Oznámenie 6130 - WYT

Obsah

6130 - WYT
Vestník č. 75/2014 - 16.04.2014

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
Stredná odborná škola poľnohospodárstva a služieb na vidieku, Kukučínova 23, Košice
IČO: 00159433
Kukučínova 23, 04001 Košice - mestská časť Juh

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Stredná odborná škola poľnohospodárstva a služieb na vidieku, Kukučínova 23, Košice
Kontaktná osoba: Mgr. Blažena Číkošová
Mobil: +421 911923249
Telefón: +421 556855391
Email: soupbarca@stonline.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.sospsvke.edu.sk
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
OP - Organizácia riadená verejným právom
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. d)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
„Zvyšovanie vzdelanostnej úrovne príslušníkov MRK prostredníctvom moderných foriem vyučovania“
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto dodania tovarov: Stredná odborná škola poľnohospodárstva a služieb na vidieku, Kukučínova 23, 040 01 Košice
NUTS kód:
SK042
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Didaktické pomôcky a didaktická technika pre Dejepis, Slovenský jazyk, Matematika, Občianska výchova, Etická výchova,ochranné odevy a ochranné pomôcky, záhradnícke náradia, záhradnícke potreby, osivo a hnojivo.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 39162100-6
Doplnkový slovník: FA03-2
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 39294000-9
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Predmet zákazky pozostáva z 3 samostatných súborov - časti. Ponuku je možné doručiť buď na jeden alebo všetky tri
súbory. Každý súbor sa bude vyhodnocovať samostatne.
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 34 925,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 2
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: a)Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. Splnenie podmienok účasti uchádzač preukáže predložením dokladov podľa § 26 ods. 2, resp. ods. 4 a 5
b)Ak uchádzač je zapísaný v zozname podnikateľov predloží čestné vyhlásenie v súlade s §26 ods.2, pís. f,g. zák. č. 25/2006 Z. z.
c)Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 31 ods. 3 zák. č. 25/2006 Z. z. v znení neskorších predpisov.
d)Splnenie podmienky účasti možno preukázať aj v súlade s § 32 ods. 11, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladajú verejnému obstarávateľovi prvý traja úspešní uchádzači podľa § 44 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z.z. v čase do 10 pracovných dní od doručenia výzvy na ich predloženie.
Odôvodnenie primeranosti podmienok účasti: Podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia
určil verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 26 zákona č. 25/2006 Z. z.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: a)§ 27 ods.1) písmeno a) v obsahu podľa zákona 25/2006 Z. z. nie staršie ako tri mesiace ku dňu na predkladanie ponuky. Verejný obstarávateľ požaduje aby uchádzači predložili vyjadrením banky alebo vyjadreniami bánk (bánk vtedy, ak záujemca má otvorených viac podnikateľských účtov vo viacerých bankách), že nie je v súčasnosti (ku dňu vydania potvrdenia banky) v nepovolenom debete, a že si plní voči banke/bankám všetky záväzky, ktoré vyplývajú zo zriadenia účtu, prípadne z plnenia si záväzkov vyplývajúcich z úverových vzťahov a jeho bežný účet nie je v súčasnosti predmetom exekúcie. Nie je možné nahradiť požadované potvrdenie, resp. potvrdenia príslušnej banky/bánk výpisom z účtu záujemcu v príslušnej banke/bankách.
b)Predloženie čestného vyhlásenia uchádzača, že v iných bankách nemá záväzky.
c)§ 27 ods.1) písmeno d) Obratom uchádzača za posledné tri hospodárske roky (2010- 2012), alebo roky za, ktoré sú tieto údaje dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti, pričom minimálna výška obratu za uvedené roky spolu musí byť minimálne 72 000.- € bez DPH ( za predmety rovnakého alebo podobného charakteru alebo zložitosti, ako je predmet zákazky,). Uchádzač požadovaný prehľad podloží výkazom ziskov a strát, resp. výkazov príjmov a výdavkov, alebo ekvivalentné doklady používané v krajine sídla záujemcu za uvedené hospodárske roky, pričom uchádzač farebne zvýrazní obrat v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, podpísaný štatutárnym orgánom uchádzača a potvrdené daňovým úradom alebo rovnocenný doklad platný v krajine sídla uchádzača (originál, resp. overená kópia). V prípade, ak uchádzač predkladá prehľad v inej mene ako je €, v prehľade uvedie sumu v pôvodnej mene a uvedie aj sumu (perom) v €, ktorú stanoví kurzom NBS ku dňu zverejnenia tohto oznámenia.
d)V prípade, že uchádzač využije na preukázanie ekonomického a finančného postavenia finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah, je uchádzač povinný verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie ekonomického a finančného postavenia. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi predložiť doklady v súlade s § 27 ods.2. zákona o verejnom obstarávaní. Ak uchádzač alebo záujemca preukázal finančné a ekonomické postavenie zdrojmi inej osoby a počas trvania zmluvy, koncesnej zmluvy alebo
rámcovej dohody dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač alebo záujemca je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
e)Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia v súlade s § 31 ods. 3, resp. 4
f)Ak uchádzač alebo záujemca nedokáže z objektívnych dôvodov preukázať finančné a ekonomické postavenie určeným dokladom, verejný obstarávateľ a obstarávateľ môže uznať aj iný doklad, ktorým sa preukazuje finančné a ekonomické postavenie
g)Splnenie podmienky účasti možno preukázať aj v súlade s § 32 ods. 11, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladajú verejnému obstarávateľovi prvý traja úspešní uchádzači podľa § 44 ods. 1 v čase do 10 pracovných dní od doručenia výzvy na ich predloženie
Odôvodnenie primeranosti podmienok účasti: Touto podmienkou si verejný obstarávateľ overuje stav ekonomickej a finančnej situácie uchádzača, jeho platobnú schopnosť a plnenie si finančných
záväzkov voči banke. Podmienka je primeraná a vychádza z potreby uzatvoriť zmluvný vzťah s finančne a ekonomicky stabilným partnerom, s cieľom vyhnutia sa riziku pri plnení si budúceho zmluvného záväzku.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Doklady podľa § 28 ods. 1 zák. č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
a)Zoznam dodávok tovarov rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky uskutočnených za predchádzajúce tri roky ( 2011 - 2013) (za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti) podpísaný oprávnenou osobou uchádzača.
b)Zoznam na dodanie tovaru rovnakého alebo podobného charakteru alebo zložitosti, ako je predmet zákazky, doložiť dôkazom (referencie) o plnení zmlúv v počte minimálne 3 referencie, za uvedené obdobie v celkovej hodnote nim. 30 000 EUR bez DPH ( nie zmluvy). V prípade, ak uchádzač predkladá zoznam dodavok v inej mene ako je €, v prehľade uvedie sumu v pôvodnej mene a uvedie aj sumu (perom) v €, ktorú stanoví kurzom NBS ku dňu zverejnenia tohto oznámenia.
Referenčné listy potvrdené odberateľom musia obsahovať nasledovné údaje:
- identifikačné údaje odberateľa - názov/obchodné meno zmluvného partnera, sídlo/miesto podnikania zmluvného partnera a IČO s kontaktnými adresami odberateľov vrátane telefónnych čísla, u ktorých je možné overenie predkladaných informácií.
- predmet zmluvy (názov dodaného predmetu zmluvy)
- krátky opis predmetu zmluvy
- zmluvný termín plnenia
-cena predmetu dodania
- uchádzač tieto doklady predkladá v originálnom vyhotovení alebo ich úradne osvedčené kópie.
- referenčné listy musia byť potvrdené podpisom zmluvného partnera v súlade s § 28 ods. 1) písmeno a)
c)Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté.
Ak uchádzač alebo záujemca preukázal technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť technickými a odbornými kapacitami inej osoby a počas trvania zmluvy, koncesnej zmluvy alebo rámcovej dohody dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač alebo záujemca je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.


d)Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa technickej alebo odbornej spôsobilosti v súlade s § 31 ods. 3, resp. 4 zák. č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní.
e)Splnenie podmienky účasti možno preukázať aj v súlade s § 32 ods. 11, pričom doklady predloží úspešný uchádzač do 10 dní od doručenia výzvy na ich predloženie.
f)Verejný obstarávateľ požaduje predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti týkajúcu sa technickej alebo odbornej spôsobilosti v originálnom vyhotovení alebo úradne overenej fotokópii.
g)Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo preveriť u objednávateľa charakteristiku poskytnutých služieb, ktoré boli predmetom zákazky uvedenej v zozname ako aj uspokojivé vykonanie týchto služieb, cenu týchto služieb, miesto a lehoty ich uskutočnenia a pravdivosť zhodnotenia služieb podľa obchodných podmienok. V prípade, ak verejný obstarávateľ preukázateľne zistí, že uchádzač neuviedol pravdivé údaje a informácie, bude sa to považovať za porušenie povinnosti uchádzača uvádzať pravdivé a úplné údaje a za dôvod na vylúčenie uchádzača zo súťaže.


Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti: Verejný obstarávateľ danou podmienkou zisťuje aké skúsenosti ma uchádzač pri plnení si budúceho zmluvného záväzku.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
MB/K/1/2014
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 12.05.2014 12:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 12.05.2014 12:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 13.05.2014 15:00
Miesto : Stredná odborná škola poľnohospodárstva a služieb na vidieku, Kukučínova 23, 040 01 Košice
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : V súlade s § 100 ods.6 pís. g) pri použití elektronickej aukcie je otváranie ponúk neverejné a zápisnica sa neodosiela.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
Ak áno, uviesť odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Európsky sociálny fond, PO- 3 Podpora vzdelávania osôb s osobitnými vzdelávacími potrebami, opatrenie - 3.1 Zvyšovanie vzdelanostnej úrovne príslušníkov marginalizovaných rómskych komunít, kód ITMS projektu: 26130130105
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
Súťažné podklady sa poskytujú na základe písomnej žiadosti. Záujemcovia predkladajú žiadosti v slovenskom jazyku v originálnom vyhotovení, poštovým stykom, alebo osobne v pracovných dňoch od 80.00 h do 13.00 h.
2. Verejný obstarávateľ poskytne záujemcom súťažné podklady zaslaním poštovou prepravou alebo si ich záujemca
môže prevziať osobne.
3. Pri osobnom prevzatí si záujemca dohodne termín . Spôsob poskytnutia SP uvedie záujemca v žiadosti.
4.Verejný obstarávateľ neobmedzuje lehotu na prijímanie žiadostí o súťažné podklady, ale upozorňuje záujemcov, že v
prípade požiadania o súťažné podklady v posledné dni, nebudú môcť využiť inštitút vysvetľovania súťažných podkladov a v prípade ich zasielania prostredníctvom pošty, môžu byť súťažné podklady doručené v posledný deň lehoty na predkladanie ponúk, alebo po tejto lehote.
5. Verejný obstarávateľ neposkytne na plnenie predmetu zmluvy preddavok.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
15.04.2014

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité