Oznámenie 7151 - MSS

Obsah

7151 - MSS
Vestník č. 85/2014 - 01.05.2014

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 2 podľa Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) č. 842/2011

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA
Fakultná nemocnica s poliklinikou J. A. Reimana v Prešove
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00610577
Hollého 14, 08181 Prešov

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Fakultná nemocnica s poliklinikou J.A.Reimana Prešov, Hollého 14, referát verejného obstarávania, 081 81 Prešov, Slovensko
Kontaktná osoba: Ing. Katarína Harčárová
Telefón: +421 517011810
Fax: +421 517722247
Email: harcarova@fnsppresov.sk
Internetová adresa (internetové adresy)
Ďalšie informácie možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.2) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa
Organizácia riadená verejným právom
I.3) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Hlavný predmet alebo predmety činnosti:
Zdravotníctvo
I.4) ZADANIE ZÁKAZKY V MENE INÝCH VEREJNÝCH OBSTARÁVATEĽOV
Verejný obstarávateľ nakupuje v mene iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) OPIS
II.1.1) Názov pridelený zákazke verejným obstarávateľom
Pranie bielizne
II.1.2) Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služieb č. 27
Hlavné miesto alebo lokalita uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb: Fakultná nemocnica s poliklinikou J.A.Reimana Prešov, Hollého 14, 081 81 Prešov, Slovensko
Kód NUTS
SK041
II.1.3) Informácie o verejnej zákazke, rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme (DPS)
Oznámenie zahŕňa verejnú zákazku
II.1.5) Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom nadlimitnej zákazky verejného obstarávania je pranie, dezinfekcia, žehlenie, triedenie, sušenie, skladanie, balenie nemocničnej bielizne (obliečky na vankúše a paplóny, prestieradlá na postele, operačná bielizeň, kompresy, plienky, detská bielizeň, bielizeň pre pacientov a iná bielizeň podľa potreby verejného obstarávateľa), vankúšov, paplónov, matracov, diek a osobných ochranných pracovných prostriedkov zamestnancov (ďalej len OOPP), (ďalej spolu aj ako predmet prania alebo bielizeň), ako aj všetky služby spojené s manipuláciou s predmetom prania, ako zber použitého predmetu prania z jednotlivých pracovísk verejného obstarávateľa, jej naloženie, odvoz a následne dovoz, roztriedenie a vyloženie čistého predmetu prania na jednotlivé pracoviská verejného obstarávateľa podľa potreby a požiadaviek verejného obstarávateľa. Proces prania a dezinfekcie musí prebiehať bez agresívnych chemických prostriedkov, ktoré skracujú životnosť doby používania bielizne a zanechá stálu farebnosť bielizne. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v časti B. Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.
II.1.6) Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 98310000-9
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 98311000-6, 98315000-4, 98312000-3
II.1.7) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
II.1.8) Časti
II.1.9) Informácie o variantoch
II.2) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZMLUVY
II.2.1) Celkové množstvo alebo rozsah
Predpokladané množstvo je 754 560 kg suchej bielizne za 24 mesiacov.
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 679 104,0000 EUR
II.2.2) Informácie o opciách
II.2.3) Informácie o obnovenom obstarávaní
II.3) TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTA NA DOKONČENIE
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 24
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.1.1) Požadované zábezpeky a záruky
Verejný obstarávateľ požaduje zábezpeku vo výške 15 000,00 eur. Podmienky zloženia a uvoľnenia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch.
III.1.2) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Predmet zákazky bude financovaný z vlastných finančných prostriedkov verejného obstarávateľa. Verejný obstarávateľ neposkytuje zálohy ani preddavky na plnenie zmluvy. Úhrada sa bude realizovať na základe mesačných faktúr, splatnosť faktúr 60 kalendárnych dní odo dňa doručenia verejnému obstarávateľovi.
III.1.3) Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
Skupina dodávateľov nemusí vytvoriť právnu formu, musí však stanoviť vedúceho člena skupiny dodávateľov. Všetci členovia skupiny dodávateľov musia udeliť písomné splnomocnenie jednému z členov skupiny dodávateľov (vedúci člen skupiny), konať v mene všetkých členov skupiny dodávateľov, prijímať pokyny v tomto verejnom obstarávaní a konať v mene skupiny pre prípad prijatia ponuky, podpisu zmluvy o dielo a komunikácie/zodpovednosti v procese plnenia zmluvy o dielo. Písomné splnomocnenie v origináli alebo úradne overenej kópii musí byť podpísané štatutárnymi orgánmi všetkých členov skupiny dodávateľov alebo ich splnomocnenými oprávnenými osobami, podpisy musia byť úradne overené.
III.1.4) Ďalšie osobitné podmienky
III.2) PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1) Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa ustanovenia § 26 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (zákon). Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa ustanovení § 26 ods. 2 zákona alebo údajmi a dokladmi, zapísanými v zozname podnikateľov podľa § 128 zákona.
Ak uchádzač nemá sídlo v Slovenskej republike a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z uvedených dokladov alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine jeho sídla. Ak má uchádzač sídlo v členskom štáte inom ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo krajine sídla uchádzača. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom. Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne overených fotokópií všetkých dokladov uvedených podľa tohto bodu oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania.
Odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky účasti podľa § 26 zákona vo vzťahu k predmetu zákazky a potreba jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona: Podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia vyplývajú z § 26 a § 32 ods. 1 zákona.
Vo vzťahu k predkladaniu dokladov k osobnému postaveniu podľa § 26 zákona verejný obstarávateľ dáva do pozornosti výkladové stanovisko č. 10/2013 k osobnému postaveniu podľa zákona o verejnom obstarávaní vydané Úradom pre verejné obstarávanie: https://www.uvo.gov.sk/vykladove-stanoviska.
III.2.2) Ekonomická a finančná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
§ 27 ods. 1 písm. d) zákona č. 25/2006 Z. z.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
Minimálna úroveň požadovaná verejným obstarávateľom podľa § 32 ods. 6 zákona: Prehľad o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka za hospodárske roky 2011, 2012, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti, uchádzač preukáže:
a) predložením výkazu ziskov a strát alebo výkazu o príjmoch a výdavkoch za hospodárske roky 2011, 2012, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti, overené príslušným správcom dane alebo audítorom alebo ekvivalentné doklady. V prípade, že doklady predkladá uchádzač so sídlom mimo územia Slovenskej republiky, musí predložiť doklady ekvivalentné k výkazu ziskov a strát alebo výkazu o príjmoch a výdavkoch.
b) predložením vyhlásenia uchádzača o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka za hospodárske roky 2011, 2012, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Vyhlásenie musí byť podpísané štatutárnym orgánom uchádzača alebo splnomocnenou oprávnenou osobou (v takom prípade uchádzač predloží aj originál alebo úradne overenú fotokópiu splnomocnenia tejto osoby na zastupovanie).
Uchádzač musí preukázať, že dosiahol v hospodárskych rokoch 2011, 2012, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti, obrat v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka spolu minimálne 400 000,00 eur bez DPH. Ak bude obrat vyčíslený v inej mene ako je eur, bude prepočítaný z inej meny na eur kurzom uvedenej meny k eur uvedeným v kurzovom lístku Európskej centrálnej banky zverejnenom Národnou bankou Slovenska platným v deň odoslania oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania na predmetnú verejnú súťaž na zverejnenie v Úradnom vestníku EÚ. Uchádzač zároveň podrobne zdokumentuje prepočítavací postup pri každom doklade, v ktorom prepočet meny vykonal.
Odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky účasti podľa § 27 zákona vo vzťahu k predmetu zákazky a potreba jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona: Podmienka účasti je primeraná k predpokladanej hodnote predpokladaného rozsahu požadovaných služieb a jej potreba zahrnutia medzi podmienky účasti vyplynula z dôvodu preverenia finančnej stability uchádzača a preukázania schopnosti uchádzača plniť si riadne svoje záväzky pre realizáciu zákaziek podobného zamerania a rozsahu.
Splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom.
Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač preukázal finančné a ekonomické postavenie zdrojmi inej osoby a počas trvania zmluvy, koncesnej zmluvy alebo rámcovej dohody dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia v súlade s § 31 ods. 3, resp. 4 zákona.
Ak uchádzač nedokáže z objektívnych dôvodov preukázať finančné a ekonomické postavenie určeným dokladom, verejný obstarávateľ môže uznať aj iný doklad, ktorým sa preukazuje finančné a ekonomické postavenie.
Verejný obstarávateľ uzná rovnocenné potvrdenie vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ musí prijať aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom.
Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne overených fotokópií všetkých dokladov uvedených podľa tohto bodu oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania.
III.2.3) Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
3.1 § 28 ods. 1 písm. a) zákona č. 25/2006 Z. z.
3.2 § 28 ods. 1 písm. k) zákona č. 25/2006 Z. z.
3.3 § 28 ods. 1 písm. j) zákona č. 25/2006 Z. z.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
Minimálna úroveň požadovaná verejným obstarávateľom podľa § 32 ods. 6 zákona a bodu 3.1: Uchádzač predloží zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky (2011, 2012, 2013), doplnený potvrdeniami o kvalite poskytnutia služieb s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom bol
1. verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dokladom je referencia,
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich dodaní, doplneným dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané.
Splnenie podmienky účasti podľa § 28 ods. 1 písm. a), ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ, je do troch rokov odo dňa nasledujúceho po dni zriadenia evidencie referencií podľa § 9a a zverejnenia vzoru referencie podľa § 9a ods. 6 možné aj potvrdeným dôkazom o plnení, ak ide o zákazky, ktoré boli realizované postupom podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 30. júna 2013.
Verejný obstarávateľ požaduje predložiť zoznam poskytnutých služieb, pričom uchádzač musí preukázať, že v požadovanom období poskytol služby rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky v celkovej minimálnej hodnote 600 000,00 EUR bez DPH. Za poskytnutie služieb rovnakého alebo podobného charakteru sa považuje poskytnutie prania bielizne.
Ak budú ceny vyčíslené v inej mene ako je eur, budú prepočítané z inej meny na eur kurzom uvedenej meny k eur uvedeným v kurzovom lístku Európskej centrálnej banky zverejnenom Národnou bankou Slovenska platným v deň odoslania oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania na predmetnú verejnú súťaž na zverejnenie v Úradnom vestníku EÚ. Uchádzač zároveň podrobne zdokumentuje prepočítavací postup pri každom doklade, v ktorom prepočet meny vykonal.
Odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky účasti podľa § 28 zákona vo vzťahu k predmetu zákazky a potreba jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona: Verejný obstarávateľ vo vzťahu k požadovanému predmetu zákazky považuje za primerané, aby uchádzač predložením zoznamu poskytnutých služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky garantoval odborné a kvalitné plnenie zákazky s prihliadnutím na finančný objem požadovaného predmetu zákazky.

Minimálna úroveň požadovaná verejným obstarávateľom podľa § 32 ods. 6 zákona a bodu 3.2: Uchádzač predloží údaje o strojovom a technickom vybavení, ktoré má k dispozícií na poskytnutie služby. Uchádzač uvedie minimálne tieto údaje:
a) typ alebo obchodnú značku zariadenia na pranie bielizne, jeho kapacitu v kg vypratej bielizne a počet,
b) typ alebo obchodnú značku zariadenia na žehlenie bielizne, jeho kapacitu v kg vyžehlenej bielizne a počet,
c) typ alebo obchodnú značku vozidla na prepravu čistej a použitej bielizne, veľkosť úložného priestoru a počet,
d) typ alebo obchodnú značku zberných vozíkov na prepravu bielizne a počet.

Uchádzač musí preukázať, že má k dispozícii minimálne: zariadenie na pranie na požadovanú kapacitu vypratej bielizne cca 1 500 kg denne, z toho minimálne jednu tunelovú alebo bariérovú hygienickú práčku, zariadenie na žehlenie na požadovanú kapacitu vypratej bielizne cca 1 500 kg denne, vozidlo na odvoz použitej a dovoz čistej bielizne na dennú kapacitu bielizne cca 1 500 kg, zberné vozíky na prepravu bielizne na dennú kapacitu bielizne cca 1 500 kg.

Odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky účasti podľa § 28 zákona vo vzťahu k predmetu zákazky a potreba jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona: Podmienka účasti je primeraná a jej potreba vyplynula z dôvodu overenia si technických možností, ktorými uchádzač disponuje pre účel plnenia predmetu zákazky v požadovanom rozsahu a kvalite a v súlade s platnými všeobecne záväznými predpismi týkajúcimi sa manipulácie s bielizňou a prania bielizne zo zariadení poskytujúcich zdravotnú starostlivosť a dodržiavania technologických noriem a noriem kvality na pranie a žehlenie. Predmetom zákazky je aj pranie infekčnej a operačnej bielizne, kde je nevyhnutné dodržiavať najprísnejšiu hygienu, uchádzač musí preukázať schopnosť zabezpečiť pranie hygienickou práčkou.

Minimálna úroveň požadovaná verejným obstarávateľom podľa § 32 ods. 6 zákona a bodu 3.3:
Verejný obstarávateľ požaduje uvedenie podielu plnenia zo zmluvy, ktorý má uchádzač poskytujúci službu v úmysle zabezpečiť subdodávateľom spolu s uvedením identifikačných údajov subdodávateľa, ak je známy, v rozsahu meno a priezvisko, obchodné meno alebo názov, adresa pobytu alebo sídlo, identifikačné číslo alebo dátum narodenia, ak nebolo pridelené identifikačné číslo. Túto podmienku účasti uchádzač preukazuje vtedy, ak súčet podielov všetkých zamýšľaných subdodávateľov uchádzača dosahuje sumu najmenej 50 % z hodnoty plnenia uvedenej v ponuke uchádzača. V prípade, ak súčet podielov všetkých zamýšľaných subdodávateľov je nižší ako 50% z hodnoty plnenia, uchádzač predloží čestné vyhlásenie, podpísané štatutárnym orgánom uchádzača alebo splnomocnenou oprávnenou osobou (v takom prípade uchádzač predloží aj originál alebo úradne overenú fotokópiu splnomocnenia tejto osoby na zastupovanie) o tom, súčet podielov všetkých zamýšľaných subdodávateľov uchádzača je nižší ako 50% z hodnoty plnenia uvedenej v ponuke uchádzača.
Odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky účasti podľa § 28 zákona vo vzťahu k predmetu zákazky a potreba jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona: Podmienka účasti na technickú alebo odbornú spôsobilosť vyplýva z § 28 a § 32 ods. 3 písm. b) bod 2. zákona.

Splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom.
Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač preukázal technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť technickými a odbornými kapacitami inej osoby a počas trvania zmluvy, koncesnej zmluvy alebo rámcovej dohody dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa technickej alebo odbornej spôsobilosti v súlade s § 31 ods. 3, resp. 4 zákona.
Verejný obstarávateľ uzná rovnocenné potvrdenie vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ musí prijať aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom.
Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne overených fotokópií všetkých dokladov uvedených podľa tohto bodu oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania.
III.2.4) Informácie o vyhradených zákazkách
III.3) OSOBITNÉ PODMIENKY PRE ZÁKAZKY NA POSKYTOVANIE SLUŽIEB
III.3.1) Informácie o konkrétnej profesii
III.3.2) Pracovníci zodpovední za poskytnutie služby
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
Otvorená
IV.2) KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Verejný obstarávateľ použije elektronickú aukciu podľa § 43 zákona č. 25/2006 Z. z. na predloženie nových cien upravených smerom nadol. Poradie uchádzačov sa zostaví automatizovaným vyhodnotením, ktoré sa uskutoční po úvodnom úplnom vyhodnotení ponúk. Verejný obstarávateľ vyzve podľa § 43 ods. 7 zákona č. 25/2006 Z.z. elektronickými prostriedkami súčasne všetkých uchádzačov, ktorých ponuky spĺňajú určené podmienky, na predloženie nových cien. Vo výzve na účasť v elektronickej aukcii budú uvedené všetky príslušné informácie týkajúce sa individuálneho pripojenia k používanému elektronickému zariadeniu, dátum a čas začatia elektronickej aukcie, spôsob skončenia elektronickej aukcie.
IV.3) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1) Referenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
218/2014/VO
IV.3.2) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 16.06.2014 14:30
IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 16.06.2014 14:30
IV.3.6) Jazyk (jazyky), v ktorom možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
Lehoty a podmienky verejnej súťaže
IV.3.7) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Dátum: 31.12.2014
IV.3.8) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 17.06.2014 13:00
Miesto: Fakultná nemocnica s poliklinikou J.A.Reimana Prešov, Hollého 14, 081 81 Prešov, budova riaditeľstva FNsP J. A. Reimana Prešov, zasadačka na prízemí.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
VI.3) DOLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Súťažné podklady si záujemca vyžiada na základe písomnej žiadosti doručenej elektronicky na e-mailovú adresu kontaktnej osoby uvedenú v bode I.1) tohto oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v lehote uvedenej v bode IV.3.3) tohto oznámenia. Súťažné podklady vrátane príloh bude verejný obstarávateľ poskytovať výlučne v elektronickej forme na e-mailovú adresu záujemcu, uvedenú v doručenej žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov.
2. Komunikačným jazykom v tejto verejnej súťaži je slovenský jazyk.
3. Obhliadka miesta poskytnutia predmetu zákazky sa uskutoční v dňoch 19.05.2014 o 13.00 hod. a 26.05.2014 o 13.00 hod. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
4. Verejný obstarávateľ upozorňuje, že sa uplatňuje znenie § 38 zákona za nasledujúcich podmienok: Za včas doručenú požiadavku záujemcu o vysvetlenie požiadaviek uvedených v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania, podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, súťažných podkladov, informatívneho dokumentu alebo inej sprievodnej dokumentácie sa bude považovať požiadavka o vysvetlenie doručená verejnému obstarávateľovi na adresu uvedenú v bode I.1) tohto oznámenia do 02.06.2014. Ak záujemca požiada o vysvetlenie elektronicky, je potrebné žiadosť doručiť aj písomne poštou alebo osobne najneskôr v lehote do troch pracovných dní odo dňa jej poskytnutia elektronicky, pri dodržaní ostatných zákonom a súťažnými podkladmi stanovených lehôt.
5. Pracovný čas verejného obstarávateľa je od 7:00 do 15:00 h.
VI.4) ODVOLACIE KONANIE
VI.4.1) Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
Orgán zodpovedný za mediáciu
Fakultná nemocnica s poliklinikou J. A. Reimana Prešov
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00610577
Hollého 14 , 08181 Prešov

Slovensko
Telefón: +421 517011810
Fax: +421 517722247
Email: harcarova@fnsppresov.sk
Internetová adresa (URL): http://www.fnsppresov.sk
VI.4.3) Úrad, od ktorého možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
29.04.2014

Redakčné opravy

7635 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 88/2014
V oznámení 07151-MSS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Fakultná nemocnica s poliklinikou J. A. Reimana v Prešove, Hollého 14, 081 81 Prešov zverejnenom vo VVO č. 085/2014 zo dňa 01.05.2014 boli nesprávne zverejnené údaje III.2.3) Technická spôsobilosť Namiesto: Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok 3.1 § 28 ods. 1 písm. a) zákona č. 25/2006 Z. z. 3.2 § 28 ods. 1 písm. k) zákona č. 25/2006 Z. z. 3.3 § 28 ods. 1 písm. j) zákona č. 25/2006 Z. z. Viď: Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok 3.1 § 28 ods. 1 písm. a) zákona č. 25/2006 Z. z. 3.2 § 28 ods. 1 písm. j) zákona č. 25/2006 Z. z. 3.3 § 28 ods. 1 písm. k) zákona č. 25/2006 Z. z.

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité