ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
Mestská časť Bratislava - Nové Mesto
IČO:
00603317
Junácka 1, 83291 Bratislava-Nové Mesto
Slovensko
Kontaktné miesto (miesta):
MP Profit, s.r.o., Mládežnícka 2101, 017 01 Považská Bystrica
Kontaktná osoba:
Ing. Anton Gardian
Mobil:
+421 903765195
Telefón:
+421 903765195
Fax:
+421 244258840
Email:
mpprofit.vo@gmail.com
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL):
http://www.banm.sk
Ďalšie informácie možno získať na
inom mieste
Príloha A.I) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať ďalšie informácie
MP Profit, s.r.o.
IČO:
36734420
Mládežnícka 2101 , 01701 Považská Bystrica
Slovensko
Kontaktné miesto (miesta):
MP Profit, s.r.o., Mládežnícka 2101, 017 01 Považská Bystrica
Kontaktná osoba:
Ing. Anton Gardian
Mobil:
+421 903765195
Telefón:
+421 903765195
Email:
mpprofit.vo@gmail.com
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na
inom mieste
Príloha A.II) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať súťažné podklady a doplňujúce dokumenty
MP Profit, s.r.o.
IČO:
36734420
Mládežnícka 2101 , 01701 Považská Bystrica
Slovensko
Kontaktné miesto (miesta):
MP Profit, s.r.o., Mládežnícka 2101, 017 01 Považská Bystrica
Kontaktná osoba:
Ing. Anton Gardian
Mobil:
+421 903765195
Telefón:
+421 903765195
Email:
mpprofit.vo@gmail.com
Ponuky budú doručené na
inom mieste
Príloha A.III) Adresa a kontaktné miesto, na ktoré musia byť doručené ponuky
MP Profit, s.r.o.
IČO:
36734420
Mládežnícka 2101 , 01701 Považská Bystrica
Slovensko
Kontaktné miesto (miesta):
MP Profit, s.r.o., Mládežnícka 2101, 017 01 Považská Bystrica
Kontaktná osoba:
Ing. Anton Gardian
Mobil:
+421 903765195
Telefón:
+421 903765195
Email:
mpprofit.vo@gmail.com
I.2.
Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1.
Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
RO - Regionálny alebo miestny orgán
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona:
§ 6 ods. 1 písm. b)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II.
OPIS
II.1.
Názov zákazky
Obnova ZŠ s MŠ Česká
II.1.2.
Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Stavebné práce
Hlavné stavenisko alebo miesto uskutočňovania stavebných prác:
Bratislava III, Česká 10, Rešetkova 6 a Osadná 5
NUTS kód:
II.1.3.
Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom verejného obstarávania je obnova objektov Základnej školy Česká, Materskej školy Rešetkova a Materskej školy Osadná v Bratislave. V rámci obnovy týchto objektov sa uvažuje s nasledovnými prácami: SO 01 - obnova ZŠ Česká - Oprava vonkajších omietok a zateplenie objektu - výmena okien, dvier, vonkajších parapetov (vo fasáde) - vybudovanie bezbariérového vstupu - schodolez, oprava vonkajšieho schodiska - kompletná obnova plochej strechy zateplenie - oprava zámočníckych výrobkov (zábradlí) - oprava letnej terasy, zábradlia - výmena klampiarskych výrobkov - výmena svietidiel, nový bleskozvod - búracie práce (podľa nutnosti) SO 02 obnova MŠ Rešetkova - Oprava vonkajších omietok a zateplenie objektu - výmena vonkajších parapetov okien - kompletná obnova plochej strechy zateplenie - oprava zámočníckych výrobkov (zábradlí) - oprava letnej terasy, zábradlia - oprava, resp. výmena klampiarskych výrobkov - výmena svietidiel, nový bleskozvod - búracie práce (podľa nutnosti) SO 03 obnova MŠ Osadná - Oprava vonkajších omietok a zateplenie objektu - výmena vonkajších parapetov okien - kompletná obnova plochej strechy zateplenie - oprava zámočníckych výrobkov (zábradlí) - oprava balkónov, zábradlia - oprava, resp. výmena klampiarskych výrobkov - výmena svietidiel, nový bleskozvod - búracie práce (podľa nutnosti) SO 04 Sadovnícke úpravy Návrh sadovníckych úprav ZŠ na Českej ulici vyplýva zo znaleckých posudkov na základe ktorých bol zhodnotený stav drevín, ich životnosť a návrh opatrení. Vzhľadom na zlý zdravotný stav je nevyhnutné asanovať niekoľko stromov. V priestoroch MŠ na Rešetkovej ul. a MŠ na Osadnej ul. bude verejná zeleň taktiež rekultivovaná.
II.1.4.
Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 45214100-1
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník:
45214200-2,
31216200-5
II.2.
Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1.
Celkové množstvo alebo rozsah
SO 01 - obnova ZŠ Česká - Oprava vonkajších omietok a zateplenie objektu - výmena okien, dvier, vonkajších parapetov (vo fasáde) - vybudovanie bezbariérového vstupu - schodolez, oprava vonkajšieho schodiska - kompletná obnova plochej strechy zateplenie - oprava zámočníckych výrobkov (zábradlí) - oprava letnej terasy, zábradlia - výmena klampiarskych výrobkov - výmena svietidiel, nový bleskozvod - búracie práce (podľa nutnosti) SO 02 obnova MŠ Rešetkova - Oprava vonkajších omietok a zateplenie objektu - výmena vonkajších parapetov okien - kompletná obnova plochej strechy zateplenie - oprava zámočníckych výrobkov (zábradlí) - oprava letnej terasy, zábradlia - oprava, resp. výmena klampiarskych výrobkov - výmena svietidiel, nový bleskozvod - búracie práce (podľa nutnosti) SO 03 obnova MŠ Osadná - Oprava vonkajších omietok a zateplenie objektu - výmena vonkajších parapetov okien - kompletná obnova plochej strechy zateplenie - oprava zámočníckych výrobkov (zábradlí) - oprava balkónov, zábradlia - oprava, resp. výmena klampiarskych výrobkov - výmena svietidiel, nový bleskozvod - búracie práce (podľa nutnosti) SO 04 Sadovnícke úpravy Návrh sadovníckych úprav ZŠ na Českej ulici vyplýva zo znaleckých posudkov na základe ktorých bol zhodnotený stav drevín, ich životnosť a návrh opatrení. Vzhľadom na zlý zdravotný stav je nevyhnutné asanovať niekoľko stromov. V priestoroch MŠ na Rešetkovej ul. a MŠ na Osadnej ul. bude verejná zeleň taktiež rekultivovaná.
II.2.2.
Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 607 000,0000
EUR
II.3.
Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Obdobie
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Zadajte hodnotu: 12
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1.
Podmienky účasti
III.1.1.
Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti:
Uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 zák. č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov predložením dokladov podľa § 26 ods. 2, resp. ods. 4, 5 alebo § 128 ods. 1 zákona o VO, a to v súlade s § 19 ods. 3 zákona o VO. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 31 ods. 3 zákona o VO. Doklady musia byť predložené v origináli alebo overenej fotokópii. Splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača alebo záujemcu, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi a obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom a obstarávateľom. Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky podľa § 32 ods. 2 a) zákona o verejnom obstarávaní: § 26 Zákona o verejnom obstarávaní je vymedzený taxatívne, verejný obstarávateľ má povinnosť požadovať podmienky účasti podľa § 26 Zákona o verejnom obstarávaní v plnom rozsahu. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, požaduje sa preukázanie podmienok účasti podľa § 26 za všetkých členov skupiny samostatne.
III.1.2.
Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti:
Dokumenty podľa § 27 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní: Vyjadrenie všetkých bánk o schopnosti plniť finančné záväzky za obdobie posledných 3 rokov - 2011, 2012, 2013, pričom banka potvrdí, že uchádzač, nie je v nepovolenom debete, v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár, bežný účet uchádzača nie je predmetom exekúcie. Zároveň uchádzač predloží čestné prehlásenie, že v iných bankách, ako v tých, v ktorých potvrdenie predkladá, nemá vedené účty. Dokumenty podľa § 27 ods. 1 písm. c) a d) zákona o verejnom obstarávaní: Prehľad o dosiahnutom obrate za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné údaje v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Uchádzač predloží výkazy ziskov a strát alebo výkazy o príjmoch a výdavkoch za posledné tri hospodárske roky. Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač alebo záujemca preukázal finančné a ekonomické postavenie zdrojmi inej osoby a počas trvania zmluvy, koncesnej zmluvy alebo rámcovej dohody dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač alebo záujemca je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov :
Uchádzač preukáže priemerný ročný obrat za posledné tri hospodárske roky v minimálnej výške 1 800 000 EUR. Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: Na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, či technickej a odbornej spôsobilosti je možné vyžadovať doklady, z ktorých sa dá primerane zistiť uchádzačova alebo záujemcova situácia alebo spôsobilosť vykonávať určitú činnosť. Z hľadiska dodržiavania základných princípov vo verejnom obstarávaní verejný obstarávateľ stanovil podmienky splniteľné a nediskriminačné a vzťahujú sa na zadávanú zákazku, to znamená že verejný obstarávateľ stanovil podmienky účasti primerane k predmetu zákazky. Podľa § 27 ods. 1 písm. c) a d) zákona o verejnom obstarávaní možno finančné a ekonomické postavenie preukázať prehľadom o celkovom obrate, najviac za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Vzhľadom na uvedené verejný obstarávateľ pri určení minimálnej úrovne finančného a ekonomického postavenia (celkový obrat) vzal do úvahy najmä zložitosť a rozsah predmetu plnenia, vrátane podmienok jeho uskutočnenia. Vyjadrenie bánk a čestné vyhlásenie- odôvodnenie primeranosti určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky podľa § 32 ods. 6 Zákona o verejnom obstarávaní: Verejný obstarávateľ požaduje potvrdenie príslušných bánk, v ktorých má uchádzač vedené účty z dôvodu uistenia sa, že víťazný uchádzač, s ktorým bude podpísaná zmluva, nemá finančné problémy a bude schopný splniť požadovaný predmet zákazky. Doklady nesmú byť staršie ako 3 mesiace ku dňu lehoty na predkladanie ponúk.
III.1.3.
Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti:
Dokumenty podľa § 28 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní: zoznam uskutočnených stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov, doplnený potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných prác s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia prác a zhodnotenia uskutočnených prác podľa obchodných podmienok, ak objednávateľom (odberateľom):- bol verejný obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ, - bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača o ich uskutočnení. Dokumenty podľa § 28 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní: údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za riadenie stavebných prác. Uchádzač predloží Dokumenty podľa § 28 ods. 1 písm. d) v súvislosti s § 29 zákona o verejnom obstarávaní: Predloženie certifikátu vydaného nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie noriem zabezpečenia kvality uchádzačom. Verejný obstarávateľ a obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov. Verejný obstarávateľ a obstarávateľ musí prijať aj iné dôkazy predložené uchádzačom alebo záujemcom, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie kvality podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu. Dokumenty podľa § 28 ods. 1 písm. h) v súvislosti s §30 zákona o verejnom obstarávaní: predloženie certifikátu kvality vydaného nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie určitých noriem environmentálneho riadenia uchádzačom. Verejný obstarávateľ a obstarávateľ uzná ako rovnocenné certifikáty vydané orgánmi z členských štátov. Verejný obstarávateľ a obstarávateľ musí prijať aj iné dôkazy predložené uchádzačom alebo záujemcom, ktoré sú rovnocenné opatreniam environmentálneho riadenia podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu. Dokumenty podľa § 28 ods. 1 písm f) v súvislosti s § 29 zákona o verejnom obstarávaní: Predloženie certifikátu vydaného nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie noriem na zabezpečenie ochrany a bezpečnosti pri práci. Verejný obstarávateľ a obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov. Verejný obstarávateľ a obstarávateľ musí prijať aj iné dôkazy predložené uchádzačom alebo záujemcom, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie kvality podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov :
Uchádzač preukáže realizáciu min. 5 stavebných prác, ktorých predmetom boli stavebné práce (obdobná rekonštrukcia budov k predmetu zákazky), pričom minimálne tri zákazky musia byť nad 600 000,00 €/bez DPH . Referenčné listy budú originál, alebo úradne osvedčené kópie, alebo referencie v evidencií v zmysle § 9a zákona o verejnom obstarávaní.Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: podľa § 28 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní možno technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť preukázať podľa druhu, množstva, dôležitosti alebo využitia stavebných prác zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov, doplnený potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných prác s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia prác a zhodnotenia uskutočnených prác podľa obchodných podmienok. Účelom požiadavky na predloženie zoznamu uskutočnených stavebných prác v predchádzajúcom období, ako jednej z podmienok účasti týkajúcej sa technickej spôsobilosti, ako aj minimálnej požadovanej úrovne štandardov, je najmä preukázanie skutočnosti, či mal uchádzač v tomto období dostatočnú materiálnu a personálnu vybavenosť, či je spoľahlivý a technicky spôsobilý zrealizovať predmet zákazky. Uchádzač musí preukázať, že ním navrhnuté osoby spĺňajú nasledujúce minimálne požiadavky: Stavbyvedúci v oblasti pozemných stavieb - odborná spôsobilosť podľa Zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch, predložiť fotokópiu osvedčenia stavbyvedúceho s originálnym podpisom a odtlačkom pečiatky a originál životopisu, min. 3-ročná prax (uchádzač má možnosť predloženia rovnocenného dokladu vydaného na základe iného než vyššie uvedeného zákona). Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: Verejný obstarávateľ pri formulovaní podmienky účasti podľa § 28 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní prihliada na získané praktické skúsenosti, ako aj požiadavky obvykle uplatňované v rámci relevantného trhu; v prípade požiadaviek na splnenie určitých požiadaviek na vzdelanie, prax a odbornú kvalifikáciu zodpovedných má verejný obstarávateľ zároveň na zreteli, aby stanovenými podmienkami neodôvodnene a neprimerane neobmedzoval v účasti uchádzačov, a teda neznemožnil uskutočnenie riadnej a čestnej hospodárskej súťaže v rámci použitého postupu zadávania zákazky. Verejný obstarávateľ požaduje predložiť úradne overenú kópiu certifikátu kvality ISO 9001 potvrdzujúceho zabezpečenia kvality a to v oblasti stavebných prác, alebo ekvivalentný, pričom požadované certifikáty a majú týkať predmetu zákazky. Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: Verejný obstarávateľ pri formulovaní podmienky účasti podľa zákona o verejnom obstarávaní prihliada na získané praktické skúsenosti, ako aj požiadavky obvykle uplatňované v rámci relevantného trhu; verejný obstarávateľ má zároveň na zreteli, aby stanovenými podmienkami neodôvodnene a neprimerane neobmedzoval v účasti uchádzačov, a teda neznemožnil uskutočnenie riadnej a čestnej hospodárskej súťaže v rámci použitého postupu zadávania zákazky. Verejný obstarávateľ požaduje predložiť úradne overenú kópiu certifikátu kvality ISO 14001 a to v oblasti stavebných prác, alebo ekvivalentný, pričom požadované certifikáty sa majú týkať predmetu zákazky. Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky: Verejný obstarávateľ požaduje, aby stavebné práce boli vykonané ohľaduplne voči životnému prostrediu. Verejný obstarávateľ požaduje predložiť úradne overenú kópiu certifikátu pre opatrenia na zabezpečenie ochrany a bezpečnosti pri práci OHSAS 18001:2000 alebo ekvivalentný, pričom požadované certifikáty sa majú týkať stavebných prác.
Vyhradené zákazky pre chránené dielne alebo chránené pracoviská
Nie
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba
Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska
kritérií uvedených nižšie (kritériá na vyhodnotenie ponúk je potrebné uviesť s ich relatívnou váhou alebo v zostupnom poradí dôležitosti, ak nemožno z preukázateľných dôvodov uviesť ich relatívnu váhu)
Časť: 1
Názov: 1. Najnižšia cena
Váha: 70
Časť: 2
Názov: 2. Lehota dodania
Váha: 30
IV.1.2.
Použije sa elektronická aukcia
Áno
IV.2.
Administratívne informácie
IV.2.1.
Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
ZS_MS_CES_BNM
IV.2.2.
Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 28.04.2014 10:00
Úhrada za súťažné podklady
Uvedte
Nie
IV.2.3.
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 28.04.2014 10:00
IV.2.4.
Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 29.04.2014 11:15
Miesto :
Mestská časť Bratislava - Nové Mesto, Junácka 1, Bratislava-Nové Mesto, 832 91
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1.
Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
Áno
Ak áno, uviesť odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Operačný program Bratislavský kraj
VI.2.
Ďalšie doplňujúce informácie
Záujemca si vyžiada súťažné podklady na základe písomnej žiadosti doručenej osobne alebo poštou na adrese uvedenej v bode A.II. v termíne uvedenom v bode IV.2.2. Záujemca môže súťažné podklady získať aj z profilu verejného obstarávateľa.Verejný obstarávateľ požaduje predloženie ponuky v jednom originálnom vyhotovení, jednej písomnej kópii a jednej naskenovanej elektronickej kópii na CD/DVD nosiči vo formáte PDF. za účelom jej zaslania Úradu pre verejné obstarávanie podľa §9 ods.7 zákona o verejnom obstarávaní. Ponuka sa predkladá tak, aby obsahovala osobitne oddelenú a uzavretú časť týkajúcu sa návrhu na plnenie kritérií na vyhodnotenie ponúk, označenú slovom "Kritériá" a osobitne oddelenú a uzavretú ostatnú časť ponuky, označenú slovom "Ostatné". V zmysle Informácie Úradu vlády Slovenskej republiky k určovaniu lehôt na poskytovanie súťažných podkladov č. 4693- 11920/2013/SKFEÚ je verejný obstarávateľ povinný ponechať lehotu na poskytovanie súťažných podkladov totožnú s lehotou na predkladanie ponúk. V prípade potreby vysvetliť podmienky účasti vo verejnom obstarávaní, súťažných podkladoch alebo inej sprievodnej dokumentácie, môže ktorýkoľvek zo záujemcov požiadať spôsobom tohto bodu o ich vysvetlenie písomne u kontaktnej osoby verejného obstarávateľa uvedenej v bode A.II.Aby verejný obstarávateľ mohol zabezpečiť vysvetlenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, súťažných podkladov alebo inej sprievodnej dokumentácie v zmysle Zákona o verejnom obstarávaní, poskytne vysvetlenie údajov uvedených vo výzve na predkladanie ponúk alebo v súťažných podkladoch bezodkladne, najneskôr do piatich pracovných dní od doručenia žiadosti o vysvetlenie, všetkým zainteresovaným záujemcom; záujemca môže požiadať o vysvetlenie najneskôr šesť pracovných dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk.
VI.3.
Dátum odoslania tejto výzvy
08.04.2014