Oznámenie 5626 - WYT

Obsah

5626 - WYT
Vestník č. 72/2014 - 11.04.2014

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
Centrum výcviku Lešť
IČO: 00804932
Lešť , 96263 Pliešovce

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Centrum výcviku Lešť
Kontaktná osoba: Ing Ján Kulich
Telefón: +421 960455855
Email: jan.kulich@mil.sk
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
OP - Organizácia riadená verejným právom
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. d)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Dodávka pevných palív
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto dodania tovarov: Miestom plnenia predmetu zákazky budú objekty Sklady a garáže Zábava (kotolňa č.1 TOV a kotolňa č. 2), Táborisko Riečky, Zrubový tábor Slávia, Táborisko Brožkov Prameň, Vododrom, prípadne ďalšie objekty v správe verejného obstarávateľa, podľa jeho potreby.
NUTS kód:
SK032
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Verejný obstarávateľ pre vykurovacie telesa požaduje dodávky hnedého uhlia v sortimente a kvalitatívnych znakoch, ktoré sú uvedené v nasledujúcej tabuľke č. 1.
Tabuľka č.1
SortimentZrnitosť
v mmVýhrevnosť
Qri Pri v MJ/kgVoda
Wrt %Merná sírnatosť
g/MJPopol
Ad %
HU kocka 30 120od 15,0 do 28do 1,1do 12
HU orech 28 20od 14,0do 29do 1,1do 15
1.1.Palivové drevo zmiešané (40 % mäkké, 60 % tvrdé, priemer guľatiny od 8 cm do 30 cm, v dĺžkach do 100 cm).
1.2.Pelety drevené, vrecované, priemer 6 mm, výhrevnosť 16,5 19 MJ/kg, obsah popola do 0,7 %.
1.3.Predpokladané množstvo dodávok pevných palív do jednotlivých miest dodávok a ich vzdialenosť od objektov Zábava sú uvedené v nasledujúcej tabuľke č. 2.
Tabuľka č. 2
Miesto dovozu palívDruh palivaPredpokladané množstvo palívVzdialenosť objektu v km od Zábavy a späť
Kotolňa TOV Sklady, garáže ZábavaPelety 40,0 t0
Kotolňa č. 2 Sklady, garáže ZábavaHnedé uhlie orech 2460,0 t 0
Palivové drevo20,0 t
Táborisko RiečkyPelety 30,0 t
56
Palivové drevo13,0 t
Zrubový tábor SláviaHnedé uhlie kocka50,0 t
14
Palivové drevo16,0 t
Táborisko Brožkov Prameň - ČOVHnedé uhlie - kocka40,0 t26
Palivové drevo13,0 t
Vododrom ubytovňa 60Hnedé uhlie - kocka30,0 t
16
Palivové drevo11,0 t
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 09111100-1
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 09111400-4
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Hnedé uhlie kocka120,0 t
Hnedé uhlie orech 2460,0 t
Palivové drevo73,0 t
Pelety 70,0 t
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 98 427,6000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Začatie: 01.06.2014
Ukončenie: 31.05.2016
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten uchádzač, ktorý spĺňa podmienky účasti, týkajúce sa osobného postavenia, podľa § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní, ich splnenie preukáže podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní, predložením originálnych dokladov alebo ich osvedčených kópií nie starších ako tri mesiace. Uchádzač zapísaný v zozname podnikateľov, vedenom Úradom pre verejné obstarávanie v Bratislave, podľa § 128 ods. 1, preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, podľa § 26 zákona o verejnom obstarávaní údajmi a dokladmi zapísanými v zozname podnikateľov.
Ak uchádzačom bude skupina uchádzačov, táto predkladá požadované doklady za každého člena skupiny osobitne.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač, finančné a ekonomické postavenie vo verejnom obstarávaní preukáže predložením originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených kópií. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo overenia pravdivosti predložených údajov.
2.1.V zmysle § 27 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní, prehľadom o celkovom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka (predaj pevných palív), za posledné tri hospodárske roky (2011, 2012 a 2013), ktorý nesmie byť menší ako 150 000 € s DPH v príslušnom hospodárskom roku.
2.2.Čestné vyhlásenie, že po finančnej stránke je schopný plniť predmet zákazky.
Odôvodnenie primeranosti podmienok: Požiadavky na obrat a čestné vyhlásenie uchádzača je primerane stanovená k predpokladanej hodnote zákazky. Potreba vyplýva z rozsahu predmetu zákazky, aby sa verejný obstarávateľ uistil, že plnenie zmluvy bude zabezpečované spôsobilým zmluvným partnerom v požadovanom rozsahu a kvalite bez poskytovania zálohových platieb.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač, technickú alebo odbornú spôsobilosť vo verejnom obstarávaní preukáže predložením originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených kópií. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo overenia pravdivosti predložených údajov.
1.1.V zmysle § 28 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní, zoznam dodávok pevných palív od koncových odberateľov (nie od predajcov) za predchádzajúce tri roky (2011, 2012 a 2013), s potvrdeniami o kvalite dodania palív s uvedením cien, lehôt dodania a koncových odberateľov, pričom zmluvné kontrakty spolu musia dosahovať objem najmenej 500 ton pevných palív v danom roku. V zozname úspešne splnených zmlúv uchádzač uvedie:
1.1.1.názov alebo obchodné meno koncového odberateľa, adresa jeho sídla alebo miesta plnenia,
1.1.2.názov dodaného tovaru, jeho označenie a popis,
1.1.3.skutočne dodané množstvo a termín dodávky,
1.1.4.kontakt na odberateľa, potrebný pre overenie si uvedených informácií,
1.1.5.hodnotenie odberateľa (spokojnosť s kvalitou a dovozom) , odtlačok pečiatky a podpisom štatutárneho zástupcu (zástupcov) uchádzača.
1.2.Zoznam dodávok pevných palív musí byť doplnený:
1.2.1.osvedčením o registrácii na spotrebnú daň z uhlia vydaným príslušným colným úradom, platným od doby preukazujúcich dodávok uhlia,
1.2.2.hláseniami o predaji a kvalite palív za roky 2011, 2012 a 2013, v zmysle § 8 ods. 2 písm. a) vyhlášky MPŽPaRR SR č. 362/2010 Z. z., ktorou sa ustanovujú požiadavky na kvalitu palív a vedenie prevádzkovej evidencie o palivách, potvrdenými príslušným obvodným úradom životného prostredia.
Odôvodnenie primeranosti podmienok: Podmienky uvedené v bode 3.1. a 3.2 tejto kapitoly sú stanovené za účelom preukázania, že uchádzač aj v minulosti zodpovedne plnil svoje zmluvné vzťahy na úseku dodávok pevných palív a má všetky predpoklady pre kvalitné plnenie predmetu zákazky (v požadovanej kvalite, požadovanom množstve a plní si povinnosti, ktoré mu vyplývajú z tejto činnosti).
1.3.V zmysle § 28 ods. 1 písm. d) a l) 2. bod zákona o verejnom obstarávaní, protokoly o skúške kvality uhlia od výrobcu uhlia (vyžiadané výrobcom a potvrdené výrobcom), ktoré by uchádzač dodával, vykonané akreditovaným laboratóriom. Doklady preukazujúce kvalitu dodávky uhlia vydané iným laboratóriom alebo nepotvrdené, nevyžiadané výrobcom nebudú akceptované. Protokoly musia byť originálom alebo úradne overené kópie, nie staršie ako jeden rok. Kvalitatívne znaky uhlia, ktoré by uchádzač dodával, musia byť zhodné s kvalitatívnymi znakmi uvedenými v tabuľke č. 1 týchto súťažných podkladov a doložené originálom z katalógu hnedého uhlia od dodávateľa a nim aj potvrdené.
Odôvodnenie primeranosti podmienok: Podmienky sú stanovené za účelom preukázania, že uchádzač bude dodávať uhlie v požadovanej kvalite podľa potreby verejného obstarávateľa, ktorú potvrdí akreditované laboratórium.
1.4.V zmysle § 28 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní, overené kópie dokladov od motorových vozidiel s nosnosťou do 3,5 t a 8 t, s ktorými bude môcť reálne disponovať pri plnení predmetu zmluvy.
Odôvodnenie primeranosti podmienok: Podmienky sú stanovené za účelom preukázania, že uchádzač má všetky predpoklady pre operatívne a kvalitné plnenie predmetu zákazky kvalitne a v požadovanom množstve, podľa potreby verejného obstarávateľa, nakoľko rozvoz pevných palív väčšími motorovými vozidlami, návesmi alebo prívesmi na skládky verejného obstarávateľa z technických príčin nie je možný.
1.5.Čestné vyhlásenie, že odberateľ má technickú odbornú spôsobilosť na dodávku pevných palív v požadovanej kvalite a požadovanom množstve, podľa potreby verejného obstarávateľa.
Odôvodnenie primeranosti podmienok: Podmienka je stanovená, aby uchádzač svojím vyhlásením deklaroval, že je schopný a že má všetky predpoklady plnenia zmluvného vzťahu, podľa potreby verejného obstarávateľa.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
CV-417-4/2014
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 30.04.2014 08:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 30.04.2014 08:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 30.04.2014 10:00
Miesto : Bez účasti uchádzačou - EA
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
Žiadosť o účasť - poskytnutie súťažných podkladov a stiahnutie ponuky, verejný obstarávateľ požaduje doručiť písomne poštou, alebo alternatívnym spôsobom na jeho poštovú adresu v dostatočnom predstihu.
Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom, aby si vyžiadali súťažné podklady v časovom horizonte, ktorý im zabezpečí dostatočný časový priestor na vypracovanie ponúk, a aby si vytvorili aj dostatočný časový priestor na prípadné využitie inštitútu vysvetľovania.
Verejný obstarávateľ upozorňuje, ak uchádzač predloží ponuku bez prevzatia súťažných podkladov vystavuje sa riziku, že ním predložená ponuka nemusí obsahovať všetky náležitosti z hľadiska splnenia požiadaviek verejného obstarávateľa (aj dodatočných prostredníctvom inštitútu vysvetľovania) na predmet zákazky. Tabuľky a niektoré údaje, ktoré sú súčasťou súťažných podkladov nie je možné usporiadane zobraziť vo vestníku, čim dochádza k ich neprehľadnosti. Tieto skutočnosti môžu mať za následok aj vylúčenie z verejného obstarávania.
Pri doručovaní všetkých písomností je rozhodujúci dátum a čas doručenia verejnému obstarávateľovi, nie dátum a čas podania na doručenie.
Objekty plnenia predmetu zákazky sa nachádzajú aj vo Vojenskom obvode Lešť (ďalej len VO). Vstup a pobyt na územie VO upravuje zákon č. 281/1997 Z.z. o vojenských obvodoch v znení neskorších predpisov. Vstup osôb a motorových vozidiel do VO je povolený len s písomným súhlasom MO SR, ktorý si uchádzač musí vybaviť na Obvodnom úrade Vojenského obvodu Lešť v Pliešovciach. ul. Školská, 962 63 Pliešovce. Stránkové dni sú pondelok, štvrtok od 07:45 do 12:00 hod., poobede od 12:30 do 15:45 hod. a v stredu od 07:45 do 12:00 hod. poobede od 12:30 do 18:00 hod. Utorok a piatok nie sú stránkové dni. Informácie poskytnú na č. t. 0960465808. Záujemca / uchádzač je povinný poučiť všetkých svojich zamestnancov, podieľajúcich sa na plnení predmetu zákazky, o režime pri vstupe a pobyte vo VO Lešť a objektoch verejného obstarávateľa. Osoby, ktoré vstúpia do objektov verejného obstarávateľa sú povinné zachovávať mlčanlivosť o skutočnostiach, s ktorými sa zoznámili. Táto povinnosť mlčanlivosti ostáva aj po ukončení činnosti plnenia zákazky.
Ponuky a ďalšie doklady a dokumenty požadujeme predložiť v slovenskom jazyku. Dokumenty v iných jazykoch musia byť doručené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť úradne preložené do slovenského jazyka. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je preklad v slovenskom jazyku.
Verejný obstarávateľ odporúča obhliadku miest dodávok pevných palív. V prípade záujmu, môže záujemca požiadať o účasť do 14.4.2014 u Ing. Jána Kulicha č. t. 0960455855, e-mail jan.kulich@mil.sk alebo u Renáty Mužíkovej č.t. 0960465788, e-mail renata.muzikova@mil.sk. V prípade, záujmu obhliadku, plánujeme vykonať dňa 15.4.2014. Zraz účastníkov obhliadky bude vo vestibule Ubytovne Slávia o 9:00 hod.
Pred obhliadkou miest dodávok pevných palív, záujemcovia si musia vybaviť vstup do Vojenského obvodu Lešť na Obvodnom úrade Vojenského obvodu Lešť, ul. Školská, Pliešovce 962 63. (Viď bod 8.7. týchto súťažných podkladov.) V prípade, že sa žiadny záujemca neprejaví záujem, obhliadka sa nebude konať.
Ponuka v zmysle § 39 ods. 6. zákona o verejnom obstarávaní sa predkladá tak, aby obsahovala osobitne oddelenú a uzavretú časť týkajúcu sa návrhu na plnenie kritérií na vyhodnotenie ponúk, označenú slovom "Kritériá" a osobitne oddelenú a uzavretú ostatnú časť ponuky, označenú slovom "Ostatné".
Ponuka musí byť vyhotovená v písomnej forme, a to písacím strojom alebo tlačiarňou počítača, ktorej obsah je čitateľný, zabezpečí trvalé, nezmazateľné zachytenie jej obsahu. Všetky doklady a dokumenty v jednotlivých častiach ponuky, odporúčame zviazať a prešiť do jednotlivých celkov. Strany ponuky, okrem nepozmenenej tlačovej literatúry (prospekty a pod.), odporúčame očíslovať v pravom dolnom rohu podpísať perom s nezmazateľným atramentom štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu alebo iným zástupcom uchádzača, ktorý je oprávnený konať v mene uchádzača v záväzkových vzťahoch. Akékoľvek vsuvky medzi riadky, vymazania alebo prepísania podpísať osobou alebo osobami podpisujúcimi ponuku.
Všetky požadované doklady, potvrdenia a iné dokumenty tvoriace ponuku, musia byť predložené ako originály alebo ich úradne osvedčené kópie.
Verejný obstarávateľ vylúči z verejného obstarávania ponuku uchádzača, ktorá nebude obsahovať požadované náležitosti, ktorá je v rozpore s výzvou na predkladanie ponúk, ustanovením súťažných podkladov alebo nie je vyhotovená podľa týchto súťažných podkladov. Ak uchádzač v stanovenej dobe nepredloží alebo neodpovie na niektorú z otázok verejného obstarávateľa, z verejného obstarávania bude vylúčený.
Časť ponuky, označenej ako Ostatné predložená uchádzačom, musí minimálne obsahovať doklady a dokumenty na posúdenie splnenia podmienok účasti uchádzačov vo verejnom obstarávaní, uvedených vo výzve na predkladanie ponúk a v súťažných podkladoch pre toto verejné obstarávanie a to:
1.Obsah ponuky s uvedením zoznamu predložených dokladov, dokumentov a číslom strany, kde sa predmetný doklad alebo dokument nachádza.
2.Identifikačné údaje uchádzača z registra, v ktorom je zapísaný (v prípade skupiny za každého člena skupiny): obchodný názov, adresa sídla uchádzača alebo miesto jeho podnikania, meno, priezvisko a funkcia štatutárneho zástupcu (štatutárnych zástupcov) uchádzača, IČO, bankové spojenie (názov, adresa a sídlo peňažného ústavu / banky), číslo bankového účtu, kontaktné telefónne číslo, e-mail, prípadne internetovú adresu, e-mailovú adresu a kontakt pre elektronickú aukciu.
3.Čestné vyhlásenie uchádzača o pravdivosti a úplnosti všetkých dokladov a údajov uvedených v ponuke, že predkladá iba jednu ponuku a nie je v tomto postupe zadávania zákazky členom skupiny, ktorá predkladá ponuku, podpísané uchádzačom alebo osobou oprávnenou konať za uchádzača.
4.Čestné vyhlásenie uchádzača, že rozumel a súhlasí so všetkými podmienkami určenými verejným obstarávateľom, že súhlasí s obchodnými podmienkami verejného obstarávateľa uvedenými v návrhu kúpnej zmluvy, podpísané uchádzačom alebo osobou oprávnenou konať za uchádzača.
5.Doklady, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti, uvedenými v kapitole D. Podmienky účasti uchádzačov.
6.Zoznam spolu účastníkov, s ktorými počíta pri plnení zákazky alebo čestné vyhlásenie, že požadovaný tovar bude dodávať sám. Zoznam alebo čestné vyhlásenie musí byť opečiatkované a podpísané štatutárnym zástupcom uchádzača.
7.Plnú moc na zastupovanie zúčastnených subjektov, v prípade, ak ponuku predloží skupina.
8.Doplnený návrh kúpnej zmluvy, bez vypísania cien.
Časť ponuky, označenej ako Kritéria predložená uchádzačom, musí obsahovať Návrh cien uchádzača, ktoré budú zadané do elektronickej aukcie.
Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky, znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania.
Uchádzačom navrhovaná cena v eurách, musí zahŕňať všetky náklady spojené s dovozom palív a ich vyskladnením do požadovaných miest dodania. Musí byť stanovená podľa zákona č.18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov.
Výpočet ceny v € za predpokladane množstvo palív uviesť
P. č. Druh palivaCena za 1 t bez DPH, s DPH za 1 tPredpok. množ. Cena za redpoklad. množstvo s DPH
1.Hnedé uhlie kocka120,0 t
2.Hnedé uhlie orech 2460,0 t
3.Palivové drevo73,0 t
4.Pelety 70,0 t
Celková cena za predpokladané množstvo pevných palív
Množstvo pevných palív je len predpokladané orientačné, použité len pre výpočet predpokladanej hodnoty zákazky, na vypracovanie ponuky a jej objektívnejšie posúdenie. Z uvedeného dôvodu predpokladané množstvo palív nebude záväzné pre zmluvný vzťah. Pre zmluvný vzťah, záväzné budú, len matematicky vypočítané jednotkové ceny palív, po elektronickej aukcii.
Verejný obstarávateľ použije za účelom zostavenia poradia ponúk elektronickú aukciu podľa § 43 zákona o verejnom obstarávaní. Elektronickej aukcie sa môžu zúčastniť len uchádzači, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk, ktorí spĺňajú podmienky účasti, uvedené vo výzve na predkladanie ponúk a v súťažných podkladoch a ktorých verejný obstarávateľ vyzval na účasť v elektronickej aukcii, prostredníctvom im doručenej výzvy na účasť v elektronickej aukcii. V zmysle § 43 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní, pri použití elektronickej aukcie je otváranie ponúk podľa § 41 zákona o VO neverejné, údaje podľa § 41 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní, komisia nezverejňuje a zápisnica podľa § 41 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní sa neodosiela. Verejný obstarávateľ zašle výzvu na účasť v elektronickej aukcii uchádzačovi elektronickými prostriedkami na emailovú adresu uvedenú v ponuke.
E-aukcia bude vykonaná elektronickými zariadeniami prostredníctvom siete Internet. Verejný obstarávateľ prostredníctvom administrátora odošle výzvu na účasť v e-aukcii elektronickými prostriedkami, všetkým uchádzačom, ktorí splnili podmienky účasti a ktorých ponuky spĺňajú podmienky, v súlade s výzvou na predkladanie ponúk a so súťažnými podkladmi. Vo výzve budú uvedené všetky príslušné informácie týkajúce e-aukcie v zmysle § 43 ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní. Uchádzačom odporúčame výzvu dôsledne preštudovať. Súčasťou výzvy bude prihláška do e-aukcie. Prihlášku uchádzač vyplní a obratom pošle elektronickými prostriedkami administrátorovi. Kontakt na administrátora bude oznámený vo výzve na účasť e-aukcií. Uchádzač po odoslaní vyplnenej prihlášky obdrží obratom prístupový kľúč, s použitím ktorého bude môcť vstúpiť do e-aukčnej siene.
Priebeh e-aukcia:
Uchádzačom, ktorí budú vyzvaní na účasť v e-aukcii, bude v Prípravnom kole a v čase uvedenom vo Výzve sprístupnená e-aukčná sieň, kde si môžu skontrolovať správnosť zadaných vstupných cien, ktoré do eAukčnej siene zadá administrátor eAukcie, a to v súlade s pôvodnými, listinne predloženými ponukami. V prípade nesúladu vstupných cien s ponukou, uchádzač požiada administrátora o ich opravu. Každý uchádzač do začiatku Aukčného kola bude vidieť iba svoju ponuku a až do začiatku Aukčného kola ju nemôže meniť. Všetky informácie o prihlásení a priebehu budú uvedené vo Výzve. Aukčné kolo sa začne a skončí v termínoch uvedených vo Výzve. Na začiatku Aukčného kola sa všetkým uchádzačom zobrazia: ich ceny, najnižšie ceny, najnižšia celková ponuková cena, ich celková ponuková cena, ich priebežné umiestnenie (poradie).
Predmetom úpravy v eAukcii budú prvky, ktorých hodnoty sú predmetom ponuky uchádzača v eAukcii, pričom sa bude automaticky prerátavať celková ponuková cena za všetky položky spolu. Uchádzači budú upravovať ceny smerom nadol.
Verejný obstarávateľ upozorňuje, že systém neumožní dorovnať najnižšiu celkovú cenu (t.j. nie je možné dorovnať ponuku uchádzača na priebežnom 1. mieste).
V priebehu Aukčného kola budú zverejňované všetkým uchádzačom zaradeným do eAukcie v eAukčnej sieni informácie, ktoré umožnia uchádzačom zistiť v každom okamihu ich relatívne umiestnenie.
Minimálny krok zníženia ceny uchádzača je 0,50 % z aktuálnej jednotkovej ceny daného uchádzača.
Maximálny krok zníženia ceny uchádzača nie je určený. Uchádzač však bude upozornený pri zmene ceny o viac ako 50%. Upozornenie pri maximálnom znížení ceny sa viaže k aktuálnej jednotkovej cene daného uchádzača.
Aukčné kolo bude ukončené, ak nedôjde k jeho predlžovaniu, uplynutím časového limitu 20 min.
Koniec eAukcie sa môže predĺžiť v prípade predkladania nových cien (teda pri akejkoľvek zmene ceny) v posledných dvoch minútach trvania aukcie vždy o ďalšie dve minúty (tzn. k času, kedy došlo k predĺženiu, sa pridajú celé 2 min.). eAukcia sa bude predlžovať v prípade, ak dôjde k úprave ceny pri ktorejkoľvek položke. Počet predĺžení nie je limitovaný. Po ukončení eAukcie už nebude možné upravovať ceny.
Výsledkom eAukcie bude zostavenie objektívneho poradia ponúk podľa najnižšej celkovej ponukovej ceny spolu za predmet obstarávania automatizovaným vyhodnotením.
Technické požiadavky na prístup do eAukcie: počítač uchádzača musí byť pripojený k Internetu. Na bezproblémovú účasť v eAukcii je nutné používať jeden z podporovaných internetových prehliadačov:
Microsoft Internet Explorer od verzie 7.0 a vyššie,
Mozilla Firefox od verzie 13.0 a vyššie alebo Google Chrome.
Správna funkčnosť iných internetových prehliadačov je možná, avšak nie je garantovaná. Ďalej je nutné mať v použitom internetovom prehliadači zapnuté cookies a javaskripty.
Podrobnejšie informácie o procese eAukcie budú uvedené vo Výzve.
Pre prípad eliminácie akejkoľvek nepredvídateľnej situácie (napr. výpadok elektrickej energie, konektivity k internetu, alebo inej objektívnej príčiny zabraňujúcej v ďalšom pokračovaní uchádzača v eAukcii) verejný obstarávateľ odporúča uchádzačom mať pripravený náhradný zdroj elektrickej energie, prípadne mobilný Internet (napr. notebook s mobilným Internetom). Verejný obstarávateľ nenesie zodpovednosť za uchádzačmi použité technické prostriedky. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo opakovania eAukcie v prípade nepredvídateľných technických problémov na jeho strane.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
09.04.2014

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité