Oznámenie 6429 - MST
6429 - MST
Vestník č. 78/2014 - 22.04.2014
OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 2
podľa Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) č. 842/2011
Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
III.1)
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.1.1)
Požadované zábezpeky a záruky
Zábezpeka ponuky sa vyžaduje.
16.2Zábezpeka je stanovená vo výške: 4 800,- EUR pokiaľ uchádzač bude predkladať cenovú ponuku na všetky štyri časti verejnej súťaže. Pokiaľ sa zúčastní na : Časť č.1 kosačka na diaľkové ovládanie zábezpeka je stanovená vo výške 300,00 EUR s DPH, Časť č.2 multifunkčný nosič náradia s kabínou kosačka + zimná výbava zábezpeka je stanovená vo výške 2 500,00 EUR s DPH, Časť č.3 nosič náradia polievacia cisterna + zimná výbava zábezpeka je stanovená vo výške 1 000,00 EUR s DPH, Časť č.4 2 ks kolesový traktor zábezpeka je stanovená vo výške 1 000,00 EUR s DPH. 16.3Spôsoby zloženia zábezpeky ponuky 16.3.1 poskytnutím bankovej záruky za uchádzača alebo 16.3.2 zložením finančných prostriedkov na bankový účet verejného obstarávateľa 16.4 Podmienky zloženia zábezpeky ponuky 16.4.1 poskytnutie bankovej záruky za uchádzača 16.4.1.1 Poskytnutie bankovej záruky, sa riadi ustanoveniami § 313 až § 322 zákona č. 513/1991 Zb. Obchodného zákonníka. Záručná listina môže byť vystavená bankou alebo pobočkou zahraničnej banky (ďalej len banka). 16.4.1.2Zo záručnej listiny vystavenej bankou musí vyplývať, že: 16.4.1.2.1 banka uspokojí veriteľa (verejného obstarávateľa podľa bodu 1) za dlžníka (uchádzača) v prípade prepadnutia jeho zábezpeky ponuky v prospech verejného obstarávateľa podľa bodu 16.7, 16.4.1.2.2 banková záruka sa použije na úhradu zábezpeky ponuky vo výške podľa bodu 16.2, 16.4.1.2.3 banka sa zaväzuje zaplatiť vzniknutú pohľadávku do 21 dní po doručení výzvy verejného obstarávateľa na zaplatenie, na účet verejného obstarávateľa podľa bodu 16.4.2.1, 16.4.1.2.4 banková záruka nadobúda platnosť dňom jej vystavenia bankou a vzniká doručením záručnej listiny verejnému obstarávateľovi, 16.4.1.2.5 platnosť bankovej záruky končí uplynutím lehoty viazanosti ponúk podľa bodu 9.1, resp. predĺženej lehoty viazanosti ponúk podľa bodu 9.2, pokiaľ verejný obstarávateľ do uplynutia doby platnosti bankovej záruky banke písomne oznámi takéto primerané predĺženie lehoty viazanosti ponúk, 16.4.1.2.6banková záruka zanikne 16.4.1.2.6.1plnením banky v rozsahu, v akom banka za uchádzača poskytla plnenie v prospech verejného obstarávateľa, 16.4.1.2.6.2odvolaním bankovej záruky na základe písomnej žiadosti verejného obstarávateľa, 16.4.1.2.6.3uplynutím doby platnosti, ak si verejný obstarávateľ do uplynutia doby platnosti neuplatnil svoje nároky voči banke vyplývajúce z vystavenej záručnej listiny, alebo v dobe platnosti bankovej záruky nepožiadal o predĺženie doby platnosti bankovej záruky. 16.4.1.3Záručná listina podľa bodov 16.4.1.2, v ktorej banka písomne vyhlási, že uspokojí verejného obstarávateľa za uchádzača do výšky finančných prostriedkov, ktoré verejný obstarávateľ požaduje ako zábezpeku viazanosti ponuky uchádzača, musí byť súčasťou ponuky. Ak bankovú záruku poskytne zahraničná banka, ktorá nemá pobočku na území Slovenskej republiky, záručná listina vyhotovená zahraničnou bankou v štátnom jazyku krajiny sídla takejto banky musí byť zároveň doložená úradným prekladom do slovenského jazyka. 16.4.1.4Ak záručná listina podľa bodu 16.4.1.3 nebude súčasťou ponuky, bude uchádzač z verejného obstarávania vylúčený. 16.4.1.5Podmienky vrátenia zábezpeky ponuky pred uplynutím lehoty viazanosti ponúk: 16.4.1.5.1Verejný obstarávateľ odvolá poskytnutú bankovú záruku za uchádzača do 7 dní, ak uchádzač nesplnil podmienky účasti vo verejnom obstarávaní a verejný obstarávateľ ho vylúčil z verejného obstarávania a uchádzač nepodal námietku proti postupu verejného obstarávateľa v lehote podľa § 138 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní. 16.4.1.5.2Verejný obstarávateľ odvolá poskytnutú bankovú záruku za uchádzača do 7 dní, ak vylúčil jeho ponuku pri vyhodnocovaní ponúk a uchádzač nepodal námietku proti postupu verejného obstarávateľa v lehote podľa § 138 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní . 16.4.1.6Podmienky vrátenia zábezpeky ponuky po uzavretí zmluvy: 16.4.1.6.1Platnosť poskytnutej bankovej záruky zanikne uplynutím lehoty, na ktorú bola vystavená, pokiaľ verejný obstarávateľ písomne neoznámi banke svoje nároky z bankovej záruky počas doby jej platnosti. 16.4.2Zloženie finančných prostriedkov na bankový účet verejného obstarávateľa 16.4.2.1Finančné prostriedky vo výške podľa bodu 16.2 musia byť zložené na účet verejného obstarávateľa vedený v PRIMA BANKE, a.s. číslo účtu 5204374023/5600 s uvedením variabilného symbolu číslo: 253114. Finančné prostriedky musia byť pripísané na účte verejného obstarávateľa najneskôr v deň uplynutia lehoty na predkladanie ponúk podľa bodu 22.2. 16.4.2.2Ak finančné prostriedky nebudú zložené na účte verejného obstarávateľa podľa bodu 16.4.2.2, bude uchádzač z verejného obstarávania vylúčený. 16.4.2.3Doba platnosti zábezpeky ponuky poskytnutej zložením finančných prostriedkov na účet verejného obstarávateľa trvá do uplynutia lehoty viazanosti ponúk podľa bodu 9.1, resp. do uplynutia primerane predĺženej lehoty viazanosti ponúk podľa bodu 9.2. 16.4.2.4Podmienky vrátenia zábezpeky pred uplynutím lehoty viazanosti ponúk: 16.4.2.4.1Verejný obstarávateľ vráti uchádzačovi zábezpeku podľa § 36 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní do 7 dní, ak uchádzač nesplnil podmienky účasti vo verejnom obstarávaní a verejný obstarávateľ ho vylúčil z verejného obstarávania a uchádzač nepodal námietku proti postupu verejného obstarávateľa v lehote podľa § 138 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní. 16.4.2.4.2Verejný obstarávateľ vráti uchádzačovi zábezpeku podľa § 36 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní do 7 dní, ak vylúčil jeho ponuku pri vyhodnocovaní ponúk a uchádzač nepodal námietku proti postupu verejného obstarávateľa v lehote podľa § 138 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní. 16.4.2.4.3Verejný obstarávateľ vystaví banke prevodný príkaz na prevod finančných prostriedkov vo výške podľa bodu 16.2, ktoré slúžili ako zábezpeka ponuky uchádzača, s príslušným úrokom, ktorý poskytla verejnému obstarávateľovi banka. 16.4.2.4.4Podmienky vrátenia zábezpeky ponuky po uzavretí zmluvy: 16.4.2.4.5Zábezpeka ponuky bude uchádzačom uvoľnená najneskôr do 7 dní odo dňa uzavretia zmluvy. 16.4.2.4.6Verejný obstarávateľ vystaví banke prevodný príkaz na prevod finančných prostriedkov vo výške podľa bodu 16.2, ktoré slúžili ako zábezpeka ponuky uchádzača, s príslušným úrokom, ktorý poskytla verejnému obstarávateľovi banka. 16.5Spôsob zloženia zábezpeky si uchádzač vyberie podľa podmienok zloženia uvedených v bode 16.4. 16.6V prípade predĺženia lehoty viazanosti ponúk podľa bodu 9.2 zábezpeka ponúk naďalej zabezpečuje viazanosť ponúk uchádzačov až do uplynutia takto primerane predĺženej lehoty viazanosti ponúk. 16.7Zábezpeka prepadne v prospech verejného obstarávateľa, ak uchádzač odstúpi od svojej ponuky v lehote viazanosti ponúk a v prípadoch podľa § 32 ods. 11 nepredloží doklady v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom alebo predloží doklady, ktoré sú sfalšované alebo pozmenené tak, že nezodpovedajú skutočnosti a majú alebo by mohli mať vplyv na posúdenie osobného postavenia, finančného a ekonomického postavenia alebo technickej alebo odbornej spôsobilosti vo verejnom obstarávaní v jeho prospech alebo neposkytne súčinnosť podľa § 45 ods.9. 16.8Ak verejný obstarávateľ zruší použitý postup zadávania zákazky, bezodkladne vráti zábezpeku uchádzačovi vo výške podľa bodu 16.2 s príslušným úrokom, ktorý poskytla verejnému obstarávateľovi banka.
III.1.2)
Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Platobné a fakturačné podmienky
1. Predávajúcemu vzniká nárok na zaplatenie kúpnej ceny podľa čl. IV. zmluvy na základe riadneho plnenia predmetu zmluvy. 2. Predávajúci nemá nárok na uhradenie preddavku. 3. Kupujúci uhradí dojednanú kúpnu cenu predávajúcemu po prevzatí predmetu kúpy na základe faktúry vystavenej predávajúcim. Prílohou faktúry bude preberací protokol podpísaný zodpovednými osobami oboch zmluvných strán. 4.Faktúra musí obsahovať najmä tieto údaje: -meno a adresu sídla, miesta podnikania prípadne prevádzkarne predávajúceho, ktorý dodáva tovar alebo službu, a jeho identifikačné číslo pre daň, -meno a adresu sídla, miesta podnikania prípadne prevádzkarne alebo bydliska kupujúceho tovaru alebo služby a jeho identifikačné číslo pre daň, ak mu je pridelené, -poradové číslo faktúry -dátum, kedy bol tovar alebo služba dodaná, alebo dátum, kedy bola platba prijatá, ak tento dátum možno určiť a ak sa odlišuje od dátumu vyhotovenia faktúry, -dátum vyhotovenia faktúry, -množstvo a druh dodaného tovaru alebo rozsah a druh dodanej služby, -základ dane, jednotkovú cenu bez dane a zľavy a rabaty, ak nie sú obsiahnuté v jednotkovej cene v eur, -sadzbu dane alebo údaj o oslobodení od dane, -výšku dane celkom v eur, -meno osoby, ktorá faktúru vystavila, -pečiatka a podpis oprávnenej osoby, - dátum splatnosti faktúr. 5. Fakturácia bude vykonaná po dodaní a prevzatí predmetu kúpy podľa čl. V. tejto zmluvy. 6. Faktúra je splatná do 21 dní odo dňa jej doručenia kupujúcemu. V prípade, že faktúra nebude obsahovať všetky náležitosti, kupujúci túto faktúru vráti predávajúcemu. Predávajúci zašle novú faktúru s novou lehotou splatnosti. 7. Kupujúci si vyhradzuje právo vrátiť faktúru v lehote splatnosti, ak táto nemá náležitosti daňového dokladu. Dôvod vrátenia je kupujúci povinný vyznačiť na faktúre. Od okamihu doručenia faktúry, ktorá spĺňa náležitosti daňového dokladu, začína plynúť nová 21-dňová lehota splatnosti.
III.1.4)
Ďalšie osobitné podmienky
Plnenie zmluvy podlieha osobitnym podmienkam
Nie
III.2)
PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1)
Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Osobné postavenie podľa § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní predložením dokladov podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní:
1.1.1nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskej únie, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny alebo za tretsný čin terorizmu a niektorých účasti na terorizme, že nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním uchádzač preukazuje splnenie podmienok výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace, 1.1.2nebol naňho vyhlásený konkurz, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku - uchádzač preukazuje splnenie podmienok potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace, 1.1.3nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia - uchádzač preukazuje splnenie podmienok potvrdením Sociálnej poisťovne a zdravotnej poisťovne nie starším ako tri mesiace, 1.1.4nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia - uchádzač preukazuje splnenie podmienok potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace, 1.1.5je oprávnený dodávať tovar - uchádzač preukazuje splnenie podmienok dokladom o oprávnení dodávať tovar. 1.1.6Ak uchádzač nemá sídlo v Slovenskej republike a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z dokladov uvedených v ods. 1.1.1 1.1.5 alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine jeho sídla. 1.1.7Ak má uchádzač sídlo v členskom štáte inom ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača. 1.1.8uchádzač, môže doklady uvedené v bodoch 1.1.1 - 1.1.5 nahradiť platným potvrdením Úradu pre verejné obstarávanie o zápise do zoznamu podnikateľov v zmysle § 128 zákona o verejnom obstarávaní. 1.1.9 potvrdením Úradu pre verejné obstarávanie nie starším ako tri mesiace ku dňu lehoty na predkladanie ponúk, že nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní a čestným vyhlásením, že nie je osobou, 1.ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spo-ločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, 2.ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spo-ločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je alebo v čase, kedy prebiehalo verejné obstarávanie vo vzťahu ku ktorému bol právoplatne uložený zákaz účasti vo ve-rejnom obstarávaní, bola 2a.spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoloč-nosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou osoby, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, 2b.právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, kedy k nástupníctvu došlo, právoplat-ne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, 3.ktorá sa stala právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, kedy k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní.
III.2.2)
Ekonomická a finančná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Podmienky účasti uchádzačov vo verejnom obstarávaní týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia podľa zákona §27 zákona o verejnom obstarávaní.
Uchádzač v ponuke predloží nasledovné doklady, ktorými preukazuje svoje finančné a ekonomické postavenie ako dôkazy, že v predchádzajúcom období bol z hľadiska svojho ekonomického a finančného postavenia schopný úspešne splniť zmluvy rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, resp. v súčasnom období je z hľadiska svojho ekonomického a finančného postavenia schopný riadne plniť takúto zmluvu. Uchádzač predkladá originálne doklady alebo ich úradne overené kópie. Požadované finančné a ekonomické postavenie uchádzač preukáže: 1.2.1. Pozitívne vyjadrenie/vyjadrenia tej banky/bánk alebo pobočky/pobočiek zahraničnej ban-ky/bánk, v ktorej je uchádzač klientom a má otvorený/vedený účet, o schopnosti uchádzača plniť si finančné záväzky. Doklad nesmie byť starší ako tri mesiace ku dňu predkladania ponúk. 1.2.2. Ak uchádzač preukazuje finančné a ekonomické postavenie prostredníctvom inej osoby, v tomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukazovanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchá-dzač písomnou zmluvou uzavretou a touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. 1.2.3. Ak uchádzač nedokáže z objektívnych dôvodov preukázať finančné a ekonomické postavenie určeným dokladom, verejný obstarávateľ môže uznať aj iný doklad, ktorým sa preukazuje finančné a ekonomické postavenie. Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: Ide o ochranu verejného obstarávateľa, aby sa neuzavrela zmluva s uchádzačom, ktorý ma problémy s plnením svojich záväzkov napr. pre dlhy voči veriteľom. Splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti, doručí verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač najneskôr do 7 dní odo dňa doručenia výzvy na predloženie uvedených dokladov a to spôsobom podľa bodu 21 týchto súťažných podkladov.
III.2.3)
Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Technická alebo odborná spôsobilosť-Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti podľa §28 zákona o verejnom obstarávaní:
1.3.1 podľa § 28 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ požaduje zoznam dodávok tovaru rovnakého alebo podobného predmetu zákazky (dodávka špeciálnej techniky na spracovanie bioodpadu ) za predchádzajúce tri roky ( rok 2011, 2012, 2013 ) s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom 1.bol verejný obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ, 2.bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní. K zoznamu uchádzač priloží minimálne 3 referenčné listy, originál, alebo úradne overenú kópiu s uvedením názvu obchodného mena objednávateľa, adresy jeho sídla, názvu a obchodného mena dodávateľa, názvu predmetu zmluvy, stručného opisu predmetu zmluvy, celkovej zmluvnej ceny prepočítané na EUR bez DPH, lehoty dodania, miestom dodania, vyjadrením objednávateľa, kontaktnej osoby objednávateľa, meno, priezvisko, telefónne číslo u ktorej si verejný obstarávateľ môže overiť uvedené údaje. 1.3.2podľa § 28 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní. Uchádzač preukáže technickú spôsobilosť predložením originálu alebo overenej kópie nasledovných dokladov: 1.3.2.1 Uchádzač môže na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti. 1.3.2.2 V prípade, ak sa verejného obstarávania zúčastní skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne a splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti preukazujú spoločne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Skupina dodávateľov môže využiť technické a odborné kapacity účastníkov skupiny dodávateľov alebo iných osôb podľa § 28 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní. 1.3.2.3 Minimálna úroveň požadovaná verejným obstarávateľom podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní, uchádzač predloží zoznam dodávok tovaru resp. výrobkov s podobným zložením a účelom využitia za predchádzajúce tri roky 2011, 2012 a 2013 (spolu) celkom vo výške 390 000 EUR s DPH ak sa zúčastní na všetky štyri časti. Ak sa zúčastní na Časť č.1 kosačka na diaľkové ovládanie 30 000,00 EUR s DPH, na Časť č.2 multifunkčný nosič náradia s kabínou kosačka + zimná výbava 200 000,00 EUR s DPH, na Časť č.3 nosič náradia polievacia cisterna a zimná výbava 70 000,00 EUR s DPH a na Časť č.4 2 ks kolesový traktor 90 000,00 EUR s DPH.
III.2.4)
Informácie o vyhradených zákazkách
IV.1)
DRUH POSTUPU
IV.1.1)
Druh postupu
Otvorená
IV.2)
KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2)
Informácie o elektronickej aukcii
Použije sa elektronická aukcia
Áno
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii:
A.3.3 Elektronická aukcia:
Elektronická aukcia bude vykonaná samostatne pre Časť č.1 1 spr. kosačka na diaľkové ovládanie, pre Časť č.2 1 spr. multihunkčný nosič náradia s kabínou kosačka + zimná výbava, pre Časť č.3 1 spr. nosič náradia polievacia cisterna a zimná výbava a pre Časť č.4 2 ks kolesový . PODMIENKY ELEKTRONICKEJ AUKCIE Elektronická aukcia - je podľa § 43 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní opakujúci sa proces, ktorý využíva elektronické zariadenia na predkladanie nových cien upravených smerom nadol po úvodnom úplnom vyhodnotení ponúk. Elektronická aukcia (ďalej len e-aukcia) nie je samostatný postup, ale súčasťou postupu zadávania zákazky, konkrétne vyhodnotenia ponúk automatizovaným spôsobom. Účelom elektronickej aukcie je zostaviť poradie ponúk automatizovaným vyhodnotením, ktoré sa uskutoční po úvodnom úplnom vyhodnotení ponúk. E-aukcia sa nemôže začať skôr ako dva pracovné dni odo dňa odoslania výzvy na účasť v elektronickej aukcii. (§ 43, ods. 9). Podmienky a špecifikácia technického pripojenia -Počítač s operačným systémom Windows (XP, Vista, 7), Linux -MS Intenet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome -Internetový prehliadač musí podporovať 256 bitové SSL certifikáty pre šifrovanie komunikácie so serverom. -Inštalovanú podporu jazyka Java min. ver. 1.4 integrovanú s internetovým prehliadačom -V internetovom prehliadači nastavený jazyk "Slovenčina" -Adobe Acrobat 6.x Standard a vyššie verzie pre vypĺňanie a podpisovanie formulárov a ponúk. Výzva na predloženie ponuky do elektronickej aukcie - bude uchádzačom, ktorí neboli vylúčení, zaslaná e-mailom na adresu, ktorú uviedli vo svojej ponuke. Táto výzva bude obsahovať procedurálne informácie ohľadom priebehu e-aukcie v súlade s § 43 ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní vrátane dátumov a časov začatia, ukončenia a spôsobu ukončenia elektronickej aukcie. V termíne na ukončenia prijímania ponúk, ktorý bude stanovený vo výzve je povinnosťou uchádzača zadať vstupné hodnoty svojej ponuky, ktoré sú zhodné s tými, ktoré zaslal verejnému obstarávateľovi v písomnej ponuke. V priebehu elektronickej aukcie môže uchádzač zadávať nové hodnoty jednotkových cien v ľubovoľnom počte krokov, a to vždy iba nižšie ako sú jeho aktuálne jednotkové ceny. Nová ponuka ceny pre jednotlivú položku nemôže byť zhodná s aktuálnou najlepšou ponukou. Najmenší krok zníženia ceny položky môže byť 1 %, maximálny krok zníženia ceny položky môže byť 50%. Zmena ceny nesmie byť na úkor kvality, tzn. že uchádzačom ponúknutá nová cena musí byť cenou za rovnaký predmet zákazky ako bol špecifikovaný v písomnej ponuke uchádzača. V priebehu elektronickej aukcie bude každý účastník informovaný, na ktorom mieste sa aktuálne nachádza a bude mu zobrazená najnižšia jednotková cena v jednotlivých položkách. Riešenia nepredvídateľných situácií počas e-aukcie. V prípade akejkoľvek nepredvídateľnej situácie (napr. výpadok elektrickej energie, konektivity k internetu, alebo inej objektívne príčiny zabraňujúcej v ďalšom pokračovaní účastníka v aukcii) účastník kontaktuje administrátora, ktorý rozhodne o ďalšom postupe a tento oznámi všetkým účastníkom. UPOZORNENIE ceny za 1 mernú jednotku zadávajte v EUR bez DPH, zaokrúhlenú na 2 desatinné miesta Predmetom on-line výberového konania bude celková cena s DPH za predmetnú časť zákazky. Pre Časť č.1 kosačka na diaľkové ovládanie kód položkynázov položkymerná jednotkamnožstvo 01kosačka na diaľkové ovládanie spr 1 Pre Časť č.2 multifunkčný nosič náradia s kabínou kosačka + zimná výbava kód položkynázov položkymerná jednotkamnožstvo 01multihunkčný nosič náradia s kabínou kosačka + zimná výbava spr 1 Pre Časť č.3 nosič náradia polievacia cisterna +zimná výbava kód položkynázov položkymerná jednotkamnožstvo 01nosič náradia polievacia cisterna + zimná výbava spr 1 Pre Časť č.4 traktor kolesový kód položkynázov položkymerná jednotkamnožstvo 01traktor kolesový ks 2 Uchádzači v zadávacom kole e-aukcie vložia ceny, ktoré predložili vo svojej ponuke v lehote na predkladanie ponúk v termíne, ktorý Vám bude oznámený. Hodnotenie ponúk uchádzačov je dané stanovením poradia podľa ponúknutej ceny, kde víťazom sa stáva uchádzač, ktorý ponúkol najnižšiu cenu. V prípade odstúpenia uchádzača vyhodnoteného na prvom mieste počas lehoty viazanosti ponúk, bude zmluva uzavretá s uchádzačom, ktorý sa umiestnil v hodnotení na druhom mieste. V prípade odstúpenia uchádzača vyhodnoteného na druhom mieste počas lehoty viazanosti, bude zmluva uzavretá s uchádzačom, ktorý sa umiestnil na treťom mieste. Nevybratie uchádzača za dodávateľa nevytvára nárok na uplatnenie náhrady škody. A.3.4.Hodnotenie ponúk uchádzačov je dané stanovením poradia podľa ponúknutej ceny, kde víťazom sa stáva uchádzač, ktorý ponúkol najnižšiu cenu. A.3.5.V prípade odstúpenia uchádzača vyhodnoteného na prvom mieste počas lehoty viazanosti ponúk, bude zmluva uzavretá s uchádzačom, ktorý sa umiestnil v hodnotení na druhom mieste. V prípade odstúpenia uchádzača vyhodnoteného na druhom mieste počas lehoty viazanosti, bude zmluva uzavretá s uchádzačom, ktorý sa umiestnil na treťom mieste. Nevybratie uchádzača za dodávateľa papiera a kancelárskych potrieb nevytvára nárok na uplatnenie náhrady škody. A.3.6.Po ukončení elektronickej aukcie, najúspešnejší uchádzač predloží verejnému obstarávateľovi vytlačený protokol o účasti v elektronickej aukcii podpísaný štatutárnym orgánom uchádzača, ktorý bude súčasťou zmluvy. Zadávacie kolo e- aukcie pre Časť č.1 1 spr. kosačka na diaľkové ovládanie, pre Časť č.2 1 spr. multihunkčný nosič náradia s kabínou kosačka + zimná výbava, pre Časť č.3 1 spr. nosič náradia polievacia cisterna a zimná výbava a pre Časť č.4 2 ks kolesový a súťažné kolo pre časť č.1 , pre časť č.2, pre časť č.3 a pre časť č.4 Vám bude oznámené v zmysle § 43 zákona o verejnom obstarávaní. Predmetom elektronickej aukcie bude predkladanie nových cien upravených smerom nadol za účelom zostavenia ponúk automatizovaným vyhodnotením, ktoré sa uskutoční po vyhodnotení podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia a technickej alebo odbornej spôsobilosti, podľa kritérií na vyhodnotenie ponúk a relatívnej váhy priradenej jednotlivým kritériám. Vo výzve na účasť v elektronickej aukcii odoslanej prostredníctvom elektronických prostriedkov budú uvedené všetky príslušné informácie týkajúce sa individuálneho pripojenia k používanému elektronickému zariadeniu, dátum a čas začatia elektronickej aukcie a spôsob skončenia elektronickej aukcie. Ďalšie informácie budú uverejnené v pozvánke a sú uvedené v pravidlách on-line elektronických výberových konaní. Výzva k účasti v on-line výberovom konaní bude uchádzačom, ktorí neboli vylúčení, zaslaná e-mailom na adresu, ktorú uvedú vo svojej ponuke. Uchádzači v zadávacom kole e-aukcie vložia ceny, ktoré predložili vo svojej ponuke v lehote na predkladanie ponúk v termíne, ktorý Vám bude oznámený.
IV.3)
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1)
Referenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
02531/2014
IV.3.2)
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tejto zákazky
Nie
IV.3.3)
Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 09.06.2014 14:00 Spoplatnená dokumentácia
Nie
IV.3.4)
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 09.06.2014 14:00
Lehoty a podmienky verejnej súťaže
IV.3.7)
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Trvanie
Do dátumu
Dátum: 30.09.2014
IV.3.8)
Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 11.06.2014 13:00
Miesto:
Mesto Piešťany Námestie SNP 3, 921 45 Piešťany
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk
Nie
VI.2)
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Vyplňte
Nie
VI.4)
ODVOLACIE KONANIE
VI.4.1)
Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903 Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24 Slovensko Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3)
Úrad, od ktorého možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903 Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24 Slovensko Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5)
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
17.04.2014
|
7636 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 88/2014 |
---|
V oznámení 06429-MST verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Piešťany, Námestie SNP 3, 921 45 Piešťany zverejnenom vo VVO č. 078/2014 zo dňa 22.04.2014 boli nesprávne zverejnené údaje Oddiel II: Predmet zákazky Namiesto: Oddiel II: Predmet zákazky Informácie o častiach Časť č.2 Názov Multifunkčný nosič náradia s kabínou-kosačka+zimná výbava 3) Množstvo alebo rozsah 1 spr Predpokladaná hodnota bez DPH: 167 000 EUR Viď: Oddiel II: Predmet zákazky Informácie o častiach Časť č.2 Názov Multifunkčný nosič náradia s kabínou-kosačka+zimná výbava 3) Množstvo alebo rozsah 1 spr Predpokladaná hodnota bez DPH: 58 000 EUR Oddiel II: Predmet zákazky Namiesto: Oddiel II: Predmet zákazky Informácie o častiach Časť č.3 Názov Nosič náradia polievacia cisterna+zimná výbava 3) Množstvo alebo rozsah 1 spr Predpokladaná hodnota bez DPH: 58 000 EUR Viď: Oddiel II: Predmet zákazky Informácie o častiach Časť č.3 Názov Nosič náradia polievacia cisterna+zimná výbava 3) Množstvo alebo rozsah 1 spr Predpokladaná hodnota bez DPH: 167 000 EUR |
Názov obstarávateľ | Dátum |
---|---|
Mesto Piešťany
ozkn- |
Zákazka: | Nákup techniky pre služby mesta Piešťany |
---|---|
Obstarávateľ: | Mesto Piešťany |