Oznámenie 8229 - WYT

Obsah

8229 - WYT
Vestník č. 93/2014 - 15.05.2014

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky - Akvizičná agentúra
IČO: 30845572
Kutuzovova 8, 83247 Bratislava-Nové Mesto

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Akvizičná agentúra
Kontaktná osoba: Mgr. Veronika Turčáková
Telefón: +421 960317626
Fax: +421 960312528
Email: veronika.turcakova@mod.gov.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.mod.gov.sk
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
MS - Ministerstvo alebo iný štátny orgán vrátane jeho regionálnych alebo miestnych útvarov
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. a)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Skrine elektrické chladiace
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto dodania tovarov: Miesto dodania predmetu zákazky: Vojenský útvar 9994 Nemšová, ul. Slovenskej armády 52, 914 41 Nemšová
NUTS kód:
SK
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Kúpa a dodanie chladničiek s mrazničkou a chladničiek so vstavaným chladiacim boxom určené pre potreby MO SR a OS SR. Predmet zákazky zahŕňa aj komplexné zabezpečenie služieb spojených s dodávkou tovaru, vrátane dopravy do miesta dodania.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 39711123-7
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 39711110-3
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Predpokladané množstvaá tovarov predmetu zákazky ( obdobie platnosti a účinnosti rámcovej dohody)
- Skriňa elektrická chladiaca 80-95l - 12
- Skriňa elektrická chladiaca 110-130l - 142
- Skriňa elektrická chladiaca 145-170l - 13
- Skriňa elektrická chladiaca 240-275l -7
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 49 015,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 36
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: 1.Podmienky účasti uchádzačov vo verejnom obstarávaní týkajúce sa osobného postavenia podľa §26 zákona o verejnom obstarávaní
1.1.Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač musí splniť podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v platnom znení ku dňu predloženia ponuky.
1.2.Uchádzač preukazuje splnenie vyššie uvedených podmienok nasledovne:
1.2.1. Podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom od 01.07.2013 nie je povinný predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.
1.2.2. Podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 30. 06. 2013 nie je povinný predkladať toto potvrdenie. Avšak je potrebné aby tento podnikateľ preukázal, že spĺňa aj podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. i) a j), prípadne aj podľa písm. h) zákona o verejnom obstarávaní, ak ani tento údaj potvrdenie o zapísaní do zoznamu podnikateľov neobsahuje. Splnenie týchto podmienok účasti môže podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 30. 06. 2013 preukázať tým, že v ponuke predloží doklady na preukázanie splnenia týchto podmienok [§ 26 ods. 1 písm. i) a j), príp. aj písm. h) zákona o verejnom obstarávaní, t. j. čestné vyhlásenia podľa § 26 ods. 2 písm. g), príp. aj písm. f) zákona o verejnom obstarávaní.
1.2.3. Uchádzač, ktorý nie je zapísaný v zozname podnikateľov, v ponuke predloží doklady podľa §26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní na preukázanie splnenia podmienok účasti podľa §26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní.
1.2.4. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
1.2.5. Uchádzač, ktorý má sídlo alebo miesto podnikania v inom členskom štáte, je na účely zápisu a zmeny údajov v zozname podnikateľov oprávnený predložiť rovnocenné doklady, vydané príslušným orgánom iného členského štátu, alebo potvrdenie o zápise do obdobného zoznamu alebo iný rovnocenný doklad, vydaný príslušným orgánom iného členského štátu, ktorý obsahuje potvrdenie skutočností, ktoré sú predmetom zápisu alebo zmeny údajov v zozname podnikateľov.
1.2.6. Ak uchádzač nemá sídlo v Slovenskej republike a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z dokladov uvedených v § 26 odsek 2 zákona o verejnom obstarávaní, alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine jeho sídla.
1.2.7. Ak má uchádzač sídlo v členskom štáte inom ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača.
1.3.Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedčených kópií všetkých dokladov uvedených podľa tohto bodu súťažných dokladov.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: 2.Podmienky účasti uchádzačov vo verejnom obstarávaní týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia a doklady na ich preukázanie podľa § 27 zákona o verejnom obstarávaní
2.1.Uchádzač v ponuke predloží originálny doklad/doklady alebo jeho/ich úradne osvedčené kópie, ktorým/ktorými preukáže svoje finančné a ekonomické postavenie.
2.2. Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah.
V prípade ak uchádzač preukáže finančné a ekonomické postavenie prostredníctvom inej osoby, musí verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukazovanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukáže uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač preukázal finančné a ekonomické postavenie zdrojmi inej osoby a počas trvania rámcovej dohody dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukazovanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal, možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
2.3.Ak uchádzač nedokáže z objektívnych dôvodov preukázať finančné a ekonomické postavenie určeným dokladom podľa bodu 2.1. oddielu súťažných podkladov, verejný obstarávateľ môže uznať aj iný doklad, ktorým sa preukazuje finančné a ekonomické postavenie.
2.4. Odôvodnenie primeranosti podmienok účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potreby ich zahrnutia medzi podmienky účasti v súlade s § 32 ods.6 zákona o verejnom obstarávaní :
Stanovenie rozsahu podmienok účasti týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia a dokladov na ich preukázanie zohľadňuje povahu, rozsah a zložitosť predmetu zákazky. Z požadovaného dokladu je možné primerane zistiť finančnú stabilitu uchádzačov, stav ich ekonomickej a finančnej situácie, ich platobnú schopnosť a plnenie si záväzkov voči banke. Splnenie podmienok účasti súvisiacich s hodnotením ekonomického a finančného postavenia uchádzačov v takomto primeranom rozsahu vytvára predpoklad, že plnenie zákazky bude realizované len takým zmluvným partnerom, ktorý zabezpečí bezproblémové plnenie zmluvného záväzku, z minimalizovaním rizika neplnenia zmluvných záväzkov z titulu ekonomickej nestability.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Minimálna požadovaná úroveň zmysle § 27 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní
Uchádzač predloží vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, kde má uchádzač otvorený účet, o jeho schopnosti plniť si finančné záväzky za obdobie posledných troch kalendárnych rokov (roky 2011,2012,2013 resp. za roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti) a nebol po určený čas v nepovolenom debete, v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár, že uchádzač nemá blokáciu účtu v súvislosti s exekučným konaním. K vyjadreniu banky (bánk) sa požaduje predložiť aj čestné vyhlásenie uchádzača, že má účty len v banke (bankách) od ktorých predložil vyjadrenie. Výpis z účtu sa nepovažuje za potvrdenie banky. Uvedený doklad nesmie byť starší ako tri mesiace ku dňu predkladania ponúk.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: 3.Podmienky účasti uchádzačov vo verejnom obstarávaní, týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti a doklady na ich preukázanie podľa § 28 zákona o verejnom obstarávaní
Verejný obstarávateľ požaduje od uchádzačov technickú alebo odbornú spôsobilosť vo verejnom obstarávaní preukázať predložením nasledovných dokladov:
3.1.podľa §28 ods. 1 písm. a) zoznamom dodania tovaru za predchádzajúce tri roky doplneným potvrdeniami o kvalite dodania tovaru s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom
1.bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dokladom je referencia.
2.bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícií, vyhlásením uchádzača o ich poskytnutí, doplneným dokladom, preukazujúcim ich poskytnutia alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli poskytnuté.
Podľa § 155m ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní splnenie podmienky účasti podľa § 28 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ, je do troch rokov odo dňa nasledujúceho po dni zriadenia evidencie referencií podľa § 9a zákona o verejnom obstarávaní a zverejnenia vzoru referencie podľa § 9a ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní možné aj potvrdeným dôkazom o plnení, ak ide o zákazky, ktoré boli realizované postupom podľa tohto zákona v znení účinnom do 30. júna 2013.
3.1.2.Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potreby jej zahrnutia medzi podmienky účasti v súlade s § 32 ods.6 zákona o verejnom obstarávaní: Stanovenie tejto podmienky účasti týkajúcej sa technickej alebo odbornej spôsobilosti zohľadňuje povahu, rozsah a zložitosť predmetu zákazky. Z požadovaného dokladu je možné primerane zistiť skúsenosti uchádzačov pri realizovaní dodania tovaru rovnakého alebo podobného charakteru a zložitosti ako je predmet zákazky, v požadovanej kvalite a čase. Požadovaná hodnota minimálnych objemov služby je vzhľadom k predpokladanej hodnote zákazky primeraná.
3.2.Podľa § 28 ods. 1 písm. l) zákona o verejnom obstarávaní ak ide o tovar, ktorým sú výrobky, ktoré sa majú dodať
-opismi alebo fotografiami
-certifikátmi ponúkaného predmetu zákazky vydanými autorizovanými osobami alebo notofikovanými osobami, ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody výrobkov alebo na preukazovanie zhody s technickými špecifikáciami alebo vyhlásenie o zhode výrobku s technickými predpismi (podľa zákona č.264/1999 Z.z. technických požiadavkách na výrobky a o posudzovaní a o zmene a doplnení niekotrých zákonov v znení neskorších predpisov)
3.2.1.Minimálna úroveň požadovaná verejným obstarávateľom podľa § 32 ods.6 zákona o verejnom obstarávaní:
Uchádzač predloží opis ponúkaného tovaru, fotografie s požadovaným príslušenstvom a opis ponúknutých záručných podmienok. Technické parametre musia byť v súlade s požiadavkami uvedenými v oddiely B.2. Opis predmetu zákazky. Návod na obsluhu a údržbu v slovenskom jazyku.
3.2.2 Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukáže uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač preukázal technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť technickými a odbornými kapacitami inej osoby a počas trvania rámcovej dohody dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukazovanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal.
3.2.3 Odôvodnenie potreby a primeranosti určenej podmienok účasti podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: Touto podmienkou účasti overuje verejný obstarávateľ, či je uchádzač schopný dodávať tovar v požadovaných parametrov.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Minimálna úroveň požadovaná verejným obstarávateľom podľa § 32 ods.6 zákona o verejnom obstarávaní:
Verejný obstarávateľ požaduje predložiť potvrdenia o plnení alebo potvrdenia o dodaní tovaru, rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky za predchádzajúce tri roky 2011, 2012 a 2013, pričom verejný obstarávateľ vyžaduje preukázať dodanie tovaru celkom v nasledujúcej minimálnej úhrnnej hodnote ( za všetky tri roky spolu, resp. za roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti ) vyjadrenom v eurách alebo v ekvivalentnej výške v cudzej mene v celkovej hodnote dodaných tovarov 5 000,00 EUR s DPH.

Potvrdenie o plnení a/alebo potvrdenie o dodaní tovaru musí obsahovať min. nasledujúce údaje:
a.)identifikačné údaje uchádzača ( meno a priezvisko, obchodné meno alebo názov, adresu pobytu alebo sídlo, identifikačné číslo uchádzača alebo dátum narodenia, ak nebolo pridelené identifikačné číslo)
b.)názov verejného obstarávateľa, obstarávateľa alebo identifikačné údaje odberateľa, ktorý je inou osobou ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní,
c.)stručnú identifikáciu plnenia podľa zmluvného vzťahu (zmluvy, rámcovej dohody, objednávky a pod.) t.j. stručné údaje o tovare, ktorý bol predmetom plnenia alebo obdobného tovaru pričom stručnými údajmi o tovare sa rozumie také označenie tovaru podľa druhu alebo opisom, z ktorého bude možné jednoznačne určiť predmet dodania tovaru,
d.)miesto, cenu a lehoty dodania podľa zmluvného vzťahu (zmluvy, rámcovej dohody, objednávky a pod.)
e.)hodnotenie kvality dodania tovaru, ktoré musí obsahovať min. údaje, že tovar bol poskytnutý v súlade so zmluvnými podmienkami, že zo strany verejného obstarávateľa, obstarávateľa alebo odberateľa, ktorý je inou osobou ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, neprišlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností uchádzača alebo iného porušenia povinností uchádzača.
Potvrdenia o plnení a/alebo potvrdenia o dodaní tovaru musia byť potvrdené odberateľom/ odberateľmi t.j. verejným obstarávateľom alebo obstarávateľom podľa zákona o verejnom obstarávaní resp. inou osobou ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní.
V prípade, ak odberateľom bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní a uchádzač potvrdenie o dodaní tovaru nemá k dispozícií a splnenie podmienky účasti preukáže vyhlásením uchádzača o dodaní tovaru, doplneným dokladom, preukazujúcim dodanie tovaru alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého bol tovar dodaný, musia byť z obsahu takéhoto vyhlásenia zrejmé údaje a skutočnosti v rozsahu podľa príslušného bodu oddielu súťažných podkladov (oddiel A.2 Podmienky účasti uchádzačov bod 3.1.1.1. )
Minimálna úroveň požadovaná verejným obstarávateľom podľa § 32 ods.6 zákona o verejnom obstarávaní:
Uchádzač predloží opis ponúkaného tovaru, fotografie s požadovaným príslušenstvom a opis ponúknutých záručných podmienok. Technické parametre musia byť v súlade s požiadavkami uvedenými v príslušnom oddiely súťažných podkladov ( oddiel B.2. Opis predmetu zákazky). Návod na obsluhu a údržbu v slovenskom jazyku.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
AA-961/2014
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 06.06.2014 09:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 06.06.2014 09:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 10.06.2014 09:00
Miesto : Otváranie časti ponúk "OSTATNÉ"- Ministerstvo obrany, Kutuzovova 8, 832 47 Bratislava
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
1) Verejný obstarávateľ poskytne súťažné podklady záujemcom na základe žiadosti. Žiadosť o súťažné podklady musí byť vyhotovená v písomnej forme v slovenskom jazyku, a doručená verejnému obstarávateľovi v lehote na príijmanie žiadosti o súťažné podklady na adresu uvedenú v bode I.1. tohto oznámenia. Ak bude žiadosť o súťažné podklady doručená elektronickými komunikačnými prostriedkami, musí záujemca o súťažné podklady doručiť žiadosťdo troch dní od odoslania žiadosti elektronickými prostriedkami prostredníctvom kuriéra, pošty, alebo osobne.V žiadosti o súťažné podklady záujemca okrem iného uvedie svoju presnú adresu, meno kontaktnej osoby, ako aj telefonický a e-mailový kontakt. Súťažné podklady verejný obstarávateľ poskytne záujemcom poštou, alebo na požiadanie elektronickou formou prostredníctvom e-mailu.
2) Doplňujúce informácie týkajúce sa bodu IV.2.4.) tohto oznámenia Podmienky otvárania ponúk.
Nakoľko verejný obstarávateľ použije verejnú aukciu podľa §43 zákona o verejnom obstarávaní na zostavenie poradia ponúk otváranie ponúk bude v súlade s § 43 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní vykonané bez účasti uchádzačov, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk.
3) Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami, resp uchádzačmi sa bude uskutočňovať len v
slovenskom jazyku a spôsobom, ktorý zabezpečí úplnosť a obsah údajov uvedených v ponuke a v žiadosti o účasť a zaručí ochranu dôverných a osobných údajov uvedených v týchto dokumentoch.
4) Doklady a dokumenty tvoriace obsah ponuky, požadované v súťažných podkladoch, musia vyť v ponuke predložené ako originály, alebo úradne overené kópie týchto dokumentov, pokiaľ nie je určené inak. Ak uchádzač nemá sídlo v Slovenskej republike, predloží ekvivalentný doklad vydaný orgánom zriadeným v krajine jeho pôvodu v origináli, alebo úradne overenej kópii s jeho úradným prekladom do slovenského jazyka.
5) Výsledkom súťaže bude uzatvorenie Rámcovej dohody v trvaní 36 mesiacov odo dňa účinnosti, z ktorej zákazky budú zadávané na základe realizačných kúpnych zmlúv v hodnote podľa možností, potrieb a vyčlenených finančných prostriedkov rezortu Ministerstva obrany SR.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
13.05.2014

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité