Oznámenie 7807 - MSS

Obsah

7807 - MSS
Vestník č. 90/2014 - 12.05.2014

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 2 podľa Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) č. 842/2011

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA
Správa ciest Košického samosprávneho kraja
Vnútroštátne identifikačné číslo: 35555777
Námestie Maratónu mieru 1, 04266 Košice - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): MP Profit, s.r.o., Mládežnícka 2101, 017 01 Považská Bystrica
Kontaktná osoba: Mgr. Martina Ďurkechová
Telefón: +421 911655161
Fax: +421 557894936
Email: martina.durkechova@mpprofit.sk
Internetová adresa (internetové adresy)
Ďalšie informácie možno získať na adrese:
iné (vyplňte prílohu A.I)
Príloha A.I): ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA, ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
MP Profit, s.r.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36734420
Mládežnícka 2101 , 01701 Považská Bystrica

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): MP Profit, s.r.o., Mládežnícka 2101, 017 01 Považská Bystrica
Kontaktná osoba: Mgr. Martina Ďurkechová
Telefón: +421 911655161
Email: martina.durkechova@mpprofit.sk
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na adrese:
iné (vyplňte prílohu A.II)
Príloha A.II): ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA, ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ SÚŤAŽNÉ PODKLADY A DOPLŇUJÚCE DOKUMENTY
MP Profit, s.r.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36734420
Mládežnícka 2101 , 01701 Považská Bystrica

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): MP Profit, s.r.o., Mládežnícka 2101, 017 01 Považská Bystrica
Kontaktná osoba: Mgr. Martina Ďurkechová
Telefón: +421 911655161
Email: martina.durkechova@mpprofit.sk
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na:
iné (vyplňte prílohu A.III)
Príloha A.III): ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA, KAM SA MUSIA ZASIELAŤ PONUKY/ŽIADOSTI O ÚČASŤ
MP Profit, s.r.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36734420
Mládežnícka 2101 , 01701 Považská Bystrica

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): MP Profit, s.r.o., Mládežnícka 2101, 017 01 Považská Bystrica
Kontaktná osoba: Mgr. Martina Ďurkechová
Telefón: +421 911655161
Email: martina.durkechova@mpprofit.sk
I.2) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa
Organizácia riadená verejným právom
I.3) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Hlavný predmet alebo predmety činnosti:
Iné (uveďte)
Iný predmet: Správa a údržba ciest
I.4) ZADANIE ZÁKAZKY V MENE INÝCH VEREJNÝCH OBSTARÁVATEĽOV
Verejný obstarávateľ nakupuje v mene iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) OPIS
II.1.1) Názov pridelený zákazke verejným obstarávateľom
Servis špeciálnych nákladných motorových vozidiel
II.1.2) Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služieb č. 1
Hlavné miesto alebo lokalita uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb: Hlavné miesto poskytovania služieb: Košický samosprávny kraj - Stredisko Michalovce, Stredisko Moldava nad Bodvou, Stredisko Rožňava, Stredisko Spišská Nová Ves, stredisko Trebišov
Kód NUTS
SK042
II.1.3) Informácie o verejnej zákazke, rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme (DPS)
Oznámenie zahŕňa verejnú zákazku
II.1.5) Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Vykonanie opráv špeciálnych nákladných terénnych motorových vozidiel a špeciálnej cestárskej techniky
II.1.6) Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 50110000-9
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 50114000-7, 50116000-1, 50117000-8, 50117300-1, 16110000-9
II.1.7) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
II.1.8) Časti
II.1.9) Informácie o variantoch
II.2) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZMLUVY
II.2.1) Celkové množstvo alebo rozsah
Určené v súťažných podkladoch. Predpokladaný rozsah je daný potrebou verejného obstarávateľa.
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 292 038,0000 EUR
II.2.2) Informácie o opciách
II.2.3) Informácie o obnovenom obstarávaní
II.3) TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTA NA DOKONČENIE
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 3
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.1.1) Požadované zábezpeky a záruky
Zábezpeka alebo banková záruka vo výške 8.500,00 EUR. Spôsoby zloženia
zábezpeky:
- zložením finančných prostriedkov na bankový účet verejného obstarávateľa alebo
- poskytnutím bankovej záruky za uchádzača
Podmienky zloženia zábezpeky
Zloženie finančných prostriedkov na bankový účet verejného obstarávateľa.
Finančné prostriedky musia byť zložené na účet verejného obstarávateľa č. 7000409705/8180pozn.: ako VS uvádzať IČO uchádzača.
Finančné prostriedky musia byť pripísané na účte verejného obstarávateľa najneskôr v deň uplynutia lehoty na
predkladanie ponúk. Doba platnosti zábezpeky formou zloženia finančných prostriedkov na účet verejného obstarávateľa trvá až do uplynutia lehoty viazanosti ponúk.
Poskytnutie bankovej záruky za uchádzača
Poskytnutie bankovej záruky, sa riadi ustanoveniami § 313 až § 322 Obchodného zákonníka. Záručná listina môže byť vystavená bankou so sídlom v Slovenskej republike, pobočkou zahraničnej banky v Slovenskej republike alebo zahraničnou bankou. Doba platnosti bankovej záruky môže byť v záručnej listine obmedzená do lehoty viazanosti ponúk.
Záručná listina, v ktorej banka písomne vyhlási, že uspokojí verejného obstarávateľa (veriteľa) za uchádzača do výšky finančných prostriedkov, ktoré veriteľ požaduje ako zábezpeku viazanosti ponuky uchádzača, musí byť súčasťou ponuky.
Podmienky uvoľnenia zábezpeky po uzavretí zmluvy
Vrátenie zložených finančných prostriedkov na účet uchádzača Ak uchádzač zložil zábezpeku zložením finančných prostriedkov na účet verejného obstarávateľa verejný obstarávateľ ju vráti na účet uchádzača.
Zábezpeka bude uchádzačom uvoľnená najneskôr do 7 dní od uzavretia zmluvy a to tým spôsobom, že sa vystaví banke prevodný príkaz na prevod finančných prostriedkov, ktoré slúžili ako zábezpeka, vrátane prislúchajúcich úrokov.
Uvoľnenie zábezpeky poskytnutím bankovej záruky za uchádzača
Ak uchádzač zložil zábezpeku formou bankovej záruky, táto zanikne uplynutím lehoty, na ktorú bola vystavená, ak
veriteľ (verejný obstarávateľ) neoznámi banke písomne svoje nároky z bankovej záruky počas doby jej platnosti.
Verejný obstarávateľ uvoľní zábezpeku pred uplynutím lehoty viazanosti ponúk uchádzačovi zábezpeku do siedmich dní, ak
-uchádzač nesplnil podmienky účasti a verejný obstarávateľ ho z procesu zadávania zákazky vylúčil a uchádzač nepodal námietku proti postupu verejného obstarávateľa v lehote podľa § 138 ods. 5,
-vylúči jeho ponuku pri vyhodnocovaní ponúk a uchádzač nepodal námietku proti postupu verejného obstarávateľa v lehote podľa § 138 ods. 5.
-AK verejný obstarávateľ zrušil použitý postup zadávania zákazky podľa § 46 zákona o verejnom obstarávaní,
bezodkladne vráti zábezpeku uchádzačovi. Spôsob zloženia zábezpeky si vyberie uchádzač V prípade predĺženia lehoty viazanosti ponúk zábezpeka naďalej zabezpečuje viazanosť ponuky až do uplynutia predĺženej lehoty viazanosti ponúk.
Zábezpeka prepadne v prospech verejného obstarávateľa, ak uchádzač odstúpi od svojej ponuky v čase po uplynutí lehoty na predkladanie ponúk do uplynutia lehoty viazanosti ponúk, t.j. počas plynutia lehoty viazanosti ponúk.
III.1.2) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Predmet zákazky sa bude financovať z rozpočtu SC KSK, verejný obstarávateľ neposkytuje preddavky ani zálohu,
spôsob úhrady na základe faktúry s lehotou splatnosti do 30 dní od jej doručenia.
III.1.3) Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
Každý člen skupiny dodávateľov musí mať právnu subjektivitu. Ak predkladá ponuku skupina dodávateľov a jej ponuka bude prijatá, verejný obstarávateľ nepožaduje od členov tejto skupiny dodávateľov, aby pred podpisom zmluvy vytvorili spoločne právnu formu podľa § 56 alebo § 221 Obchodného zákonníka. Verejný obstarávateľ nepredpisuje uchádzačom, aké právne vzťahy od skupiny vyžaduje. Uvedené ponecháva na samotných uchádzačov. Skupina môže vytvoriť subjekt s právnou subjektivitou podľa Obchodného zákonníka, ale je postačujúce aj združenie bez právnej subjektivity na základe zmluvy o združení podľa § 829 Občianskeho zákonníka. V takom prípade je potrebné z hľadiska priehľadnosti vzťahov a prípadného vymáhania záväzkov, aby takáto zmluva bola uzatvorená písomne a aby obsahovala podmienky pre všetkých účastníkov združenia, ako sa majú pričiniť o dosiahnutie dohovoreného účelu, na ktorý združenie vzniklo.
Zmluva o združení musí obsahovať splnomocnenie niektorého účastníka združenia na zastupovanie ostatných účastníkov združenia pri dosahovaní dohovoreného účelu združenia a na vykonávanie právnych úkonov, a aby v nej bolo určené spoločné meno združenia, pod ktorým bude združenie vystupovať.
III.1.4) Ďalšie osobitné podmienky
III.2) PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1) Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 zák. č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej zákon o VO") predložením dokladov podľa § 26 ods. 2, resp. ods. 4, 5 alebo § 128 ods. 1 zákona o VO, a to v súlade s § 19 ods. 3 zákona o VO. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 31 ods. 3 zákona o VO.
Doklady musia byť predložené v origináli alebo overenej fotokópii. Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: - § 26 zákona o verejnom obstarávaní je vymedzený taxatívne, verejný obstarávateľ má povinnosť požadovať podmienky účasti podľa § 26 zákona o verejnom obstarávaní v plnom rozsahu.
V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, požaduje sa preukázanie podmienok účasti podľa § 26 za všetkých členov skupiny samostatne.
§ 128 ods. 1 zákona, môže uchádzač predložením potvrdenia Úradu pre verejné obstará vanie o zapísaní do zoznamu podnikateľov, preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.
§32 ods.8 Splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača alebo záujemcu, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi a obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom a obstarávateľom.
III.2.2) Ekonomická a finančná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Dokumenty podľa § 27 ods.
1 písm. a), d) zákona o verejnom obstarávaní:
Vyjadrenie všetkých bánk o schopnosti plniť finančné záväzky za obdobie posledných 3 rokov - 2011, 2012, 2013, pričom banka potvrdí, že uchádzač, nie je v nepovolenom debete, v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár, bežný účet uchádzača nie je predmetom exekúcie. Zároveň uchádzač predloží čestné prehlásenie, že v iných bankách, ako v tých, v ktorých potvrdenie predkladá, nemá vedené účty.
Prehľad o dosiahnutom obrate za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné údaje v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti - ekonomické a finančné postavenie, spoločne. Verejný obstarávateľ požaduje predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti - ekonomické a finančné postavenie v originálnom vyhotovení alebo ako úradne osvedčené kópie týchto dokladov. Pri prepočte cudzej meny na EUR bude použitý prepočítací koeficient určený ECB k 31. 12. príslušného roka.
Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje uchádzačovi poskytnuté.
Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: Na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, či technickej a odbornej spôsobilosti je možné vyžadovať doklady, z ktorých sa dá primerane zistiť uchádzačova alebo záujemcova situácia alebo spôsobilosť vykonávať určitú činnosť. Z hľadiska dodržiavania základných princípov vo verejnom obstarávaní verejný obstarávateľ stanovil podmienky splniteľné a nediskriminačné a vzťahujú sa na zadávanú zákazku, to znamená že verejný obstarávateľ stanovil podmienky účasti primerane k predmetu zákazky. Podľa § 27 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní možno finančné a ekonomické postavenie preukázať prehľadom o celkovom obrate, najviac za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Vzhľadom na uvedené verejný obstarávateľ pri určení minimálnej úrovne finančného a ekonomického postavenia (celkový obrat) vzal do úvahy najmä zložitosť a rozsah predmetu plnenia, vrátane podmienok jeho uskutočnenia.
Vyjadrenie banky/všetkých bánk, v ktorých má záujemca účty. o solventnosti v nasledovnom znení: - záujemca je schopný plniť svoje finančné záväzky, - účet/účty záujemcu neboli v nepovolenom debete, - záujemca v prípade splácania úveru dodržiava splátkový kalendár, - bežný účet záujemcu nebol a ani nie je v čase predkladania ponuky predmetom exekúcie. Čestné vyhlásenie, že uchádzač nemá v iných bankách účty.
Doklady nesmú byť staršie ako 3 mesiace ku dňu lehoty na predkladanie ponúk. Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky podľa § 32 ods. 6 Zákona o verejnom obstarávaní: Verejný obstarávateľ požaduje potvrdenie príslušných bánk, v ktorých má uchádzač vedené účty z dôvodu uistenia sa, že víťazný uchádzač, s ktorým bude podpísaná zmluva, nemá finančné problémy a bude schopný splniť požadovaný predmet zákazky.
Vzhľadom na náročnosť predmetu zákazky a podmienky účasti v súvislosti s tým vyžadované požaduje verejný
obstarávateľ na preukázanie splnenia podmienok podľa § 27 ZoVO predložiť doklady jednoznačne preukazujúce splnenie podmienok účasti. Ak uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti podľa § 27 ZoVO čestným vyhlásením podľa § 32 ods. 8 ZoVO, verejný obstarávateľ uplatní postup podľa § 36 ods. 4, kedy zábezpeka prepadne v prospech verejného obstarávateľa a obstarávateľa, v prípadoch podľa § 32 ods. 8 ak uchádzač nepredloží doklady v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom alebo predloží doklady, ktoré sú v rozpore s údajmi, uvedenými v čestnom vyhlásení alebo ak neposkytne súčinnosť podľa § 45 ods. 9. Za doklady, ktoré sú v rozpore s údajmi uvedené v čestnom vyhlásení sa budú pokladať predložené doklady, ktorými uchádzač nepreukáže tvrdenie v čestnom vyhlásení. Verejný obstarávateľ ďalej podá podnet, aby Úrad pre verejné obstarávanie podľa § 137 ZoVO v rámci dohľadu nad verejným obstarávaním uložil podľa § 149 ods. 3 uchádzačovi, záujemcovi alebo dodávateľovi pokutu od 1 000 eur do 10 000 eur a zákaz účasti vo verejnom obstarávaní na dobu troch rokov, ak na účely preukázania osobného postavenia, finančného a ekonomického postavenia alebo technickej alebo odbornej spôsobilosti vo verejnom obstarávaní alebo na účely zápisu údajov do zoznamu podnikateľov predloží informácie, doklady alebo čestné vyhlásenie podľa § 32 ods. 8, ktoré sú sfalšované, neplatné alebo uchádzačom, záujemcom alebo dodávateľom pozmenené tak, že nezodpovedajú skutočnosti a majú alebo by mohli mať vplyv na posúdenie osobného postavenia, finančného a ekonomického postavenia alebo technickej alebo odbornej spôsobilosti vo verejnom obstarávaní.
Predložením dokladov jednoznačne preukazujúcich splnenie podmienok účasti namiesto preukázania splnenia podmienok účasti čestným vyhlásením sa uchádzač v prípade nesplnenia podmienok účasti vyhne riziku podľa § 36 ods. 4 a § 149 ods. 3 a bude z verejného obstarávania bez ďalších následkov vylúčený.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
§ 27 ods. 1 písm. a) Z. č. 25/2006 Z.z. - Uchádzač predloženým vyhlásením a vyjadreniami bánk preukazuje, že je schopný plniť finančné záväzky voči bankám, v ktorých má vedené účty.
Odôvodnenie primeranosti: Uchádzač predkladá doklad o jeho schopnosti plnenia svojich finančných záväzkov, nakoľko verejný obstarávateľ neposkytuje finančné preddavky ani zálohy a do doby splatnosti faktúr musí byť uchádzač schopný finančné záväzky plniť.
§ 27 ods. 1 písm. d) Z. č. 25/2006 Z.z. - Uchádzač musí preukázať, že dosiahol v rokoch 2011, 2012 a 2013 sumárne obrat minimálne 750 000 EUR, za realizáciu servisných služieb nákladných vozidiel, špeciálnych vozidiel alebo kolesových traktorov., resp. ekvivalent tejto hodnoty v inej mene prepočítaný podľa kurzu tejto meny platného v Národnej banke Slovenska. O tejto skutočnosti uchádzač uvedie spôsob výpočtu obratu za predmetné servisné služby zo svojej účtovnej závierky a predloží čestné prehlásenie s uvedením konkrétnej výšky obratov.
Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky podľa § 32 ods. 6 zákona o
verejnom obstarávaní: Na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, či technickej a odbornej spôsobilosti je možné vyžadovať doklady, z ktorých sa dá primerane zistiť uchádzačova alebo záujemcova situácia alebo spôsobilosť vykonávať určitú činnosť. Z hľadiska dodržiavania základných princípov vo verejnom obstarávaní verejný obstarávateľ stanovil podmienky splniteľné a nediskriminačné a vzťahujú sa na zadávanú zákazku, to znamená že verejný obstarávateľ stanovil podmienky účasti primerane k predmetu zákazky.
III.2.3) Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
V súlade s §28, ods.1, písm. d) a tiež v súlade s §29 zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní v znení
neskorších úprav uchádzač predloží originál alebo úradne overenú fotokópiu platného certifikátu systému riadenia kvality podľa normy STN EN ISO 9001:2008 minimálne v oblasti predaj, servis nákladných automobilov vydaného nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie noriem zabezpečenia kvality uchádzačom. Uchádzač pre zdokladovanie splnenia podmienky môže využiť systémy zabezpečenia kvality vyplývajúce z európskych noriem. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov. Verejný obstarávateľ prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom alebo záujemcom, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie kvality podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu, pričom za rovnocenné považuje okrem vyššie uvedených tieto dokumenty: správa z externého auditu systému kvality oprávnenou inštitúciou potvrdzujúca funkčnosť systému alebo potvrdenie certifikačnej agentúry o úspešnom absolvovaní certifikačného auditu. Za nesplnenie podmienok účasti sa považuje predloženie príručky kvality, interných smerníc, správ z interného auditu realizovaného internými auditormi alebo inej časti dokumentácie spracovanej u uchádzača, ktorá popisuje plánovaný stav systému riadenia kvality, ale nepotvrdzuje funkčnosť tohto systému kvality.

V súlade s §28, ods.1, písm. j) údajmi o strojovom a technickom vybavení, ktoré má uchádzač alebo záujemca k dispozícii na poskytnutie služby.

Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: Verejný obstarávateľ pri formulovaní podmienky účasti podľa zákona o verejnom obstarávaní prihliada na získané praktické skúsenosti, ako aj požiadavky obvykle uplatňované v rámci relevantného trhu; verejný obstarávateľ má zároveň na zreteli, aby stanovenými podmienkami neodôvodnene a neprimerane neobmedzoval v účasti uchádzačov, a teda neznemožnil uskutočnenie riadnej a čestnej hospodárskej súťaže v rámci použitého postupu zadávania zákazky. Verejný obstarávateľ považuje za potrebné, aby uchádzač disponoval potrebným vybavenám pre plnohodnotnú realizáciu zákazky a zároveň, aby spĺňal normy ISO 9001, ktoré musí uplatňovať pri realizácii predmetu zákazky
Minimálna požadovaná úroveň štandardov

Uchádzač je povinný preukázať že disponuje nasledovným
strojovým a technickým vybavením, musí preukázať, že disponuje zariadeniami na vykonanie nasledujúcich činností:

-Vlastná mobilná pojazdná dielňa 24 hod. služba opravy na ceste
-Dokladovať pôvod originálnych náhradných dielov od výrobcu (certifikát)
-Dokladovať originálnu diagnostiku na vozidlá Tatra
-Počas zimnej pohotovosti vykonať diagnostiku chýb vozidla vykázaných palubným počítačom do 24 hodín od
písomného nahlásenia (e-mail) na mieste určenom prevádzkovateľom vozidla SC KSK.
-Vybavenie servisu: lakovací box, brzdová stolica, geometria, servis klimatizácie, diagnostika s programovaním, s
možnosťou diagnostiky vozidiel mimo servisu, pneuservis, autoumývarka.
-Ciachovanie analógových a digitálnych tachografov.
III.2.4) Informácie o vyhradených zákazkách
III.3) OSOBITNÉ PODMIENKY PRE ZÁKAZKY NA POSKYTOVANIE SLUŽIEB
III.3.1) Informácie o konkrétnej profesii
III.3.2) Pracovníci zodpovední za poskytnutie služby
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
Otvorená
IV.2) KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska
kritérií uvedených ďalej (kritériá na vyhodnotenie ponúk je potrebné uviesť s ich relatívnou váhou alebo v zostupnom poradí dôležitosti, ak nemožno z preukázateľných dôvodov uviesť ich relatívnu váhu)
1. Najnižšia cena za predmet zákazky celkom - 60
2. Cena za osobohodinu servisných prác - 20
3. Termín poskytnutia služby odo dňa písomnej objednávky - 20
IV.2.2) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Podrobné informácie o aukcii budú uvedené v súťažných podkladoch
IV.3) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.2) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 23.06.2014 10:00
IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 23.06.2014 10:00
Lehoty a podmienky verejnej súťaže
IV.3.7) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Dátum: 31.12.2014
IV.3.8) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 23.06.2014 11:00
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
VI.3) DOLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.3.1) Všetky náklady a výdavky spojené s účasťou vo verejnej súťaži znášajú záujemcovia/uchádzači v plnej výške bez akéhokoľvek nároku voči verejnému obstarávateľovi bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania.
VI.3.2) Súťažné podklady si záujemca môže vyžiadať písomne poštou, alebo vyzdvihnúť osobne u Mgr. Martiny Ďurkechovej, MP Profit, s.r.o., Mládežnícka 2101, 017 01 Považská Bystrica, e-mail: martina.durkechova@mpprofit.sk kam je potrebné smerovať aj žiadosti o SP. Kontaktná osoba v lehote najneskôr do 3 pracovných dní od doručenia žiadosti o súťažné podklady tieto poskytne záujemcom mailom (poštou len na písomné vyžiadanie tohto spôsobu dodania). V žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov je potrebné uviesť názov a sídlo záujemcu, predmet zákazky, kontaktnú osobu a emailovú
adresu záujemcu a priložiť doklad o úhrade za súťažné podklady. Pre osobné vyzdvihnutie súťažných podkladov
je nutné vopred telefonicky dohodnúť termín ich prevzatia u Mgr. Martiny Ďurkechovej č.t. 0911 655 161 v pracovných dňoch v čase od 8,30 hod do 16,00 hod.
VI.3.3) Dokumenty tvoriace obsah ponuky, požadované v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania a v súťažných podkladoch, musia byť v ponuke predložené ako originály alebo úradne overené kópie (ak nie je stanovené inak). U dokladov, ktoré vystavuje uchádzač sa vyžadujú originály s pečiatkou a podpisom oprávnenej osoby, resp. osoby splnomocnenej oprávnenou osobou.
Oprávnenosť osoby bude overená v živnostenskom alebo obchodnom registri zverejnenom na internete. Priložené splnomocnenie musí byt notársky overené.
VI.3.4) Ponuky zostávajú platné počas lehoty viazanosti ponúk, t. j. do 31.12.2014. V prípade podania žiadosti o
nápravu alebo námietky proti postupu verejného obstarávateľa, či v prípade kontroly zákonnosti postupu verejného obstarávania oznámi sa uchádzačom predpokladané predlženie lehoty viazanosti ponúk prípadne aj lehoty na predkladanie ponúk. Uchádzači sú potom svojou ponukou viazaní do uplynutia verejným obstarávateľom oznámenej, primerane predlženej lehoty viazanosti ponúk.
VI.3.5) Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu ponuku z predložených ponúk, ak predložená
ponuka presiahne objem pridelených finančných prostriedkov na daný predmet zákazky. Táto ponuka je týmto pre
verejného obstarávateľa neprijateľná.
VI.3.6) Verejný obstarávateľ požaduje predloženie ponuky v jednom originálnom vyhotovení, jednej písomnej kópii a jednej naskenovanej elektronickej kópii na CD/DVD nosiči vo formáte PDF. za účelom jej zaslania Úradu pre verejné obstarávanie podľa §9 ods.7 zákona o verejnom obstarávaní. Ponuka sa predkladá tak, aby obsahovala osobitne oddelenú a uzavretú časť týkajúcu sa návrhu na plnenie kritérií na vyhodnotenie ponúk, označenú slovom "Kritériá" a osobitne oddelenú a uzavretú ostatnú časť ponuky, označenú slovom "Ostatné"
VI.4) ODVOLACIE KONANIE
VI.4.1) Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Úrad, od ktorého možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
07.05.2014

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité