Oznámenie 6491 - WYP

Obsah

6491 - WYP
Vestník č. 78/2014 - 22.04.2014

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
Mesto Trnava
IČO: 00313114
Trhová 3, 91771 Trnava

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Mestský úrad v Trnave
Kontaktná osoba: Miroslav Lalík, Ing.
Telefón: +421 333236101
Fax: +421 333236400
Email: miroslav.lalik@trnava.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.trnava.sk
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
RO - Regionálny alebo miestny orgán
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. b)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Humanizácia OS Linčianska v Trnave
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné stavenisko alebo miesto uskutočňovania stavebných prác: Obytný súbor Linčianska v Trnave
NUTS kód:
SK021
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je na vymedzenom území obytného súboru Linčianska zrekonštruovanie pôvodných chodníkov s doplnením prepojovacích nových chodníkov, vytvorenie nových odpočinkových plôch so sedením s príslušným mobiliárom, realizácia novej trasy cyklochodníka, rekonštrukcia verejného osvetlenia a doplnenie novej zelene. Riešené územie v centre sídliska Linčianska v Trnave má pozdĺžny charakter s výmerou cca 1,16 ha. Podrobný popis zákazky je v časti B.1 súťažných podkladov.
Práce v zmysle požiadaviek verejného obstarávateľa a v zmysle projektovej dokumentácie, ktorá je súčasťou týchto súťažných podkladov, musia byť realizované v súlade so špecifickými podmienkami zákona č. 50/76 Zb. o územnom plánovaní a stavebnom poriadku v znení zákona č. 237/2000 Z. z.. Na bezpečnosť a ochranu zdravia pri práci sa vzťahujú špecifické ustanovenia zákona č. 124/2006 Z. z., v znení neskorších predpisov a zmien, ďalej je nutné sa riadiť nariadením vlády č. 392/2006 Z. z. o minimálnych bezpečnostných a zdravotných požiadavkách pri používaní pracovných prostriedkov, nariadením vlády SR č. 396/2006 o minimálnych bezpečnostných a zdravotných požiadavkách na stavenisko. Nutné je dodržať i vyhlášku MŽP č. 453/2000 Z. z., č. 532/2002 Z. z., a ustanovenia zákona č. 254/1998 Z. z..
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 45233161-5
Doplnkový slovník: IA13-5
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 45233162-2, 45236000-0, 45311000-0, 45316100-6
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Predmetom zákazky je na vymedzenom území obytného súboru Linčianska zrekonštruovanie pôvodných chodníkov s doplnením prepojovacích nových chodníkov, vytvorenie nových odpočinkových plôch so sedením s príslušným mobiliárom, realizácia novej trasy cyklochodníka, rekonštrukcia verejného osvetlenia a doplnenie novej zelene. Riešené územie v centre sídliska Linčianska v Trnave má pozdĺžny charakter s výmerou cca 1,16 ha.
SO 01 spevnené plochy, chodníky, cyklochodník
Predmetom tohto stavebného objektu je rekonštrukcia pôvodných chodníkov pre peších. Vo výkrese č. 1 (situácia súčasného stavu) sú vyznačené kritické miesta, kde je potrebná výmena nielen krytu, ale aj vyspravenie betónového podkladu. Je nevyhnutné zrealizovať sondy v jestvujúcich spevnených plochách a pri jestvujúcich obrubníkoch a následne zvážiť demontáž jestvujúcich spevnených plôch alebo len lokálnu úpravu. Rozsah bude upresnený pri realizácii stavby, po odkrytí asfaltovej krycej vrstvy chodníkov. Miesta, kde je chodník prepadnutý (napr. prechod teplovodu a pod.) je potrebné odstrániť aj betónový podklad a urobiť nové podkladové vrstvy. V mieste návrhu novej okružnej in-line korčuliarskej trasy bude pôvodný asfalt odstránený a nahradený novým asfaltobetónom.
Jestvujúce chodníky budú doplnené novými dláždenými odpočinkovými plochami a tiež budú doplnené nové prepojovacie chodníky. Úplne novým prvkom v tomto riešenom území je trasa cyklochodníka z červeného asfaltobetónu. V mieste priameho kontaktu chodníka pre peších a cyklochodníka sú navrhnuté vodiace línie pre ľudí so zrakovým postihnutím.
SO 02 verejné osvetlenie
Nové verejné osvetlenie bude pripojené na existujúce rozvody verejného osvetlenia v danej lokalite. Pôvodné stožiare budú nahradené novými stožiarmi, ktoré sa presunú bližšie ku chodníkom. Nové stožiare budú výšky 4 m so svetelnými zdrojmi 1x70W, IP 43/23. Vzdialenosť stožiarov bude cca 25 m. Rozvody budú realizované káblom CYKY 5Cx10. Všetky stožiare budú vzájomne pospájané zemným pásikom FeZn 30/4, uloženým do spoločného výkopu s napájaním káblom. Zemný pásik bude umiestnený min. 10 cm pod alebo vedľa káblového vedenia NN. Stožiare VO budú ukotvené v zemi betónovým základom rozmerov 0,55 x 0,55 x 1,2 m. Káble osvetlenia budú uložené v hĺbke 80 cm v pieskovom lôžku zhora kryté betónovými doskami (pokiaľ nebudú v káblovode) a výstražnou fóliou.
SO 03 sadové úpravy
V zmysle projektovej dokumentácie, časť SO 03 Sadovnícke úpravy budú v riešenom území vysadené nové stromy, kríky, trvalkové záhony a obnovená plocha trávnika.
Na asanáciu sú navrhované iba kríkové porasty v celkovej výmere cca 50 m2.
SO 04 Mobiliár
V riešenom území sa nachádzajú lavičky a odpadkové smetné koše, ktoré je treba odstrániť. Nahradené budú novým mobiliárom rovnakého, resp. podobného typu ako sú osadené v už zhumanizovanej druhej polovici obytného súboru Linčianska. Lavičky, smetné koše a stojany pre bicykle sú navrhnuté s vysoko mechanickou odolnosťou a odolnosťou proti poveternostným vplyvom a vandalizmu. V rámci stavebného objektu mobilár je navrhnuté aj osadenie troch hracích prvkov pre najmenšie deti s dopadovou plochou len v podobe trávnika a jeden kus atypickej kruhovej lavičky s operadlom okolo vzrastlého jestvujúceho stromu. Alternatívou 1 atypickej kruhovej lavičky je možné umiestnenie 4 typových lavičiek s operadlom do kruhu.
SO 05 Plán organizácie výstavby (POV), dočasné dopravné značenie
Súčasťou predmetu zákazky sú i geodetické práce (zameranie stavby, porealizačné zameranie, bližšie časť B.2. bod 4.5) realizované autorizovaným geodetom, realizácia sond, prípadne realizačný projekt, ak bude pre uchádzača potrebný.
Práce v zmysle projektovej dokumentácie, ktorá je súčasťou týchto súťažných podkladov a požiadaviek verejného obstarávateľa, musia byť realizované v súlade so špecifickými podmienkami zákona č. 50/76 Zb. o územnom plánovaní a stavebnom poriadku v znení zákona č. 237/2000 Z. z.. Na bezpečnosť a ochranu zdravia pri práci sa vzťahujú špecifické ustanovenia zákona č. 124/2006 Z. z., v znení neskorších predpisov a zmien, ďalej je nutné sa riadiť nariadením vlády č. 392/2006 Z. z. o minimálnych bezpečnostných a zdravotných požiadavkách pri používaní pracovných prostriedkov, nariadením vlády SR č. 396/2006 o minimálnych bezpečnostných a zdravotných požiadavkách na stavenisko. Nutné je dodržať i vyhlášku MŽP č. 453/2000 Z. z., č. 532/2002 Z. z., a ustanovenia zákona č. 254/1998 Z. z..
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 198 342,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 3
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: - Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Ich splnenie preukáže podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní predložením originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených kópií u ktorých sa to vyžaduje, prípadne dokladmi podľa § 26 ods. 4 alebo 5 za podmienok ktoré sú v týchto odsekoch uvedené:
a) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskej únie, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti alebo za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme,
b) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním
c) nebol naňho vyhlásený konkurz, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku,
d) nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
e) nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
f) je oprávnený dodávať uskutočňovať stavebné práce, vo vzťahu aspoň k jednému predmetu zákazky, na ktorú predkladá uchádzač ponuku,
g) nebolo mu v predchádzajúcich troch rokoch preukázané závažné porušenie odborných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať. Uchádzač nedokladuje,
h) nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní alebo nie je osobou,
1. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34% akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34% akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo členom ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je alebo v čase, keď prebiehalo verejné obstarávanie vo vzťahu ku ktorému bol právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, bola 2a. spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34% akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou osoby, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, 2b. právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
3. ktorá sa stala právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
i) nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia odmeny alebo odplaty zo zmluvy s osobou, ktorá je alebo bola subdodávateľom vo vzťahu k zákazke, zadanej podľa tohto zákona, ktorá sa vymáha výkonom rozhodnutia,
j) nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia mzdy, platu alebo inej odmeny za prácu, náhradu mzdy alebo odstupného, na ktorých vyplatenie má zamestnanec nárok, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia čestným vyhlásením.

- Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti podľa odseku 1
a) písm. a) a b) výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace,
b) písm. c) potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace,
c) písm. d) potvrdením Sociálnej poisťovne a zdravotnej poisťovne nie starším ako tri mesiace,
d) písm. e) potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace,
e) písm. f) dokladom o oprávnení dodávať uskutočňovať stavebné práce
f) písm. h) čestným vyhlásením,
g) písm. i) a j) čestným vyhlásením.

- Uchádzač zapísaný do zoznamu podnikateľov vedeného Úradom pre verejné obstarávanie môže požadované doklady nahradiť predložením platného Potvrdenia o jeho zapísaní do zoznamu podnikateľov podľa § 128 ods. 1 a 3 zákona. /predložený ako fotokópia/.
V prípade, ak podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 30.6.2013 (t.j. ak požiadal o zapísanie do 30.6.2013 a ktorému úrad vydal Potvrdenie o zapísaní do zoznamu podnikateľov v listinnej podobe), je potrebné aby preukázal, že spĺňa podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. i) a j), prípadne aj podľa písm. h) zákona o verejnom obstarávaní, ak ani tento údaj Potvrdenie neobsahuje, t. j. môže predložiť čestné prehlásenie podľa § 26 ods. 2, písm. g), prípadne aj písm. f) tohto zákona.
Ak uchádzač alebo záujemca nemá sídlo v Slovenskej republike a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z dokladov uvedených v odseku 2 alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine jeho sídla.
Ak má uchádzač alebo záujemca sídlo v členskom štáte inom ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača alebo záujemcu.
Za závažné porušenie odborných povinností sa považujú okolnosti v zmysle ods. 5 a posudzujú sa podľa ods. 6. a 7. § 26 zákona č. 25/2006 Z. z. o VO v znení neskorších predpisov.
Odôvodnenie: Preukázanie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia vyžaduje zákon o verejnom obstarávaní.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač v ponuke predloží nasledovné informácie a dokumenty, ktorými preukazuje svoje finančné alebo ekonomické postavenie v zmysle zákona č. 25/2006 Z. z.:
- doklady zmysle ustanovenia § 27 ods.1 písm. a) , t. j. vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, ktorým môže byť prísľub banky (pobočky zahraničnej banky) o poskytnutí úveru klientovi.
Vo vyjadrení banka alebo pobočka zahraničnej banky potvrdí, že uchádzač ako klient tejto banky:
a)si plní svoje záväzky,
b)nie je v nepovolenom debete,
c)bežný účet uchádzača nie je predmetom exekúcie.
Zároveň uchádzač predloží čestné prehlásenie, že v iných bankách ako tých, ktorých predkladá potvrdenia, nemá vedené účty a ani žiadne iné záväzky.

Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby (§ 27 ods. 2), bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač preukázal finančné a ekonomické postavenie zdrojmi inej osoby a počas trvania zmluvy dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
Splnenie podmienky účasti možno preukázať čestnými vyhlásením uchádzača v zmysle § 32 ods. 11 zákona č. 25/2006 Z. z., pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z. z. v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom. Doklady musia byť predložené ako originály alebo overené fotokópie.
Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienky účasti podľa § 31 ods. 3 a 4 zákona č. 25/2006 Z. z. v znení neskorších zmien a doplnkov.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Doklady musia byť v originálnom vyhotovení alebo ako overené fotokópie jednotlivých dokladov.
Zdôvodnenie: verejný obstarávateľ má záujem, aby uchádzač reálne disponoval požadovanými finančnými prostriedkami vzhľadom k hodnote zákazky a tým neohrozil plnenie zákazky.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač v ponuke predloží nasledovné informácie a dokumenty, ktorými preukazuje technickú spôsobilosť na poskytnutie prác, t. j. doklady podľa § 28 ods. 1 písm. b), g), i) a j) zákona o verejnom obstarávaní.

* v zmysle § 28 ods. 1 písm. b) - zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov (1.5.2009 - 1.5.2014) doplneným potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných prác s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia prác a zhodnotenia uskutočnených prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom
1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené,
Verejný obstarávateľ okrem zoznamu prác (kde budú zákazky podobného charakteru kategória dopravné, inžinierske stavby) zároveň požaduje predložiť potvrdenú minimálne dve referencie - výstavby/rekonštrukcie komunikácií, spevnených plôch, prípadne cyklochodníkov na samostatnom liste s min. investičnými nákladmi 50 000,- eur bez DPH za zákazku, s potvrdením obstarávateľa o uspokojivom vykonaní prác a obsahom v zmysle § 28 ods.1, písm. b).
Pod stavebnými prácami rovnakého charakteru sa rozumejú stavby v rovnakom alebo podobnom rozsahu a technickej zložitosti ako je predmet zákazky, t. j. stavby respektíve rekonštrukcie komunikácií a spevnených plôch. Zoznam ako i potvrdené referencie (zákazky) musia obsahovať: a) druh realizovaných prác, b) zmluvnú cenu zákazky v eur bez DPH, c) miesto uskutočnenia prác, d) lehotu uskutočnenia prác, e) zhodnotenie uskutočnených prác podľa obchodných podmienok, f) meno, tel. č. a e-mail kontaktnej osoby objednávateľa, u ktorej si možno overiť uvedené informácie, potvrdenie uvedených skutočností zo strany oprávnenej osoby investora s uvedením dátumu, mena, funkcie a podpisu oprávnenej osoby a odtlačku pečiatky objednávateľa. V prípade dokladov, ktoré sú vyjadrené v inej mene ako euro, je potrebné na prepočítanie tejto meny na euro použiť kurz Národnej banky Slovenska, aktuálny v posledný deň v príslušnom kalendárnom roku, v ktorom došlo ku skutočnosti, rozhodujúcej pre preukázanie splnenia predmetnej podmienky účasti, t.j. v ktorom sa referencia (stavba) realizovala. Doklady, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti, ktoré sú vyjadrené v inej mene ako euro, uchádzač predloží v pôvodnej mene a v mene euro.
*v zmysle § 28 ods. 1 písm. g) - údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za riadenie stavebných prác, pričom súčastne požadujeme predložiť i doklad o odbornej spôsobilosti stavbyvedúceho (s odborným zameraním dopravné, inžinierske stavby) vydaného Slovenskou komorou stavebných inžinierov v zmysle Stavebného zákona č.50/1976 Zb. a zákona č.138/1992 Zb. v znení neskorších predpisov pre činnosť stavbyvedúceho opatrené originálom odtlačku pečiatky a podpisom príslušnej odborne spôsobilej osoby. Verejný obstarávateľ príjme aj iný obsahom a rozsahom rovnocenný doklad vydaný príslušnou inštitúciou v inom štáte, predložený uchádzačom so sídlom mimo územia SR, preukazujúci požadovanú skutočnosť. Stavbyvedúci uchádzača musí mať min. 3 roky praxe vo funkcii stavbyvedúceho.
V zmysle uvedeného uchádzač predloží štruktúrovanú informáciu /životopis/ obsahujúcu/i:
1. funkcia: meno a priezvisko, stupeň zodpovednosti - funkcia na stavbe;
2. vzdelanie: najvyššie dosiahnuté vzdelanie, názov školy, dátum ukončenia školy;
3. iné odborné vzdelanie: škola/vzdelávacia inštitúcia, dosiahnuté vzdelanie, dátum;
4. prax: celková prax (roky), prax na podobných zmluvách (roky), prax vo funkcii stavbyvedúceho (roky),
5. zamestnávateľ od/do (roky), pracovné zaradenie/ funkcia, kontakt (tel., e-mail).,
Zároveň požadujeme čestné prehlásenie stavbyvedúceho,
- že ako stavbyvedúci bude uchádzačovi k dispozícii počas realizácie stavby, respektíve že bude vykonávať funkciu stavbyvedúceho na predmetnej stavbe bez ohľadu na to, v akom právnom vzťahu (zamestnaneckom pomere) je voči uchádzačovi,
- že má prax vo funkcii stavbyvedúceho minimálne tri roky
* v zmysle § 28 ods. 1 písm. i) - vyhlásenie o priemernom ročnom počte zamestnancov a počte riadiacich zamestnancov za predchádzajúce 3 roky (2011,2012,2013),
* v zmysle § 28 ods. 1 písm. j) - údaje o strojovom a technickom vybavení, ktoré má uchádzač k dispozícii na uskutočnenie stavebných prác.
V súlade s § 28 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje záujemca písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač preukázal technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť technickými a odbornými kapacitami inej osoby a počas trvania zmluvy dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
Splnenie podmienky účasti možno preukázať čestnými vyhlásením uchádzača v zmysle § 32 ods. 11 zákona č. 25/2006 Z. z., pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z. z. v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom.
Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienky účasti podľa § 31 ods. 3 a 4 zákona č. 25/2006 Z. z.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Doklady musia byť v originálnom vyhotovení alebo ako overené fotokópie jednotlivých dokladov.
Zdôvodnenie podmienok podľa § 28, ods. 1 písm. b), g), i) a j) zákona o verejnom obstarávaní: Splnením podmienky účasti uchádzač preukáže skúsenosti, schopnosť a spôsobilosť, technickú a strojovú vybavenosť, podmienky a organizačné zabezpečenie splnenia úrovne kvality pre vykonanie požadovaných stavebných prác v plnom rozsahu a v požadovanej kvalite.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
OIV/7326-2014
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 12.05.2014 13:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 12.05.2014 13:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 12.05.2014 13:30
Miesto : Radnica, Hlavná 1, Trnava, zasadačka zástupcu primátora.
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Otváranie obálok s ponukami je neverejné z dôvodu, že ponuky, ktoré splnia podmienky účasti a požiadavky verejného obstarávateľa sa budú vyhodnocovať elektronickou aukciou.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
*Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu zo súťažných ponúk, ak budú v rozpore s finančnými možnosťami verejného obstarávateľa a ak sa zmenia okolnosti, za ktorých bola súťaž vyhlásená. V prípade ak nevyhovie žiadna s ponúk, súťaž bude zrušená.
Verejný obstarávateľ môže zrušiť postup zadávania zákazky, ak sa v priebehu postupu verejného obstarávania vyskytli dôvody hodné osobitného zreteľa, pre ktoré nemožno od verejného obstarávateľa požadovať, aby vo verejnom obstarávaní pokračoval, najmä ak sa zistilo porušenie tohto zákona, ktoré má alebo by mohlo mať zásadný vplyv na výsledok verejného obstarávania, alebo ak nebolo predložených viac než dve ponuky.

*Žiadosť o účasť, respektíve žiadosť o súťažné podklady si záujemca vyžiada zaslaním písomnej žiadosti poštou na adresu Mestský úrad v Trnave, Trhova č. 3, 917 71 Trnava alebo osobne na podateľňu Mestského úradu v Trnave. Súťažné podklady budú poskytnuté osobne kontaktnou osobou alebo budú zaslané poštovou zásielkou. V prípade osobného prevzatia si uchádzač súťažné podklady prevezme v pracovných dňoch v čase 08.30 hod. - 11.30 hod. a 12.30 hod. - 15.30 hod., v piatok vždy do 14.00 hod. po vopred telefonicky dohodnutom termíne s kontaktnou osobou (uvedenej v bode I. 1). Žiadosť musí obsahovať: kompletné identifikačné údaje záujemcu vrátane poštovej doručovacej adresy, na ktorú sa požaduje súťažné podklady doručiť (korešpodenčnú adresu), názov predmetu zákazky s vestníkovým označením súťaže, meno zodpovedného pracovníka (kontaktnú osobu) vrátane telefónneho čísla a spôsob prevzatia resp. doručenia súťažných podkladov (poštou alebo osobne). V prípade, ak záujemca pošle oskenovanú žiadosť emailom, verejný obstarávateľ požaduje potvrdenie (doručenie)žiadosti prostredníctvom pošty do troch dní odo dňa zaslania žiadosti emailom.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
17.04.2014

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité