Oznámenie 8228 - WYT

Obsah

8228 - WYT
Vestník č. 93/2014 - 15.05.2014

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
BEVEX - BANSKÝ VÝSKUM, spol. s r.o.
IČO: 31616399
Košovská cesta 20 , 97113 Prievidza

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Global Procurement s. r. o., Lazaretská 7, Bratislava 811 08
Kontaktná osoba: Ing. Martin Golian
Mobil: +421 903784006
Telefón: +421 903784006
Email: golianm@globag.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.bevex.sk
Ďalšie informácie možno získať na inom mieste
Príloha A.I) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať ďalšie informácie
Global Procurement s. r. o.
IČO: 43955134
Lazaretská 7 , 81108 Bratislava

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Global Procurement s. r. o., Lazaretská 7, 811 08 Bratislava
Kontaktná osoba: Ing. Martin Golian
Mobil: +421 903784006
Telefón: +421 903784006
Email: golianm@globalg.sk
Internetová adresa (URL): http://www.globalprocurement.sk
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na inom mieste
Príloha A.II) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať súťažné podklady a doplňujúce dokumenty
Global Procurement s. r. o.
IČO: 43955134
Lazaretská 7 , 81108 Bratislava

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Global Procurement s. r. o., Lazaretská 7, 811 08 Bratislava
Kontaktná osoba: Ing. Martin Golian
Mobil: +421 903784006
Telefón: +421 903784006
Email: golianm@globalg.sk
Ponuky budú doručené na inom mieste
Príloha A.III) Adresa a kontaktné miesto, na ktoré musia byť doručené ponuky
Global Procurement s. r. o.
IČO: 43955134
Lazaretská 7 , 81108 Bratislava

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Global Procurement s. r. o., Lazaretská 7, 811 08 Bratislava
Kontaktná osoba: Ing. Martin Golian
Mobil: +421 903784006
Telefón: +421 903784006
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
iné - Iný verejný obstarávateľ
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): osoba podľa § 7
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 7 ods. 2
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Technologické a softvérové inovácie
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto dodania tovarov: Košovská cesta 20, 97113 Prievidza
NUTS kód:
SK022
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmet zákazky tvorí nákup moderných technologických zariadení a softvéru. Súčasťou predmetu zákazky je aj doprava na miesto dodania, inštalácia, uvedenie do prevádzky a zaškolenie personálu. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch
Predmet zákazky je rozdelený na tri časti:
Časť 1 - CNC sústruh (PHZ 94 880 EUR)
Časť 2 - Hydraulický agregát (PHZ 2 520 EUR)
Časť 3 - Softvér ( PHZ 31 484,80 EUR)
Uchádzač môže podľa vlastného rozhodnutia predložiť ponuku len na jednu časť predmetu zákazky, na dve časti premetu zákazky, prípadne na všetky tri časti predmetu zákazky spolu.
Dodacia lehota uvedená v bode II.3 platí iba pre časť 1 predmetu zákazky, pre časť 2 a 3 predmetu zákazky je dodacia lehota 2 mesiace.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 42621100-6
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 38542000-6, 48321000-4, 48000000-8, 60000000-8, 51500000-7, 80511000-9, 72265000-0
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
CNC sústruh 1 ks, hydraulický agregát 1 ks a softvér 1 ks vrátane dopravy, inštalácie a uvedenia do prevádzky a zaškolenia personálu
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 128 884,8000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 6
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzači musia splniť podmienky uvedené v § 26 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej aj ako zákon) a preukázať ich spôsobom uvedeným v § 26 ods. 2, 4 alebo 5 zákona resp. údajmi a dokladmi zapísanými v zozname podnikateľov podľa § 128 zákona v zmysle Výkladového stanoviska ÚVO č. 10/2013 k osobnému postaveniu podľa zákona o verejnom obstarávaní zo dňa 23.7.2013.
Odôvodnenie primeranosti a potreby podmienky účasti: Požiadavka podľa zákona.
Všetky doklady požadované na preukázanie podmienok účasti žiada verejný obstarávateľ predložiť ako originály alebo ich úradne overené kópie pokiaľ nie je v tomto oznámení uvedené inak. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzačov alebo záujemcov so sídlom mimo územia Slovenskej republiky musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené do štátneho jazyka okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: V súlade s ustanovením § 27 ods. 1 písm. d) zákona uchádzač, ktorý predkladá ponuku na časť 1 predmetu zákazky - CNC sústruh, predloží prehľad o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka (CNC obrábacie stroje), za posledné tri hospodárske roky t.j. za roky 2011, 2012, 2013, resp. za roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.
Pre časť 2 a 3 sa preukazovanie ekonomického a finančného postavenia nevyžaduje.
Odôvodnenie primeranosti a potreby podmienky účasti: Podmienka bola určená za účelom preverenia ekonomického postavenia uchádzača a schopnosti znášať náklady spojené s dodaním predmetu zákazky vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky - časť 1 predmetu zákazky, platobné a dodacie podmienky zmluvy o dielo.
Ak uchádzač alebo záujemca nedokáže z objektívnych dôvodov preukázať finančné a ekonomické postavenie určeným dokladom, verejný obstarávateľ môže uznať aj iný doklad, ktorým sa preukazuje finančné a ekonomické postavenie.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Pre časť 1:
Požadovaný obrat uchádzača v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka v požadovanom období spolu za tri roky minimálne 250 000,- EUR bez DPH.
Uchádzač predloží čestné vyhlásenie, v ktorom uvedie skutočnú výšku dosiahnutého obratu v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, za posledné tri hospodárske roky t.j. za roky 2011, 2012, 2013, resp. za roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.
Uchádzač za posledné tri ukončené hospodárske roky 2011-2013 (resp. roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti) predloží, (i) ak ide o osobu, ktorá vedie podvojné účtovníctvo, kópie výkazov ziskov a strát overené daňovým úradom alebo audítorom, alebo iným orgánom príslušným podľa predpisov platných v krajine sídla uchádzača alebo (ii) ak ide o osobu, ktorá vedie jednoduché účtovníctvo predloží kópie výkazov príjmov a výdavkov overené daňovým úradom alebo audítorom alebo iným orgánom príslušným podľa predpisov platných v krajine sídla uchádzača.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Pre časť 1 predmetu zákazky:
Podľa § 28 ods. 1 písm. a) zákona uchádzač, ktorý predkladá ponuku na časť 1 predmetu zákazky - CNC sústruh, predloží zoznam minimálne 3 dodávok tovaru rovnakého alebo podobného charakteru a zložitosti, ako je predmet zákazky- časť 1 (CNC obrábacie stroje), uskutočnených za predchádzajúce tri roky ku dňu predkladania ponúk, doplnený potvrdeniami o kvalite dodania tovaru s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov, ak odberateľom
1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní, doplneným dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané,

Pre časť 2 a 3 predmetu zákazky sa preukazovanie technickej alebo odbornej spôsobilosti nevyžaduje.
Odôvodnenie primeranosti a potreby podmienky účasti: Obstarávateľská organizácia má záujem uzavrieť zmluvu s dodávateľom, ktorý má dostatočné skúsenosti s dodaním tovaru rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky a tým preukáže svoju schopnosť zabezpečiť plnenie zmluvy.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Zo zoznamu dodávok musí vyplynúť, že celková hodnota realizovaných dodávok tovaru rovnakého alebo podobného charakteru a zložitosti, ako je predmet zákazky- časť 1 (CNC obrábacie stroje), v požadovanom období bola spolu za tri roky minimálne 250 000,- EUR bez DPH.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 03.06.2014 15:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 03.06.2014 15:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 05.06.2014 09:00
Miesto : V uvedenom termíne sa budú otvárať časti ponúk Ostatné - bez účasti uchádzačov. Časti ponúk Kritériá budú otvorené v lehote určenej v § 41 ods. 2 zákona.
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Otváranie časti ponúk označených ako "Ostatné" ako aj časti ponúk označené ako Kritériá bude v súlade s § 43 ods. 3 zákona neverejné teda bez účasti uchádzačov.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
Ak áno, uviesť odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): OP Konkurencieschopnosť a hospodársky rast, Prioritná os 1 - Inovácie a rast konkurencieschopnosti, Opatrenie 1.1 - Inovácie a technologické transfery, Projekt Zvýšenie konkurencieschopnosti spoločnosti prostredníctvom zavedenia technologických a softvérových inovácií,
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
1. Ponuky sa predkladajú v tlačenej (listinnej) forme a to tak, aby obsahovali osobitne časť ponuky Kritériá a osobitne časť ponuky Ostatné.
2. Komunikácia medzi obstarávateľskou organizáciou a záujemcami, resp. uchádzačmi sa bude uskutočňovať písomne prostredníctvom pošty alebo elektronicky. Jazykom pre komunikáciu je jazyk slovenský, resp. český. Ak obstarávateľská organizácia použije elektronickú formu komunikácie prostredníctvom e-mailu, záujemcovia alebo uchádzači výslovne potvrdia doručenie správy, osobitným e-mailom.
3. Súťažné podklady si záujemcovia môžu vyžiadať písomne na kontaktnom mieste uvedenom v bode I.1, na emailovej adrese golianm@globalg.sk. Súťažné podklady sú zverejnené v profile obstarávateľskej organizácie na adrese https://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/15345. V prípade stiahnutia súťažných podkladov z profilu obstarávateľskej organizácie, prosíme záujemcov v záujme zabezpečenia ich informovania v procese verejného obstarávania o potvrdenie tejto skutočnosti e-mailovou správou zaslanou na adresu golianm@globalg.sk
4. Súťažné podklady sa budú poskytovať záujemcom elektronickou poštou na základe doručenej žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov na kontaktné miesto alebo e-mailovú adresu kontaktnej osoby golianm@globalg.sk. V žiadosti musí byť uvedený názov a adresa záujemcu a kontaktná e-mailová adresa pre zaslanie súťažných podkladov.
5. V prípade skupiny dodávateľov požadujeme ako súčasť ponuky aj osobitné písomné splnomocnenie pre člena skupiny dodávateľov, ktorý má právnu subjektivitu, na komunikáciu s verejným obstarávateľom v mene skupiny dodávateľov a právne úkony v mene skupiny dodávateľov v rámci celého procesu verejného obstarávania. Úkony splnomocneného zástupcu za skupinu dodávateľov budú voči verejnému obstarávateľovi záväzné. Písomné splnomocnenie musí byť podpísané všetkými členmi skupiny dodávateľov, podpisy musia byť úradne osvedčené.
6. Obstarávateľská organizácia poskytne vysvetlenie údajov uvedených vo výzve na predkladanie ponúk alebo v súťažných podkladoch bezodkladne, najneskôr do piatich pracovných dní od doručenia žiadosti o vysvetlenie, všetkým zainteresovaným záujemcom; záujemca môže požiadať o vysvetlenie najneskôr šesť pracovných dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. Vysvetlenia budú poskytnuté e-mailom len tým záujemcom, ktorí obstarávateľskej organizácii oznámili kontaktnú e-mailovú adresu podľa bodu 3. Vysvetlenia budú zároveň uverejnené v profile obstarávateľskej organizácie.
7. Uchádzačom môže byť fyzická osoba alebo právnická osoba vystupujúca voči obstarávateľskej organizácii samostatne alebo skupina fyzických osôb/právnických osôb vystupujúcich voči obstarávateľskej organizácii spoločne. Takáto skupina dodávateľov utvorená na dodanie predmetu zákazky, ktorej ponuka bude prijatá obstarávateľskou organizáciou, má vytvoriť do termínu stanoveného na uzavretie zmluvy požadované právne vzťahy tak, aby všetci účastníci skupiny boli voči obstarávateľskej organizácii zaviazaní spoločne a nerozdielne.
8. Zmluva s úspešným uchádzačom bude podpísaná až po doručení kladného výsledku kontroly verejného obstarávania Slovenskou inovačnou a energetickou agentúrou.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
13.05.2014

Redakčné opravy

8626 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 96/2014
V oznámení 08228-WYT verejného obstarávateľa/obstarávateľa BEVEX - BANSKÝ VÝSKUM, spol. s r.o., Košovská cesta 20, 971 13 Prievidza zverejnenom vo VVO č. 093/2014 zo dňa 15.05.2014 boli nesprávne zverejnené údaje ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ Namiesto: Email: golianm@globag.sk Viď: Email: golianm@globalg.sk

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité