Oznámenie 5482 - WYP

Obsah

5482 - WYP
Vestník č. 71/2014 - 10.04.2014

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
Mestská časť Bratislava - Nové Mesto
IČO: 00603317
Junácka 1, 83291 Bratislava-Nové Mesto

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): MP Profit, s.r.o., Mládežnícka 2101, 017 01 Považská Bystrica
Kontaktná osoba: Ing. Anton Gardian
Mobil: +421 903765195
Telefón: +421 903765195
Fax: +421 244258840
Email: mpprofit.vo@gmail.com
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.banm.sk
Ďalšie informácie možno získať na inom mieste
Príloha A.I) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať ďalšie informácie
MP Profit, s.r.o.
IČO: 36734420
Mládežnícka 2101 , 01701 Považská Bystrica

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): MP Profit, s.r.o., Mládežnícka 2101, 017 01 Považská Bystrica
Kontaktná osoba: Ing. Anton Gardian
Mobil: +421 903765195
Telefón: +421 903765195
Email: mpprofit.vo@gmail.com
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na inom mieste
Príloha A.II) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať súťažné podklady a doplňujúce dokumenty
MP Profit, s.r.o.
IČO: 36734420
Mládežnícka 2101 , 01701 Považská Bystrica

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): MP Profit, s.r.o., Mládežnícka 2101, 017 01 Považská Bystrica
Kontaktná osoba: Ing. Anton Gardian
Mobil: +421 903765195
Telefón: +421 903765195
Email: mpprofit.vo@gmail.com
Ponuky budú doručené na inom mieste
Príloha A.III) Adresa a kontaktné miesto, na ktoré musia byť doručené ponuky
MP Profit, s.r.o.
IČO: 36734420
Mládežnícka 2101 , 01701 Považská Bystrica

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): MP Profit, s.r.o., Mládežnícka 2101, 017 01 Považská Bystrica
Kontaktná osoba: Ing. Anton Gardian
Mobil: +421 903765195
Telefón: +421 903765195
Email: mpprofit.vo@gmail.com
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
RO - Regionálny alebo miestny orgán
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. b)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Obnova ZŠ s MŠ Česká
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné stavenisko alebo miesto uskutočňovania stavebných prác: Bratislava III, Česká 10, Rešetkova 6 a Osadná 5
NUTS kód:
SK010
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom verejného obstarávania je obnova objektov Základnej školy Česká, Materskej školy Rešetkova a Materskej školy Osadná v Bratislave. V rámci obnovy týchto objektov sa uvažuje s nasledovnými prácami:

SO 01 - obnova ZŠ Česká
- Oprava vonkajších omietok a zateplenie objektu
- výmena okien, dvier, vonkajších parapetov (vo fasáde)
- vybudovanie bezbariérového vstupu - schodolez, oprava vonkajšieho schodiska
- kompletná obnova plochej strechy zateplenie
- oprava zámočníckych výrobkov (zábradlí)
- oprava letnej terasy, zábradlia
- výmena klampiarskych výrobkov
- výmena svietidiel, nový bleskozvod
- búracie práce (podľa nutnosti)

SO 02 obnova MŠ Rešetkova
- Oprava vonkajších omietok a zateplenie objektu
- výmena vonkajších parapetov okien
- kompletná obnova plochej strechy zateplenie
- oprava zámočníckych výrobkov (zábradlí)
- oprava letnej terasy, zábradlia
- oprava, resp. výmena klampiarskych výrobkov
- výmena svietidiel, nový bleskozvod
- búracie práce (podľa nutnosti)

SO 03 obnova MŠ Osadná
- Oprava vonkajších omietok a zateplenie objektu
- výmena vonkajších parapetov okien
- kompletná obnova plochej strechy zateplenie
- oprava zámočníckych výrobkov (zábradlí)
- oprava balkónov, zábradlia
- oprava, resp. výmena klampiarskych výrobkov
- výmena svietidiel, nový bleskozvod
- búracie práce (podľa nutnosti)

SO 04 Sadovnícke úpravy
Návrh sadovníckych úprav ZŠ na Českej ulici vyplýva zo znaleckých posudkov na základe ktorých bol zhodnotený stav drevín, ich životnosť a návrh opatrení. Vzhľadom na zlý zdravotný stav je nevyhnutné asanovať niekoľko stromov. V priestoroch MŠ na Rešetkovej ul. a MŠ na Osadnej ul. bude verejná zeleň taktiež rekultivovaná.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 45214100-1
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 45214200-2, 31216200-5
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
SO 01 - obnova ZŠ Česká
- Oprava vonkajších omietok a zateplenie objektu
- výmena okien, dvier, vonkajších parapetov (vo fasáde)
- vybudovanie bezbariérového vstupu - schodolez, oprava vonkajšieho schodiska
- kompletná obnova plochej strechy zateplenie
- oprava zámočníckych výrobkov (zábradlí)
- oprava letnej terasy, zábradlia
- výmena klampiarskych výrobkov
- výmena svietidiel, nový bleskozvod
- búracie práce (podľa nutnosti)

SO 02 obnova MŠ Rešetkova
- Oprava vonkajších omietok a zateplenie objektu
- výmena vonkajších parapetov okien
- kompletná obnova plochej strechy zateplenie
- oprava zámočníckych výrobkov (zábradlí)
- oprava letnej terasy, zábradlia
- oprava, resp. výmena klampiarskych výrobkov
- výmena svietidiel, nový bleskozvod
- búracie práce (podľa nutnosti)

SO 03 obnova MŠ Osadná
- Oprava vonkajších omietok a zateplenie objektu
- výmena vonkajších parapetov okien
- kompletná obnova plochej strechy zateplenie
- oprava zámočníckych výrobkov (zábradlí)
- oprava balkónov, zábradlia
- oprava, resp. výmena klampiarskych výrobkov
- výmena svietidiel, nový bleskozvod
- búracie práce (podľa nutnosti)

SO 04 Sadovnícke úpravy
Návrh sadovníckych úprav ZŠ na Českej ulici vyplýva zo znaleckých posudkov na základe ktorých bol zhodnotený stav drevín, ich životnosť a návrh opatrení. Vzhľadom na zlý zdravotný stav je nevyhnutné asanovať niekoľko stromov. V priestoroch MŠ na Rešetkovej ul. a MŠ na Osadnej ul. bude verejná zeleň taktiež rekultivovaná.
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 607 000,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 12
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 zák. č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov predložením dokladov podľa § 26 ods. 2, resp. ods. 4, 5 alebo § 128 ods. 1 zákona o VO, a to v súlade s § 19 ods. 3 zákona o VO. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 31 ods. 3 zákona o VO. Doklady musia byť predložené v origináli alebo overenej fotokópii. Splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača alebo záujemcu, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi a obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom a obstarávateľom. Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky podľa § 32 ods. 2 a) zákona o verejnom obstarávaní: § 26 Zákona o verejnom obstarávaní je vymedzený taxatívne, verejný obstarávateľ má povinnosť požadovať podmienky účasti podľa § 26 Zákona o verejnom obstarávaní v plnom rozsahu. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, požaduje sa preukázanie podmienok účasti podľa § 26 za všetkých členov skupiny samostatne.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Dokumenty podľa § 27 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní: Vyjadrenie všetkých bánk o schopnosti plniť finančné záväzky za obdobie posledných 3 rokov - 2011, 2012, 2013, pričom banka potvrdí, že uchádzač, nie je v nepovolenom debete, v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár, bežný účet uchádzača nie je predmetom exekúcie. Zároveň uchádzač predloží čestné prehlásenie, že v iných bankách, ako v tých, v ktorých potvrdenie predkladá, nemá vedené účty. Dokumenty podľa § 27 ods. 1 písm. c) a d) zákona o verejnom obstarávaní: Prehľad o dosiahnutom obrate za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné údaje v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Uchádzač predloží výkazy ziskov a strát alebo výkazy o príjmoch a výdavkoch za posledné tri hospodárske roky. Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač alebo záujemca preukázal finančné a ekonomické postavenie zdrojmi inej osoby a počas trvania zmluvy, koncesnej zmluvy alebo rámcovej dohody dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač alebo záujemca je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Uchádzač preukáže priemerný ročný obrat za posledné tri hospodárske roky v minimálnej výške 1 800 000 EUR.
Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky podľa § 32 ods. 6 zákona o
verejnom obstarávaní: Na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, či technickej a odbornej spôsobilosti je možné vyžadovať doklady, z ktorých sa dá primerane zistiť uchádzačova alebo záujemcova situácia alebo spôsobilosť vykonávať určitú činnosť. Z hľadiska dodržiavania základných princípov vo verejnom obstarávaní verejný obstarávateľ stanovil podmienky splniteľné a nediskriminačné a vzťahujú sa na zadávanú zákazku, to znamená že verejný obstarávateľ stanovil podmienky účasti primerane k predmetu zákazky. Podľa § 27 ods. 1 písm. c) a d) zákona o verejnom obstarávaní možno finančné a ekonomické postavenie preukázať prehľadom o celkovom obrate, najviac za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Vzhľadom na uvedené verejný obstarávateľ pri určení minimálnej úrovne finančného a ekonomického postavenia (celkový obrat) vzal do úvahy najmä zložitosť a rozsah predmetu plnenia, vrátane podmienok jeho uskutočnenia. Vyjadrenie bánk a čestné vyhlásenie- odôvodnenie primeranosti určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky podľa § 32 ods. 6 Zákona o verejnom obstarávaní: Verejný obstarávateľ požaduje potvrdenie príslušných bánk, v ktorých má uchádzač vedené účty z dôvodu uistenia sa, že víťazný uchádzač, s ktorým bude podpísaná zmluva, nemá finančné problémy a bude schopný splniť požadovaný predmet zákazky.
Doklady nesmú byť staršie ako 3 mesiace ku dňu lehoty na predkladanie ponúk.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Dokumenty podľa § 28 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní: zoznam uskutočnených stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov, doplnený potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných prác s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia prác a zhodnotenia uskutočnených prác podľa obchodných podmienok, ak objednávateľom (odberateľom):- bol verejný obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ, - bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača o ich uskutočnení. Dokumenty podľa § 28 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní: údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za riadenie stavebných prác. Uchádzač predloží Dokumenty podľa § 28 ods. 1 písm. d) v súvislosti s § 29 zákona o verejnom obstarávaní: Predloženie certifikátu vydaného nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie noriem zabezpečenia kvality uchádzačom. Verejný obstarávateľ a obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov. Verejný obstarávateľ a obstarávateľ musí prijať aj iné dôkazy predložené uchádzačom alebo záujemcom, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie kvality podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu. Dokumenty podľa § 28 ods. 1 písm. h) v súvislosti s §30 zákona o verejnom obstarávaní: predloženie certifikátu kvality vydaného nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie určitých noriem environmentálneho riadenia uchádzačom. Verejný obstarávateľ a obstarávateľ uzná ako rovnocenné certifikáty vydané orgánmi z členských štátov. Verejný obstarávateľ a obstarávateľ musí prijať aj iné dôkazy predložené uchádzačom alebo záujemcom, ktoré sú rovnocenné opatreniam environmentálneho riadenia podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu. Dokumenty podľa § 28 ods. 1 písm f) v súvislosti s § 29 zákona o verejnom obstarávaní: Predloženie certifikátu vydaného nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie noriem na zabezpečenie ochrany a bezpečnosti pri práci. Verejný obstarávateľ a obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov. Verejný obstarávateľ a obstarávateľ musí prijať aj iné dôkazy predložené uchádzačom alebo záujemcom, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie kvality
podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Uchádzač preukáže realizáciu min. 5 stavebných prác, ktorých predmetom boli stavebné práce (obdobná rekonštrukcia budov k predmetu zákazky), pričom minimálne tri zákazky musia byť nad 600 000,00 €/bez DPH . Referenčné listy budú originál, alebo úradne osvedčené kópie, alebo referencie v evidencií v zmysle § 9a zákona o verejnom obstarávaní.Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu
zákazky podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: podľa § 28 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní možno technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť preukázať podľa druhu, množstva, dôležitosti alebo využitia stavebných prác zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov, doplnený potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných prác s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia prác a zhodnotenia uskutočnených prác podľa obchodných podmienok. Účelom požiadavky na predloženie zoznamu uskutočnených stavebných prác v predchádzajúcom období, ako jednej z podmienok účasti týkajúcej sa technickej spôsobilosti, ako aj minimálnej požadovanej úrovne štandardov, je najmä preukázanie skutočnosti, či mal uchádzač v tomto období dostatočnú materiálnu a personálnu vybavenosť, či je spoľahlivý a technicky spôsobilý zrealizovať predmet zákazky. Uchádzač musí preukázať, že ním navrhnuté osoby spĺňajú nasledujúce minimálne požiadavky: Stavbyvedúci v oblasti pozemných stavieb - odborná spôsobilosť podľa Zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch, predložiť fotokópiu osvedčenia stavbyvedúceho s originálnym podpisom a odtlačkom pečiatky a originál životopisu, min. 3-ročná prax (uchádzač má možnosť predloženia rovnocenného dokladu vydaného na základe iného než vyššie uvedeného zákona). Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: Verejný obstarávateľ pri formulovaní podmienky účasti podľa § 28 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní prihliada na získané praktické skúsenosti, ako aj požiadavky obvykle uplatňované v rámci relevantného trhu; v prípade požiadaviek na splnenie určitých požiadaviek na vzdelanie, prax a odbornú kvalifikáciu zodpovedných má verejný obstarávateľ zároveň na zreteli, aby stanovenými podmienkami neodôvodnene a neprimerane neobmedzoval v účasti uchádzačov, a teda neznemožnil uskutočnenie riadnej a čestnej hospodárskej súťaže v rámci použitého postupu zadávania zákazky. Verejný obstarávateľ požaduje predložiť úradne overenú kópiu certifikátu kvality ISO 9001 potvrdzujúceho zabezpečenia kvality a to v oblasti stavebných prác, alebo ekvivalentný, pričom požadované certifikáty a majú týkať predmetu zákazky. Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: Verejný obstarávateľ pri formulovaní podmienky účasti podľa zákona o verejnom obstarávaní prihliada na získané praktické skúsenosti, ako aj požiadavky obvykle uplatňované v rámci relevantného trhu; verejný obstarávateľ má zároveň na zreteli, aby stanovenými podmienkami neodôvodnene a neprimerane neobmedzoval v účasti uchádzačov, a teda neznemožnil uskutočnenie riadnej a čestnej hospodárskej súťaže v rámci použitého postupu zadávania zákazky. Verejný obstarávateľ požaduje predložiť úradne overenú kópiu certifikátu kvality ISO 14001 a to v oblasti stavebných prác, alebo ekvivalentný, pričom požadované certifikáty sa majú týkať predmetu zákazky. Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky: Verejný obstarávateľ požaduje, aby stavebné práce boli vykonané ohľaduplne voči životnému prostrediu. Verejný obstarávateľ požaduje predložiť úradne overenú kópiu certifikátu pre opatrenia na zabezpečenie ochrany a bezpečnosti pri práci OHSAS 18001:2000 alebo ekvivalentný, pričom požadované certifikáty sa majú týkať stavebných prác.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska
kritérií uvedených nižšie (kritériá na vyhodnotenie ponúk je potrebné uviesť s ich relatívnou váhou alebo v zostupnom poradí dôležitosti, ak nemožno z preukázateľných dôvodov uviesť ich relatívnu váhu)
Časť: 1
Názov: 1. Najnižšia cena
Váha: 70
Časť: 2
Názov: 2. Lehota dodania
Váha: 30
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
ZS_MS_CES_BNM
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 28.04.2014 10:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 28.04.2014 10:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 29.04.2014 11:15
Miesto : Mestská časť Bratislava - Nové Mesto,
Junácka 1, Bratislava-Nové Mesto,
832 91
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
Ak áno, uviesť odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Operačný program Bratislavský kraj
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
Záujemca si vyžiada súťažné podklady na základe písomnej žiadosti doručenej osobne alebo poštou na adrese
uvedenej v bode A.II. v termíne uvedenom v bode IV.2.2. Záujemca môže súťažné podklady získať aj z profilu
verejného obstarávateľa.Verejný obstarávateľ požaduje predloženie ponuky v jednom originálnom vyhotovení, jednej písomnej kópii a jednej naskenovanej elektronickej kópii na CD/DVD nosiči vo formáte PDF. za účelom jej zaslania Úradu pre verejné obstarávanie podľa §9 ods.7 zákona o verejnom obstarávaní. Ponuka sa predkladá tak, aby obsahovala osobitne oddelenú a uzavretú časť týkajúcu sa návrhu na plnenie kritérií na vyhodnotenie ponúk, označenú slovom "Kritériá" a osobitne oddelenú a uzavretú ostatnú časť ponuky, označenú slovom "Ostatné". V zmysle Informácie Úradu vlády Slovenskej republiky k určovaniu lehôt na poskytovanie súťažných podkladov č. 4693- 11920/2013/SKFEÚ je verejný obstarávateľ povinný ponechať lehotu na poskytovanie súťažných podkladov totožnú s lehotou na predkladanie ponúk. V prípade potreby vysvetliť podmienky účasti vo verejnom obstarávaní, súťažných podkladoch alebo inej sprievodnej dokumentácie, môže ktorýkoľvek zo záujemcov požiadať spôsobom tohto bodu o ich vysvetlenie písomne u kontaktnej osoby verejného obstarávateľa uvedenej v bode A.II.Aby verejný obstarávateľ mohol zabezpečiť vysvetlenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, súťažných podkladov alebo inej sprievodnej dokumentácie v zmysle Zákona o verejnom obstarávaní, poskytne vysvetlenie údajov uvedených vo výzve na predkladanie ponúk alebo v súťažných podkladoch bezodkladne, najneskôr do piatich pracovných dní od doručenia žiadosti o vysvetlenie, všetkým zainteresovaným záujemcom; záujemca môže požiadať o vysvetlenie najneskôr šesť pracovných dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
08.04.2014

Redakčné opravy

6418 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 77/2014
V oznámení 05482-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mestská časť Bratislava - Nové Mesto, Junácka 1, 832 91 Bratislava - mestská časť Nové Mesto zverejnenom vo VVO č. 071/2014 zo dňa 10.04.2014 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov Namiesto: 28.04.2014 10:00 Viď: 05.05.2014 10:00 IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 28.04.2014 10:00 Viď: 05.05.2014 10:00 IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk Namiesto: 29.04.2014 11:15 Viď: 05.05.2014 11:15
6570 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 79/2014
V oznámení 05482-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mestská časť Bratislava - Nové Mesto, Junácka 1, 832 91 Bratislava - mestská časť Nové Mesto zverejnenom vo VVO č. 071/2014 zo dňa 10.04.2014 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk Namiesto: 05.05.2014 11:15 Viď: 06.05.2014 11:15

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité