Oznámenie 5254 - MSP

Obsah

5254 - MSP
Vestník č. 70/2014 - 09.04.2014

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 2 podľa Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) č. 842/2011

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Stavebné práce
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky - Akvizičná agentúra
Vnútroštátne identifikačné číslo: 30845572
Kutuzovova 8, 83247 Bratislava-Nové Mesto

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Ministerstvo obrany Slovenskej republiky, Akvizičná agentúra, Kutuzovova 8, 832 47 Bratislava
Kontaktná osoba: Ing. Stanislav Berežný
Telefón: +421 960317669
Fax: +421 960317679
Email: bereznys@mod.gov.sk
Internetová adresa (internetové adresy)
Ďalšie informácie možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.2) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa
Ministerstvo alebo iný štátny orgán vrátane jeho regionálnych alebo miestnych útvarov
I.3) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Hlavný predmet alebo predmety činnosti:
Obrana
I.4) ZADANIE ZÁKAZKY V MENE INÝCH VEREJNÝCH OBSTARÁVATEĽOV
Verejný obstarávateľ nakupuje v mene iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) OPIS
II.1.1) Názov pridelený zákazke verejným obstarávateľom
5587884 Zemianske Kostoľany rekonštrukcia podzemného úložiska PHM.
II.1.2) Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Realizácia diela akýmkoľvek spôsobom zodpovedajúcim požiadavkám verejného obstarávateľa
Hlavné miesto alebo lokalita uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb: Vojenský útvar 1056 Zemianske Kostoľany - Pod Horou 1, parcelné číslo 2002/6 a 2002/14 (LV č.448) v katastrálnom území Račice.
Kód NUTS
SK022
II.1.3) Informácie o verejnej zákazke, rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme (DPS)
Oznámenie zahŕňa verejnú zákazku
II.1.5) Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky budú nasledovné stavebné úpravy:
-Vybúranie existujúcich oceľových priezorov.
-Demontáž betónových krycích dosiek v elektrokanále, ktoré sa nahradia ľahkými poklopmi z ryhovaného plechu.
-Očistenie, vyspravenie podláh, stien a ostatných konštrukcií záchytnej nádrže a ich následné opatrenie chemicky odolnými nátermi, resp. stierkami zabraňujúcimi úniku PHM do podložia. Vhodnosť použitých materiálov doložiť atestom alebo ekvivalentným dokladom.
-Vymurovanie deliacej steny hr. 200 mm pozdĺž elektrokanála v manipulačnej chodbe, stavebnú úpravu tohto kanála v priestoroch pred a za deliacou stenou, nadbetónovanie podesty vstupov do priečnych tunelov.
-Úprava dna priečnych tunelov položením ochrannej izolácie na betónové krycie dosky, následne cementovaného poteru s výstužou kari siete.
-Úpravu VZT potrubia z časti vstupu do jednotlivých tunelov zmena trasy potrubia (rozdelenie z pôvodných dvoch vetiev na tri vetvy).
-Výmena elektroinštalácie vrátane nových rozvádzačov RS1, RS3, napájanie technologických rozvádzačov DT1 DT4, doplnenie existujúcich rozvádzačov RM2 a RM4.
-Vybudovanie indikácie úniku PHM pod jednotlivými zásobníkmi s prepojením na vnútroareálový rozvod hasičského záchranného zboru. Stávajúci rozvod je ukončený v požiarnej stanici a na vrátnici u dozorného útvaru.
II.1.6) Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 45216200-6
II.1.7) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
II.1.8) Časti
II.1.9) Informácie o variantoch
II.2) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZMLUVY
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 2 000 000,0000 EUR
II.2.2) Informácie o opciách
II.2.3) Informácie o obnovenom obstarávaní
II.3) TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTA NA DOKONČENIE
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 24
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.1.1) Požadované zábezpeky a záruky
Zábezpeka ponúk sa vyžaduje. Zábezpeka je stanovená na celý predmet zákazky vo výške 50 000.- EUR. Ďalšie informácie budú uvedené podrobne v súťažných podkladoch.
III.1.2) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Predmet zákazky bude financovaný z rozpočtových prostriedkov verejného obstarávateľa. Financovanie bude viazané na pridelené finančné prostriedky v rokoch 2014-2016. V danom roku vyčlenil verejný obstarávateľ na predmet zákazky 400 000.- EUR. Ostatné finančné prostriedky na predmet zákazky budú vyčlenené v rokoch 2015-2016. Preddavok ani zálohovú platbu na cenu verejný obstarávateľ nebude poskytovať.
III.1.3) Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
Právna forma v zmysle ustanovení Obchodného zákonníka, Občianskeho zákonníka, resp. podľa príslušných právnych predpisov platných v krajine sídla členov skupiny.
III.1.4) Ďalšie osobitné podmienky
III.2) PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1) Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
1.1. Uchádzač musí splniť podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v platnom znení ku dňu predloženia ponuky.
1.2. Uchádzač preukazuje splnenie vyššie uvedených podmienok nasledovne:
1.2.1. Podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom od 01.07.2013 nie je povinný predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.
1.2.2. Podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 30. 06. 2013 nie je povinný predkladať toto potvrdenie. Avšak je potrebné aby tento podnikateľ preukázal, že spĺňa aj podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. i) a j), prípadne aj podľa písm. h) zákona o verejnom obstarávaní, ak ani tento údaj potvrdenie o zapísaní do zoznamu podnikateľov neobsahuje. Splnenie týchto podmienok účasti môže podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 30. 06. 2013 preukázať tým, že v ponuke predloží doklady na preukázanie splnenia týchto podmienok [§ 26 ods. 1 písm. i) a j), príp. aj písm. h) zákona o verejnom obstarávaní, t. j. čestné vyhlásenia podľa § 26 ods. 2 písm. g), príp. aj písm. f) zákona o verejnom obstarávaní].
1.2.3. Uchádzač, ktorý nie je zapísaný v zozname podnikateľov, v ponuke predloží doklady podľa §26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní na preukázanie splnenia podmienok účasti podľa §26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní.
1.2.4. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
1.2.5. Uchádzač, ktorý má sídlo alebo miesto podnikania v inom členskom štáte, je na účely zápisu a zmeny údajov v zozname podnikateľov oprávnený predložiť rovnocenné doklady, vydané príslušným orgánom iného členského štátu, alebo potvrdenie o zápise do obdobného zoznamu alebo iný rovnocenný doklad, vydaný príslušným orgánom iného členského štátu, ktorý obsahuje potvrdenie skutočností, ktoré sú predmetom zápisu alebo zmeny údajov v zozname podnikateľov.
1.2.6. Ak uchádzač nemá sídlo v Slovenskej republike a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z dokladov uvedených v § 26 odsek 2 zákona o verejnom obstarávaní, alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine jeho sídla.
1.2.7. Ak má uchádzač sídlo v členskom štáte inom ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača.
1.3. Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedčených kópií všetkých dokladov uvedených podľa bodu III.2.1.) tohto oznámenia.
Splnenie podmienky účasti uchádzačov vo verejnom obstarávaní možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti, predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom. Nepredloženie dokladov v tejto lehote sa považuje za nesplnenie podmienok účasti.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: Uchádzač, alebo záujemca preukazuje, že má vyrovnané povinné platby voči štátu, zdravotným poisťovniam a ďalším orgánom, ktoré zabezpečujú politiku štátu v daných oblastiach.
III.2.2) Ekonomická a finančná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
1.1. Uchádzač v ponuke predloží nasledovné doklady, ktorými preukazuje svoje finančné a ekonomické postavenie ako dôkazy, že v predchádzajúcom období bol z hľadiska svojho ekonomického a finančného postavenia schopný úspešne splniť zmluvy rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, resp. v súčasnom období je z hľadiska svojho ekonomického a finančného postavenia schopný riadne plniť takúto zmluvu. Požadované finančné a ekonomické postavenie uchádzač preukáže:
1.1.1. V zmysle § 27 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní, prehľadom o celkovom obrate najviac za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.
1.1.1.1. Minimálna požadovaná úroveň:
Záujemca predloží výkazy ziskov a strát alebo výkazy o príjmoch a výdavkoch, za posledné tri hospodárske roky. Súčasťou predložených výkazov musí byť overenie príslušného daňového úradu podľa zákona č. 511/1992 Zb. o správe daní a poplatkov a o zmenách v sústave územných finančných orgánov v znení neskorších predpisov; Týmto spôsobom musí záujemca preukázať minimálny celkový obrat za tri roky 2.500.000.- EUR.
Podmienka je splnená, ak minimálny celkový obrat v prehľade o celkovom obrate za posledné tri hospodárske roky spolu činí 2.500.000.- EUR. (Pri použití inej meny uchádzač so sídlom v SR v aktuálnom prípade pri predložení prepočtu zahraničnej meny na euro použije kurz NBS platný ku dňu uskutočnenia účtovného prípadu. Uchádzač so sídlom mimo SR v aktuálnom prípade prepočtu zahraničnej meny na euro použije kurz ECB platný ku dňu uskutočnenia účtovného prípadu).
1.2. Ak uchádzač nemá sídlo v Slovenskej republike a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z dokladov uvedených v bode 1.1. alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine jeho sídla.
1.3. Ak má uchádzač sídlo v členskom štáte inom ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača.
1.4. Ak uchádzač preukazuje finančné a ekonomické postavenie prostredníctvom inej osoby, v tomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukazovanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou a touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač, alebo záujemca preukázal finančné a ekonomické postavenie zdrojmi inej osoby a počas trvania zmluvy, koncesnej zmluvy alebo rámcovej dohody dôjde k plneniu , ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač, alebo záujemca je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
1.5. Ak uchádzač nedokáže z objektívnych dôvodov preukázať finančné a ekonomické postavenie určeným dokladom, verejný obstarávateľ môže uznať aj iný doklad, ktorým sa preukazuje finančné a ekonomické postavenie.
1.6. Splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti, predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods.1 zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom. Nepredloženie dokladov v tejto lehote sa považuje za nesplnenie podmienok účasti.
1.7. Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: Ide o ochranu verejného obstarávateľa, aby sa neuzavrela zmluva s uchádzačom, ktorý má problémy s plnením svojich záväzkov.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
Verejný obstarávateľ požaduje predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti - ekonomické a finančné postavenie v originálnom vyhotovení alebo ako úradne overené fotokópie týchto dokladov.
III.2.3) Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
1.1. Uchádzač v ponuke predloží nasledovné dokumenty, ktorými preukazuje svoju technickú a odbornú spôsobilosť na zabezpečenie predmetu zákazky ako dôkazy, že v predchádzajúcom období bol schopný a technický spôsobilý úspešne plniť zmluvy rovnakého alebo podobného charakteru resp. v súčasnom období je schopný a technický spôsobilý riadne plniť takúto zákazku. Uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti týkajúcej sa technickej a odbornej spôsobilosti predložením nasledovných dokladov vo forme originálu alebo ich overených kópií. Doklady musia byť aktuálne a musia odrážať skutočný stav v čase, v ktorom sa uchádzač zúčastňuje verejnej súťaže:
1.1.1. Podľa § 28 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní Zoznamom stavebných prác za predchádzajúcich päť rokov doplneným potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných prác s uvedením cien, miest a lehôt uskutočňovania prác a zhodnotenia uskutočnených prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom
a)bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
b)bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač, alebo záujemca nemá k dispozícií, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah , na základe ktorého boli uskutočnené.
1.1.1.1. Referencie (potvrdenie o plnení) a /alebo potvrdenia o uspokojivom vykonaní stavebných prác budú predložené v nasledujúcom rozsahu:
a)identifikačné údaje uchádzača (meno a priezvisko, obchodné meno alebo názov, adresu alebo sídlo, identifikačné číslo uchádzača alebo dátum narodenia, ak nie je pridelené ID),
b)názov verejného obstarávateľa, obstarávateľa alebo identifikačné údaje odberateľa, ktorý je inou osobou ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní,
c)stručnú identifikáciu plnenia podľa zmluvy, t.j. stručný opis, z ktorého bude možné jednoznačne určiť predmet dodávky prác,
d)miesto, cenu a lehoty dodania podľa zmluvy,
e)hodnotenie kvality vykonaných prác, ktoré musí obsahovať min. údaje, že práce boli vykonané v súlade so zmluvnými podmienkami, že zo strany verejného obstarávateľa, obstarávateľa alebo odberateľa, ktorý je inou osobou ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, neprišlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností uchádzača, alebo iného porušenia povinností uchádzača. Je potrebné uviesť kontaktnú osobu odberateľa, u ktorej si bude možné overiť uvedené údaje s uvedením jej mena, priezviska a telefónneho čísla.
Referencie (potvrdenie o plnení) a /alebo potvrdenia o uspokojivom vykonaní stavebných prác musia byť potvrdené odberateľom/odberateľmi t.j. verejným obstarávateľom alebo obstarávateľom podľa zákona o verejnom obstarávaní resp. inou osobou ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní.
Podmienka je splnená, ak zoznam bude obsahovať zmluvné plnenia za dané obdobie ( r. 2009 -2013) na stavebné práce rovnakého, alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky v celkovej minimálnej hodnote 5.000.000.- EUR vrátane DPH ( za všetkých päť rokov spolu vrátane DPH), pričom minimálne jedna zákazka musí byť v hodnote minimálne 2.000.000.- EUR vrátane DPH, spolu s potvrdeniami o kvalite vykonaných prác. Za rovnaký alebo podobný predmet zákazky sa považuje napr. realizácia alebo rekonštrukcia úložiska PHM, výdajní PHM a pod. (Pri použití inej meny uchádzač so sídlom v SR v aktuálnom prípade pri predložení prepočtu zahraničnej meny na euro použije kurz NBS platný ku dňu uskutočnenia účtovného prípadu. Uchádzač so sídlom mimo SR v aktuálnom prípade prepočtu zahraničnej meny na euro použije kurz ECB platný ku dňu uskutočnenia účtovného prípadu).
Podľa § 155m ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní splnenie podmienky účasti podľa § 28 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ, je do piatich rokov odo dňa nasledujúceho po dni zriadenia evidencie referencií podľa § 9a zákona o verejnom obstarávaní a zverejnenia vzoru referencie podľa § 9a ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní možné aj potvrdeným dôkazom o plnení, ak ide o zákazky, ktoré boli realizované postupom podľa tohto zákona v znení účinnom do 30. júna 2013.
Splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti, predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods.1 zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom. Nepredloženie dokladov v tejto lehote sa považuje za nesplnenie podmienok účasti.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: Touto podmienkou účasti overuje verejný obstarávateľ, či je uchádzač schopný uskutočňovať stavebné práce v požadovanom objeme a včas.
1.1.2. Podľa § 28 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní Údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za riadenie stavebných prác.
Podmienka je splnená ak:
-uchádzač predloží doklad o odbornej spôsobilosti na výkon činnosti stavbyvedúceho podľa zák. č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov - odborné zameranie pozemné stavby - splnomocňujúce na vykonávanie vybraných činností vo výstavbe podľa § 45 zák. č. 50/1976 Zb. stavebný zákon v znení neskorších predpisov, resp. iný rovnocenný doklad vydávaný v krajine sídla uchádzača. Uchádzač predloží fotokópiu dokladu - osvedčenie s originálom odtlačku pečiatky a podpisom odborne spôsobilej osoby. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo overenia pravdivosti údajov.
-čestné prehlásenie držiteľa dokladu o odbornej spôsobilosti na výkon činnosti stavbyvedúceho, že v prípade úspešnosti ponuky bude zhotoviteľovi k dispozícií na plnenie zmluvy.
1.2.Ak uchádzač nemá sídlo v Slovenskej republike a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z dokladov uvedených v bodoch 1.1.1. - 1.1.2. alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine jeho sídla.
1.3.Ak má uchádzač sídlo v členskom štáte inom ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača.
1.4.Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby. V takom prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou a touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač, alebo záujemca preukázal technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť technickými a odbornými kapacitami inej osoby a počas trvania zmluvy, koncesnej zmluvy alebo rámcovej dohody dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač, alebo záujemca je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
1.5.Splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti, predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods.1 zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom. Nepredloženie dokladov v tejto lehote sa považuje za nesplnenie podmienok účasti.
1.6.Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: Touto podmienkou účasti overuje verejný obstarávateľ, či je uchádzač schopný uskutočňovať stavebné práce.
1.7.Ďalšie podmienky uchádzačov vo verejnom obstarávaní týkajúce sa manažérstva kvality, enviromentálneho manažérstva a manažérstva bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci preukazované podľa § 29 a § 30 zákona o verejnom obstarávaní:
1.7.1. Uchádzač v ponuke predloží Certifikát na systém manažérstva kvality v predmete zákazky podľa normy EN ISO 9001. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia aj osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov. Verejný obstarávateľ musí prijať aj iné dôkazy predložené uchádzačom alebo záujemcom, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie kvality podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu.
1.7.2. Uchádzač v ponuke predloží Certifikát systému manažérstva bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci podľa normy OHSAS 18001. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia aj osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov. Verejný obstarávateľ musí prijať aj iné dôkazy predložené uchádzačom alebo záujemcom, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie kvality podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu.
1.7.3. Uchádzač v ponuke predloží Certifikát systému enviromentálneho manažérstva podľa normy ISO 14001. Uchádzač môže využiť schému Európskej únie pre enviromentálne manažérstvo a audit alebo normy enviromentálneho manažérstva vyplývajúce z príslušných európskych noriem alebo medzinárodných noriem certifikovaných orgánov. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia aj osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov. Verejný obstarávateľ musí prijať aj iné dôkazy predložené uchádzačom alebo záujemcom, ktoré sú rovnocenné opatreniam enviromentálneho riadenia podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu.
1.7.4. Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby. V takom prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou a touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač, alebo záujemca preukázal technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť technickými a odbornými kapacitami inej osoby a počas trvania zmluvy, koncesnej zmluvy alebo rámcovej dohody dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač, alebo záujemca je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
1.7.5. Splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti, predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods.1 zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom. Nepredloženie dokladov v tejto lehote sa považuje za nesplnenie podmienok účasti.
1.7.6. Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potreba jej zahnutia medzi podmienky účasti: Verejný obstarávateľ požaduje týmto zdokladovať kvalitný profesionálny výkon týkajúci sa predmetu zákazky a eliminovanie negatívnych vplyvov na enviroment, zdravie a bezpečnosť práce.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
Verejný obstarávateľ požaduje predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti - technickej alebo odbornej spôsobilosti v originálnom vyhotovení alebo ako úradne overené fotokópie týchto dokladov.
III.2.4) Informácie o vyhradených zákazkách
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
Otvorená
IV.2) KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
IV.3) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1) Referenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
AA-159-13/2014 OOSČaS
IV.3.2) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 27.05.2014 08:30
IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 27.05.2014 08:30
IV.3.6) Jazyk (jazyky), v ktorom možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
Lehoty a podmienky verejnej súťaže
IV.3.7) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Dátum: 30.11.2014
IV.3.8) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 28.05.2014 08:30
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
VI.3) DOLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Obhliadka sa uskutoční dňa 12.05.2014 v čase od 9:00 do 12:00 hod. po dohovore s p. Mgr. Katarínou Šťastnou (tel.: 0960 346127, fax: 0960 346138, e-mail: katarina.stastna.@mil.sk). Zraz bude o 9:00 pred vstupom do areálu kasárni Zemianske Kostoľany, Pod horou 1. Výdavky spojené s touto obhliadkou idú na ťarchu záujemcu. Obhliadky sa môžu zúčastniť zástupcovia záujemcu, ktorí sa musia preukázať dokladom totožnosti a povolením k vstupu do objektov. Nakoľko sa jedná o obhliadku vojenských objektov, je potrebné si požiadať o povolenie k vstupu osôb a vozidla do týchto objektov u Mgr. Kataríny Šťastnej (tel.: 0960 346127, fax: 0960 346138, e-mail: katarina.stastna.@mil.sk) v termíne do 9.5.2014 do 13:00 hod.. Záujemcom alebo povereným osobám záujemcu, ktorí si do uvedeného termínu nepožiadali o vstup a nepredložia uvedené doklady pred obhliadkou, nebude umožnený prístup do objektov za účelom obhliadky miesta plnenia predmetu zákazky.
Ďalšie informácie týkajúce sa podmienok na získanie súťažných podkladov: -verejný obstarávateľ poskytne súťažné podklady záujemcom na základe žiadosti, -žiadosť o súťažné podklady musí byť vyhotovená v písomnej podobe v slovenskom jazyku a doručená verejnému obstarávateľovi v lehote na prijímanie žiadostí o súťažné podklady podľa bodu IV.3.3.) na adresu uvedenú v bode I.1), -ak bude žiadosť o poskytnutie súťažných podkladov poslaná faxom alebo elektronickými prostriedkami (e-mail), záujemca musí žiadosť doručiť prostredníctvom pošty alebo osobne najneskôr do 3 pracovných dní od poslania žiadosti faxom alebo elektronickými prostriedkami, -v žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov záujemca o. i. uvedie svoju presnú adresu a kontakty: č. tel., č.faxu a e-mail, -súťažné podklady pošle verejný obstarávateľ záujemcom poštou a na vyžiadanie aj elektronickými prostriedkami (e-mail), -súťažné podklady si možno vyzdvihnúť aj osobne na kontaktnom mieste podľa bodu I.1) na oddelení obstarávania stavebných činností a služieb v pracovných dňoch od 8:00 do 14:30 hod. po predchádzajúcom dohovore s kontaktnou osobu uvedenou v bode I.1) tohto oznámenia. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami, resp. uchádzačmi sa bude uskutočňovať len v slovenskom jazyku.
VI.4) ODVOLACIE KONANIE
VI.4.1) Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Úrad, od ktorého možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
07.04.2014

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité