Oznámenie 6775 - WYP

Obsah

6775 - WYP
Vestník č. 81/2014 - 25.04.2014

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
Psychiatrická nemocnica Hronovce
IČO: 00607266
Dr. J. Zelenyáka 65, 93561 Hronovce

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Psychiatrická nemocnica Hronovce, Dr. J.Zelenyáka 65, 935 61 Hronovce
Kontaktná osoba: Ing. Dušan Ďuriančik
Telefón: +421 367577278
Email: dusan.duriancik@pnh.sk
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
OP - Organizácia riadená verejným právom
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. d)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Výmena okien a dverí na budove hlavného pavilónu, OPLDZ, ODLM
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné stavenisko alebo miesto uskutočňovania stavebných prác: Objekty Psychiatrickej nemocnice Hronovce, ul. Dr. J. Zelenyáka 65, Hronovce 935 61 v zmysle časti B.1 Opis predmetu zákazky
NUTS kód:
SK023
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je výmena okien a dverí a sklenených stien na objektoch Psychiatrickej nemocnice Hronovce, ul.Dr.J.Zelenyáka 65, 935 61 Hronovce. Zákazka zahŕňa demontáž starých okien a dverí a sklenených stien, ich likvidácie, montáže nových plastových okien, plastových a hliníkových dverí a plastových sklenených stien vrátane kovania, montáže vnútorných parapetov, demontáže a montáže už existujúcich plastových vonkajších roliet, demontáže existujúcich mreží, montáže sieťok a žalúzií na vybrané okná, murárskych prác (domurovanie vybraných otvorov), vyspravenia ostení z interiéru aj exteriéru, realizácia omietok (vonkajších a vnútorných po domurovaní). Súčasťou je doprava materiálu, odvoz a likvidácia vzniknutých odpadov, montáž a demontáž lešenia.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 45000000-7
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 45421100-5
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Verejný obstarávateľ neumožňuje rozdeliť predmet zákazky. Uchádzač musí predložiť ponuku na celý predmet zákazky.
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 59 163,1800 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 70
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: 1.1 Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti osobné postavenie uvedené v § 26 odst. 1 zákona o verejnom obstarávaní a preukáže ich predložením originálnych dokladov alebo ich overených kópií (notárom, matrikou) podľa § 26 odst. 2, 4 a 5 zákona o verejnom obstarávaní.
1.2Uchádzač môže doklady uvedené v bode 1.1 nahradiť predložením platného potvrdenia o zapísaní do zoznamu podnikateľov podľa § 128 odst. 1 zákona o verejnom obstarávaní.
1.3Uchádzač so sídlom mimo územia Slovenskej republiky môže nahradiť niektorý z požadovaných dokladov čestným vyhlásením v prípade, ak sa v krajine sídla uchádzača niektoré z požadovaných dokladov podľa bodu 1.1 nevydávajú. Uchádzač v takomto prípade postupuje v súlade s § 26 odst. 4 a 5.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: 2.1 podľa § 27 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní prehľadom o obrate dosiahnutom v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, za posledný hospodársky rok (t.j. rok 2013), za ktorý je dostupný v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Preukazuje prehľadom o obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka za príslušné obdobie a výkazom ziskov a strát, alebo výkazom o príjmoch a výdavkoch podľa platných právnych predpisov, overeným príslušným správcom dane resp. príslušnou inštitúciou podľa krajiny sídla záujemcu. Uchádzač preukáže výšku obratu v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka vo výške minimálne 1 200 000,00 EUR za požadované obdobie súhrnne.
Odôvodnenie primeranosti (§32 ods. 6):. V súlade s § 27 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní požaduje verejný obstarávateľ predložiť výkazy ziskov a strát alebo výkazy o príjmoch a výdavkoch za posledný hospodársky rok (t.j. rok 2013) k termínu na predkladanie ponúk za ktorý je dostupný v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti . Tieto doklady požaduje predložiť za účelom získania informácií o obratoch uchádzačov a ďalších relevantných informácií o finančnom a ekonomickom postavení uchádzačov, ktoré sú nevyhnutné na posúdenie ich finančnej a ekonomickej kondície a schopnosti realizovať zákazku.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
13/2014
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 15.05.2014 12:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 15.05.2014 12:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 16.05.2014 10:00
Miesto : 1. Otváranie časti ponuky označenej ako Ostatné sa uskutoční dňa v zasadačke budovy Psychiatrickej nemocnice Hronovce, ul. Dr. J.Zelenyáka 65, Hronovce v súlade s § 41 a je pre uchádzačov neverejné.

2. Otváranie časti ponúk označených slovom Kritériá sa uskutoční v termíne podľa § 43 zákona o verejnom obstarávaní a spôsobom podľa § 43 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
24.04.2014

Redakčné opravy

6999 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 83/2014
V oznámení 06775-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Psychiatrická nemocnica Hronovce, Dr. J. Zelenyáka 65, 935 61 Hronovce zverejnenom vo VVO č. 081/2014 zo dňa 25.04.2014 boli nesprávne zverejnené údaje III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie Namiesto: Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: 2.1 podľa § 27 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní prehľadom o obrate dosiahnutom v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, za posledný hospodársky rok (t.j. rok 2013), za ktorý je dostupný v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Preukazuje prehľadom o obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka za príslušné obdobie a výkazom ziskov a strát, alebo výkazom o príjmoch a výdavkoch podľa platných právnych predpisov, overeným príslušným správcom dane resp. príslušnou inštitúciou podľa krajiny sídla záujemcu. Uchádzač preukáže výšku obratu v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka vo výške minimálne 1 200 000,00 EUR za požadované obdobie súhrnne. Odôvodnenie primeranosti (§32 ods. 6):. V súlade s § 27 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní požaduje verejný obstarávateľ predložiť výkazy ziskov a strát alebo výkazy o príjmoch a výdavkoch za posledný hospodársky rok (t.j. rok 2013) k termínu na predkladanie ponúk za ktorý je dostupný v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Tieto doklady požaduje predložiť za účelom získania informácií o obratoch uchádzačov a ďalších relevantných informácií o finančnom a ekonomickom postavení uchádzačov, ktoré sú nevyhnutné na posúdenie ich finančnej a ekonomickej kondície a schopnosti realizovať zákazku. Viď: Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: 2.1 podľa § 27 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní prehľadom o obrate dosiahnutom v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, za posledný hospodársky rok (t.j. rok 2013), za ktorý je dostupný v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Preukazuje prehľadom o obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka za príslušné obdobie a výkazom ziskov a strát, alebo výkazom o príjmoch a výdavkoch podľa platných právnych predpisov, overeným príslušným správcom dane resp. príslušnou inštitúciou podľa krajiny sídla záujemcu. Uchádzač preukáže výšku obratu v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka vo výške minimálne 120 000,00 EUR za požadované obdobie súhrnne. Odôvodnenie primeranosti (§32 ods. 6):. V súlade s § 27 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní požaduje verejný obstarávateľ predložiť výkazy ziskov a strát alebo výkazy o príjmoch a výdavkoch za posledný hospodársky rok (t.j. rok 2013) k termínu na predkladanie ponúk za ktorý je dostupný v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Tieto doklady požaduje predložiť za účelom získania informácií o obratoch uchádzačov a ďalších relevantných informácií o finančnom a ekonomickom postavení uchádzačov, ktoré sú nevyhnutné na posúdenie ich finančnej a ekonomickej kondície a schopnosti realizovať zákazku.

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité