Oznámenie 6405 - WYP

Obsah

6405 - WYP
Vestník č. 77/2014 - 18.04.2014

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Rektorát
IČO: 00397768
Šrobárova 2, 04180 Košice - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Rektorát, Šrobárova 2, 04180 Košice, Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Terézia Nagyová
Mobil: +421 915789980
Telefón: +421 552341143
Fax: +421 556786959
Email: terezia.nagyova@upjs.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.upjs.sk
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/1036
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
OP - Organizácia riadená verejným právom
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. d)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Rekonštrukcia objektu „H“ Vedecko -vzdelávací objekt v areáli UPJŠ v Košiciach, Moyzesova 9
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné stavenisko alebo miesto uskutočňovania stavebných prác: Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Vedecko vzdelávací objekt v areáli UPJŠ v Košiciach, Moyzesova 9, 041 80 Košice, Slovensko.
NUTS kód:
SK042
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je sanácia objektu na Moyzesovej ulici č.9 v Košiciach, zmena využitia charakteru objektu na vedecko-vzdelávací objekt Filozofickej fakulty UPJŠ. Stavba je národnou kultúrnou pamiatkou zapísanou v ÚZPF pod č. 3656/0 nachádzajúcou sa na území Mestskej pamiatkovej rezervácie mesta Košice. Jestvujúci objekt (nemocnice a skladu fliaš) je kompaktný, podpivničený, dvojpodlažný s neobytným podkrovím. Objekt je charakterizovaný ako nárožný objekt, chodbový. V novozrekonštruovanom objekte sa budú nachádzať posluchárne, študovne, kancelárie, technické miestnosti a sociálne priestory pre zamestnancov a študentov UPJŠ v Košiciach.
Realizované práce riešia celkovú obnovu objektu vrátane pripojenia objektu na pitnú vodu, teplo, NN elektrickú energiu, kanalizáciu. Siete sú pripojené na vnútro areálové rozvody UPJŠ. Statickú dopravu a chodníky pre peších rieši samostatný projekt SO 09 Komunikácie a spevnené plochy.
Pri obnove fasád, schodísk a iných hodnotných detailov a prvkov pôjde o osobitný druh obnovy reštaurovanie, podľa § 33 ods. 1 pamiatkového zákona, nakoľko je potrebné odborným spôsobom zachovať, doplniť, rekonštruovať poškodené tvaroslovie fasád a odborne ošetriť schodiská a iné hodnotné detaily prvky kultúrnej pamiatky. Súčasťou reštaurovania bude dokumentácia, ktorá sa spracúva v dvoch stupňoch pred realizáciou prác návrh na reštaurovanie a po ukončení dokumentácia vykonaných reštaurátorských prác, ktorú vypracuje a za jeho obsah zodpovedá fyzická osoba s odbornou spôsobilosťou: reštaurátor. Počas realizácie prác bude vykonávaný aj archeologický výskum (sondáže). Výskumná dokumentácia archeologického výskumu so stanoviskom Pamiatkového úradu SR bude následne podkladom pre záväzné stanovisko dotknutého orgánu ku kolaudačnému konaniu.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 45214200-2
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 45262500-6, 45261300-7, 45311000-0, 45331000-6, 45421100-5, 45432000-4, 45442100-8, 45454100-5
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Predmetom zákazky je uskutočnenie rekonštrukcie objektu H Vedecko -vzdelávací objekt v areáli UPJŠ v Košiciach, Moyzesova 9. Stavba je členená na tieto stavebné objekty: SO 001 Vedecko-vzdelávací objekt, SO 002 Prípojka pitnej vody, SO 003 Prípojka kanalizácie, SO 004 Prípojka tepla, SO 005 Prípojka NN, SO 007 Terénne a sadové úpravy a samostatný projekt SO 09 Komunikácie a spevnené plochy, Vonkajšia kanalizácia. Práce na objekte SO 001 budú pozostávať z búracích prác v značnom rozsahu, sanačných prác základov (izolovanie a chemická riadková injektáž), po obvode stavby bude realizovaná drenáž a zásyp kamenivom, filtračná a separačná vrstva tvorená geotextíliou. Interiérové omietky budú v plnom rozsahu osekané a tehlové murivo bude odsolené, nové omietky budú sanačné a klasické. Vyhotovenie a osadenie repliky vstupných dverí vrátane mrežovania do nového dverného otvoru. Sanácia celej fasády a ozdobných prvkov fasády, doplnenie a výmena znehodnotených tehál na fasáde, ich penetrácia a transparentný stabilizačný náter. Tehly je potrebné nahradiť replikami v pôvodnom zložení, tvare a farbe. Výmena okenných a dverných konštrukcií bude nahradená v replikách pôvodných výplní. Oprava krovu (hygienický nástrek v celom rozsahu drevo a steny, podlaha, ochrana drevnej hmoty a ochrana muriva) vrátane kompletnej výmeny laťovania, výmeny strešnej krytiny (tehlová, pálená, bobrovka), výmeny klampiarskych výrobkov a repliku strešných klampiarskych ozdôb. Iinštalácie novej bleskozvodnej sústavy. Odborná sanácia a stabilizácia nástupníc hlavného vstupu a schodísk. Inštalovanie kompletne novej vykurovaciej sústavy, ktorá bude pozostávať z radiátorov. Kompletná výmena elektroinštalácie a osvetlenia. Kompletná výmena zdravotechnickej inštalácie a napojenie nových zariaďovacich predmetov. Slaboprúdová inštalácia (domáci rozhlas, elektrická požiarna signalizácia, počítačová sieť, prístupový systém, systém EZS + CCTV). Inštalácie vzduchotechniky (najmä posluchárni a učební). Meranie a regulácia.
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 2 788 218,8000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 24
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uvedené v § 26 ods. 1 zákona č. 25/2 006 Z. z. o verejnom obstarávaní predložením dokladov podľa § 26 ods. 2 zákona č. 25/2 006 Z. z. spôsobom podľa § 128 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní. Podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom od 1.7.2013 (t.j. podnikateľ, ktorý o zapísanie do zoznamu podnikateľov požiadal po 30.6.2013 a ktorému Úrad pre verejné obstarávanie (ďalej len úrad") vydal výpis zo zoznamu podnikateľov vo forme elektronického odpisu) nie je povinný v procesoch verejného obstarávania predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní. Podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 30.6.2013 (t.j. podnikateľ, ktorý o zapísanie do zoznamu podnikateľov požiadal do 30.6.2013 a ktorému úrad vydal potvrdenie o zapísaní do zoznamu podnikateľov v listinnej podobe) nie je povinný v procesoch verejného obstarávania predkladať toto potvrdenie. Avšak je potrebné, aby tento podnikateľ preukázal v procesoch verejného obstarávania, že spĺňa aj podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. i) a j), príp. aj podľa písm. h) zákona o verejnom obstarávaní, ak ani tento údaj potvrdenie neobsahuje. Uchádzač, ktorý má sídlo alebo miesto podnikania v inom členskom štáte, je na účely zápisu do zoznamu podnikateľov a zmeny údajov v zozname podnikateľov oprávnený predložiť rovnocenné doklady, vydané príslušným orgánom iného členského štátu, alebo potvrdenie o zápise do obdobného zoznamu alebo iný rovnocenný doklad, vydaný príslušným orgánom iného členského štátu, ktorý obsahuje potvrdenie skutočností, ktoré sú predmetom zápisu alebo zmeny údajov v zozname podnikateľov podľa § 129 až § 133 zákona o verejnom obstarávaní. Ak nemá uchádzač sídlo v Slovenskej republike a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z uvedených dokladov alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine jeho sídla. Ak má uchádzač alebo záujemca sídlo v členskom štáte inom ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ich nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača. Uchádzač, ktorý nie je zapísaný v zozname podnikateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v súlade s Výkladovým stanoviskom č. 10/2013 úradu zo dňa 23.07.2013: uchádzač môže predložiť doklady podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní uvedené na preukázanie splnenia podmienok účasti podľa § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní.
Skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne v súlade s § 31 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Podľa § 27 ods. 1 písm. a):vyjadrením banky alebo pobočky zahraničnej banky, ktorým môže byť prísľub banky alebo pobočky zahraničnej banky o poskytnutí úveru.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Uchádzač predloží vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, ktorej je uchádzač klientom, že disponuje finančnou hotovosťou vo výške minimálne 550 000,00 Eur alebo ekvivalent v inej mene, alebo predloží záväzný prísľub banky resp. vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky o poskytnutí úveru vo výške minimálne 550 000,00 Eur alebo ekvivalent v inej mene, ktorý bude slúžiť výhradne na účely financovania realizácie diela, ktoré je predmetom tejto zákazky. Z predloženého záväzného prísľubu alebo vyjadrenia banky musí byť zrejmé, že banka je pripravená uchádzačovi tento úver poskytnúť bezodkladne po tom, ako sa stane úspešným v tejto zákazke, resp. už takýmto úverom uchádzač disponuje. Takýto prísľub banky resp. vyjadrenie banky musí byť predložený ako originál alebo úradne osvedčená fotokópia, nie starší ako tri mesiace. V prípade, ak uchádzač nemá sídlo v Slovenskej republike, verejný obstarávateľ uzná aj rovnocenné doklady alebo osvedčenia vydané podľa právnych noriem daného štátu. Doklad sa predkladá ako originál alebo úradne osvedčená kópia, nie starší ako tri mesiace.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti:
Touto podmienkou si verejný obstarávateľ overuje finančnú schopnosť uchádzača na prefinancovanie predmetu zákazky v preklenovacom období medzi fakturáciou a ich úhradami, má byť zárukou preukázania solventnosti a finančnej stability uchádzača počas realizácie predmetu zákazky. Podmienka je primeraná a vychádza z potreby uzatvoriť zmluvný vzťah s finančne a ekonomicky silným partnerom, s cieľom vyhnutia sa riziku pri plnení si budúceho zmluvného záväzku.
Na preukázanie finančného a ekonomického postavenia môže uchádzač využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah, ktoré bude mať reálne k dispozícií na plnenie zmluvy. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač preukázal finančné a ekonomické postavenie zdrojmi inej osoby a počas trvania zmluvy dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač alebo záujemca je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
Ak uchádzač nedokáže z objektívnych dôvodov preukázať finančné a ekonomické postavenie určenými dokladmi, verejný obstarávateľ môže uznať aj iné doklady, ktorými sa preukazuje finančné a ekonomické postavenie.
Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia zákona o verejnom obstarávaní spoločne.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Podľa § 28 ods. 1 písm. b):
Zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov doplneným potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných prác s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia prác a zhodnotenia uskutočnených prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom
1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.
Podľa § 28 ods. 1 písm. g): údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za riadenie stavebných prác alebo za poskytnutie služby,
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : K § 28 ods. 1 písm. b): Verejný obstarávateľ bude v súlade s § 33 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní posudzovať všetky dôkazy o plnení/referencie za hodnotené obdobie, ktoré boli vystavené verejným obstarávateľom, obstarávateľom alebo inou osobou ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní. Hodnoteným obdobím je obdobie predchádzajúcich piatich kalednárnych rokov 2009, 2010, 2011, 2012, 2013. Uchádzač sa musí za hodnotené obdobie preukázať aspoň jednou referenciou/dôkazom o plnení zrealizovanej zákazky vo finančnom objeme minimálne s hodnotou 3 300 000,00 EUR s DPH alebo ekvivalent v inej mene, ktorá sa týkala realizácie zákazky rovnakého alebo obdobného charakteru alebo zložitosti ako je predmet zákazky.
V prípade, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ, do troch rokov odo dňa nasledujúceho po dni zriadenia evidencie referencií podľa § 9a zákona o verejnom obstarávaní a zverejnenia vzoru referencie podľa § 9a ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní, môže uchádzač predložiť aj potvrdené dôkazy o plnení. V prípade, ak odberateľom bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. Dôkazy o plnení potvrdené odberateľom musia obsahovať nasledovné údaje:
- meno a priezvisko, obchodné meno alebo názov, adresu pobytu alebo sídlo, identifikačné číslo dodávateľa alebo dátum narodenia, ak nebolo pridelené identifikačné číslo,
- názov verejného obstarávateľa alebo obstarávateľa, alebo inej osoby ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ,
- stručnú identifikáciu plnenia podľa zmluvy,
- miesto plnenia podľa zmluvy,
- cena plnenia podľa zmluvy,
- lehoty plnenia podľa zmluvy,
-zhodnotenie kvality plnenia odberateľom,
- dátum vyhotovenia dôkazu o plnení, meno kontaktnej osoby odberateľa, u ktorej je možné si overiť predložené informácie,
V prípade dokladov vystavených v inej mene ako EUR, prepočet bude uchádzačom vykonaný kurzom uvedeným ECB ( NBS ) platným v deň, keď došlo k rozhodujúcej skutočnosti.
Uchádzač tieto doklady predkladá v originálnom vyhotovení alebo ich úradne osvedčené kópie.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti:
Verejný obstarávateľ si touto podmienkou overuje skúsenosti uchádzačov pri realizovaní predmetu zákazky rovnakého alebo podobného charakteru a zložitosti ako je predmet zákazky. Dôkazy o plnení/referencie sú dostatočné a primerané, postačujú verejnému obstarávateľovi na preukázanie schopnosti splniť si predmet budúcej zákazky, zároveň je stanovený nediskriminačne a tak, aby sa súťaže mohol zúčastniť široký okruh uchádzačov..
K § 28 ods. 1 písm. g): - Uchádzač predloží doklad o oprávnení na výkon činnosti vedenia stavieb podľa § 45 ods. písm. b) zák. č. 50/1976 Zb. v platnom znení a podľa zák. č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov doklad o odbornej spôsobilosti stavbyvedúceho vydaný na základe osobitného predpisu: odborná spôsobilosť na vybrané činnosti vo výstavbe, fotokópia osvedčenia stavbyvedúceho o vykonaní odbornej skúšky na činnosť stavbyvedúceho s odborným zameraním na pozemné stavby alebo iného ekvivalentného zahraničného dokladu. Uchádzač tento doklad predkladá ako fotokópiu osvedčenia s originálom odtlačku pečiatky a originálnym podpisom majiteľa dokladu. Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač osobu, ktorej doklad predkladá vo svojej ponuke, uviedol aj vo svojom návrhu obchodných podmienok a zároveň predloží vyhlásenie, podpísané uchádzačom, jeho štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu alebo iným zástupcom uchádzača, ktorý je oprávnený konať v mene uchádzača v záväzkových vzťahoch, v ktorom uvedenie, či je alebo nie je táto osoba v trvalom pracovnom pomere uchádzača. V prípade, ak táto osoba nie je v trvalom pracovnom pomere uchádzača, postupuje uchádzač podľa § 28 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.
-Uchádzač predloží doklad o odbornej spôsobilosti reštaurátora podľa § 5 ods. 1 Zákona NR SR č. 200/1994 Z. z. o Komore reštaurátorov a o výkone reštaurátorskej činnosti jej členov v znení neskorších predpisov, ktorý je oprávnený vykonávať reštaurátorské práce v zmysle Zákona č. 49/2002 Zb. o ochrane pamiatkového fondu v znení neskorších predpisov, fotokópia osvedčenia o vykonaní odbornej spôsobilosti reštaurátora alebo iného ekvivalentného zahraničného dokladu pre tieto špecializácie:
-M1 - Reštaurovanie nástennej maľby, historickej omietky a muriva v interiéroch a exteriéroch historickej architektúry,
-S9 - Reštaurovanie štukových plastík, štukových architektonických článkov a súvisiacich omietok v interiéroch a exteriéroch objektov historickej architektúry,
-S11 - Reštaurovanie štukových architektonických článkov a súvisiacich omietok.
Uchádzač tento doklad predkladá ako fotokópiu osvedčenia s originálom odtlačku pečiatky a originálnym podpisom majiteľa dokladu. Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač osobu, ktorej doklad predkladá vo svojej ponuke, uviedol aj vo svojom návrhu obchodných podmienok a zároveň predloží vyhlásenie, podpísané uchádzačom, jeho štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu alebo iným zástupcom uchádzača, ktorý je oprávnený konať v mene uchádzača v záväzkových vzťahoch, v ktorom uvedenie, či je alebo nie je táto osoba v trvalom pracovnom pomere uchádzača. V prípade, ak táto osoba nie je v trvalom pracovnom pomere uchádzača, postupuje uchádzač podľa § 28 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti:
Verejný obstarávateľ si chce získať informáciu, či uchádzač disponuje odbornými kapacitami na kvalitné uskutočnenie stavebných prác. Uchádzač musí preukázať, že osoba poverená riadením stavebných prác má zodpovedajúcu odbornú prax a kvalifikáciu a je odborne spôsobilá zabezpečiť kvalitu uskutočnených stavebných prác počas trvania zmluvy v požadovanom rozsahu a čase. Požiadavka je primeraná a zároveň je stanovená nediskriminačne a tak, aby sa súťaže mohol zúčastniť široký okruh uchádzačov.
Na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti môže uchádzač využiť kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah, ktoré bude mať reálne k dispozícií na plnenie zmluvy. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač alebo záujemca preukázal technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť technickými a odbornými kapacitami inej osoby a počas trvania zmluvy, koncesnej zmluvy alebo rámcovej dohody dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač alebo záujemca je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa technickej alebo odbornej spôsobilosti spoločne.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
R-71/VO-2014
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 23.05.2014 09:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 23.05.2014 09:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 23.05.2014 10:00
Miesto : Otváranie osobitne oddelenej a uzavretej časti ponuky označenej slovom "Ostatné" sa uskutoční na adrese: Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Šrobárova 2, 041 80 Košice, Slovensko vo Veľkej zasadačke na 1. poschodí. Otváranie časti ponuky označenej slovom Ostatné vykoná komisia bez účastí uchádzačov.
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Otváranie častí ponúk označených ako "Kritériá" vykoná komisia najskôr deň nasledujúci po dni márneho uplynutia lehôt uvedených v § 41 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní. Otváranie osobitne oddelenej a uzavretej časti ponuky označenej slovom "Kritériá" vykoná komisia len vo vzťahu k ponukám, ktoré neboli vylúčené, a to na mieste a v čase oznámenom uchádzačom, ktorých ponuky neboli vylúčené; najskôr päť pracovných dní odo dňa odoslania oznámenia o otváraní časti ponúk označených ako Kritéria.Na otváraní časti ponúk označených ako Kritériá sa môžu zúčastniť uchádzači, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk, a ktorých ponuka nebola vylúčená. Komisia overí neporušenosť časti ponuky, označenej ako "Kritériá" a zverejní obchodné mená, sídla alebo miesta podnikania všetkých uchádzačov a ich návrhy na plnenie kritérií, ktoré sa dajú vyjadriť číslom, určených verejným obstarávateľom na vyhodnotenie ponúk. Ostatné údaje uvedené v časti ponuky, označenej ako "Kritériá" sa nezverejňujú.Na otváraní častí ponúk označených ako Kritériá môže byť uchádzač zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača alebo osobou splnomocnenou na jeho zastupovanie.Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba) sa preukáže na otváraní ponúk preukazom totožnosti a kópiou dokladu o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti, kópiou dokladu o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu a splnomocnením na zastupovanie.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
Ak áno, uviesť odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Operačný program: Výskum a vývoj, Prioritná os: 5 Infraštruktúra vysokých škôl, Opatrenie: 5.1 Budovanie infraštruktúry vysokých škôl a modernizácia ich vnútorného vybavenia za účelom zlepšenia podmienok vzdelávacieho procesu, Kód výzvy: OPVaV-2013/5.1/05-SORO, Názov projektu: Rekonštrukcia budovy Filozofickej fakulty UPJŠ v Košiciach - PLATÓN, kód ITMS: 26250120065, Zmluva o poskytnutí NFP č. 063/2013/5.1/OPVaV.
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
Predmet zákazky sa bude financovať z vlastných finančných prostriedkov a z finančných prostriedkov nenávratného finančného príspevku z fondov EÚ.Lehota splatnosti faktúr je 60 dní od ich doručenia verejnému obstarávateľovi, z dôvodu ich odsúhlasenia poskytovateľom NFP. Úhrada ceny diela bude prebiehať na základe čiastkových faktúr za dodávky a práce, ktoré boli reálne vykonané v predchádzajúcich dvoch mesiacoch. Preddavky ani zálohové platby na realizáciu diela neposkytujeme. Podrobný spôsob financovania je uvedený v súťažných podkladoch.Skupina dodávateľov utvorená na uskutočnenia predmetu zákazky, do termínu stanoveného pre uzavretie zmluvy
vytvorí právne vzťahy z dôvodu riadneho plnenia zmluvy. Verejný obstarávateľ nepredpisuje uchádzačom,
aké právne vzťahy od skupiny dodávateľov vyžaduje. Uvedené ponecháva na samotných uchádzačov. V
takom prípade je potrebné z hľadiska priehľadnosti vzťahov a prípadného vymáhania záväzkov, aby zmluva
medzi členmi skupiny dodávateľov bola uzatvorená písomne a aby obsahovala podmienky pre všetkých členov
skupiny dodávateľov, ako sa majú pričiniť o dosiahnutie dojednaného účelu, pre ktorý skupina dodávateľov
vznikla.Z dôvodu, že predmet plnenia bude financovaný z prostriedkov poskytnutých verejnému obstarávateľovi na základe Zmluvy o NFP, bude uchádzač povinný strpieť výkon kontroly/auditu/overovania súvisiacich s realizáciou predmetu plnenia kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o NFP a to oprávnenými osobami v zmysle článku 12 všeobecných zmluvných podmienok Zmluvy o NFP a poskytnúť týmto osobám všetku potrebnú súčinnosť. Za
osoby oprávnené sa považujú: a) poskytovateľ nenávratného finančného príspevku a ním poverené osoby;
b) najvyšší kontrolný úrad SR, príslušná Správa finančnej kontroly, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby;
c) orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a nimi poverené osoby; d) splnomocnení zástupcovia Európskej
Komisie a Európskeho dvora audítorov; e) osoby prizvané orgánmi podľa písm. a)-d) v súlade s príslušnými
právnymi predpismi SR a EÚ. Rámcová dohoda môže byť uzavretá najskôr šestnásty deň odo dňa odoslania oznámenia o výsledku vyhodnotenia ponúk, ak neboli uplatnené revízne postupy. Verejný obstarávateľ upovedomuje uchádzačov, že zákazka podlieha schvaľovaciemu procesu poskytovateľom NFP, z uvedeného dôvodu rámcová dohoda s úspešným uchádzačom bude uzavretá až po ukončení procesu schvaľovania zákazky. Úspešný uchádzač je povinný poskytnúť verejnému obstarávateľovi riadnu súčinnosť potrebnú na uzavretie rámcovej dohody tak, aby mohla byť uzatvorená do 30 dní, po písomnom vyzvaní verejného obstarávateľa na jej uzatvorenie. Ak úspešný uchádzač odmietne uzavrieť rámcovú dohodu alebo nesplní povinnosť podľa prvej vety, verejný obstarávateľ ju môže uzatvoriť s uchádzačom, ktorý sa umiestnil ako druhý v poradí. Ak uchádzač, ktorý sa umiestnil druhý v poradí odmietne uzavrieť rámcovú dohodu alebo neposkytne verejnému obstarávateľovi riadnu súčinnosť, potrebnú na jej uzavretie tak, aby mohla byť uzatvorená do 30 dní odo dňa, keď bol na jej uzavretie písomne vyzvaný, verejný obstarávateľ môže uzatvoriť rámcovú dohodu s úspešným uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorý sa umiestnil ako tretí v poradí. Uchádzač, ktorý sa umiestnil tretí v poradí, je povinný poskytnúť verejnému obstarávateľovi riadnu súčinnosť, potrebnú na uzavretie rámcovej dohody tak, aby mohla byť uzatvorená do 30 dní odo dňa, keď bol na jej uzavretie písomne vyzvaný.
Verejný obstarávateľ požaduje, aby úspešný uchádzač najneskôr pred podpisom rámcovej dohody mal uzatvorenú poistnú zmluvu poistného krytia minimálne vo výške 100 % z celkovej zmluvnej ceny alebo ekvivalent v inej mene počas celej doby realizácie stavby, na poistenie zodpovednosti za škodu spôsobenú na zdraví alebo majetku pri výkone práce verejného obstarávateľa alebo tretích osôb (alebo obdobnú poistnú zmluvu, resp. potvrdenie príslušnej poisťovne, alebo iný ekvivalentný doklad, ktorým potvrdí požadované skutočnosti).
Verejný obstarávateľ z dôvodu splnenia si povinnosti podľa § 100 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní zverejňuje v elektronickej forme súťažné podklady a ďalšiu doplňujúcu dokumentáciu v profile verejného obstarávateľa, to neplatí vo vzťahu k súťažným podkladom alebo ich častiam, ktoré obsahujú informácie alebo dokumenty chránené podľa osobitného zákona. Z tohto dôvodu verejný obstarávateľ po doručení písomnej žiadosti o účasť, ponúka priamy a neobmedzený prístup k súťažným podkladom a ich častiam, ako aj ďalšej doplňujúcej dokumentácii v elektronickej forme na portáli www.ezakazky.sk/upjs, v úplnom znení s prílohami, pre záujemcov, ktorí sa na portáli pre príslušnú zákazku zaregistrovali, do stanovenej lehoty. Postup pri vyžiadaní a poskytnutí súťažných podkladov: záujemca zadá do internetového vyhľadávača elektronickú adresu www.ezakazky.sk/deleon,
klikne na názov zákazky, potom klikne na Žiadosť o účasť a prihlási sa do systému nasledovným spôsobom:
- ak už záujemca má v systéme zriadené konto, prihlási sa priamo svojimi prihlasovacími údajmi alebo
- ak ešte záujemca nemá zriadené konto v systéme, klikne na Registrácia a postupuje podľa pokynov uvedených pre registráciu v systéme priamo na internetovej stránke www.ezakazky.sk, po prihlásení si záujemca vygeneruje príslušnú žiadosť o účasť vo formáte *pdf s časovou pečiatkou, ktorá sa zobrazí v záložke Dokumenty, vygenerovanú žiadosť o súťažné podklady záujemca vytlačí, potvrdí štatutárnym zástupcom záujemcu, alebo štatutárnym zástupcom záujemcu poverenou osobou spôsobom, ktorý má záujemca uvedený ako konanie menom záujemcu v oficiálnych dokumentoch (podpis/podpisy alebo podpis/podpisy a odtlačok pečiatky) a doručí osobne v pracovných dňoch, alebo sprostredkovane (poštou, kuriérom a pod.) v písomnej podobe na adresu verejného obstarávateľa do termínu uvedenom v bode IV.2.2) výzvy na predkladanie ponúk, na základe doručenej žiadosti o súťažné podklady, bude mať povolený priamy a neobmedzený prístup k súťažným podkladom a ďalšej doplňujúcej dokumentácii nepretržite v elektronickej podobe.
Verejný obstarávateľ v prípade poskytovania súťažných podkladov a vysvetlenia resp. doplnenia súťažných podkladov nebude komunikovať písomne. V prípade vysvetlenia informácií uvedených vo výzve na predkladanie ponúk, súťažných podkladov alebo inej doplňujúcej dokumentácii môže záujemca požiadať najneskôr šesť pracovných dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk, písomnou žiadosťou o vysvetlenie, doručenej verejnému obstarávateľovi poštovou zásielkou alebo osobne v stanovenej lehote.
Ponuka a ďalšie doklady a dokumenty vo verejnom obstarávaní sa predkladajú v štátnom jazyku, t.j.
v slovenskom jazyku. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzačov so sídlom mimo územia
Slovenskej republiky musia byt predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené úradným
prekladom do štátneho jazyka, t.j.: do slovenského jazyka, okrem dokladov predložených v českom jazyku.
Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je preklad do štátneho jazyka, t.j. do slovenského jazyka.
Záujemcom sa doporučuje zúčastniť sa obhliadky miesta uskutočnenia predmetu zákazky, aby si sami overili a získali potrebné informácie, nevyhnutné na prípravu a spracovanie ponuky, a aby si obzreli skutkový stav miesta uskutočnenia predmetu, mohli vzniesť prípadné dotazy a návrhy na vysvetlenie nejasnosti a následne tak pripraviť ponuku. Výdavky spojené s obhliadkou miesta uskutočnenia predmetu zákazky idú na ťarchu záujemcu. Obhliadka miesta uskutočnenia predmetu zákazky sa uskutoční dňa 12. 05. 2014 o 10,00 hod. na mieste stretnutia, Objekt H v areáli UPJŠ, Moyzesova 9, Košice, stretnutie vstupná brána pri rampe z ulice Moyzesova 9, Košice, Slovensko. Bližšie podmienky obhliadky sú uvedené v súťažných podkladoch.
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu ponuku z predložených ponúk, ak predložená ponuka presiahne objem pridelených finančných prostriedkov na uskutočnenie predmetu zákazky. Táto ponuka sa stane pre verejného obstarávateľa neprijateľná.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
16.04.2014

Redakčné opravy

7491 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 87/2014
V oznámení 06405-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Rektorát, Šrobárova 2, 041 80 Košice - mestská časť Staré Mesto zverejnenom vo VVO č. 077/2014 zo dňa 18.04.2014 boli nesprávne zverejnené údaje VI.2 Ďalšie dopňujúce informácie Namiesto: Predmet zákazky sa bude financovať z vlastných finančných prostriedkov a z finančných prostriedkov nenávratného finančného príspevku z fondov EÚ. Lehota splatnosti faktúr je 60 dní od ich doručenia verejnému obstarávateľovi, z dôvodu ich odsúhlasenia poskytovateľom NFP. Úhrada ceny diela bude prebiehať na základe čiastkových faktúr za dodávky a práce, ktoré boli reálne vykonané v predchádzajúcich dvoch mesiacoch. Preddavky ani zálohové platby na realizáciu diela neposkytujeme. Podrobný spôsob financovania je uvedený v súťažných podkladoch. Skupina dodávateľov utvorená na uskutočnenia predmetu zákazky, do termínu stanoveného pre uzavretie zmluvy vytvorí právne vzťahy z dôvodu riadneho plnenia zmluvy. Verejný obstarávateľ nepredpisuje uchádzačom, aké právne vzťahy od skupiny dodávateľov vyžaduje. Uvedené ponecháva na samotných uchádzačov. V takom prípade je potrebné z hľadiska priehľadnosti vzťahov a prípadného vymáhania záväzkov, aby zmluva medzi členmi skupiny dodávateľov bola uzatvorená písomne a aby obsahovala podmienky pre všetkých členov skupiny dodávateľov, ako sa majú pričiniť o dosiahnutie dojednaného účelu, pre ktorý skupina dodávateľov vznikla. Z dôvodu, že predmet plnenia bude financovaný z prostriedkov poskytnutých verejnému obstarávateľovi na základe Zmluvy o NFP, bude uchádzač povinný strpieť výkon kontroly/auditu/overovania súvisiacich s realizáciou predmetu plnenia kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o NFP a to oprávnenými osobami v zmysle článku 12 všeobecných zmluvných podmienok Zmluvy o NFP a poskytnúť týmto osobám všetku potrebnú súčinnosť. Za osoby oprávnené sa považujú: a) poskytovateľ nenávratného finančného príspevku a ním poverené osoby; b) najvyšší kontrolný úrad SR, príslušná Správa finančnej kontroly, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby; c) orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a nimi poverené osoby; d) splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov; e) osoby prizvané orgánmi podľa písm. a) - d) v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a EÚ. Rámcová dohoda môže byť uzavretá najskôr šestnásty deň odo dňa odoslania oznámenia o výsledku vyhodnotenia ponúk, ak neboli uplatnené revízne postupy. Verejný obstarávateľ upovedomuje uchádzačov, že zákazka podlieha schvaľovaciemu procesu poskytovateľom NFP, z uvedeného dôvodu rámcová dohoda s úspešným uchádzačom bude uzavretá až po ukončení procesu schvaľovania zákazky. Úspešný uchádzač je povinný poskytnúť verejnému obstarávateľovi riadnu súčinnosť potrebnú na uzavretie rámcovej dohody tak, aby mohla byť uzatvorená do 30 dní, po písomnom vyzvaní verejného obstarávateľa na jej uzatvorenie. Ak úspešný uchádzač odmietne uzavrieť rámcovú dohodu alebo nesplní povinnosť podľa prvej vety, verejný obstarávateľ ju môže uzatvoriť s uchádzačom, ktorý sa umiestnil ako druhý v poradí. Ak uchádzač, ktorý sa umiestnil druhý v poradí odmietne uzavrieť rámcovú dohodu alebo neposkytne verejnému obstarávateľovi riadnu súčinnosť, potrebnú na jej uzavretie tak, aby mohla byť uzatvorená do 30 dní odo dňa, keď bol na jej uzavretie písomne vyzvaný, verejný obstarávateľ môže uzatvoriť rámcovú dohodu s úspešným uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorý sa umiestnil ako tretí v poradí. Uchádzač, ktorý sa umiestnil tretí v poradí, je povinný poskytnúť verejnému obstarávateľovi riadnu súčinnosť, potrebnú na uzavretie rámcovej dohody tak, aby mohla byť uzatvorená do 30 dní odo dňa, keď bol na jej uzavretie písomne vyzvaný. Verejný obstarávateľ požaduje, aby úspešný uchádzač najneskôr pred podpisom rámcovej dohody mal uzatvorenú poistnú zmluvu poistného krytia minimálne vo výške 100 % z celkovej zmluvnej ceny alebo ekvivalent v inej mene počas celej doby realizácie stavby, na poistenie zodpovednosti za škodu spôsobenú na zdraví alebo majetku pri výkone práce verejného obstarávateľa alebo tretích osôb (alebo obdobnú poistnú zmluvu, resp. potvrdenie príslušnej poisťovne, alebo iný ekvivalentný doklad, ktorým potvrdí požadované skutočnosti). Verejný obstarávateľ z dôvodu splnenia si povinnosti podľa § 100 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní zverejňuje v elektronickej forme súťažné podklady a ďalšiu doplňujúcu dokumentáciu v profile verejného obstarávateľa, to neplatí vo vzťahu k súťažným podkladom alebo ich častiam, ktoré obsahujú informácie alebo dokumenty chránené podľa osobitného zákona. Z tohto dôvodu verejný obstarávateľ po doručení písomnej žiadosti o účasť, ponúka priamy a neobmedzený prístup k súťažným podkladom a ich častiam, ako aj ďalšej doplňujúcej dokumentácii v elektronickej forme na portáli www.ezakazky.sk/upjs, v úplnom znení s prílohami, pre záujemcov, ktorí sa na portáli pre príslušnú zákazku zaregistrovali, do stanovenej lehoty. Postup pri vyžiadaní a poskytnutí súťažných podkladov: záujemca zadá do internetového vyhľadávača elektronickú adresu www.ezakazky.sk/deleon, klikne na názov zákazky, potom klikne na Žiadosť o účasť a prihlási sa do systému nasledovným spôsobom: - ak už záujemca má v systéme zriadené konto, prihlási sa priamo svojimi prihlasovacími údajmi alebo - ak ešte záujemca nemá zriadené konto v systéme, klikne na Registrácia a postupuje podľa pokynov uvedených pre registráciu v systéme priamo na internetovej stránke www.ezakazky.sk, po prihlásení si záujemca vygeneruje príslušnú žiadosť o účasť vo formáte *pdf s časovou pečiatkou, ktorá sa zobrazí v záložke Dokumenty, vygenerovanú žiadosť o súťažné podklady záujemca vytlačí, potvrdí štatutárnym zástupcom záujemcu, alebo štatutárnym zástupcom záujemcu poverenou osobou spôsobom, ktorý má záujemca uvedený ako konanie menom záujemcu v oficiálnych dokumentoch (podpis/podpisy alebo podpis/podpisy a odtlačok pečiatky) a doručí osobne v pracovných dňoch, alebo sprostredkovane (poštou, kuriérom a pod.) v písomnej podobe na adresu verejného obstarávateľa do termínu uvedenom v bode IV.2.2) výzvy na predkladanie ponúk, na základe doručenej žiadosti o súťažné podklady, bude mať povolený priamy a neobmedzený prístup k súťažným podkladom a ďalšej doplňujúcej dokumentácii nepretržite v elektronickej podobe. Verejný obstarávateľ v prípade poskytovania súťažných podkladov a vysvetlenia resp. doplnenia súťažných podkladov nebude komunikovať písomne. V prípade vysvetlenia informácií uvedených vo výzve na predkladanie ponúk, súťažných podkladov alebo inej doplňujúcej dokumentácii môže záujemca požiadať najneskôr šesť pracovných dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk, písomnou žiadosťou o vysvetlenie, doručenej verejnému obstarávateľovi poštovou zásielkou alebo osobne v stanovenej lehote. Ponuka a ďalšie doklady a dokumenty vo verejnom obstarávaní sa predkladajú v štátnom jazyku, t.j. v slovenskom jazyku. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzačov so sídlom mimo územia Slovenskej republiky musia byt predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené úradným prekladom do štátneho jazyka, t.j.: do slovenského jazyka, okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je preklad do štátneho jazyka, t.j. do slovenského jazyka. Záujemcom sa doporučuje zúčastniť sa obhliadky miesta uskutočnenia predmetu zákazky, aby si sami overili a získali potrebné informácie, nevyhnutné na prípravu a spracovanie ponuky, a aby si obzreli skutkový stav miesta uskutočnenia predmetu, mohli vzniesť prípadné dotazy a návrhy na vysvetlenie nejasnosti a následne tak pripraviť ponuku. Výdavky spojené s obhliadkou miesta uskutočnenia predmetu zákazky idú na ťarchu záujemcu. Obhliadka miesta uskutočnenia predmetu zákazky sa uskutoční dňa 12. 05. 2014 o 10,00 hod. na mieste stretnutia, Objekt H v areáli UPJŠ, Moyzesova 9, Košice, stretnutie vstupná brána pri rampe z ulice Moyzesova 9, Košice, Slovensko. Bližšie podmienky obhliadky sú uvedené v súťažných podkladoch. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu ponuku z predložených ponúk, ak predložená ponuka presiahne objem pridelených finančných prostriedkov na uskutočnenie predmetu zákazky. Táto ponuka sa stane pre verejného obstarávateľa neprijateľná. Viď: Predmet zákazky sa bude financovať z vlastných finančných prostriedkov a z finančných prostriedkov nenávratného finančného príspevku z fondov EÚ. Lehota splatnosti faktúr je do 30 dní odo dňa doručenia faktúry verejnému obstarávateľovi, pri financovaní predmetu zákazky z vlastných finančných prostriedkov a do 60 dní odo dňa doručenia faktúry verejnému obstarávateľovi pri financovaní predmetu zákazky z finančných prostriedkov nenávratného finančného príspevku z fondov EÚ. Úhrada ceny diela bude prebiehať na základe čiastkových faktúr za dodávky a práce, ktoré boli reálne vykonané v predchádzajúcich dvoch mesiacoch. Preddavky ani zálohové platby na realizáciu diela neposkytujeme. Podrobný spôsob financovania je uvedený v súťažných podkladoch. Skupina dodávateľov utvorená na uskutočnenia predmetu zákazky, do termínu stanoveného pre uzavretie zmluvy vytvorí právne vzťahy z dôvodu riadneho plnenia zmluvy. Verejný obstarávateľ nepredpisuje uchádzačom, aké právne vzťahy od skupiny dodávateľov vyžaduje. Uvedené ponecháva na samotných uchádzačov. V takom prípade je potrebné z hľadiska priehľadnosti vzťahov a prípadného vymáhania záväzkov, aby zmluva medzi členmi skupiny dodávateľov bola uzatvorená písomne a aby obsahovala podmienky pre všetkých členov skupiny dodávateľov, ako sa majú pričiniť o dosiahnutie dojednaného účelu, pre ktorý skupina dodávateľov vznikla. Z dôvodu, že predmet plnenia bude financovaný z prostriedkov poskytnutých verejnému obstarávateľovi na základe Zmluvy o NFP, bude uchádzač povinný strpieť výkon kontroly/auditu/overovania súvisiacich s realizáciou predmetu plnenia kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o NFP a to oprávnenými osobami v zmysle článku 12 všeobecných zmluvných podmienok Zmluvy o NFP a poskytnúť týmto osobám všetku potrebnú súčinnosť. Za osoby oprávnené sa považujú: a) poskytovateľ nenávratného finančného príspevku a ním poverené osoby; b) najvyšší kontrolný úrad SR, príslušná Správa finančnej kontroly, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby; c) orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a nimi poverené osoby; d) splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov; e) osoby prizvané orgánmi podľa písm. a) - d) v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a EÚ. Rámcová dohoda môže byť uzavretá najskôr šestnásty deň odo dňa odoslania oznámenia o výsledku vyhodnotenia ponúk, ak neboli uplatnené revízne postupy. Verejný obstarávateľ upovedomuje uchádzačov, že zákazka podlieha schvaľovaciemu procesu poskytovateľom NFP, z uvedeného dôvodu rámcová dohoda s úspešným uchádzačom bude uzavretá až po ukončení procesu schvaľovania zákazky. Úspešný uchádzač je povinný poskytnúť verejnému obstarávateľovi riadnu súčinnosť potrebnú na uzavretie rámcovej dohody tak, aby mohla byť uzatvorená do 30 dní, po písomnom vyzvaní verejného obstarávateľa na jej uzatvorenie. Ak úspešný uchádzač odmietne uzavrieť rámcovú dohodu alebo nesplní povinnosť podľa prvej vety, verejný obstarávateľ ju môže uzatvoriť s uchádzačom, ktorý sa umiestnil ako druhý v poradí. Ak uchádzač, ktorý sa umiestnil druhý v poradí odmietne uzavrieť rámcovú dohodu alebo neposkytne verejnému obstarávateľovi riadnu súčinnosť, potrebnú na jej uzavretie tak, aby mohla byť uzatvorená do 30 dní odo dňa, keď bol na jej uzavretie písomne vyzvaný, verejný obstarávateľ môže uzatvoriť rámcovú dohodu s úspešným uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorý sa umiestnil ako tretí v poradí. Uchádzač, ktorý sa umiestnil tretí v poradí, je povinný poskytnúť verejnému obstarávateľovi riadnu súčinnosť, potrebnú na uzavretie rámcovej dohody tak, aby mohla byť uzatvorená do 30 dní odo dňa, keď bol na jej uzavretie písomne vyzvaný. Verejný obstarávateľ požaduje, aby úspešný uchádzač najneskôr pred podpisom rámcovej dohody mal uzatvorenú poistnú zmluvu poistného krytia minimálne vo výške 100 % z celkovej zmluvnej ceny alebo ekvivalent v inej mene počas celej doby realizácie stavby, na poistenie zodpovednosti za škodu spôsobenú na zdraví alebo majetku pri výkone práce verejného obstarávateľa alebo tretích osôb (alebo obdobnú poistnú zmluvu, resp. potvrdenie príslušnej poisťovne, alebo iný ekvivalentný doklad, ktorým potvrdí požadované skutočnosti). Verejný obstarávateľ z dôvodu splnenia si povinnosti podľa § 100 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní zverejňuje v elektronickej forme súťažné podklady a ďalšiu doplňujúcu dokumentáciu v profile verejného obstarávateľa, to neplatí vo vzťahu k súťažným podkladom alebo ich častiam, ktoré obsahujú informácie alebo dokumenty chránené podľa osobitného zákona. Z tohto dôvodu verejný obstarávateľ po doručení písomnej žiadosti o účasť, ponúka priamy a neobmedzený prístup k súťažným podkladom a ich častiam, ako aj ďalšej doplňujúcej dokumentácii v elektronickej forme na portáli www.ezakazky.sk/upjs, v úplnom znení s prílohami, pre záujemcov, ktorí sa na portáli pre príslušnú zákazku zaregistrovali, do stanovenej lehoty. Postup pri vyžiadaní a poskytnutí súťažných podkladov: záujemca zadá do internetového vyhľadávača elektronickú adresu www.ezakazky.sk/deleon, klikne na názov zákazky, potom klikne na Žiadosť o účasť a prihlási sa do systému nasledovným spôsobom: - ak už záujemca má v systéme zriadené konto, prihlási sa priamo svojimi prihlasovacími údajmi alebo - ak ešte záujemca nemá zriadené konto v systéme, klikne na Registrácia a postupuje podľa pokynov uvedených pre registráciu v systéme priamo na internetovej stránke www.ezakazky.sk, po prihlásení si záujemca vygeneruje príslušnú žiadosť o účasť vo formáte *pdf s časovou pečiatkou, ktorá sa zobrazí v záložke Dokumenty, vygenerovanú žiadosť o súťažné podklady záujemca vytlačí, potvrdí štatutárnym zástupcom záujemcu, alebo štatutárnym zástupcom záujemcu poverenou osobou spôsobom, ktorý má záujemca uvedený ako konanie menom záujemcu v oficiálnych dokumentoch (podpis/podpisy alebo podpis/podpisy a odtlačok pečiatky) a doručí osobne v pracovných dňoch, alebo sprostredkovane (poštou, kuriérom a pod.) v písomnej podobe na adresu verejného obstarávateľa do termínu uvedenom v bode IV.2.2) výzvy na predkladanie ponúk, na základe doručenej žiadosti o súťažné podklady, bude mať povolený priamy a neobmedzený prístup k súťažným podkladom a ďalšej doplňujúcej dokumentácii nepretržite v elektronickej podobe. Verejný obstarávateľ v prípade poskytovania súťažných podkladov a vysvetlenia resp. doplnenia súťažných podkladov nebude komunikovať písomne. V prípade vysvetlenia informácií uvedených vo výzve na predkladanie ponúk, súťažných podkladov alebo inej doplňujúcej dokumentácii môže záujemca požiadať najneskôr šesť pracovných dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk, písomnou žiadosťou o vysvetlenie, doručenej verejnému obstarávateľovi poštovou zásielkou alebo osobne v stanovenej lehote. Ponuka a ďalšie doklady a dokumenty vo verejnom obstarávaní sa predkladajú v štátnom jazyku, t.j. v slovenskom jazyku. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzačov so sídlom mimo územia Slovenskej republiky musia byt predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené úradným prekladom do štátneho jazyka, t.j.: do slovenského jazyka, okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je preklad do štátneho jazyka, t.j. do slovenského jazyka. Záujemcom sa doporučuje zúčastniť sa obhliadky miesta uskutočnenia predmetu zákazky, aby si sami overili a získali potrebné informácie, nevyhnutné na prípravu a spracovanie ponuky, a aby si obzreli skutkový stav miesta uskutočnenia predmetu, mohli vzniesť prípadné dotazy a návrhy na vysvetlenie nejasnosti a následne tak pripraviť ponuku. Výdavky spojené s obhliadkou miesta uskutočnenia predmetu zákazky idú na ťarchu záujemcu. Obhliadka miesta uskutočnenia predmetu zákazky sa uskutoční dňa 12. 05. 2014 o 10,00 hod. na mieste stretnutia, Objekt H v areáli UPJŠ, Moyzesova 9, Košice, stretnutie vstupná brána pri rampe z ulice Moyzesova 9, Košice, Slovensko. Bližšie podmienky obhliadky sú uvedené v súťažných podkladoch. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu ponuku z predložených ponúk, ak predložená ponuka presiahne objem pridelených finančných prostriedkov na uskutočnenie predmetu zákazky. Táto ponuka sa stane pre verejného obstarávateľa neprijateľná.

Súvisiace oznámenia

Oznámenia o začatí konania o námietkách

Názov obstarávateľ Dátum
Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Rektorát
ozkn-
Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Rektorát
ozkn-

Profil Obstarávateľa


Dôležité