Oznámenie 5635 - WYP

Obsah

5635 - WYP
Vestník č. 72/2014 - 11.04.2014

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
Obec Rybany
IČO: 00311049
Rybany 415, 95636 Rybany

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Obecný úrad č. 415, 956 36 Rybany
Kontaktná osoba: Roman Malánik
Telefón: +421 911758539
Fax: +421 387692893
Email: starosta@rybany.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.rybany.sk
Ďalšie informácie možno získať na inom mieste
Príloha A.I) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať ďalšie informácie
www.evo.gov.sk
IČO: 00000000
www.evo.gov.sk , 0000 www.evo.gov.sk

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): www.evo.gov.sk
Kontaktná osoba: www.evo.gov.sk
Telefón: +421 000000000
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na inom mieste
Príloha A.II) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať súťažné podklady a doplňujúce dokumenty
www.evo.gov.sk
IČO: 00000000
www.evo.gov.sk , 00000 www.evo.gov.sk

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): www.evo.gov.sk
Kontaktná osoba: www.evo.gov.sk
Telefón: +421 000000000
Ponuky budú doručené na inom mieste
Príloha A.III) Adresa a kontaktné miesto, na ktoré musia byť doručené ponuky
Obec Rybany
IČO: 00311049
Obecný úrad č. 415 , 95636 Rybany

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Obecný úrad č. 415
Kontaktná osoba: Zuzana Schönová
Telefón: +421 387692293
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
RO - Regionálny alebo miestny orgán
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. b)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Skvalitnenie systému separovania odpadov v obci Rybany – stavebné práce
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné stavenisko alebo miesto uskutočňovania stavebných prác: Katastrálne územie Rybany, parc. č. CKN 490 a 491
NUTS kód:
SK022
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je výstavba zberného dvora, ktorý pozostáva z vybudovania spevnených plôch, cementobetónové a spevnené štrkodrvinou , prístrešku pre techniku, osadenia stavebnej bunky pre zamestnancov, osadenia zberných nádob a pripojenia areálu na vodovod. Ďalej sa v rámci stavby vybuduje odvodnenie spevnených plôch s odvedením vôd cez odlučovač ropných látok do vsakovacieho systému a odvedenie splaškových vôd zo sociálneho zariadenia, ktoré je súčasťou stavebnej bunky.
Pozemok bude oplotený pletivovým oplotením výšky 2,0 m so systémom stĺpikov o celkovej dĺžke 90 m a vjazd je tvorený 6 m oceľovou dvojkrídlovou bránou. Verejné osvetlenie bude pozostávať zo 4ks oceľových osvetľovacích žiarovo zinkovaných stožiarov, nadzemnej výšky 5m, na ktorých budú inštalované 4ks reflektorových svietidiel.
Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 45253800-3
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 45112700-2, 45262310-7, 45262420-1, 45232400-6, 45342000-6, 45233160-8, 45112000-5, 45316110-9
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
V rozsahu podľa bodu II.1.3) tejto výzvy. Podrobne je uvedené v súťažných podkladoch.
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 46 250,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 90
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uvedené v § 26 ods. 1) zák. č. 25/2 006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon) preukáže ich v zmysle § 26 ods. 2) resp. 4) až 5) zákona predložením originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených kópií, resp. v zmysle § 128 zákona nasledovne:
Uchádzač zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom od 1.7.2013 (t. j. podnikateľ, ktorý o zapísanie do zoznamu podnikateľov požiadal po 30.6.2013 a ktorému Úrad pre verejné obstarávanie (ďalej len úrad") vydal výpis zo zoznamu podnikateľov vo forme elektronického odpisu) nie je povinný v procesoch verejného obstarávania predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.
Uchádzač zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 30.6.2013 (t. j. podnikateľ, ktorý o zapísanie do zoznamu podnikateľov požiadal do 30.6.2013 a ktorému úrad vydal potvrdenie o zapísaní do zoznamu podnikateľov v listinnej podobe) nie je povinný v procesoch verejného obstarávania predkladať toto potvrdenie. Avšak je potrebné, aby tento podnikateľ preukázal v procesoch verejného obstarávania, že spĺňa aj podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. i) a j), príp. aj podľa písm. h) zákona o verejnom obstarávaní, ak ani tento údaj potvrdenie neobsahuje.
Splnenie týchto podmienok účasti môže podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom
obstarávaní v znení účinnom do 30.6.2013 preukázať tým, že v ponuke predloží doklady na preukázanie splnenia týchto podmienok [§ 26 ods. 1 písm. i) a j), príp. aj písm. h) zákona o verejnom obstarávaní, t. j. čestné vyhlásenia podľa § 26 ods. 2 písm. g), príp. aj písm. f) tohto zákona].
Ak podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 30.6.2013 opomenie v ponuke predložiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti podľa § 26 ods. 1 písm. i) a j), príp. aj písm. h) zákona o verejnom obstarávaní, t. j. čestné vyhlásenia podľa § 26 ods. 2 písm. g), príp. písm. f) tohto zákona, verejný obstarávateľ a obstarávateľ ho písomne požiada o doplnenie týchto dokladov. Uchádzač následne môže doplniť doklady jedným z týchto spôsobov:
doplnením dokladov prostredníctvom oznámenia o zmene údajov, ktorého vzor úrad zverejňuje na svojom webovom sídle, s priložením dokladov podľa § 26 ods. 2 písm. g), príp. aj písm. f) zákona o verejnom obstarávaní; doplnením dokladov sa nepredlžuje platnosť zápisu v zozname podnikateľov a nie je spoplatnené,
predložením dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti podľa § 26 ods. 1 písm. i) a j), príp. aj písm. h) zákona o verejnom obstarávaní, t. j. čestné vyhlásenia podľa § 26 ods. 2 písm. g), príp. aj písm. f) tohto zákona priamo verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi.
Uchádzač alebo záujemca, ktorý nie je zapísaný v zozname podnikateľov, môže v ponuke predložiť doklady podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní na preukázanie splnenia podmienok účasti podľa § 26 ods. 1 tohto zákona.
V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za všetkých členov skupiny osobitne, splnenie podmienky účasti podľa §26 ods.1 písm.f) zákona preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
Odôvodnenie primeranosti: Možnosť požiadavky na preukázanie osobného postavenia uchádzača vyplýva priamo zo zákona.

UPOZORNENIE: Splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením záujemcu, pričom doklady,
preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá zadávateľovi úspešný uchádzač podľa §44 ods.1 zákona v čase a spôsobom, určeným zadávateľom. Pri vyhodnotení splnenia podmienok účasti, ak nedošlo k predloženiu dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti skôr, ale bolo predložené čestné vyhlásenie, postupuje zadávateľ podľa §33 ods.1 zákona, pričom vyzve úspešného uchádzača alebo uchádzačov, ktorí sa umiestnili na prvom až treťom mieste v poradí, na predloženie dokladov v lehote nie kratšej ako 10 pracovných dní odo dňa doručenia výzvy a nepredloženie dokladov v tejto lehote sa považuje za nesplnenie podmienok účasti. Do uplynutia lehoty na predkladanie ponúk sú všetci záujemcovia oprávnení predložiť ako doklad preukazujúci splnenie podmienok účasti čestné vyhlásenie podľa vzoru, ktorý je prílohou Všeobecných pokynov v priestore zákazky v systéme EVO. Ďalšie informácie viď v dokumente Všeobecné pokyny, ktoré sa nachádzajú v priestore zákazky v systéme EVO.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač preukáže ekonomické postavenie predmetu zákazky prehľadom o celkovom obrate predložením výkazov
ziskov a strát alebo výkazov o príjmoch a výdavkoch zostavených k poslednému dňu zúčtovacieho obdobia
hospodárskeho roku. Uchádzač zároveň predloží Tabuľku obratu podľa vzoru v Prílohe k Všeobecným pokynom
dostupným v priestore zákazky v systéme EVO. Uchádzač preukázal splnenie podmienky vtedy, ak sa dosiahla minimálna požadovaná úroveň celkového obratu 40 000,- EUR bez DPH za obdobie najviac troch posledných
hospodárskych rokov, za ktoré sú výkazy dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.
Ak uchádzač nedokáže z objektívnych dôvodov preukázať finančné a ekonomické postavenie určeným dokladom, môže verejný obstarávateľ uznať aj iný doklad, ktorým sa preukazuje finančné a ekonomické postavenie. Ak uchádzač nemá sídlo v SR a krajina v jeho sídle požadované doklady nevydáva, verejný obstarávateľ prijme aj iný doklad (ekvivalent), ktorým uchádzač preukáže splnenie požadovanej podmienky. Ak uchádzač dosiahol minimálnu požadovanú úroveň obratu už za jeden alebo dva hospodárske roky uvedeného obdobia, postačuje, ak predloží prehľad o obrate a výkazy ziskov a strát alebo výkazy o príjmoch a výdavkoch len za tento jeden alebo dva hospodárske roky. Ak uchádzač vznikol alebo začal prevádzkovať činnosť neskôr ako mohol dosiahnuť preukázanie celkového obratu za obdobie troch hospodárskych rokov, preukáže rovnakú minimálnu požadovanú úroveň celkového obratu za obdobie, od ktorého vznikol, resp. začal prevádzkovať činnosť. Ak ponuku predkladá skupina, preukazuje splnenie podmienok účasti podľa tohto bodu spoločne. Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inejosoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 vo vzťahu k tej časti predmetu
zákazky, na ktorú boli zdroje záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač preukázal finančné a ekonomické postavenie zdrojmi inej osoby a počas trvania zmluvy dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal, možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
Odôvodnenie primeranosti a potreby: Verejný obstarávateľ sa v súlade s možnosťami stanovenia podmienok finančného a ekonomického postavenia potrebuje uistiť,že uchádzač je primerane finančne a ekonomicky spôsobilý, aby dokázal financovať plnenie zákazky pokiaľ nebude mať uhradené platby zo strany verejného obstarávateľa za realizované plnenie a tým nebolo ohrozené dokončenie realizácie predmetu zákazky. Stanovená minimálna výška celkového obratu je pod úrovňou maximálnej výšky v zmysle zákona.

UPOZORNENIE: Splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením záujemcu, pričom doklady,
preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá zadávateľovi úspešný uchádzač podľa §44 ods.1 zákona v čase a spôsobom, určeným zadávateľom. Pri vyhodnotení splnenia podmienok účasti, ak nedošlo k predloženiu dokladov reukazujúcich splnenie podmienok účasti skôr, ale bolo predložené čestné vyhlásenie, postupuje zadávateľ podľa §33 ds.1 zákona, pričom vyzve úspešného uchádzača alebo uchádzačov, ktorí sa umiestnili na prvom až treťom mieste v poradí, na predloženie dokladov v lehote nie kratšej ako 10 pracovných dní odo dňa doručenia výzvy a nepredloženie dokladov v tejto lehote sa považuje za nesplnenie podmienok účasti. Do uplynutia lehoty na predkladanie ponúk sú všetci záujemcovia oprávnení predložiť ako doklad preukazujúci splnenie podmienok účasti čestné vyhlásenie podľa vzoru, ktorý je prílohou Všeobecných pokynov v priestore zákazky v systéme EVO. Ďalšie informácie viď v dokumente Všeobecné pokyny, ktoré sa nachádzajú v priestore zákazky v systéme EVO.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač preukáže technickú alebo odbornú spôsobilosť:
1. Opatreniami na zabezpečenie kvality, kontrolou technickej spôsobilosti a kvality používaných kontrolných opatrení v zmysle § 32 ods.6 zákona v minimálnom rozsahu: preukázanie Certifikátu kvality na predmet zodpovedajúci predmetu zákazky (stavebné práce) vydaným nezávislou inštitúciou podľa požiadaviek EN ISO 9001:2 008. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov a prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie kvality podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu.
Odôvodnenie primeranosti a potreby: Rozsah požiadavky je primeraný k predmetu zákazky, aby sa verejný obstarávateľ uistil, že plnenie zmluvy bude zabezpečené spôsobilým zmluvným partnerom v požadovanej kvalite.
2. Uvedením opatrení environmentálneho manažérstva, ktoré uchádzač alebo záujemca použije pri plnení zmluvy, ktorej predmetom je uskutočnenie stavebných prác v zmysle § 32 ods.6 zákona v minimálnom rozsahu : preukázanie Certifikátu systému enviromentálneho manažmentu na predmet zodpovedajúci predmetu zákazky vydaným nezávislou inštitúciou podľa požiadaviek EN ISO 14 001:2 004.Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov a prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie systému enviromentálneho manažérstva podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu.
Odôvodnenie primeranosti a potreby: Rozsah požiadavky je primeraný k predmetu zákazky, aby sa verejný obstarávateľ uistil, že plnenie zmluvy bude zabezpečené spôsobilým zmluvným partnerom v oblasti manažerstva enviromentu.

UPOZORNENIE: Splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením záujemcu, pričom doklady,
preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá zadávateľovi úspešný uchádzač podľa §44 ods.1 zákona v čase a spôsobom, určeným zadávateľom. Pri vyhodnotení splnenia podmienok účasti, ak nedošlo k predloženiu dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti skôr, ale bolo predložené čestné vyhlásenie, postupuje zadávateľ podľa §33 ods.1 zákona, pričom vyzve úspešného uchádzača alebo uchádzačov, ktorí sa umiestnili na prvom až treťom mieste v poradí, na predloženie dokladov v lehote nie kratšej ako 10 pracovných dní odo dňa doručenia výzvy a nepredloženie dokladov v tejto lehote sa považuje za nesplnenie podmienok účasti. Do uplynutia lehoty na predkladanie ponúk sú všetci záujemcovia oprávnení predložiť ako doklad preukazujúci splnenie podmienok účasti čestné vyhlásenie podľa vzoru, ktorý je prílohou Všeobecných pokynov v priestore zákazky v systéme EVO.
Ďalšie informácie viď v dokumenteVšeobecné pokyny, ktoré sa nachádzajú v priestore zákazky v systéme EVO.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 30.04.2014 08:15
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 30.04.2014 08:15
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 30.04.2014 09:30
Miesto : Obec Rybany, Obecný úrad č. 415, 956 36 Rybany, kancelária prednostky Obecného úradu
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Na otváraní ponúk sa môžu zúčastniť zástupcovia uchádzača. Na
otváraní ponúk môže byť uchádzač zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača alebo
osobou splnomocnenou uchádzačom na jeho zastupovanie. Uchádzač ( fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen
štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba), sa preukáže na otváraní ponúk preukazom totožnosti. Poverený
zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti a splnomocnením na zastupovanie.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
Ak áno, uviesť odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Zákazka sa zadáva v rámci projektu pod názvom Skvalitnenie systému separovania odpadov v obci Rybany a bude financovaná z vlastných zdrojov prijímateľa a z prostriedkov EU v rámci Operačného programu Životné prostredie, spolufinancovaný Kohéznym fondom, Prioritná os: 4, Odpadové hospodárstvo, Opatrenie 4.1 Podpora aktivít v oblasti separovaného zberu.
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
a) Každý uchádzač môže predložiť len jednu ponuku. Uchádzač nemôže byt zároveň členom skupiny dodávateľov, ktorá predkladá inú ponuku.
b) Komunikácia na účely vysvetľovania sa realizuje výlučne v slovenskom jazyku.
c) Súťaž sa realizuje ako elektronická cez portál EVO na www.evo.gov.sk. Na účasť v súťaži je potrebné sa na tomto portáli zaregistrovať do súťaže a pokračovať ďalej v zmysle usmernení na portáli EVO, vo Všeobecných pokynoch a v Súťažných podkladoch, ktoré budú dostupné cez portál EVO. Akékoľvek vysvetľovanie v súťaži sa realizuje výlučne písomne prostredníctvom portálu EVO. Telefonický kontakt slúži len na potvrdenie doručenia písomností alebo na informácie o funkčnosti zariadení písomnej komunikácie, nie na poskytovanie vysvetlení.
d) Súťažné podklady sa nezasielajú, sú k dispozícii v priestore zákazky cez systém EVO.
Vybrané zmluvné ustanovenia:
e) Zhotoviteľ (Úspešný uchádzač) je povinný do siedmich dní od výzvy Objednávateľa (Verejného obstarávateľa) na podpis zmluvy zložiť na účet Objednávateľa finančnú čiastku vo výške 5 000 EUR (slovom: Päťtisíc EUR), ktorá bude slúžiť ako inštitút finančného zaistenia riadneho zhotovovania Diela - v požadovanej kvalite, včasnosti a dodržiavania ostatných zmluvných podmienok. Predmetná finančná čiastka bude vrátená Zhotoviteľovi do siedmich pracovných dní po skončení platnosti Zmluvy ponížená o sumu prípadných zmluvných pokút.
f) Zhotoviteľ (Úspešný uchádzač) je povinný zaistiť, udržiavať a hradiť poistenie zodpovednosti za škody, vzniknuté v súvislosti s jeho činnosťou, a to v minimálnej výške plnenia 20 000,- EUR (slovom: dvadsaťtisíc EUR). Zhotoviteľ je povinný udržiavať v platnosti poistenie zodpovednosti za škody od dátumu začatia prác na Diele až do úplného zrealizovania a odovzdania Diela podľa tejto Zmluvy.
g) Zhotoviteľ sa zaväzuje pred začatím realizácie Predmetu plnenia identifikovať vplyvy na životné prostredie, ktoré môžu vzniknúť Objednávateľovi. Z identifikovaných vplyvov sa zaväzuje vypracovať Zoznam environmentálnych vplyvov a predložiť ho Objednávateľovi v písomnej forme (na tlačive, ktoré je určené Objednávateľom) na odsúhlasenie. Realizácia Predmetu diela môže začať až po odsúhlasení identifikovaných vplyvov na životné prostredie Objednávateľom.
h) Zhotoviteľ preberá na seba zodpovednosť vyplývajúcu zo Zákona č. 223/2001 Z.z. o odpadoch v znení neskorších predpisov a jeho vykonávacích predpisov ako pôvodca odpadov, ktoré vznikajú jeho činnosťou pri realizácii predmetu Zmluvy. Zhotoviteľ zabezpečí nakladanie a konečnú likvidáciu vzniknutých odpadov podľa citovaného zákona.
i) Zhotoviteľ zabezpečí na koordináciu bezpečnosti koordinátora bezpečnosti podľa §6 nariadenia vlády SR č. 396/2006 Z.z. o minimálnych bezpečnostných a zdravotných požiadavkách na stavenisko.
j) Zhotoviteľ je povinný postupovať podľa platnej dokumentácie systému manažérstva kvality podľa STN EN ISO Systémy manažérstva kvality. Požiadavky (norma ISO 9001) a spracovaných pracovných postupov pre práce podľa zákona č. 124/2006 Z.z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci v znení neskorších predpisov.
k) Zhotoviteľ je povinný postupovať podľa platnej dokumentácie systému environmentálneho manažérstva (norma ISO 14001).
l) Zhotoviteľ je povinný dbať na dodržiavanie pracovnej disciplíny svojich zamestnancov a dodržiavať všetky zmluvné podmienky.
m) Zhotoviteľ zabezpečí potrebnú súčinnosť svojho personálu v súlade s ustanoveniami nariadenia vlády SR č. 396/2006 Z. z. o minimálnych požiadavkách na bezpečnosť a zdravie na stavenisku v znení neskorších predpisov pri dodržaní vypracovaného plánu bezpečnosti a zdravia ako aj pokynov splnomocnených koordinátorov.
n) Zhotoviteľ je povinný po podpise Zmluvy do začiatku výkonu prác predložiť Objednávateľovi menný zoznam vedúcich prác aj so všetkými platnými a nevyhnutnými osvedčeniami, dokladmi na výkon danej činnosti.
o) Zhotoviteľ je povinný tri dni pred začiatkom výkonu prác predložiť Objednávateľovi menný zoznam všetkých pracovníkov, ktorí sa zúčastnia realizácie Diela. Pracovníci, ktorí nebudú uvedený v tomto zozname sa nemôžu zúčastňovať na realizácii Diela.
p) Zhotoviteľ je oprávnený začať s realizáciou predmetu plnenia na pracovisku po vypracovaní Plánu prevencie a bezpečnosti v spolupráci s Objednávateľom, zamestnancami Zhotoviteľa vrátane prípadných subdodávateľov a iných dodávateľov a subdodávateľov alebo tretích osôb zainteresovaných na Diele. V každom prípade počas plnenia Diela zhotoviteľ a jeho zamestnanci prispôsobia svoje činnosti pracovisku v akejkoľvek fáze plnenia Diela. Zhotoviteľ bude brať ohľad na akékoľvek iné práce vykonávané na pracovisku buď Objednávateľom, inými dodávateľmi a subdodávateľmi zainteresovanými na Diele počas rovnakého obdobia. V zmysle vyššie uvedeného Zhotoviteľ uskutoční všetky opatrenia tak, aby Dielo neovplyvnilo nijakým spôsobom postup projektu na pracovisku a všetky ochranné opatrenia uskutoční tak, aby sa vyhol akémukoľvek obťažovaniu Objednávateľa (najmä pokiaľ ide o hluk, prach, olej alebo iný druh znečistenia), aby nedošlo k uplatňovaniu zodpovednosti voči Objednávateľovi zo strany štátnej správy alebo tretích osôb.
r) Zhotoviteľ má povinnosť vykonávať pracovné činnosti v zmysle vypracovaných a schválených pracovných postupov s vypracovaným písomným dokumentom o vypracovaní rizika pri všetkých činnostiach vykonávaných zamestnancami podľa § 6 zák. č. 124/2006 Z.z. v nadväznosti na §5 nariadenia vlády SR č. 396/2006 Z.z.
s) Zhotoviteľ má povinnosť zabezpečiť, aby zamestnanci iného zamestnávateľa a fyzické osoby, ktoré sú podnikateľmi a nie sú zamestnávateľmi, ktorí budú vykonávať práce na jeho pracoviskách a v jeho priestoroch, dostali potrebné informácie a pokyny na zaistenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci platné pre jeho pracoviská a priestory podľa § 6 a § 7 zák. č. 124/2006 Z.z..
t) Zhotoviteľ je povinný v prípade zámeru prenechania výkonu časti Diela subdodávateľom, najneskôr 5 dní vopred o tejto skutočnosti písomne informovať Objednávateľa, pričom musí špecifikovať ktorá časť Diela bude vykonávaná subdodávateľmi, ako aj špecifikovať subdodávateľov a predmet subdodávky. Zhotoviteľ môže prenechať výkon časti Diela iba subdodávateľovi, ktorý spĺňa alebo najneskôr v čase plnenia bude spĺňať podmienky podľa ustanovenia § 26 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. V písomnej informácii o zámere prenechania výkonu časti Diela subdodávateľom je Zhotoviteľ povinný uviesť aj prehlásenie o tom, že subdodávateľ spĺňa podmienky podľa ustanovenia § 26 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. Za uvedenie nepravdivých údajov v takto vypracovanej informácii nesie zodpovednosť Zhotoviteľ.
u) Zhotoviteľ vypracuje a predloží týždenné správy o postupe prác a stave činností vždy ku 2. dňu týždňa, nasledujúceho po sledovanom týždni.
v) Zhotoviteľ zabezpečí organizovanie kontrolných dní na stavbe (1x za mesiac, prípadne mimoriadnych po vzájomnej dohode s Objednávateľom).
w) Záručná doba je 60 mesiacov a začína plynúť dňom odovzdania a prevzatia celého Diela podľa tejto Zmluvy.
x) V prípade, ak Zhotoviteľ po podpise Zmluvy a pred začatím realizácie Diela odstúpi od Zmluvy z dôvodov na strane Zhotoviteľa, je povinný bez vyzvania najneskôr v lehote piatich (5) dní zaplatiť Objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 5 000,- EUR (slovom: Päťtisíc EUR). Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade ak následkom takéhoto odstúpenia od Zmluvy alebo iného právneho úkonu na strane Zhotoviteľa bude odňatie príspevku NFP (nenávratného finančného príspevku) zo strany poskytovateľa NFP (Ministerstvo životného prostredia Slovenskej republiky), je Objednávateľ oprávnený od Zhotoviteľa vymáhať aj celú výšku takto odňatého príspevku.
y) Ak zhotoviteľ neuhradí ktorúkoľvek zmluvnú pokutu v riadnom termíne, objednávateľ má právo na úhradu zmluvnej pokuty z vloženej čiastky 5 000,- EUR, ktorá slúži ako inštitút finančného zaistenia riadneho zhotovovania Diela. Ak zhotoviteľ nedoplní takto znížený objem inštitútu finančného zaistenia riadneho zhotovenia Diela do výšky 5 000,- EUR do 14 kalendárnych dní od jeho zníženia vykonaním úhrady zmluvnej pokuty alebo ak zhotoviteľ bez písomného súhlasu objednávateľa pri realizácii diela nedodrží projekt alebo zmení subdodávateľa, objednávateľ má právo vypovedať zmluvu zhotoviteľovi, pričom zostávajúci objem inštitútu finančného zaistenia riadneho zhotovenia Diela prepadá v prospech objednávateľa ako zmluvná pokuta za nedokončenie diela.
q) Zhotoviteľ berie na vedomie, že Dielo sa zadáva v rámci projektu pod názvom Skvalitnenie systému separovania odpadov v obci Rybany a bude financovaná z vlastných zdrojov prijímateľa a z prostriedkov EU v rámci Operačného programu Životné prostredie, spolufinancovaný Kohéznym fondom, Prioritná os: 4, Odpadové hospodárstvo, Opatrenie 4.1 Podpora aktivít v oblasti separovaného zberu. Splatnosť faktúry je 60 dní odo dňa riadneho doručenia faktúry objednávateľovi. Zhotoviteľ je oprávnený vystaviť faktúru najneskôr do 15. dňa po vykonaní úplného Diela špecifikovaného v tejto Zmluve na základe schválených Súpisov vykonaných prác a dodávok a Zisťovacieho protokolu. Uvedené podklady podpísané oprávnenými zástupcami oboch Zmluvných strán musia byť doložené k faktúre ako jej neoddeliteľná súčasť.
z) Zhotoviteľ sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu/overovania na mieste súvisiaceho s realizáciou diela kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí NFP a to oprávnenými osobami v zmysle Zmluvy o poskytnutí NFP a poskytne im všetku potrebnú súčinnosť (súlade s článkom 12 Všeobecných zmluvných podmienok Kontrola/audit).

Všetky ostatné zmluvné ustanovenia sú uvedené v návrhu zmluvy o dielo a všetky ďalšie náležitosti a bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch..
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
09.04.2014

Redakčné opravy

6002 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 74/2014
V oznámení 05635-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Obec Rybany, Rybany 415, 956 36 Rybany zverejnenom vo VVO č. 072/2014 zo dňa 11.04.2014 boli nesprávne zverejnené údaje III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť Namiesto: Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač preukáže technickú alebo odbornú spôsobilosť: 1. Opatreniami na zabezpečenie kvality, kontrolou technickej spôsobilosti a kvality používaných kontrolných opatrení v zmysle § 32 ods.6 zákona v minimálnom rozsahu: preukázanie Certifikátu kvality na predmet zodpovedajúci predmetu zákazky (stavebné práce) vydaným nezávislou inštitúciou podľa požiadaviek EN ISO 9001:2 008. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov a prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie kvality podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu. Odôvodnenie primeranosti a potreby: Rozsah požiadavky je primeraný k predmetu zákazky, aby sa verejný obstarávateľ uistil, že plnenie zmluvy bude zabezpečené spôsobilým zmluvným partnerom v požadovanej kvalite. 2. Uvedením opatrení environmentálneho manažérstva, ktoré uchádzač alebo záujemca použije pri plnení zmluvy, ktorej predmetom je uskutočnenie stavebných prác v zmysle § 32 ods.6 zákona v minimálnom rozsahu : preukázanie Certifikátu systému enviromentálneho manažmentu na predmet zodpovedajúci predmetu zákazky vydaným nezávislou inštitúciou podľa požiadaviek EN ISO 14 001:2 004. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov a prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie systému enviromentálneho manažérstva podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu. Odôvodnenie primeranosti a potreby: Rozsah požiadavky je primeraný k predmetu zákazky, aby sa verejný obstarávateľ uistil, že plnenie zmluvy bude zabezpečené spôsobilým zmluvným partnerom v oblasti manažerstva enviromentu. UPOZORNENIE: Splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením záujemcu, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá zadávateľovi úspešný uchádzač podľa §44 ods.1 zákona v čase a spôsobom, určeným zadávateľom. Pri vyhodnotení splnenia podmienok účasti, ak nedošlo k predloženiu dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti skôr, ale bolo predložené čestné vyhlásenie, postupuje zadávateľ podľa §33 ods.1 zákona, pričom vyzve úspešného uchádzača alebo uchádzačov, ktorí sa umiestnili na prvom až treťom mieste v poradí, na predloženie dokladov v lehote nie kratšej ako 10 pracovných dní odo dňa doručenia výzvy a nepredloženie dokladov v tejto lehote sa považuje za nesplnenie podmienok účasti. Do uplynutia lehoty na predkladanie ponúk sú všetci záujemcovia oprávnení predložiť ako doklad preukazujúci splnenie podmienok účasti čestné vyhlásenie podľa vzoru, ktorý je prílohou Všeobecných pokynov v priestore zákazky v systéme EVO. Ďalšie informácie viď v dokumente Všeobecné pokyny, ktoré sa nachádzajú v priestore zákazky v systéme EVO. Vyhradené zákazky pre chránené dielne alebo chránené pracoviská Nie Viď: Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač preukáže technickú alebo odbornú spôsobilosť: 1. Uvedením opatrení environmentálneho manažérstva, ktoré uchádzač alebo záujemca použije pri plnení zmluvy, ktorej predmetom je uskutočnenie stavebných prác v zmysle § 32 ods.6 zákona v minimálnom rozsahu: preukázanie Certifikátu systému enviromentálneho manažmentu na predmet zodpovedajúci predmetu zákazky vydaným nezávislou inštitúciou podľa požiadaviek EN ISO 14 001:2 004. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov a prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie systému enviromentálneho manažérstva podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu. Odôvodnenie primeranosti a potreby: Rozsah požiadavky je primeraný k predmetu zákazky, aby sa verejný obstarávateľ uistil, že plnenie zmluvy bude zabezpečené spôsobilým zmluvným partnerom v oblasti manažerstva enviromentu. UPOZORNENIE: Splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením záujemcu, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá zadávateľovi úspešný uchádzač podľa §44 ods.1 zákona v čase a spôsobom, určeným zadávateľom. Pri vyhodnotení splnenia podmienok účasti, ak nedošlo k predloženiu dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti skôr, ale bolo predložené čestné vyhlásenie, postupuje zadávateľ podľa §33 ods.1 zákona, pričom vyzve úspešného uchádzača alebo uchádzačov, ktorí sa umiestnili na prvom až treťom mieste v poradí, na predloženie dokladov v lehote nie kratšej ako 10 pracovných dní odo dňa doručenia výzvy a nepredloženie dokladov v tejto lehote sa považuje za nesplnenie podmienok účasti. Do uplynutia lehoty na predkladanie ponúk sú všetci záujemcovia oprávnení predložiť ako doklad preukazujúci splnenie podmienok účasti čestné vyhlásenie podľa vzoru, ktorý je prílohou Všeobecných pokynov v priestore zákazky v systéme EVO. Ďalšie informácie viď v dokumente Všeobecné pokyny, ktoré sa nachádzajú v priestore zákazky v systéme EVO. Vyhradené zákazky pre chránené dielne alebo chránené pracoviská Nie

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité