Oznámenie 7758 - WYS

Obsah

7758 - WYS
Vestník č. 89/2014 - 08.05.2014

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
Bratislavský samosprávny kraj
IČO: 36063606
Sabinovská 16, 82005 Bratislava-Ružinov

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Bratislavský samosprávny kraj, Sabinovská 16, 820 05 Bratislava
Kontaktná osoba: Mgr. Martina Roštárová
Telefón: +421 248264502
Fax: +421 248264386
Email: martina.rostarova@region-bsk.sk
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
RO - Regionálny alebo miestny orgán
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. c)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Informačná kampaň
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služby číslo
15
Hlavné miesto poskytovania služieb: Bratislavský samosprávny kraj
NUTS kód:
SK
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je vypracovanie komplexnej a komunikačnej stratégie pre všetky vekové skupiny obyvateľov, ktorá bude zameraná na rozšírenie povedomia verejnosti o integrovanej doprave. Predmet zákazky zahŕňa vytvorenie grafického návrhu a realizáciu tlače informačných letákov. Cieľom kampane je dosiahnuť vysokú mieru informovanosti o novom dopravnom systéme pri použití všetkých dostupných foriem a možností kampane s čo najväčším účinkom na obyvateľov Bratislavského samosprávneho kraja v primeranom rozsahu a v správnom čase. Bližšia špecifikácia predmetu zákazky je v súťažných podkladoch.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 79800000-2
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 79822500-7, 39294100-0
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
podľa súťažných podkladov
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 39 980,5000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 8
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač sa môže zúčastniť verejného obstarávania, len ak spĺňa podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti podľa § 26 ods. 1 dokladmi podľa ods. 2 , resp. 4 a 5 zákona o verejnom obstarávaní a podľa § 128 ods. 1 a 3 zákona o verejnom obstarávaní. Podmienky účasti podľa § 26 môže uchádzač preukázať čestným vyhlásením uchádzača podľa § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní tak, aby z nich bolo možné posúdiť požadované podmienky účasti, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladajú verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač alebo uchádzači ktorí sa umiestnili na 1. až 3. mieste v poradí podľa § 44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom.
Verejný obstarávateľ vyhodnocuje splnenie podmienok účasti podľa § 26 spôsobom podľa § 128 ods. 3 v nadväznosti na § 132 zákona o verejnom obstarávaní a v zmysle výkladového stanoviska Úradu pre verejné obstarávanie č. 10/2013 k osobnému postaveniu podľa zákona o verejnom obstarávaní.
Odôvodnenie primeranosti podmienok účasti podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní:
Povinnosť vyžadovať preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia uchádzača vyplýva verejnému obstarávateľovi priamo z litery zákona.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: nevyžaduje sa
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač podľa § 28 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní predloží zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky doplnený potvrdeniami o kvalite poskytnutia služieb s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov, ak odberateľom:
- bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dokladom je referencia
- bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak takéto potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich dodaní, doplnený dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané.
Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky účasti vo verejnom obstarávaní:
Účelom požiadavky je preukázanie, či má uchádzač dostatočnú materiálnu vybavenosť, a či je spoľahlivý a technicky spôsobilý zrealizovať predmet zákazky.
Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač preukázal technickú alebo odbornú spôsobilosť technickými a odbornými kapacitami inej osoby a počas trvania zmluvy dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
Splnenie podmienok účasti týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti môže uchádzač preukázať čestným vyhlásením uchádzača podľa § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní tak, aby z nich bolo možné posúdiť požadované podmienky účasti, pričom doklady, splnenie podmienok účasti predkladajú verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač alebo uchádzači ktorí sa umiestnili na 1. až 3. mieste v poradí podľa § 44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom.
Verejný obstarávateľ požaduje predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti - technickú alebo odbornú spôsobilosť, v originálnom vyhotovení alebo ako úradne osvedčené kópie týchto dokladov.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Uchádzač predloženým zoznamom doplneným potvrdeniami odbetateľov o kvalite poskytnutých služieb preukáže realizáciu zákazky/zákaziek rovnakého alebo obdobného charakteru ako predmet zákazky za predchádzajúce tri roky, t. j. roky 2011, 2012, 2013. Uchádzač týmto spôsobom preukáže za požadované obdobie minimálne 1 realizáciu zákazky rovnakého alebo obdobného charakteru ako predmet zákazky v celkovej výške 39.000,00 EUR bez DPH.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
07/05/2014
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 28.05.2014 12:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 28.05.2014 12:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 28.05.2014 14:00
Miesto : Otváranie ponúk označených ako Ostatné sa uskutoční dňa 28.05.2014 o 14,00 hod. miestneho času.Otváranie ponúk označených ako Ostatné je neverejné. Otváranie ponúk označených ako Kritériá sa uskutoční v súlade s § 41 ods. 2 a 3 zákona o verejnom obstarávaní.
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Otváranie ponúk označených ako Ostatné je neverejné.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
Ak áno, uviesť odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Predmet zákazky bude financovaný z nenávratného finančného príspevku poskytnutého verejnému obstarávateľovi v rámci Operačného programu Bratislavský kraj, opatrenie 1.2 Regionálna a mestská hromadná doprava, na základe Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku (ďalej aj ako Zmluva o NFP) bezhotovostným platobným stykom bez poskytnutia preddavku. Financovanie predstavuje 5 % finančných prostriedkov, ktoré hradí verejný obstarávateľ zo svojho rozpočtu (BSK) a 95 % finančných prodstriedkov prostredníctvom Ministerstva pôdohospodárstva a rozvoja vidieka Slovenskej republiky (výška príspevku z Európskeho fondu regionálneho rozvoja a Štátneho rozpočtu SR) to na základe zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku na realizáciu projektu Propagácia zavádzania integrovaného dopravného systému v pôsobnosti BSK.
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
Verejný obstarávateľ poskytuje neobmedzený prístup k súťažným podkladom ich zverejnením vo svojom profile zriadenom na webovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie. Verejný obstarávateľ poskytne vysvetlenie údajov uvedených vo výzve na predkladanie ponúk alebo v súťažných podkladoch bezodkladne, najneskôr do piatich pracovných od doručenia žiadosti o vysvetlenie. Vysvetlenie sa preukázateľne oznámi všetkým zainteresovaným záujemcom a to jeho zverejnením v profile verejného obstarávateľa zriadenom na webovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
07.05.2014

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité