Oznámenie 6763 - WYT

Obsah

6763 - WYT
Vestník č. 81/2014 - 25.04.2014

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
Správa mestskej zelene v Košiciach
IČO: 17078202
Rastislavova 79, 04001 Košice

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Košice
Kontaktná osoba: Ing. Ľudmila Luxová
Telefón: +421 556221400
Fax: +421 556224557
Email: luxovasmsz@kosice.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.smsz.sk
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.smsz.sk
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
iné - Iný verejný obstarávateľ
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): príspevková organizácia
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. d)
Iný (špecifikujte): príspevková organizácia
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Mobilná vonkajšia kĺbová pracovná plošina na podvozku s pracovnou výškou 24 m
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto dodania tovarov: Správa mestskej zelene v Košiciach, Rastislavova 79, 040 01 Košice
NUTS kód:
SK042
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je nákup mobilnej vonkajšej pracovnej plošiny na podvozku s pracovnou výškou 24 m. Bližší opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 34142100-5
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 50110000-9
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 109 650,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 30
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Ich splnenie preukáže podľa § 26 ods. 2 resp. 4,5 zákona o verejnom obstarávaní. Doklady podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní, požadované v bodoch 1.1.1 až 1.1.5 súťažných podkladov môže uchádzač nahradiť kópiou platného Potvrdenia Úradu pre verejné obstarávanie o zapísaní do zoznamu podnikateľov podľa § 128 ods. 1 zák. č. 325/20006 Z.z. ak je v ňom zapísaný po 1.7.2013. Uchádzač zapísaný v zozname podnikateľov podľa predpisov účinných do 30. júna 2013 na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia predloží :
1. platné potvrdenie úradu o zapísaní do zoznamu podnikateľov,
2. čestné vyhlásenie podľa § 26 ods. 1 písm. h), i), j)
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač preukáže v ponuke svoje finančné a ekonomické postavenie podľa § 27 predložením týchto dokladov podľa § 27 ods. 1 písm. a) - Vyjadrenie banky (bánk),v ktorej má uchádzač vedený účet o solventnosti a schopnosti plniť finančné záväzky za posledné tri roky predložené v originálnom vyhotovení alebo ako úradne osvedčenú fotokópiu týchto dokumentov - nie staršie ako 3 mesiace k poslednému dňu lehoty určenej na predkladanie ponúk. Banková informácia musí obsahovať stanovisko o schopnosti uchádzača plniť finančné záväzky. V prípade, že uchádzač má účty vedené vo viacerých bankových inštitúciách, verejný obstarávateľ požaduje predloženie bankovej informácie od každej z nich.
- Uchádzač zároveň predloží aj čestné vyhlásenie v originálnom vyhotovení podpísané osobou oprávnenou konať v mene uchádzača o tom, že v iných bankových inštitúciách nemá vedené peňažné účty.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač v ponuke predloží nasledovné doklady, ktorými preukazuje svoju technickú alebo odbornú spôsobilosť na dodanie predmetu zákazky ako dôkazy, že v predchádzajúcom období bol schopný a technicky spôsobilý úspešne plniť zmluvy rovnakého alebo podobného charakteru ako zmluva, ktorá je požadovaná, resp. v súčasnom období je schopný a technicky spôsobilý riadne plniť takúto zmluvu.
1. § 28 ods. 1 písm. a) zák. č. 25/2006 Z.z. - zoznam úspešne zrealizovaných zmlúv rovnakého charakteru ako je predmet zákazky uzavretých za obdobie rokov 2011,2012,2013, s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov.
Minimálny počet plnenia zmlúv za obdobie troch rokov (2011,2012,2013) musí byť v počte 12 zmlúv.
V zozname zmlúv uchádzač uvedie:
- obchodné meno odberateľa, adresa jeho sídla miesta plnenia
- názov a popis predmetu zákazky
- zmluvnú cenu za celkovú zákazku
- telefonický kontakt na odberateľa, potrebný pre overenie uvedených informácií
Ak odberateľom
bol verejný obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí verejný obstarávateľ,
bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní.
2. § 28 ods. 1 písm. l) zák. č. 25/2006 Z.z. technickú dokumentáciu s technickým opisom zodpovedajúcim požiadavkám verejného obstarávateľa na predmet zákazky vrátane fotodokumentácie.
3. § 29 zák. č. 25/2006 Z.z. certifikát na systém manažérstva kvality podľa EN ISO 9001:2009/ EN ISO 9001:2009
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
01/2014
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 09.06.2014 12:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 09.06.2014 12:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 10.06.2014 09:00
Miesto : Správa mestskej zelene v Košiciach, Rastislavova 79, 040 01 Košice
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Otváranie ponúk je je neverejné. V uvedenom termíne sa budú otvárať obálky označené ako "Ostatné". Druhú časť otvárania obálok označených "Kritéria" komisia otvorí v termíne v zmysle zákona o verejnom obstarávaní a uchádzači budú o termíne otvárania tejto časti ponuky vopred písomne oboznámení. Otváranie ponúk označenej ako "Kritéria " je verejné.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
Súťažné podklady si môžu uchádzači alebo záujemcovia vyžiadať na hore uvedenej adrese na základe písomnej žiadosti do 16.05.2014 do 10,00 hod.

Bližšie informácie o predmete zákazky sú uvedené v súťažných podkladoch. Zdôvodnenie primeranosti určených podmienok účasti : Každú podmienku účasti v tomto postupe verejný obstarávateľ určil v zmysle zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní na overenie osobného postavenia uchádzača, ako aj preukázanie odbornosti a splnenia požiadaviek na zákazku. Z toho dôvodu, ako aj vo vzťahu k rozsahu obstarávanej zákazky ich považuje všetky za primerané a potrebné. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti je možné nahradiť čestným prehlásením v zmysle § 32 ods. 11.
Okrem dokladov na splnenie podmienok účasti uchádzač predloží doklady uvedené v časti III. Príprava ponuky bod. 17. Obsah a forma ponuky.
Súťažné podklady si možno vyžiadať na základe písomnej žiadosti uchádzača na hore uvedenej adrese. V prípade ak je žiadosť o poskytnutie súťažných podkladov poslaná faxom alebo e-mailom, môže verejný obstarávateľ požadovať jej predloženie prostredníctvom pošty.
Verejný obstarávateľ v elektronickej podobe súťažné podklady neposkytuje.
V prípade nepredloženia ani jednej ponuky alebo ani jedna z predložených ponúk nebude vyhovovať požiadavkám určených verejným obstarávateľom na predmet zákazky, alebo ak nebude predložená žiadna žiadosť o účasť za predpokladu, že pôvodné podmienky zadávania zákazky sa podstatne nezmenia verejný obstarávateľ bude postupovať podľa § 58 ods. 1 písm. a).
V prípade, ak uchádzač predloží ponuku prostredníctvom poštovej zásielky, je rozhodujúci termín doručenia ponuky verejnému obstarávateľovi.
Elektronická aukcia sa nepoužije z dôvodu dodávky tovaru, ktorý nie je bežne dostupný na trhu.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
24.04.2014

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité