Oznámenie 6170 - MSS

Obsah

6170 - MSS
Vestník č. 76/2014 - 17.04.2014

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 2 podľa Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) č. 842/2011

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA
Ministerstvo hospodárstva Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00686832
Mierová 19, 82715 Bratislava-Ružinov

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Ministerstvo hospodárstva Slovenskej republiky
Kontaktná osoba: Beláková Tatiana Ing.
Telefón: +421 248541317
Fax: +421 000000000
Email: evo.belakova@mhsr.sk
Internetová adresa (internetové adresy)
Ďalšie informácie možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.2) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa
Ministerstvo alebo iný štátny orgán vrátane jeho regionálnych alebo miestnych útvarov
I.3) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Hlavný predmet alebo predmety činnosti:
Hospodárstvo a finančné záležitosti
I.4) ZADANIE ZÁKAZKY V MENE INÝCH VEREJNÝCH OBSTARÁVATEĽOV
Verejný obstarávateľ nakupuje v mene iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) OPIS
II.1.1) Názov pridelený zákazke verejným obstarávateľom
Realizácia oficiálnej účasti Ministerstva hospodárstva Slovenskej republiky na vybraných výstavách v 2. polroku 2014.
II.1.2) Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služieb č. 27
Hlavné miesto alebo lokalita uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb: Ministerstvo hospodárstva Slovenskej republiky, Mierová 19, 827 15 Bratislava 212 a miesta realizácie a poskytnutia služieb vo vybraných teritóriách konania výstav.
Kód NUTS
CZ
DE
FR
II.1.3) Informácie o verejnej zákazke, rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme (DPS)
Oznámenie zahŕňa verejnú zákazku
II.1.5) Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Realizácia oficiálnej účasti Ministerstva hospodárstva Slovenskej republiky na vybraných výstavách v 2. polroku 2014. (MSV Brno, Česká republika; Automechanika, Frankfurtn/M, NSR; World of Metal, Minsk, Bielorusko FIHAV, Havana, Kuba; Elektronica Mnichov, Mnichov, NSR; International Industrial Forum (IIF) Kyjev, Ukrajina; MIDEST,Paríž, Francúzsko; Vietnam Expo, Ho Chi Minh City, Vietnam;
II.1.6) Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 79950000-8
II.1.7) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
II.1.8) Časti
Počet častí: 8
II.1.9) Informácie o variantoch
II.2) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZMLUVY
II.2.1) Celkové množstvo alebo rozsah
8
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 287 917,0000 EUR
II.2.2) Informácie o opciách
II.2.3) Informácie o obnovenom obstarávaní
II.3) TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTA NA DOKONČENIE
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 5
PRÍLOHA B - INFORMÁCIE O ČASTIACH
Časť: 1
NÁZOV
MSV Brno, Česká republika
1) STRUČNÝ OPIS
Medzinárodný strojársky veľtrh s tradičnou účasťou SR vrátane Slovenského národného dňa.
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 79950000-8
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
1
4) ÚDAJE O ODLIŠNOM TRVANÍ ZÁKAZKY ALEBO LEHOTÁCH USKUTOČNENIA
Obdobie
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 5
Časť: 2
NÁZOV
Automechanika, Frankfurt am/M, NSR
1) STRUČNÝ OPIS
Medzinárodný subdodávateľský veľtrh pre automobilový priemysel
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 79950000-8
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
1
4) ÚDAJE O ODLIŠNOM TRVANÍ ZÁKAZKY ALEBO LEHOTÁCH USKUTOČNENIA
Obdobie
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 5
Časť: 3
NÁZOV
World of Metal, Minsk, Bielorusko
1) STRUČNÝ OPIS
Kovospracujúci priemysel, strojárstvo
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 79950000-8
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
1
4) ÚDAJE O ODLIŠNOM TRVANÍ ZÁKAZKY ALEBO LEHOTÁCH USKUTOČNENIA
Obdobie
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 5
Časť: 4
NÁZOV
FIHAV, Havana, Cuba
1) STRUČNÝ OPIS
Medzinárodná výstava všeobecného charakteru
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 79950000-8
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
1
4) ÚDAJE O ODLIŠNOM TRVANÍ ZÁKAZKY ALEBO LEHOTÁCH USKUTOČNENIA
Obdobie
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 5
Časť: 5
NÁZOV
Elektronica Mníchov, Mníchov, NSR
1) STRUČNÝ OPIS
Elektrotechnika, elektronika
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 79950000-8
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
1
4) ÚDAJE O ODLIŠNOM TRVANÍ ZÁKAZKY ALEBO LEHOTÁCH USKUTOČNENIA
Obdobie
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 5
Časť: 6
NÁZOV
International Industrial Forum (IIF), Kyjev,Ukrajina
1) STRUČNÝ OPIS
Medzinárodná priemyselná výstava (strojárstvo, elektrotechnika, elektronika, automotive)
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 79950000-8
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
1
4) ÚDAJE O ODLIŠNOM TRVANÍ ZÁKAZKY ALEBO LEHOTÁCH USKUTOČNENIA
Obdobie
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 5
Časť: 7
NÁZOV
MIDEST, Paríž, Francúzsko
1) STRUČNÝ OPIS
Subkontraktačný veľtrh v oblasti strojárstva, energetiky a elektroniky
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 79950000-8
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
1
4) ÚDAJE O ODLIŠNOM TRVANÍ ZÁKAZKY ALEBO LEHOTÁCH USKUTOČNENIA
Obdobie
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 5
Časť: 8
NÁZOV
Vietnam Expo, Ho Chi Minh City, Vietnam
1) STRUČNÝ OPIS
Medzinárodná výstava všeobecného charakteru
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 79950000-8
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
1
4) ÚDAJE O ODLIŠNOM TRVANÍ ZÁKAZKY ALEBO LEHOTÁCH USKUTOČNENIA
Obdobie
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 5
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.1.1) Požadované zábezpeky a záruky
Nepožaduje sa.
III.1.2) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Zákazka bude financovaná z prostriedkov rozpočtu kapitoly verejného obstarávateľa podprogramu 07L04 Podpora programov rezortu Ministerstva hospodárstva SR kategória 630 rozpočtu MH SR na rozpočtový rok 2014 a refundovaná po schválení Národného projektu Podpora účasti slovenských výrobcov na veľtrhoch a výstavách v zahraničí a propagácia slovenského priemyselného potenciálu, z prostriedkov Operačného programu Konkurencieschopnosť a hospodársky rast, v rámci prioritnej osi 1 - Inovácie a rast konkurencieschopnosti, opatrenie 1.1 - Inovácie a technologické transfery, podopatrenie 1.1.3 - Podpora účasti slovenských výrobcov na veľtrhoch, výstavách, obchodných misiách.
Predpokladaná hodnota predmetu zákazky je 345 500,00 eur s DPH, z toho:
1.náklady na realizáciu výstav 130 000,00 eur s DPH (vrátane všetkých vzniknutých nákladov pri poskytovaní služieb pri realizácii predmetu zákazky),
2.predpokladané náklady na prenajaté výstavné plochy sú: 186 000,00 eur s DPH, náklady na technické pripojenia stánku (voda, elektrická energia, internet) sú 11 800,00 eur s DPH a náklady na registračné a marketingové poplatky sú 17 700,00 eur s DPH. Ceny za prenajaté plochy, technické pripojenia a registračné poplatky sú predpokladanými nákladmi na základe predbežných kalkulácií v zmysle podmienok účasti na jednotlivých výstavách stanovených organizátormi výstav.
Náklady na výstavné plochy, technické pripojenia a registračné a marketingové poplatky hradí verejný obstarávateľ.
V prípade, že verejný obstarávateľ bude musieť na základe požiadavky organizátora výstavy v zahraničí hradiť aj registračné poplatky za spoluvystavovateľov, spoluvystavovatelia budú tieto poplatky spätne refundovať verejnému obstarávateľovi.
Finančné položky v bode 2 (nie sú predmetom súťaženia) a tvoria predpokladanú hodnotu zákazky, aby nedošlo k jej deleniu.
III.1.3) Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
Verejného obstarávania sa môže zúčastniť skupina dodávateľov podľa § 31 zákona o verejenom obstarávaní.
III.1.4) Ďalšie osobitné podmienky
III.2) PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1) Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Požadované doklady musia byť predložené ako originály, prípadne úradne overené kópie.
Uchádzač je oprávnený zúčastniť sa vo verejnom obstarávaní alebo na uzatváraní zmluvy v prípade, ak spĺňa podmienky účasti uvedené v § 26 ods. 1 písm. a) a až f) a písm. h) až j) zákona o verejnom obstarávaní. Ich splnenie preukáže podľa § 26 ods. 2 písm. a) až g) resp. ods. 4 a ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní.
Doklady podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní môže uchádzač alebo záujemca nahradiť podľa § 128 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní .
III.2.2) Ekonomická a finančná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Záujemca preukáže splnenie podmienok účasti podľa § 27 ods. 1 písm. a) a písm. d) a § 27 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní. Požadované doklady musia byť predložené ako originály, prípadne úradne overené kópie.
1. § 27 ods. 1 písm. a) Vyjadrením banky alebo pobočky zahraničnej banky, v ktorej má uchádzač alebo záujemca vedený(é) účet(y) o schopnosti plniť finančné záväzky. Súčasne záujemca predloží čestné vyhlásenie, že predložil vyjadrenia všetkých bánk, v ktorých má vedený účet, podpísané štatutárnym zástupcom záujemcu alebo osobou oprávnenou konať za záujemcu.
2. § 27 ods. 1 písm. d) Prehľadom o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, najviac za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.
3. Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač alebo záujemca preukázal finančné a ekonomické postavenie zdrojmi inej osoby a počas trvania zmluvy, koncesnej zmluvy alebo rámcovej dohody dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač alebo záujemca je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
4. Doklady, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti, ktoré sú vyjadrené sumou v cudzej mene (inej ako euro), záujemca predloží v pôvodnej mene a v mene euro. Prepočet inej meny na euro záujemca prepočíta kurzom vyhláseným ECB (Európskou centrálnou bankou) dňa zaslania oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
Odôvodnenie podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: Cieľom uvedených podmienok účasti a minimálnych štandardov je overiť postavenie záujemcu z ekonomického a finančného hľadiska a uistiť sa, že uchádzač bude spôsobilý k plneniu zmluvy v požadovanom rozsahu.
III.2.3) Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok:
Doklady musia byť predložené ako originály alebo overené kópie.
Doklady a dokumenty, ktorými preukazuje technickú alebo odbornú spôsobilosť podľa § 28 ods. 1 písm. a), g), j), § 28 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní. 1. § 28 ods. 1 písm. a) zoznamom minimálne troch poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky doplneným potvrdeniami o kvalite dodania tovaru alebo poskytnutia služieb s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom
1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní, doplneným dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané.
Záujemcom predložený zoznam úspešne splnených zmlúv/projektov bude obsahovať názov a sídlo dodávateľa, opis predmetu zmluvy/projektu, cenu zmluvy/projektu, lehotu plnenia zmluvy/projektu (mesiac, rok), meno zamestnanca odberateľa a telefónne číslo, kde je možné si tieto údaje overiť.
Odôvodnenie: Vzhľadom na komplexnosť požadovaného predmetu zákazky je potrebné preukázať, že uchádzač má praktické skúsenosti s realizáciou služieb rovnakého, alebo podobného charakteru, ako je predmet zákazky, ako aj z pohľadu odbornej spôsobilosti vo vzťahu k organizovaniu výstav. Podmienka je dôležitá z dôvodu preukázania odborných skúseností pri poskytovaní služieb prostredníctvom referencií od realizátorov predmetných služieb.
Ak bude v zozname alebo v potvrdení odberateľa uvedený objem v inej mene ako eur, použije sa na prepočet z inej meny na eur kurz inej meny ku eur, ktorý bol v období rokov 2011 až 2013 zverejnený v kurzovom lístku ECB ako posledný v príslušnom hospodárskom roku.
2. § 28 ods. 1 písm. g) údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo odbornej kvalifikácii minimálne jedného riadiaceho zamestnanca alebo osoby zodpovednej za realizáciu a plnenie zmluvy.
Predložením údajov o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii osôb zodpovedných za poskytnutie služby s minimálnou trojročnou praxou v príslušnom odbore činnosti.
Odôvodnenie: Podmienka vychádza zo skúseností a profesijných schopností vysoko profesionálneho výkonu pri poskytovaní služieb v danej oblasti. Z dôvodu rozsahu vyplýva potreba, aby uchádzač disponoval personálnym obsadením, ktoré bude schopné poskytovať služby v požadovanom rozsahu a kvalite a aby bolo zaručené plnenie v celom rozsahu požadovaného predmetu zákazky.
3. § 28 ods. 1 písm. j) údaje o strojovom a technickom vybavení.
Predložením vyhlásenia uchádzača, že má k dispozícii prostriedky, vybavenie a technické zariadenia potrebné na plnenie zmluvy (napr. čestné vyhlásenie alebo vyhlásenie tretej osoby, min. údaje: názov, sídlo, IČO, štatutár ....).
Odôvodnenie: Je nevyhnutné z dôvodu preukázania uchádzačom, že tento má k dispozícii vlastné, alebo prostredníctvom inej osoby zabezpečené technické vybavenie a zariadenia nevyhnutné pre zabezpečenie realizácie predmetu zákazky v zmysle požiadaviek verejného obstarávateľa.
4. V prípade záujemcu, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti za všetkých členov skupiny spoločne;
5. V prípade, ak záujemca alebo uchádzač nemá sídlo v Slovenskej republike verejný obstarávateľ uzná aj ekvivalentné doklady/osvedčenia vydané podľa právnych predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača;
6. Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač alebo záujemca preukázal technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť technickými a odbornými kapacitami inej osoby a počas trvania zmluvy, koncesnej zmluvy alebo rámcovej dohody dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač alebo záujemca je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
7. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 11 možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača alebo záujemcu, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom.
8. V prípade skupiny dodávateľov uchádzač záujemca bude postupovať podľa § 31 zákona o verejnom obstarávaní.
III.2.4) Informácie o vyhradených zákazkách
III.3) OSOBITNÉ PODMIENKY PRE ZÁKAZKY NA POSKYTOVANIE SLUŽIEB
III.3.1) Informácie o konkrétnej profesii
III.3.2) Pracovníci zodpovední za poskytnutie služby
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
Otvorená
IV.2) KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Vyhodnotenie ponúk sa uskutočňuje elektronicky spôsobom a prostriedkami v súlade s § 43 zákona o verejnom obstarávaní a ktorý zabezpečí úplnosť údajov a obsah uvedených v ponuke a zaručí ochranu dôverných a osobných údajov uvedených v týchto dokumentoch. Po prvotnom posúdení ponúk verejný obstarávateľ vyzve prostredníctvom systému EVO na účasť v e-aukcii všetkých uchádzačov, ktorých ponuky splnili podmienky účasti a všetky ďalšie požiadavky verejného obstarávateľa na predmet zákazky. Podrobnosti k priebehu e-aukcie obsahujú súťažné podklady a aukčný poriadok.
IV.3) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1) Referenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
17320/2014-2040
IV.3.2) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 27.05.2014 10:00
IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 27.05.2014 10:00
IV.3.6) Jazyk (jazyky), v ktorom možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
Lehoty a podmienky verejnej súťaže
IV.3.7) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Dátum: 31.12.2014
IV.3.8) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 27.05.2014 13:00
Miesto: Vzhľadom na využitie e-aukcie je otváranie ponúk podľa § 41 neverejné, údaje podľa § 41 ods. 3 sa nezverejňujú a zápisnica sa neodosiela.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Po schválení Národného projektu Podpora účasti slovenských výrobcov na veľtrhoch a výstavách v zahraničí a propagácia slovenského priemyselného potenciálu, z prostriedkov Operačného programu Konkurencieschopnosť a hospodársky rast, v rámci prioritnej osi 1 - Inovácie a rast konkurencieschopnosti, opatrenie 1.1 - Inovácie a technologické transfery, podopatrenie 1.1.3 - Podpora účasti slovenských výrobcov na veľtrhoch, výstavách, obchodných misiách.
VI.3) DOLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Verejný Obstarávateľ pri zadávaní zákazky stanovuje elektronickú komunikáciu, ktorá sa realizuje prostredníctvom systému elektronického verejného obstarávania (systém EVO) - https://evo.gov.sk. Postup je upravený v príručke pre záujemcu/uchádzača - Príručka EVO pre Záujemcu/ Uchádzača - Verejná súťaž (verzia 2.8.2012), ktorá je zverejnená na stránke portálu EVO https://evo.gov.sk v položke menu Metodické pokyny. Pre účasť v tejto zákazke je potrebné, aby sa záujemca zaregistroval prostredníctvom systému EVO do zákazky, ktorá je zverejnená na portáli EVO (https://evo.gov.sk) pod číslom 46.03 s názvom "Realizácia oficiálnej účasti Ministerstva hospodárstva Slovenskej republiky na vybraných výstavách v 2. polroku 2014" . Lehota na registráciu je uvedená v bode IV.3.3) tohto oznámenia.
2. Súťažné podklady sú prístupné zaregistrovaným záujemcom do zákazky realizovanej prostredníctvom systému EVO (po schválení záujemcu verejným obstarávateľom má záujemca priamy a neobmedzený prístup k súťažným podkladom), a preto verejný obstarávateľ nebude poskytovať záujemcom súťažné podklady v listinnej podobe. Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo prístup k dokumentom je uvedená v bode IV.3.3 tohto oznámenia.
3. Lehota na vysvetľovanie súťažnýchpodkladov:20.05.2014 do 00:00 hod.
Akékoľvek vysvetľovanie v tejto zákazke sa realizuje elektronicky, a to výlučne prostredníctvom systému EVO. Telefonické kontakty slúžia len na potvrdenie funkčnosti systému, či informácií o doručení a pod., nie na vysvetľovanie.
4. Ďalšie usmernenia a upozornenia pre uchádzačov alebo záujemcov týkajúce sa ustanovení zákona pojednávajúce o elektronickej komunikácii a elektronickom verejnom obstarávaní a odporúčania na aplikáciu týchto ustanovení v systéme EVO sú obsiahnuté v Metodickom pokyne k systému EVO, ktorý je zverejnený na stránke portálu EVO https://evo.gov.sk v položke menu Metodické pokyny.
5. Podmienkou pre úspešnú komunikáciu v systéme EVO a pre neskoršie úspešné predkladanie ponúk je, aby záujemca mal príslušné technické predpoklady a vybavenie potrebné na používanie systému EVO, ktoré je uvedené v častiach Metodického pokynu k systému EVO, ktorý je zverejnený na portáli EVO.
6. V prípade potreby môžu záujemcovia alebo uchádzači elektronicky požiadať o pomoc s prácou v systéme EVO na e-mailovej adrese helpdesku: helpdesk_evo@uvo.gov.sk.
7. V prípade zistenia alebo akéhokoľvek podozrenia z neštandardného správania sa systému EVO môžu záujemcovia alebo uchádzači stiahnuť si do svojho počítača formulár pre hlásenie porúch http://www.evo.gov.sk/RepErEVOEX.html, ktorý je zverejnený na stránke portálu EVO https://evo.gov.sk v položke menu Hlásenie porúch a formulár elektronicky zaslať na e-mailovú adresu helpdesku: helpdesk_evo@uvo.gov.sk.
8. V prípade technických či iných objektívnych problémov, ktoré neumožnia elektronickú komunikáciu prostredníctvom systému EVO na dlhší čas, môže zákazka prebiehať po obnovení prevádzky systému EVO ďalej elektronicky alebo v listinnej podobe v súlade so zákonom, o čom budú registrovaní záujemcovia informovaní. V mimoriadnom prípade verejný obstarávateľ môže predĺžiť príslušné lehoty vo verejnom obstarávaní, následne túto skutočnosť verejný obstarávateľ oznámi všetkým záujemcom v predmetnom postupe zadávania zákazky. Súčasne môže byť oznámenie o predlžení lehoty odoslané e-mailom.
9. V prípade, ak v mene podnikateľa sú v zmysle dokladu podľa § 26 ods. 2, písm. e) zákona o verejnom obstarávaní oprávnené na konanie viaceré osoby súčasne (vyžadujú sa podpisy viac ako jednej osoby štatutárneho orgánu) alebo žiadosť o účasť predkladá skupina dodávateľov v zmysle § 31 zákona, vyžaduje sa v tejto súťaži aj predloženie splnomocnenia na konanie v mene uchádzača/skupiny dodávateľov navonok vystavené v prospech osoby, ktorá v tejto súťaži koná (registrácia v systéme EVO a predkladanie ponúk).
10. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne a splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia a technickej alebo odbornej spôsobilosti preukazuje spoločne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods.1 písm. f) preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
11. Písomná zmluva môže byt akceptovaná v súlade s § 27 ods. 2 a § 28 ods. 2 zákona len v prípade zdrojov finančných, odborných alebo technických kapacít, ktoré budú mať uchádzači alebo záujemcovia k dispozícii na plnenie zmluvy, teda kapacít, ktoré budú použité v budúcnosti pri plnení zmluvy.
12. Čestné vyhlásenia alebo dokumenty, kde sa vyžaduje podpis oprávnenej osoby musia byť podpísané štatutárnym orgánom uchádzača (osobou oprávnenou konať spôsobom, ako je to uvedené v obchodnom registri /živnostenskom registri/ rovnocenný register v krajine sídla uchádzača) alebo splnomocnenou osobou konať v jeho mene na základe splnomocnenia podľa platných právnych noriem v krajine sídla uchádzača, a to v origináli alebo úradne osvedčenej kópii.
Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 11 možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača alebo záujemcu, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 podľa zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom. Čestné vyhlásenia predloží prostredníctvom systému EVO podpísané elektronickým podpisom vygenerovaným systémom EVO pre túto súťaž.
Uzavretie zmluvy je podmienené poskytnutím nenávratného finančného príspevku na Národný projekt Podpora účasti slovenských výrobcov na veľtrhoch a výstavách v zahraničí a propagácia slovenského priemyselného potenciálu.
13. Záväzok uchádzača poskytnúť verejného obstarávateľovi údaje o vybranom subdodávateľovi o jeho schopnosti plniť požadované záväzky a jeho kapacity tieto zabezpečiť a súčasne podľa § 34 zákona o verejnom obstarávaní záväzok uchádzača, že prípadný subdodávateľ spĺňa alebo najneskôr v čase plnenia bude spĺňať podmienky podľa § 26 ods. 1 zákona.
Uvedením podielu plnenia zo zmluvy, ktorý má uchádzač alebo záujemca poskytujúci službu v úmysle zabezpečiť subdodávateľom spolu s uvedením identifikačných údajov subdodávateľa, ak je známy, v rozsahu meno a priezvisko, obchodné meno alebo názov, adresa pobytu alebo sídlo, identifikačné číslo alebo dátum narodenia, ak nebolo pridelené identifikačné číslo. Je potrebné preukázať, aké činnosti a v akom rozsahu budú pri realizácii konkrétnej oficiálnej účasti na výstave zabezpečené prostredníctvom vybraného subdodávateľa;
Je potrebné preukázať, aké činnosti a v akom rozsahu budú pri realizácii konkrétnej oficiálnej účasti na výstave zabezpečené prostredníctvom vybraného subdodávateľa;
Odôvodnenie: Verejný obstarávateľ musí mať istotu, že uchádzač dokáže požadované služby dodať v primeranej kvalite a v požadovanom čase.
Informácia pre technického realizátora:
V prípade, že o výstavu prejaví záujem väčší počet spoluvystavujúcich subjektov, ako je úmerná bezplatná plocha na jedného spoluvystavovateľa z celkovej dispozičnej plochy realizovaného stánku na danej výstave, ich účasť v spoločnom stánku môže byť vykonaná na základe súhlasu vystavovateľa a spoluvystavujúcich subjektov za podmienky, že existujú dispozičné možnosti na ich začlenenie do spoločného stánku.
Ak spoluvystavujúci subjekt prejaví v rámci spoločného stánku záujem o väčšiu plochu, ako je úmerná bezplatná plocha na jedného spoluvystavovateľa z celkovej dispozičnej plochy realizovaného stánku na danej výstave, pričom dispozičné riešenie stánku umožňuje takejto požiadavke vyhovieť, môže mu byť bezplatne pridelená väčšia plocha iba na základe súhlasu vystavovateľa a spoluvystavujúcich subjektov za podmienky, že jeho požiadavka negatívne neovplyvní primeraný nárok na plochu ostatných spoluvystavujúcich subjektov.
Ak spoluvystavujúci subjekt prejaví v rámci spoločného stánku záujem o väčšiu plochu, ako je úmerná bezplatná plocha na jedného spoluvystavovateľa z celkovej dispozičnej plochy realizovaného stánku na danej výstave a dispozičné riešenie stánku neumožňuje jeho požiadavke vyhovieť, spoluvystavujúci subjekt hradí všetky náklady na plochu, ktorá presahuje jeho nárok na pridelenú bezplatnú plochu na jedného spoluvystavovateľa z celkovej dispozičnej plochy spoločného stánku.
VI.4) ODVOLACIE KONANIE
VI.4.1) Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
Orgán zodpovedný za mediáciu
Ministerstvo hospodárstva SR
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00686832
Mierová 19 , 82715 Bratislava-Ružinov

Slovensko
Telefón: +421 248541317
VI.4.3) Úrad, od ktorého možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
15.04.2014

Redakčné opravy

23537 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 193/2014
V oznámení 06170-MSS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Ministerstvo hospodárstva Slovenskej republiky, Mierová 19, 827 15 Bratislava - mestská časť Ružinov zverejnenom vo VVO č. 076/2014 zo dňa 17.04.2014 boli nesprávne zverejnené údaje II.2.1) Celkové množstvo alebo rozsah Doplnený text: Súčet hodnôt zmluvnej ceny všetkých častí - 144 668,80 eur s DPH PRÍLOHA B - INFORMÁCIE O ČASTIACH V.4 Doplnený text: Predpokladaná hodnota 18 000 eur vrátane 20% DPH (časť 1) VI.2 Doplnený text: International Industrial Forum (IIF) Kyjev, Ukrajina - zrušená podľa § 46 ods. 2 zákon č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zmena geopolitickej situácie v krajine - otvorený vojenský a politický konflikt). Členovia komisie: pp. Rozkopál, Osvald, Stahovcová, Špitová, Polek.

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité