Oznámenie 5628 - WYT

Obsah

5628 - WYT
Vestník č. 72/2014 - 11.04.2014

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
AGA priemyselný park s.r.o.
IČO: 36581691
Radlinského 23 , 05201 Spišská Nová Ves

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Radlinského 23, Spišská Nová Ves
Kontaktná osoba: Ing. Miloš Jochman
Telefón: +421 533219999
Email: m.jochman@agapriemyselnypark.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.agapriemyselnypark.sk
Ďalšie informácie možno získať na inom mieste
Príloha A.I) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať ďalšie informácie
INPRO POPRAD, s.r.o.
IČO: 36501476
Ústecko – Orlická 3300/25 , 05801 Poprad

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Ústecko – Orlická 3300/25, Poprad
Kontaktná osoba: Ing. Vladimír Margetaj
Mobil: +421 903785720
Telefón: +421 527730110
Fax: +421 527730110
Email: inpropoprad4@gmail.com
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na inom mieste
Príloha A.II) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať súťažné podklady a doplňujúce dokumenty
INPRO POPRAD, s.r.o.
IČO: 36501476
Ústecko – Orlická 3300/25 , 05801 Poprad

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Ústecko – Orlická 3300/25, Poprad
Kontaktná osoba: Ing. Vladimír Margetaj
Mobil: +421 903785720
Telefón: +421 527730110
Fax: +421 527730110
Email: inpropoprad4@gmail.com
Ponuky budú doručené na inom mieste
Príloha A.III) Adresa a kontaktné miesto, na ktoré musia byť doručené ponuky
INPRO POPRAD, s.r.o.
IČO: 36501476
Ústecko – Orlická 3300/25 , 05801 Poprad

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Ústecko – Orlická 3300/25, Poprad
Kontaktná osoba: Ing. Vladimír Margetaj
Mobil: +421 903785720
Telefón: +421 527730110
Fax: +421 527730110
Email: inpropoprad4@gmail.com
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
iné - Iný verejný obstarávateľ
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): osoba podľa § 7 ods. 2 písm. a)
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 7 ods. 2
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Rast konkurencieschopnosti spoločnosti zavádzaním inovatívnych technológií
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto dodania tovarov: Areál spoločnosti AGA priemyselný park s.r.o., Radlinského 23, 052 01 Spišská Nová Ves, v zmysle pokynov odberateľa.
NUTS kód:
SK
SK042
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Názov predmetu zákazky: Rast konkurencieschopnosti spoločnosti zavádzaním inovatívnych technológií
Obstarávajúci pripúšťa rozdelenie predmetu zákazky a predloženie ponuky na jednotlivé časti.
Predmet zákazky pozostáva z 10 častí:
časť 1: Zvárací stôl perforovaný plazmanitridovaný
časť 2: Pulzný prúdový zvárací invertor MIG/MAG (zvárací prúd min. 500A)
časť 3: TIG invertorový zvárací zdroj AC/DC (zvárací prúd min 300A
časť 4: Vzduchotechnické odsávacie a filtračné zariadenie (min. 10 000 m3/hod)
časť 5: Ohraňovací lis 2200kN
časť 6: Štvor-valcová hydraulická zakružovačka plechu (dĺžka valcov min. 3m)
časť 7: Manuálny/CNC sústruh pre dvojosé obrábanie
časť 8: Stĺpový otočný žeriav (nosnosť min. 500kg, vyloženie min. 4,0m)
časť 9: Vertikálne 3 osové obrábacie centrum
časť 10: Mostový žeriav vrátane montáže na jestvujúcu žeriavovú dráhu (nosnosť 5000kg)
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 44315100-2
Doplnkový slovník: FG05-4
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 42662100-5, 42512000-8, 42636000-3, 42633000-2, 42621100-6, 42414320-0, 42612000-9, 42414500-6
Doplnkový slovník: FG05-4 , FG05-4 , FG05-4 , FG05-4 , FG05-4 , FG05-4 , FG05-4 , FG05-4
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Predmet zákazky pozostáva z 10 častí:
1.Zvárací stôl perforovaný plazmanitridovaný:
Veľkosť minimálne 4,0m x 2,0m, priemer otvorov 28mm, hrúbka steny 25mm,vyškovo nastaviteľné nohy.
Príslušenstvo: uvedené nižšie v tabuľke (príloha č.2 súťažných podkladov)
Počet:1ks
2.Pulzný prúdový zvárací invertor MIG/MAG (zvárací prúd min. 500A)
MIG/MAG, s rozsahom zváracieho prúdu min. 500A, chladiace zariadenie, certifikácia bezpečnostnej triedy S.
Príslušenstvo: uvedené nižšie v tabuľke (príloha č.2 súťažných podkladov)
Počet:1ks.
3.TIG invertorový zvárací zdroj AC/DC (zvárací prúd min 300A)
TIG, TIG pulz a MMM ručná obalená elektróda s rozsahom zváracieho prúdu od 5 A 300 A, plne digitalizovaný, certifikácia bezpečnostnej triedy S.
Príslušenstvo:uvedené nižšie v tabuľke (príloha č.2 súťažných podkladov)
Počet:1ks.
4.Vzduchotechnické odsávacie a filtračné zariadenie (min. 10 000 m3/hod)
pre zvarovňu: množstvo odsávaného vzduchu 10 000 m3/hod.,vonkajšie prevedenie, plynový ohrev, filtrácia, ventilátory s frekvenčnými meničmi, rotačný rekuperačný výmenník, zmiešavacia komora, regulačné a uzatváracie klapky, meranie a regulácia MaR, trojvrstvový komín v nerezovom prevedení. Požadovaná je teplota interiéru minimálne +18°C a rovnomerná distribúcia vzduchu do pracovného priestoru.
Príslušenstvo:žiadne
Počet:1ks
5.Ohraňovací lis 2200kN
Lisovacia sila min. 2200 kN, pohon šmýkadla zabezpečený dvomi hydraulickými valcami, synchronizácia zabezpečená CNC systémom, nastavovanie zadného dorazu, LCD farebný display na závesnom ramene, knižnica materiálov, horných a dolných nástrojov, dĺžka stola min. 3 200mm, rozchod medzi bočnicami min 3000 mm, hĺbka zadných dorazov (os X) minimálne 1000mm, CNC bombírovaný stôl, svetelná zábrana. Zadný dvojosový doraz, Bezpečnostné zariadenie, riadiaci a programovací softvér.
Počet:1ks
6.Štvor-valcová hydraulická zakružovačka plechu (dĺžka valcov min. 3m)
Dĺžka valcov minimálne 3 000mm, valce indukčne kalené valce na min. 45 HRc, samostatne stojacia riadiaca jednotka (tlačidlá pre nastavenie polohy spodných valcov, rolovanie valcov a vyklopenie strmeňa, digitálne odčítanie polohy spodných valcov), pohyb a rovnobežnosť bočných valcov riadené z riadiaceho panelu, valce poháňané hydraulickým motorom a prevodovkou, hydraulické ovládanie horného valca pre jednoduché vybratie zakrúženého plechu, ochrana proti preťaženiu, regulovateľná rýchlosť zakružovania, príslušenstvo pre zakružovanie kužeľov.
Prevedenie podľa požiadaviek CE, návod na použitie a obsluhu zakružovačky v slovenskom jazyku.
Počet:1ks
7.Manuálny/CNC sústruh pre dvojosé obrábanie
Manuálny/CNC sústruh pre dvojosé obrábanie v kusovej a opakovanej málo a stredne sériovej výrobe s vysokou presnosťou a akosťou povrchu. Užívateľsky jednoduché riadenie prostredníctvom farebnej obrazovky, riadiacim systémom s dialógovým programovaním, plné ISO programovanie, polo manuálny režim automatické cykly ale aj manuálny režim ručné kolieska a prepínače ako klasický sústruh s digitálnym odmeriavaním.
Príslušenstvo:uvedené nižšie v tabuľke (príloha č.2 súťažných podkladov)
Počet:1ks
8.Stĺpový otočný žeriav (nosnosť min. 500kg, vyloženie min. 4,0m)
Stĺpový otočný žeriav na oceľovej platni bez samostatného základu:
Nosnosť min. 500 kg, vyloženie min. 4,0 m, ručné otáčanie výložníka, nominálny rozsah otáčania do 270°.
Príslušenstvo:žiadne
Počet:1ks
9.Vertikálne 3 osové obrábacie centrum
Rozmery stola min. 1 200 x 600 mm, pojazd v osi X min. 1 000 mm, pojazd v osi Y min. 550 mm, pojazd v osi Z min. 550 mm, zaťaženie stola min. 500 kg
Príslušenstvo: uvedené nižšie v tabuľke (príloha č.2 súťažných podkladov)
Počet:1ks
10.Mostový žeriav vrátane montáže na jestvujúcu žeriavovú dráhu (nosnosť 5000kg)
Celková nosnosť žeriavu 5 000 kg, rozpätie 6 300 mm, rázvor 1 900 mm, výška zdvihu min. 6 000 mm
Príslušenstvo: uvedené nižšie v tabuľke (príloha č.2 súťažných podkladov)
Počet:1ks

Podrobný opis, rozsah a minimálne predpísané technické parametre a požiadavky pre jednotlivé časti predmetu zákazky sú uvedené v tabuľkách Špecifikácií jednotlivých častí predmetu zákazky - (príloha č.2 súťažných podkladov).
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 505 195,6700 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Začatie: 01.07.2014
Ukončenie: 31.07.2015
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: - v zmysle § 100 ods. 1 písm. b) obstarávajúci na preukázanie splnenia podmienok účasti vyžaduje predložiť doklady podľa § 26 ods. 2, resp. ods. 4 a 5 ZoVO. Požadované doklady musia byť predložené v origináloch alebo úradne osvedčených kópiách v rozsahu, forme a platnosti v zmysle ZoVO a súťažných podkladov.
Splnenie podmienok účasti bude vyhodnocované v súlade s § 26 a § 128 ZoVO. V zmysle výkladového stanoviska ÚVO zo dňa 18.01.2013: splnenie podmienok účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) ZoVO sa preukazuje vo vzťahu k hlavnému predmetu zákazky, t.j. uchádzač musí byť oprávnený dodávať tovar v závislosti od charakteru hlavného predmetu zákazky.
Splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia bude posudzované v súlade s výkladovým stanoviskom ÚVO č.10/2013 z 23.07.2013 k osobnému postaveniu podľa ZoVO, podľa ktorého platí, že: podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa ZoVO v znení účinnom od 01.07.2013 (t.j. podnikateľ, ktorý o zapísanie do zoznamu podnikateľov požiadal po 30.06.2013 a ktorému ÚVO vydal výpis zo zoznamu podnikateľov vo forme elektronického odpisu) nie je povinný v procesoch verejného obstarávania predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.
Podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa ZoVO v znení účinnom do 30.06.2013 (t.j. podnikateľ, ktorý o zapísanie do zoznamu podnikateľov požiadal do 30.06.2013 a ktorému ÚVO vydal potvrdenie o zapísaní do zoznamu podnikateľov v listinnej podobe) nie je povinný v procesoch verejného obstarávania predkladať toto potvrdenie. Avšak je potrebné, aby obstarávajúci vyžiadaním si údajov z ÚVO preukázal v procesoch verejného obstarávania, že uchádzač spĺňa aj podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. i) a j), príp. aj podľa písm. h) ZoVO, ak ani tento údaj potvrdenie neobsahuje.
Splnenie týchto podmienok účasti môže podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa ZoVO v znení účinnom do 30.06.2013 preukázať tým, že v ponuke alebo v žiadosti o účasť predloží doklady na preukázanie splnenia týchto podmienok [§ 26 ods. 1 písm. i) a j), príp. aj písm. h) ZoVO, t.j. čestné vyhlásenia podľa § 26 ods. 2 písm. g), príp. aj písm. f) tohto zákona].
Ďalej platia rozšírené ustanovenia predmetného výkladového stanoviska ÚVO č.10/2013 z 23.07.2013 k osobnému postaveniu podľa ZoVO viď. www.uvo.gov.sk, sekcia Výkladové stanoviská.
V prípade podnikateľov, ktorí sú zapísaní v zozname podnikateľov, verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ je povinný požiadať ÚVO o poskytnutie údajov zo zoznamu podnikateľov alebo o prístup k týmto údajom, ktoré mu ÚVO vo vzťahu k uchádzačovi alebo záujemcovi bezodplatne poskytne.
Odôvodnenie primeranosti podmienok účasti podľa § 100 ods. 1 písm. b) v nadväznosti na § 32 ods. 6 ZoVO: preukázanie osobného postavenia vyplýva taxatívne z príslušných ustanovení ZoVO.

Pozn.: doklady týkajúce sa osobného postavenia uvedené v III.1.1 výzvy na predkladanie ponúk (bod 16.3.2.1 súťažných podkladov) uchádzač predkladá pre všetky časti predmetu zákazky spoločne (t.j. doklady predkladá raz, nie je potrebné ich predkladať opätovne, ak uchádzač predkladá ponuku pre viaceré časti predmetu zákazky).
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: - nevyžadujú sa.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: 1. - uchádzač preukazuje splnenie podmienky uvedenej v tomto bode pre danú časť predmetu zákazky dokladom v zmysle § 100 ods. 1 písm. b) v nadväznosti na § 28 ods. 1 písm. a) ZoVO v originálnom vyhotovení alebo úradne osvedčenej kópii, t.j. zoznamom dodávok tovaru (rovnakých alebo porovnateľných tovarov ako predmetná časť predmetu zákazky) za predchádzajúce tri roky doplneným potvrdeniami o kvalite dodania tovaru alebo poskytnutia služieb s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom
1) bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZoVO, dokladom je referencia,
2) bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní, doplneným dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané.
Pokiaľ v predkladaných dokladoch uchádzača (najmä v referenčných listoch) bude uvedená iná mena ako EUR, prepočet môže byť dopísaný ručne perom. Prevod z SKK na EUR vykonať konverzným kurzom 1 EUR = 30,1260 SKK, resp. v prípade zahraničných uchádzačov kurzom ECB ku dátumu úspešného odovzdávacieho a preberacieho konania z protokolu uvedeného v referenčnom liste. V prípade, že v referenčnom liste nie je uvedený konkrétny dátum preberacieho konania, uchádzač je oprávnený tento dátum dopísať ručne perom, vrátane prepočtu kurzom ECB k uvedenému dátumu.
Odporúča sa, aby z predložených referenčných listov, resp. predloženého zoznamu alebo vyhlásení uchádzača bolo možné, už okrem vyššie uvedených zákonných údajov, zistiť aj dostupné údaje v zmysle § 9a ods. 2 ZoVO, resp. do doby zverejnenia vzoru referencie vo forme elektronického formulára Úradom pre verejné obstarávanie na jeho webovom sídle, minimálne tieto údaje:
-identifikácia dodávateľa,
-identifikácia objednávateľa s kontaktnými údajmi poverenej osoby objednávateľa za účelom overenia si poskytnutých informácií,
-identifikácia plnenia podľa zmluvného vzťahu, vrátane uvedenia predmetu zmluvy, typového označenia dodávaných a montovaných tovarov a pod., kde si bude možné odkontrolovať, či zariadenia spĺňajú minimálnu požadovanú úroveň štandardov,
-miesto dodania/plnenia podľa zmluvy,
-cena celej dodávky s montážou v EUR bez DPH zmluvná a skutočná,
-lehota dodania zmluvná a skutočná, t. j. od do (mesiac, rok), vrátane dátumu úspešného odovzdávacieho a preberacieho konania,
-hodnotenie kvality plnenia so zmluvnými podmienkami a pod..
Pre splnenie podmienky účasti podľa § 100 ods. 1 písm. b) v nadväznosti na § 28 ods. 1 písm. a) ZoVO platí aj ustanovenie § 155m ods. 11 ZoVO, t.j.: splnenie podmienky účasti podľa § 28 ods. 1 písm. a), ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ, je do troch rokov odo dňa nasledujúceho po dni zriadenia evidencie referencií podľa § 9a a zverejnenia vzoru referencie podľa § 9a ods. 6 možné aj potvrdeným dôkazom o plnení (napr. referenčný list), ak ide o zákazky, ktoré boli realizované postupom podľa tohto zákona v znení účinnom do 30. júna 2013. Možný vzor referenčného listu, je uvedený v prílohe č.4 súťažných podkladov. ÚVO dňa 01.03.2014 zverejnil na webovej stránke: www.uvo.gov.sk informáciu o zriadení evidencie referencií a zverejnil vzor referencie podľa § 9a v nadväznosti na § 155m ZoVO.
Obstarávajúci upozorňuje uchádzačov, aby predkladali referencie len zákaziek alebo ich častí podľa vyššie uvedených podmienok, v požadovanej forme a s požadovanými údajmi, aby predložené doklady mali potrebnú výpovednú hodnotu, bolo si ich možné preveriť a nemuseli byť dodatočne uchádzačmi vysvetľované alebo doplňované. V prípade, že v referenčnom liste v rámci jedného dodania budú spoločne uvedené dodávky, služby, práce týkajúce sa rovnakých alebo porovnateľných tovarov ako predmet zákazky resp. časť predmetu zákazy, musí byť z referenčného listu zrejmý rozsah dodávky, služby, práce (veľkostný a finančný objem) pre časť rovnakú alebo porovnateľnú predmetu zákazky (bližší popis viď. vyššie v texte).
Odôvodnenie primeranosti podmienok účasti podľa § 100 ods. 1 písm. b) v nadväznosti na § 32 ods. 6 ZoVO: obstarávajúci požaduje vyššie uvedené z dôvodu uistenia sa, že výber úspešného uchádzača predmetu zákazky bude z uchádzačov, ktorí sú schopní dodať predmet zákazky s rovnakými alebo porovnateľnými parametrami, t.j. majú praktické skúsenosti s dodávkou a montážou takýchto tovarov.
Pozn.: doklady týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti uvedené v III.1.3.1 výzvy na predkladanie ponúk (bod 16.3.2.3.1 súťažných podkladov) uchádzač predkladá pre všetky časti predmetu zákazky osobitne (t.j. dokumenty predkladá v ponuke pre každú časť predmetu zákazky (logický celok), pre ktorú predkladá ponuku osobitne).
2. - uchádzač preukazuje splnenie podmienky uvedenej v tomto bode pre predmetnú časť predmetu zákazky dokladom v zmysle § 100 ods. 1 písm. b) v nadväznosti na § 28 ods. 1 písm. l) bod 1. ZoVO. Napr. predloženie opisov (najlepšie podrobné katalógové/technické listy konkrétne navrhnutého tovaru, z ktorých budú zrejmé ich základné technické parametre, technické/obchodné označenie a pod.). Tieto údaje a parametre musia spĺňať predpísané minimálne technické parametre a požiadavky zo špecifikácie predmetnej časti predmetu zákazky. Tieto doklady postačuje predložiť v ponuke ako fotokópie.
Odôvodnenie v zmysle § 100 ods. 1 písm. b) v nadväznosti na § 32 ods. 6 ZoVO: obstarávajúci požaduje vyššie uvedené z dôvodu uistenia sa, že výber úspešného uchádzača bude z uchádzačov, ktorí predložia požadované doklady predmetných tovarov vo väzbe k požadovanému predmetu zákazky navrhnutému riešeniu, za splnenia predpísaných minimálnych technických parametrov a požiadaviek zo špecifikácie predmetu zákazky.
Pozn.: doklady týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti uvedené v III.1.3.2 výzvy na predkladanie ponúk (bod 16.3.2.3.2 súťažných podkladov) uchádzač predkladá pre všetky časti predmetu zákazky osobitne (t.j. dokumenty predkladá v ponuke pre každú časť predmetu zákazky (logický celok), pre ktorú predkladá ponuku osobitne).
3. - uchádzač preukazuje splnenie podmienky uvedenej v tomto bode pre predmetnú časť zákazky dokladom v zmysle § 100 ods. 1 písm. b) v nadväznosti na § 28 ods. 1 písm. l) bod 2. ZoVO a to napr. vyhláseniami zhody a doplňujúcimi podkladmi k nim, certifikáty alebo iné obdobné dokumenty, vydané autorizovanými osobami alebo notifikovanými osobami, ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody výrobkov s technickými špecifikáciami. Tieto doklady postačuje predložiť v ponuke ako fotokópie.
Odôvodnenie v zmysle § 100 ods. 1 písm. b) v nadväznosti na § 32 ods. 6 ZoVO: obstarávajúci požaduje vyššie uvedené z dôvodu uistenia sa, že výber úspešného uchádzača bude z uchádzačov, ktorí predložia požadované doklady predmetných tovarov vo väzbe k požadovanému predmetu zákazky navrhnutému riešeniu, za splnenia predpísaných minimálnych technických noriem, parametrov a požiadaviek zo špecifikácie predmetu zákazky a taktiež, aby každý navrhovaný a ponúkaný hlavný komponent bol napr. certifikovaný - spôsobilý pre objednávateľa.
Pozn.: doklady týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti uvedené v III.1.3.3 výzvy na predkladanie ponúk (bod 16.3.2.3.3 súťažných podkladov) uchádzač predkladá pre všetky časti predmetu zákazky osobitne (t.j. dokumenty predkladá v ponuke pre každú časť predmetu zákazky (logický celok), pre ktorú predkladá ponuku osobitne).
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : - v zmysle § 100 ods. 1 písm. b) v nadväznosti na § 32 ods. 6 ZoVO pre bod 1. je podmienkou účasti uchádzača pre každú časť predmetu zákazky dodanie minimálne troch (3) rovnakých alebo porovnateľných tovarov ako predmetná časť predmetu zákazky za predchádzajúce 3 roky. Obstarávajúci za rovnaký alebo porovnateľný tovar bude považovať napr.:
-časť 1: Zvárací stôl perforovaný plazmanitridovaný resp. zvárací stôl rozmerov 4000 mm x 2000 mm, resp. porovnateľný tovar
-časť 2: Pulzný prúdový zvárací invertor MIG/MAG (zvárací prúd min. 500A), resp. zvárací invertor so zváracím prúdom min. 500A, resp. porovnateľný tovar
-časť 3: TIG invertorový zvárací zdroj AC/DC (zvárací prúd min 300A) resp. zvárací zdroj so zváracím prúdom min. 300A), resp. porovnateľný tovar
-časť 4: Vzduchotechnické odsávacie a filtračné zariadenie (min. 10 000 m3/hod), resp. zariadenie s množstvom odsávaného vzduchu min. 10 000 m3/hod., resp. porovnateľný tovar
-časť 5: Ohraňovací lis 2200kN, resp. lis s lisovacou silou min. 2200 kN, resp. porovnateľný tovar
-časť 6: Štvor-valcová hydraulická zakružovačka plechu (dĺžka valcov min. 3m), resp. iná zakružovačka s min. hrúbkou plechu zakružovania 6 mm a pracovnou dĺžkou valcov min. 3 m, resp. porovnateľný tovar
-časť 7: Manuálny/CNC sústruh pre dvojosé obrábanie, resp. iný sústruh s obežným priemerom nad lôžkom min. 800 mm, resp. porovnateľný tovar
-časť 8: Stĺpový otočný žeriav (nosnosť min. 500kg, vyloženie min. 4,0m), resp. žeriav s nosnosťou min. 500 kg, resp. porovnateľný tovar
-časť 9: Vertikálne 3 osové obrábacie centrum, resp. centrum s kužeľom vretena min. ISO 40, resp. porovnateľný tovar
-časť 10: Mostový žeriav vrátane montáže na jestvujúcu žeriavovú dráhu (nosnosť 5000kg), resp. žeriav s nosnosťou min. 5000kg, resp. porovnateľný tovar
Odôvodnenie primeranosti podmienok účasti podľa § 100 ods. 1 písm. b) v nadväznosti na § 32 ods. 6 ZoVO: obstarávajúci požadovaním týchto podmienok účasti - vrátane splnenia minimálnej požadovanej úrovne štandardov požaduje, aby sa verejného obstarávania zúčastnili len uchádzači, ktorí sú schopní, resp. majú praktické skúsenosti s dodaním rovnakých alebo porovnateľných tovarov. Podmienka účasti je potrebná a primeraná vo vzťahu k predmetu zákazky, pretože uchádzač musí preukázať, že má praktické skúsenosti s dodávkou jednotlivých častí predmetu zákazky, resp. porovnateľných za požadované obdobie.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
AGA VnPP 01/2014
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 05.05.2014 11:00
Úhrada za súťažné podklady
Ak áno, cena : 12,0000 EUR
Podmienky a spôsob úhrady: - úhrada v hotovosti do pokladne splnomocneného zástupcu verejného obstarávateľa - spoločnosti INPRO POPRAD, s.r.o., alebo
- úhrada na bankový účet splnomocneného zástupcu obstarávajúceho - spoločnosti INPRO POPRAD, s.r.o. v UniCreditBank Slovakia, a.s., číslo účtu 6624763038/1111, IBAN SK97 1111 0000 0066 2476 3038, variabilný symbol = IČO záujemcu, alebo
- zaslanie poštovou zásielkou na dobierku.
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 05.05.2014 11:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 05.05.2014 13:00
Miesto : Otváranie ponúk - obálok s ponukami sa uskutoční v sídle splnomocneného zástupcu obstarávajúceho, na adrese: INPRO POPRAD, s.r.o., Ústecko-Orlická 3300/25, 058 01 Poprad.
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Nakoľko sa v procese verejného obstarávania použije elektronická aukcia, tak v zmysle § 100 ods. 3 v nadväznosti na § 43 ods. 3 ZoVO je otváranie ponúk podľa § 41 neverejné, údaje podľa § 41 ods. 3 komisia nezverejňuje a zápisnica podľa § 41 ods. 5 sa neodosiela.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
Ak áno, uviesť odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Predmet zákazky ako celok bude financovaný z prostriedkov obstarávajúceho, štátneho rozpočtu SR a z prostriedkov EÚ ERDF schváleného projektu: Rast konkurencieschopnosti spoločnosti zavádzaním inovatívnych technológií; z operačného programu: Konkurencieschopnosť a hospodársky rast; prioritná os č.1- Inovácie a rast konkurencieschopnosti; opatrenie: 1.1 - Inovácie a technologické transfery, podopatrenie: 1.1.1 - Podpora zavádzania inovácií a technologických transferov.
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
1. v bode II.3 Trvanie zmluvy alebo lehota dodania je uvedená v intervale od 01.07.2014 do 31.07.2015, nakoľko formulár ine neumožňuje. Týmto upresňujeme:
Termín dodania predmetu zákazky: pre každú časť (pre každý logický celok) je uvedená lehota v mesiacoch, resp. v týždňoch od obdržania písomnej objednávky obstarávajúceho/ kupujúceho na jeho dodanie:
-časť 1: Zvárací stôl perforovaný plazmanitridovaný: do 8 týždňov (predpoklad zaslania písomnej objednávky v 12/2014)
-časť 2: Pulzný prúdový zvárací invertor MIG/MAG (zvárací prúd min. 500A): do 8 týždňov (predpoklad zaslania písomnej objednávky v 12/2014)
-časť 3: TIG invertorový zvárací zdroj AC/DC (zvárací prúd min 300A: do 8 týždňov (predpoklad zaslania písomnej objednávky v 12/2014)
-časť 4: Vzduchotechnické odsávacie a filtračné zariadenie (min. 10 000 m3/hod): do 8 týždňov (predpoklad zaslania písomnej objednávky v 05/2015)
-časť 5: Ohraňovací lis 2200kN: do 8 týždňov (predpoklad zaslania písomnej objednávky v 07/2014)
-časť 6: Štvor-valcová hydraulická zakružovačka plechu (dĺžka valcov min. 3m): do 8 týždňov (predpoklad zaslania písomnej objednávky v 07/2014)
-časť 7: Manuálny/CNC sústruh pre dvojosé obrábanie: do 5 mesiacov (predpoklad zaslania písomnej objednávky v 09/2014)
-časť 8: Stĺpový otočný žeriav (nosnosť min. 500kg, vyloženie min. 4,0m): do 8 týždňov (predpoklad zaslania písomnej objednávky v 05/2015)
-časť 9: Vertikálne 3 osové obrábacie centrum: do 5 mesiacov (predpoklad zaslania písomnej objednávky v 07/2014)
-časť 10: Mostový žeriav vrátane montáže na jestvujúcu žeriavovú dráhu (nosnosť 5000kg): do 8 týždňov (predpoklad zaslania písomnej objednávky v 05/2015)
2. Podrobnosti o verejnom obstarávaní sú uvedené v súťažných podkladoch.
3. V prípade žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov, túto doručiť v písomnej forme (poštovou, faxovou) alebo
elektronickou poštou, na adresu splnomocneného zástupcu obstarávajúceho: INPRO POPRAD, s.r.o., kontaktná osoba: Ing. Vladimír Margetaj, tel.:+421 903 785720, email: inpropoprad4@gmail.com v určenej lehote.
Upozorňujeme ale záujemcov, aby posielali žiadosti o súťažné podklady v dostatočnom časovom predstihu pred
uvedenou lehotou na poskytovanie súťažných podkladov - aby im stihli byť súťažné podklady doručené a aby sa
neoberali napr. o lehotu na prípadné vysvetľovanie.
Žiadosť musí byť napísaná v slovenskom, prípadne českom jazyku, musí z nej byť zrejmé čo sa žiada, odporúčame aby obsahovala kompletné identifikačné údaje záujemcu (obchodné meno, IČO, poštová adresa), meno a priezvisko osoby zodpovednej za žiadosť, jeho tel. číslo, požadovaný spôsob doručenia súťažných podkladov, meno a priezvisko osoby oprávnenej na osobné prevzatie súťažných podkladov a jej tel. číslo (pokiaľ záujemca požaduje osobné prevzatie). Súťažné podklady po úhrade poplatku za súťažné podklady, po obržaní žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov v predpísanej lehote, budú tieto záujemcovi zaslané poštovou zásielkou alebo si ich prevezme osobne vo vopred telefonicky dohodnutom termíne. Súťažné podklady sa budú odovzdávať na adrese splnomocneného zástupcu obstarávajúceho v pracovných dňoch v čase 8:00 - 14:00 hod., najlepšie po telefonickom dohovore. V prípade požiadavky osobného prevzatia súťažných podkladov, ak nepríde k ich prevzatiu z dôvodov na strane žiadateľa/záujemcu vo vopred dohodnutom termíne, bude sa jednať o ich neprevzatie zo strany žiadateľa/záujemcu. Je preto v záujme žiadateľov/záujemcov, aby žiadosť o súťažné podklady doručili v dostatočnom časovom predstihu a zároveň si ich aj prevzali.
4. Splnenie podmienok účasti (doklady podľa bodu 16.3.2.1 až 16.3.2.3 súťažných podkladov a bodu III.1.1 až III.1.3 Výzvy na predkladanie ponúk) možno preukázať aj spôsobom podľa § 32 ods. 11 ZoVO - čestným vyhlásením uchádzača (vo väzbe na § 100 ods. 1 písm. b) ZoVO), pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá obstarávajúcemu úspešný uchádzač, resp. uchádzači podľa § 44 ods. 1 ZoVO v čase a spôsobom, určeným obstarávajúcim (vo väzbe na § 100 ods. 1 písm. i) ZoVO).
Obstarávajúci bude od úspešného uchádzača, resp. uchádzačov, ktorí sa umiestnili na prvom až treťom mieste v poradí, požadovať predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti v požadovanom rozsahu, forme a platnosti zákona o verejnom obstarávaní, v zmysle bodov 16.3.2.1 až 16.3.2.3 súťažných podkladov (v prípade, ak už skôr nepredložili požadované doklady), a to v lehote nie kratšej ako 10 pracovných dní odo dňa doručenia výzvy obstarávajúceho. Ďalej platia ustanovenia § 44 ods. 1 ZoVO.
5.Predmety e-aukcie sú rovnaké ako časti predmetu zákazky:
časť 1: Zvárací stôl perforovaný plazmanitridovaný
časť 2: Pulzný prúdový zvárací invertor MIG/MAG (zvárací prúd min. 500A)
časť 3: TIG invertorový zvárací zdroj AC/DC (zvárací prúd min 300A
časť 4: Vzduchotechnické odsávacie a filtračné zariadenie (min. 10 000 m3/hod)
časť 5: Ohraňovací lis 2200kN
časť 6: Štvor-valcová hydraulická zakružovačka plechu (dĺžka valcov min. 3m)
časť 7: Manuálny/CNC sústruh pre dvojosé obrábanie
časť 8: Stĺpový otočný žeriav (nosnosť min. 500kg, vyloženie min. 4,0m)
časť 9: Vertikálne 3 osové obrábacie centrum
časť 10: Mostový žeriav vrátane montáže na jestvujúcu žeriavovú dráhu (nosnosť 5000kg)
6.v bode II.2.2. Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH je uvedená hodnota 505 195,76 EUR, nakoľko formulár ine neumožňuje. Týmto upresňujeme:
Predpokladaná hodnota zákazky (ďalej len PHZ) bola určená v zmysle § 100 ods. 1 písm. a) v nadväznosti na § 5 ZoVO. PHZ celkom vychádza z vykonaného prieskumu trhu. PHZ bola určená v zmysle § 5 ods. 5 ZoVO ako súčet predpokladaných hodnôt všetkých časti zákazky v celkovej výške: 505 195,67 Eur bez DPH
časť 1: Zvárací stôl perforovaný plazmanitridovaný
(PHZ: 14 134,67 Eur bez DPH)
časť 2: Pulzný prúdový zvárací invertor MIG/MAG (zvárací prúd min. 500A)
(PHZ: 9 346,67 Eur bez DPH)
časť 3: TIG invertorový zvárací zdroj AC/DC (zvárací prúd min 300A
(PHZ: 6 828,00 Eur bez DPH)
časť 4: Vzduchotechnické odsávacie a filtračné zariadenie (min. 10 000 m3/hod)
(PHZ: 32 228,33 Eur bez DPH)
časť 5: Ohraňovací lis 2200kN
(PHZ: 79 307,67 Eur bez DPH)
časť 6: Štvor-valcová hydraulická zakružovačka plechu (dĺžka valcov min. 3m)
(PHZ: 59 425,33 Eur bez DPH)
časť 7: Manuálny/CNC sústruh pre dvojosé obrábanie
(PHZ: 185 793,33 Eur bez DPH)
časť 8: Stĺpový otočný žeriav (nosnosť min. 500kg, vyloženie min. 4,0m)
(PHZ: 8 913,00 Eur bez DPH)
časť 9: Vertikálne 3 osové obrábacie centrum
(PHZ: 90 640,00 Eur bez DPH)
časť 10: Mostový žeriav vrátane montáže na jestvujúcu žeriavovú dráhu (nosnosť 5000kg)
(PHZ: 18 578,67 Eur bez DPH)
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
09.04.2014

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité