Oznámenie 6852 - WYT

Obsah

6852 - WYT
Vestník č. 82/2014 - 28.04.2014

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
CRYSTAL SERVICE, s.r.o.
IČO: 36811289
Nádražná 1698 , 01841 Dubnica nad Váhom

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): CRYSTAL SERVICE, s.r.o., Nádražná 1698, 018 41 Dubnica nad Váhom
Kontaktná osoba: Miroslav Palček
Mobil: +421 948101508
Telefón: +421 948101508
Email: palcek@crystalservice.sk
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/15060
Ďalšie informácie možno získať na inom mieste
Príloha A.I) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať ďalšie informácie
EURO tender SK, s.r.o.
IČO: 46020578
Račianska 22/A , 83102 Bratislava

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): EURO tender SK, s.r.o., Račianska 22/A, 831 02 Bratislava
Kontaktná osoba: Ing. Pavel Hulín
Mobil: +421 908772640
Telefón: +421 238104778
Email: info@eurotender.sk
Internetová adresa (URL): http://www.eurotender.sk
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na inom mieste
Príloha A.II) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať súťažné podklady a doplňujúce dokumenty
EURO tender SK, s.r.o.
IČO: 46020578
Račianska 22/A , 83102 Bratislava

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): EURO tender SK, s.r.o., Račianska 22/A, 831 02 Bratislava
Kontaktná osoba: Ing. Pavel Hulín
Mobil: +421 908772640
Telefón: +421 238104778
Email: info@eurotender.sk
Internetová adresa (URL): http://www.eurotender.sk
Ponuky budú doručené na inom mieste
Príloha A.III) Adresa a kontaktné miesto, na ktoré musia byť doručené ponuky
EURO tender SK, s.r.o.
IČO: 46020578
Račianska 22/A , 83102 Bratislava

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): EURO tender SK, s.r.o., Račianska 22/A, 831 02 Bratislava
Kontaktná osoba: Ing. Pavel Hulín
Mobil: +421 908772640
Telefón: +421 238104778
Email: info@eurotender.sk
Internetová adresa (URL): http://www.eurotender.sk
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
iné - Iný verejný obstarávateľ
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): súkromná obchodná spoločnosť
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 7 ods. 2
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Obstaranie inovatívnych technológií na výrobu skla a sklenených výrobkov v spoločnosti CRYSTAL SERVICE, s.r.o.
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto dodania tovarov: CRYSTAL SERVICE, s.r.o., Nádražná 1 698, 018 41 Dubnica nad Váhom
NUTS kód:
SK022
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Jedná sa o dodanie tovarov na zákazku s názvom "Obstaranie inovatívnych technológií na výrobu skla a sklenených výrobkov v spoločnosti CRYSTAL SERVICE, s.r.o.", ktorej predmetom je dodanie nasledovných tovarov:
1.časť predmetu zákazky - Taviaca sklárska pec, 1ks
2.časť predmetu zákazky - Vypalovacia pec, 1ks
3.časť predmetu zákazky - Hydraulický lis, 1ks
Podrobné technické požiadavky sú uvedené v Súťažných podkladoch, najmä v časti D - Opis predmetu zákazky.
Uchádzač môže predložiť ponuku na jednu alebo viac častí predmetu zákazky.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 42330000-8
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 42300000-9, 42636100-4
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
1.časť predmetu zákazky - Taviaca sklárska pec, 1ks
Predpokladaná hodnota 1.časti predmetu zákazky: 352 000 EUR bez DPH
2.časť predmetu zákazky - Vypalovacia pec, 1ks
Predpokladaná hodnota 2.časti predmetu zákazky: 51 000 EUR bez DPH
3.časť predmetu zákazky - Hydraulický lis, 1ks
Predpokladaná hodnota 3.časti predmetu zákazky: 103 000 EUR bez DPH
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 506 000,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 12
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Platí pre všetky časti predmetu zákazky:
(1) Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného
postavenia podľa zákona NR SR č. 25/2 006 Z.z. o verejnom obstarávaní a o
zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len"zákon"),
v zmysle § 26 ods. 1 písm. a) až j) :
a) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za
trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskej únie, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, za
trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo
podporovania teroristickej skupiny alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme,
b) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého
skutková podstata súvisí s podnikaním,
c) nebol naňho vyhlásený konkurz, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre
nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku,
d) nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné
dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
e) nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
f) je oprávnený dodávať tovar vo vzťahu aspoň k jednému predmetu zákazky, na ktorú predkladá uchádzač ponuku,
g) nebolo mu v predchádzajúcich troch rokoch preukázané závažné porušenie odborných povinností, ktoré dokáže
verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať,
h) nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní alebo nie je osobou,
1. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo
ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má
právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo
ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je
alebo v čase, keď prebiehalo verejné obstarávanie vo vzťahu ku ktorému bol právoplatne uložený zákaz účasti vo
verejnom obstarávaní, bola 2a. spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej
štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou osoby, ktorá má právoplatne
uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2b. právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo
verejnom obstarávaní,
3. ktorá sa stala právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz
účasti vo verejnom obstarávaní.
i) nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia odmeny alebo odplaty zo zmluvy s osobou, ktorá je alebo bola subdodávateľom
vo vzťahu k zákazke, zadanej podľa tohto zákona, ktorá sa vymáha výkonom rozhodnutia,
j) nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia mzdy, platu alebo inej odmeny za prácu, náhrady mzdy alebo odstupného, na
ktorých vyplatenie má zamestnanec nárok, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia.
(2) Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti podľa odseku 1
a) písm. a) a b) výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace,
b) písm. c) potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace,
c) písm. d) potvrdením Sociálnej poisťovne a zdravotnej poisťovne nie starším ako tri mesiace,
d) písm. e) potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace,
e) písm. f) dokladom o oprávnení dodávať tovar,
f) písm. h) čestným vyhlásením.
g) písm. i) a j) čestným vyhlásením.
(3) Ak uchádzač alebo záujemca nemá sídlo v Slovenskej republike a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z dokladov
uvedených v odseku 2 alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa
predpisov platných v krajine jeho sídla.
(4) Ak má uchádzač alebo záujemca sídlo v členskom štáte inom ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu
neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom,
notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v
krajine sídla uchádzača alebo záujemcu.
(5) Uchádzač, ktorého tvorí skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného
postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti v zmysle § 26 ods. 1 písm. f) preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
(6) Splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača alebo záujemcu, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi a obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa §44 ods.1 v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom a obstarávateľom.
(7) Úrad vedie zoznam podnikateľov, ktorí preukázali spôsobilosť na uzavieranie zmlúv alebo rámcových dohôd vo
verejnom obstarávaní a ktorí o zapísanie požiadali. Podnikateľ vo verejnom obstarávaní preukazuje splnenie podmienok
účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 26 údajmi a dokladmi, zapísanými v zozname podnikateľov. Podnikateľ zapísaný
v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom od 1.7.2013 (t. j. podnikateľ, ktorý
o zapísanie do zoznamu podnikateľov požiadal po 30.6.2013 a ktorému Úrad pre verejné obstarávanie (ďalej len
úrad") vydal výpis zo zoznamu podnikateľov vo forme elektronického odpisu) nie je povinný v procesoch verejného
obstarávania predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa §
26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.
Podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 30.6.2013 (t.j. podnikateľ, ktorý o zapísanie do zoznamu podnikateľov požiadal do 30.6.2013 a ktorému úrad vydal potvrdenie o
zapísaní do zoznamu podnikateľov v listinnej podobe) nie je povinný v procesoch verejného obstarávania predkladať
toto potvrdenie. Avšak je potrebné, aby tento podnikateľ preukázal v procesoch verejného obstarávania, že spĺňa aj
podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. i) a j), príp. aj podľa písm. h) zákona o verejnom obstarávaní, ak ani tento
údaj potvrdenie neobsahuje.
Splnenie týchto podmienok účasti môže podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom
obstarávaní v znení účinnom do 30.6.2013 preukázať tým, že v ponuke alebo v žiadosti o účasť predloží doklady na preukázanie splnenia týchto podmienok § 26 ods. 1 písm. i) a j), príp. aj písm. h) zákona o verejnom obstarávaní, t. j.
čestné vyhlásenia podľa § 26 ods. 2 písm. g), príp. aj písm. f) tohto zákona].
(8)Všetky doklady požadované v tejto časti III.1.1 musia byť predložené ako originály alebo úradne overené kópie.
(9) Odôvodnenie primeranosti podmienok účasti a potreby ich zahrnutia medzi podmienky účasti podľa §32 ods. 6 zákona je uvedené v VI.2 Ďalšie informácie bod. 4.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Nevyžaduje sa.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Nevyžaduje sa.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
VO-CRY-16/2014
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 16.05.2014 10:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 16.05.2014 10:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 16.05.2014 11:00
Miesto : EURO tender SK, s.r.o., Račianska 22/A, 831 02 Bratislava
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Neuplatňuje sa. Otváranie ponúk je neverejné z dôvodu použitia el. aukcie.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
Ak áno, uviesť odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Predmet zákazky bude spolufinancovaný z prostriedkov EÚ v rámci operačného programu: Operačný program Konkurencieschopnosť a hospodársky rast. Názov prioritnej osi: Inovácie a rast konkurencieschopnosti Názov opatrenia:1.1 Inovácie a technologické transfery
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
1. Žiadosť o poskytnutie súťažných podkladov sa podáva písomne v slovenskom alebo českom jazyku na adresu
Kontaktného miesta pre zaslanie Súťažných podkladov v úvode výzvy alebo na e-mailovú adresu:
info@eurotender.sk. Žiadosť o súťažné podklady môže byť podaná aj telefonicky avšak musí byť potvrdená písomne pred uplynutím lehoty na jej predloženie. V žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov (SP) odporúčame uviesť: názov zákazky, obchodné meno alebo názov uchádzača, adresu sídla alebo miesta podnikania, kontaktnú osobu a jej tel. kontakt a e-mailovú adresu zodpovednej osoby pre elektronickú komunikáciu a zaslanie súťažných podkladov. Súťažné podklady sa zasielajú e-mailom na kontaktnú e-mailovú adresu záujemcu uvedenú v žiadosti o súťažné podklady. Osoba podľa §7 zákona bude vyžadovať potvrdenie o doručení SP záujemcovi.
2. Splatnosť faktúr do 60 dní odo dňa doručenia. Zálohy ani preddavky sa neposkytujú. Predmet zákazky bude spolufinancovaný z prostriedkov EÚ v rámci operačného programu: Operačný program Konkurencieschopnosť a hospodársky rast.
3. Prípadné Žiadosti o vysvetlenie údajov uvedených vo výzve, podmienok účasti,
Súťažných podkladov a inej sprievodnej dokumentácie - záujemca musí doručiť osobe podľa §7 zákona najneskôr 6 pracovných dní pred lehotou na predkladanie ponúk. Komunikáciu na tieto účely osoba podľa §7 zákona určuje výlučne
v slovenskom jazyku alebo českom jazyku. Odporúča sa el. forma komunikácie e-mailom.
4. V zmysle ustanovenia § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní, osoba podľa §7 zákona odôvodňuje primeranosť
každej určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia nasledovne: Podmienky účasti III.1.1, týkajúce sa osobného postavenia určila osoba podľa §7 zákona v súlade s ustanovením podľa § 26 ods. 1 zákona sú teda povinné a primerané, zároveň podľa §26 ods.1 písm. f) sa vyžaduje predložiť doklad o
oprávnení dodávať tovar vo vzťahu aspoň k jednému predmetu zákazky, na ktorú predkladá uchádzač ponuku, nakoľko sa jedná o zákazku na dodanie tovaru.
5. Osoba podľa §7 zákona môže zrušiť použitý postup zadávania zákazky v sulade s § 46 zákona.
6. Uchádzač môže predložiť iba jednu ponuku. Uchádzač nemôže byť v tom istom postupe zadávania zákazky členom
skupiny dodávateľov, ktorá predkladá ponuku. Osoba podľa §7 zákona vylúči uchádzača, ktorý je súčasne aj členom
skupiny dodávateľov, ktorá predkladá ponuku.
7. Uchádzač predloží ponuku na adresu kontaktného miesta uvedenú v časti Príloha A.III. na začiatku tejto výzvy na
predkladanie ponúk v 1 uzavretom obale, ktorý bude pozostávať z dvoch samostatných a uzavretých
obalov (označených "Ostatné" a "Kritériá"). Podrobne viď v súťažných podkladoch.
8.Obsah a forma ponuky - Ponuka bude obsahovať ako svoju súčasť doklady a dokumenty uvedené v súťažných
podkladoch v časti A - Pokyny pre uchádzačov ,
17/Obsah a forma ponuky a bude predložená v zmysle pokynov v súťažných podkladoch.
9.Uchádzač predkladá doklady, ktorými preukazuje splnenie podmienok účasti ako aj iné dokumenty v ponuke ako originály alebo úradne overené kópie ak nie je uvedené inak.
10. Všetky náklady spojené s vypracovaním ponuky znáša v plnej miere uchádzač.
11. Osoba podľa §7 zákona si vyhradzuje právo neprijať ponuky na tie časti predmetu zákazky, ktorých ceny
prekročia predpokladanú hodnotu jednotlivej časti predmetu zákazky.
12. V súťažných podkladoch sú uvedené podrobné informácie o spracovaní
ponuky a ďalšie požiadavky stanovené osobou podľa §7 zákona na predmet zákazky a predkladanú ponuku.
13.Číslo právneho predpisu podľa ktorého sa táto súťaž riadi:
Zákon NR SR č. 25/2 006 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (uvedený ako "zákon"), najmä ustanovenia §100 a nasl. týkajúce sa postupu zadávania podlimitných zákaziek bez využitia el. trhoviska.
14.Spoločnosť: CRYSTAL SERVICE, s.r.o. je podľa zákona zaradená ako osoba podľa § 7 ods. 2 a môže byť uvedená vo výzve aj ako "Osoba podľa §7 zákona" , zároveň postupuje v tomto postupe zadávania zákazky v zmysle zákona ako verejný obstarávateľ, preto môže byť uvedená aj ako "verejný obstarávateľ" .
15.V kúpnej zmluve sa predávajúci okrem iného zaviaže, že bude povinný strpieť výkon kontroly/auditu/overovania súvisiaceho s dodávaným tovarom kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o NFP (nenávratnom finančnom príspevku), a to oprávnenými osobami SR a EÚ v zmysle zmluvy o NFP a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
24.04.2014

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité