vzdelávacích služieb pre dospelých. Uchádzač predloží čestné vyhlásenie, podpísané osobou oprávnenou konať v jeho mene uchádzača, o obrate z dodania služieb, ktorých sa predmet zákazky týka, za tri posledné hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Na účely tohto verejného obstarávania sa obratom rozumie obrat podľa § 4 ods. 7 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty (ďalej len " zákon o DPH") , t. j. výnosy (príjmy) bez dane z dodávaných služieb v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka v tuzemsku, okrem výnosov (príjmov) zo služieb, ktoré sú oslobodené od dane podľa § 31 až § 33 zákona o DPH.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti týkajúcich sa technickej alebo odbornej spôsobilosti nasledovne:
1. Podľa § 28 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní zoznamom poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom:
1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dokladom je referencia,
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich dodaní, doplneným dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané.
Odôvodnenie potreby a primeranosti určenej podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní:
verejný obstarávateľ prostredníctvom určenej podmienky účasti alternatívne vymedzenej zákonom o verejnom
obstarávaní overuje minimálny rozsah predchádzajúcich minimálnych skúseností uchádzača s dodaním predmetu
zákazky rovnakého alebo obdobného ako je predmet zákazky a zároveň overuje skúsenosti uchádzača, a tým jeho
predpoklady, pre zabezpečenie plynulej dodávky požadovaného rozsahu predmetu zákazky pri realizácii zmluvy.
2. Podľa § 28 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní opisom opatrení použitých uchádzačom na zabezpečenie kvality, čo preukáže podľa § 29 zákona o verejnom obstarávaní.
Odôvodnenie potreby a primeranosti určenej podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní:
Alternatívne vymedzenú podmienku účasti zákonom o verejnom obstarávaní verejný obstarávateľ určil s cieľom
zabezpečenia kvality poskytovania požadovaných profesionálnych vzdelávacích služieb a zabezpečenie kvality a stability procesov uchádzača ich riadením a neustálym zlepšovaním, aby bol schopný uspokojiť potreby verejného obstarávateľa za primeranú cenu.
3. Podľa § 28 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej
kvalifikácii osôb zodpovedných za poskytovanie služieb.
Odôvodnenie potreby a primeranosti určenej podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní:
Alternatívne vymedzenú podmienku účasti zákonom o verejnom obstarávaní verejný obstarávateľ určil s cieľom
zabezpečiť odbornosti a profesionality pri poskytovaní požadovaných vzdelávacích služieb zodpovednými osobami a odborného a kvalifikovaného riadenia realizácie projektu poskytovania profesionálnych vzdelávacích služieb.
Uchádzač môže na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukáže uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú budú kapacity uchádzačovi poskytnuté.
Doklady, ktorými uchádzač preukazuje technickú alebo odbornú spôsobilosť, vyhotovené v inom ako štátnom jazyku, t.j. v slovenskom jazyku, musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené do štátneho jazyka, t.j. do slovenského jazyka, okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad v štátnom jazyku.
V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, verejný obstarávateľ
požaduje preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti uchádzača za všetkých členov skupiny spoločne. Skupina dodávateľov môže využiť technické a odborné kapacity účastníkov skupiny dodávateľov alebo iných osôb podľa § 28 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.
Splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača podľa § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : 1. Podmienky účasti podľa § 28 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom
obstarávaní uchádzač preukáže zoznamom poskytnutých služieb (zmlúv), ktorým preukáže uskutočnenie minimálne 5 rovnakých, alebo obdobných zákaziek ako je požadovaný predmet zákazky, týkajúcich sa poskytnutia služieb rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky v období predchádzajúcich troch rokov (2011,2012,2013), pričom za rovnakú, alebo obdobnú oblasť ako je predmet zákazky považuje verejný obstarávateľ poskytnutie vzdelávacích služieb pre dospelých. Ak bol odberateľ verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ dokladom je referencia podľa § 9a zákona o verejnom obstarávaní.
Ak bol odberateľom iný subjekt ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ, pri každej preukazovanej zákazke (zmluve) v zozname poskytnutých služieb (zmlúv) musí byť uvedená adresa a obchodné meno odberateľa, opis predmetu plnenia zmluvy, z ktorého musí vyplývať, že realizovaná zákazka bola rovnaká alebo obdobná, ako je predmet zákazky, lehota poskytnutia služieb, dohodnutá zmluvná cena uvedená v eurách bez DPH, meno a telefón kontaktnej osoby odberateľa, u ktorej je možné poskytnuté údaje a informácie overiť, potvrdenie pravdivosti uvedených údajov podpisom oprávnenej osoby odberateľa; ak to nie je možné, uchádzač predloží vyhlásenie o uskutočnení preukazovaných dodávok s uvedením relevantného dôvodu, prečo odberateľ nemohol dôkaz o plnení potvrdiť.
2. Podmienky účasti podľa § 28 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní uchádzač preukáže spôsobom podľa § 29 zákona o verejnom obstarávaní predložením originálu, alebo úradne overenej kópie certifikátu kvality ISO 9001 v oblasti vzdelávania vydaného nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie noriem zabezpečenia kvality uchádzačom v požadovanej oblasti. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov. Verejný obstarávateľ príjme aj iné dôkazy predložené uchádzačom, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie kvality podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu.
3. Podmienky účasti podľa § 28 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní uchádzač preukáže splnením
nasledovných požiadaviek:
3.1. Pre pozíciu projektový manažér uchádzač uvedie osobu, u ktorej preukáže:
3.1.1. ukončené vysokoškolské vzdelanie minimálne prvého stupňa dokladom o požadovanom vzdelaní (VŠ diplom), a to originálom alebo úradne overenou kópiou;
3.1.2 platnú certifikáciu pre projektový manažment, ktorá potvrdzuje schopnosť komplexne a samostatne riadiť projekty na úrovni minimálne Prince 2 Foundation alebo ekvivalent požadovaného certifikátu certifikátom (pripúšťa sa doklad aj v českom alebo anglickom jazyku), a to originálom alebo úradne overenou kópiou;
3.1.3. prax v oblasti projektového riadenia v rozsahu minimálne tri roky životopisom podpísaným uvedenou osobou;
3.1.4. overiteľné skúsenosti s projektmi, resp. zákazkami s rovnakým alebo obdobným predmetom ako je predmet
zákazky zoznamom realizovaných zákaziek, resp. poskytnutých služieb v rámci uskutočnených projektov a minimálne piatimi potvrdeniami odberateľov, resp. realizátorov projektov o uspokojivom poskytnutí služby, v ktorom musí byť uvedený vždy názov zákazky (projektu), názov a sídlo odberateľa (realizátora projektu), obdobie trvania zákazky (projektu) a poskytnutá služba.
3.2.Pre pozíciu lektorov vzdelávacieho programu uvedie nasledovné osoby:
3.2.1. pre vzdelávaciu oblasť zameranú na informačné a komunikačné technológie pre seniorov uchádzač uvedie osobu, u ktorej preukáže:
3.2.1.1. ukončené vysokoškolské vzdelanie minimálne druhého stupňa v odbore elektrotechniky so zameraním na IKT dokladom o požadovanom vzdelaní (VŠ diplom), a to originálom alebo úradne overenou kópiou;
3.2.1.2. prax v odbore IKT minimálne päť rokov životopisom podpísaným uvedenou osobou;
3.2.1.3. preukázanie minimálne desiatich praktických skúseností so vzdelávaním v oblasti IKT zoznamom realizovaných zákaziek (projektov), resp. poskytnutých služieb, v ktorom musí byť uvedený vždy názov zákazky (projektu), názov a sídlo odberateľa (realizátora projektu), obdobie trvania zákazky (projektu), poskytnutá služba a kontaktné údaje osoby, u ktorej je možné informácie poskytnuté uchádzačom overiť.
3.2.2. pre vzdelávaciu oblasť zameranú na zameranú na anglický jazyk pre seniorov uchádzač uvedie osobu, u ktorej preukáže:
3.2.2.1. ukončené vysokoškolské vzdelanie minimálne druhého stupňa v odbore humanitných vied a štátna skúška z anglického jazyka dokladom o požadovanom vzdelaní (VŠ diplom), a to originálom alebo úradne overenou kópiou a dokladom o úspešnom absolvovaní štátnej skúšky z anglického jazyka;
3.2.2.2. prax v odbore vzdelávania anglického jazyka minimálne tri roky životopisom podpísaným uvedenou osobou;;
3.2.2.3. preukázateľná prax v oblasti vzdelávania dospelých minimálne v rozsahu tri roky životopisom podpísaným uvedenou osobou;;
3.2.2.4. preukázanie minimálne desiatich praktických skúseností realizovaných zákaziek (projektov), resp. poskytnutých služieb v oblasti vzdelávania v anglickom jazyku, v ktorom musí byť uvedený vždy názov zákazky (projektu), názov a sídlo odberateľa (realizátora projektu), obdobie trvania zákazky (projektu), poskytnutá služba a kontaktné údaje osoby, u ktorej je možné informácie poskytnuté uchádzačom overiť.
3.2.3. pre vzdelávaciu oblasť zameranú na oblasť rozvoja kľúčových kompetencií seniorov uchádzač uvedie osobu, u ktorej preukáže:
3.2.3.1. ukončené vysokoškolské vzdelanie minimálne druhého stupňa v odbore psychológia, andragogika alebo sociálna práca dokladom o požadovanom vzdelaní (VŠ diplom), a to originálom alebo úradne overenou kópiou;
3.2.3.2. prax v odbore psychológia, andragogika alebo sociálna práca minimálne tri roky životopisom podpísaným uvedenou osobou;
3.2.3.3. preukázateľná prax v oblasti vzdelávania dospelých minimálne v rozsahu tri roky životopisom podpísaným uvedenou osobou;
3.2.3.4. preukázanie minimálne desiatich praktických skúseností so vzdelávaním v oblasti rozvoja kľúčových kompetencií seniorov zoznamom realizovaných zákaziek (projektov), resp. poskytnutých služieb, v ktorom musí byť uvedený vždy názov zákazky (projektu), názov a sídlo odberateľa (realizátora projektu), obdobie trvania zákazky (projektu), poskytnutá služba a kontaktné údaje osoby, u ktorej je možné informácie poskytnuté uchádzačom overiť.
3.2.4. pre vzdelávaciu oblasť zameranú na oblasť získania právneho minima pre seniorov uchádzač uvedie osobu, u ktorej preukáže:
2.4.1. ukončené vysokoškolské vzdelanie minimálne druhého stupňa v oblasti práva dokladom o požadovanom vzdelaní (VŠ diplom), a to originálom alebo úradne overenou kópiou;
2.4.2 prax v odbore práva preukázaná dokladom, alebo overenou kópiou dokladu o advokátskej skúšky vykonanej podľa aktuálne platného predpisu Slovenskej komory advokátov , ktorým je Skúšobný poriadok Slovenskej advokátskej komory;
2.4.3. preukázateľná prax v oblasti vzdelávania dospelých minimálne v rozsahu tri roky životopisom podpísaným
uvedenou osobou;
2.4.4. preukázanie minimálne desiatich praktických skúseností so vzdelávaním dospelých v oblasti práva zoznamom realizovaných zákaziek (projektov), resp. poskytnutých služieb, v ktorom musí byť uvedený vždy názov zákazky (projektu), názov a sídlo odberateľa (realizátora projektu), obdobie trvania zákazky (projektu) a poskytnutá služba.
3.2.5. pre vzdelávaciu oblasť zameranú na oblasť zvládania stresu v edukačnom procese uchádzač uvedie osobu, u ktorej preukáže:
3.2.5.1. ukončené vysokoškolské vzdelanie minimálne druhého stupňa v odbore psychológia, andragogika alebo sociálna práca dokladom o požadovanom vzdelaní (VŠ diplom), a to originálom alebo úradne overenou kópiou;
3.2.5.2. prax v odbore psychológia, andragogika alebo sociálna práca minimálne tri roky životopisom podpísaným
uvedenou osobou;
3.2.5.3. preukázateľná prax v oblasti vzdelávania dospelých minimálne v rozsahu tri roky životopisom podpísaným
uvedenou osobou;
3.2.5.4. preukázanie minimálne desiatich praktických skúseností so vzdelávaním v oblasti rozvoja kľúčových kompetencií seniorov zoznamom realizovaných zákaziek (projektov), resp. poskytnutých služieb, v ktorom musí byť uvedený vždy názov zákazky (projektu), názov a sídlo odberateľa (realizátora projektu), obdobie trvania zákazky (projektu) a poskytnutá služba.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
VO/01/2014/2
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 28.04.2014 09:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 28.04.2014 09:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 09.05.2014 09:00
Miesto : eBIZ Corp s. r. o., Líščie údolie 5, Bratislava, Slovensko
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Podľa § 43 os. 3 zákona o verejnom obstarávaní je otváranie častí ponúk označených ako "Kritériá" neverejné z dôvodu použitia elektronickej aukcie v tomto postupe zadávania zákazky.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
Ak áno, uviesť odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Európsky sociálny fond, Operačný program Vzdelávanie
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
1. Doklady, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti v tomto verejnom obstarávaní musia byť platné a musia obsahovať pravdivé a neskreslené informácie. Uchádzač, ktorý požadované doklady nepredloží v plnom rozsahu požadovanom verejným obstarávateľom alebo predloží neplatný/é doklad/y, alebo predloží nepravdivé a skreslené informácie, bude z tohto postupu verejného obstarávania vylúčený. Verejný obstarávateľ uzná rovnocenné potvrdenie vydané príslušným úradom iného členského štátu EÚ, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti v tomto postupe verejného obstarávania. Verejný obstarávateľ príjme aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom.
2. Spôsob vyžiadania a poskytnutia súťažných podkladov:
2.1. Záujemca zadá do internetového vyhľadávača elektronickú adresu www.ezakazky.sk/vranovnadtoplou
2.2. Klikne na názov zákazky - Vzdelávacie aktivity pre projekt s názvom "Akadémia tretieho veku Vranov nad Topľou".
2.3. Klikne na Žiadosť o účasť.
2.4. Prihlási sa do systému nasledovným spôsobom:
a) ak už záujemca má v systéme zriadené konto prihlási sa priamo svojimi, už poskytnutými prihlasovacími údajmi (v prípade zabudnutých prihlasovacích údajov zvolí možnosť zaslania prihlasovacích údajov elektronicky na elektronickú adresu;
b) ak ešte záujemca nemá zriadené konto v systéme, klikne na Registrácia a postupuje podľa pokynov uvedených pre registráciu v systéme priamo na internetovej stránke www.ezakazky.sk.
2.5. Po prihlásení (priamom, alebo po registrácii) si záujemca vygeneruje príslušnú žiadosť o účasť vo formáte PDF s časovou pečiatkou, ktorá sa zobrazí v záložke Dokumenty.
2.6. Vygenerovanú žiadosť o súťažné podklady záujemca vytlačí, potvrdí štatutárnym zástupcom záujemcu, alebo
štatutárnym zástupcom záujemcu poverenou osobou spôsobom, ktorý má záujemca uvedený ako
konanie menom záujemcu v oficiálnych dokumentoch (podpis/podpisy alebo podpis/podpisy a odtlačok pečiatky)
a doručí osobne ( v pracovných dňoch, alebo sprostredkovane (poštou, kuriérom a pod.) v písomnej listinnej podobe na adresu kontaktného miesta určeného verejným obstarávateľom, ktorou je eBIZ Corp s. r. o., Líščie údolie 5, 841 04 Bratislava, Slovensko, v lehote určenej verejným obstarávateľom na prijímanie žiadostí o súťažné podklady v tejto výzve na predkladanie ponúk, t. j. najneskôr do 28.04.2014 do 09:00 hod.
2.7. Na základe doručenej žiadosti o súťažné podklady spôsobom určeným verejným obstarávateľom a na doručovaciu adresu určenú verejným obstarávateľom v bode 2.6. tejto časti výzvy na predkladanie ponúk budú záujemcovi sprístupnené súťažné podklady a všetky ďalšie dokumenty s súvisiace so súťažnými podkladmi a určené verejným obstarávateľom pre vypracovanie ponuky v elektronickom systéme na elektronickej adrese ezakazky.sk/vranovnadtoplou.
3. Ponuka v tomto postupe verejného obstarávania sa predkladá tak, aby obsahovala osobitne oddelenú a uzavretú časť týkajúcu sa návrhu na plnenie kritérií na vyhodnotenie ponúk určených verejným obstarávateľom, označenú slovom "Kritériá" a osobitne oddelenú a uzavretú ostatnú časť ponuky, označenú slovom "Ostatné. Otváranie ponúk vykoná komisia na vyhodnotenie ponúk, zriadená verejným obstarávateľom postupom podľa § 40 a v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní tak, že najskôr overí neporušenosť ponuky a následne otvorí ponuku a časť ponuky, označenú ako "Ostatné". Každú otvorenú časť ponuky, označenú ako "Ostatné" komisia na vyhodnotenie ponúk označí poradovým číslom v tom poradí, v akom bola predložená. Po otvorení časti ponuky, označenej ako "Ostatné" komisia na vyhodnotenie ponúk vykoná všetky úkony podľa zákona o verejnom obstarávaní, spočívajúce vo vyhodnotení tejto časti ponuky, podaní vysvetlenia, doplnení tejto časti ponuky aj vo vyhodnotení splnenia podmienok účasti a vylúčení uchádzačov alebo vylúčení ponúk uchádzačov. Otváranie častí ponúk, označených ako "Kritériá" vykoná komisia na vyhodnotenie ponúk podľa § 41 ods. 2 a ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní. Otváranie častí ponúk, označených ako "Kritériá" vykoná komisia na vyhodnotenie ponúk len vo vzťahu k ponukám, ktoré neboli z tohto postupu zadávania zákazky vylúčené. Otváranie časti ponúk označených ako "Kritériá" je podľa § 43 os. 3 zákona o verejnom obstarávaní
neverejné, údaje podľa § 41 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní komisia nezverejňuje a zápisnica podľa § 41 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní.
4. Verejný obstarávateľ uzatvorí zmluvu na základe výsledku tohto postupu zadávania zákazky podľa § 100 ods. 7 písm. c) zákona o verejnom obstarávaní s ktorýmkoľvek uchádzačom, ktorý splní podmienky účasti, umiestni sa na niektorom z prvých troch miest v poradí uchádzačov a jeho ponuka nebude obsahovať hodnotu plnenia o viac než 20 %, než bude hodnota plnenia uchádzača, ktorý sa umiestni ako prvý v poradí. Verejný obstarávateľ písomne vyzve uchádzača na uzavretie zmluvy. poskytnutí služieb. V prípade, vyzvaný uchádzač odmietne uzavrieť zmluvu o poskytnutí služieb, verejný obstarávateľ bude postupovať podľa § 45 ods. 9 zákona o verejnom obstarávaní.
5. Podrobnosti o uskutočnení elektronickej aukcie sú uvedené v súťažných podkladoch a budú uvedené vo výzve na účasť v elektronickej aukcii podľa § 43 ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní.
6. Verejný obstarávateľ zruší toto verejné obstarávanie v prípade, ak nastane niektorá z podmienok uvedených v § 46 ods. 1 alebo 2 zákona o verejnom obstarávaní.
7. Ak v tomto postupe zadávania zákazky nebude predložená ani jedna ponuka alebo ani jedna z predložených ponúk nebude vyhovovať požiadavkám určeným verejným obstarávateľom na predmet zákazky, bude verejný obstarávateľ postupovať podľa § 101 ods. 1, písm. b) zákona o verejnom obstarávaní.
8. Verejný obstarávateľ bude komunikovať v tomto verejnom obstarávaní iba v štátnom, t. j. slovenskom jazyku.
9. Ďalšie postupy, lehoty, povinnosti a informácie, týkajúce sa tohto verejného obstarávania, ktoré nie sú
opísané alebo špecifikované v tejto výzve na predkladanie ponúk a v súťažných podkladoch, sa v tomto verejnom
obstarávaní riadia príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní.
10. Verejný obstarávateľ bude považovať ponuku uchádzača, ktorej celková cena za poskytnutie predmetu zákazky
prevýši finančný limit určený predpokladanou hodnotou zákazky, za ponuku, ktorá obsahuje zjavne nevýhodné
podmienky pre verejného obstarávateľa a teda za ponuku neregulárnu.
11. Toto verejné obstarávanie podlieha administratívnej kontrole uskutočnenej poskytovateľom nenávratného
finančného príspevku (ďalej len "NFP") verejnému obstarávateľovi. Zmluva s úspešným uchádzačom bude podpísaná iba v prípade kladného výsledku predmetnej administratívnej kontroly, tzn. iba v prípade doručenia Záznamu z
administratívnej kontroly verejného obstarávania pred podpisom zmluvy, ktorým poskytovateľ NFP deklaruje, že
prijímateľ môže pristúpiť k podpísaniu zmluvy s úspešným uchádzačom.
12. Úspešný uchádzač je povinný strpieť výkon kontroly/auditu/overovania súvisiaceho s poskytnutými službami
kedykoľvek počas platnosti a účinnosti zmluvy o poskytnutí NFP, a to oprávnenými osobami v zmysle všeobecných
zmluvných podmienok zmluvy o poskytnutí NFP a poskytnúť im všetku požadovanú súčinnosť.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
06.04.2014

Redakčné opravy

7003 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 83/2014
V oznámení 05211-WYS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Vranov nad Topľou, Dr. C. Daxnera 87/1, 093 16 Vranov nad Topľou zverejnenom vo VVO č. 069/2014 zo dňa 08.04.2014 boli nesprávne zverejnené údaje III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť bod 3.1.4 Namiesto: overiteľné skúsenosti s projektmi, resp. zákazkami s rovnakým alebo obdobným predmetom ako je predmet zákazky zoznamom realizovaných zákaziek, resp. poskytnutých služieb v rámci uskutočnených projektov a minimálne piatimi potvrdeniami odberateľov, resp. realizátorov projektov o uspokojivom poskytnutí služby, v ktorom musí byť uvedený vždy názov zákazky (projektu), názov a sídlo odberateľa (realizátora projektu), obdobie trvania zákazky (projektu) a poskytnutá služba. Viď: preukázanie minimálne piatich praktických skúsenosti s projektmi, resp. zákazkami s rovnakým alebo obdobným predmetom ako je predmet v oblasti odborného riadenia projektov zoznamom realizovaných zákaziek (projektov), resp. poskytnutých služieb, v ktorom musí byť uvedený vždy názov zákazky (projektu), názov a sídlo odberateľa (realizátora projektu), obdobie trvania zákazky (projektu), poskytnutá služba a kontaktné údaje osoby, u ktorej je možné informácie poskytnuté uchádzačom overiť. IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom Namiesto: 28.04.2014 09:00 Viď: 02.05.2014 09:00 IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 28.04.2014 09:00 Viď: 02.05.2014 09:00 IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk Namiesto: 09.05.2014 09:00 Viď: 13.05.2014 10:00

Súvisiace oznámenia

Oznámenia o začatí konania o námietkách

Názov obstarávateľ Dátum
Mesto Vranov nad Topľou
ozkn-

Profil Obstarávateľa


Dôležité