Oznámenie 6405 - WYP
6405 - WYP
Vestník č. 77/2014 - 18.04.2014
VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7
podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
7491 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 87/2014 |
---|
V oznámení 06405-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Rektorát, Šrobárova 2, 041 80 Košice - mestská časť Staré Mesto zverejnenom vo VVO č. 077/2014 zo dňa 18.04.2014 boli nesprávne zverejnené údaje VI.2 Ďalšie dopňujúce informácie Namiesto: Predmet zákazky sa bude financovať z vlastných finančných prostriedkov a z finančných prostriedkov nenávratného finančného príspevku z fondov EÚ. Lehota splatnosti faktúr je 60 dní od ich doručenia verejnému obstarávateľovi, z dôvodu ich odsúhlasenia poskytovateľom NFP. Úhrada ceny diela bude prebiehať na základe čiastkových faktúr za dodávky a práce, ktoré boli reálne vykonané v predchádzajúcich dvoch mesiacoch. Preddavky ani zálohové platby na realizáciu diela neposkytujeme. Podrobný spôsob financovania je uvedený v súťažných podkladoch. Skupina dodávateľov utvorená na uskutočnenia predmetu zákazky, do termínu stanoveného pre uzavretie zmluvy vytvorí právne vzťahy z dôvodu riadneho plnenia zmluvy. Verejný obstarávateľ nepredpisuje uchádzačom, aké právne vzťahy od skupiny dodávateľov vyžaduje. Uvedené ponecháva na samotných uchádzačov. V takom prípade je potrebné z hľadiska priehľadnosti vzťahov a prípadného vymáhania záväzkov, aby zmluva medzi členmi skupiny dodávateľov bola uzatvorená písomne a aby obsahovala podmienky pre všetkých členov skupiny dodávateľov, ako sa majú pričiniť o dosiahnutie dojednaného účelu, pre ktorý skupina dodávateľov vznikla. Z dôvodu, že predmet plnenia bude financovaný z prostriedkov poskytnutých verejnému obstarávateľovi na základe Zmluvy o NFP, bude uchádzač povinný strpieť výkon kontroly/auditu/overovania súvisiacich s realizáciou predmetu plnenia kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o NFP a to oprávnenými osobami v zmysle článku 12 všeobecných zmluvných podmienok Zmluvy o NFP a poskytnúť týmto osobám všetku potrebnú súčinnosť. Za osoby oprávnené sa považujú: a) poskytovateľ nenávratného finančného príspevku a ním poverené osoby; b) najvyšší kontrolný úrad SR, príslušná Správa finančnej kontroly, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby; c) orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a nimi poverené osoby; d) splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov; e) osoby prizvané orgánmi podľa písm. a) - d) v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a EÚ. Rámcová dohoda môže byť uzavretá najskôr šestnásty deň odo dňa odoslania oznámenia o výsledku vyhodnotenia ponúk, ak neboli uplatnené revízne postupy. Verejný obstarávateľ upovedomuje uchádzačov, že zákazka podlieha schvaľovaciemu procesu poskytovateľom NFP, z uvedeného dôvodu rámcová dohoda s úspešným uchádzačom bude uzavretá až po ukončení procesu schvaľovania zákazky. Úspešný uchádzač je povinný poskytnúť verejnému obstarávateľovi riadnu súčinnosť potrebnú na uzavretie rámcovej dohody tak, aby mohla byť uzatvorená do 30 dní, po písomnom vyzvaní verejného obstarávateľa na jej uzatvorenie. Ak úspešný uchádzač odmietne uzavrieť rámcovú dohodu alebo nesplní povinnosť podľa prvej vety, verejný obstarávateľ ju môže uzatvoriť s uchádzačom, ktorý sa umiestnil ako druhý v poradí. Ak uchádzač, ktorý sa umiestnil druhý v poradí odmietne uzavrieť rámcovú dohodu alebo neposkytne verejnému obstarávateľovi riadnu súčinnosť, potrebnú na jej uzavretie tak, aby mohla byť uzatvorená do 30 dní odo dňa, keď bol na jej uzavretie písomne vyzvaný, verejný obstarávateľ môže uzatvoriť rámcovú dohodu s úspešným uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorý sa umiestnil ako tretí v poradí. Uchádzač, ktorý sa umiestnil tretí v poradí, je povinný poskytnúť verejnému obstarávateľovi riadnu súčinnosť, potrebnú na uzavretie rámcovej dohody tak, aby mohla byť uzatvorená do 30 dní odo dňa, keď bol na jej uzavretie písomne vyzvaný. Verejný obstarávateľ požaduje, aby úspešný uchádzač najneskôr pred podpisom rámcovej dohody mal uzatvorenú poistnú zmluvu poistného krytia minimálne vo výške 100 % z celkovej zmluvnej ceny alebo ekvivalent v inej mene počas celej doby realizácie stavby, na poistenie zodpovednosti za škodu spôsobenú na zdraví alebo majetku pri výkone práce verejného obstarávateľa alebo tretích osôb (alebo obdobnú poistnú zmluvu, resp. potvrdenie príslušnej poisťovne, alebo iný ekvivalentný doklad, ktorým potvrdí požadované skutočnosti). Verejný obstarávateľ z dôvodu splnenia si povinnosti podľa § 100 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní zverejňuje v elektronickej forme súťažné podklady a ďalšiu doplňujúcu dokumentáciu v profile verejného obstarávateľa, to neplatí vo vzťahu k súťažným podkladom alebo ich častiam, ktoré obsahujú informácie alebo dokumenty chránené podľa osobitného zákona. Z tohto dôvodu verejný obstarávateľ po doručení písomnej žiadosti o účasť, ponúka priamy a neobmedzený prístup k súťažným podkladom a ich častiam, ako aj ďalšej doplňujúcej dokumentácii v elektronickej forme na portáli www.ezakazky.sk/upjs, v úplnom znení s prílohami, pre záujemcov, ktorí sa na portáli pre príslušnú zákazku zaregistrovali, do stanovenej lehoty. Postup pri vyžiadaní a poskytnutí súťažných podkladov: záujemca zadá do internetového vyhľadávača elektronickú adresu www.ezakazky.sk/deleon, klikne na názov zákazky, potom klikne na Žiadosť o účasť a prihlási sa do systému nasledovným spôsobom: - ak už záujemca má v systéme zriadené konto, prihlási sa priamo svojimi prihlasovacími údajmi alebo - ak ešte záujemca nemá zriadené konto v systéme, klikne na Registrácia a postupuje podľa pokynov uvedených pre registráciu v systéme priamo na internetovej stránke www.ezakazky.sk, po prihlásení si záujemca vygeneruje príslušnú žiadosť o účasť vo formáte *pdf s časovou pečiatkou, ktorá sa zobrazí v záložke Dokumenty, vygenerovanú žiadosť o súťažné podklady záujemca vytlačí, potvrdí štatutárnym zástupcom záujemcu, alebo štatutárnym zástupcom záujemcu poverenou osobou spôsobom, ktorý má záujemca uvedený ako konanie menom záujemcu v oficiálnych dokumentoch (podpis/podpisy alebo podpis/podpisy a odtlačok pečiatky) a doručí osobne v pracovných dňoch, alebo sprostredkovane (poštou, kuriérom a pod.) v písomnej podobe na adresu verejného obstarávateľa do termínu uvedenom v bode IV.2.2) výzvy na predkladanie ponúk, na základe doručenej žiadosti o súťažné podklady, bude mať povolený priamy a neobmedzený prístup k súťažným podkladom a ďalšej doplňujúcej dokumentácii nepretržite v elektronickej podobe. Verejný obstarávateľ v prípade poskytovania súťažných podkladov a vysvetlenia resp. doplnenia súťažných podkladov nebude komunikovať písomne. V prípade vysvetlenia informácií uvedených vo výzve na predkladanie ponúk, súťažných podkladov alebo inej doplňujúcej dokumentácii môže záujemca požiadať najneskôr šesť pracovných dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk, písomnou žiadosťou o vysvetlenie, doručenej verejnému obstarávateľovi poštovou zásielkou alebo osobne v stanovenej lehote. Ponuka a ďalšie doklady a dokumenty vo verejnom obstarávaní sa predkladajú v štátnom jazyku, t.j. v slovenskom jazyku. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzačov so sídlom mimo územia Slovenskej republiky musia byt predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené úradným prekladom do štátneho jazyka, t.j.: do slovenského jazyka, okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je preklad do štátneho jazyka, t.j. do slovenského jazyka. Záujemcom sa doporučuje zúčastniť sa obhliadky miesta uskutočnenia predmetu zákazky, aby si sami overili a získali potrebné informácie, nevyhnutné na prípravu a spracovanie ponuky, a aby si obzreli skutkový stav miesta uskutočnenia predmetu, mohli vzniesť prípadné dotazy a návrhy na vysvetlenie nejasnosti a následne tak pripraviť ponuku. Výdavky spojené s obhliadkou miesta uskutočnenia predmetu zákazky idú na ťarchu záujemcu. Obhliadka miesta uskutočnenia predmetu zákazky sa uskutoční dňa 12. 05. 2014 o 10,00 hod. na mieste stretnutia, Objekt H v areáli UPJŠ, Moyzesova 9, Košice, stretnutie vstupná brána pri rampe z ulice Moyzesova 9, Košice, Slovensko. Bližšie podmienky obhliadky sú uvedené v súťažných podkladoch. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu ponuku z predložených ponúk, ak predložená ponuka presiahne objem pridelených finančných prostriedkov na uskutočnenie predmetu zákazky. Táto ponuka sa stane pre verejného obstarávateľa neprijateľná. Viď: Predmet zákazky sa bude financovať z vlastných finančných prostriedkov a z finančných prostriedkov nenávratného finančného príspevku z fondov EÚ. Lehota splatnosti faktúr je do 30 dní odo dňa doručenia faktúry verejnému obstarávateľovi, pri financovaní predmetu zákazky z vlastných finančných prostriedkov a do 60 dní odo dňa doručenia faktúry verejnému obstarávateľovi pri financovaní predmetu zákazky z finančných prostriedkov nenávratného finančného príspevku z fondov EÚ. Úhrada ceny diela bude prebiehať na základe čiastkových faktúr za dodávky a práce, ktoré boli reálne vykonané v predchádzajúcich dvoch mesiacoch. Preddavky ani zálohové platby na realizáciu diela neposkytujeme. Podrobný spôsob financovania je uvedený v súťažných podkladoch. Skupina dodávateľov utvorená na uskutočnenia predmetu zákazky, do termínu stanoveného pre uzavretie zmluvy vytvorí právne vzťahy z dôvodu riadneho plnenia zmluvy. Verejný obstarávateľ nepredpisuje uchádzačom, aké právne vzťahy od skupiny dodávateľov vyžaduje. Uvedené ponecháva na samotných uchádzačov. V takom prípade je potrebné z hľadiska priehľadnosti vzťahov a prípadného vymáhania záväzkov, aby zmluva medzi členmi skupiny dodávateľov bola uzatvorená písomne a aby obsahovala podmienky pre všetkých členov skupiny dodávateľov, ako sa majú pričiniť o dosiahnutie dojednaného účelu, pre ktorý skupina dodávateľov vznikla. Z dôvodu, že predmet plnenia bude financovaný z prostriedkov poskytnutých verejnému obstarávateľovi na základe Zmluvy o NFP, bude uchádzač povinný strpieť výkon kontroly/auditu/overovania súvisiacich s realizáciou predmetu plnenia kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o NFP a to oprávnenými osobami v zmysle článku 12 všeobecných zmluvných podmienok Zmluvy o NFP a poskytnúť týmto osobám všetku potrebnú súčinnosť. Za osoby oprávnené sa považujú: a) poskytovateľ nenávratného finančného príspevku a ním poverené osoby; b) najvyšší kontrolný úrad SR, príslušná Správa finančnej kontroly, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby; c) orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a nimi poverené osoby; d) splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov; e) osoby prizvané orgánmi podľa písm. a) - d) v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a EÚ. Rámcová dohoda môže byť uzavretá najskôr šestnásty deň odo dňa odoslania oznámenia o výsledku vyhodnotenia ponúk, ak neboli uplatnené revízne postupy. Verejný obstarávateľ upovedomuje uchádzačov, že zákazka podlieha schvaľovaciemu procesu poskytovateľom NFP, z uvedeného dôvodu rámcová dohoda s úspešným uchádzačom bude uzavretá až po ukončení procesu schvaľovania zákazky. Úspešný uchádzač je povinný poskytnúť verejnému obstarávateľovi riadnu súčinnosť potrebnú na uzavretie rámcovej dohody tak, aby mohla byť uzatvorená do 30 dní, po písomnom vyzvaní verejného obstarávateľa na jej uzatvorenie. Ak úspešný uchádzač odmietne uzavrieť rámcovú dohodu alebo nesplní povinnosť podľa prvej vety, verejný obstarávateľ ju môže uzatvoriť s uchádzačom, ktorý sa umiestnil ako druhý v poradí. Ak uchádzač, ktorý sa umiestnil druhý v poradí odmietne uzavrieť rámcovú dohodu alebo neposkytne verejnému obstarávateľovi riadnu súčinnosť, potrebnú na jej uzavretie tak, aby mohla byť uzatvorená do 30 dní odo dňa, keď bol na jej uzavretie písomne vyzvaný, verejný obstarávateľ môže uzatvoriť rámcovú dohodu s úspešným uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorý sa umiestnil ako tretí v poradí. Uchádzač, ktorý sa umiestnil tretí v poradí, je povinný poskytnúť verejnému obstarávateľovi riadnu súčinnosť, potrebnú na uzavretie rámcovej dohody tak, aby mohla byť uzatvorená do 30 dní odo dňa, keď bol na jej uzavretie písomne vyzvaný. Verejný obstarávateľ požaduje, aby úspešný uchádzač najneskôr pred podpisom rámcovej dohody mal uzatvorenú poistnú zmluvu poistného krytia minimálne vo výške 100 % z celkovej zmluvnej ceny alebo ekvivalent v inej mene počas celej doby realizácie stavby, na poistenie zodpovednosti za škodu spôsobenú na zdraví alebo majetku pri výkone práce verejného obstarávateľa alebo tretích osôb (alebo obdobnú poistnú zmluvu, resp. potvrdenie príslušnej poisťovne, alebo iný ekvivalentný doklad, ktorým potvrdí požadované skutočnosti). Verejný obstarávateľ z dôvodu splnenia si povinnosti podľa § 100 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní zverejňuje v elektronickej forme súťažné podklady a ďalšiu doplňujúcu dokumentáciu v profile verejného obstarávateľa, to neplatí vo vzťahu k súťažným podkladom alebo ich častiam, ktoré obsahujú informácie alebo dokumenty chránené podľa osobitného zákona. Z tohto dôvodu verejný obstarávateľ po doručení písomnej žiadosti o účasť, ponúka priamy a neobmedzený prístup k súťažným podkladom a ich častiam, ako aj ďalšej doplňujúcej dokumentácii v elektronickej forme na portáli www.ezakazky.sk/upjs, v úplnom znení s prílohami, pre záujemcov, ktorí sa na portáli pre príslušnú zákazku zaregistrovali, do stanovenej lehoty. Postup pri vyžiadaní a poskytnutí súťažných podkladov: záujemca zadá do internetového vyhľadávača elektronickú adresu www.ezakazky.sk/deleon, klikne na názov zákazky, potom klikne na Žiadosť o účasť a prihlási sa do systému nasledovným spôsobom: - ak už záujemca má v systéme zriadené konto, prihlási sa priamo svojimi prihlasovacími údajmi alebo - ak ešte záujemca nemá zriadené konto v systéme, klikne na Registrácia a postupuje podľa pokynov uvedených pre registráciu v systéme priamo na internetovej stránke www.ezakazky.sk, po prihlásení si záujemca vygeneruje príslušnú žiadosť o účasť vo formáte *pdf s časovou pečiatkou, ktorá sa zobrazí v záložke Dokumenty, vygenerovanú žiadosť o súťažné podklady záujemca vytlačí, potvrdí štatutárnym zástupcom záujemcu, alebo štatutárnym zástupcom záujemcu poverenou osobou spôsobom, ktorý má záujemca uvedený ako konanie menom záujemcu v oficiálnych dokumentoch (podpis/podpisy alebo podpis/podpisy a odtlačok pečiatky) a doručí osobne v pracovných dňoch, alebo sprostredkovane (poštou, kuriérom a pod.) v písomnej podobe na adresu verejného obstarávateľa do termínu uvedenom v bode IV.2.2) výzvy na predkladanie ponúk, na základe doručenej žiadosti o súťažné podklady, bude mať povolený priamy a neobmedzený prístup k súťažným podkladom a ďalšej doplňujúcej dokumentácii nepretržite v elektronickej podobe. Verejný obstarávateľ v prípade poskytovania súťažných podkladov a vysvetlenia resp. doplnenia súťažných podkladov nebude komunikovať písomne. V prípade vysvetlenia informácií uvedených vo výzve na predkladanie ponúk, súťažných podkladov alebo inej doplňujúcej dokumentácii môže záujemca požiadať najneskôr šesť pracovných dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk, písomnou žiadosťou o vysvetlenie, doručenej verejnému obstarávateľovi poštovou zásielkou alebo osobne v stanovenej lehote. Ponuka a ďalšie doklady a dokumenty vo verejnom obstarávaní sa predkladajú v štátnom jazyku, t.j. v slovenskom jazyku. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzačov so sídlom mimo územia Slovenskej republiky musia byt predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené úradným prekladom do štátneho jazyka, t.j.: do slovenského jazyka, okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je preklad do štátneho jazyka, t.j. do slovenského jazyka. Záujemcom sa doporučuje zúčastniť sa obhliadky miesta uskutočnenia predmetu zákazky, aby si sami overili a získali potrebné informácie, nevyhnutné na prípravu a spracovanie ponuky, a aby si obzreli skutkový stav miesta uskutočnenia predmetu, mohli vzniesť prípadné dotazy a návrhy na vysvetlenie nejasnosti a následne tak pripraviť ponuku. Výdavky spojené s obhliadkou miesta uskutočnenia predmetu zákazky idú na ťarchu záujemcu. Obhliadka miesta uskutočnenia predmetu zákazky sa uskutoční dňa 12. 05. 2014 o 10,00 hod. na mieste stretnutia, Objekt H v areáli UPJŠ, Moyzesova 9, Košice, stretnutie vstupná brána pri rampe z ulice Moyzesova 9, Košice, Slovensko. Bližšie podmienky obhliadky sú uvedené v súťažných podkladoch. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu ponuku z predložených ponúk, ak predložená ponuka presiahne objem pridelených finančných prostriedkov na uskutočnenie predmetu zákazky. Táto ponuka sa stane pre verejného obstarávateľa neprijateľná. |
Názov obstarávateľ | Dátum |
---|---|
Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Rektorát
ozkn- |
|
Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Rektorát
ozkn- |